- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
mindent mentesz máshova is, és ha újabb cserére kerülne a sor, akkor elállsz a szerződéstől, pénzt vissza és veszel egy másikat. Persze lehet, hogy a következő alaplap csere már megoldaná a dolgot (bár kétlem), de ez lutri, ennyi után mindenképpen jogod van elállni a szerződéstől arra hivatkozva, hogy a termék rendeltetésszerűen nem használható.
-
Osiris
őstag
Szerintem az a hibaszám ami után cserélniük kéne a notidat egy (új)másikra 3. (főleg ha mindíg ugyanaz a hiba. Annak idején a nokia telefonommal játszottak ilyet.. 3 szor küldtem vissza ugyanazzal a kijelzőhibával, harmadszorra, már nem is ismerték el a hibát (mert akkor jött volna a csere), azt mondták, hogy ők hozzá sem nyúltak, mégis egy új kijelző volt benne és azóta nincs az a hibája ami miatt folyton a szervízbe jártam vele.
Ha a 4. javításnál tartassz, akkor már járna neked az új laptop!
Szerintem a fogyasztóvédelemnél próbálkozhatsz, segíteni fognak.. (reméljük) -
Ariadne
őstag
Nekem ilyen mp3 lejátszóm volt (még cd-s), javítás után akár egy hétig is működött, de amíg hazaértem vele, biztos.
Most, amíg jó, várhatóan nagyon furán néznének rád, ha bevinnéd azzal, cseréljék ki a gépet, hiszen jó - szerintem várd meg, amíg újra elromlik, és akkor már ne hagyd javítani. Ebben megvan az a kockázat, hogy megpróbálnak kibújni a jótállás alól, mondván lejárt az eredeti, de hát akárhogy is nézzük, most jó.
A jogszabályi háttere megvan, Ptk, 49/2003 GKM rendelet és 151/2003. korm. rendelet szabályozza a dolgot (magyarorszag.hu-n megtalálod). A gép egységes egész, már nincs olyan, hogy ''főalkatrész'', ez egy régebbi dolog volt. Ha maga a gép nem működik a hiba miatt, akkor vagy megjavítják, vagy kicserélik az egészet egy másik ugyanolyanra, vagy ha ez sem megy, visszaadják a teljes vételárat. A gyakorlatban érdemes legtöbbször megegyezni az eredeti vételár levásárlásában, kivéve persze ha nagyon bunkóznak és annyira megutálja őket az ember, hogy nem akar már semmit tőlük..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)