Hirdetés
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Íme az új Android Auto!
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Új hozzászólás Aktív témák
-
R a y
senior tag
Kicsit visszamennék az időben, most láttam csak ezt a hozzászólást, mert az utóbbi egy hónapban nem tudtam követni a topicot.
Ha jól látom ez rendőrségi leirat. Milyen rollerrel mentél, pálcikával? Lezárult az ügy? Ha nem, menj nyugodtan bíróságra, az el fogja kaszálni, mivel azonos szabályozásoknál az uniós előírást kell követni. -
wanted5
őstag
válasz
kakuk.tamas
#14894
üzenetére
Pláne az olyan dolgokkal nem érdemes szerintem játszani, amiben ha valamilyen hiba van, akkor az egész házadat leégetheti. Ezek a no name vackok a fene tudja hanyadik kínai cégtől vannak, akármilyen selejt, hibás alkatrészből, és kétséges összeszerelési minőséggel, odafigyeléssel.
Nyilván nagy neves gyártóval is előfordul, hogy hibás a termék, akár olyan szinten, hogy baleset van belőle, de ha ilyen van, akkor legalább azt a gyártót utól tudod érni.
(valamint nem akarok nagyon személyes lenni, de ott van az aláírásodban a rengeteg drága cucc, akkor miért ezen kell filléreskedni?)
(egyébként kikophatna már a divatból, szerintem gáz, mármint kiírkálni részletesen a cuccokat) -
Somatom
veterán
válasz
kakuk.tamas
#14894
üzenetére
Nincs, ahogy másnak sincs. Így nem is lehet ajánlott. Mindenki azt gondolja, hogy a választottja a rollerek Rolls Royce -a, és csak azért olcsó, mert nincs a kormányán a Spirit of Ecstasy. Na, ez a legritkább eset.
-
saril
senior tag
válasz
kakuk.tamas
#14885
üzenetére
Ennyi pénzért bestbuy, nekem tetszik, még lehet be is veszem, csak megjegyzem újra hogy egy g30 árából 3 ilyet veszel
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
andrisbandi
#14890
üzenetére
Milyen elírás? PP-n 217,67 dollárt kell fizetni (van 3% adó).
-
bkiky01
senior tag
válasz
kakuk.tamas
#14885
üzenetére
Olyan túl szép, hogy igaz legyen..
-
palik
csendes tag
Sziasztok!Szeretnék venni egy g30-at dhgate-ről.Esetleg valaki nem tud valami jó kupont?köszönöm
-
Somatom
veterán
válasz
phoenix1989
#14886
üzenetére
Navigálás nélkül néha nekem is pontatlan. Úgy tűnik, hogy olyankor cellainfók alapján követ, mert néha szte Budapesten olyan helyen keltem át a Dunán, ahol nincs is híd. Ez viszont most navigálással készült és pontos is.
Egyébként sztem vmi engedélye hiányzik nálad. Úgy rémlik, hogy Neked vmi Xiaomid van. Sajnos, én csak az Androiddal vagyok képben, a MIUI -val nem. -
kakuk.tamas
addikt
Ez milyen lehet? Kuponnal 188 ezer helyett 80ezer… Német raktárból.
-
Somatom
veterán
Mai köröm, nagyrészt közepes fokozaton (20 Km/h). 48% maradt az akkuban. Két mai képem:
1.
2.
-
saril
senior tag
válasz
Thunderzolee
#14875
üzenetére
Nem sajnos, viszont ha magára ismer az illető, belinkelhetné újra, én is kíváncsi vagyok rá!
-
kovyhun
tag
válasz
Tamás9x
#14865
üzenetére
Keresek, de nem találok választ sehol...
Van egy F40-ünk, szeretnénk venni még egy rollert páromnak.
F30-at néztük ki, de nem értek valamit:
Szinte teljesen egyforma a kettő, csak a 40-esnek 50W-al nagyobb a motorja.
Miből adódik a 30-as kevesebb hatótávja mikor az akku ugyanakkora ráadásul 0.2 kg-al könnyebb is a roller? -
-
saril
senior tag
válasz
Richard
#14872
üzenetére
Az nem hangzik túl olcsónak, nekem egy 1200ft-os lakat van olyankor rajta, mivel mint már írták előttem, alapesetben senki nem mászkál erővágóval a kezében, így elég nehéz 5-10 perc alatt ellopni.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Még egy érv az olcsó de nagyon jó pálcikák mellett, az ember nem félti annyira mint egy g30-at ami 2-2,5* annyibe kerül természetesen lengéscsillapító nélkül!
350watt 18Nm
még mindig több mint az összes szériás xiaomi tud, drágábban
-
PociAti
őstag
Szerintem meg a felhasználás helyszínén (Budapest vagy nem), egyéni veselkedésmódon (sebesség igényen), testtömegen, motoros előéleten és egyéb szubjektív paramétereken több múlik, mint hasonló árkategóriájú rollerek közötti különbségeken. Például ilyen a kockázatvállalás, mert vannak akik rövid tapasztalat alapján elégedetten használnak olyan noname rollert, melynek kipróbálását még ajánlani se merném kellő magabiztossággal.
-
saril
senior tag
válasz
PociAti
#14868
üzenetére
Akkor le kell hogy írjam az egyértelműt, ÚJRA, állandóan a g30 valamelyik fajtáját vagy a xiaomi-t toljátok, hogy milyen csúcsszuperek, namost ezekből nem olyan sok van, így tehát lehet csinálni belőle ide egy összefoglaló oldalt amit a paraszt ha rákattint erre a forumra azonnal meglát mert rögzítve van az első oldalot, itt felül, itt mindent szájbarágósan kell leírni, még ezt is...
-
PociAti
őstag
válasz
Tamás9x
#14865
üzenetére
Mégis mi oldódna meg?
- Az emberek megtanulnák kezelni ennek a felületnek a keresőjét?
- Vagy megtanulnák használni a külső keresőmotorokat?
- Vagy végre a hivatkozásnál nem csak annyi jelenne meg, hogy [link], hanem hogy mi van a link mögött?
- Vagy ha valami terméket ajánlanak, akkor ne mondjuk az alza ajánlatát linkelnék be, hanem aggregátor oldalt (pl. árukeresőt).
- Vagy szerinted elolvasnák a rövid és velős összefoglalót? Annyi merőben eltérő roller és felhasználási mód létezik, hogy eleve nem készülhet belőle rövid, átfogó és naprakész infóhalmaz, és tapasztalatok alapján ha ehhez a topikhoz mégis elkészülne, többség azt se olvasná el.
- Ha lenne topikgazda, az jó eséllyel valamely oldalt képviselné. Mert eléggé eltérő szemléletek vannak (elég csak a sisak viselésre gondolni, roller szükséges teljesítményére, jogi értelmezésre). -
Drizzt01
őstag
válasz
PociAti
#14842
üzenetére
Én hátsókerekessel kezdtem, de kapott egy motort előre is. Ég és föld a kettő. Így két motorral sokkal dinamikusabban gyorsul( nyilván a közel dupla watt is közrejátszik), a kanyarokba sokkal stabilabb. Igaz, kanyarban nem szabad nyelezni, mert el is dobja magát, szóval csak ésszel. De a legjobb döntés volt részemről a dualosítás. Nyilván jelenleg az aku a gyengébb láncszem( gyári 13Ah) de nem sokkal rövidült a hatótáv. 1 motor 1000w 35km/h 3. fokozat 25km—— 2motor 1800W 35km/h 2. fokozat 27-30km
-
saril
senior tag
Mindig ez a félretájékoztatás, a topicgazdának kéne csinálnia egy fix hozzászólást amit ide az elejére rögzít, amiben a valós adatai ott vannak a legtöbbet ajánlott rollereknek, és egy csomó felesleges kérdést nem kéne feltenni ráadásul 3 ember 3 különböző adattal válaszol...
-
-
Doky1988
senior tag
válasz
Thunderzolee
#14856
üzenetére
Azért a Segway G30 23kg.. van súlya :)
-
DigitXT
félisten
válasz
creedszl
#14848
üzenetére
Egy átlagos pálcika roller egyáltalán nem nagyobb értékű, mint egy
normálisabb kerékpár. Utóbbit, ha nem zárod le, bárki el tudja vinni.
És ha olyan a környék, el is fogja (ha nem olyan, akkor se árt a zár).Egy rollert is ugyanígy el tudnak tolni, ha semmi védelem nincs: egy
sodronyzár is jobb, mint a semmi, alkalmi tolvaj nem jár erővágóval.
Ha komolyabbat akarsz, akkor U lakat. Ennél tovább nem mennék...Motoron szokás tárcsafék zárat használni, de rollernél nem nagyon
lenne értelme, mivel nincs olyan önsúlya, ami pluszban megvédené.
(Amúgy igaz a mondás, hogy amit nagyon el akarnak lopni, azt el is
fogják, de tudni kell mit jelent. Tehát nem azok ellen védekezel, akik
rendelésre megfújják a spéci drága rolleredet, és bedobják akár egy
furgonba, és nesze neked riasztó, GPS követés, meg kiskutya füle...
Hanem mondjuk azon viszonylag jól ismert csoport ellen, akik 5-10
tökegyforma Xiaomi közül a tiédet fogják kölcsönvenni, "kipróbálni",
mert azon nem volt semmi védelem, a többin meg legalább zár volt.
Ha pedig bazidrága rollered van, válassz értékarányosan védelmet.) -
Tamás9x
őstag
válasz
alázógyík
#14844
üzenetére
Kíváncsi lennék a belsejére, mert már ott érdekes hogy 4000mAh, 4,2v-on nem épp lenne fickós a pumpa 8,4v-on pedig 18650-be nem fér ekkora kapacitás, vagy nagyobb tokozás, vagy tasakos aksi, és Xiaomi hazi v2-es verzió (1S) olcsóbban jön ki mint ez, és még a garancia is problémamentesebb.
Ezen logika alapján NEM ajánlott termék
-
Doky1988
senior tag
Sziasztok!
Roller vásárlásán töröm a fejem.
Kisváros, konkrét Szolnok, kevés emelkedővel.
Lovetta: Max 200.000
Szinte sík terep, nem nagy távokra, inkább ilyen városba ide-oda szaladgálósnak, összecsukható legyen persze.Most az, hogy tömör gumi-e? Hát nyilván nem túl jó a defekt :)
De ha később lelehet cserélni az is perfekt.A terv: Xiaomi Pro 2
Tippek?
-
PociAti
őstag
válasz
creedszl
#14848
üzenetére
Én Xiaomi rollert használok, és a parkoló méretétől függ csak, hogy mennyi nála sokkal drágább kerékpár van lelakatolva ugyanott.
A lakat kifejezés 116 alkalommal szerepelt itt a fórumon. Nem kell különösebben ráparázni a témára, én csak akkor viszem be a boltba, ha nincs nálam lakat (évente 2-3 alkalom). Általában nincs belőle probléma, de amíg nem éri el a kritikus szintet, addig nem lesznek általánosan kitiltva az üzletekből, emiatt jobb nem erőltetni a bevitelét, mert nem oda való.Egyszerűbb rollereknél a legnagyobb érték általában az akku, nem fogják pillanatok alatt kiszedni, szerszámok és idő kell hozzá. A lezárás helyszínének megválasztása sokkal fontosabb, mint a lakat típusa. Decathlon 5.000 Ft-os U lakatja is elégséges.
-
creedszl
senior tag
Felmerült bennem a kérdés hogy van e módszer a roller lezárásához szabadtéren?Értem ezt úgy hogy ha be akarok ugrani a boltba vagy ilyesmi.Gondolom egy sima biciklizár ide kevés már csak azért is mert jóval komolyabb értékű így adott "embereknek"(akiknek kéznél van a szükséges eszköz) célpontja lehet...
-
Somatom
veterán
válasz
PociAti
#14842
üzenetére
Az autók teljesen más tészta. Kétkerekűeknél nem nevezném elterjedtnek. Hol van egy roller tömegközéppontja, ha rajta áll az ember? Sztem ott, ahova a súlyát helyezi. Én igyekszem hátra helyezni. Nem a hajtás miatt, hanem azért, mert kicsi a kerék és egy úthiba esetén így nagyobb az esélyem, hogy perec nélkül megúszom.
Ami a vezetékelést illeti, elöl többet kell ráhagyni a kormány mozgathatósága miatt. Hátul fixebb a vezeték és jobban elrejthető. -
saril
senior tag
válasz
PociAti
#14842
üzenetére
Az első kerék hajtás autóknál azért IS terjed annyira el mert az emberek nem tudják lekezelni a túlkormányzást, hátsó kerekeseknél ez jobban fent áll, viszont az alulkormányozottságtól "nem" lepődnek meg annyira és a menetbiztonsági rendszerek is hamarabb megfogják az autót emiatt.
-
alázógyík
addikt
Aki akkus/elektromos pumpát keres, akkor nagyom tudom ajánlani az iMars® Enusic ™ 4000 mAh 150 PSI OLED termékét.
Másodpercek alatt felpumpálja a bringa/roller... gumikat.
Szépen be lehet állítani hogy mi legyen a mértékegység, mennyire fújja fel, majd autómatán pikk-pakk felfújja és kikapcsol. Eszméletlen jó cucc.
-
válasz
PociAti
#14842
üzenetére
Kb ugyanaz lehet a helyzet, mint az autóknál.
Olcsóbb az elsőkerék meghajtást kialakítani, mint a hátsó kerekest, pláne az összkerekest.Hátránya meg elhanyagolható.
És ugyanúgy, ahogy autóból is terepre összkerekest illik venni, rollerböl is érdemes dimbes-dombos tájakon való használatra vagy hátsókerekest, vagy esetleg összkerekest venni, bár ez utóbbi azért elég ritka.
(Ez utóbbit a pálcikarollerekre értettem.) -
PociAti
őstag
válasz
Somatom
#14839
üzenetére
A stílusodon azért lenne mit csiszolni.
Mintha nem értenének hozzá azok akik tervezik a járműveket, viszont Teeeee....Vegyük például a személygépjárműveket. Létezik első-, hátsó- és összkerék meghajtású. Ki lett próbálva mindhárom verzió, van elég tapasztalat, szóval 20 éve kizárólag csak hátsó kerék meghajtású autók léteznek...
Várjunk csak! Ahogy körülnézek mégsem így van. Szóval nem olyan egyszerű ez a kérdés.Rengeteg apró érv szól mellette és ellene, hogy a motor az első kerékben legyen, hogy ezáltal elterjedtségben nincs szignifikáns különbség a kettő között. (Dual motor külön kategória, mivel részben a kényszer szülte a motorok szétválasztását. Nem látni olyat, hogy 2×150W-os motorral oldanák meg a 300W-ot. Hiába jobb, ha lényegesen bonyolultabb, drágább.)
Csak pár gyenge érv az első keres megoldás mellett:
- Tömegközépponthoz az első kerék van közelebb. A hajtás legyen annak közelében, ne messze tőle.
- Bizonyos kedvező menettulajdonságok miatt (egyenes tartás, kanyarban gázadáskor kihúz a kanyarból, ezáltal jobb manőverezhetőség).
- Motorfék sokkal hatékonyabban érvényesül az első tengelyen (fékezéskor oda terhelődik át a tömeg).
- Egyes rollereknél a kormánycsőben van az akku és a vezérlő, közelebb van az első kerék, mint a hátsó, nem kell a csuklón átvinni a kábeleket.És biztos van még csomó, akár ezeknél is sokkal fontosabb érv (meg halomnyi ellenérv).
E-rollernél nem vagyok az első hajtás híve, normál használat mellett összességében talán a hátsó hajtás jobb.
-
-
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee
#14835
üzenetére
Egyébként mi az előnye rolleren az elsőkerék hajtásnak? Laikusként azt gondolom, hogy egyszerűen elfelejtették agyonverni a kitalálóját.
-
válasz
bajnokpityu
#14818
üzenetére
Amikor az Indexesek rolleres pere volt, ott írták, h a Lime 250Wattos.
Hány fokos az az emelkedő?
Felfelé menet az egyszerűbb rollerek sajnos elvéreznek.
Xiaomi Mi 3, Pro 2 300Wattosak, Segway G30 350W, de ez hátsó kerekes, legalább nem kell ránehezedni a kormányra felfelé menet. -
válasz
szadam123
#14821
üzenetére
Mekkora az az emelkedő?
Hatótávra elég kb a Mi 3 is, de a Pro 2 emelkedőn jobban teljesít.
Vagy inkább a G30, ahogy írták is már feljebb.Jelenleg nincs bestbuy, mert mindegyiknek feljebb ment az ára, és kuponokkal se kerül sokkal kevesebbe.

Rolleres csoportokban keveset használt, szinte teljesen új G30-asokat rendszeresen látok kint 200-220ezer környékén, akár még 2-3 év garanciával.
Mennyit szánnál rá?
-
-
Casseius
tag
válasz
szandra1988
#14830
üzenetére
SImán hajlitsd vissza, szerintem ezért felesleges visszaküldeni.
-
szandra1988
tag
Sziasztok!
Megérkezett az első elektromos rollerem (xiaomi 3), viszont a hátsó kerék akad. Ahogy nézem, szerintem a hátsó sárvédő merevítő lehet elhajolva. Szerintetek küldjem vissza, vagy próbáljam meg kiegyengetni? Már ha tényleg az a gond, de a képek alapján annak közel egyenesnek kéne lennie..
-
Casseius
tag
Vasárnap 14:00 ismét találkozó Jászai Mari téren jobb oldali (nyugatitól nézve) parknál gyülekező aztán csapatás rakparton

-
Casseius
tag
válasz
szadam123
#14821
üzenetére
Függ attól mennyit szánsz rá, általánosságban a pro 2 az ajánlott, ha kicsit több a keret akkor Ninebot F40, illetve ha komolyabb pálcika rollert akarsz akkor G30 Max II, persze ezek ha újonnan nézel 190-300 környékén.
Ha használt is jó akkor 300 felett illetve környékén már egész komoly gépeket lehet venni nativ lengéscsillapítással erősebb aksival, több erővel. -
PociAti
őstag
válasz
szadam123
#14821
üzenetére
Egyéni kockázatvállaláson és kényelmen nagyon sok múlik.
Ugyanaz a roller ismert hazai forgalmazónál lényegesen drágábbra fog kijönni, mint külföldi webshopról rendelve, ahol a garanciális ügyintézés folyamata lényegesen eltér.
Így két különböző célra szánt roller két különböző forrásból már-már szinte összehasonlíthatatlan. -
gergo5991
őstag
másnak is ferdén áll a kerék g30on? másodjára lazitottam meg, állitottam egyenesbe majd vissza a csavar, kézzel lábbal nem birom eltekerni, de 40km után ujból beállt ferdére a kereke, de ugyan úgy ahogy előtte, és nem megy tovább megállt ebben a pozicióban.
-
szadam123
csendes tag
Sziasztok!
Mi most a best buy roller napi 10km-re(néha 20) 80kg-hoz, kicsi emelkedőkhöz? Előre is köszi! -
PociAti
őstag
válasz
bajnokpityu
#14818
üzenetére
Kellene hozzá tudni azt is, hogy az a konkrét akku mennyire elhasznált állapotban van.
Mert enélkül a hiányzó láncszem nélkül nem lehet normális következtetést levonni a többi paraméterből. -
bajnokpityu
félisten
a lime kisebbik primiviebb scooterje elvileg hány wattos? hát ez 70%ig feltöltve se volt képes felmenni az emelkedőn alattam. ez kb melyik könnyen megvásárolható rollerel van pariban?
-
Richard
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#14815
üzenetére
Ja, 50 km/h akart lenni
-
-
Tamás9x
őstag
G30 aksibővítés után, hogy a gyári töltő ne menjen a kukába 10-60V DC-DC, ez pont felragasztható az aksi mellé az alu vázra, fémbázisú epoxival. [link]
A kimenete alig lesz 2A, úgyhogy annyira nem fog melegedni. -
PociAti
őstag
válasz
alázógyík
#14783
üzenetére
YouTube videó alapján elég érdekes egy alkotás.
Vannak részletek, amik nem annyira tetszenek benne (kiálló csavarok), vannak különösen érdekes megoldások, pl. nagyon széles és erősen bordázott kerék, mintha kifejezetten terepre szánták volna.
Viszont pozitívum, hogy sok alkatrész kapható hozzá. -
Ezért fontos a védőfelszerelés: Valamelyik bunkó így hagyta ott a Tesconál... A képen a cuccok amik megmentettek......engem csak meglepett a dolog, mert ezen a részen szinte naponta járok el, azaz egyáltalán nem számoltam azzal, hogy - ráadásul járda szakaszon - hirtelen belefutok egy ilyen, a rollert azonnal 0-ra fékező képződménybe. A sebességet nem néztem, de bár gyorsultam éppen, 20 alattinak tippelem. Csak ugye a roller hirtelen 0-ra lassult innentől már az volt, hogy a roller maradt ott, csak elborult, én meg egy jó 10 méteres futást hajtottam végre, és még akkor sem bírtam megállni, csak elvágódni 😃 Az okosórám megkarcolódott, a telefont megvédte az erős Nilkin tok, a térdeim megúszták ennyivel a protektoroknak köszönhetően - még ilyen kis sebesség mellett is, esélyes, hogy akár törés is összejöhetett volna -, a Tint Plexi megkarcolódott, most rendelek újat 😃 - ha nincs rajtam a kesztyű akkor a tenyérről tuti lehámozódik a bőr, és a bal bokám eléggé fájt még reggel is. Igazából a futás és a megállni nem tudós rész az amire azt mondom, hogy ilyenben még nem volt részem. Azt a Tescónál javított részt el kellett volna keríteniük... ezt mulasztották el.
-
alázógyík
addikt
válasz
baloo79
#14804
üzenetére
Nem sokat mentem még vele.
Pár dolog, ami feltűnt:
1. Nagyon jó a futómű, rossz úton is jól elnyeli a rezgéseket, kisebb gödröket.
2. Pikk-pakk 40 felett voltam vele, 90kg vagyok. Jól gyorsul.
3. A gyorsítás adagolását még szokni kell, elég nagyot ugrik.
4. A töltési idő hosszú. Nekem legalábbis. -
DigitXT
félisten
válasz
bkiky01
#14806
üzenetére
Hogyne, hosszú távon eltörhet a váz. Attól még, hogy egy próbaúton
nem fossa össze magát, nem biztos, hogy kísérteném a sorsot vele,
hiszen a gyártó se hülye: ha garantáltan bírja a 120-140 kg terhelést,
miért ne írná rá azt? Több eladása lenne... nem írja rá = nem ajánlott. -
bkiky01
senior tag
G30-nál a max terhelhetőségre 100kg-ot ír.. 120 kilós terhelésnél tönkre mehet?
-
mrrr74
aktív tag
válasz
bajnokpityu
#14796
üzenetére
Szia,
A Navee N65 felvisz, peakben olyan 900 W, ha gondolod, tudok videót küldeni a hegymászó képességéről. -
Tamás9x
őstag
válasz
bajnokpityu
#14801
üzenetére
Ha ebben az alacsony árkategóriában gondolkodsz akkor inkább egy NAVEE N65 10" 500W 48V 12,5A Nem egy álom, de kellően tud mászni, első kerekes... Elég nagy ballonos, de lehet ez is szanaszét fog rázni mire felérsz.
-
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#14801
üzenetére
Ha ilyen formában gondolkodsz, akkor az elterjedsége okán inkább valami M365
variáns, azokhoz aztán minden kapható pl. tömör gumi is, ha sok lenne a defekt.Szerk: azt tudni kell, hogy egy hosszú emelkedő min. "duplán" terheli az akkut...
Tehát az az akku, ami 15 km-re jó síkon, folyamatosan felfelé 7 km-en már halott.
(Ehhez kell arányítani a 2 km igénybevételt. Nagyon kis akkus roller nem ajánlott:
Xiaomi Pro2-ben van az egyik legnagyobb akku gyárilag a pálcika rollerek között.) -
bajnokpityu
félisten
Sencor Scooter One 2020
nagyon rossz ötlet lenne? annyira nem sietek, az emelkedőkön itt nem nagyon lehet gyorsan menni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Milyen notebookot vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Háztartási gépek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
)

még mindig több mint az összes szériás xiaomi tud, drágábban





