- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz
hunnylander #24875 üzenetére
RB-nél az egyik szerelőnek olyan rohamsisakja volt, hogy mikor megláttam majd beszartam a röhögéstől, remélem találsz egy olyan képet is.
Majd figyeljétek, az egyik "box kiállás" alkalmával mutatták egy pillanatra, asszem Q2-ben.
(#24876) Krozoo Magáért beszél az összehasonlítás.
-
Thom!
veterán
válasz
hunnylander #24816 üzenetére
mester vélemény a mai napról?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #24578 üzenetére
Autosporton a Mercis topicban linkelgették, aztán kitudja.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24500 üzenetére
Én megpróbálom nem kihagyni.
Motion_Blur: Viszont az egy esővel érne fel, ha vasárnap már jóval melegebb lenne mint bármelyik eddigi teszten vagy edzésen.
-
Misi 007
őstag
válasz
hunnylander #24500 üzenetére
No én nem már alig várom hogy elkezdődjön!
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #24454 üzenetére
A Red Bull istálló egy marketing. És mint minden marketing azon alapul, hogy hülyére vegyék a népeket. Az egy dolog, hogy egy Franc Tost - ki mellet birós is egy szeplőtlen gentlemanusz - irányítása mellett adják elő a fair csapat imázsát, de az, hogy a Ferrari egyszeri esetét - akiknél az év elején tisztán hagyták kialakulni a sorrendet, míg őnáluk egy percig se bírták félretenni a kiskedvenc és mostohagyerek felállást - arra használták fel, hogy a pirosokra irányítsák a kivételezős témára hajtó hiénákat - nos ez kissé túl gusztustalan húzás volt...
A Red Bull istálló marketingfogás, és nem is eredménytelenül veszi hülyére a népeket. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24413 üzenetére
Bő egy nap és kiderül.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #24413 üzenetére
Bwin-en nem lehet kombi fogadásokat kötni arra, hogy pl ki nyeri az időmérőt és majd a versenyen ki szerez pontot, kié lesz a leggyorsabb kör stb. ezeket így együtt nem lehet megfogadni, valaki tud olyan fogadási oldalt ahol ezeket egyben meglehet tenni vagy nem létezik ilyen? Egyszerre csak egy fogadás van F1 esetében?
Bocs, nem válasz akart lenni hunnylander. -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #24393 üzenetére
tegyük hozzá: Hamilton apuka még nem tette tönkre más pilóták karrierét, mint Tost vagy briós, bár igazság szerint neki még nem volt ilyen hatalma...
-
cyberkind
félisten
válasz
hunnylander #24406 üzenetére
Szerintem ez a gond, 8 hengeres motor, lassan 4 + turbó !
Azért régen simán megvolt a 350, most meg ! -
cyberkind
félisten
válasz
hunnylander #24402 üzenetére
A csúcssebesség nekem nagyon kevés !
Egy mezei Ferrari többet megy !(#24405) Tomeee80
"Ennek ellenére a csapatfőnök, Coli Kolles manapság azt hangsúlyozza, hogy a csapat anyagi háttere biztosabb, mint néhány riválisáé"
Hiába na, hazudni tudni kell ! -
JColee
őstag
válasz
hunnylander #24385 üzenetére
Hova búcsúztatták Sumit 2005ben?
Mindenki összehord minden hülyeséget, így terjed az urban legend.
[link] -
kisJack
aktív tag
válasz
hunnylander #24393 üzenetére
Abban egyet értek hogy a média bizony képes szétszedni bárkit, egy a lényeg: minél nagyobbat szól, annál jobb! A.H.-ról közölt "értékelés" az én személyes véleményem természetesen.
-
kisJack
aktív tag
válasz
hunnylander #24385 üzenetére
Azt úgy tudom hogy arra a kérdésre válaszolta Kimi, hogy láttad-e Schumi gyors körét, vagy valami ilyesmi, és mivel nagyon tele volt már a ... hócipője azzal, hogy minden csak Schumacher körül forog, szánt szándékkal mondta oda ilyen "nyersen" amit mondott, míg Anthony bá' egyszerűen el volt szállva. Van különbség! Ezt párosítom a gyilkos tekintettel, és már ellenszenves is, de Lewis is felfüggesztette vele a menedzsmenti kapcsolatot, sokat nem fogjuk képernyőn látni.
No offense! -
cyberkind
félisten
válasz
hunnylander #24385 üzenetére
Miért, lehet hogy tényleg ott volt, ki tudja ezt !
De Kimi-től ez a válasz nem meglepő, hiszen eléggé érdekes személyiség, gondolom ezt tudják egy páran ! -
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #24372 üzenetére
Szóval kopoltyúk. Nekem csak 3 lyuknak tűnt.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24342 üzenetére
Szerintem az elindulást rendesen megkönnyíthetné a KERS a villanymotor sajátosságai miatt. (Nem vagyok igazán benne a témában, de tudtommal a hibridek is előszeretettel használják az elektromos részt ebben az időszakban.)
Köszi! Szóval ha rájönnek a megoldásra akkor visszakerülhet.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24337 üzenetére
A rajtnál való korlátozása volt a kérdés, és ez pont akkor él (meg még pár nagyon lassú részen esetleg).
Nem azért csinálták így, hogy ne lehessen egy kvázi rajtautomatikának használni a KERS-t?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #24269 üzenetére
A Renault érdekes megnézni, úgy néz ki ezeket a tippelőket nem fogja a marketing. Mióta elment Alonso (ami lehet hogy tényleg jó dolog, mert végre maguktól és nem egy embertől várják a megváltást) egy dolog nagyon de nagyon beindult: a marketing. Érdemes megnézni hogy a tavalyi év, amikor mellet döngettek hogy mekkora fejlődést értek el(8. lett Kubica), az milyen változást jelentett az azt megelőző évekhez képest(2009-Alonso 9., 2008- 5., úgy hogy volt egy Toyota is még a mezőnyben ekkor). Végül mondjuk eladták a csapatot az tény, fel kellett futtatni a nevet.
Most nekik már megvan a kipufogó, a felfüggesztés, elvileg már most gyorsnak kéne lenniük, de pechjükre Heidfeld nem az a fajta aki össze vissza beszél és ő azt nyilatkozta hogy nem egy csapat van előttük. Csiszolgatással meg nem fognak akkorát ugrani ha tippelnem kell, mint most a Mercedes pl.
Fura dolog ez a marketing, sosem szerettem. Aztán ezt az írást majd lehet idézni, ha kettős győzelemmel nyitnak... -
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #24306 üzenetére
De azért, h valaki a Mestert ne tegye be a TOP10be...
Na az ilyen az nem ért hozzá.KERS-ről tudni valami újat? Ki használja - ki nem?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24261 üzenetére
Miért nem mindegy az FIA-nak, hogy a költségkereten belül melyik csapat mire költi el a pénzt?
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #24269 üzenetére
Az "expert"-ek sz@rt se értenek hozzá.
Te mit mondasz? Én arra többet adok.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #24275 üzenetére
Schumi behúzza az elsőt.
-
D.Orion
veterán
válasz
hunnylander #24283 üzenetére
Végülis igazad van.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24261 üzenetére
Miért nem mindegy az FIA-nak, hogy a költségkereten belül melyik csapat mire költi el a pénzt?
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24257 üzenetére
Az természetes dolog, ez viszont egy mesterséges könnyítés annak, aki elég közel ért, stb. Egyszerűen nem oké, hogy az egyik versenyzőre más szabályok vonatkozzanak (még ha csak rövid ideig is), mint a másikra. (Pont ezért nem szimpatikus nekem a hendikep rendszer sem másutt... persze izgalmasabbá teszi, stb, de akkor is... miért kell azt büntetni, aki jól teljesített, és ezzel előnyhöz juttatni azt, aki nem annyira.)
Ezzel tisztában vagyok, de a szabályokkal egyrészt befolyásolni lehet milyen légáramlatok vannak egy autó mögött, és azt is, hogy mi kell a hátul haladónak az elégséges tapadáshoz.
(ahogy ezzel próbálkoznak is a szárnyak variálásával egy ideje)Igen, annak tartom őket... és? Melyik közülük az elfogulatlan szakember, akit nem befolyásol az, hogy egy bizonyos csapat hogyan teljesít?
Ezt a mondatot nem igazán értem, de ha arra gondoltál, hogy az általam felsorolt elvárásokat nem tudná... hát de, szerintem ami az ő szakterületét érinti, azt tudná, csak egy cseppet ellenérdekelt a dologban (már amíg az RB ennyire elöl van, főleg időmérőn).
Persze, hogy fel, de nem is biztos, hogy annyira a szurkolók részéről. Megkérdezték, hogy több előzést akarnak-e látni... mégis, ki mondana egy ilyen kérdésre olyat, hogy nem? Ha minden körben lenne, még akkor is sokan azt mondanák, hogy "De, még több eseményt akarok!".
Igen, olvastam... és igazuk is van, a pályákkal is komoly gond van.... valahogy nehezen hiszem mondjuk, hogy ez csak most tűnt fel nekik... (végülis az újaknál mindig el is mondták, hogy itt most aztán de sok előzési lehetőség lesz... aztán valahogy többnyire nem lett). -
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24255 üzenetére
Nem az a bajom, hogy esetleg túl nagy előnyt ad, vagy hogy így majd könnyedén előzgetnek. Eleve az elgondolás nem tetszik, hogy valaki előnyt kap... ott van két autó a pályán, és az egyik használhat valamit, amit a másik nem. Ez számomra nem fér össze a tiszta versennyel.
Ottvan jópár, valószínűleg jól fizetett, és nem is hozzá nem értő ember. Találják ki, hogy:
- hogyan lehet majd közel menni a másikhoz, kihasznál a szélárnyékot, (nem csak gumikoptatásra), milyen felépítés, szárnyak kellenek ehhez.
- hogy milyennek kell lennie a pályának, hogy előzni lehessen
- hogy hogyan lehet az ideális íven kívül is elérni, hogy legyen tapadás...
- hogy ne kelljen a gumikkal spórolni... ha valaki támadni akar és tud, akkor ne azon kelljen matekoznia, hogy "ha most megelőzöm, akkor 2 kör múlva lassú leszek, és 4 helyet bukhatok"Nehéz? Persze. Azonban ez a dolguk, oldják meg. Ha nem képesek rá, akkor nem a megfelelő emberek vannak ott.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #24233 üzenetére
Engem is zavar, meg hogy minden video előtt fél óráig teszteli a kapcsolatomat (most már cpu teszt is van, juhííííí) csak, hogy aztán mindig ugyanazt ajánlja... Feleselgesen körülményes.
-
Thrawn
félisten
válasz
hunnylander #24224 üzenetére
Másnak sem engedélyezték (20000 euró/autó az ára a hírek szerint).
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24198 üzenetére
Már baromi kíváncsi vagyok, hogy mi lesz. Nem tudom melyik lenne a jobb, ha lassú lenne az autó de megbízható, vagy ha gyors de megbízhatatlan. Az utóbbi talán egy fokkal jobb lenne szvsz. Valamit csak összeeszkábálnak. Még van néhány napjuk.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24198 üzenetére
Tehát ezen a képen akkor a világossárga rész is szabadon variálható a csapatok által, nem csak a sötétsárga...
Valami ilyesmit gondoltam egyébként: katt, bár így átrajzolva már látom, hogy a hűtőnek ütközik.
Így rövidebb, kevesebb helyet foglal... de biztos jó okuk van rá, hogy inkább a hurkot választották. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24189 üzenetére
Van pár szenzor fent, ha arra céloztál.
A hátsószárnyról két oldalt lenyúló részek milyen célt szolgálnak. Hasonlót még csak a TF109-en láttam eddig.
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #24189 üzenetére
arra gondolsz, h foltozva van rendesen?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #24183 üzenetére
De mikor követett el élcsapat ilyen súlyosságú hibát?
Én még mindig nem hiszem el egyébként
Szerintem semmi gondjuk nem lesz a megbízhatósággal és 5-6. helyekért csatázhatnak majd. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24179 üzenetére
Na de ezt nem sejtették előre? Évek óta ezt a motort használják, ismerniük kellene mint a tenyerüket. A KERS sem újdonság nekik. Nem értem, hogy hogyan jött összes egy ekkora baki. Még ha valamelyik sereghajtó csapat esett volna ebbe a hibába akkor azt mondom, oké.
A radiátorokat miért kell homologizálni?
Ezt most találtam.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #24179 üzenetére
A megbízhatóság döntő lesz az idén. Ebben azért az RB és a Ferrari sajna a Mercedes előtt áll.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24163 üzenetére
Kicsit továbbgondolva, ha pont a konstrukció egyik fő mozgatórugója nem működik, akkor b@szhatják, mert ha komolyabban hozzá kell nyúlni az autó hátuljához akkor az más fő részeket is felboríthat, amivel megint ott lehetnek ahol a part szakad. Ergo még az sem kizárt, hogy ebben a formában az egész konstrukció mehet a kukába. A jobbik eset ha orvosolni tudják a hiba forrását valamilyen egyszerűbb, kevesebb nagy módosítást igénylő megoldással.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24163 üzenetére
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #24163 üzenetére
Basszus, ha ez igaz...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24165 üzenetére
Ez az egész kipufogó tervezés melyik részleg vagy mérnök hatásköre? Már a tavalyi hasonló okból történt visszaesés után is le kellett volna váltani de ezután végképp.
Gondolom ha nagyon letekerik a motort akkor nem melegszik annyira. Még mindig jobb mint kukázni 2-3 egységet pár verseny alatt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #24163 üzenetére
Ez nagyon durva. Mi lesz 30-35 fokban hogy ha 10-15 fokban túlmelegszik a rendszer? Bízhatnak egy hűvös, esős ausztrál versenyben, de Malajziában csúnya lesz ha ez mind igaz..
És nincs B terv, ez a legkeményebb..
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #24129 üzenetére
Amúgy mik a hírek a Mekiről? Vannak belsős infok vagy pletyik, hogy mi a gond, vagy mit remélnek, vagy egyáltalán mi a frászt művelnek?
Sajnos az autosporton a mekis topicba annyit pofáznak, hogy meg sem próbálom követni, de gondolom Te azért szemmel tartod.Nálam a sorrend
Red Bull - Ferrari
Merci
RenaultWilliams
STRForce India - Sauber
LotusVirgin
HRTEzt nem feltételnül az első versenyre értem, hanem inkább az egész szezonra. A Mekit szándékosan kihagytam. Év elején valahova a Renault szintjére várom őket, de hogy mennyit és milyen gyorsan fognak fejlődni az megjósolhatatlan.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24135 üzenetére
Lehet, hogy most sokkal nehezebb lesz behozni azt az 1 másodpercet mint akkor a 2-3at. Főleg akkor, ha nem jönnek rá gyorsan és pontosan a probléma forrására. Ahogy látom a kipufogóval most is szívnak bőséggel akárcsak a tavalyi év második felében.
Thom!: Különösen ha álruhában körözget a pályán mint Mátyás Király.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #24132 üzenetére
Ajánlom is nekik!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #24129 üzenetére
Én jelen állás szerint inkább a negatív felé hajlanék. Kb. az lehet majd mint 2009-ben. Ráadásul nem értem, hogy miért hagyták ki a tegnapi tesztnapot amikor már napokkal ezelőtt nyilvánvaló volt a szakadó eső. Újabb -1 nap az idei autónak, amiben amúgy is három nappal kevesebb van mint az összes főbb riváliséban. Itt már csak a káosz segíthet ami a gumik meg az állítható szárnyak miatt lehet az első versenyeken.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #24098 üzenetére
Úgy tűnik ráhibáztál.
"The cascades are also new, which along with the endplates appear to be inspired by the Brawn BGP001, Paul White being a long time Honda designer, perhaps brought these ideas to the team." forrás:scarbs
-
kpal
nagyúr
válasz
hunnylander #24102 üzenetére
Annyira idegesít pedig erre vártam egész télen
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #24098 üzenetére
Úgy tűnik ez egy nagyon jól sikerül első szárny lett, mert a Merci sem akar tőle megválni már vagy 2 éve.
kpal: mindenképp lesz első futam, a kérdés csak az, hogy hol és mikor
-
lacos001
senior tag
válasz
hunnylander #24098 üzenetére
Jézusom és megszületett még1 csodaautó,ami majd betart a többieknek.........
Bár ahogyan néztem a képeket,felfedeztem 2 csodálatos "pilótát" is,akik megfelelő rutinjukkal,hatalmas szenvedések közepette feledtetni fogják,hogy mibe is ülnek........Amúgy csinos autó,csak nem sok minden mutatja azt,hogy ezt pontszerzésre tervezték.Aztán lehet tévedek,a szinkavalkád megzavart.......
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23997 üzenetére
A refresh gombbal is, meg F5-tel is mindig a tetejére ugrik nekem.
De mindegy, annyira nem fontos. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23990 üzenetére
Nem tudom megoldható-e, de hátha nem nagy dolog.
Tök jók ezek a tesztnap összefoglalóid, egy picit kényelmetlen viszont, hogy ahányszor frissítek egyet, utána mindig le kell scrollozni az oldal aljára. Nem lehet megcsinálni, hogy frissítés után alapból oda rakjon vissza, ahol rányomtam?Alternatív megoldás lehet esetleg, ha fordítva tennéd fel a cuccokat, vagyis mindig a legfrissebb anyag kerülne legfelülre, sztem kényelmesebb lenne úgy követni.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #23974 üzenetére
régebben többet klikkeltem a bogodra, de egyre kevesebb a magyar fordítás benne, így már csak ritkán nézek fel, pedig jó kis anyagok vannak/voltak fent (tudom van google fordító, de rengeteg mindent bántóan félrefordít és úgy elveszik a cikk olvasásának az öröme)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23974 üzenetére
respect
szerintem nagyon sokan nézik a blogodat, én heti 3-4x mindig belenézek akkor is ha nem linkelsz ide semmit
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23969 üzenetére
Szupi, így már tényleg megy.
Kiejteni továbbra sem tudom.Motion: jaja, nekem is gyanús amúgy, a vörös szemű macijával együtt
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23969 üzenetére
Gyanús vagy Te nekem, még a végén Ferrari drukker lesz belőled
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23967 üzenetére
Köszi, hogy leírtad, hogy kell, mert nekem amúgy nem játssza le valamiért.
Chrome 9. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23962 üzenetére
Gyulának jó lesz az százötvenes ferrárinak is
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23946 üzenetére
Arról van valami hivatalos vagy hihető infó, hogy akkor a McLaren-ben a Mercedes-féle KERS került-e be vagy egy teljesen saját házon belüli fejlesztést hoztak össze?
Ok, a McLaren honlapján fent van:
KERS [hybrid]
Type Mercedes-Benz
e-Motor Engine-mounted electrical motor/generator
ESS Integrated energy storage cells and power electronics
Power 60 kW -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23928 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23918 üzenetére
A TR dupla padlólemezértől lehet tudni valamit? Hogyan néz ki és működik elméletben?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23916 üzenetére
Lehet, hogy a régi szerkesztők helyére átment pár f1lájvos?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23907 üzenetére
Te hunny, nagyon zavaró, hogy több helyen van szétszórva a blogod. Nekem pl a másik van bent az rssek között és ezt nem is vettem volna észre, meg amúgy sem tudom, hogy most melyiket kell nézni... nem lehetne valahogy egységesíteni?
Emlékszem, hogy nem olyan rég kifejtetted, mi a helyzet, de akkor nem figyeltem és most nincs kedvem visszakeresni. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23907 üzenetére
Kíváncsi leszek én arra az 1mp-re..
Érdekes, hogy a McLaren nem használja ki a 4. tesztnapot
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #23888 üzenetére
jobban szerettem úgy, de így sem tudsz elriasztani...
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #23882 üzenetére
Így viszont az idő ellenük dolgozik....
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #23882 üzenetére
apropó, az oldaladon direkt nem kerül már bele a teljes cikk az RSS-be?
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23882 üzenetére
Azért előnyösebb lett volna, ha rögtön nyitnak... és az F1Hírekre kikerül az új cím ( persze ezt az origo nem hagyta volna gondolom ), mert most akik eddig olvasták, körülnéznek... de ha egy hét múlva indulnak el, addigra a korábbi F1Hírek olvasók találnak maguknak másik oldalt.
Mondjuk a legjobb lett volna, ha a címet megtarthatják... azthittem így lesz.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #23880 üzenetére
Azt hittem készültek a váltásra...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23819 üzenetére
Lol, tényleg úgy néz ki, mint aki pályát tévesztett.
Nekem amúgy nagyon szimpatikus a McLaren hozzállása, hogy próbálkoznak újdonságokkal, igaz én könnyen beszélek, mivel nem drukkolok nekik, így nem fáj ha éppen mellényúlnak.
De nem gondolom, hogy lassúak lesznek, bár az benne van a pakliban, hogy az első 5-6 futamon le lesznek maradva, amíg összeállnak a dolgok.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23819 üzenetére
25 és máris idősebbnek néz ki mint a csapattársa...haja sem sokkal több van.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23817 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23815 üzenetére
A pályán napsütésben szerintem is jobban fog festeni mint ebben a sötét szobában.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23813 üzenetére
A Williams-ről nincsenek még nagyobb felbontású képek? Szvsz kicsit elcseszték ez a bemutatót ezzel a félhomályos beállítással, illetve azzal, hogy nem tettek közzé normálisabb stúdióképeket.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23811 üzenetére
Szerintem ezt teljesen másra írta, ha megnézed a history-t.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #23751 üzenetére
kedvelem a hozászolásaidat.
-
D.Orion
veterán
válasz
hunnylander #23751 üzenetére
Azt meg lesheted, hogy a Mercedes elgyepálja idén a Red Bullt.
<Erre még én se látok esélyt, pedig szívből szorítok a Mercedes-nek.
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #23680 üzenetére
behúzva maradt a kézifék. és beragadva maradhat...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23682 üzenetére
Sztem most Button és Schumi nagyon hasonló etapon vannak. (teletank + keménygumi)
Button konzisztensen megy 1.30 közepét, Schumi meg 1.31 közepét (a két 32-es köre sztem az volt, ahol előzött) és kb ekkora lehet a Merci hátránya.Ha tényleg olyan nagyok lesznek a fejlesztések, ahogy ígérik, akkor ez lecsökkenhet kb fél mp-re, de ez már nagyon optimista forgatókönyv. És akkor még ott van a nagyobb gumikopás + lehet, hogy a Red Bull még a Mekinél is gyorsabb egy nagyságrenddel...
Szóval egyelőre nem fest túl... azért még picit reménykedem, de egyre kevésbé.
-
Templomegere
senior tag
válasz
hunnylander #23656 üzenetére
nem is ez a vicces hanem az hogy ennek a szerencsétlen mi zsótinknak a neve szóba került, erről írtam semmi másról .
-
Templomegere
senior tag
válasz
hunnylander #23653 üzenetére
jajjjjj azt hiszem lehagytam egy két apróságot hogy ez poén akar lenni .....
-
tomic
addikt
válasz
hunnylander #23651 üzenetére
Mennyire igazad van!
Pénzért ilyet nem lehet csinálni? Apu kifizetné és már be is van állítva minden. -
Templomegere
senior tag
válasz
hunnylander #23651 üzenetére
lehetőség adott akkor most nekik hogy egy vérbeli versenyzőt és technikai zsenit alkalmazzanak . 2-3 verseny és jönnek az eredmények . elvégre volt ideje megérlelni az eddig tapasztaltakat és az előnyére fordítani ...........
-
tomic
addikt
válasz
hunnylander #23648 üzenetére
Én szerződtetném.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23648 üzenetére
Megnyugtattál
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23644 üzenetére
Na ne, én meg már elküldtem a fél f1lájv szerkesztőséget a sunyiba
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23634 üzenetére
"People should know that's the biggest bullcrap F1 portal in Hungary."
f1lájv!!
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23634 üzenetére
jah, ok
csodálkoztam, hogy nem láttam erről sehol semmit... -
Templomegere
senior tag
válasz
hunnylander #23634 üzenetére
padig olyan jó lenne
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23599 üzenetére
Az én fő konklúzióm: a McLaren megint erősen aero deficites autót épített, 2009-hez hasonlóan
Túl nagy volt a fa és túl kicsi a fejsze. Remélem
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23599 üzenetére
A technicalos tudom, hogy nem pontos. A szögek is nagyon különbözőek.
Sok kocsinál teljesen látszik az első szárny jobb oldali vége(RB, Renault, Ferka...), soknál pedig takarásban van(Merci, Meki)... -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23590 üzenetére
Tudom, hogy ez ne mcsillagászati pontosságú, nem is azt akarom belőle megállapítani, hogy melyik hány mm hosszú.
De az azért nagyjából látszik, hogy a Renault-RB-Meki viszonylag nagy darabok, a Ferrari egy számmal kisebb, a Merci pedig az egyik (ha nem a ) legkisebb a mezőnyben.Olyan szempontból tényleg nem mérvadó, hogy fordulékonyság meg blablabla, amiket fel szoktak hozni. Viszont abból a szempontból lényeges lehet, ha valaki a hosszabb táv miatt tudja karcsúbbra tervezni a kocsiját.
Merci topicban valaki írta, hogy azért tervezik ilyen picire, mert ha hosszabb lenne, akkor spécibb anyagokból kéne csinálják a kocsit, hogy ne legyen túl nehéz, az viszont nagyon drága lenne. Én nem gondolom, hogy ez lenne a valós ok, mivel a Mercinél sokkal csóróbb csapatok is meg tudják oldani a hosszabb kocsit. Ugyanakkor valami oka kell legyen hogy ilyen látványosan kisebb, mint a többi élmenő kocsi és más magyarázatot még sehol sem láttam.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #23550 üzenetére
Még tovább csiszolta a gyémántot!
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #23550 üzenetére
Pedig a red bull gyengélkedik
[link] Igazi szakértői oldal
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23550 üzenetére
A 15 tesztnapból még 8 hátravan. Az utolsó 1-2 napig én még inkább nem vonnék le messzemenő következtetéseket az eddig látott eredményekből.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23541 üzenetére
+ szerintem Vettel most első számú pilótaként lesz kezelve az elejétől fogva
laza címvédő szezon lesz Vettelnek -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23544 üzenetére
Nem mondtam, hogy arányosítva vannak.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #23541 üzenetére
Szerintem idén, nem fognak dominálni!
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #23541 üzenetére
Ne csináld már!
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #23531 üzenetére
Az MGP autójáról miért hiányzik az oldalszekrényen lévő kis terelő? Először arra gondoltam, hogy idén be lett tiltva de más autókon meg látni
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #23530 üzenetére
Ezt írták is ,hogy alkatrész problémák miatt ment ilyen keveset.
Aktív témák
Hirdetés
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -45% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol - Lemezes verzió, dobozában!
- Zalman R1 White - Ha valami egyedire vágysz 2.0!
- Riverside 500
- ÚJ Bontatlan Apple Macbook Air 13,6 M4 16GB/256GB - Ezüst - MAGYAR(2025) - mw0w3mg/a - 3 év garancia
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Apple iPhone 16 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű - 1 töltési ciklus - 2026. 05. 13.-ig Apple gar
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
- Felújított laptopok Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest