- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
válasz BornToBePuli #16312 üzenetére
Pl az ismerős körben sokat köpködött Tesco-val nekem nagyon jó tapasztalataim vannak ilyen téren.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
optikus
senior tag
válasz BornToBePuli #16651 üzenetére
nekem gyari tokom van es az is megkoptatja, mas kerdes hogy nem erdekel, azert vettem hogy hasnaljam.
de a kopast sztem nem a tok okozza, hanem a koze kerulo por. az csiszmatolodik ott naphosszat minden egyes mozgataskor, fogdosaskor,stb kicsit ide oda csuszmatolodik a tok es telo kozott. a barsony azert jo mert az meg tartja is a port, nem hullik ki belole. sztem nem nagyon fogjak ezt bevenni garis hibakent (eleve csak akkor van ertelme probalkozni ha gyari a tok is).Buy books not gear.
-
Vangelis
nagyúr
-
Vangelis
nagyúr
válasz BornToBePuli #17199 üzenetére
Írtam nekik, meg visszaküldöm a xarjukat...
Mondjuk magukkal baxnak ki, ha küldözgetik.... engem nem talál meg senki azon a címem
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
nortsen
aktív tag
válasz BornToBePuli #17215 üzenetére
Új termékre cserélés esetében sem? Én úgy olvastam, akkor a garinak is újra kell indulnia.
És ha új terméket kapok, akkor a 14 nap is újraindul?Ezen kívül én azt olvasom hogy a javítás vagy csere lehetőségei között a vásárló dönthet. Ezt jól látom?
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz BornToBePuli #17320 üzenetére
Nekem is ez a véleményem, ezért is várom itt azt az illetőt aki az ide vonatkozó jogszabállyal ezt alá támasztaná.
Első körben egy fogyasztóvédelmi ügy van most folyamatban amire várjuk a választ. Aztán meglátjuk mi annak a vége, utána meg meglátjuk a kedves ügyfelünk mit lép.▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Otisz
őstag
-
Otisz
őstag
válasz BornToBePuli #17512 üzenetére
Igen, valóban vicc. Ellenben amit vállaltak, azt vállaltak. Kötelesek teljesíteni (természetesen minden mentve van, ezzel kezdtem). Nem nagy összeg, talán 15e Ft-ról van szó, de akkor is. Ha ők ennyire ragaszkodnak hozzá, akkor én is.
A cipők (mert többről van szó), fel sem lettek próbálva, tehát teljesen érintetlenek. Feleségemnek lettek volna szülinapi ajándékok, de amikor meglátta...inkább nem kommentálom. Így ment is vissza időben.A mai válaszom másolatként ment a megyei békéltető testülethez is, erre a figyelmüket is felhívtam.
Érdemes-e ezzel foglalkozni? Amilyen a hozzáállásuk, mindenképp. Vásárlók között is vannak, akik megérnének egy misét, de az eladókat sem kell félteni (tisztelet a kivételnek).Érdekességként említem meg, hogy egy cégtől rendeltem órát. Bóvli cégnek tűnik - Tre...maker,
de csak ők tudták beszerezni azt a típust. Megjött, de kicsinek éreztem a csuklómon. Írtam nekik mailt, hogy élnék az elállási jogommal. Amire nem volt eddig példa: rögtön visszautalták az összeget. Az órát még vissza sem küldtem! szóval: ilyen is van, de alapvetően ez a cég az, aki ennyire ragaszkodik a pár forinthoz, meg anno az edigital volt. Itt 3 napon belüli elromlás volt. Na! Az nehéz szülés volt. Mindig arra hivatkoztak, hogy nekik nincs joguk eldönteni, hogy a készülék valóban hibás, és akadályozza a rendeltetésszerű használatot (sim-es verzió volt, de akármilyen kártyát tette bele az ember, nem ismerte fel. Kabaré volt, amit műveltek. Folyamatosan csak szervizbe akarták küldeni. Én meg mentem a fogyvédőkhöz, akik mivel fogadtak? Máskor vásároljak máshol...köszönöm. Jól kisegítettek...[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Otisz
őstag
válasz BornToBePuli #17514 üzenetére
Az óra eredeti volt, csak kicsi volt a mostaniakhoz képest (Casio MDV-106).
Egy ikonikus darabnak számít az olcsó búvárok között.A cégnek nem néztem utána, mert annyira nem mozgatott a dolog, de jól sejtettem, hogy egy panel webshop. Ami nem feltétlenül baj
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Topikgazda
válasz BornToBePuli #17514 üzenetére
Tervben van, hogy módosítom az összefoglalót, csak sosem jutok oda, hogy el is kezdjem. De ettől függetlenül a módosítási javaslataidat szívesen meghallgatom.
-
chopin42
őstag
válasz BornToBePuli #17544 üzenetére
Ennyi? Ilyen egyszerű? Köszönöm!
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz BornToBePuli #17563 üzenetére
Ja persze, ha a terméket visszaadtad, akkor a különbözet sem jár már vissza. Felületesen olvastam.
Read only felhasználó
-
st6969
őstag
válasz BornToBePuli #17563 üzenetére
Szia,
azt írtam is, hogy nem a pár száz Ft zavar, hanem az, hogy hülyének néznek, mivel ez a törvény be nem tartása. És nem látom, hogy milyen eszköz van ilyen esetben a kezemben ahhoz, hogy a jogaimat érvényesítsem. Mert pl. pár ezer Ft-ról is lehetne szó akár, és akkor mit teszek? Mert OK, a jövőben beírok majd a könyvbe, később majd kapok valami választ (valószínűleg nekem adnak igazat, mert elég egyértelmű a helyzet), de ott és akkor mégsem élhetek a fogyasztói jogommal. Legtöbben legyintenek és továbbmennek. Mások észre sem veszik (vagy csak otthon), és kifizetik teljes áron.
Természetesen az túlzás, hogy a médiához és a fogy.véd-hez fordulok, nyilván nem teszek ilyet (ezzel talán nem kellett volna fenyegetőznöm), de nem tartom elfogadhatónak, hogy ilyen eset következmények nélkül megtörténhet.(szerk. miközben ezt írom, elkérték a számom, hogy egyeztessenek velem)
-
Hachiko95
aktív tag
válasz BornToBePuli #17599 üzenetére
A szállítási és a számlázás adatok különbözőek, így rendeltem.
Szerk: Kértem nyers videót, nem hajlandóak elküldeni.
[ Szerkesztve ]
-
laskr99
addikt
válasz BornToBePuli #17697 üzenetére
Elsőnek bemegyek személyesen hátha a fogyasztóvédelem,békéltetőtestület szavakra vslamit mondanak.
-
őstag
válasz BornToBePuli #17879 üzenetére
az ilyenek miatt kell magasabb szállítási költséget megadni a webshopokban, a normális vevőknek is, mert valaki fizetheti ezt a veszteséget, gratulálok
tudnám hogy ha nincs valamire szükséged mi a bánat fas**ért rendeled meg?cryptot minden termékemért elfogadom
-
choco01
addikt
válasz BornToBePuli #18808 üzenetére
Elvileg a kincstárnál van elakadva a dolog és nem tudnak utalni senkinek, várjunk..
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
szente
addikt
válasz BornToBePuli #19198 üzenetére
Hát, kérdeztem tőlük emailben, hogy hogyan működik a gariztatás és kb csak ezt a linket küldték el:
[link]"Garanciális ügyintézéshez az alábbiak megléte feltétlen szükséges
- A termék és tartozékai hiánytalan megléte
- Lehetőleg a termék gyári csomagolása
- Számla másolata
- Garanciajegy másolata
- Jegyzőkönyv fogyasztói panaszról (hiánytalanul kitöltve)"Bár ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy nekem kell kitöltenem.
-
addikt
válasz BornToBePuli #19343 üzenetére
Milyen jogon kéri el, amíg nem is biztos, hogy az elbírálás pozitív lesz, magyarul fizetnek?
Arról már nem is beszélve, hogy az email szerint (ami hatására elküldtem nekik) egyértelmű volt, hogy fizetnek![ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Krisz1000
tag
válasz BornToBePuli #19341 üzenetére
Szia! ilyet csak a számlán találok, csatoltam is. Természetesen arról lövésem nincs, h én mint átlagfogyasztó ennek hitelességét hogyan tudnám ellenőrízni...?
a garancialevélben nincs ilyen aláírás, sem security opció. szerintem ez a garilevél így nem érvényes, ha pl megszűnik a cég, akkor kinél érvényesítem, hisz nem is tudom ki a nagyker.
probálok guglizni erről az elektronikus számláról, de képtelenség mert folyamatosan az elektronikus számlavezetés jön ki, tehát amit a cégek csinálnak az adóhivatal felé.
valaki esetleg tapasztalat ezzel...?
-
őstag
válasz BornToBePuli #19347 üzenetére
sőt, ha átutalják, akkor utalja vissza, "költsétek gyógyszerre" felkiáltással
cryptot minden termékemért elfogadom
-
allein
addikt
válasz BornToBePuli #19854 üzenetére
Már visszavittem a másodikat, várom a harmadik készüléket. Mielőtt leadtam a második kéezüléket, kérdeztem a pént visszakaphatom-e, mondták, hogy nem.
Szerk: Mennyi ideig állhatok el egyébként a vásárlástól?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
őstag
válasz BornToBePuli #19883 üzenetére
olvass bele
árukeresőn néztem egy termék árát és ők voltak a legolcsóbbak, ott kattintottam rácryptot minden termékemért elfogadom
-
zsoltip
őstag
válasz BornToBePuli #19914 üzenetére
Igen. Viszont legutóbb is ugyanez volt a lapon, hogy náluk minden ok.
Aztán beletettem a kártyám és már meg is volt az első bekapcsolás után a hiba.
Amennyiben most is ez lesz, márpedig vélhetően igen, akkor mi a túrót kezdjek? -
senior tag
válasz BornToBePuli #20315 üzenetére
Már kérdeztem a Mediat 1 hete, azt ígérték meg kb. 1-2 hét. A tulajdonos alatt mit értesz, mit kérdezzek tőle?
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!