Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibee86
nagyúr
-
Tibee86
nagyúr
válasz
Tsebacsi #330615 üzenetére
Csak pislogtam én is, hogy ilyen létezik. Másik, hogy már nyiltan közlik azt is, ha nem foglalsz időpontot -természetesen pénzért-, akkor 2-3 hetet ülnek rajta, utána nyúlnak csak hozzá. Régen legalább csak finoman próbáltak utalni rá, hogy jobb ha időpontot foglal az ember.
Mindegy, mentem tovább, a Care center-be adtam le végül. -
Tibee86
nagyúr
iStyle megint hozza a formáját...
Airpods 4-et akartam leadni javításra, majd közli az eladó, hogy csak akkor tudják átvenni, ha fizetek 6 ezer forint tisztítási díjat. Mondtam neki adok szívesen egy alkoholos fertőtlenítő kendőt, nem fogok 6 ezer forintot fizetni. Mikor kértem, mutassa már meg a honlapjukon vagy az áfsz-ben hol is szerepel ez, akkor meg csak pislogott.
A legszebb az egészben, hogy az Apple ügyfélszolgálat megoldása erre, járjam végig a szervizeket, hátha valahol ingyen is le tudom adni a hibás garanciális eszközömet... -
Tibee86
nagyúr
válasz
janeszgol #330355 üzenetére
Nem nyavalyog (najóde, viszont hiába, tetszik vagy nem, ez van), csak mióta kint a 18 és valaki panaszkodik egyből repül rá, hogy 48-adjára is leírja ugyanazt. Majd jön a másik kolléga, aki mindig tapsikol rá és igazolják egymást. Mondjuk most hiányolom a "gyengébbek kedvéért" érveket.
Jövő szeptember és vége. -
Tibee86
nagyúr
válasz
keselyumadar #329678 üzenetére
Nehéz megmondani a különbségeket egy nem létező és egy létező típus között.
-
Tibee86
nagyúr
-
Tibee86
nagyúr
-
Tibee86
nagyúr
válasz
werszomjas #321263 üzenetére
Meglepett engem is, de most olvasom, hogy a kábelt már kispórolják belőle.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
zazenke #312963 üzenetére
Az vagy te 4-5 csúszka...
"Az iosnál ezek hiányában az is előfordulhat hogy mindennap állitani kell lefekvéskor stb ."
Ébresztésen belül van az alvás opció, ott tudod állítani a hangerőt, nem egy külön app., a kolléga nem csúsztatott a másik topikban.
Ha nem tetszik, akkor fogod magad és csinálsz egyszer egy emelkedő hangot (jogos, ez vagy 3-4-5 perc is lehet az ember életéből) és azt állítod be ébresztőnek. -
Tibee86
nagyúr
válasz
Stauffenberg #310695 üzenetére
Könnyen eltávolítható belőle a hangszóró, yt-on van sok tutorial hozzá.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
Fritz Teufel #310489 üzenetére
Lassan 2 hetes hír, itt is volt róla cikk, de ne is törődj vele.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
vargalex #309822 üzenetére
Egyrészt szerintem 10 ezer forint haszonnál jóval többet akarnak keresni (így is sok ilyen szerviz szinte hivatalos szerviz árakon dolgozik a pár ezer forintos akkumulátorral), másrészt szinte mindegyik bekamuzza, hogy gyári akkut hasznàl, amit 10-ből 9 ember el is hisz nekik és örülnek is, hogy mennyit spóroltak a hivatalos szerviz kihagyásával.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
vargalex #309819 üzenetére
Ez a lehetőség nem is a szervizeknek szól (nem is érné meg nekik), hanem magánszemélyeknek. Szervizeknek régóta van lehetőségük irp minősítést szerezni, onnantól kezdve az Apple biztosít nekik mindent amit egy hivatalos szerviznek. Itthon tudtommal csak a Smart Clinic rendelkezik ezzel a minősítéssel.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
Stauffenberg #309245 üzenetére
Ez ugye elvileg egy szakmai topik lenne, nem pedig egy “bezzeg androidon” topik.
Naponta/hetente jönnek az új felhasználók, most komolyan arról kéne szólnia egy szakmai topiknak, hogy egy másik rendszeren mi hogy van vagy hogy nincs?
És akkor azt meg se említem, hogy javarészt ugyanazok merülnek fel folyamatosan, csak ugye egy újszülöttnek minden új, aztán megy a csodálkozás ha a régi tagok már kicsit unják.
Lehet nyitni nyugodtan topikot ahol lehet ezt tárgyalni, blog bejegyzést ami alatt szintén, de akár a telefon dedikált topikjában is jobban elférne, mint egy szakmai topikban.
Én azért olvasgattam pár Samsung topikot, ugyanez megy, vagy akár jobban is el van küldve melegebb éghajlatra az ember, ha csak említésre kerül az iPhone. -
Tibee86
nagyúr
válasz
Stauffenberg #309192 üzenetére
Én elfogadom, hogy szerinted ez az egyszerűbb, szimplán fogadd el te is, hogy szerintem meg az én javaslatom az egyszerűbb.
Hogy egy másik rendszeren mint hogy működik szerintem teljesen irreleváns, itt nem fog. -
Tibee86
nagyúr
válasz
Stauffenberg #309190 üzenetére
Pedig ez egy egyszerű megoldás a problémára.
-
-
Tibee86
nagyúr
válasz
markknight #299450 üzenetére
Heti szinten, ugyan…. Minden évben lefutja ezeket a köröket, aztán marad az X. 😅
-
Tibee86
nagyúr
-
Tibee86
nagyúr
válasz
vargalex #294598 üzenetére
Tudom, olvastam, csak számomra azért volt fura, mert azzal indul az árlista, hogy:
"Munkadíj és szolgáltatások díjszabása
Mechanikus javítási díj:
iPhone: Br. 8000 Ft / Nt. 6299 Ft
Hozott alkatrészek beépítését, szétszedett készülék összerakását nem vállaljuk, ez alól iMac esetében az SSD, HDD és a memória képez kivételt."Ha hozott alkatrésszel nem dolgoznak, az árak tartalmazzák a munkadíjat és az áfát, akkor mit jelent náluk a mechanikus javítás 8000 ft-ért.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
herdsman12 #294445 üzenetére
User error… kikapcsoltam az iphone keresést.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
bostone #293458 üzenetére
Kérdezz rá az Apple-nél vagy valamelyik hivatalos szerviznél, de szerintem teljesen esélytelen. 1 éven túl vagy, én nem tudok olyanról se, hogy az Apple megszabna bármilyen értéket erre vonatkozóan.
Ennyit írnak:
”A szabványos akkumulátorok úgy vannak megalkotva, hogy az eredeti kapacitásuknak akár a 80%-át is megőrizzék 500 teljes töltési ciklus mellett, amennyiben normál körülmények között működnek. Az egyéves jótállás kiterjed a meghibásodott akkumulátor szervizelésére is. Ha lejárt a jótállás, az Apple díj ellenében biztosít akkumulátorcserét.” -
Tibee86
nagyúr
válasz
szabonagyur #292664 üzenetére
Írja tételesen mi mennyi helyet foglal, az app.-ban pedig lehet törölni.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
szabonagyur #291707 üzenetére
Jogos, mindig elfelejtem, hogy még létezik olyan iPhone is.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
Fritz Teufel #291133 üzenetére
És ezen mi a meglepő?? Minden sokkal drágább (főleg itthon), mint egy éve. Az lenne a csoda, ha nem emelnének.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
Buckey #291010 üzenetére
Ahány ember annyi tapasztalat, ahogy itt is lehetett olvasni a napokban. Ha csak hasonló gondokba futottam volna bele, mint ami te vagy mások írtak már rég kukáztam volna.
Heti 4 nap ~500-600km-t megyek az országban, volt időm tesztelni jó pár navit. Nálam pl. a Google maps ami csinált olyanokat, hogy már egyáltalán nem használnám (totál máshova mutatja a házszámot, záróvonalakon akarja, hogy bekanyarodjak, behajtani tilosba simán bevinne stb) navigálásra. Utcakép, több megálló tervezésben és pár dologban viszont sokkal jobb, mint a többi.
A Waze-nek olyan előnye van bármelyikkel szemben a közösségi része és a felhasználók mennyisége miatt, amit szerintem kb soha nem fognak beérni.
Mondjuk nekem a navigáció leginkább a trafik és a balesetek/dugók miatt megy, ha hülye útvonalon visz (mert van rengetegszer, hogy a kis utcákon vinni össze vissza, mert szerinte nyerek vele 1-2 percet) egyszerűen nem veszem figyelembe. A navigáció csak egy segítség, de sajnos a többség olyan, hogy kényszeresen követik minden egyes utasítását. -
Tibee86
nagyúr
válasz
kakuk.tamas #290795 üzenetére
Gmail esetén is ott a törlés gomb, ha az van beállítva.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
PACSA75 #289666 üzenetére
Hogy jön ez most ide??
Abból indult az egész, hogy a kolléga azt írta gyári kijelzőt (22 ezerért) meg gyári akkumulátort (10 ezerért) vett, majd mikor jeleztük neki, hogy az Apple kizárólag a hivatalos szervizeknek ( egy ideje már az irp szervizpartnereknek is) biztosít csak gyári alkatrészt, ezáltal biztos nem tudott gyárit venni már átfordultunk oda, hogy "gyári minőség" meg "gyárinak hívom ami gyári minőséget képvisel" dologba.
Egy utángyártott alkatrészt semmilyen esetben se hívhatunk gyárinak, pont, ezt azért nem olyan nehéz felfogni szerintem.
Az, hogy kinek melyik éri meg, meg mire esküszik totál mellékes, hidd el senkit nem érdekel, hogy te vagy bárki gyári vagy utángyártott alkatrészt választasz a telefonodba. -
Tibee86
nagyúr
válasz
PACSA75 #289661 üzenetére
""Azok" a szervizek, akik nem kötik az orrotokra, hogy kínai vagy más utángyártott alkatrészt használnak, vajon abban az esetben, ha te gyárit választasz, nem tehet a telefonba utángyártottat?"
Butaság már maga a kérdés is... Egy hivatalos szervizben csak gyári alkatrésszel dolgoznak/dolgozhatnak, míg egy nem hivatalos szervizben, ahol te választhatsz utángyártott vagy gyári alkatrészt (nyilván jóval drágábban) pedig csak szimplán átvernek. -
Tibee86
nagyúr
válasz
yodamester10 #289032 üzenetére
Segítek, még 8 hónapja se.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Ultimate előfizetések
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest