- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Schafranek
tag
válasz
HoTDoG #334155 üzenetére
Nekem viszont megoldódott a hanggal kapcsolatos probléma:
Már másodjára jártam úgy, hogy csak vizuális értesítés volt, hang pedig semmi.
Az első esetben a némító kapcsoló valahogy át lett állítva.
A mostani esetben már szoftveres gond volt, amit megoldott egy újraindítás. Azóta szépen üzemel. -
HoTDoG
tag
válasz
HoTDoG #333258 üzenetére
Tegnap feltettem a legújabb frissítést.
Azóta nem kapok értesítéseket egyik alkalmazásból sem.Nagyon nem egyedi a probléma, igaz nem konkrétan ehhez a frissítéshez köthető, hanem kvázi random.
Volt már több restart, force restart, de nem javult.
Borzasztó kellemetlen.A fenti apple fórum alapján, volt akinél az oldotta meg, hogy az érintett alkalmazásokat újratelepítette. Remélem találok ettől komfortosabb megoldást is.
-
-
-
esbii22
őstag
válasz
HoTDoG #332035 üzenetére
Persze hogy többet kérnek el hivatalos szervizben egy kijelző cserénél hisz ők gyárit raknak bele, míg egy nem hivatalos szerviz csak utángyártottat tud kínálni…
Viszont ahogy M1995 is írta, ott legalább rájöttek egy olyan hibára ami eddig fel se tűnt, és valószínűleg az előző, nem hivatalos szervizben rakták össze rosszul a telefont.
Na mindegy én a sztoridat itt el is engedtem, használd addig amíg jól működik, aztán majd meglátod mihez kezdesz vele ha esetleg mégse lesz jó.
-
-
-
cigam
titán
válasz
HoTDoG #331968 üzenetére
Csak azért kérdem mert értek némileg az elektronikához, de ezt a fizkiai összefüggést még nem tanították. Azt hamarabb elfogadom, hogy púposodik, és több helyet akar magának a házon belül, minthogy nem szereti azokat az elektronokat amik ebből az akkumulátorból jönnek.
-
HoTDoG
tag
válasz
HoTDoG #331774 üzenetére
A kálváriája folytatódik.
Az iCentre-ben ugye rádugták egy MRI(?) diagnosztikára, ami alapján állításuk szerint szoftveres hibát nem jelzett, úgyhogy biztos a kijelző a hibás, mert a "tapogatós teszten" nem ment át.
Ezután a CareCenter-ben bevizsgálták és annyit mondtak, hogy kijelzőcsere, 125e HUF.
Mivel a telefon újonnan sem ér már ennyit, gondoltam visszaviszem a nem hivatalosba egy utángyártott kijelző cserére. Bekapcsolás után pedig hibátlanul működik a kijelző, minden érintést érzékel, mindenhol.
Itt elmondták, hogy ez lehet kijelző hiba, alaplap hiba, de akár akksi hiba is. Ezt csak hosszas, napokig tartó tesztelés alapján lehetne kijelenteni, ha megvárnánk hogy újra előjöjjön a hiba - ha egyáltalán. Pl rátennének egy új kijelzőt, és ha az is produkálja, akkor alaplap javítás vagy csere vagy akksi. Na ilyet egyik hivatalos szervizben sem mondtak el. És nem egy gyakornok van betéve, aki nagyjából ismeri az apple termékpalettát meg az árakat.Összegezve, a hivatalos szerviz semmire nem garancia, mert csak rányomják, hogy kijelző hiba, cseréld. Közben nincs alaposan tesztelve, majd összeszerelés után hibátlanul működik. Persze lehet vissza fog térni a jelenség, de egyáltalán nem biztos, hogy kijelzővel van a gond.
-
bostone
addikt
válasz
HoTDoG #331774 üzenetére
Nem mennek annyit a drága mosógépek sem. Nem az időt fizeted meg, hanem a szolgáltatás “minőségét”.
Teljesen jogos a felháborodásod, többen hasonlóan reagáltak volna ebben a helyzetben.
Ez egy műszaki cikk, más termékek esetében is előfordul, hogy egy adott alkatrész meghibásodik, legyen az Samsung vagy Sony.
-
HoTDoG
tag
válasz
HoTDoG #331622 üzenetére
Közben bevizsgáltattam egy harmadik helyen, az itt is ajánlott CareCenter-ben, ami hivatalos apple szerviz minősítéssel rendelkezik.
Háttér röviden: egy nem hivatalosban ugye 1 éve akksit cseréltek, egy hete meghalt a kijelző, futtattak egy képernyő diagnosztikát az icentre-ben, most pedig bevizsgáltattam ezen a helyen.Egyértelműen a kijelző a rossz, és nem látnak arra utaló jelet, hogy az akksi csere okozta volna a hibásodást.
Egyébiránt hivatalos apple szervizként is 3 hónap garanciát adnak és csak a kicserélt alkatrészre. Ők nem tartják megalapozottnak, hogy egy közel egy éve történt akksi csere miatt most romlik el a kijelző.
Egyébiránt pedig szoktak ezzel a jelenséggel találkozni, hogy az iphone képernyője csak úgy, külső behatás (elejtés) nélkül is megadja magát és nincs más lehetőség csak a kijelző csere.Ezt csak visszacsatolásként írom le, illetve azért, mert nagyon le lett szólva a nem hivatalos apple szerviz. Aztán kiderül, hogy hivatalosban sem lett volna semmi másképp, csak többet fizettem volna.
Természetesen érdemes mérlegelni, milyen értékű a teló, hány éves, szükséges-e még az, hogy ha alkatrészt cserélnek, akkor az regisztrálva legyen esetleges későbbi eladhatóság szempontjából. Az én esetemben már nem oszt nem szoroz.Szóval ja, 4 év után a képernyő csak úgy megadta magát és nincs mit tenni.
De a 200-300 ezres mosógépektől elvárjuk, hogy 8-10 évig menjenek. -
esbii22
őstag
válasz
HoTDoG #331622 üzenetére
Minden hivatalos szervizben 34-40e Ft körül van az akksi csere. Ennek már lassan 2 éve (akkor emelkedtek kicsit az árak). Nem tudom a 80e Ft-os ár honnan jött ki neked.
Kijelző valóban drága, de nálam és a környezetemben senki nem szenvedett még hátrányt abból, hogy hivatalos helyen cseréltette az akksiját. Nem volt kijelző gond egyikkel sem pedig jó pár ismerősömnek ajánlottam már a CareCentert.
Ha pedig a hivatalos szervizben történő csere után van probléma, akkor nyugodtan lehet hozzájuk fordulni kiderítik a hibát és ha beigazolódik hogy ott ment el valami, akkor valószínű, hogy ott tudsz kárpótlást kidumálni magadnak.
Míg ezt egy nem hivatalos szerviz ráfogja az új szoftverre meg egyéb dolgokra, de ők nem ismerik be a hibájukat.
-
xhege
veterán
válasz
HoTDoG #331607 üzenetére
Ha tervezett avultatásról lenne szó, akkor nem te lennél csak érintve. Plane, hogy azért történt olyan esemény (akksi csere) , ami valóban okozhat ilyen gondot. Egyik kollégám akksi csere után 2 hónappal futott bele kijelző problémákba. Ő sem hivatalos helyen cseréltetett...
-
#48138511
törölt tag
válasz
HoTDoG #331607 üzenetére
Nem bizonyítottak semmit, csak fizika, kémia, elektronika ismeretek helyett a konteókra vevő a nép.
“abban a korban, amikor már mindent is telefonról intézünk” Pont ezért viszem hivatalos szervizbe, gyári alkatrészek miatt. Szoftvert újrahúzhatod, mást itt nem tudunk mondani, rendes szervizben derül ki mi van. -
szabonagyur
félisten
válasz
HoTDoG #331601 üzenetére
SE 2016 esetében pl. a felpúposodó akksi vágta haza a kijelzőket egy idő után.
Attól, hogy X hónapig ment a kijelző attól lehet köze a kettőnek egymáshoz még, szimplán véletlen, hogy most vettétek észre.
De igazából egyszerű, ha új szoftver megoldja lehet örülni neki, ha nem akkor meg kérdés mi a valós gond. Leesett e, akksi csere esetén történt valamit stb.Írod hogy miért megy a minek mentél oda kérdés? Csak azért mert pont, hogy még egy olyan telóról beszélünk ahol megérheti a gyári alkatrész hivatalos helyen beszerelése.
-
esbii22
őstag
válasz
HoTDoG #331594 üzenetére
Na hát itt van a kutya elásva. Elvitted egy nem hivatalos szervizbe, kaptál egy utángyártott akkut (gyárit csak és kizárólag a hivatalos szervizek raknak bele) és valószínűleg szétszedés/összerakás közben valamit elrontottak, ebből adódik a hiba.
Javaslom nézz meg YouTubeon egy akkucserét, máris megdől az autós hasonlatod.
A legegyszerűbb az új szoftver hibáztatni a saját bénaságuk (csúnyábban is mondhattam volna).
Ebből ha akarsz még valamit akkor hivatalos szerviz, de gyanús hogy azt mondjak majd hogy akku és kijelző csere, amitől lemész hídba.
CareCenter oldalán megtalálod az árlistát.
Nem mondom hogy minden nem hivatalos szerviz kerülendő, de válogassátok meg hova viszitek. Szvsz egy akku csere miatt csakis hivatalos szervizbe vinném a telefont.
-
SharpSA
veterán
válasz
HoTDoG #331601 üzenetére
Hasonló probléma volt nálunk is. Kb 1 éve vettünk egy használt 13-ast, ami ott a szegedi üzletben kapott egy új, nyilván nem gyári akkut. Ősszel a készülék képernyője megadta magát oly módon, hogy erősen zajos és zöldes árnyalatban jelent meg rajta minden. Amúgy használható maradt. Könnyen lehet, hogy az akku csere közben érte egy pici, akkor még problémát nem okozó sérülés, de bármi lehetséges.
A hasonlatod nem jó, mert az autóban nem kell kivenni a műszerfalat a benzintartály cseréjéhez, viszont az iPhone-nál ha jól tudom le kell venni a kijelzőt ahhoz, hogy hozzá lehessen férni az akkuhoz. -
BigBlackDog
veterán
válasz
HoTDoG #331597 üzenetére
Szerintem többen is használunk 12-es szériát ezzel a iOS verzióval, de nem tapasztalunk hibát -egyelőre-.
"Elvittük ismét, azt mondták lehet a legújabb szoftver frissítés vágta haza. Az újrahúzás lehet megoldja, lehet nem."
Én futnék egy kört egy hivatalos szervizzel is, talán nekik több lehetőségük van.
-
tuzpenge
őstag
válasz
HoTDoG #331597 üzenetére
A kijelző érzéketlensége biztos hogy nem a szoftver miatt van! Ha így lenne akkor tele lenne az internet vele.....
Sokkal inkább hardveres hiba van a háttérben ami lehet kábel, panel hiba meg ki tudja még mi, amit esetleg szétcsesztek az akksi csere alatt...De ez nem az apple hibája, nem is értem ezt hogy raktad össze??? -
Tibee86
nagyúr
-
HoTDoG
tag
válasz
HoTDoG #331594 üzenetére
Elvittük ismét, azt mondták lehet a legújabb szoftver frissítés vágta haza. Az újrahúzás lehet megoldja, lehet nem.
Azért ez így no komment az Apple részéről. Nem egy alsó kategóriás készülék árban. Az új iOS pedig elvileg támogatott ezen a készüléken, nem hívta fel az Apple a figyelmet, hogy iphone 12-esre már gondoljuk át kétszer.
És akkor olyan helyzetbe kerülsz, hogy nagy nehezen tudsz hívást indítani, de izzadni kell, hogy eljuss addig a menüpontig. Üzenetírást felejtsd el. Mindezt abban a korban, amikor már mindent is telefonról intézünk… -
válasz
HoTDoG #261295 üzenetére
Ha eddig 60Hz-es telód volt,akkor szimplán a kijelző nem éri meg durva felárat.Ha elég a 2 kamera akkor meg pláne nem éri meg.
Én megvettem a 13 Pro-t,nagy szükségem nem volt a plusz dolokra egy 13-hoz képest,de én szántam rá annyit amennyibe fájt.Hogy megérte e pusztán racionális oldalról megközelítve?Nem.
Hogy megérte e nekem?Igen.
Szóval neked kell tudnod mi éri meg számodra.
Ha racionális oldalról nézzük,akkor (13 szériánál maradva),bőven elég a sima 13 is.Mellesleg könnyebb is az alu ház miatt,már ha ez számít. -
burgatshow
Topikgazda
válasz
HoTDoG #261295 üzenetére
A 11/12/13 alapmodellek (nem a Pro-k) is elég jók szerintem ha nem vagy szuper fotós ahogy mondtad is. A többit meg magadnak kell sajnos eldöntened, hogy kell-e/megéri-e neked a 120Hz (nekem pl. totál érdektelen mert nem játszom, nem videózom, az emailek görgetési sebességéhez meg tökre nem kell a 120). A fémkeret jól néz ki de kb. ennyi értéke van.
A 13-as szériában a processzor iszonyat jó, tehát ha időtállóság is fontos akkor én próbálnék minél inkább az újabb modellek felé közeledni. Egyébként a 13 meglepően jó akksiban a fórumtársak elmondása alapján (12 minim van, szóval passzolom, de nekem ez is elvisz egy napot röhögve - 6-7 óra SoT-tal).
Illetve ugye ami még fontos, hogy a 13-as szériától kezdve már nincs 64-es modell, 128 a belépő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest