Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sátán44

    addikt

    válasz Sanki #16219 üzenetére

    A telefont az Lg visszaküldte. Most van telefonom meg csereutalványom is. :)

    kisspepe
    Én megírtam nekik, hogy jogi útra terelem az ügyet. Sem időt, sem pénzt nem sajnálva, engem nem fognak hülyének nézni, ha kell még a rendőrségen is feljelentem őket csalásért.

    [ Szerkesztve ]

    Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

  • Sátán44

    addikt

    válasz Sanki #16221 üzenetére

    Történetem a mobilkereskedes.hu-val!

    Hiba:

    1. A telefonon ha bekapcsolom a wifit, majd indítok egy hívást, halk sűrű kattogás hallható a fülhöz eső hangszóróból.
    Ha élő hívás alatt kikapcsolom a wifit, megszűnik a kattogás.

    2. A wifi szintén aktív, a telefonnal (gyári kamera programmal) rögzítek videofelvételt, majd azt visszanézve jól hallható a sűrű kattogó hang. (Fülhöz tartva a hátsó hangszórót, vagy fej,-fülhallgatóval szintén hallható. Számítógépen a VLC lejátszón keresztül is tisztán hallható.)

    Szemléltetve a problémát rögzítettem két videofelvételt, amit a Galériában megtalálnak, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel.

    Szerviztörténet:
    Augusztusban személyesen vittem be a Váci úti LG Központi Márkaszervizbe, ők meg továbbították a Telemaxba túlterheltségre hivatkozva. Telemax hangszórót cserélt, majd visszaküldték. Problémámat továbbra sem oldották meg. Rögzített felvételt visszanézve, továbbra is jól hallható volt a sűrű kattogó hang a felvételben. Ezek után lakásomban rögzítettem 2 db videofelvételt, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel, így szemléltetve a problémát. Visszaküldtem a telefonomat az LG Központi Márkaszervizbe, ahol megerősítették, hogy ők is tapasztalják a problémát, ami csak alaplap cserével lenne orvosolható, de készlethiányra hivatkozva csereutalványt állítottak ki. Ekkor vettem fel Önökkel a kapcsolatot, és tájékoztattak, hogy az Lg nem kötelezheti önöket a cserére. Visszajuttatva Önökhöz a telefont, továbbították a németországi Lg szervizbe, ahonnan szintén javítatlanul érkezett vissza a készülék és még azt sem tudták megmondani, hogy milyen javítást végeztek rajta. Ismételten felhívtam Önöket, hogy a probléma nem oldódott meg. Ezután felhívtam az LG Központi Márkaszervizt és elmondtam a történetemet, ahol tájékoztattak, hogy mivel csereutalványt állítottak ki, ezért lezárták a rendszerben és nem javítják a készüléket. Ismét felhívtam Önöket és tájékoztatást adtam, hogy mi az Lg álláspontja. Pénteken (2016. szeptember 23.) ismét rögzítettem két videofelvételt, megint szemléltetve a problémát, és elküldtem az info@mobilkereskedes.hu címre csatolva a felvételeket. Ígéretet kaptam, hogy díjmentesen küldenek futárt hétfőre (2016. szeptember 26.) és visszaszállítják a telefont az átvevőpontjukba.

    Amire kérném Önöket:
    1. Az LG Központi Márkaszerviz már nem javítja tovább ezt a készüléket a csereutalvány kiállítást követően, ezért kérvényezem az új gyári alaplapcserés javítást! A készülék hibamentes állapotra való helyreállítását.
    2. Amennyiben nem sikerül az alaplapcserés javítást megoldani, akkor új készüléket biztosítsanak számomra.
    Ha ez sem lehetséges, akkor a teljes vételár visszautalását kérem.

    Szeptember 26-án ismét visszakerült a mobilkereskedésbe, ahol végre elismerték a hibát. Kipróbálták és tapasztalták ők is. Azt mondta egy mobilkeres csávó, hogy megbeszéli a továbbiakat a főnökasszonnyal és mindenképpen jelez. Nos eltelt 2 hét és még nem kaptam sem emailt, sem telefont.

    Hivatalosan nem szervizeli tovább itthon az LG központ (csereutalvány kiállítása miatt), a mobilker meg nem fogadja el a csereutalványt. Inkább küldi javításra a telefont, csak azt nem tudom, hogy hova.

    Most megírtam a panaszomat, amit kértem jegyzőkönyvezni és 30 napjuk van a megválaszolásra. Ezután jön a következő lépés.

    Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

  • Biznisz Elek

    aktív tag

    válasz Sanki #16224 üzenetére

    Mert vannak olyan gyártók akik ezt csinálják. pl a Sony is ilyen. Mind a kettővel a vásárlás helyére kell visszamenni és a boltnak kell a beszállítójához mind a kettőt küldeni.

    Üdv

    ▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

  • Biznisz Elek

    aktív tag

    válasz Sanki #16226 üzenetére

    Hat lehet pofara megy :) nekem a somymat a minap kuldtek igy vissza az utalvannyal....persze nem sufnigsms vetel :)

    ▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

Új hozzászólás Aktív témák