Hirdetés
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Íme az új Android Auto!
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Új hozzászólás Aktív témák
-
Casseius
tag
válasz
Vodike
#14296
üzenetére
Igen, meg is van melyik a tied, valamelyik este pont nála voltam és azzal szenvedtünk h menthető e kontrollered csere nélkül, de nem úgy festett, elég szépen beázott a deck-ed, ezért kell szilózni mindent is

Somatom:
Üllői úton megyek végig minden nap 10km-es szakaszon 2x, gyenge géppel így lengők nélkül esélytelen h útra menjek 
-
phoenix1989
addikt
Van itt valaki akinek kugoo m4 pro ja van? Lenne pár kérdésem. Esetleg valahol van fórum kifejezetten erre a gépre? (Magyar)
-
Vodike
tag
válasz
Casseius
#14293
üzenetére
Nekem is bent van a rollermagusnal a pro2-m. Leszoritott egy auto es bele kellett mennem egy tocsaba amibe egyreszt merult a deck es a vezerlo nyekk
masreszt a tocsa elfedett egy katyut amibe szinten belementem = elso csapagy kaputt, a kerekben kicsit mintha 8-as lenne. Ma kiderul mentheto-e vagy gtk :/ -
Casseius
tag
A gépem épp vezérlőcserén van, kaptam kölcsön egy 48v-os de egyébként full mezei g30-at.
KATASZTRÓFA, nem is értem emberek hogy tudnak lengéscsillapítás nélkül rollerezni, fáj a csuklóm, ráz, folyamat koncentrálnom kell, a legkisebb úthiba is kiakarja szakítani a kezemből a kormányt, ezt be kellene tiltani komolyan mondom, nem hittem korábban h ennyit javít a komforton és biztonságon a lengéscsillapitás -
Tamás9x
őstag
Van itt egy pár kugoo-s törött kormány is... csak erős idegzetűeknek, mert nem kevés vért tartalmaznak a képek... [link]
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991
#14290
üzenetére
Ezek még mindig nagyon kicsi kerekek, csak rolleren néz ki nagynak...
Szaros SMKP is min. 10" felnin(!) gurul, aztán azzal sem jó a kátyúzás.
Egyetértek, hogy jobb (kisebb hibákra sokkal jobb), de nem helyettesíti
végső soron a pilóta figyelmét, csak valamivel megkönnyíti a dolgát.
Ui: kérdeztem FB-on, hogy az eladó FLJ T113-nak mekkora a felni, ha
11-es gumi megy rá. Válasz: 11". Fogalma sincs a hirdetőnek ezekről.
(Nekem 6-os a felni, 6.5" szokott lenni, csak a miheztartás végett...
)Megnézve a képet, a jobb oldali PMT gumin ott van a korrekt jelölés...
Szóval 6.5", tényleg 11" lesz a teljes átmérő. (Szelepsapka elveszett?) -
gergo5991
őstag
válasz
DigitXT
#14287
üzenetére
ismerem azt mikor lepattogok a g30-ról
, nyilván egy rugó kicsillapitaná a dolgot, de fentebb kijavitottak 10 helyett 11 inches a nami kereke, hát de ha azt nézzük ugyan úgy kerülgetni kell vele.csoportból:
nami 13 inches gumival
[link]
[link]
[link]
[link]
ezzel azért már nem kéne annyira figyelni az úthibákat gondolom
csak a nagyobb lengőkarok 700 eurós felára szerintem brutál drága -
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT
#14287
üzenetére
Ma próbálgattam egy kicsit a G3-at és azt kell mondanom, hogy terepen hajtva nem jobb a rugózása, mint az N65-é. Úgy tűnik, rettentő sokat számít a gumi szélessége is, de az is igaz, hogy ez a TPU lengéscsillapító biztosan másképp csillapít, mintha rugós lenne. De a Navee-n meg nincs, ott a 3" szélesség is sokat besegíthet a nagy átmérő mellett.
-
Joshi
titán
Végre kipróbáltam a Xiaomi Pro 2 első Monorimes burkolt rugós lengéscsillapítóját. Nagyon kellemes érzés a sima villa után, viszont tényleg nagyon hülye hangokat ad ki.
Ebből lehet hogy légrugó lesz. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
ui.: most már azért mentem pár kilométert a rollerrel, de nekem még mindig nem hiányzik a 25Km/h feletti sebesség. Én simán elvagyok ezzel így is.

-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991
#14285
üzenetére
A merev felfüggesztés adott úthibán képes akkorát dobni a pilótán
hogy majd' lerepül a rollerről. Pneumatikus gumi ide, vagy oda. Ezt
egy Bird bérrollert vezetve tapasztaltam meg, adott szituációban a
komfort (ha egyáltalán ez még oda tartozik!), sokkal rosszabb volt,
mint előtte a tömör gumis, de első-hátsó rugózással szerelt vason.Ez egy ilyen mélyedés jellegű úthiba volt, nem kátyú. Nem feltűnő...
Azon nagyon rosszul vizsgázott... Amúgy szépen, csendben gurult!Szóval véletlenül sem a pneumatikus gumi ellen beszélek. Csak az
a tapasztalat szerint nem old meg mindent önmagában, nem rugó:
szerintem nagyon sokat dob a biztonságon, ha normálisan rugózik.
Amikor nem normális, mint az enyém most, az meg kellemetlen, és
rontja a komfortérzetet, sőt konkrétan a stabilitást, ha felüt a teló...
(A semminél minden jobb, de felfüggesztések közt van különbség.)Szerk: Wolf King GT mozgása nagyon tetszett... kátyút szerencsére
nem fogtam vele. Az tempónál akármit vezetve veszélyes tud lenni.
(Szóval, ha van idő kerülgetni, még mindig biztonságosabb, ha nem
teszteli az ember, hogy elég jól becsülte-e meg a kátyú méretét...
) -
hdman
őstag
-
gergo5991
őstag
Akinek van mondhatni rendes rugozassal rollere, mennyit ad hozza a biztonsaghoz? Mert ahogy nezem a g30 on is 10 es kerek van, meg egy namin is, annyi hogy picit szelesebb. Gondolom egy nami vagy hasonlo kaliberu rolleron is kerulgetni kell az uthibakat katyukat? Ahogy nezem namihoz mar veheto modositott lengokar, amivel mar 13 colos gumi is elfer. Varok meg egy valaszra az eladotol is, de ugy erzem kell nekem egy nami
-
_Balee_
aktív tag
Vsett 10+-ról vélemény?
-
PociAti
őstag
válasz
tothjozsi96
#14253
üzenetére
Nos, ilyen jellegű váztörést sem láttam még Xiaomi rollernél, csak klónnál.
Kormányrúdtörés sem szép történet, viszont hogy ezen a szakaszon törjön el a váz, ahhoz igazán szar anyagot kellett használni. Biztos sokat spóroltak rajta.
Ez az a pörgős Telegram csatorna (amit nemrég említettem), ahol vagyunk páran magyarok, és látni érdekes dolgokat.
https://t.me/m365_custom_electronics_en
E-scooters Upgrade Workshop by Denis Yurev -
Tamás9x
őstag
válasz
tothjozsi96
#14255
üzenetére
Ha oda-vissza 10km akkor szinte bármelyik ami tetszik, de ha oda 10 vissza 10 akkor valami 30-40km hatótávosat néznék.
Pro2 -höz van minden Scooter 3 -ba jobb a hátsó fék. minden van hozzá otthon tudod szerelni is.
De ha messzebb is mennél, mert megjött a kedved a csavargáshoz akkor Ninebot G30 az már nyugisan 65km.saril: Teljesen igazad van addig amíg véletlenül nem lesz, és vállalni kell érte a felelősséget.
Én is Blackview telefont használok, DE saját felelősségre, tisztában vagyok vele, hogy nem polcról leemelhető minden hozzá. Tömegcikk, lehet itt lázadozni, de ami bevált azt kell, illik ajánlani, majd ha lesz benne 50.000km akkor térjünk vissza a koppintásokra köszi
Pro2 100K alatt már fellelhető... Miről ebszélünk. Szép az önérzet de a saját farkunkkal csapkodjuk a csalánt ne máséval.
-
Jó, csak ott van az a külföldi oldal amit linkeltem, ahol meglehet vásárolni. Ott van róla 2 komment. Most az alapján nehéz azt mondani hogy ez biztosan jó lesz. És hiába veszek még egyet, hogyha alapból egy gyenge konstrukció. Nem gondolod?
Értem hogy neked van egy kínai valószínűleg koppintott rollered, csak tényleg olyan helyről vennék én is szívesen ahol több tapasztalat van vele. Mert az hogy megvettem, mentem vele 200km-t az semmi, az szerintem nem mérvadó. Köszönöm a véleményed!
-
saril
senior tag
válasz
tothjozsi96
#14253
üzenetére
Ezt akartam irni amit Tamás9x is mond, hogy csak xiaomi meg segway g30 ebben a forumban csak a xiaomi meg a g30 változatai a menők, a többi szar, ne vedd meg, neve nincs, jujjdeszar, nincs hozzá alkatrész, fos, nincs tapasztalat róla, ergo csak rossz lehet!
Én harmad annyiért vettem rollert mint itt mások tették, már 200km-t is átléptem és +100kg- vagyok, szintkülönbség a városban jelentős, eddig "még" jó, ha bármi baja van vehetnék egy másikat is mert még akkor is olcsobban jönnék ki, mint aki 2xxeFt-ért vett rollert, de amúgy az enyémen is rengeteg minden xiaomi alkatrész vagy azzal megegyező, pedig köze nincs hozzá, értsd a váz is teljesen más, sokkal masszivabb!De azt csinálsz amit akarsz amúgy, de ezt le kellett irnom, mert itt igy működik.
-
válasz
Tamás9x
#14254
üzenetére
Rendben, megfogadom, köszönöm!
Az eladó hirdetéseire rámentem, ott találtam egy drágább rollert és ott bizony érkezett egy negatív komment miszerint az akkumulátor 5 perc alatt merült 60%-ra, meg letört ez a sárvédő szerűség is úgy, hogy sosem lépett rá a kedves vásárló.Akkor egyenlőre nálam még várat a dolog magára.
Xiaomi-ból mi ami nagyon ajánlott? Scooter 3?
Egyébként egy várható élettartamot lehet mondani ezekre?Napi 9-10km-re használnám, testsúlyt most nem mondanék mert diétáznom kell.
Illetve ezekhez a Xiaomi rollerekhez például van alkatrészutánpótlás?
Arra gondolok hogy én otthon ezt tudom cserélni, vagy csak szervizeltetni lehet? -
Tamás9x
őstag
válasz
Somatom
#14252
üzenetére
Az enyém is simán felmegy rajta.
Adni kell neki egy kicsit több kakaót.tothjozsi96: Nem venném meg !
Nem véletlenül ennyi az annyi, Xiaomi alá ne menj, hidd el nem éri meg. -
Sziasztok!
Ilyesmi kínai rollerekről mi a vélemény? [link]
Elég jól le van akciózva, 76e forint kuponnal.Érdemes venni egyet?
Szeretnék venni, elvileg Xiaomi Scooter 3 copy, de nem tudom mi ezekről a kínai koppintásokról a vélemény.Köszönöm.
-
Somatom
veterán
válasz
Sordoran
#14246
üzenetére
No, igen. Amikor először rollereztem, rögtön tudatosult bennem, hogy ez nyugdíjas jármű. Húsz centiig járda előtt nem is lassítok bringával, tempóból felugrok rá. Pár fokos lépcsőnek fölfelé is nekimegyek. Vagy, pl. ezen bringával naponta le/fel közlekedek. Rollerrel itt már megállok és tolom.
-
smallcurrant
tag
Ha elöl 3,5-4 bar-rafújom a kereket, hátulmeg 4-4,5-re az úgy jó lehet? Ti hogyan szoktátok ?
-
Sordoran
addikt
+1
Bicikliúton közlekedem 80%-ban, és a kereszteződéseknél így is erősen lelassítok, hogy ott tudjak átmenni ahol eléggé sima a "váltás". A padka sok helyen 1-2cm magas is lehet, és a Pro 2-n ezek is kellemetlenek. Egyenesben simán kielőzök bicikliseket, de ezeken a szakaszokon lazán elsuhannak mellettem, nekik ezek a szintkülönbségek semmit nem számítanak. Ha nincs bicikliút, akkor járda, és lassan haladok, vagy ha nem tudok kényelmesen elmenni, akkor inkább tolom én is.
Egyedül ott merészkedem fel az útra, ahol nincs nagy forgalom (fél percenként egy autó), ez napi rutinomban 2x 1km-es szakasz. -
PociAti
őstag
"Amire a magyar utak kb. 85%-a tökéletesen alkalmatlan (8.5" vs 26")."
Ez is igaz, meg az is, hogy az utak állapota nem a 8,5"-os megvásárlása után lesz alkalmatlan normális rolleres használatra, hanem előtte is az volt, csak ez nem lett kellő súllyal belekalkulálva vásárlás előtt.
(#14240) Joshi-val egyetértve: "Rollerrel ott kell közlekedni ahol biciklivel."
Ha nagyon pocsék az út, le kell lassítani, de ha van, célszerűbb más útvonalat választani (még ha hosszabb is lesz így).
A másik utólagos kármentés, ha az útviszonyokhoz átalakítod a rollert. Nagyobb kerék (átmérőben és szélességben), valamint lengéscsillapítóval tovább lehet fokozni a hatást.
-
saril
senior tag
válasz
w.miki
#14231
üzenetére
Én mindig a járdán ha nincs kerékpáros út, ha nincs a járdán senki akkor csutka, ha emberek mellett megyek el járda szélességétől és tömegtől függően lelassítok, van hogy leszállok és áttolom a tömegen, ennyi. Egy csúnya nézést nem kaptam idáig, Autósokat nem tartom fel, engem is idegesítene hogy egy rollerestől nem tudok haladni. Ha nincs senki az úton, akkor rámegyek, de ha jön egy autó az első lehetőségnél ahol leszállás nélkül vissza tudok menni a járdára, vissza is megyek.
-
sutiand
tag
Sziasztok!
Csatlakozom a fórumhoz egy Dulatron Mini-vel.
Több kérdésem is lenne, amit pontokba szedtem:1. Mivel a legfontosabb a biztonság , ezért bukósisak témában szeretnék segítséget, ill. felvilágosítást kérni.Tudtok-e ajánlani megbízható, jó minőségű sisakot ami évek alatt jól bevált, kényelmes és megfelelő biztonságot ad?
2. Lakat, ill. roller zár típusból és márkából is szeretnék bővebb információhoz jutni.
3. Elektromos pumpa/kompresszor , melyik bevált típust tudnátok ajánlani?
Egyelőre ennyi lenne amire a válaszotokat és a tanácsotokat várnám.Köszönöm, és mindenkinek balesetmentes rollerezést!
-
hito
nagyúr
Ennyi kormánytörős "élménybeszámoló" után most rám jött a perecpara
Pro 2-nél mennyire jellemző az oszloptörés? Ezek az X-Lock felé kormányzárak mennyire jelentenek védelmet, ha menet közben történik anyagfáradás?
-
sagesz93
addikt
válasz
DonThomasino
#14230
üzenetére
Ez engem is érdekelne, illetve DHGATE-n van "sima" F40 - E betű nélkül, másnak tűnik a kormány lecsukás és a hátsó sárvédőben a lámpa.
Van egyéb más különbség? Pl. Gen1-Gen2 mint a G30max-nál?
Megtetszett az F40 a súlya miatt, pont a mi3 és a g30max között van középúton, a hatótáv is elégség(ha 20km-t elmegy alattam 30-al már jó)
-
w.miki
veterán
Rollerrel hol jártok? Az autók közt az úton (közepén/szélén), a gyalogosok közt a járdán, vagy máshol? Mi a tapasztalat, hogy kezel a többi közlekedő?
Vidéki városban élek, nem tudom bemerészkedhetek e autók közé, az útra. -
DonThomasino
veterán
Az F40E ről mondhatjuk hogy kb,
a MI3 és MI2 pro után a G30 előtt áll a rangsorban?
Itt vannak konkrét típushibák? -
phoenix1989
addikt
válasz
DigitXT
#14228
üzenetére
Én annyira nem értek hozzá de azért ha ennyire tele van pakolva a kormány én nem csodálkoznék rajta ha feladja magát. Szerintem nem arra vannak tervezve hogy súlyt cipeljenek ,éppen elég az út hibáit kibírni nem hogy még extra súllyal terhelni őket.raadasul oldaliranyban jobban kitud lengeni mivel szélesebb a kormánynál és sokkal nagyobb oldalirányú erő hat az egész szerkezetre. Arról nem beszélve hogy orrnehez és persze hogy nyomsz egy tigrisbukfencet. XD
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0
#14227
üzenetére
Ó, az én első két esésemnél nemhogy le se ért a fejem, de a szemüveg
is rajtam maradt hibátlanul, aminek nagyon örülök (mert nekem drága).
A legelsőt olyan szépen kigurultam, hogy meg se sérültem egyáltalán...Ellenberger a harmadik, na az olyan hirtelenséggel és tempónál történt,
hogy konkrétan megfejeltem az aszfaltot (full face rulez) s a könyököm
baszódott oda, de csúnyán. Szerencsére volt rajtam protektoring...
Teszem hozzá, nem véletlenül, két esés után, 40+ km/h-ra képes vason.Persze én is örülök, hogy csak 36 km/h-nál, és felfelé, azaz: nem kellett
felszántani puszta térddel az aszfaltot hosszan csúszva lefelé. (Inkább
krosszmotoros elrepülés/becsapódás volt, mint gyorsasági kicsúszás.)
Ezt csak arra mondom, hogy minden esés más. (Ha picit több időd van,
tök jól ki lehet mozogni, de ha megállt az első kerék, ott nincs rá idő.
)Mindenesetre utcai ruhában max. a Tierre állok ~700 méterre, remélve,
hogy nem törik össze (nem szokott), és nem is b*sznak el vele ~3 perc
alatt... Ja igen, ugyanígy kipróbáltam egy E-twow GT-t: meglepően jó, pl.
van rajta külön dobfék is, de ha menni kéne vele hosszan, térdvédő, stb.Sajnos kényelmetlen tud lenni. De jobb, mint a gipsz. Akármilyen Rossi
vki, ha rajta kívül álló okokból egyszer csak az aszfalton* találja magát,
ott nagyon örül(ne) bármi védelemnek: előbb-utóbb mindenki rájön...
Legyen persze szerencséje sokezer balesetmentes kilométerrel! De aki
abban hisz, hogy a sisak = hamis biztonságérzet, tuti nem esett pofára,
eddig soha. Majd fog. És ezt mindenféle rosszindulat nélkül mondom...*: szerintem pöppet érdesebb, mint a hó, bár én még soha nem síeltem.
Ui: nekem az nem világos, hogy HA pl. görkorcsolya esetén tök evidens,
hogy térd-/könyök- és fejvédelem nélkül szar ötlet, miért nézik hülyének,
aki szerint rollerre is hasznos az ilyesmi? Mindenki másképp csinálja.
-
Reggie0
félisten
A vicces az egeszben, hogy a bejarati ajtotol kb 15 meterre torten, mar majdnem hazaertem. Jobb is, hogy csak 27-tel tud menni. De nem gond, most mar sok hibara nem szamithatok, meg csapagyakat kene cserelnem, hogy ne alljanak be, mert mar hangosak.
En szerencsere elegge megtanultam bukni mivel masszivan sielek, ezt is egesz jol kitamasztottam es kiforogtam.
Szerintem a kritikus reszeken le is fogom csiszolni a festest, hogy a hibat idejekoran fel tudjam ismerni.
-
Ayg0
senior tag
válasz
Reggie0
#14222
üzenetére
Még szerencse, hogy nem egy nagygéppel, 50km/h felett történt... Engem a Xiaomi-s időszakomban egy rejtőzködő fekvőrendőr "viccelt meg". Sík útnak látszott, egy kézzel vezettem, mire észrevettem, már ott volt előttem, és 25km/h+ sebességgel kifordította a kormányt. Nyári forróság, védőszerkó természetesen semmi. Kicsattant az ajkam, az aszfalt lehúzta kezem-lábam. Fájdalmasan, de megtanultam a leckét!

-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT
#14223
üzenetére
Koszi. Holnap mar megyek a tartalek rollerrel

Amugy ja, bar biztam benne, hogy eleg vastag anyagbol van. Viszem is meghegesztetni, aztan kap valamilyen betetcsovet. A kedvemet nem vette el
Mondjuk szerencse, hogy most tort el este a tok ures uton kanyarodas kozben es nem napkozben amikor megyek meloba, mert ott mar kijott volna a bukosisak hianya.Raadasul ugy birta a 6500km-et, hogy rendszeresen ugrattam is vele padkara fel, ugy hogy belerugoztam.
#14224 Tamás9x : Koszi, feltetlen fogok csinalni. Utod ugyan ez lesz, csak javitva. Szerencsere 3 rollerunk van, a tartalekban csak 1300km van. Kap betetcsovet mind, hogy ha elreped, akkor ne legyen vegzetes a hiba.
-
Reggie0
félisten
6500km-nel eltort menet kozben a kugoo s1 kormanya. A toveben, ahol a furat van a kabel bevezetesehez. Max temponal pont fekezni kezdtem amikor elore hajlott a kormany es zako lett a vege.
A vicces, hogy kb. semmi elojele nem volt, nagyjabol 2-3 hete nezetem at szereleskor es repedesnek nem volt semmi jele. Szerintem a festes alatt a mikrorepedesek nem latszanak.
-
Ayg0
senior tag
válasz
_Balee_
#14184
üzenetére
Nincs szignifikáns különbség köztük (a ZERO is csak marketingben erős), egyik sem tökéletes, mindegyikre jócskán (100E+) költened kell majd, a határ meg majdnem a csillagos ég. És folyamatos karbantartást is igényelnek. YT-on rengeteg véleményvideót találsz.
Ami a legfontosabb, az a biztonságod: bukósisak, térd- és könyökvédő, és egy protektor sem árt. Épp a minap láttam egy srác videóját, akinek menet közben eltört a 11X-e nyak része. Fájdalmas zakó volt, pedig még gyorsan sem ment. Nyilván nem gyakori hiba, de sajnos benne van a pakliban.
Roller: bármelyiket választod, első indulás előtt a csavarokat ki, egy-egy csepp menetrögzítő, és mehetnek vissza.
A köpeny még a 1M+ -os modellek közül is sokon egy rakás, kínai trágyadomb. (CST/TUOVT és társaik) Ha tömlős változatnál maradsz, defektgátló folyadék + egy elektromos pumpa kötelező, különben gyakran tolod majd a gépet. (tapasztalat)És ez csak a kezdés... Remélem kedvet kaptál hozzá!

Reggie0:

-
smallcurrant
tag
G30 LE-hez létezik magyar nyelvű leírás, használati útmutató vagy ne is keressem tovább?
A kerekeket milyen értékekre szoktátok felfújni? -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01
#14210
üzenetére
Végsebesség nem is igen lesz több 48V-on, de amúgy elég is az...

Az enyém akkor se fog 50-et menni, ha 8000W lesz, nem arra van.
Viszont elvárás, hogy emelkedőn se jöjjön zavarba: ~2000W kell alá.Ui: a motor névleges teljesítménye semmit se mond a nyomatékról...
Meg kell nézni adott feszültségen a végsebességét (levegőben mért
fordulatszám), és amelyiknek ez kisebb az lesz a nyomatékosabb.
(40-ről 51-re az komoly gyorsulás. Valószínűleg a 40 azért volt annyi,
mert a motor ment volna még, csak gyenge volt hozzá a vezérlő...
) -
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Nagyjából egyenlőre kész lett a rollerem. Az alapot egy Future Board V10 48V 1000w 13Ah adta. Az akkori végsebessége 40km/h volt. Kapott előre egy 48V 800W mantis motort, 2db 25A vezérlőt, a hozzá tartozó gázkarral. Egyenlőre a vég seb. 51km/h mértem a Relive alkalmazással gos alapon. Még hátra van egy nagyobb aksi egy 60A bms-sel, meg esetleg egy ugyan ilyen Mantis kotor hátra a gyári helyett. Valahogy a 800-as mantis erősebb, mint a gyári 1000-es.
-
Joshi
titán
válasz
PociAti
#14203
üzenetére
Elvileg első lengéscsillapítóból már csak a v4 van, szóval az már talán jobb mint ami a képen látható.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
PociAti
őstag
-
Vodike
tag
Csak ez nem monorim, hanem ESPARTS...elvileg nincs közül egymáshoz. Az, hogy a monorim.hu árul ilyet semmit sem jelent, árul az a srác mindent a monorim domain alatt.
Nekem csak rossz tapasztalatom volt a monorim.hu-val, így én senkinek sem ajánlom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Milyen notebookot vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Háztartási gépek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Újszerű Dell Latitude 7440 -14"FHD+1 IPS - i5-1345U 16GB - 512GB - Win11 - 1 év garancia + Dokkoló +
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G8 - i5-1145G7 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy A16 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN NULL Perces
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Üllői úton megyek végig minden nap 10km-es szakaszon 2x, gyenge géppel így lengők nélkül esélytelen h útra menjek 

)
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Azért linkelhetnél egyet, mert nekem nagyon hihetetlennek tűnik.




)
Nem akarom védeni a Monorimet, de a fejlesztésnek gondolom ilyen jellegű értelme van különben még a v1-nél járnának.

