- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- uleFone Power
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz #34576640 #17865 üzenetére
Fogod a tollat és leírod a helyzetet.
Szerintem itt már hivatkozhatsz a jelentős kényelmetlenségre, és mondhatod, hogy elállsz a vásárlástól.
(de csak ha az 1. évben vagy)
30 napon belül kell válaszolniuk.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Gyuri27
félisten
válasz #34576640 #19896 üzenetére
Figyi tesa. Ha rosszabb, olcsóbb terméket kaptál volna mint amit kifizettél akkor ugye nem jutna eszedbe, hogy jó neked az is?
Mert most ugye ez a helyzet. Bővebben nem szeretnélek minősíteni.
Hibás teljesités történt. Vissza adod a terméket ők a pénzt aztán ennyi.
Egyébként fordulhatnak a rendőrséghez. Ha neked kell a fájás tartsd meg a cuccot. Nem tudom mennyit nyertél (pillanatnyilag) az üggyel. De azt javaslom gondold át.Amd - Radeon - Ryzen
-
vargalex
félisten
válasz #34576640 #19903 üzenetére
Ha a számládon az olcsóbb termék szerepel, akkor szerintem az a korrekt, ha ők küldenek egy embert az általad kifizetett monitorral együtt a nálad lévőért cserébe.
Ha az a monitor szerepel a számlán, ami nálad van, csak kisebb áron, akkor szerintem semmi alapjuk.Alex
-
Gyuri27
félisten
válasz #34576640 #19902 üzenetére
De ember. Neked is meg kell nézni mit kapsz. Ha a te károdra tévednek ennyit te sem hagynád.
Ha nem kell a monitor saját költségükre cseréljék ki. Ha kell nekik fizesd ki ami jár. Adjanak egy jó számlát meg garlevelet.
Mert ugye itt az is fontos, hogy most a monitorra gyakorlatilag nincs garanciád.Amd - Radeon - Ryzen
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- ASUS routerek
- Friss traileren a Commandos Origins
- Politika
- További aktív témák...