- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Nem nyílnak a Foldok?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Íme az új Android Auto!
- Yettel topik
- Ultrafényes Pixel karórák érkeznek
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#24845312 #26254 üzenetére
Ennek semmi köze a garanciához!
Azt, hogy termékekre a gyártó mit ad meg, milyen marketing-el árulja ezt egy felhasználónak nem kell megvizsgálnia valós e.
De mikor valaki gyártói garanciával árul pld. egy 300.000 Ft-os videokártyát és rákérdezel nála és bizonygatja, hogy ez rendes gyártói garancia és az a vevőnél 1 év múlva meghibásodik és miután beszél a gyártóval és realizálódik benne, hogy nem garanciás a termék akkor igen is csalás áldozata lett. Ha az eladó ilyenkor visszavásárolja a kártyát akkor semmi gond, de ez nem így szokott történni. Tisztelet a kivételnek.Amúgy ha a saját magad által készített képeiddel hirdet valaki akkor lehet jelenteni, törlik.
"Tiltani sem tudod a zaklatód, mert tiltási lehetőség sincs, a zaklató, aki egyébként bűncselekményt követ el ezen tevékenységével, itt vígan hirdethet tovább, holott te már jelentetted az oldal fele, hogy az illető bűncselekményt követett el ezen tevékenységével!"
-ezzel egyetértek, a tiltás nem sokat ér. -
MaxxDamage
félisten
válasz
#24845312 #26254 üzenetére
Hardveraprós írásra csak annyit, hogy én is eszrevettem, valaki 100% másolta a hirdetésem és engem ez nagyon zavart!
Jelentettem is és az illető hirdetése törölve is lett Modi által.
Én csak a szabályzatot betartva jártam el és kötelességem szerint jelentettem, mert mást nem tehettem.A tag az oldalon jelen van, lehet nem csaló, de elképesztő személyiség, hogy saját gondolata/elképzelése nincs és mástól nyúlja le a hirdetési szöveget, még ha nagyon picit át is szerkeszti 10%-t mondjuk...
-
válasz
#24845312 #26254 üzenetére
A hardveraprós történet nagyon gáz, és igazad van benne, de a szakmai topic-os dologgal nem értek egyet. Személyesen is ismerem az egyik legaktívabb kollégát (Rowon) aki igyekszik mindig a legjobb tudásához mérten segíteni a tápokkal kapcsolatosan és egészen biztos vagyok benne, hogy az ő tudása megkérdejelezhetetlen. Aki eddig hozzá fordult szerintem rossz ajánlást, rossz segítséget még nem kapott és szerintem soha nem is fog.
-
válasz
#24845312 #26235 üzenetére
Igazi, segítőkész, lelkiismeretes, önzetlen fórumos társ vagy
Sok hasonlót kívánok még mások hozzáállásában
Az viszont aggaszt, hogy ezek a kártyák aprón úgy vannak hírdetve, hogy nincs gond a garral és majd a magyar asus segít.. És közben folyamatosan vesznek belőle akik nem kételkednek -
válasz
#24845312 #26233 üzenetére
Ez remek, szuper vagy!! Köszönöm!! Akkor ezt a vonalat szerintem nem érdemes eröltetni
Az a baj, hogy alternate.de és mindfactory.de nem szállít most magyarországra, az amazon-on sincs rossz ára annak amit kinéztem, de nem BB
Ez a hardveraprós asus VGA lett volna BB, német nagykeres számlát adnak hozzá, de így, ilyen feltételekkel...Komolyan rákérdeztél az ügyfélszolgálatnál?
Jövök neked egyel
-
luciferc
őstag
válasz
#24845312 #25708 üzenetére
Nem akarod érteni, így nehéz lesz.
De, kérheted összeszerelés nélkül. Nézd meg az ipon honlapját.
Igen, te alkatrészek sokaságát veszed, amit külön szolgáltatásként helyetted összeraknak. A számítógép vásárlása azt jelentené, hogy te konkrétan számítógépet vásárolsz, amiben lehetnek ugyan opciók, de azok limitáltak, mert olyanok, amikre a gyártó vállalja együtt, hogy jók lesznek.
Értelemszerűen nem fog DDR5-öt tenni DDR4 alaplapba. De DDR5 memóriából van kismillió. És ha te választod, hogy melyik legyen, akkor az nem lehet az összerakó vagy éppen a bolt felelőssége, hogy azok együtt 3 évig kiválóan működjenek együtt. Ha ő válogatja össze (pl. mint egy márkás gépnél), akkor igen.
Azt kellene megértened, hogy a te általad választott (természetesen összeszerelhető) alkatrészek összeszerelése, majd az összeszerelt gép átadása az nem egyenlő egy komplett összetesztelt géppel. Egy komplett gép esetén eleve az szerepel az árazásnál, hogy ennyi a gép, majd külön az opciók felára, vagy épp árcsökkentése. Neked meg fogalmad nincs arról, hogy mibe kerül a belerakott alaplap. Ha megnézed az ipon gépösszerakóját, ott meg tételesen szerepelnek az alapkonfigban is. Ez így egy javaslatnak tekinthető. És ott van alul, hogy kérsz-e összeszerelést.
-
luciferc
őstag
válasz
#24845312 #25706 üzenetére
A márkás gép, autó, mobiltelefon összetesztelt alkatrészekből áll. Az összelegózott gép meg nem. És az ipon pontosan pénzt kér az összeszerelésért. Kérheted anélkül is. Ez egy külön szolgáltatás. Ez kivételesen nem trükközés, attól, hogy ők összerakják neked, nem keletkeztethet automatikusan hosszabb jótállást. Ehhez külön megállapodás kell, ami jóval drágább lesz.
-
prime_adam
aktív tag
válasz
#24845312 #25670 üzenetére
Az még mindig a jobbig eset. A pénz bárhol elkölthető, de ez az ajándékkártya nem. Máshol olcsóbb a termék és egyébként se akarunk még egyszer tőlük vásárolni.
De nem adom fel, mert nekem még mindig nem tűnik ez korrektnek. Bár nem vagyok jogász, de most így olvasva abban van igazság, hogy azzal, hogy elismerték a terméket hibásnak és nem kértek tőlünk bizonyítást, az pozitív. Bár hozzáteszem a gyakorlatban ilyennel sosem találkoztam, mert nem lenne egy céges ügyfelük sem. Viszont ha már belementek a szavatosság érvényesítésébe, akkor csinálják normálisan és adják vissza a pénzt pénz formájában vagy cseréljék a terméket. Ajándékkártyát nem kértünk és nem akarjuk elfogadni sem.
És persze az is kérdés, hogy volt-e jótállás egyáltalán rajta. Remélem a napokban az is kiderül.
-
prime_adam
aktív tag
válasz
#24845312 #25667 üzenetére
Értem, köszönöm! És ezt szavatosság nevében megteheti, hogy a raktárrendszerre hivatkozva nem ad csereterméket (ami egyébként 10 méterre ott volt a polcon) és pénzt se ad vissza, csak ajándékkártyát? És azt is csak "szívességből"?
#25664 Lackooo84: Szoktál onnan vásárolni, ez az 1 év jótállás biztos? Sajnos elvették a papírt és az online felületen nem látom, hogy milyen garanciát vállaltak rá.
-
válasz
#24845312 #25626 üzenetére
Kb. fél éve van nálam a videókártya, eddig hibátlanul működött. Gondolom időközben kiszáradhatott, 3090 FE kártyák esetében eléggé gyakori.
Eddig kimondottan pozitív élményeim vannak az eladókkal és vevőkkel is. Egyet leszámítva, amikor meg lettem fenyegetve, hogy megfog ölni, ha nem veszem vissza a videókártyáját kb. 1 hónappal azután hogy eladtam, mert azóta olcsóbban is lehet venni
.
-
TomCollins
lelkes újonc
válasz
#24845312 #25603 üzenetére
Köszi, világos, amit írtál!
De:
- Fiókom nincs. Nem hiszem, h táp törölhető: már csak fizetés és elhozás van hátra. Akkor elállás felesleges ebben az esetben?
- Chat ablakon keresztül: itt ecseteljem az okát, v. csak simán ne kérjem? Kéredezzek rá mik az egyéb lehetőségek?
- Lemondani, újra megrendelni: nem fognak erre csúnyán nézni? +Elég nehéz volt összeszedni; amilyen szerencsém van vki közben lecsap rá... + pénteken el kellene hoznom...Bocs, ha kissé problémás vagyok, nem szoktam ilyesmit...
-
jeni
félisten
válasz
#24845312 #25573 üzenetére
a dolog hátterében az van,hogy egy hibás bolti/gyári garis tápegységet nem javítanak meg a márkaszervizben és nem küldik vissza a gyártónak,hogy kicseréljék egy újra. önként ajánlották fel,hogy adjam meg a számlaszámomat és arra utalják vissza a pénzemet.
nekem az az érzésem,hogy nem hivatalos úton szerzik be a pc cuccokat és trükköznek a boltosok.
kisker-nagyker itt már nem oszt szoroz.
miért lenne nehézkes nekik elküldeni a gyártónak a gyári hibás terméket,hogy ehelyett kapjak egy zsír újat?
adják oda a pénzt és majd maguk között rendezzék le a pénzügyi dolgokat.
ne a becsületes vásárlókat,ügyfeleket basztassák ezzel.
nem én állok a nagykerrel szerződésben. legközelebb keressenek más beszállítót a boltosok ha a jelenlegivel nincsenek megelégedve. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
#24845312 #25190 üzenetére
De ki az aki valahol a beszerzési láncban kevesebb garival veszi át és adja tovább?? Mert akkor ennek kell történnie, máshogy nem lehet. Ha te egy nagyker vagy, és ott virít a dobozon mondjuk a 60 hó gari (illetve köztudott, hogy annyit vállal a gyártó), akkor ugyan miért vennéd át úgy a gyártótól, hogy neked csak 3 év garid van amit továbbadhatsz, vagy a gyártó miért adná kevesebbel? Na mindegy ezt én sosem fogom megérteni...
-
-
4Grider
félisten
válasz
#24845312 #25174 üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy jogszabály van arra, hogy a gyártói garanciát tovább kell adni. Azaz neked mint viszonteladónak kötelességed, hogy olyan nagykertől szerezd be a terméket, aki ezt biztosítja. Ha nem így jársz el, akkor joggal kopogtat a végfelhasználó nálad (annak ellenére is, hogy esetleg olcsóbban szerezted be/adtad el neki a terméket).
-
válasz
#24845312 #25174 üzenetére
plusz azt nem érti meg a jóember hogy lehet hogy külföldre kell küldeni hozzá, de az hogy a bolt "továbbadja" az nem azt jelenti hogy neki kell saját költségre külföldre küldözgetni, mert a gyártó vállal közvetlenül a fogyasztóknak "élettartam garit"
-egyébként kiborító, hogy oylanok adnak itt tanácsot, akik ilyen fogalmakkal dobálóznak hogy "élettartam gari" és nem képesek agyilag felfogni hogy nincs ilyen jogi fogalom -
jeni
félisten
válasz
#24845312 #25112 üzenetére
ott a papíron a "0" Ft akkor erre lehet hivatkozni is, ne hagyd annyiban a dolgot.
nekem is voltak olyat tételek amire "0"Ft volt megadva.
az első ilyen vételre az ASUS ROG CROSSHAIR VII HERO alaplap mellé kaptam egy vizes blokkot ajándékba 2 év garival.
utána a többi grátiszos cuccokra meg már nem adtak garit. -
jeni
félisten
válasz
#24845312 #25110 üzenetére
igen, érdekes dolgok kerülnek a felszínre.
az a kérdés jogalapjuk volt-e erre? mivel gondolom ez ügyben nem mentél tovább elfogadtad az álláspontjukat. lehet simán nyernél ha nem engedsz a dologból és végig viszed a folyamatot.
amúgy a bónusz játék digitálisan az grátiszba kell ,hogy menjen,ez nem lehet vagyis ennek a hiánya nem lehet értékvesztő egy termék esetében. -
KubanitoS
veterán
válasz
#24845312 #24849 üzenetére
Az Emagtól kaptam a számlát, az Emag rendszerében van vezetve a rendelésem és maga az Emag törölte azt. Normáliséknál nem az ügyfélnek kellene vergődni a külsős partnerrel, hanem a megbízónak. A Hardverapró, vagy a Jófogás is megteszi a szükséges lépéseket a nem megfelelő felekkel szemben.
Amúgy én értem mit mondasz, csak marha bosszantó a dolog. Fordított helyzetben, ha lopsz egy 100 forintos csokit a boltból, akkor bekaszliznak. Ezt meg lehet? Hagyjuk már...
-
KubanitoS
veterán
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
#24845312 #24763 üzenetére
Most gondoljuk át logikusan. Átvették a cuccot javításra, ergo elismerték, hogy nincs rajta sérülés. Innentől már az ő szakállukra ketyeg a dolog. Ki veszi ezt be, hogy átveszik majd továbbküldik úgy, hogy meg se nézik, hogy nem sérült? Mert ez amit állítnak csak így fordulhat elő. Szóval nálam már itt kibukik, hogy hazudnak. Meg, hogy PONT aznap ér vissza az alaplap, amikor érdeklődött... aha.... na velem próbálnák ezt eljátszani, bemennék aztán kikapnám a pultból a bohócot. Átvették a gyökerek, akkor kellett volna jelezniük, hogy bármi sérülés van, hát mi ez már.... Egyébként TMX is szereti átverni az embereket folyadék indikátorra víz csepegtetéssel, nálam is bepróbálkoztak anno. Szerencsére elküldés előtt lefilmeztem a telót, és direkt felvettem, hogy látszódjon a jack csatinál a fehér indikátor, ami már piros volt, mire visszakaptam.
-
Indian74
senior tag
-
carl18
addikt
válasz
#24845312 #24488 üzenetére
Hobbi szinten én is gyűjtök régebbi dolgokat!
A Bal oldani nagy (Hitachi TRK 7620E) Boombox 1984-86 között volt forgalomba. A jobb oldali szürke panasonic meg 1979-es, apámnak neki adtam.
43 év után is napi szinten hallgatja róla a zenét, tény hogy tartosabb termékek voltak régen. Új fajta rádiókból meg már dobott ki rengeteget, durva hogy a legrégebbi a legtartosabb.A Fekete meg 2018-as Bluetooth hangszóró, a kérdés hol lesz ez 30 év múlva ?
Én azért ámulok néha hogy ezek még 40 év után is müködöképesek.
Szóval nagyon kíváncsi vagyok a mai termékek hol lesznek 10 év múlva.Jelenleg a vedd meg dobd el társadalom van, így nem kell csodálkozni minden tönkremegy.
-
carl18
addikt
válasz
#24845312 #24485 üzenetére
Hát ki kell fogni, nekem ez a 22 Colos Hanns.G monitorom talán 2008-as lehet. Azt tudom hogy úgy vettem kéz alól hogy már javítva volt, de nálam 6 éve van. Azóta hibátlanul müködik, szóval nem panaszkodok.
Cserélni akkor fogok ha tönkre megy, vagy javíthatatlanná válik -
carl18
addikt
válasz
#24845312 #24479 üzenetére
Tesómnek van egy 10 éves Samsung 3D tévéje, 143 cm és mai napig hibátlanul müködik. Nekem is van egy 15 éves plazma tévém, panasonic. Na meg egy 82 centis LG-m ami kb 5 éves, de egy régi HannG monitorom 22 colos ami több mint 10 éves.
Azért bírják ezek a Strapát, főleg ha nincsenek agyon használva.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
#24845312 #24253 üzenetére
Az csak egy példa kép, hogy kétféle terméket árulnak. Én nyilván bontatlant és nem Uk verziót kértem (a megrendelésben sem volt Uk jelzés), de nem azt kaptam, illetve amit kaptam, azt is hiányosan. Most olyat követelnek rajtam, amit nem is kaptam meg. Persze bizonyítani nem tudom én sem, hogy nem volt a dobozban, de miért szopatnám magam? Egyébként a töltő doboz alapján ráadásul csak amerikai verziós töltő lehetett benne eredetileg, mert az UK és a normális EU töltő formája is totál más.
A felső kép az, amit kaptam (ebbe csak ez az amerikai régiós töltő megy bele), az alsó pedig a szabványos töltő doboz, ami a normál töltő csonk lenne.
A franc sem gondolta, hogy videózni kell a kibontást, mert fóliás volt. Persze manapság semmiből sem tart fóliázni egy ilyen cégnek… Szóval megszívattak.
Nagyon remélem, hogy nem szeretnének akadékoskodni sokáig, de az biztos, hogy soha nem veszek tőlük semmit.
-
-
Geri89
aktív tag
válasz
#24845312 #24163 üzenetére
Köszönöm a segítséget mindenkinek. Szerencsére azért nem akkora összegről van szó, ami miatt érdemes lenne ügyvédhez fordulni, inkább az elvek.. Illetve a levelemre írt válaszából úgy látom, hogy ő most sem érti még, hogy mi a probléma ezzel, és úgy gondolja, hogy visszaigényelhető az áfa, ami az ő számlájában nem jelenik meg..
Az oldalt átnéztem megint, sehol nem írja, hogy 0% áfával számlázna. Mindenhol bruttó árat említ, illetve az ászf-ben is az szerepel, hogy: A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendő bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát. Szerintem ez így megtévesztés.. -
Geri89
aktív tag
válasz
#24845312 #24159 üzenetére
Pontosan, ez a része világos. A problémám azzal van, hogy erről sehol nincs tájékoztatás az egész oldalon, és ez így szerintem nincs rendben. (nyilván ha ezt tudjuk, akkor megrendeljük más oldalról ahol 200 Ft-al drágább métere, de az áfa visszajön..)Vagy lehet ezt így csinálni? Tehetünk bármit az ügyben jogilag, vagy engedjük el a témát?
-
nanamii_o
tag
válasz
#24845312 #23888 üzenetére
Igen,igazad van. Tisztázni kellett volna ezeket,csak az előző vásárlásaimnál is így jártam el és nem volt gond. A srác egy kicsit furcsa. Egyébként a foxpost azt írja: Csomagod várhatóan elérhető lesz 01.10 lehet még ma át tudom venni. Nem bánnám,mert kicsit feszült vagyok emiatt..
-
nanamii_o
tag
válasz
#24845312 #23884 üzenetére
Erről olvastam az Alza oldalán " A dokumentumok elektronikus verzióját az Alza fiókom szekcióba való bejelentkezés után érheted el ". Csak nem tudom van-e a csávónak fiókja. Szerinted érdemes lenne rákérdeznem vagy túl buzgómócsingnak fogok tűnni? Én nem gondolom,hogy túlreagálnám a dolgot. Direkt rákérdeztem amikor dumáltunk telefonon és azt mondta persze megvan. Most meg azt,hogy majd később küldik neki.
-
Hege1234
addikt
válasz
#24845312 #23626 üzenetére
igen itt a zöld gombra kattintva jeleztem nekik, hogy szeretnék elállni a terméktől mivel
nem olyan mint amire számítottam
válaszlevélben pedig jeleztem nekik, hogy az ő futárukkal való visszaküldést választom aminek az összege 8000ft
vagy valami hasonlót írtam, erről már nincsen másolatom mert ez valami űrlapos cucc
a válaszlevelükön viszont rajtavan az iktatószám ami, ha bármi lenne arra gondolom hivatkozhatok -
RobberBaron
tag
válasz
#24845312 #23502 üzenetére
Nem, nem az Aqua.
Tisztában vagyok vele, hogy a megbízható bolt minősítés csak annyit jelent, hogy ha megrendelsz valamit, akkor azt megkapod. Ettől még nem lesz egy bolt megbízható. Ők ebből élnek: valakinek szüksége van valamire, ők meg leszállítják, de ez alap. Ezért nem is szoktam minősítéseket osztogatni egy sima vásárlás után.
A megbízható bolt ott kezdődik, hogy normálisan viselkednek veled szemben, ha valami probléma támad a biznisz során/után. Itt nálam eddig a magyar boltok többsége sajnos elbukott. -
asdf_
veterán
válasz
#24845312 #23425 üzenetére
Ez nem így működik, hogy ha kijönnek és nem jelentkezik a hiba, akkor nincs hiba. Siman bejelented, közölve 25 időpontot, amikor magától újraindult. Kutyát nem érdekel, hogy amikor a szerelő kijön, akkor épp újraindul-e. Úgy indul a történet, hogy az elmondottak alapján egy új végponti eszközzel a kezében jelentkezik nálad és kérdés nélkül cseréli. Amennyiben kiszállási díjat számítanának fel, azt azonnal megkifogásolod emailben, melyben CC-zed a hírközlési hatóságot is.
-
asdf_
veterán
válasz
#24845312 #23423 üzenetére
Amikor a router újraindul, akkor vagy új IP címet kér DHCP-n, ha üveges net, akkor meg "betárcsázik" PPOE-n, ergo a túloldalon a logokban mocskosul látszik, hogy az az eszköz aznap hányszor indult újra (csak azt nem, hogy magától, vagy user indukálta-e az újraindulás). De fogsz egy régi okostelefont, rögzítesz fél napnyi videót a modemről vlaami ócska felbontásban (320x240 pl.) ott a ledeken látszi kaz újraindulás. Vagy bekapcsolva hagysz egy gépet 24 órára és parancssorban elindítod azt, hogy ping 8.8.8.8 -t, 24 óra elteltével nyomsz rá egy CTRL-C-t és ott van az elveszett és el nem veszett csomagok száma. Aztán ezeket lehet lóbálni nekik. Napi száz újraindulást nem egy nagy történet igazolni, főleg, hogy látják ők is nagyon jól.
-
Exodion
senior tag
válasz
#24845312 #23418 üzenetére
Veszel egy normalis routert, kikapcsoltatod veluk a natolast es a digi-s lofutyfuruttyot amit routernek hivni meg viccnek is rossz bridge modba rakatod
. Amugy tok jo lenne ha sajat PON-t lehetne hasznalni de ez meg csak az USA-ban megoldott dolog. Nalunk berakjak a 8eFt-os Huawei cuccot. Pedig azonnal cserelnem UF-NANO-G -re
-
asdf_
veterán
válasz
#24845312 #23418 üzenetére
Az volt a válaszuk, hogy távolról ellenőrizték a kapcsolatot, és a rendszerükben hibát nem állapítottak meg, de ha kérjük, kijönnek házhoz is, de ha akkor ott helyben azonnal nem tapasztalható a hiba, akkor a kiszállási költséget kifizettetik (és természetesen nem csinálnak semmit).
Ez nem egyedi, ilyet mondott már nekem a Voda és a Telekom ügyfélszolgálat is, ilyenért nem lkell a Digihez menni.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
#24845312 #23223 üzenetére
Az teljesen mindegy, mivel most 600 ugyanaz videokari, az én károm 600k lenne, mivel akkora értéket képvisel, már nem 200k-t mint a vásárlás időpontjában. Hát pedig ilyenkor lehet kérni kártérítést, főleg ha céges cucc és emiatt bevételkiesések vannak. És ott meg elég komolyan veszik ezeket.
-
válasz
#24845312 #23223 üzenetére
merőben szokatlan az a helyzet hogy egy elektronikai terméknek nem csökken, hanem nő az ára
attól függően mit tartalmaz a biztosítási szerződésed, lehet kérni értékbecslést és fel fogják mérni az értékét
ez a helyzet -szerintem- nem tekinthető káron szerzésnek, mivel nem pótolható a termék olcsóbban -
Floyd80
addikt
válasz
#24845312 #23210 üzenetére
Ha érdekel a téma, van olyan, hogy káronszerzés tilalma, nem gazdagodhatsz rajta. Tönkremegy valamim, vagy más tönkreteszi és kártérítés jár (biztosítótól, a tönkretevőtől), csak annyit térítenek, ami a tényleges kár. Ezért avultatnak mindent, pl. egy VGA esetében fél év után simán rátolja a biztosító az értékcsökkenést. De elvileg egy pár hetes cucc után megfelelő biztosítással a piaci értéket is megkaphatod.
A rendőrnek végül is nem hazudsz, ha a piaci értéket mondod be, mivel lehetséges, hogy ezt az akármit el akartad adni és van olyan kár is, hogy elmaradt jövedelem: az az érték amellyel a károsult vagyona növekedett volna, ha a károkozás nem következik be.
Mikor ellopták a fémlétrámat a folyosóról én se azt mondtam, hogy ennyiért vettem, hanem, hogy most mennyit érhet, ez a károm. -
-
Pemethe
csendes tag
válasz
#24845312 #23162 üzenetére
Megkeresem a könyvelésbe leadott számlát. Amit letöltöttem azon 36hónap jótállás szerepel. Majd írok a gyártónak a termékazonosító alapján, hogy van-e rá gyári. Arra vagyok én is kivácsi, hogy vissza tudom-e szerezni valahogy. Majd megkérdezek pár ügyvédet, hogy mik a lehetőségeim.
-
Pemethe
csendes tag
válasz
#24845312 #23160 üzenetére
Természetes, hogy csak a vételárra vagyok jogosult! Ezt sehol nem is vitattam. Ugyanakkor a jelenlegi piaci körülmények közt akinek automatikusan jóváírják a vételárat azt jelentős veszteség éri, mivel a piacon csak a vételár többszöröséért tud hasonló kártyához jutni. Ezért ragaszkodtam a jegyzőkönyvhöz, hogy kiderüljön, hogy egy egy hónapos kártya miért nem javítható, illetve cserélhető? Szerintem erről illene tájékoztatniuk a termék tulajdonosát. A másik probléma, hogy azzal, hogy nem adják vissza a leadott terméket, így teljesen elzárnak attól a lehetőségtől, hogy máshol a gyártói garancia keretein belül javítsam vagy cseréltessem a terméket. Az a gond jelen esetben, hogy a javításra leadott készüléket már sehogy sem lehet visszaszerezni.
-
Pemethe
csendes tag
válasz
#24845312 #23150 üzenetére
Akinek nem javítják, illetve cserélik abban az esetben a piaci ár harmadát kapja vissza. Mivel ekkora veszteség éri a vásárlót, ezért szerintem elvárható, hogy információt kapjon a bevizsgálásról, illetve lehetőséget kapjon, hogy máshol érvényesíti a gyártói garanciát.
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
-
kicsi kecske
tag
válasz
#24845312 #22719 üzenetére
Semmilyen módon nem volt feltüntetve, hogy esetlegesen bármi hibája lenne a készüléknek. Teljesen új gyári darabot vásároltam, legalábbis elméletben. Üzemórát ugyan elfelejtettem az első körben megnézni, de kb 1-2 nap használat után 30 óra körülit mutatott ami reálisnak tűnt, így úgy gondolom, hogy nem már előre eltitkolt hibáról lenne szó.
Mindenesetre a fogyasztóvédelemnek bejelentettem az esetet. ÁK kapni fog egy szép értékelést.. bár nem tudom mennyire fog ez bárkinek is segíteni..
LGvel azért még egyszer felveszem a kapcsolatot, de az első 2 alkalom után úgy érzem nem fognak tudni tenni az érdekemben semmit. Azt fogják mondani, hogy kérjem vissza a pénzem és kész.. aztán vehetek 50nel drágábban egy hasonló monitort vagy beérem a kistestvérrel .. -
-ZeeZee-
senior tag
válasz
#24845312 #22630 üzenetére
Én egy TV-t nyertem, amit az ED-től vettek. Még augusztusban nyertem, hazavittem, kipróbáltam, működött, szükség nem volt rá, dobozban pihent a cserépkályha előtt. Jött az ősz, fűtés, lassan kell majd ott is fűteni, útban van a TV. OK, akkor eladom. Kidobozolom, keresem a papírokat hozzá. Nincs semmi, csak 1 szállítólevél (onnan tudom, hogy ED-től van a TV). Beszéltem ahonnét a nyeremény van, ők nem tudnak semmiről. ED: kizárt dolog, hogy nincs garijegy. Ők adnak, de mutassam be a számlát.
Ismét beszéltem a TV "tulajjal", nem tudnak segíteni, nem adhatják ki az adatokat. ED-nél kifogtam egy segítőkész munkatársat, aki ezen kevés adatokkal megígérte, hogy utánanéz. 2 hete jött e-mail, hogy postázták a garancialevelet (1.5 hónap tilitoli után). Még nem érkezett meg, dehát ismerjük a postát...
-
Gyuri27
félisten
válasz
#24845312 #22626 üzenetére
Nem kell külön semmi.
A számlán fel lehet tüntetni a termék nevét, serialt, jótállási időt. Bármelyik nem sitimmel: A: javitsák, B: nem veszem meg vissza küldöm. Ha meg meg akarják magyarázni semmi gond. Tegyék. Panaszköny. Tények rögzitése. Majd egy mail a megfelelő helyre. És minél többen vagyunk annál jobb. Akkor biztosan repülnek a 10-100 millás birságok. Ennyi. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
#24845312 #22589 üzenetére
Minden egyes alkalommal amikor te leadsz valamit javításra arról jegyzőkönyvet kell kapnod, mikor adod le, milyen állapotban, milyen hibákkal. Ehhez mindig ragaszkodni kell, mert kötelező. Ha hagytad, hogy felületesen kezeljék a papírmunkát, akkor abból neked lesz csak károd.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
#24845312 #22575 üzenetére
Akár szavatosságra, akár jótállásra „hivatkozik” is a vevő hibás teljesítés esetén, őt az új Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás). Tehát kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetén felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.
Az új Ptk. szerint olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
- kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
- az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Nálad ez már bőven fennáll, mivel többedjére sem sikerült nekik megjavítani ugyanazt a hibát. Ja és ugye amennyi ideig a szervizben volt a készülék, azzal az összes idővel hosszabbodott a jótállás ideje...
-
BB9000
senior tag
válasz
#24845312 #22523 üzenetére
Olyan pici az EAN szám, hogy csak akkor tudtam elolvasni, miután lefotóztam és kinagyítotam: 4710483931567. Ha megnézed, látod, hogy mit kaptam. Nincs okom panaszkodni. Nagyon rendesek voltak velem. Mindenesetre a mérete ATX-es, megvan rajta a 6 SATA port és még sok más, ami kellhet.
-
BB9000
senior tag
válasz
#24845312 #22508 üzenetére
Igen, Cseh cég. A (leárazott vagy elárazott) terméket levették azóta a honlapjukról. Már csak az Árukereső árgrafikonján látszik, hogy 5.-én leárazták. Itthon 40K körül van. Ők 33 800 Ft-ért hirdették + szállítás. Nekem nem mindegy. Nem gondoltam, hogy elárazás lenne. Azt hittem azért olcsóbb, mert kevesebb áfát kell fizetniük és olcsóbb beszerzési forrásuk van.
Azt fogom tenni, hogy megnézem a csomag méretét. Az eredeti csomagolása az M-ATX lapnak kb négyzet alakú, míg az ATX es téglalap.
Akkor leszek bajban, ha az eredeti csomagolást mégegy karton dobozba is beletették. Nincs kedvem vitatkozni, visszaküldeni. Ha nem tudom egyértelműen megállapítani, hogy az ATX lap van a dobozban, akkor nem fogom átvenni. Royal Sprint futárszolgálat hozza. Nyilván nem lehet majd kibontani mielőtt kifizetném.
Ismerem a különbséget a két lap közt. Nem jó nekem a micro, mivel azon csak 4 Sata port van, nekem meg 6 kell. Ha micro-t szeretnék venni, akkor azt rendeltem volna. Csak azt nem értem, hogy a supportnak is megírtam ezt. Azonnal vissza is hívott. Ha ezek után mégis elküldi nekem azt, amivel nem tudok mit kezdeni, akkor mi másra gondolhatnék, mint ki akar cseszni velem. Miért kell nekem amiatt aggódnom, hogy nem az a termék lesz a csomagban, amit rendeltem? Nekem mint vásárlónak a termék megnevezése azonosítja a terméket. Miért kell ezzel is foglalkoznom, hogy ők mi alapján azonosítanak be termékeket? A visszaigazoláson csak a termék neve szerepel. Akkor meg miért akar egy másik - gyengébb minőségű, olcsóbb - terméket rám sózni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen házat vegyek?
- Fűnyíró topik
- Renault, Dacia topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AI-alapú böngészőt telepítenének gyárilag az új mobilokra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- További aktív témák...
- 16" Macbook Pro M4 Max 48 GB RAM, EZÜST, HU keyboard- 1 TB SSD 2025.11.11-ig gari
- Új, bontatlan SteelSeries Apex Pro TKL Wireless Gen 3 (2025) UK/ISO
- Nyugatinál gyerekeknek hétvégén is átvehető! Ps4 / playstation 4 lego és egyéb gyerek játékok
- 2018 MacBook Pro i7 16/256
- Lenovo T480 I5-8350U 16/512 Touch + windows hello
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Bitcoin Miner Eladó Bitmain Antminer S19 JPro 104 Th 3150 watt
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest