- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
Nordik #30070 üzenetére
Egyik sem.
Egyesült a két cég:
2024. januári cikk: https://www.eu-startups.com/Magyarul:
https://ridedott.com/hu/tier-dott-europai-bajnoka/Annyiban stimmel, hogy a Dott alkalmazását fogják használni, Tier rollerekre rákerült a Dott matrica, és valószínűleg a két rövid márkanév közül a Dott-ot fogják megtartani a kombinált márkanév helyett.
Érdekesség, a magyar Foxpostot a cseh Packeta tulajdonosa vásárolta fel. Viszont nálunk a jól bejáratott brand név miatt Foxpost néven fognak tovább működni, emiatt innen szemlélve úgy tűnhet, mintha a Foxpost vásárolta volna fel a Packetát.
https://forbes.hu/e-kereskedelem-2/packeta-foxpost-egyesules-nev/ -
válasz
Nordik #25694 üzenetére
Az E2 Prot venném a kettő közül.
Mert olcsóbb, erősebb motorja van, hátsó kerekes, és indexek is vannak rajta.30-40km-t csak az F2 Plus tud, de az drágább.
Az E2 Pro kb 20km-t tud, de ha csak napi 4km-t használja, max hetente kétszer kell tölteni. Bár majd úgyis észreveszi, h jobb, ha mindig fel van töltve, nem olyan lomha a roller. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Nordik #19867 üzenetére
Facebook -on az Elektromos Roller Közösség topikba érdemes majd bekérdezni, ha aktuális lesz. Mert ott van pár szervizes/kereskedő.
G30 módosítás korábban elég necces téma volt, nem tudom most hogy állnak a vele. Illetve hogy milyen módon, milyen összegért módosítható a maximális sebesség 25 km/h -ra.
Jelenlegi infók alapján nincs jelentősége a "W" -nak, de miután a korábban említett cikkben egy csomó mindent nem említenek, szerintem érdemes megvárni, hogy több infó legyen a szabályozásról.
-
PociAti
őstag
válasz
Nordik #19855 üzenetére
A mostani cikkekben kevés technikai paraméter szerepelt. Nem lett megemlítve a korábban belengetett 350 W-os teljesítményhatár (csak az EU Közlekedésbiztonsági Tanácsának 250 W-os langyos javaslata.)
A 30 km/h sebesség az eléggé egyértelművé teszi a kérdést, nincs keresnivalója a kisebb rollerek és kerékpárosok között. Régiónként elérő szoftver pont a sebességkorlátozásra lett kitalálva. A szabályozás nem arra tér ki, hogy milyen csatornán keresztül vásárolhatsz, és ott milyen példányokat árulhatnak.
-
válasz
Nordik #18402 üzenetére
Összefoglalom az eddigieket.
Az elmúlt nyár óta kerestél rollert.
Amíg még nem kerül olyan sokba, nem vetted meg a Mi 3-ast.
Mi mondtuk, h vedd meg a Hardverapróról, mert nagyságrendekkel olcsóbban megkapod, pláne ha el is akarod majd később adni, nem buksz vele.
Aztán felment az ára, most majdnem 200ezer.
Megláttad időközben a Mi 3 Lite-ot 150-ért. Felderültél, h nolám, megint van régi áron Mi 3, de aztán lekonyult a mosoly, mikor kiderült, h abban bizony kisebb az akksi.
Felmerült az Essential is, de (szerencsére) hamar lebeszélted magad róla.
D28-ról nincs különösebb tapasztalat, lévén, kevesebb fut belőle, leszámítva egy-két negatív kommentet, ami sztem bármelyik másik rollernél is előfordulhat.
Én az akkupackok alapján a D28 helyett a D38-at javasolnám.
Vagy inkább az F30-at, F40-et.
Mi 3 is oké, de kisebb az akksija, hiába írnak hatótávra ugyanazt.És akkor kérdezed, h lesz-e Mi 3 utód.
Hát, nem hiszem, van-e értelme várni bármilyen utódra, miközben az látszik eddig is, h a Mi 3 óta semmi értelmes fejlesztést nem voltak képesek letenni az asztalra, gondolok itt a nemrég megjelent Pro 4-re is, amiben semmi innovációt nem látok, van már n+1 kb. ugyanilyen roller olcsóbban is a piacon. (Segway F, D sorozat, vagy a korábbi 10"-os rollerjeik).
A Segway GT sorozatnál sikerült végre a gázkar mellé tenni a mód választó gombot, illetve indexeket a rollerre applikálni.
De pl az agyonfavorizált Pro 4-nél még nem sikerült ezt a mércét megugrani, miközben ez végülis némi vezeték, meg egy fröccsöntött műanyag gomb, semmi több.
Ja de, több... A Pro 2-ben nagyobb az akksi, mint a Pro 4-ben .
( 12.800mAh/474Wh vs. 12400mAh/446Wh)Erről az jut eszembe, mikor egy fél kilós, szemre műanyag hangszóróra odaírják, h 1000Watt (na jó, általában szerepel a P.M.P.O. kitétel is mellette), miközben az én ~40kilós Klipschem csak 200Wattot tud (RMS). Hát nyilván a fél kilós a legkorszerűbb neodínium mágnessel szerelt, titán-karbon fiber membránt alkalmazza ferroplazma-fluiddal, a míg az én hangfalaim "hagyományos" hangdobozok, és különben is már eleve ott "elavult", h álló sugárzó, (több mintegy méter magasak) cseresznyefából, így csak "ennyit" tud.
Hehhh...hát egy JBL Boombox lenyomja. 'szt az hordozható is.
Hát nyilván a Pro 4 is valami ilyesmi ujjittást tudhat a magáénak, különben hogy lenne már jobb a többi Xiaomi rollernél.Na de térjünk vissza a rollerekhez.
Nem értelek, ha van pénz lóvéra, mit számolgatod a kuponokat.
Ha meg nem szereted a pénzt szórni, miért nem a Hardveraprót hívod segítségül.
Az olcsóbb rollerek többnyire azért kerülnek annyiba, amennyibe, mert akik egykor megvették, még a régi árakon tudták megvenni, így ha el is adják, elég ha kiteszik a beszerzési árakon, azt mégis jóval olcsóbb tőlük megvenni.
Teljesség igénye nélkül, csak a mostani válaszék:
Mi 3 + elektromos pumpa hozzá: 155ezer
Mi 3 800km-el (ez semmi):120ezer, már csak 115ezer
Vagy itt egy 0km-es D28 2 év garival: 135ezer -
-
PociAti
őstag
válasz
Nordik #18402 üzenetére
Mármint olyanra gondolsz, mint Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 4?
Az árukeresőn 2022. szeptember 7-én megjelent, és jelenleg is sok helyen raktáron: euronics, emag, mall, mediamarkt (Budaörs, Székesfehérvár, stb.).
Ha a közepes és kis hatótávú modellt keresed, azok indokolatlanul magas árát nehezebben lehetne megmagyarázni a vevőnek, így azok behozatalát nem erőltetik a forgalmazók. -
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Nordik #16569 üzenetére
Jah nem is erre a részére gondoltam. Mert van akinek például nincs más opciója, csak neten rendelni. Azért mert olyan helyen él.
Viszont ha megnézi a neten például az árukeresőt, akkor látja hogy máshol mennyiért mennek ezek a rollerek. Az még nem is hoz ki egy csomó oldalt, de alapnak már jó. Meg ott mutatja hogy alakultak az árak.
-
-
válasz
Nordik #16167 üzenetére
Jahh, azt hittem tudod róla, h az egy nulla, de direkt ilyet keresel. Ugye 7-8 km-re, 65kilóval, sík terepe, heti 1-2 alkalomra még meg is felelhet akár. Pláne kicsi, könnyű, autóba pakolni ideális.
Én senkinek se szoktam javasolni a megvételét, ha nem muszáj, de folyton le vagyok hurrogva, h az is jó roller. :/
Akartam amúgy mondani, h vegyél egy Mi 3-ast, azt kész.
Vagy ha lejjebb megy a Mi 3 Lite ára, az is elég lehet neked hatótáv szempontjából.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Nordik #16163 üzenetére
Igazából vannak a végsebességnél rosszabb dolgok is, ami szerintem sokkal kellemetlenebb tud lenni gyári SW alatt. Ezeknek is érdemes utánajárni, ha rollert keresel.
Essential -t én nem ismerem, mert számomra nem volt a lehetséges opciók között, de gondolom még te is nézelődsz.
Például az, hogy egyes fokozatokban hogy gyorsul. Vagy hogy az akkumulátor százaléka mennyire meghatározó, és mennyire veszi vissza a rollert például 50% alatt (vagy más értéken).
Mert ha 5km/h különbség zavar, akkor ezek is fognak. Ez egy kis teljesítményű, kis hatótávú roller. Nem véletlenül lett ennyire állítva.
Az FB posztokat elnézve szoftvert "módosítani" csak alapos utánajárás és segítség után érdemes, mert ahogy látom nem mindenkinek jön össze probléma nélkül. Essential -nál sem. Illetve egyes modellknél az is meghatározó lehet, hogy milyen gyári SW van rajta.
Amúgy ezt 30km/h -ra is fel lehet húzni, de ahogy látom a végsebességre ennél is hatással van az, hogy hány százalékon áll az akkumulátor. Az egyik figura azt írta, hogy csak 90% -os akkumulátor töltöttségig megy annyival, alatta leveszi 25-27 -re, ami az alaphoz képest még mindig több.
-
-
-
-
#01110937
törölt tag
válasz
Nordik #15987 üzenetére
Erről is volt videó, sokat nem érsz vele, te nem mehetsz utána hivatalos szervek, meg mire foglalkoznának vele, már elévült/lemerült... - Legalábbis erre hívták fel a figyelmet, egy videóban külföldi, talán német eset volt - és bicikli.
Nálunk nem tudom hogy van. De maga az elképzelés jó.
-
-
zs2994
tag
-
válasz
Nordik #15857 üzenetére
Tudom, h 20km-es, csak ez nincs feltüntetve a felsorolásban.
Ráadásul valós körülmények között a legtöbb roller hatótávja kb 2/3-a a feltüntetettnek. :/
Azért nem az az általános, h 25 helyett mindenki csak 20-al megy, h meglegyen a szükséges hatótáv. Akkor már inkább egy nagyobb akksis rollert kell venni.
Csak ezt ugye nem tudják az emberek, mert a Media Marktban ezt nem mondják el az eladók.
Aztán ilyenkor van az, h itt, vagy másik fórumban kérdezgetik, h miért csak 15km-t megy el a 30km-es 1S, meg miért csak 20-al megy 25 helyett, és miért olyan lassan indul - azt kiderül, h 95 kilós ember az illető. -
válasz
Nordik #15845 üzenetére
Nem csak "valószínűleg", hanem fix, mivel már egy ideje kint van a specs list, illetve részletesebb ismertetőket is kiraktak már róla, ide is belinkeltük őket.
Még össze is kaptunk egymással mert van aki csak "link"-et rakott ki, ahelyett, h leírta volna mit is takar a link.Ezek amiket írtál, hol jelentek meg?
Mert idehaza, vagyis Kínán kívül máshol még nem.A hármas Lite az kb az Essetial megfelelője lesz, de végre 20 helyett 25km/h-s végsebességgel, ugyanúgy tizenpár km-es hatótávval, ugyanolyan gyenge 250W-os motorral.
Most nézem, valóban kapható már idehaza is:
https://xiaomishop.hu/xiaomi-electric-scooter-3-lite-elektromos-roller-black
Hát csak gratulálni tudok a marketingeseiknek, ezt nehéz dió lesz eladni ennyiért..Sztem nem lesz más modell egyelőre, előbb utóbb befut a 4 Pro, aztán ennyi.
A hármasból se lett "Pro", ami megkapta volna a hármas újításait, a Pro 2 nagyobb akksijával. De igazából nincs is rá szükség, a Mi3 szükséges volt, mert nem volt 300W-os modelljük 30km-es hatótávval. Az 1S csak 250W-os, hiába a 30km-es akksi kapacitás.
Így most lefedték a palettát.
Essential........ 250W 20km 20km/h
1S....................250W 30km 25km/h
Mi 3 Lite..........300W 20km 25km/h
Mi 3.................300W 30km 25km/h
Pro 2...............300W 45km 25km/h
4 Pro...............350W 45km 25km/h - 10"kerék
Majd meglátjuk lesz-e még több 10"-os modelljük, bár azok már eddig is voltak, csak Ninebot/Segway néven. -
PociAti
őstag
válasz
Nordik #15845 üzenetére
Xiaomi 4 Pro április elején lettek bevizsgálva. 10"-os rollerek voltak, az alapján nem "valószínű" hogy 10"-os kerekűek lesznek, hanem biztosan 10"-osak lesznek.
Fél év szokott lenni az bevizsgálás és a polcokra kerülés között. Bár logisztikailag ennyire terhelt időszakban nagy a szórás. Őszre várható. Van amikor előrendelés megelőzi, van amikor dömpingszerűen rátolják a piacra.A Mi 3-as az nem Lite verzió! Lite-nak a leggyengébb változatot szokás nevezni. A második generációnak három tagja volt: Essential, 1S és Pro 2. Paramétereiben a Mi 3-as a közepes (1S), és a legerősebb (Pro 2) keveréke. A Mi 3-as egy kakukktojás, nem saját házon belül fejlesztették, hanem a Navee tervezte és csak egy típus jelent meg belőle a szokásos 2-3 helyett.
Végül ha az alap modell alatt a közepes teljesítményűre gondolsz (mint amilyen az 1S volt), akkor nem biztos hogy lesz olyan. Arra ott van a Mi 3. A nagyobb kerékhez, a nagyobb mérethez nagyobb tömeg társul, így a kisebb akkus modellek kevésbé életszerűek. Ninebot esetén látják a fogyási adatokat, lehet nem éri meg belőle kihozni kisebb verziókat. Majd meglátjuk.
-
válasz
Nordik #15825 üzenetére
A nagyobb kerék miatt nagyobb és erősebb váza van. A kormányrúd is ennek megfelelően vastagabb, erősebb, nagyobb, stb.
Ezért robosztusabb, és való igaz, nehezebb is egy 10"-os kerekű roller egy 8.5"-osnál.
A trepni is ezért tud nagyobb lenni.
Hát igen, azt külön kell választani, h valaki kicsi, könnyű rollert keres, mert pl autóba nem fér be egy 10"-os kerekű, mert azok rendre mind nagyobbak; vagy nem fogja autóban vinni, így viszont jobban jár egy nagyobb rollerrel.
Az emeletre való felcipelés is kb ugyanez.
Kicsi, könnyű rollert könnyebb felvinni, mint egy közel 20 kilóst.
Nem tudom, h fölé lenne pozicionálva egyik a másiknak, a Xiaomi eddig 8.5"-os kerekekkel szerelte a rollerjeit, a Ninebotok meg 10"-os kerekűek voltak, így nyilván akinek nem felelt meg a 8.5"-os kerékméretből adódó kisebb komfort, az inkább egy nagyobbat vett.
De a Xiaomi következő rollerje már szintén 10"-os kerekekkel fog érkezni, ahogy írta is itt lejjebb valaki már, úgy látszik szeretnének a tortából ők is egy nagyobb szeletet.
Amiben mondjuk van ráció, mert eddig tényleg az volt, h hiába akart valaki Xiaomit, ha az nem gyártott nagyobb kerekű rollert.
A nagyobb kerék mindenképp előnyösebb.
Menj be egy rolleres boltba, ne csak a kiállított rolereket nézegesd, ha komolyak a szándékaid, adnak rollert, ki lehet próbálni mindkét kerékméretű típust.
Vagy ott a Lime korábbi, meg a mostani verziója.
És van Youtubeon pár video, rá kell szánni azokat a negyed órákat, végignézni őket, én is ezt csináltam, pedig ki nem állhatom pl a liveokat se, de sajna ez ilyen, végig kell nézni pár ismertető videót, akármilyen unalmasak is, elmegy vele pár délután, de aztán már képbe kerülsz jobban. -
válasz
Nordik #15828 üzenetére
Összehasonlítottam a Mi3-ast a G30-al itt:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13740-13740.htmlPro2 meg kb ugyanaz, csak dombnak felfelé jobban bírta volna.
-
PociAti
őstag
válasz
Nordik #15825 üzenetére
A gyártó azonos, ezáltal egyes alkatrészek közösek.
A Xiaomi erollerek első 3 generációja 8,5"-os kereket használt, a 4-től áttértek ők is a 10"-os kerekekre, mint a Ninebot (aki a Xiaomi és Sequoia Capital támogatásával) felvásárolta a Segway-t.Súlyban, felépítésben, ebből adódóan árban mindenképpen a korábbi Xiaomik fölött van, de és ebből adódóan motorerőben, fékrendszerben is komolyabbak voltak. Valószínűleg ezt a különbséget mesterségesen fenn fogják tartani, nincs értelme kannibalizálni egymás piacát.
A nagyobb kerék ellen szinte csak a hordozhatóság szól.
-
gabe_
őstag
válasz
Nordik #15825 üzenetére
Én is egyre több rollerest látok a forgalomban, bár lehet, hogy mióta nekem is van, jobban rá is állt az agyam...
A minap lemértem élőben a telefon gps-ével a valós sebességet, és érdekes módon, mikor a roller kielzője 23km/h-t mutat, a gps szerint 28km/h-val megyek... (ninebot F30E)
Korábban írtam is, hogy megpróbáltam átállítani az F40-es 30km/h-ás módjára, de nem vált be, kerregős hangja lett, így egyből visszaállítottam az F30-ra. Utána óra szerint nem nagyon akart többet menni 21-23-nál...
Úgyhogy most megnyugodtam, megy az... -
-
válasz
Nordik #15773 üzenetére
Elégedett voltam, de azóta már vettem egy G30-ast én is.
Itt összehasonlítottam a kettőt:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13739-13739.html -
-
válasz
Nordik #15740 üzenetére
Nem érdemes.
Nincs szükség a garira.Ami elromolhat, az a vezérlő (húszezre tétel).
Az akksiban meg cserélhető a hibás cella, tehát nem kell az egész akkut ujra megvenni.
A hibák legtöbbje úgyse lesz garis hiba, mert kb mindenre azt fogják mondani, túlterhelés, azaz nem rendeltetésszerű használat.
Akkor meg minek a gari, inkább megveszem kintröl 100ezerrel olcsóbban a G30-ast. -
zodo
nagyúr
válasz
Nordik #15757 üzenetére
Távol ál tőlem a téma csak beleolvastam a topikba.
Ezt keresed az adott oldalról mert ez itthon is pár nap alatt nálad lehet ha megrendeled. -
Smile8822
senior tag
válasz
Nordik #15733 üzenetére
Igen ennyit számít a súly én dupla annyi vagyok mint a párom és neki hozza a 20km es hatótàvot simán sőt lehet több is van benne ő közepes módban megy vele én nem mindig de elég hamar merül alattam sőt ha lemegyek a töltés a felére akkor gyengébb is kettes töltés fele meg van amikor 15 el megy csak alattam szóval nekem elég gyenge és azért gondoltam hogy váltok és 180k ért lenne amit kinèztem kb ennyit is szànnèk rà vagy Max 200k...
És láttam előbe jóval nagyobb mint a xiaomi meg is tetszett egyből csak mondom megkèrdezem előbb a ti véleményeteket hogy meg e érnè arra levàltani...
Vagy esetleg f30e bár ez 220k amit néztem az meg 180k ennyire szerintem nem Jobb az utóbbi... vagy ? -
DigitXT
félisten
válasz
Nordik #15733 üzenetére
Elvileg igen, csak menjél vele takarékos módban, szélcsendben, megállás nélkül. Amint nagyobb tömeget kell felgyorsítani, többször egymás után, az rögtön több energiát igényel, ha meg még emelkedő is játszik, akkor meg sokkal többet (a gyári adat ilyenre még csak közelítést sem ad). Ezen felül a lapos gumi is probléma lehet, márpedig egy nehéz pilóta alatt ha nincs kellően "túlfújva", akkor bizony lapos lesz: nagyobb a gördülési ellenállás, csökken a hatótávolság. Végsebességen meg még a légellenállás is nagyobb, mert egy nagyobb homlokfelületű pilótába jobban belekapaszkodik a szél. Jó esetben csak ennyi.
(Kisebb tempónál annyira nem számít, tehát ha a guminyomás megfelelő, és a csapágy nincs túlterhelve, egyenletes tempóban, síkon annyira nem kellene, hogy érzékeny legyen a pilóta tömegére a versenytechnika, de amint több megállás és elindulás történik, városban jellemző módon, már sokat számít az is, és természetesen a legkisebb emelkedő is sokkal többet kivesz.
)
-
Revolit
senior tag
válasz
Nordik #15721 üzenetére
Igen, goboo-rol rendeltem, csak egy imbuszkulcs es egy szeleptoldo volt hozza.
Garanciat nem tudom, hogy mukodik, ahogy le van irva oldalon gondolom. Itthon szerintem nincs semmifele gari igy ra, felteszem vissza kene kuldeni javitasra, ami kb felejtos. Ez a kockazati tenyezo, hogy majd 50.000-el olcsobban megvettem, mint itthon boltbol -
phr3ak
csendes tag
válasz
Nordik #15677 üzenetére
Ninebot F25E kerekeit próbáltam volna ellenőrízni/felfújni de már ott elakadtam, hogy amit adtak hozzá közdarabot, egy tömlőt, amit a kerék és pumpa közé kellene helyezni, mintha hibás lenne. Az a jelenség, hogy a pumpákkal nem lehet a tömlőt szivárgásmentesen összecsatlakoztatni. Mindenképpen kell egy közdarab a kerék felfújásához, mert a szelephez nem fér oda közvetlen a pumpa ... Nektek mi a tapasztalat ezzel?
-
AliasB
senior tag
válasz
Nordik #15504 üzenetére
Zsírozni inkább zárt részeket szoktak pl csapágyak aztán levédik a portól mert ha por kerül bele nagyobb kárt csinál, mint hasznot. Felületet összekenni nem szeretnénk ami utána poros lesz. Azért gondoltam a WD40re mert bejuthat nem hozzáférhető helyre.
DE mivel így látatlanba szerintem senki meg nem mondja mi lehet csak tippelgetünknem szabad semmit készpénznek venni
még az is lehet, hogy be kell kenni sza...
-
válasz
Nordik #15392 üzenetére
A nagyobb kerék mindig jobb, mint egy kisebb kerék.
Én inkább a 38-ast vettem volna, erősebb a motorja.
Nyilván oka van, h jelentősen olcsóbb a G30-asnál, de sztem hosszútávon se lesz gond ezekkel se. Mégiscsak Segway.
Mondjuk nem tudom miért tértek át az új rollereiknél (az F sorozatnál is) az elsőkerék hajtásra.Talán ami kérdéses, az a lengéscsillapító, mármint, h a Xiaomikhoz leveszik a polcról a Monorimet, ehhez meg még csak most fogják elkezdeni kikísérletezni, de talán nem csak a negyedik verzió lesz a legkiforrottabb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Tesla topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- DJI RC RM330 drón távirányító +napellenző +nyakpánt +színes joystick
- DJI Mini 3 Fly More Combo RC - GARANCIÁLIS drón szett +koffer
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett +128GB SanDisk SD
- DJI Air 3 drón újszerű állapotban, garanciával
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged