Hirdetés
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt01
őstag
válasz
PociAti
#15797
üzenetére
Mi vettünk a fiamnak egy MI3-as rollert a xiaomishop.hu oldalról 160-ért. Kb 1-1,5 hónap után nem lehetett tölteni. Írtam az ügyfélszolgálatnak, elirányítottak a TMX szerviz futár oldalra. Egyeztettem velük, jöttek érte, mondták max 30 nap. Nem volt annyi. Nem volt javítható, kaptunk egy újat. Semmi probléma nem volt vele. Az is szoftverezve volt, futár előtt visszarakva a gyári, ez is meg lett piszkálva. Nincs gond vele. A fiam max 43-at ment vele, igaz a hatótáv radikálisan csökkent a felére.
-
Nordik
őstag
válasz
phr3ak
#15798
üzenetére
Jobbára az ilyen gyengébb rollerek max 20km hatotavolsaguak, elmennek úgy 15kilometert.
En is most akarom megvenni az első rollerem, alkalmanként használatra, de el nem hiszem valakinek elég ez a hatotav. Én alapból is 30km hatotavval nézelődök. Az már valamire elég azért.
-
phr3ak
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#15796
üzenetére
Szerintem kevesen teszik le az autót roller miatt, mert gyakorlatilag egy pizzásdobozt se tudsz elszállítani vele. Igen jó a 300W-os roller meg mégjobb minél nagyobb csak ennek ára van. Úgyhogy azt kell megnézni mennyiért tudsz hozzájutni egy 250W-oshoz és ha ár érték arányban megéri akkor hajrá. Előtte ki kell próbálni.
A gariztatásra meg annyit, hogy úgy mondod mintha ezekkel semmi gond nem lenne. Menj be egy bicikli szervízbe és érdeklődj...
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#15795
üzenetére
Amit a (#15762) hozzászólásban írtál, és amit most is írtál, azzal többnyire egyetértek.
Mármint hogy van olyan megbízhat ez a gyártó, hogy nem nagyon lesz szükség gariztatásra.Viszont alaptalanul nem kellene terjeszteni vad állításokat konkrét gyártóra vonatkozóan:
"A hibák legtöbbje úgyse lesz garis hiba, mert kb mindenre azt fogják mondani, túlterhelés, azaz nem rendeltetésszerű használat."Ha volta ilyen esetek, akkor hadd lássam a konkrétumokat. Másold be ide.
Azt pedig el kell fogadni, hogy sokak számára a gördülékeny garanciális ügyintézés megléte magas prioritást élvez. Szívesebben áldoznak rá jelentős többlet költséget, minthogy saját szabadidejükben azzal kelljen foglalkozni, hogy a cserealkatrészt felajánló kereskedőt meggyőzzék arról, nem akarnak villáskulcsot fogni a kezükbe. Csak egy működő eszközt szeretnének. Ha gond van a rollerrel, ne neki kelljen foglalkozni vele (mert mondjuk műszakilag analfabéta, vagy ennél sokkal értékesebb az ideje).
-
válasz
wanted5
#15794
üzenetére
Ezt most nem értem.
Aki csak gurulgatni vesz rollert, meg hobbiból, annak nyilván mindegy.De aki leteszi az autót, annak egyáltalán nem mindegy, h egy szirszxr emelkedőn belassul a rollere, mert senki nem mondta el neki, h ne vegyen kisteljesitményű rollert, mert azok csak teljesen sík terepen hozzák az elvárt szintet.
-
válasz
PociAti
#15792
üzenetére
Ne haragudj, ez nem a Facebook, h kitalálgassak kommenteket.
Tanácsot kértek, pro és kontra érveket felsorakoztatva válaszoltam.
Többen is írhatnának válaszokat, úgy könnyebb lenne a kérdezőnek választania.Ha valaki 100ezerrel többért akar rollert venni egy jó eséllyel soha igénybe nem vett szolgáltatás miatt (garancia), akkor nyugodtan tegye.
Az ilyen "nyugodtabb vagyok a hazai garancia miatt" jellegű szentimentális filozofálásokkal meg nem tudok mit kezdeni.
Ez egy szakmai fórum.Úgy csináltok, mintha a külföldről behozott Segwayek garanciaigényesebbek lennének, mint a hazai vásárlásból származók.

Am sztem az lenne a fair, ha serial alapján idehaza is lehetne gariztatni ezen termékeket. Úgyhogy ennyit a gyártói hozzáállásról.
-
wanted5
őstag
válasz
Thunderzolee
#15791
üzenetére
"Már egy pesti hídra felmenni is sebességcsökkenést okoz egy tisztességes férfiember súlya alatt"
Mintha kerékpárral, vagy gyalog nem okozna sebességcsökkenést ugyanez

-
phr3ak
csendes tag
Ninebot garis szervízzel mi a tapasztalat? Hol vannak ők?
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#15766
üzenetére
"Nem saját tapasztalatból.
Nekem nem volt még garis problémám.
Viszont sztem az összes rolleres csoportban bent vagyok, és ott olvasgatok."Az olvasgatástól még nem fogják a Segway-Ninebot rollerek forgalmazói elzavarni a saját vásárlóikat mondvacsinált indokkal.
Én legalábbis még nem találkoztam ilyen esettel.
Te igen, vagy csak kitaláltad? -
válasz
phr3ak
#15789
üzenetére
Nem az akkupack a gond, hanem a 250W-os motor. Essential, 1S kategória.
Nem vennék ma már olyan rollert, amiben nincs legalább 300-350W-os motor. Az ember azért vesz rollert, h haladjon vele, ne vánszorogjon. Már egy pesti hídra felmenni is sebességcsökkenést okoz egy tisztességes férfiember súlya alatt.
Ami a hatótávokat illeti, köztudott, h kb 2/3-a a valós körülmények között kihozható hatótáv annak, amit az eladók mondanak rá.
Ráadásul az akkupack merülésekor 30% alatt már egyre lassabb a roller, szóval hiába menne el még 5km-t, ha azt csak fele sebességgel teszi.
Akkor már inkább egyel nagyobb akksival érdemes megvenni, és sose futunk bele olyanba, h a 10-15 perces út fél óra lesz, mert a kicsi akksi miatt hamarabb elfogyott a szusz a rollerből, és az utolsó szakaszt kétszer annyi ideig tartott megtenni, mint egy nagyobb akksis rollerrel lehetett volna.Sajnos ez ilyen. Ha tudom, h 15-20km-t kell megtennem naponta, akkor nem olyan rollert veszek, ami csak max pont ennyit tud, a 20-at már csak neccesen.
-
phr3ak
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#15788
üzenetére
Nem tudom a Mi 3 mennyibe kerül, de az F25E a hervisbe 150. Bemész elhozod. Hatótávra 25km-t mondanak, de mivel az akku mindkettőben ugyanakkora, én nem hiszem, hogy A Mi3 +20% többet tudna megtenni.
-
-
phr3ak
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#15786
üzenetére
bocs az F25 miért nem?
-
válasz
danaboy
#15726
üzenetére
Hány kiló vagy?
Mekkora hatótáv kellene?
Emelkedőn is használnád, vagy csak szinte teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton, vagy rosszabb utakon?
És végül:
Mennyit akarsz rákölteni?
Vagy minél kevesebbet?
Xiaomi Mi 3 (30km)
Xiaomi Pro 2 (45km)
Segway F sorozat (kivéve F25), D sorozat
Segway G30 (65km)
Nagyjából ezeket lehet ajánlani.
Az árakat az árukeresőn be lehet lőni.
G30 külföldi oldalról bestbuy még most is. (DHGate)
A többi n+1 féle noname, többnyire Xiaomi másolat klón roller is működhet, de ajánlani nem fogja sztem senki.
Ami az ajánlót illeti, igazad van, én ugyanígy voltam ezzel, mikor rollert kerestem; de nem írt még senki mégse.
-
Nordik
őstag
válasz
Thunderzolee
#15780
üzenetére
Lehet akkor megbékélek a D28e piros színével.

Igazából rosszabb nem lehet mint a Mi3. Előnyére válik a nagyobb kerék amit mindig kiemeltek hogy minél nagyobb annál jobb
, dobfék kevésbé karbantartás igényes, nem nagyon kell foglalkozni vele, illetve a fellépőnél van a töltő csatlakozó. Apróság, de szerintem előnyösebb. Valamint a váz formája miatt könyebb lezárni talán.Olyan maximum 135ezerre kijönne kuponozva.
-
válasz
bajnokpityu
#15731
üzenetére
A Facebookon a rolleres topicokban rendszeresen látok kitéve használtakat, akár több évnyi garival, kevés kilométerrel.
Emelkedős tesztem saját tapasztalat van róla, 10%-os emelkedőn felmegy jól az én súlyommal.
De pont ezért sejtem, h hol van a határa.
Ha nehezebb táskával megyek, már pár km/h-val lassabban megy felfelé, szóval az ő súlyával lehet egy sokkal erősebb roller kellene dombnak felfelé. :/ -
-
-
válasz
bajnokpityu
#15778
üzenetére
Kugoot nem fogja senki se ajánlani ebben a topicban.
Eltörik a váza.
Valahol meg kellett fogni a pénzt.
Hát a vázon fogták meg.
A hármas sorozatnál pl. meg zsinórban kapták az emberek a kibontás után bekapcsolhatatlan rollereket.
De ettől függetlenül jó ár/érték arányú.
-
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee
#15771
üzenetére
Ha a Forint árfolyamára alapozol, az nem lesz jobb. Tehát ezen az alapon tegnap jobb volt rollert venni, mint ma és ma jobb, mint holnap.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Thunderzolee
#15772
üzenetére
KUGOO KIRIN M4 Pro?
-
-
Nordik
őstag
válasz
Thunderzolee
#15774
üzenetére
Ez nagy segítség volt. Igaz egy G30al hasonlitod össze ami azért magasabb szint, de ahogy észrevettem szimpatikusabb a Segway neked. Kényelem stb.
Lehet mégiscsak jobb lenne ebbe az arkategoriaba a D28e?
Nagyobb kerek, hátul dobfek ami igaz nem olyan erős de egyszerűbb mint a tárcsafék.
Bar ahogy olvasgattam a teszteket, nem igazán bírja az akku a gyari értékeket. Bár kérdés mekkora termetű ember tesztelte. Én hasonlóan vékony vagyok mint te.
-
válasz
sweatyy
#15754
üzenetére
DHGateen a G30-as kuponokkal 250ezer.
A pálcikarollerek közt az a legnagyobb.
Inkább azt vennék az F40 helyett.
Ráadásul az már global verziós (G30P), 30km/h a vége, nem 25.Egyébként tényleg csak ezek vannak, amit Te is néztél. A 10"-os kerekei miatt a Segway jobb választás.
-
válasz
Nordik
#15773
üzenetére
Elégedett voltam, de azóta már vettem egy G30-ast én is.
Itt összehasonlítottam a kettőt:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13739-13739.html -
Nordik
őstag
válasz
Thunderzolee
#15767
üzenetére
Tudom volt egy ilyen akció, így utólag olvastam is, de akkor még nem volt rá szükségem.
Egyébként elégedett vagy vele?Gondolkozok még a Segway Ninebot D28e-n, de egyrészt az a piros szín annyira nem tetszik, másrészt valahogy jobban húz a szívem a Xiaomi fele. Bár a Ninebot is jó lenne, de mégis ahogy nézem a városba a Xiaomi uralja a piacot.
Jó kis gépek. -
válasz
bajnokpityu
#15770
üzenetére
Nem ismerem a pálcikarollereknél erősebb rollereket, majd inkább más megválaszolja.
E-Twow pl a következő fokozat árban.
Mekkora az az emelkedő?
Vagy mekkorák?
10%-nál nagyobb? Ki van táblázva bármelyik is?
Ha nincs, akkor 10% alattiak, (csak a nagyobbakat kell táblával jelölni).A G30 hátsókerekes, annyi előnye van, h nem kell ránehezedni a kormányra felfelé menet.
Egyébként így szokott lenni, idehaza a G30LE annyiba kerül, mintha kintről a nagyobb akksis G30P-t vennénk meg. :/
És így van, az emberek nem tudják mit jelentenek azok a betűk a G30 után, azt azt hiszik Jé, de jó, ez ugyanaz mint ami máshol 100ezerrel több volt, aztán dehogyis, az pont másik típus.
-
válasz
Somatom
#15769
üzenetére
Később se.
Úgy értem, aki eddig nem vett, az már elkésett vele.
Már nem lehet olcsón venni jó rollert, mint korábban.
És azért sztem nem vicc, h egy 160-180ezret érő rollert 230-250ezerért árulnak.
Annyit már nem biztos, h megér ez.
De hát nyilván, ha nagyon kell, akkor megveszi az ember.
Csak sajnálatos, h így hazavágta a rolleres árakat a Forint árfolyama. :/ -
bajnokpityu
félisten
válasz
Thunderzolee
#15761
üzenetére
Hervis volt,de a lényeget megválaszoltad.
Magyar kéne ,számla miatt.g30 felett mit érdemes?
Arra számítok,hogy bemondasra fog menni a 350es limit. Nekem valszeg jobb lenne egy kicsit erősebb,a lejtő miatt. -
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee
#15768
üzenetére
Miért nem éri meg és honnan veszed, hogy később jobban meg fogja érni, mint most?
-
válasz
buherton
#15756
üzenetére
Sztem is lehetne írni, nem avulna az el annyira, itt azért nem jelennek meg új és új modellek félvente, párhavonta.
A fő irányvonalat azért mégis le lehetne írni, ismertebb típusokat, vagy pro/kontra megjegyzéseket.
Az árakról meg annyit, h aki eddig nem vett még rollert, az ne most akarjon, mert nem éri meg. :/ -
-
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#15762
üzenetére
"A hibák legtöbbje úgyse lesz garis hiba, mert kb mindenre azt fogják mondani, túlterhelés, azaz nem rendeltetésszerű használat."
Tapasztalatból mondod, hogy a Segway-Ninebot rollereknél így bánnak a saját vásárlóikkal?
-
Nordik
őstag
válasz
Thunderzolee
#15762
üzenetére
Akkor inkább sporolok 30-40ezret. Csak valamiért Goboon már régóta nem kaphato. Kérdeztem e-mailen tőlük, de csak annyit válaszoltak, hogy figyeljem mikor lesz újra készleten…
Van esetleg más megbízható oldal ahonnan meglehetne rendelni?
-
szpali
addikt
válasz
rep3at
#15736
üzenetére
Nézd meg, hogy lehet-e hozzá ilyet nyomtatni:
https://www.thingiverse.com/thing:3940249
Nagyban megkönnyíti az életet szűk liftes házban
-
válasz
Nordik
#15740
üzenetére
Nem érdemes.
Nincs szükség a garira.Ami elromolhat, az a vezérlő (húszezre tétel).
Az akksiban meg cserélhető a hibás cella, tehát nem kell az egész akkut ujra megvenni.
A hibák legtöbbje úgyse lesz garis hiba, mert kb mindenre azt fogják mondani, túlterhelés, azaz nem rendeltetésszerű használat.
Akkor meg minek a gari, inkább megveszem kintröl 100ezerrel olcsóbban a G30-ast. -
válasz
bajnokpityu
#15746
üzenetére
Linket légyszíves.
De elvileg igen, csak az LE az a kisebb akksis verzió (45km).
-
válasz
tatu611088
#15753
üzenetére
Vettél volna nem ilyet.
Még a nyitott rugós is jobb ennél.Vegyél hozzá egy légrugót, azzal megszűnik a hang.
-
zodo
nagyúr
válasz
Nordik
#15757
üzenetére
Távol ál tőlem a téma csak beleolvastam a topikba.
Ezt keresed az adott oldalról mert ez itthon is pár nap alatt nálad lehet ha megrendeled. -
Nordik
őstag
Xiaomi electric scooter 3at akarok rendelni Gobooról, de már hetek óta nem lehet kapni. Néha igen de pillanatok alatt elkapkodják. Ennyire viszik? Magyar webshopokba se mindig van raktáron.
-
buherton
őstag
válasz
PociAti
#15730
üzenetére
Ezeket mind le lehetne írni részletesebben. Sőt, aki bevállalja az írást, ő lemérheti saját magán, hogy mennyire is szakértője a témának.
Semennyire nem vagyok otthon a témában és nem tudom hol kezdjem el. Többször is merészkedtem már új területre és a Téma összefoglaló mindig egy jó iránytűnek szolgált számomra, függetlenül attól hogy ki melyik táborba tartozott.
-
Joshi
titán
Aki hyperszónikus rollert akar, annak ezt ajánlom.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
sweatyy
csendes tag
Sziasztok!
A pálcika rollerek közül jelenleg melyik ajánlatos az alábbi feltételekkel?
Napi használatban lenne, nagyjából 2x5-6km, 78-80kg környékén vagyok, viszont elég dimbes dombos körülmények közt lenne használva, (miskolciak előnyben) ha az avast megtudná mászni az tökéletes lenne. A keret max 250k lenne, ennél többet nem szeretnék egy ilyen járgányra szánni.Elsősorban Segway Ninebot Kickscooter F40E és Xiaomi Pro 2-őt néztem ki. Utóbbit érdemes esetleg még megvenni? Elég kifutó dolog már, és az ára is igen elszaladt.
-
tatu611088
tag
Sziasztok, most tettem fel a g30-amra egy monorim-et elore. Sima rugos (zart) taggal. Amikor belemegyek egy kissebb godorbe eleg csorgo hangja van. Ez normalis? Arra tudok gondolni, hogy a rugo csinalja.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989
#15750
üzenetére
A tárcsa nem tud zörögni, az a fékbetét lesz. Egyszer nekem is elvesztette mágnes jellegét az a kis mágnes ami a betétet a helyén kell tartsa, utána csilingelt folyamatosan. Megértem, hogy zavaró, de ilyenkor a tárcsa csere semmit nem ér. Nyikorgás ellen sem szokás azt cserélni, azt is a betét csinálja. Célszerű a komplett nyereg cseréje, pl. HB100-ra.
Szerk: amellé is lehet új tárcsát rakni, hobbiból.
Szerk 2: ja, M4 Pro, jobbos nyereg, az szívás... -
phoenix1989
addikt
válasz
DigitXT
#15749
üzenetére
fékezéskor nyikorog. többször állítottam már egyébként a féken. első alkalommal azért mert a betétről levált egy kis fém darab ezért köszörült, azóta viszont, hogy igazítottam rajta hiába állítom be az első alkalommal hogy elindulok kanyarodásnál már hallani meg ha csak egy kicsit felemelem a hátulját és le ejtem zörög. csavarok nem lazák. valószínűleg egyébként csak a féket magát cserélem majd főleg ha bontani kell azt meg nem fogom. kugoo kirin m4 pro
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989
#15748
üzenetére
Ha a motor kábel a féktárcsa felőli oldalon van, és a motor fixen be van
kötve a vezérlőbe, akkor szopás, valóban sokat kell bontani, mire hozzá
tudsz nyúlni. Ha a másik oldalon van, úgy nem para, csak* a motort kell
kiszedni a helyéből, és már mehet is. Amúgy miért kell cserélni? Sérült?*: le kell lazítani a féknyerget is, de amúgy is néha utána kell állítani. Ha
meg új a tárcsa (és a betét ugye ezeket együtt illik cserélni), pláne.
-
phoenix1989
addikt
válasz
phoenix1989
#15729
üzenetére
?
-
bajnokpityu
félisten
KICKSCOOTER G30LE II az ugyanaz mint a segway ,amit a dhgate ről lehet rendelni?
-
phr3ak
csendes tag
Dobozon vagy valahol feltüntetik a gyártás időpontját? Kiváncsi lennék az akksik meddig és hogyan tárolódtak. Feltételezem a sorozatszámból csak a vezérlő gyártási dátuma derülhet ki.
-
Smile8822
senior tag
válasz
DigitXT
#15741
üzenetére
Értem köszönöm
hàt meg mondom őszintén nem tudom érdekes egyébként mert volt hogy közepes módban àtlag 12es sebességgel kb 5-6 km tettem meg szóval csak akkor eszi nagyon az akkut ha a legnagyobb fokozatban megyek vele,családdal ha megyek akkor úgy se megyek padlón, ami miatt mèg cserèlnèm az a hely méret nagyobb jóval ez jobban elfèrek rajta és úgy gondolom hogy nekem elég arra amire kell vagyis remélem de ilyen 180k ért jó vételnek látom nem nagyon ér meg nekem a többi 220 - 250k -t olyan messzire nem megyünk el és az a 15-20km hatótàv csak elég lesz 25re írják csak tud normálba alattam is egy közel 20 ast...
Köszi mindenkinek további szép napot mindenkinek..
-
DigitXT
félisten
válasz
Smile8822
#15732
üzenetére
Miután az egész hóbelevanc azért ennyire olcsó, mert a lehető legkisebb akku van benne (5100 mAh), ráadásul a váz terhelhetősége is csak 100 kg (ami viszont semmit nem mond arról, hogy amúgy a motor, és a vezérlő szeretné-e, ha ennyit kellene folyamatosan mozgatniuk), a véleményem az, hogy ez nem a te rollered.

Az F25E annyival jobb lenne, hogy másfélszer akkora az akku benne, tehát ceteris paribus 15 km-t tudnál vele gurulni, csakhogy... Több paraméter is eltér, pl. kerékméret, vezérlő, végsebesség. Szóval, ha abból indulunk ki, hogy a gyári (optimista) hatótávolsága 25 km, alattad ez a 15 is csücskös. Azt neked kell eldönteni, hogy ez elég-e bármire, mekkora az a nagyobb út a családdal, és hogy érdemes-e rá váltani. Határesetnek hangzik erősen: inkább valami 10-12 Ah-s akkuval szerelt vas lenne neked jobb választás, ha valóban 20 km környéke a cél egy töltéssel. Akkuból sosem elég... Szerk: az F40E pl. 10200 mAh, alakul...

Nekem is volt ilyen 6Ah-s rollerem, nagyon meg kellett gondolni, hogy mekkora körre induljak vele (honnan kell visszafordulni), mert 15 km-en belül garantáltan halott volt, különösebb emelkedő nélkül is... hazafelé meg nekem pont vannak combosabb emelkedők. Egyszer egy ilyen családi karikán az érkező vihar elől menekülve erősen kellett lábhajtással gyorsítanom a hazajutást... Hát az elég szar élmény volt, még síkon is. Ahogy gyengül az akku, csökken a végsebesség, emelkedőn meg már végképp esélytelen feljutni.

Asszem az angolok valami "range anxiety"-nek hívják ezt a jelenséget, hogy az ember egyáltalán nem élvezi a gurulást, mert azt számolgatja, mikor fossa össze magát az akku.
Ahogy mondtam: akkuból soha nem elég. Amikor 2 akku volt rajta, össz 12 Ah, akkor sokkal nyugodtabb volt egy mondjuk 12 km-es karika, és még az emelkedőn is feljött, de persze extra hosszú köröket csak három-négy akkuval csináltunk.
Meg két motoros hajtással, hogy az emelkedő se legyen gond, de ez már más lapra tartozik. Jó is volt, csak a vezérlők hullottak el néha.
-
Nordik
őstag
Érdemes egyébként magyar forgalmazótól venni a rollert? A garancia miatt kérdezem. Bár nem szokott gond lenni velük, de egy külföldi rendelés esetén nem sokat erek a garanciával. Bár nemhinnem túl drága lenne hozzájuk az alkatrész illetve a magyar garanciaztatas is hagy kivetni valót gondolom. Bár egy Xiaomishopos rendelésbe talán bíznék a későbbi garanciaztatas végett.
Illetve ha mondjuk 1 év múlva el akarom adni garancia nélkül kitudja mennyit ér, mennyire veszik meg.
Mit gondoltok erről? Azért szükség van a garanciára?
-
Smile8822
senior tag
válasz
Nordik
#15733
üzenetére
Igen ennyit számít a súly én dupla annyi vagyok mint a párom és neki hozza a 20km es hatótàvot simán sőt lehet több is van benne ő közepes módban megy vele én nem mindig de elég hamar merül alattam sőt ha lemegyek a töltés a felére akkor gyengébb is kettes töltés fele meg van amikor 15 el megy csak alattam szóval nekem elég gyenge és azért gondoltam hogy váltok és 180k ért lenne amit kinèztem kb ennyit is szànnèk rà vagy Max 200k...
És láttam előbe jóval nagyobb mint a xiaomi meg is tetszett egyből csak mondom megkèrdezem előbb a ti véleményeteket hogy meg e érnè arra levàltani...
Vagy esetleg f30e bár ez 220k amit néztem az meg 180k ennyire szerintem nem Jobb az utóbbi... vagy ? -
rep3at
őstag
Tegnap megjött a két Kickscooter F30E rollerünk végre
Első benyomások:
Nagyon nehéz, alig bírtam őket felvonszolni még lifttel is az ötödikre. A méret is óriási, elfoglalta a fél konyhámat összeszereléskor. Sajnos a liftünk kicsi, átlóba még éppen elfér 1 de így is egy embernek tartani kell az ajtót a manőver közben. Lépcsőn cipelni összecsukva lefelé még csak-csak de felfelé.. Sajnos az összecsukás művelete a még friss rollereknél piszkosul nehéz, meg kell szenvedni vele.
Na de akkor nézzük a menettulajdonságokat: Sebességben, gyorsulásban csaknem Tier szint, ebben probléma nincs. Sajnos kifejezetten érzékeny már a kicsit rosszabb útra is, útvonalat kell tervezni vele mielőtt elindulsz, mi leginkább bicikliúton fogjuk használni. Ebből fakadóan inkább egy drága szórakozásnak jó mint közlekedési eszköznek, egy bicikli simán kenterbe veri helyváltoztatás szempontjából, a Tieres rollerrel sokkal bátrabb voltam és jóval magabiztosabban ment át az úthibákon.
Ha az utólsó pénzemen vettem volna és pl. munkaeszköznek kéne akkor elég mérges lennék de így hogy csak szórakozásnak végülis elfér.
-
DigitXT
félisten
válasz
Nordik
#15733
üzenetére
Elvileg igen, csak menjél vele takarékos módban, szélcsendben, megállás nélkül. Amint nagyobb tömeget kell felgyorsítani, többször egymás után, az rögtön több energiát igényel, ha meg még emelkedő is játszik, akkor meg sokkal többet (a gyári adat ilyenre még csak közelítést sem ad). Ezen felül a lapos gumi is probléma lehet, márpedig egy nehéz pilóta alatt ha nincs kellően "túlfújva", akkor bizony lapos lesz: nagyobb a gördülési ellenállás, csökken a hatótávolság. Végsebességen meg még a légellenállás is nagyobb, mert egy nagyobb homlokfelületű pilótába jobban belekapaszkodik a szél. Jó esetben csak ennyi.
(Kisebb tempónál annyira nem számít, tehát ha a guminyomás megfelelő, és a csapágy nincs túlterhelve, egyenletes tempóban, síkon annyira nem kellene, hogy érzékeny legyen a pilóta tömegére a versenytechnika, de amint több megállás és elindulás történik, városban jellemző módon, már sokat számít az is, és természetesen a legkisebb emelkedő is sokkal többet kivesz.
) -
Smile8822
senior tag
Sziasztok meg szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek arról hogy jelenleg egy Xiaomi Mi Scooter Essential rollert használok vagyis kb 70km tettem bele az a helyzet hogy 100+ os vagyok 100-105kg között van a súlyom és ez a 20km es ható tàv ez nálam kb 10 sose mértem pontosan de nagyobb útra a családdal sajnos nem tudok menni páromnak is ilyen van ő 55kg na nála más a helyzet ő dupla annyit megy vele mint én,és szeretnék váltani egy Ninebot Kickscooter F25E típusú rollerra nagyobb is jobban el fèrnék rajta meg azért valamivel többet is megy és hosszabb tàvot is ki bír és meg szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek róla megèrnè le váltani?
Köszönöm előre is ... -
bajnokpityu
félisten
válasz
Thunderzolee
#15675
üzenetére
Láttál emelkedős tesztet róla? Használtan hol lehet ilyet venni?
-
PociAti
őstag
válasz
danaboy
#15726
üzenetére
Idehaza nincs e-rollerra jogszabály.
Jogszabály híján leginkább csak súlytalan elméletek vannak arra vonatkozóan mit lehet, vagy mit szabad tenni.Rollert ajánlani pedig nem olyan egyszerű, mint horgászbotot.
Közlekedésben veszel részt vele, probléma esetén a puszta anyagi kárnál több következménnyel jár.
Ennek ellenére mégis vannak akik kevés tapasztalat mellett olyan noname rollereket istenítenek, melynél előfordult, hogy kb. 300 km után eltörött a kormányrúd.És szinte miden apró paraméter mellett kialakult egy lelkes és egy ellenző tábor. (Pl. tömör / ballonos gumi, első / hátsó meghajtás, lengéscsillapítós / könnyű roller, stb.)
Kompromisszumok tengerében az adott pillanatban ideális lehetőségre kell lecsapni.És ha minden paraméter és preferencia körvonalazódott, akkor is pár havonta más-más lenne az ideális ajánlat, ezáltal az oldalt mindenféle kívánalmak alapján folyamatosan szerkeszteni kellene. (Több eltérő szempont miatt több ember kellene hozzá.)
-
phoenix1989
addikt
Fék tárcsát csak akkor lehet cserélni ha szét bontom az egész rollert?
-
phr3ak
csendes tag
Ninebot F25-nél a kormány lehajtásához egy kart le kell hajtani, de előtte egy biztosító kallantyút fel kell húzni. Ez utóbbi lötyög. Tudtok rá valami megoldást? Van rajta egy csavar, de annak meghúzása nem segít.
-
gergo5991
őstag
válasz
danaboy
#15726
üzenetére
ird le mit akarsz tudni és kész.
ha van kiszemelt rolleres ird be a keresőbe a nevét és akkor hátha kidob róla kommenteket amikben a tapasztalatokról irnak
milyen tájékoztatás kell? minden roller forgalmazónak az oldalán ott vannak a fő paraméterek mi kell még ennél több? -
danaboy
tag
Sziasztok,
Visszaolvastam 500+ hozzászólást és egy cseppet sem lettem tájékozottabb az E-rollerekről, mint korábban voltam.
Milyen márkák, milyen típusai, milyen célra, milyen árkategóriában ajánlottak, vagy sem?
Utána olvastam már sokat, de a prohardveren általában több, tárgyilagosabb információkat szoktam találni.
15000 hozzászólás fölött, összefoglalót nem kellene írni?
Nem kellene a jogi részt elkülöníteni?
Az értelmetlen viták - a jogi szabályozás hiányában - itt kell legyenek?Ennyire bonyolult lenne ez a téma, hogy lehetetlen összefoglalni és tárgyilagosan elemezni, mint bármi mást?
-
phr3ak
csendes tag
Ninebot F25E-nél azt tapasztalom, hogy fékezéskor mielőtt a tárcsafék fékezne a motorfék elenged. Ez számomra furcsa és idegesítő, hogy fékezek és egyszercsak megszalad, mivel van olyan állás amikor egyik fék se fog a kettő között... Ez csak ezen a tipuson van így vagy hibás beállítás?
-
phoenix1989
addikt
Sziasztok!
Kugoo kirin m4 pro első rugokat lehetne cserélni [ilyenekre] ? Jobb lenne? -
Revolit
senior tag
válasz
Nordik
#15721
üzenetére
Igen, goboo-rol rendeltem, csak egy imbuszkulcs es egy szeleptoldo volt hozza.
Garanciat nem tudom, hogy mukodik, ahogy le van irva oldalon gondolom. Itthon szerintem nincs semmifele gari igy ra, felteszem vissza kene kuldeni javitasra, ami kb felejtos. Ez a kockazati tenyezo, hogy majd 50.000-el olcsobban megvettem, mint itthon boltbol
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Revolit
#15716
üzenetére
Nem, az N1 inkább egy rettentő olcsó, kisteljesítményű, városi rohangálós roller, jó ár/érték aránnyal. Nálam nem volt gond a minőséggel, de volt akinél igen, így a Ninebot alá pozícionálnám, de utóbbit nem ismerem. Összességében egészen jó konstrukció, az N2 kb. ua, csak erősebb motorral.
A G3 valóban jó, mert bele tudsz kóstolni az off-road világába úgy, hogy egy (majdnem) pálcika rollert hajtasz (25 kg). A kontrollerrel sajnos voltak gondok és így nehéz hypolni - elvileg 2 lépésben javították, de majd kiderül. Amúgy furcsa egy szerkezet, a Navee-val jobban szeretek erdőben haladni, mert kevésbé ráz, viszont ez meg megy, mint a golyó és az adrenalin termelődik
Persze ide már érdemes gerinc-, térd- és könyökvédő, plusz valami értelmesebb bukó is. Vannak egyébként kisebb nyűgjei a kontroller mellett (például melegszik), de azokkal lehet élni.
Grafiqs: Az N1/N2 párosban ez volt a vonzó, hogy nagyon olcsón adott élményt, de ugye valószínű, hogy azt anyaghasználaton spóroltak. Minden más egy kicsit, valami az egyikben jobb, valami a másikban. -
Revolit
senior tag
válasz
mrrr74
#15715
üzenetére
Az N1 az kb olyan ninebot d18e szintjen van, ahogy nezegetem, ugye? Csak hogy tudjam hova rakni. Mert vettem egy d28e-t, de mar szemezek a nagyobb teljesitmenyu, rugos modellekkel
KugooKirin G3 baromi jonak tunik, de azert szep ara van mar.szerk.: Bocs, N2-rol neztem reviewt, akkor az N2 van D28E szintjen durvan? - csak anno sokkal jobb aron volt, 100k alatt.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Grafiqs
#15713
üzenetére
Teljesen vállalható

Nálam most a KugooKirin G3 a favorit, alattam elmegy 30 km-t harmadik fokozatban (50 km/h max), egyesben (25 km/h) 55-öt. Talán szerencsém volt, mert az előző modellekkel volt gond, de ez egyelőre jó.
A másik nagy kedvenc a Navee N65, ami egy tank - nem is értem, hogy miért nem terjedt még el -, azzal meg olyan 30 km-t tudok utazni - én is 83 kg körül vagyok. Volt aki kipróbálta, másnap megrendelte a Pro 2 helyett és azóta is isteníti.
Az N1-től meg most válok meg, alig használtam, olyan 60-80 km lehet benne. Nekem is nagyon bejött, a kisfiam egyenesen imádja, de mennie kell.
-
Grafiqs
őstag
Egy kicsit teszteltem az én "nóném" Niubility N2-es rollerem hatótávját.
Minden nap ugyanazt az útvonalat járom vele, az út szélén közlekedve. Ez a 2x8km tartalmaz egy hosszabb (kb 500m és 10%) emelkedőt is, végig max sebességgel használom (tempomat 25 km/h valójában 28-29).
Teljesen feltöltve indultam el a melóhelyről haza (8km) majd vissza (8km) kapott 1,5 óra töltést (1,5 amperes töltővel) majd haza (8km) és vissza (8km). Ez összesen 32km, az utolsó szakasz utolsó 1km-én szabályzott le (vett vissza a teljesítményből érezhetően), bár fél töltést mutatott.
83kg vagyok, cuccokal mindennek kb 90kg menetkészen.
Elégedett vagyok, hozza amit bőven amit szeretnék.G
-
Nordik
őstag
Segway Ninebot alkatrész ellátottság milyen? Honnan lehet hozza gumit és ilyeneket rendelni? Illetve mennyire eladhatoak a későbbiekben?
Xiaomi rollerekhez rengeteg alkatrész és kiegészítő lelhető fel és elég népszerűek is.
Viszont Segway alkatrészeket jóval nehezebben találok.

-
DigitXT
félisten
válasz
Buckey
#15702
üzenetére
Ez szerintem simán megy min. 50 km/h-val akármilyen emelkedőn.

Már csak a saját tapasztalataimból, és a teljesítményéből kiindulva...
De pont ugyanezt mondják a tesztek is... 10% emelkedőn 60 méteren
40 km/h-ra gyorsult, és még ment volna, csak rövid a teszt szakasz...Pedelec, ha legális (mármint nem S-pedelec), nem tud lyen tempót.

Ha szempont, hogy ne kelljen rajta megizzadni, akkor a roller a nyerő:
ha ennyi pénzem lenne rollerre, akkor már nem lenne... (Addig marad
az apránként építkezés, alkatrészek tesztelése: majdcsak összeáll.
Legalább tudom, hogy 5% emelkedőn a 40 km/h nem kunszt: 2500W) -
apocalypto
csendes tag
Nagyon pöpec, honnan rendelted?
Egy linket kérek szépen!
Köszönöm -
Buckey
őstag
Sziasztok!
Én is elgondolkoztam valamilyen elektromos járművön, csak még nem tudom, hogy elektromos kerékpár legyen, vagy elektromos roller.
A felhasználás inkább városi (a jó magyar utakat nem kell bemutatni senkinek), kb. 20km és elég meredek emelkedővel.
Még nem használtam egyik elektromos változatát sem, így nem tudom, melyikkel tudnám egyszerűbben leküzdeni a meredek emelkedőt úgy, hogy azért ne is nézzenek ki a közúti forgalomból (nem túl forgalmas az a rész) és ne is lógjon a nyelvem a dombtetőn.
Elektromos rollerből a [Dualtron Victor] -t néztem ki, nem tudom, mennyire ajánlott. Esetleg, ha van még valamilyen ajánlás, szívesen fogadnám.
-
jilian
addikt
Erre valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb 20 db Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch + TOLL
- HP EliteBook 840 G7 i5-10210U 16GB 256GB 14" 400nit 100% sRGB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3496, 90% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


, dobfék kevésbé karbantartás igényes, nem nagyon kell foglalkozni vele, illetve a fellépőnél van a töltő csatlakozó. Apróság, de szerintem előnyösebb. Valamint a váz formája miatt könyebb lezárni talán.
Ahogy mondtam: akkuból soha nem elég. Amikor 2 akku volt rajta, össz 12 Ah, akkor sokkal nyugodtabb volt egy mondjuk 12 km-es karika, és még az emelkedőn is feljött, de persze extra hosszú köröket csak három-négy akkuval csináltunk.



