- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
devil-k
nagyúr
válasz
Sev!er #278710 üzenetére
Azt írtad, hogy átvetted 11.25-én a telefont. Akkor végül is ezt hogyan rendelted meg? Mert nekem úgy tűnik, hogy megrendelted akár telefonon, akár emailben stb. és szóltak, hogy menj be és átveheted a készülékedet. Ha ez így volt, akkor, akkor van elállási jogod.
A másik dolog az, hogy átvétel előtt nem bontottátok ki a telefont, hogy megnézzétek, nem egy fél tégla van a dobozban? Vagy egy hibás készülék?
Hirtelen ezek a gondolatok jutottak eszembe.
-
TechN7ne
nagyúr
válasz
Sev!er #278710 üzenetére
Nem semmi történet….
Úgy tudom ,hogy személyesen vásárolva 3 nap ,online vásárolva pedig 14nap az elállás ,törvény alapján tartaniuk kell magukat.
Ha nem kapsz új készüléket akkor legyen a vásárlásod sztornó ,három napon belül jelezted amiről van is jegyzőkönyv nálad.Céges vásárlás esetén nem járt volna online sem a 14 nap ,viszont személyesen és online is van minimum 3 nap ami jár.
-
Sev!er
aktív tag
válasz
Sev!er #277624 üzenetére
Sziasztok!
Hozzáértő segítséget szeretnék kérni. 11.25-én átvettem a telekom üzletében egy 14 pro maxot, amelyet csak otthon bontottam ki és akkor láttam, hogy gyári hibás a készülék (erről képet találtok az eredeti hozzászólásomra, amire most válaszolok). Még aznap leadtam a telekomban, kérve a 3 napos cserét. A vásárlástól elállni ugye nem is tudtam, mivel nem neten rendeltem, hiába vagyok még most is benne a 14 napoban. Ők akkor elvették a készüléket, melyről természetesen jegyzőkönyv is készült, feltüntetve, hogy 3 napos cseregaranciával élnék, ugyanis nem akartam egy még általam be sem kapcsolt készüléket, aznap már kijelzőcserével garanciáztatni. Itt azt mondták nekem, hogy ilyen esetben is doboz nélkül veszik el a készüléket és majd a készhez kapott telefon egy új készülék lesz, új IMEI számmal, amiről majd kapok egy munkalapot, hogy az előző imei szám helyett ezt fogom használni.
A telefont a tegnapi nap hozta az MPL. Kibontva láttam, hogy a hiba megszűnt, viszont nem cserélték a telefont, hanem ugyanazt az IMEI számos telefont kaptam vissza. A TMX-be küldték (holott nekem telefonon az egyik ügyintéző azt mondta, hogy már Ausztriában van a hivatalos applenél) és a visszakapott telefonhoz mellékelték a munkalapot, miszerint az elvégzett javítás mezőben a következők szerepeltek:
Elvégzett szolgáltatások: J-TAG használata, szoftverfejlesztés
Munka kategóriák: Software feltöltésTehát bele sem írták, hogy kijelzőt cseréltek volna vagy bármi, csak szoftveres javítások történtek az elmondásuk szerint.
Egyből hívtam a telekomot de ők nem tudtak segíteni, aztán az applehöz irányitottak, velük is beszéltek 1-2 órát, azok azt mondták, hogy ez a telekom sara, megint hívtam a telekomot majd azt mondták, hogy vigyem be az üzletbe megint és kérjem a cserét.
Na ma bementem, az ügyintéző nagyon rendes volt és megértette a problémát, egyből a Telekom székházba, a VIP szervizbe akart küldeni, hogy még a mai napon kicserélik a készüléket, amint szólnak, hogy mehetek érte.
Aztán felhívott egy 1 óra múlva, hogy mégsem fogják kicserélni, mert nem olyan hiba szerintük ami miatt ne lehetne használni a telefont (ő pl. azt hozta példának, hogy ha mondjuk nem lehetne tölteni)
Ekkor megemlítettem ismét a fogyasztóvédelmet és az erre vonatkozó jogszabályokat majd azt mondta, hogy menjek vissza az üzletbe és annyit tudnak, tenni, hogy megint visszaküldik a szervizbe, hogy ez a készülék javítva lett és nem cserélve, hátha ezúttal cserélik.
Megint leadtam a telefont, megint írtak egy jegyzőkönyvet, miszerint én 3 napos cserét kértem és csak javították.
Kértem egy reklamációs adatlapot, ahol röviden összefoglalva leírta, hogy mi is történt és hogy ők nem tudják nekem kicserélni a telefont.
Most várom, hogy milyen telefont kapok majd vissza aztán meglátjuk.
Valakinek, valamilyen ötlet?
Előre is köszönöm és bocsi a wall of text miatt.
-
válasz
Sev!er #277628 üzenetére
Szia!
Ha csak átvetted üzletben és online rendelés volt, akkor elállás is lehet. Nem azonnali megoldás az sem, de kizárhatsz néhány további hibalehetőséget.
Ha direktben üzletben vásároltad, akkor marad a csere. Bepróbálkozhatsz másik üzletben is (ne partner legyen), hátha... 3 napon belül cserélniük kell - mivel ez a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot. Mivel szolgáltatónál vetted, szerintem iStyle és társai nem fogják azonnal és új példányra cserélni, de megkérdezheted persze. -
válasz
Sev!er #277624 üzenetére
Látom
Véleményem szerint ez cserélniük kellene, vagy legalább is visszadni a pénzt. egyértelmű, hogy nem felhasználói hiba, hiszen nem a fólia alatt van, vagyis nincs is rajra, mert ugye azt mondtad, hogy te bontottad ki otthon. (amit ugyancsak nem értek, hisz neki kötelessége lenne kibontani, pont az ilyenke miatt), de itt már csak a szám jár.
szóval véleményem szerint vidd vissza "picit légy rámanős, határozott", de persze kultúráltan.Kérd az otteni vezetőt stb, meg a panaszkönyv/fogyvédelem szavak a végén csodákra képesek, ha más más nincs
-
buci30
addikt
-
Diokhan
addikt
válasz
Sev!er #97818 üzenetére
Fogalmam sincs. Próbáld ki másik WiFi hálózaton, hátha...
László épp ezt mondom. Én i5-től váltottam s4-re,es idáig ezzel jobban meg vagyok elégedve. Mindenkinek más a tapasztalat, és mindenki mást részesit előnyben. Ha az i5 nekem úgy működött volna, ahogy én azt szerettem volna, mai napig az lenne, mert alapvetően szeretem az almát.
-
206 cc
senior tag
válasz
Sev!er #64968 üzenetére
Nem vita részemről csak megállapítás...DE...uram bocsát,hagy kérdezzem már meg mit kell ahhoz elkövetni vagy hogyan kell ne adj isten használni hogy havonta egyszer is észrevegyem lötyög a bekapcsoló gomb???
Jaaaa??!!!...mert valami okos tesztelő ezt észrevette,leírta és most kb. minden harmadik vásárló azzal kezdi a kicsomagolásnál hogy megrázza a telefonját?!!!
Ezek a dolgok teljesen irreleváns megállapítások már ha a napi használatot tekintjük.Felkapták páran még be is tudták bizonyítani...bár sok esetben bizony nem is a gomb lötyögése okozta a zajt hanem a kamera lencséké,de persze azt már nem fogadták el magyarázatként...
Az én ismerősi körömben igaz csak 2db további 5S létezik,de egyiknél sincs ilyen hiba...persze ez nem mérvadó .
Nem mondom hogy nincs ilyen gond,de sok esetben "csak,mert a havernak is zörög azt mondja,kicseréltetem én is" volt a valós ok.
Szóval csak,mert drága az iphone már nem is lehet benne semmi hiba -Te azt mondod, úgy értelmezem legalább is.Persze ez is egy érv,de könyörgöm ne takarózzunk már mindig azzal hogy ez DRÁGA!
Sokaknak -és ezt ne vedd magadra- az a baja hogy két-három vagy hat hónap után sem esik az ára és még akkor sem tudják megvenni....ezért a hype a legkisebb hiba esetében is!!
Bezzeg a többi márka csúcskészüléke a megjelenéstől számított 3-4 hónap után már 30%-ot bukik így rögtön elfelejtik a hibákat is hiszen már OLCSÓ-nak számít!!
Elnézést a hosszú komment miatt,de már pár éve tesztelünk telefonokat és bizony van hiba mindenütt,de soha nincs akkora felháborodás mint az alma esetén...csak ennyit a végére.
Peace!! -
206 cc
senior tag
válasz
Sev!er #64942 üzenetére
Szia!
Én bele is olvastam a topikba és bizony sokan még azzal sincsenek tisztában hogyan regisztrálják az ujjlenyomatukat...sokan csak azt jelzik náluk működik bár volt már hogy nem olvasta elsőre....néhányan a celluxos "javításról" irnak.stb..stb...Szóval kb a hozzászólások 2/3 nem a valós hibát jelzi...
És tényleg ebből lesz a népi hiedelem...
Te is pont ezt erősíted...még nincs is telefonod,nem is próbáltad,de már váltig állítod az bizony így van... -
Beeerka
aktív tag
válasz
Sev!er #64942 üzenetére
Nem fogok kötekedni, ne vedd annak.... De nézzük a számokat:
810 válasz. Eladott készülékek száma: ~10.000.000
Ugyanaz a felállás, mint az antennagate az i4-nél... (3 év alatt egyszer sem volt eldobott hívás, pedig néha elég kreténül, lehetetlen szögben, 83 kézzel fogtam a telefont)
-
to.ca
tag
válasz
Sev!er #64880 üzenetére
Ha nem lenne sürgős a váltás, akkor én most kivárnék.
Ősz végére jön az új csúcsmodell, esélyes, hogy nagyobb újításokat hoz, mint a jelenlegi. Ha valami miatt problémás lesz (túl nagy, drága, műanyag, kopik,stb.) akkor még mindig dönthetsz az 5s mellet, ami akkorra azért jóval olcsóbb lesz. És talán lesz már, ami kihasználja az új architektúrát is. Lehet, persze, hogy addig annak is kijönnek valami típushibái.
A Touch ID miatt jelenleg nem aggódnék, nekem jól működik. Érdekes, eleinte mintha lassabban reagált volna. Ki tudja, talán tanult még (lehet, hogy a későbbiekben már nem kell olyan pontosan odabiggyeszteni az ujjacskámat, mint az elején, mert megtanulja kicsit csálén is???) - ez csak tipp, lehet, hogy belemagyarázom.
Jobban aggaszt az ujjlenyomat-olvasóval kapcsolatban az esetleges későbbi - elhasználódásból adódó - csere lehetősége, meg főleg a költsége - a procival való szimbiózisa miatt. -
nofi
addikt
válasz
Sev!er #64880 üzenetére
Az 5S most sem lassú, mint ahogy a mindennapokban egyik iPhone sem az. Benchmark oldalról is elég tesztben veri a konkurenciát, bár ez engem hidegen hagy. Csak azt mondtam,, hogy a "jövőbe mutató" 64 bites architektúra már ebben is benne van.
Touch ID-val nekem egy hónapja semmi bajom, de azt el tudom képzelni, hogy időnként újra kell scannelned, illetve az sem mindegy hogyan. Az i6-ról semmit nem tudsz, csak a befektetők elméleteit. Várni egy nem létező terméket, vagy már most megadni magadnak a kényelmet. Te tudod.
Én is filóztam rajta eleget elhiheted, mivel egy iPhone egyáltalán nem kis kiadás. Ismét jól döntöttem, mint a 4S idején, ezt már most tudom. -
válasz
Sev!er #64880 üzenetére
Szerintem ne válts, főleg, ha már ennyit kibírtál, október elején lesz valószínűleg
(Szerintem) iPhone-t ha hosszú távra tervezel mindig csak az újat és kb a (z itthoni) kijövetel napján érdemes venni, mert 1 éven belül nem csökken az ára, és akkor a kezdetektől a legerősebb vasad van, majd az S generációt kihagyva, úgyis mindig ráncfelvarrás csak... lehet várni a következő "fő" verziót.
Szerintem várj
-
-
-
nofi
addikt
válasz
Sev!er #64875 üzenetére
9 hónap múlva a bejelentés várható csak. Mire reálisan kapsz, lesz az 10 is, de ha nem állsz sorba, meg figyeled éjjelente a webshopokat akkor november környékére - jó esetben
Az, hogy esetleg megnövelik a kijelzőt, vagy kiadnak egy nagyobb kijelzős modellt a jelenlegi 4 coll mellé (szvsz szerintem ez lesz) az egyáltalán nem befolyásolja a jelenlegi csúcs 5S életidejét, majdani értékét. Nagyon egyszerű: ha elég neked a 4" és nem is vágysz nagyobbra akkor fölösleges várnod. Már ebben is olyan előremutató proci van, ami talán 2014 második felétől lesz kihasználva az appok által.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Kés topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Linux felhasználók OFF topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Windows 11
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- 16 GB RTX 4080 HP OMEN - garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest