- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
sekli
addikt
Nem tudom, hogy lesz most, de úgy lenne logikus, ha a fék érintési pontjáig lehetne használni a DRS-t, onnan mérnék fel visszafelé a hatszáz métert. Nyilván nem mindenki ugyan ott fékez, de akkor is így kéne hogy legyen, több okból is:
- minél gyorsabban megy, annál többet számít a DRS
- ha az egyenes vége felé - az előzési manőver közben - még azt is néznie kéne, hogy hol a vonal, ahol már el kell engedni a gombot, az aztán érdekes mutatvány lenne -
-Mike-
addikt
Megnézve az Fp1-et, fp2-t, az biztos, hogy Perezék kormányról, gombbal nyitják, gombbal zárják a szárnyat. Vettel a kormány mögül a váltókar feletti új pillangóváltóval aktiválja, de nem ő zárja, fék ill. gázelvételre csukódik vissza. Alonsóék is manuálisan nyitják zárják, de még nem jöttem rá honnan.
Hangsúlyozom ezt ma használták így, hogy ezelőtt és ez után hogy fogják, nem tudom.
-
Motion_Blur
félisten
-
-
D.Orion
veterán
Ui.: Lehet, hogy ezt a linket be kéne rakni első hsz-be?
Eléggé süt napocska, de közben meg szép fekete az ég Malajziában.
-
Motion_Blur
félisten
Hatalmas arc az öreg
-
kb. 5-6$ (1000-1200FT) egy angol 31 napos VPN előfizetés, amit bármilyen kezdőnappal kérhetsz, így általában 3 futam is belefér ebbe az időszakba.
Ha UK VPN kapcsolatot használsz, akkor tudod élőben böngészőn keresztül nézni a BBC adásait, illetve ha nem érsz rá, akkor kb. 1 órával a program befejezése után felteszik a BBC iplayer weboldalra az összes F1 programot és ott is bármikor meg tudod nézni az adásokat (hajnali futamoknál ideális
).
Általában a következő felosztásban közvetít a BBC az F1 futamokról:
- 1. szabadedzés (élő+később iplayer is)
- 2. szabadedzés (élő+később iplayer is)
- kvalifikáció (élő+később iplayer is)
- futam (élő+később iplayer is)
- F1 forum, élő adás közvetlenül a futam után riportokkal, lassításokkal (élő+később iplayer is)Ezek az adások alacsony felbontásúak, de használható minőségűek (640x360, de lehet kevesebb is ha a VPN nem bírja sávszéllel)
Proxy-n keresztül ingyen is lehet nézni az iplayer weboldalra utólag feltett adásokat, az élő adást viszont a bonyolultabb azonosítási folyamat miatt nem lehet így nézni. (itt lassulások, szakadozások is lehetnek)
-
MPowerPH
félisten
Számomra ez a legbiztatóbb. Ezek nem a valós erőviszonyok voltak.
"Mindez azt jelenti, hogy egyrészt Alonso azonos taktikával, 49 kör alatt 20 másodpercet vert Webber Red Bulljára, másrészt azt, hogy ha a rajtnál nem esik hátra, három kerékcserével is simán dobogós lesz. A McLarennel való összehasonlításhoz pedig érdemes megjegyezni, hogy a 28. körtől kezdve sem Fernandót, sem Jensont nem akadályozták, mindkettejüknek egy-egy kiállása volt hátra, a fennmaradó etapokban ugyanolyan típusú gumikat használtak, a különbség mégis 5-ről 22 másodpercre nőtt közöttük - Fernando javára. Pedig Jenson a 2-3. etapjában már gyorsabb volt Lewisnál, a büntetése nélkül tehát ő is harcban állt volna a dobogóért. Summa summárum, a Ferrari kifejezetten gyors, a tempóját tekintve, ahogy azt várni lehetett, csak a Red Bulltól marad el - a gyenge pontja az lehet, ha túlságosan koptatja a gumikat, mert balszerencséjére a McLaren éppen ezen a téren tűnik erősnek. "
-
Male
nagyúr
A ref. sík min távolsága van megadva, és ahhoz képest meg minden, nem? Én így tudom, de nem néztem utána, csak amiket olvastam másoktól, abból ragadt meg.
Tavaly volt itt erről egy hosszabb beszélgetés, ott merült fel az is, hogy mérhetnék folyamatosan a távolságot is menet közben... erre hoztam fel pont a kerékvetőket emlékeim szerint/Aki nagyon unatkozik, az visszakeresheti
/
Egyébként meg azon az állásponton voltam, hogy a hajlékony szárnyakat hülyeség tiltani...
- mert képtelenség normálisan ellenőrizni (kivéve szélcsatorna, de az meg drága módszer, és az összes szárnyat le kéne ellenőrizni, amit az év során felhasználnak, azokat megjelölni, stb... és ez rohadt sok munka, költség... ja, és a komplett autót kell mindig bepakolni, mert ugye a szárny rögzítése is lehet a trükk... legalábbis RBR-nél most épp az a verzió kering, hogy az egész orr lehajlik)
- mert nem hinném, hogy ma is olyan veszélyes lenne még, mint amikor tiltani kezdték (esetleg büntetés, ha ütközés nélkül letörik, aztán máris megépítik olyanra, hogy ne szálljon el, mint régen pár hátsó szárny).
- a zöldülést is ráfoghatják, hiszen nagy tempónál csökkenne a légellenállás, így kevesebbet eszik az autó
- a másik mögött haladva is lenne tapadás talán, hiszen a szárny a kevesebb levegő hatására kevésbé hajlik meg, így javul a "hatásfoka" (bár nem vagyok aero szakember éppenséggel, de szerintem lenne ilyen következménye is)
- mert egy fejlett technika... cseppet modernebb, minthogy mechanikusan mozgatjuk a szárnyat (DRS)Az új döntés kapcsán: Kíváncsi vagyok, hogyha majd a csapatok sorra lemásolják, és az aszfalton csúsznak a szárnyak, akkor mikor találja ki az FIA, hogy nem felel meg a szabályok szellemének, és tiltja be az egészet
-
Male
nagyúr
Tudtommal nincs ezen a szinten belül (meg van adva a min. távolság az aszfalttól, aminél nem kerülhet közelebb), csak a teszten van a határon beül, ahol elhajlást mérnek terhelés hatására.
A Ferrari esetén is ezt mondtam, és itt is: nincs ezzel baj, kihasználtak egy kiskaput. Ez a dolguk... az FIA-é pedig hogy bezárja ahogy tudja ( vagy eljussanak odáig, hogy csak olyan szabályokat hozzanak, amit be is lehet tartatni... a csapatutasításnál már eljutottak idáig, ugyhogy talán nem reménytelen
).
-
MPowerPH
félisten
Igazából az lenne a fair, ha az FIA eldöntené, hogy szabad e hajlania, vagy nem. A többi csapat is erre vár. Mert ha kimondják, hogy az, akkor a Ferrari, és a McLaren is megcsinálja a sajátját. Ne az legyen, hogy más is megcsinálja, és utána tiltják be. Mert ugye erre is volt már példa. És gyorsan kellene dönteni, nem ezen trónolni hónapokig. Ezt a képet ők is látják, és innen egyértelmű mi a helyzet. Még ha valaki nem tudja megemészteni, akkor is.
-
Peat;)
veterán
Jogi következménnyel nem járó technikai megoldás. Inkább ez a jó kifejezés. A szabály betartatása nem jön össze, az tény hogy hogy a szabályban leírtaknak ellent mond a kép, de nem tudják megfogni őket. Ettől még valami max jogilag lesz szabályos, ami kizárja a következményt. De jó érzésű, nem jogi kocka ember nem használja ezt a szót... Ettől függetlenül a forma1 erről is szól és ők az ügyesek jelenleg, tessék másolni ha olyan egyszerű.
Engem inkább (ami megint jogi ügy) az zavar, hogy Pereztől elvették a pontjait élete első futamán pár mm miatt, ami teljesítményben sem kavart be. Na ez a jog, az egyik autó nyaklik nyeklik látjuk, a másikat viszont mert mérhető bár sok vizet nem zavar, agyonvágják. Mindezt úgy hogy a pilótáktól is elveszik a pontokat, az elvárható intézkedés az én (nem jogi beállítottságú..) értékrendemben az lett volna, ha a csapattól veszik a el a pontokat, a pilótáktól nem. Mert a csapat követett el hibát, ami nem vagy minimálisan volt kihatással a pilóták teljesítményére. -
-
werszomjas
addikt
ugyan már, az öreg csak védekeztett
-
Male
nagyúr
Itt van rendes verzió... ebben talán nincsenek hülyeségek.
-
kisza25
félisten
kemény keverékre váltott?
még csak egy pit-je volt
Oppenheimer -
#51736960
törölt tag
-
hunnylander
őstag
Szerintem a média és az olvasok mást látnak bele abba a nyilatkozatba, mint amiről szól.
Kockázatot vállalnak, de muszáj nekik, mert nincs letesztelt jó csomagjuk. Az 1. számú kipufogórendszerük nem versenyképes.
Emellett volt egy gagyi alapkonfiguráció, ami semmire sem jó teljesítményileg.
Úgyhogy amikor már látták, hogy az 1. számú rendszer kuka-esélyes (ez már lehet akár több, mint egy hónapja is), elkezdtek tervezni egy ehhez képest egyszerűbbet, de a mezőny megoldásaihoz képest egyáltalán nem egyszerű az. Talán valami Red Bull és Ferrari jellegű megoldás lehet.
És ezzel terveznek versenyezni, mert sokkal jobbnak tűnik az elemzések alapján és hozhat 1+ másodpercet is ahhoz a beteges tempóhoz képest, amire a nem működő és a gagyi kipufogókkal voltak képesek.
Elismerik, hogy nem esélyesek a győzelemre, de a győzelem a cél; mert mindig is az.
"I can't make any predictions, but you always have the target of going to win races," Whitmarsh said. "I'm not predicting we're going to win it, I'm saying we're aiming to win it."
'Nem tudok jósolni, de mindig a győzelemnek kell lennie a célkitűzésednek. Nem azt mondom, hogy meg fogjuk nyerni, azt mondom, hogy a győzelemre törekszünk.' - Martin Whitmarsh
-
-Mike-
addikt
Teljesen hibátlanok a színek.
Esős versenyen: narancssárga - világoskék
Szárazon: vörös - fehér , sárga - ezüstBárhol olvastam erről kommentet, itt is, csak azon ment a vita, hogy miért nem hígzöldfos, hupilila, barna, okker, zöldfehérpiros a lágy, a kemény miért nem piros meg egyéb répaság. Ízléseken megy a vita, aminek sosincs vége, mert valakinek ez tetszik valakinek az. Nem tudnak mindenkinek megfelelni de nem is tudnának, nem is akarnak. Azt meg nem értem, hogy minden versenyen legyen két szín. Ha a verseny előtt közlik, hogy a lágyabb lesz a sárga, a keményebb az ezüst és ezt valakinek nehezére esik megjegyezni, az nézzen kő-papír-olló világbajnokságot vagy kínozza magát és nézze fekete-fehér tv-n az F1-et. És jönnek elő az olyan hozzászólások is, hogy a Bridgestone mennyire de jobb volt, holott ha egy évet visszatekernék, azokkal sem volt senki elégedett. Kb ennyi.
A ligán még gondolkozom. -
munky
őstag
Szerintem a legtöbb néző számára teljesen érdektelen, hogy a gumigyártó teljes palettáján egy keverék közepesnek vagy keménynek számít, így az adott hétvégén jelenlévő keverékek közül bőven elég volt jelölni a lágyabbat is...
De ez ízlés kérdése, engem például nem zavart a dolog.
Majd kiderül, hogy a Pirelli féle megoldás mit mutat a gyakorlatban.
-
attisx
addikt
A Foreca 10 napos előrejelzése szerint az egész jövőhéten esős idő lesz. Aztán meg majd meglátjuk. Amilyen pontosak ezek az időjósok...
-
hunnylander
őstag
Még szép.
De ez alapján is, nekem az a benyomásom, tudva azt, hogy a PyroSicet lelkesen használják bevonatként, hogy (minimum) a Ferrari és a McLaren úgy gondolta, hogy a felesleges körülményeskedés helyett jobb lenne, ha engedélyeztetnénk a full anyaghasználatot, mert így feltehetőleg praktikusabb és gyorsabb a kivitelezés és az végeredmény meg megbízhatóbb.
Tehát 'ha úgy is megcsináljuk bevonatosan, ha elutasítást kapunk, nem lenne jobb ha ejtenénk ezt a szőrszálhasogató színjátékot és akkor mindenkinek kisebb vesződsége lenne vele'?
Nyilvánvalóan, főleg a vérmesebb csapatok, akik érzik, hogy idén lesz bőven kipufogó-fejlesztési verseny, úgy gondolják, hogy jobb lenne olyan anyaghasználati platformot kialakítani ehhez, ami kevesebb vesződséggel és pepecseléssel jár.
Az FIA indoklásából, szemszögéből, ha csak az anyagköltséget nézik, mondhatják, hogy a PyroSicet nem engedjük használni 'tisztán', teljes keresztmetszetben, mert túl drága és a kis csapatok nem bírnák anyagilag. Viszont a pepecselős, bevonatolós hőszigetelő megoldások, szintén PyroSicből és társaikból meg a munkaigényessége miatt lehet drága, mert több munkaóra.
-
Male
nagyúr
Nekem úgy rémlik, mintha inkább támadta volna a dolgot... főleg a HRT-t. Persze lehet rosszul emlékszem.
CW interjú. Elég fura dolgok vannak benne, pl:
"Ha a hátul haladó versenyző egy másodpercen belül követi az előtte haladót, akkor a versenyfelügyelők egy elektromos jellel értesíteni fogják, hogy használhatja a rendszert"
Ez csak a fordítás, vagy komolyan ilyen a rendszer? Ne már, hogy egy ember fogja nyomkodni a gombot, hogy ki volt 1 másodpercen belül... még jó, hogy nem stopperrel állnak akkor ott, aztán zászlózgatnak. Ha ez komolyan nem automata rendszer, abból nagy cirkusz lesz egy hiba esetén."Szándékosan úgy írtuk meg a programot, hogy adott esetben, például, ha a két autó közti távolságot mérő rendszer bármilyen okból meghibásodik, a versenyző felül tudja írni majd a rendszert, és ő maga is működésbe hozhatja azt. Ez persze csak akkor lesz megengedett a számára, ha a csapata rendkívüli utasítást kapott erre vonatkozóan a versenyfelügyelőktől, és a rendszer jogosulatlan használata esetén természetesen súlyos büntetések lesznek kiszabva."
Na ez meg aztán... tehát ha elromlik, akkor majd a versenyző nézegeti, és ha ő 1 másodpercnél kevesebbnek látja, akkor felülbírálhatja a rendszert, és nyomja a gombot???
Ha ezzel valaki nyer vagy éppen veszít, abból aztán megint mi lesz...
Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- CPU léghűtés kibeszélő
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Autóhifi
- SSD kibeszélő
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Legion Go 8APU1
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Zebra ZP505 EPL - Hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest