- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz skatebab #8615 üzenetére
3 munkanap arra vonatkozik, hogy addig ha visszaviszed akkor csak cserélni szabad. Vagy ha nincs olyan pénz vissza, vagy közös megegyezéssel másik készülékbe megegyeztek értékegyeztetéssel.
A szerviz azért szükséges, mert át kell vizsgálni hiányzik e belőle valami, mi okozhatta azt a hibát stb. Ez teljesen egyértelmű.
Viszont azt nem értem, hogy gondolták azt a + 2 gb belerakást? Gyárilag benne kéne lennie annak a +2 Gbnak ha olyan típust vásároltál.
-
Attix82
őstag
válasz szabonagyur #8619 üzenetére
"2011. augusztus elején lett véve az edigitalban ahol 2 év garancia volt írva a honlapon. Azonban ha bemegyek a HP Support Assistan nevű progiban és rámegyek a garancia állapotra őtt 2012. áprilist mutat a garancia végének."
ez alapból sántít mivel 1 év a kötelező. Én is 2 évet adok a HPkra, de ugye a HP szerviz foglalkozik a garival (kivéve a 3 munkanapos).
Biztos vagyok benne, hogy 2 év és nyugodtan jelentsd be a HPnál és vidd be. (emailezd le)
Amit én gondolok, hogy 2010 áprilisába gyártották, és az van az ő rendszerükbe. Viszont a vásárlástól számított dátum a lényeges neked. Vagyis ha megvan a számla a jótállás jegy akkor nincs probléma.
-
Attix82
őstag
válasz szabonagyur #8621 üzenetére
Igen, de mondom a HP sereveren a gyártási idő van betáplálva. Nem tudják mikor vetted Te a boltba, a számla a bizonyíték erre.
-
Attix82
őstag
válasz szabonagyur #8624 üzenetére
Pedig de, emailbe jelezd feléjük a problémát. (HP felé) és megmondják a tutit. Küldik a futárt és elvitetik.
-
Attix82
őstag
válasz BigBlackDog #8631 üzenetére
Sose értettem miért kell rögtön panaszolni. Teljesen normálisan kezdik, bevitte az illető. Felvették a jegyzőkönyvet , és beviszgálják.
Majd ha szabálytalanság történik vagy valami nem okés, akkor kell először tárgyalni és aztán segítséget kérni ha tényleg igaza van az ügyfélnek.
-
Attix82
őstag
válasz skatebab #8634 üzenetére
3 munkanapon belül csak csere jöhet szóba, vagy ha nincs olyan akkor pénz vissza. Ha neten rendelted akkor elállhatsz a vásárlástól. (8 munkanapon belül, de ezt először kellett volna jelezni feléjük, hogy nem kívánod a cserét, de már elindították a cseregaranciát , de előtte bevizsgálják ez természetes)
-
Attix82
őstag
válasz skatebab #8642 üzenetére
Bárhol előfordulhat, hogy alapból hibás a termék. De ugye nem a bolt a hibás hanem a gyártó, ezt sose felejtsd el. Ha nem lennének hibás, vagy nem mennének tönkre a termékek , akkor a garanciára nem is lenne szükség.
A bolt a kapcsolat az ügyfél és a gyártó között. Ennyi.
-
Attix82
őstag
válasz marcyman #8654 üzenetére
Üdv.
1. 1 monitor 1 kalibrálás, ugye az plusz szolgáltatás (nem tartozéka gyárilag ez). Így véleményem szerint újra fizetni kell, de ezt ők jobban meg tudják mondani.
2. Dell garanciás, 3 munkanapost a cég intézi. Dell háztól házigos, vagyis csak be kell jelentened és futárral elviszik. (Le kell emailezni, bejelenteni)
Persze ehhez szükséges a számla és a jótállás jegy.
-
Attix82
őstag
válasz ClayMore #8678 üzenetére
Ha nem javítható akkor csak csere.
Én így szoktam eljárni,ha másikat kíván az ügyfél:
Teszem azt 50e ft a termék amikor vetted. Eltelik 1 év, javítani nem lehet csak csere....a termék ára jelenleg 45e ftért kapható most. Vagyis annyiért értékegyeztetéssel másikat is választhat az ügyfél.
Ez bolt, és hozzáállás kérdés, ezt tőlük kéne megkérdezni.
Viszont ha csak cserélik ugyan olyanra , akkor se panaszkodhatsz. Mert jogosan jártak el.
-
Attix82
őstag
válasz ANDROID??? #8683 üzenetére
Nem, javítás az javítás. Cserére a komplett cserét értem. Kapsz egy originált gyári készüléket.
-
Attix82
őstag
"jelentősebb részének kicserélése"
Hát ezt nehezen lehet megállapítani mi számít annak. 99%ba javítással nem lesz újra null éves.
Gondolok egy Projektorra, ahol kicserélik a megvilágítást ami külön garanciás =gyártói garis az a része). teszem azt 1év lámpa 2 év készülékre. Ott természetesen újra kezdődik a lámpa 1 éve de a készülék 2 éve nem, az ketyeg továbbra is.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #8688 üzenetére
+1 számla az értékegyeztetésről természetesen. De bocs, hogy csak jót akarok a vevőnek, ha esetleg már nem kívánja azt a márkát / típust. Felőlem ugyan azt is kaphatja, vagy hasonló ugyan annyit érő terméket ha az megfelel neki.
Amúgy meg 2 év után csakis elavulásról beszélhetünk. Megvette 100e ftért , 2 év után biztos nem ér annyit.
Nem szükséges rögön verni az asztalt.....
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
-
Attix82
őstag
válasz Turbolada II #8693 üzenetére
"Ha a kereskedő nem vállalja a kijavítást, vagy a kicserélést, vagy vállalta ugyan ezek valamelyikét, akkor a vásárló jogosult választása szerint, vagy megfelelő árleszállítást kérni vagy elállni a szerződéstől, azaz a hibás termék visszaszolgáltatása fejében teljes vételár-visszatérítést követelni."
Ez így igaz, de szerintem ilyen nem sűrűn fordul elő. Ha meg valaki elhajt , hogy ő pedig nem foglalkozik vele, az meg is érdemi, hogy ráküldjék a szerveket.
Ugye azért szükséges a 2 fél közötti rugalmasság is.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #8700 üzenetére
Én arra értettem, hogy van 1 termék , nem javítható de van cseretermék. De az ügyfél már nem bízik abba a termékbe hanem Ő megkérdezi, hogy nem e esetleg lehetne e másikat. Ilyenkor kézséggel megnézem mit tehetek, és értékegyeztetéssel megoldjuk ezt a kis problémát. Ekkor jön a különbözeti számla, + vagy - attól függ melyik mennyit ér. Érted?
-
-
-
Attix82
őstag
válasz brown26 #8716 üzenetére
Számla csak kéne, akkor lehet tudni mikor is lett véve. A gyári számmal is be tudják azonosítani, de csak szerintem a gyártási napot. És az ugye nem passzol a vételi nappal. Jótállás jegyen is rajta van a vásárlási dátum.
Tehát ha 1 év garis, de csak fél éve gyártották akkor tuti garis. De ha 1 év 2 hónap után viszed vissza, akkor kéne bizonyítani ,hogy Te a gyártási nap után 3 hónappal veted és akkor még garis.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz ClayMore #8732 üzenetére
Ahogy én gondolom, van egy rendelés, és van egy visszaigazolás.
Vagyis a Visszaigazolás számít szerződésnek, a rendelés nem. Ha azt mondja az eladó, hogy igen úton van a termék, akkor már szerződésnek számít.
""Eladó köteles vevő megrendelésére 48 órán belül interneten a visszaigazolást megküldeni. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg, úgy vevő az ajánlati kötöttségétől szabadul, a szerződést nem köteles megkötni.""
-
Attix82
őstag
válasz bullseye #8734 üzenetére
Telefonos beszélgetést bizonyítani elég nehézkes mit is mondott, email már valami. De szerintem még azzal se nagyon foglalkoznának, hogy így vagy úgy mondta.
De tény, hogy ha valami nagyon feltűnően jó áron van az hibás lehet, általában a jobb Webshop árak között 1-3e ft közötti árkülönbségek lehetnek. Ami ennél drasztikusan több, mint pl 10-15e ft ott szürke van, Ami meg durván olcsó az hibás. Laptop 150 000 Ft helyett 15 000 Ft van kiírva.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Agostino #8736 üzenetére
Amikor leadod a rendelést, jelzés hogy igényt tartasz rá. Vagy még megerősíti, hogy igen vette az adást (ez már az eladótól jön személyesen), vagy csak akkor jelez vissza ha probléma van. PL lerendelsz 100 db X terméket, de csak 30at tud leszállítani, akkor képtelenség kategóriába van. Ezért is jelzi feléd 48 órán belül.
Azt is mondhatta volna, hogy bocs elfogyott, ugyan ott vagy. Képtelenség teljesíteni DE szólt.
Itt sok sok adatbázisról van szó és emberekről. Hibák vannak, lesznek...
Picit az embereknek is megértőbbnek kell lenniük, hogy ez jól működjön. De tény szebben is lehetett volna jelezni.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz ClayMore #8737 üzenetére
Igen, az árakkal nem lehet sokat mókolni, pl hogy az árgép lista első helyén legyen folyamatosan, és amikor berendeli az ember már más....ha mindig ez menne az már feljelentést is vonhat maga után.
De ugye semmi se tökéletes, gépek, programok emberek melóznak ezen.
Ha kényszerítene azon az áron a megvétel akkor már gáz
(#8739) Agostino Miért lenne hamis azaz ár? Én is adtam már el úgy egy sz.gép házat, hogy ami raktáron volt 10e ft-ért volt olcsóbb mint a következő....nincs ebbe semmi különös.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
A rendelet a „törekvés” fogalmát nem határozza meg pontosan, ezért valamilyen, a gyakorlatban is használható tartalmat kell adni ennek a fogalomnak. A korábbi szabályozás megváltoztatása azért vált szükségessé (és ezt fogyasztói oldalról is respektálni lehet), mert bizonyos esetekben a forgalmazón kívül álló okok vezettek a határidő túllépéséhez, ugyanakkor a következmények egyedül őt sújtották. Álláspontunk szerint a forgalmazó akkor teljesíti a jogszabályi követelményt, ha minden olyan szükséges lépést megtett, ami a hiba határidőn belüli elhárításához szükséges volt. Tehát pl. időben továbbította az árut a szakszervizbe, időben rendelt pótalkatrészt stb. A fogyasztó természetesen vitathatja a törekvés megfelelőségét, ilyenkor a békéltető testületnek vagy a bíróságnak kell kimondania a végső szót.
A két hetes határidő lejárta előtt még nem lehet számon kérni a javítás elhúzódását. Azt azonban megteheti a fogyasztó, hogy érdeklődik a termék sorsa után. Ebből ugyanis kiderülhet, tényleg törekszik-e a forgalmazó vagy a szerviz a hiba mielőbbi elhárítására. Ha hanyagságot tapasztal (pl. egy hét elteltével még csak el sem küldték az árut a szervizbe, vagy nem rendeltek a hiányzó alkatrészből stb.) máris felléphet a jogszabály megsértése ellen. Ha a forgalmazó (szerviz) törekvése bizonyított, akkor a következő két hét még rászámítható a teljesítésre. Ennek elteltével azonban csak egy határozott időpontra vonatkozó, lehetőleg írásba foglalt ígéretet szabad elfogadni, további ígéreteket, hitegetést nem. Konkrét ígéret hiányában, illetve a vállalt határidő letelte után kezdeményezni kell a dolog cseréjét.
-
Attix82
őstag
"Megtudtam, hogy az első szervíz visszadobta a tv-t a forgalmazónak, azzal az indokkal, hogy ők nem tudnak vele foglalkozni, így január 4-én került az új szervízbe"
Nem teljesen értem, hogy csinálják ezek. Valahonnan ők is hozzák, vagy az LG szervíz nem hiszem, hogy visszadobná. kb 20 munkanap telt el azóta, itt már rezeg a léc számukra. Szerintem kérjél egy időpontot írásban, hogy mire lenne meg. És ha azt nem teljesítik akkor jöhet a következő lépés, hogy cserét kérsz vagy pénz vissza.
-
Attix82
őstag
válasz bigdady #8761 üzenetére
Azért égő ,hogy át akartak b....ni téged....
#8762) Mozzarella
Fura, hisz nekik is érdekük lenne, hogy minél hamarabb kész legyen a garanciába betett termék. Aztán ismét tőlük vásároljál. Persze ha mindent megtettek ennek érdekébe, és még mindig nincs kész az más kérdés... ugye az LG szervíz függő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- World of Tanks - MMO
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Milyen okostelefont vegyek?
- Windows 11
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Autós topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!