Hirdetés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PetrTitan
csendes tag
-
Grafiqs
őstag
válasz
DigitXT
#14491
üzenetére
Holnap rápróbálok a ragasztásra. Szereztem 2k epoxyt ami fémre való (folyékony fém) ragasztót. Jó pár négyzetcentiméter felület adott a ragasztónak. Holnap megcsinálom és hagyom pár napot térhálósodni. Elvileg 180kg/cm2 a teherbíró képessége.
De amint megjön az új kormány akkor kap egy Monorim V4-et, hogy egy kicsit kíméljem meg egyéb erősítést is.
Nagyon kíváncsi vagyok a Rettenetre. Ha majd egyszer eljutok hozzád…
Lehet, hogy a vezérlőket kell egy kicsit szoftveresen finomhangolni?G
-
hukhl
csendes tag
Köszönöm mindenkinek az észrevételét.
Nem gondoltam volna, hogy ekkora komment "cunamit" indítok el.
Az ígért távolság az jó lenne. Viszont, ahogy újra megnéztem ez a 22 kg súly nagyon nem annyira jó, mert bár tárolni tudom a földszinten, de tölteni fel kell vinnem a 4.-re....A súlyommal nem lenne gond, mert pehely könnyű vagyok, táskával együtt sem lennék meg 70 kg
Asszony meg még nálam is sokkal könnyebb..
Itt többen írtátok és sajnos nekem se vonzó az, hogy gyakorlatilag nem találok tesztet róla a neten. Xiaomi legalább egy ismert márka+valószínűleg jó az alkatrész ellátottsága is. Egyelőre nem vállalom be a linkelt típust még gyűjtöm az infókat.
A kérdésem, az lenne, hogy létezik olyan nehezebb ergó valószínűleg masszívabb és nagyobb hatótávú roller, aminek az akksija kivehető és külön töltőre tehető?A Xiaomi pro 2 - 45 km-esnek írt hatótávja egyébként jó lenne, illetve a súlya is. Mennyire valós elvárás egy ilyen kategóriájú rollernél, hogy néha 1-1 alkalommal 20 km megtétele után minimum 1-2 órát tölteném és vissza is tudjak vele jönni 20 km-t? Mondjuk mindezt ősszel, hidegebb időben is amikor gyengébb az akksi kapacitása?
-
Tamás9x
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz
Grafiqs
#14480
üzenetére
Annyit írjatok ezeket a kormány töréseket, hogy szabályosan féltem ma
a nagy vason, hogy nekem mikor törik ketté? Kéne rá vmi olyan, mint pl.
a Wolfnak van. Dupla teleszkópos, marha masszív. Kipróbáltam ma ezt
a rettenetet.
De azon kívül, hogy a gumi nagyon tapad, s tök csendes,
nagy tűzijátékról nem tudok beszámolni... 1-2 km/h végsebesség ment
a levesbe a kisebb kerék átmérő miatt. Miközben a gyorsulás nem nőtt,
amit egyáltalán nem értek. Hiszen sokkal nagyobb az összteljesítmény.Mondjuk ha emelkedőn is simán megy a 40, arra azt mondom jól húz...
Az akkuk meg ugye akkorák, hogy bőven kiszolgálják a vezérlőket.
Hatótávolságot passzolom. Órát még nem csináltam meg viszont ugye
az ismert útvonalon attól még lehet tudni, hogy mennyit mentem eddig:
20-21% merülést mondanak a BMS-ek, 13.5 km-en, a végén a 1.5 km-es
emelkedővel, ami anno rendesen terhelte az akkut. Hát még 3000W-nál.Szóval, ha és amennyiben 5x ennyit tud, akkor az 67.5 km. (Síkon több.)
Persze, ezeknek a százalékoknak sose hittem. Majd ha Ah-t ír ki a BMS:
már csak azért is, mert amíg picit pihent, visszament 88%-ra a nagyobb.
-
saril
senior tag
válasz
PociAti
#14489
üzenetére
A lényeg a rossz járda és útminőségen és a 100kg-os súlyomon van, ha ezt elbírja egy átlagos ~80kg-os embernek sosem lesz vele baja, még akkor sem ha minőségi szórás lehet benne, amit én most még kétlek, de ha eltörik alattam akkor majd ráérek meghasonulni és igazat adni nektek, addig hajtom az igazam
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Nem árt kihangsúlyozni hogy a xiaomi drágább és nincs első (még ilyen gagyi) teleszkópja sem, tehát még egy súlyos plusz kiadás ha olyan komfortot akarsz a xaiomikkal mint ami nekem ezzel a kis "gagyi"-val van gyárilag, hopsz...
-
hito
nagyúr
válasz
Tamás9x
#14486
üzenetére
Ahhoz szerintem nem lesz elég tapasztalat, hogy ajánlani lehessen. Attól mert 1-2 ember kísérleti nyúlként kipróbálja, nem lesz ajánlható. Olyan minőségi szórás lehet ezeknél, hogy 10db jóra juthat akár 3-4 gyengébb minőség is, aminek komoly következményei is lehetnek. Nézd meg, hogy mekkora merítésből lett ajánlott egy Pro 2 és utána merd ajánlani 1-2db-ot követően a copy-t
-
saril
senior tag
válasz
Tamás9x
#14486
üzenetére
Kb. őszig meglesz az 1000km.
Városban tényleg mindenhova rollerel járok, pont ezért, ha már megvettem legyen is "haszna".
Minden hónapban 6x be kell járnom a munkahelyemre is. Az kb 14km oda-vissza.
Amit észrevettem hogy ennél a hátsó sárvédő alatt van egy erősítés, lemez, de csak addig ahol a beakasztó van.
A rengeteg rázkódástól elkezdett berepedni a csavaroknál a műanyag sárvédő oldala, de nem vészes, még várok vele hogy mi lesz a vége. Ha nagyon megindulna, összeragasztom a fémmel ami alatt van, vagy összecsavarozom
mert egyébként a fém azért fogja.
Itt a járdák sokkal rosszabbak mint az úttest, és sokat járok járdán.Amúgy már most rendeltem egy gázkart 6 USD volt meg egy hátsó xiaomi-s sárvédőt, mert elvileg ugyan az, így képről az is 6 usd volt, szóval eddig 12 usd kiadásom van, úgy hogy csak óvatosság miatt vettem meg ezeket, ha véletlen majd kell, azonnal ki tudjam cserélni.
Egyszer pedig lesz egy komolyabb első lengéscsillapító felrakva rá ha úgy lesz pénzem de most még ez a gyári f@s is teljesen élhető.
-
bkiky01
senior tag
Egy kis beszámoló:
G30 max 2-t használok, feleségemnek rendeltem egy Xiaomi 1S-t, eddig pozitívan csalódtam benne, Jesszum de fura volt a nagy "suv" után..
Azért néha elcsórom, mert munkahelyemen 4. emeletre 19 vs 12,5kg..
-
Grafiqs
őstag
válasz
IntelKiller7
#14481
üzenetére
Nézd meg a specifikációját és a Conradban biztosan kapsz.
G
-
IntelKiller7
nagyúr
Mi Essentialhoz honnan tudok toltot venni?
hivatalos oldalon nem talalok.
-
Grafiqs
őstag
válasz
Reggie0
#14479
üzenetére
Mint írtam egy tervezési/gyártási hiba okozta nálam a kormány törését.
A csukló mechanika belső átmérője néhány század milliméterrel nagyobb volt mint a kormányrúd külső átmérője. Érezhető mozgása sosem volt. De az a pici mozgás pont elég volt, hogy a nagy terhelés szépen lassan meggyengítse az anyagot.G
-
Grafiqs
őstag
hukhlÉn szintén egy itt a topikban nem sok tartott "olcsó" rollert használok. Ami tudásban az annyira istenített Xiaomi Pro 2 szintjén van, annyi különbséggel, hogy 10 colos a kereke.
Nagy megelégedéssel használom/használtam míg egy tervezési/gyártási hiba okán el nem tört a kormánya. A webshop gond nélkül vállalta a garanciális új kormány küldését. Kb. 900km-t tettem a rollerbe kizárólag közúton használva. Ami csak azért fontos mert sokkal jobban igénybe van így véve mint járdán/bicikliúton használva.
A döntés a tiéd, a lényeg, hogy ne várj csodát a pénzedért. De nem feltétlen kapsz a pénzedért sokkal rosszabb használati minőségű rollert mintha kétszer ennyi pénzért vennél.G
-
wanted5
őstag
válasz
plejik
#14468
üzenetére
Mondd már meg légyszíves, hogy honnan vannak ezek az információk?
Mernék rá tenni, hogy facebook.. és nem csak a te esetedben, hanem általánosan tapasztalom, hogy mennyi kamu, baromság terjed ott és úgy elhiszik az emberek, ahogy van. Komolyan be kéne tiltani az egészet, nevetséges. -
saril
senior tag
Én azt mondom simán jó!
Itt mindenki meg van áldva a 2x-3x olyan drága roller-el ami ugyan ennyit tud mint ezek a neve nincs rollerek.
En [link] ezt vettem, ugyan úgy lefikázták mint a tiédet, már 300. km-nél járok, tökéletes, pedig 100kg vagyok és méhsejt rácsos "tömör" abroncsok vannak fent gyárilag.
Ja, sok szar út és járdaszakaszon is közlekedek vele, folyamatosan be fogok számolni majd róla hogy, hogy bírja!
Ha sokat akarsz szívni a belső gumis változattal akkor hajrá! a legtöbb defekt a helytelen nyomás megválasztásából van, illetve ugye konkrétan azért is mert felszed valamit...
Én pl így első teleszkóppal nem érzem rossznak!
Itt nem tudom milyen nagy igényű urak vannak, (el vannak kényelmesedve) de tényleg, hogy így lefikázzák a tömör gumit, pedig első teleszkóppal, teljesen élhető!
Egy dolog hogy talán a kormánycső belülről való megerősítése az esetleges repedés/törés-nél nem egy rossz dolog, ezt én is meg fogom csinálni az enyémmel valahogy, csak az enyém nem kör keresztmetszetű, de megoldom.
Én vagyok az ellenpélda a 100kg-al, és természetesen azt is le fogom írni ha törne, repedne valami, mert javítással együtt is olcsobban jövök ki mint más, a dupla olyan áru rollerével. Tehát szerintem megéri! -
PociAti
őstag
Durva véleményem az, hogy csak az elektronikai hulladék mennyiségét növelnéd a környezetedben.
A megbízhatatlan termék csomó jelét hordozza:
(1) Márkanév: X10. Semmitmondó név, hogy ne lehessen normálisan rákeresni.
(2) Nincs egyetlen fotó sem a termékről. Vadászni szoktam a silányság jegyeit, mint amilyen a sorja, a pontatlan illesztések, pocsék hegesztés, az anyagok színtónusa (anyagminőségre utalójelek). A linken csak digitális látványtervek vannak, számítógéppel generált fotószerű képek (digital mockup).
(3) Vékonyka első villának nem jósolok túl hosszú élettartamot.
(4) Tömör gumi a létező legrosszabb választás.Nem normális gyártótól származó rollerek nagyon csúnyán öregednek, nem tartják az árukat.
Hasonlóan névtelen gyártók esetén nem ritka jelenség a váz / kormány törés.Ha imádsz barkácsolni, akkor kis szerencsével (sok szívás árán) ki tudod tolni a roller élettartamát.
Viszont ha egy stabil gépre vágysz, amit 1.000 km után is még teljesen rendben van, akkor felejtsd el. Inkább szánj rá többet és normális gyártó kínálatában nézz körbe.
Jelszó: ne csak az első 100 km-en érezd királynak magad, utána is! -
plejik
addikt
Nekem van egy Xiomi mi 3 scooterem, és tán most 5.29 vagy 30. án jött valami rendelet, hogy minden rollert egykalap alá vettek és csak jogsi minimum segédmotor, + sisak, + biztosítással lehet használni. Ez nem tudom mennyire igaz, de így a rollerek kb. értelmüket veszítik, főleg egy olyan mint ami nekem is van... Értem Én hogy baleset töréskár és kell a biztosítás, de a biciklire pl. miért nem kell, vagy ezekre a csoda tornádó és társai bringák vagy akár az elektromos kerékpárokra... ??? Ha ezzel kapcsolatban valaki tud valamit, hogy most akkor mi az igazi szabályozás azt megköszönném, mert így inkább eladom a rollert, ezek a típusúak úttestre alaklamtalnok, hogy autók között lavírozzon vele az ember. Ez arra jó, hogy kerékpár utón eldöcögj vele 25-el aztán jólvan..
-
Tamás9x
őstag
válasz
Somatom
#14466
üzenetére
Full unlockolva 32-33km/h terhelés nélkül, azaz a levegőben. ez talajon 30-31km/h(60kg-os embernél) de már láttam klónt amire 35km/h-t írnak
Se a hegesztés sem a festés nem hasonlít.
Biztos ki lehetne többet is hozni belőle, mert túlfuttatni nem engedi a kontroller, visszafékezi a rollert lejtőn lefelé, vagyis nekem ezt csinálja, másnál nem tudom hogy viselkedik. G30LP kontrollerrel, 36V-al -
Tamás9x
őstag
-
Joshi
titán
Sziasztok. Tudja valaki hogy mi történt a rollerezz.hu e-roller szekciójával? Eltűnt minden e-roller ami volt, pedig ott van a kategória.
-
hukhl
csendes tag
Sziasztok!
Ez mennyire ajánlható típus?
[link]
X10 10 inch Electric Scooter Honeycomb Tire Max Speed 35km/h, 15 Ah Long-range Battery 500W Motor Power Foldable and Portable Aluminum Alloy Electric ScootersVagy ez a típus/ár nagyon lutri ilyen teljesítménnyel? Eu raktárból 110k lenne.
Esetleg mi az a típus, amit tudtok ajánlani 150k alatt?
Köszönöm a segítséget!
-
_Balee_
aktív tag
Milyen bukósisakot érdemes venni Vsett 10+-hoz?
-
Ayg0
senior tag
-
Ayg0
senior tag
Köszönöm a howto-kat, de akkor módosítok a kérdésen: Bp-en hova/kihez vigyem, aki ez(eke)t biztonsággal meg tudja csinálni? Itthon se eszköz, és a példa szerint szakértelem sem áll rendelkezésre...

#14436
Pusztán józan logika alapján mondom, hogy nem a rugók a gyenge láncszem. Vagy a villák nem elég masszívak, vagy a vízszintes tengely. Utóbbi tartja össze az egész első részt, sok erőhatásnak van kitéve. A kormányoszlop mellett futó rudak talán a ráható erőket segítenek elosztani.
-
zazenke
őstag
válasz
PociAti
#14435
üzenetére
ja a munkahelyemen én is használok ilyen kiszedőt sajnos nem mindíg van siker vele.. A lényeg hogy központosan elő kell fúrni neki és óramutató irányával ellentétesen beletekerni a kiszedőt mivel balmenetes . Egyre jobban beleszorul és megindítja a beletört csavarszárat is magával. Ez az ideális eset mert van hogy annyira megvan szorulva a csavar hogy beletörik a csavarkiszedő is . De ha sikerül megfúrni központosan akkor nem hinném hogy itt ilyen gond lenne. Ha nem használtak menetrögzítőt még azt is eltudom képzelni hogy a csavar fej lefúrása után a csavar szárát egyszerűen egy valamilyen hegyesebb tárgyal ki lehet körkörösen járatni . Azt is meg lehet próbálni hogy valamilyen pont méretes bitfejet először beleütni az imbuszcsavar belső kúlcsnyílásába. pl torx fejet . Lehet hogy lefúrás nélkül is kilehet még hajtani így . Ez is attól függ hogy be van e rohadva a csavar vagy meg van e rögzítve. Sőt olyat is láttam már egy autószerelőnél hogy egy laposvágó élével körkörös irányba kalapáccsal ütve kiforgatta a csavart vagy legalább is megindította és utána már egy fogóval ráfogott a csavar fejére mintha fogat húzna is kiforgatta.
-
w.miki
veterán
Kis helyen elférő, kormánya is oldalra lehajtható, min. 10", strapabíró roller létezik?
Mi lett a vége a vitának, kell bukó/forgalmi/vizsga most a rollerre, vagy nem?
-
saril
senior tag
Ki kell fúrni, lehetőeg központosan, amennyire engedni.
Ha M4-es csavar akkor 3,2~3,4mm; ha M5 akkor 4,1~4,3mm-es fúrószárral és így tovább, szóval a megfelelővel, ami a legközelebb van a csavar magátmérőjéhez.Illetve ha biztosak vagytok magatokban akkor a menet középátmérőjéhez közeli átmérőjű fúrószárral.
A csavar fejének elfúrása után már szét tudjátok szedni és szétszedés után tovább kell fúrjátok a menetes részét a csavarnak.
Ha nagyon nem sikerülne akkor a kifúrás után egy mérettel nagyobb csavarhoz tudtok bele vágni menetet is ha van elég "húsa" a fogadó résznek és nincs kikönnyítve.
Ha viszonylag jól sikerült a művelet akkor csak a csavar méretével megegyező menetfúrót kell belehajtani hogy kitakarítástok a menetes zsákfuratot és kész
-
Ayg0
senior tag
válasz
phoenix1989
#14424
üzenetére
Az M4 Pro féle gyári sima, és dupla teleszkópok állítólag törésre hajlamosak. A kérdéses csövek szerintem ezt megelőzve erőelosztásra, stabilizálásra szolgálnak, hogy ne csak a vékony, vízszintes tengelyre terheljék a rugók a tompítást.
Ajánlom a témában Casemod FID csatiján az "Elektromos roller amit kerülsz" sorozatot! Szerintem nagyon hasznos.
-
Ayg0
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi problémát kellene orvosolni valahogy...

Defekt miatt kellett volna kikapni, de a kulcs elfordult benne, és többet nem akadt meg. Beszereztem egy ilyen ***kupacot, mert a megnézett kiszedős videókban működött, nekem viszont két méret is csak darálta, vékonyította a fejet, ahogy a képeken is látszik.
Flex se normál, se mini méretben nem fér oda, tehát csavarhúzónak kapaszkodót/mélyedést vágni nem lehet.
Valakinek valami ötlet, hogyan menthető a dolog? -
saril
senior tag
Megint nagyon csúnyán eltértünk a tárgytól, értem én hogy kapcsolódik a rolleres témához, de túltoltátok, majd ha lesz rá hivatalosan szabályozás akkor visszatérhetnénk rá, addig nem hanyagolnátok ezt a meddő vitát?
Több mint +50 hsz ami nem segít senkit, semmiben kb. csak az egyik x-et írt a másik meg y-t
ne vitázzatok már ezen.köszönöm!
-
phoenix1989
addikt
ha cserélném a kugoo m4 pron a rúgózást mit ajánlanátok? valami lágyabbra amive kevésbé észre vehetők az úthibák. nagy átalakítást nem akarok. illetve láttam valami olyasmit hogy a kormány mellett megy még két cső. a rugóknál van meghosszabbítva, vajon érdemes ilyenben gondolkodni? egy esetleges kormány törésnél jól jöhet nem?
-
_Balee_
aktív tag
Voltride-ról vélemény? Megbízhatóak?
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti
#14406
üzenetére
Peldaul: 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet 2. melleklet
Itt az SMKP nemzeti kategoriaban is van definialva("M" kategoria), ami nem az EU-s rendeletre hivatkozik, bar azzal kb. megegyezo az M kategoria muszaki speckoja(a nemzetkoziben L1e kategoriaskent lehet megtalalni). Viszont igy ebben nincs az ulohelyrol szo, azaz egyarant vonatkozik az ulohellyel rendelkezo es azzal nem rendelkezo jarmuvekre.
-
Somatom
veterán
válasz
PociAti
#14405
üzenetére
A többi országból csak infómorzsáim vannak. A franciáknál rászálltak a hekkelt verdákra, durván büntetik, ha 25 fölött tud a gép (a pedelec is). Azt saját szememmel láttam, hogy Bécsben a rendőr csikorgó kerekekkel pördült egy roller után, ami szemmel láthatóan nem 25 -tel ment.
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti
#14406
üzenetére
Ez az ulessel rendelkezes az egyetlen buktato a dolgon, de ez jogilag elegge hezagos kerdes, ugyanis az ules megletet egyedul EU-s rendelet igenyli, viszont ennek a bevonasa a magyar rendeletekbe megkerdojelezheto, hiszen sokszor csak az EU-s rendeletbol 1-2 tablazatra vagy adatra hivatkozik, es nem az EU-s rendeletnek megfelelosegre, igy franc se tudja mi van. Valoszinuleg ahany biro annyi ertelmezes lesz.
Ezert kene az uj szabalyozas, hogy vegre egyertelmu legyen a dolog. -
PociAti
őstag
válasz
Reggie0
#14386
üzenetére
Az SMKP szerencsére pont elég egzakt módon definiálva van.
És szerinted az elektromos rollerok és kerékpárok kifogástalanul beleillenek abba a definícióba, vagy egyes pontok éppen olyan dolgot követelnek meg, amit az utóbbi eszközök nem teljesítenek?
Mert ha így van (pl. nem rendelkeznek üléssel), akkor mégis miért minősülne SMKP-nak? Hiszen nem a definíció szerint nem felel meg annak, szóval jogilag se védhető. Mint ahogy a lovaskocsit sem nevezhetjük SMKP-nak, az sem felel meg az SMKP definíciójának.
Egyéb kategóriának lehet nevezni, de a rollerből sem SMKP sem lovaskocsi nem lesz. -
PociAti
őstag
válasz
Somatom
#14401
üzenetére
"Csak nálunk szerencsétlenkednek ezzel."
Pffff, hány országot tudsz még mondani, ahol a németekhez hasonlóan megfelelő szabályozási környezet van. A németek egy szabálykövető nemzet, sőt, gyakran ők maguk írják a szabályokat, amiket a világ átvesz tőlük.
Csak nálunk... Ekkora hülyeséget! -
Somatom
veterán
válasz
phoenix1989
#14403
üzenetére
Ez az autóklub helyi irodája, PC -n pötyögő csajszikkal, nem műszaki vizsgaállomás. Tök jóindulatúak voltak. Tulképp egyáltalán nem köthetnék semmilyen biztosítást, mivel nincs német lakcímem. Az meg a másik, hogy ha egy ellenőrzésnél ez kibukna, akkor úgyis nekem kell elvinnem a balhét.
-
Somatom
veterán
válasz
surgery
#14399
üzenetére
Hááát... Pl. a németeknél valahogy működik. Egy ADAC képviseletre bevittem az itthoni Hervis -ben vásárolt rollert. Megnézték a mellékelt EU -s megfelelőségi igazolást és az adattábláját. Megcsinálták a kfb -t és kaptam matricás rendszámot. Szerencsém volt, nem tudták a G30E és a G30D közti különbséget és az adattáblán szereplő 25Km/h -ig sem jutottak el. A lényeg, hogy ott egyértelműen be van kategorizálva. Csak nálunk szerencsétlenkednek ezzel.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Arc Raiders
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hyundai, Kia topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Keresek Xbox Series S / Series X / Playstation 5 konzolokat
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Samsung Galaxy S23 Plus / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Vagy lakatosoknál érdeklődni
Nem gondoltam volna, hogy ekkora komment "cunamit" indítok el.
Az ígért távolság az jó lenne. Viszont, ahogy újra megnéztem ez a 22 kg súly nagyon nem annyira jó, mert bár tárolni tudom a földszinten, de tölteni fel kell vinnem a 4.-re....A súlyommal nem lenne gond, mert pehely könnyű vagyok, táskával együtt sem lennék meg 70 kg
Asszony meg még nálam is sokkal könnyebb..
De azon kívül, hogy a gumi nagyon tapad, s tök csendes,
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
mert egyébként a fém azért fogja.

ne vitázzatok már ezen.


