- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sátán44
addikt
A telefont az Lg visszaküldte. Most van telefonom meg csereutalványom is.
kisspepe
Én megírtam nekik, hogy jogi útra terelem az ügyet. Sem időt, sem pénzt nem sajnálva, engem nem fognak hülyének nézni, ha kell még a rendőrségen is feljelentem őket csalásért.[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Történetem a mobilkereskedes.hu-val!
Hiba:
1. A telefonon ha bekapcsolom a wifit, majd indítok egy hívást, halk sűrű kattogás hallható a fülhöz eső hangszóróból.
Ha élő hívás alatt kikapcsolom a wifit, megszűnik a kattogás.2. A wifi szintén aktív, a telefonnal (gyári kamera programmal) rögzítek videofelvételt, majd azt visszanézve jól hallható a sűrű kattogó hang. (Fülhöz tartva a hátsó hangszórót, vagy fej,-fülhallgatóval szintén hallható. Számítógépen a VLC lejátszón keresztül is tisztán hallható.)
Szemléltetve a problémát rögzítettem két videofelvételt, amit a Galériában megtalálnak, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel.
Szerviztörténet:
Augusztusban személyesen vittem be a Váci úti LG Központi Márkaszervizbe, ők meg továbbították a Telemaxba túlterheltségre hivatkozva. Telemax hangszórót cserélt, majd visszaküldték. Problémámat továbbra sem oldották meg. Rögzített felvételt visszanézve, továbbra is jól hallható volt a sűrű kattogó hang a felvételben. Ezek után lakásomban rögzítettem 2 db videofelvételt, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel, így szemléltetve a problémát. Visszaküldtem a telefonomat az LG Központi Márkaszervizbe, ahol megerősítették, hogy ők is tapasztalják a problémát, ami csak alaplap cserével lenne orvosolható, de készlethiányra hivatkozva csereutalványt állítottak ki. Ekkor vettem fel Önökkel a kapcsolatot, és tájékoztattak, hogy az Lg nem kötelezheti önöket a cserére. Visszajuttatva Önökhöz a telefont, továbbították a németországi Lg szervizbe, ahonnan szintén javítatlanul érkezett vissza a készülék és még azt sem tudták megmondani, hogy milyen javítást végeztek rajta. Ismételten felhívtam Önöket, hogy a probléma nem oldódott meg. Ezután felhívtam az LG Központi Márkaszervizt és elmondtam a történetemet, ahol tájékoztattak, hogy mivel csereutalványt állítottak ki, ezért lezárták a rendszerben és nem javítják a készüléket. Ismét felhívtam Önöket és tájékoztatást adtam, hogy mi az Lg álláspontja. Pénteken (2016. szeptember 23.) ismét rögzítettem két videofelvételt, megint szemléltetve a problémát, és elküldtem az info@mobilkereskedes.hu címre csatolva a felvételeket. Ígéretet kaptam, hogy díjmentesen küldenek futárt hétfőre (2016. szeptember 26.) és visszaszállítják a telefont az átvevőpontjukba.Amire kérném Önöket:
1. Az LG Központi Márkaszerviz már nem javítja tovább ezt a készüléket a csereutalvány kiállítást követően, ezért kérvényezem az új gyári alaplapcserés javítást! A készülék hibamentes állapotra való helyreállítását.
2. Amennyiben nem sikerül az alaplapcserés javítást megoldani, akkor új készüléket biztosítsanak számomra.
Ha ez sem lehetséges, akkor a teljes vételár visszautalását kérem.Szeptember 26-án ismét visszakerült a mobilkereskedésbe, ahol végre elismerték a hibát. Kipróbálták és tapasztalták ők is. Azt mondta egy mobilkeres csávó, hogy megbeszéli a továbbiakat a főnökasszonnyal és mindenképpen jelez. Nos eltelt 2 hét és még nem kaptam sem emailt, sem telefont.
Hivatalosan nem szervizeli tovább itthon az LG központ (csereutalvány kiállítása miatt), a mobilker meg nem fogadja el a csereutalványt. Inkább küldi javításra a telefont, csak azt nem tudom, hogy hova.
Most megírtam a panaszomat, amit kértem jegyzőkönyvezni és 30 napjuk van a megválaszolásra. Ezután jön a következő lépés.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya