- Carl Pei megmondta nagyjából, hogy mennyi lesz a Phone (3)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
K_Gabor #74555 üzenetére
Most lesz nemsokára a tesztnap, nézd meg.
zoli03: Milyen alapon vegyék vissza? Olyan alapon, hogy ők hibáztak. És jelen esetben nem is kicsit. Hogy most ez nekik buktával jár, az nem jó dolog, de vállalják a következményeket, vagy oktassák az eladóikat és vizsgáztassák is őket. Vagy adjanak annyi fizetést, hogy esetleg olyan is odamenjen aki konyít valamit a témához. Nyilván nem voltunk ott, nem hallottuk a párbeszédeket az eladó és a vevő között, de ha úgy történt ahogy itt olvashattuk a fórumon, akkor ott bizony az áruház adott rossz tanácsot és ezáltal történt egy téves vásárlás. Nyilván mindenki hibázhat, nálunk is volt olyan, hogy elnéztük és a 35-ös külső helyett 32-es került fel az egyik bringára. Elvitte a tulaj, majd pár nap múlva jött vissza, hogy ez nem az amit kért és cseréljük ki. Nyilván egy pár napot használt külsőt már nem adsz el mint új, benyeltük és kapott egy új 35-öst. De ilyen baklövést még nem követtünk el, hogy túl kicsi méretű bringát adtunk el. De ha így is lett volna, biztos, hogy kerestünk volna rá megoldást, nem pedig lerázzuk az ügyfelet. Az egy másik kérdés, hogy érdemes mindig mindennek jól utána nézni vásárlás előtt, de az eladó egy kerékpárosztályon azért van ott, hogy segítsen. Ha ő miatta veszel nem neked való terméket az elég alap arra, hogy cserét kérj. Ez kb ugyan az mint egy garis csere, nem tudja rendesen használni a kerékpárt és ez nem az ő hibája volt. Persze az övé is volt, de ezzel egy áruház nem igazán takarózhat amikor ilyen alap kérdésben sem tudnak tanácsot adni.
A pénzes kérdéshez. Szerintem attól is függ, hogy milyen értékű a bringa. 300-400 ezres vagy még drágább gépnél mi van akkor ha mondjuk elesik és kárt tesz benne? Ha nincs nálad a pénz letétbe, simán elkezdhet akadékoskodni, hogy az a sérülés rajta volt stb. Ha nálad a pénz akkor ez van. Elesett vele, viheti a bringát, megvette. Ez szerinte teljesen alap dolog nagyobb értékű bringánál, de akár motornál autónál is így van.
Amikor például eladtam az elektromos montim, nekem aztán mondhatott volna akármit a kedves vevő, hogy ha tetszik így fizeti meg úgy fizeti azonnal, ha nincs a kezemben a megjelölt össze, arra a bringára maximum ráülhet álló helyzetben, de menni 1 métert sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad T540P - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Zalman Z9 Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest