- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BornToBePuli
aktív tag
Üdv!
Ugyanezen a széken a karfákon a "bőr" nekem is kiszakadt mindkettőnél. Típushiba. Cserélték.
Nyikorog a szék, de ezzel nem hiszem, hogy bármit is fognak csinálni, illetve bármit is lehet ezzel csinálni. Ha nagyon köti az ebet a karóhoz az ember, akkor szerint az online ügyfélszolgálaton keresztül esetleg "visszavásárlolják".
Egy próbát megér. Kiváncsi leszek.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
Üdv!
Online ajánlatok, black friday, kuponok - Hogyan vásároljunk tudatosan a karácsonyi forgatagban?
Egy kis hasznos olvasmány.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz Hegyirabló #16650 üzenetére
Szia!
Én azt mondanám, hogy te rendeltetésszerűen használtad a telefont. Egy telefontokot elsősorban azért vesz az ember, hogy a belerakott terméket óvja és így a hosszútávú és rendeltetésszerű használatát biztosítsa.
Azon lehet lovagolni, hogy ha a tok például nem erre a telefonra való stb. Ez persze csak példálózás volt részemről.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz prannk #16652 üzenetére
Én személy szerint a békéltető testülethez fordulnék. Megkeresed a megfelellőt magadnak. Legutolsó tudomásom szerint az eljárásuk ingyenes.
Mindenki írogatja a fogyasztóvédelmet. A fogyasztóvédelem alapvetően egyedi ügyekben nem jár el. Ő, ha arról van szó megbírságolja a kereskedőt és a kereskedő esetleg ennek hatására úgy dönthet, hogy rendezi a dolgot a vásárlóval. Lehet, hogy kötelezi a fogyasztóvédelem, de én a békéltető testület felé hajlanék.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz Biznisz Elek #17318 üzenetére
Szia! Az én véleményem szerint elállhatsz. Ha a kereskedő/vállalkozó vitatja ezt, akkor békéltető testülethez fordulnék. Sokszor felesleges ez a fórum, illetve nevetségesek a hozzászólások, mert csak az okoskodás meg a "farok méregetés" megy itt. Nevetségest arra értem, amikor "virtuális vérre menő" viták vannak.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
Kabaré ez a bolt.
[...]14.6 : Hozzáféréshez és javításhoz való jog
Amennyiben az Ügyfél megadja személyes adatait, azzal kifejezetten hozzájárul azok gyűjtéséhez és felhesználásához.
Az 1978. évi anuár 6.-i 78-17 számú törvénynek « Inormatika és Szabadság » megfelelően, mely 2004-ben került módosításra, az Ügyfélnek van hozzáférési joga, továbbá joga a javításra, lekérdezésre és ha a megadott adat kapcsán bármilyen ellenvetés merül fel a következő szervezethez lehet fordulni:
E-mail: info@hlfshoes.com
Postacím:9200 Mosonmagyaróvár,Terv u.31 Tandako Invest Kft
Törvényes okok miatt, az Ügyfél tiltakozhat a rá vonatkozó adatok kezelése ellen.Nem kívánok további hirdetési sütiket kapni
[...]Ez pl. milyen öiörség. Olyan mintha google fordítóval lenne elkészítve az oldal.
Bankkártyával fizettél, esetleg Paypal? Paypal-nál én nyitnék egy reklamációt. Bankkártyánál is talán vissza lehet valahogy kapni az összeget, ezt a paypal szekcióban szokták írni. Utóbbinak a pontos menetét nem ismerem.
A 14 napos elállás egy jogszabályban foglalt jog. A 30 napos elállásra - figyelmbe véve a honlapjuk "állapotát" - azt mondanám, hogy csak vevő csalogató és még egyszer sem "egyeztek meg" 14 napon túli, de 30 napon belüli elállásban. Illetve olyan állapotban volt a cipő, mint amit ők előírnak?
Én mindenképpen az illetékes békéltető testületet javasolnám, jelzést a fogyasztóvédelmi hatóság felé. Megnézném, hogy a békéltető eljárására reagálnak-e valamit. Persze az oldalnak a vásárlási feltételeit előtte lefényképezném, lementeném, kinyomtatnám, levideóznám, hogy ne legyen ebből utólag probléma.
Ha nem kapod vissza a pénzt, akkor meg a peres út. Ezt eldöntöd, hogy megéri-e vagy esetleg elmész a cég székhelyére és odak@káltatod a kutyát a küszöbre.
A kutya helyére bármi szabadon beilleszthető.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
Az az óra nem valami hamisítvány volt?
Visszatérve még erre a cipős cégre. Az is érdekes, hogy egy közel vagy éppen már hetvenéves néni az ügyvezető, aki tag is, illetve gondolom a fia a másik tag. Egy alkalmazott a NAV honlapja szerint. Valami "sufni" cégnek tűnik.
A békétető eljárása szerintem mindenképpen hasznos, célszerű és ingyenes is. A peres út már drágább lesz. A fogyasztóvédelem egyedi ügyekben nem fog eljárni, legfeljebb ezért-azért megbírságolja, aminek a hatására a kereskedő a vásárlók felé rendezi a problémát.
Az összefoglalót illene javítani, illetve egy-két hasznos (ill. hasznosnak tűnő) tanácsot rögzíteni benne, hogy a gyanútlan vásárló szimatoljon egy kicsit körbe az egyes boltok körül mielőtt vásárlásra adná a fejét.
[ Szerkesztve ]
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz st6969 #17562 üzenetére
Szia! Vásárlók könyve és nincs toll problémához: a kereskedőknek kötelező biztosítania az íróeszközt, tehát azt legközelebb nyugodtan kérj tőlük. Az áreltérés rendezése sem volt megfelelő, szvsz azon az áron kell adni, amin kint van, itt viszont a kereskedő elsiette a leárazást.
Viszont pár száz forintért szerintem ne fordulj egyből a médiához, meg a német tulajdonoshoz. Én azt tartanám a megfelelőknek a bolt részéről, hogy a különbözetet kifizetik részedre.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz BornToBePuli #17563 üzenetére
Ja persze, ha a terméket visszaadtad, akkor a különbözet sem jár már vissza. Felületesen olvastam.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
Üdv!
Úgy gondolom a témába vág. :-)
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz LuckyL #17880 üzenetére
Kedves LuckyL!
Telefonról írtam és nem fejtettem ki, de látom te kitaláltad a sztorit.
Lényeg, hogy a MediaMarkt közel két hétig készítette össze a csomagot. Ezzel semmi problémám nem volt, mert írta is az oldal. A rendelés összekészítése ideje alatt, jeleztem nekik, hogy az egyik termékre nem lenne szükségem. Az ügyfélszolgálat nem válaszolt rögtön, hanem kb. két nap múlva, de az ügyfélszolgálat válaszának megérkezése előtti napon kaptam az e-mailt, hogy csomagfeladás történt, onnan még pár nap volt amíg megérkezett az átvételi helyre.
Lényeg, hogy az ügyfélszolgálat jelezte, hogy ne vegyem át. Ennyit arról, hogy az "ilyenek" miatt emelkedik a szállítási költséged.
Az a javaslatom számodra, hogy időnként gondolkodj vagy kérdezz mielőtt hozzászólsz egy-egy témához. Tapasztaltam, hogy sokszor előfordul, hogy csacsiságokat írsz, degradálóan válaszolgatsz stb. stb. Szerintem erre semmi szükség. Nem hozzád írtam a hozzászólást, illetve a magasabb szállítási költségedet miért az én ingyenes szállítási költségem okozná. Persze tudom, hogy a kereskedőnek biztosan pénzbe kerül kiküldeni az adott helyre.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz Milka 78 #18062 üzenetére
Szia!
Oltási bizonyítvány nem kell.
A békéltető testületi eljárást meg kell, hogy előzze az, hogy megpróbálod rendezni a vállalkozással a problémád. Ha ez megtörtént, akkor a békéltetőhöz fordulhatsz. Minden olyan iratot érdemes hozzájuk benyújtani, ami segíti a történet "megértését". Konyhanyelven körülbelül ennyi.
Viszont arra számíts, hogy itt a fórumon biztos jön majd pár válasz erre a hozzászólásra egy-két hozzáértőtől, nagyokostól, hogy ez miért nem mehet így stb. Ezért nem érdemes kimerítő választ várni ezen a fórumon.
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz mefistofeles #19342 üzenetére
És miért is baj, ha kérik a bankszámlaszámod?
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz mefistofeles #19344 üzenetére
Az én véleményem szerint kicsit túl tolod a dolgot.
Megoldás ne add meg nekik. Sőt, ha vissza akarják utalni még akkor se add meg. Egye meg a fene őket.
Read only felhasználó
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- PHP programozás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mesterséges Intelligencia topik
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- További aktív témák...