- iPhone topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #15381 üzenetére
Ide inkább másolnék valamit:
"Meg szabad állni. Fontos, hogy elegendő benzin legyen az autóban ahhoz, hogy az FIA benzinmintát tudjon venni." – idézi a Motorsport-Total.com Hamiltont, aki valóban nem vétett a szabályok ellen, mindössze figyelmen kívül hagyta Charlie Whiting emlékeztetőjét. Az FIA versenyigazgatója pénteken felszólította a pilótákat arra, hogy az időmérőn a fel- és levezetőköröket egy meghatározott időn belül teljesítsék, hogy ne akadályozzanak másokat.A McLaren csapatvezetője, Martin Whitmarsh ezzel kapcsolatban elmondta: "Valóban kaptunk egy felszólítást, amely szerint az autóknak egy meghatározott időn belül kell visszaérniük a boxba, de ez nem szabály. A szabályzat ellen nem vétettünk. Nem így terveztük a dolgokat, de ez nem Lewis felelőssége. Hibáztunk, de választanunk kellett, hogy megállunk, vagy visszajövünk a boxba, ez esetben azonban nem lett volna elegendő üzemanyag a tankban a próbához."
Az FIA előírásai szerint minimum egy kilogramm benzinnek kell lennie az autóban, amikor a versenyző leparkol a parc fermébe. Amennyiben Hamilton önerőből visszament volna a boxba, nem lett volna elegendő benzinmennyiség a versenygépében. "A felhívás nem szabály, ezért fontosabbnak tartottuk, hogy legyen elegendő benzin az autóban. A szabályzat nem írja elő, hogy vissza kell menni a boxba. Ha egy kerék leszakad az autóról, akkor sem lehet visszamenni." – mondta Whitmarsh.
"
Hamilton meg:
"Azzal a szándékkal mentem ki a pályára, hogy egy kört futok ezekkel a gumikkal. Abban a körben, ami eredetileg az utolsó lett volna, keményen hajtottam a kerékvetőre, ami időveszteséggel járt. Nem tudtam javítani, közben pedig láttam, hogy Mark vette át a vezetést. Nem voltam tisztában azzal, hogy pontosan hol is állok, de tudtam, hogy kell futnom még egy kört. A rádióban közölték velem, hogy még van elegendő benzin az autómban egy további gyors körre." -
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #15305 üzenetére
Webbo nem fogja elengedni, de ugye Webbo nem egy igazi rajtgép ez természetes modon is megeshet. Aztán a kerékcsere - de ugye Webbo kiautzhat olyan elönyt, hogy azt csak nagy szinjátékkal lehessen összehozni.
De ha van a Red Bullnak esze, nem erölteti a bundást. Egyrészt a gyanu felhöje lebeg felettük, ami nem jo reklám, másodszor Lajcsi meg a mekivel nagyon megérkezett, és Lonzi is megjöhet - akkor pedig a kölköt megeszik - Webbo inkább állhatja a sarat... -
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #15048 üzenetére
Az a baj, hogy nem sok hely van, ahová érdemes menni. Mekinél a Lajos-Gombos duó maradni fog, a Ferrarinál megint egy primadonna mögötti másodhegedűs szerepre kárhozatnák Lonzi mögött, Renaultnál Kubica helyére, bár kötve hiszem, hogy Robertünk bevállalná a másodhegedűsi posztot a Ferrarinál, Petrov meg szemmel látahóan jól fejlődik. A Mercinél meg szintén stabil a felállás. Neki a legjobb eséje a VB. címre paradox módon a Red Bullnál van. Lehet, hogy a felsővezetés Vettelt komálja, de a gárdája már kiáll mellette.
-
Integra
titán
válasz
PazsitZ #15005 üzenetére
na, eddie bácsi is csak megmondta a frankót.
horner meg akarta előztetni webbert. egészen biztos vagyok, hogy webber most már kegyvesztett nála. és a kép nem is vettel-webber miatt áll össze, hanem horner miatt, és a magyarázkodások miatt. ejjj, baszki, szomorú ez
pedig örülni kéne, hogy végre valakik tépik egymást, versenyeznek, aztán csak kiderül, hogy nincsen új a nap alatt... -
MPowerPH
félisten
válasz
PazsitZ #15005 üzenetére
Nah, ez a szégyen. De most kiderül az RBR sok szennye, én sajnálom Webber-t.
Ezt a szezont nézve egyáltalán nem rosszabb mint Vettel. Már abban se vagyok biztos, hogy rossz volt az autója Monacoban a kis németnek, szerintem ez is afféle magyarázkodás miért is volt ilyen lassú.
TESCO-Zsömle: Egyenlőre nagyon úgy néz ki, hogy a Ferrari elmaradt a fejlesztésekkel, és nem lesz VB cím. Szerintem már csak a sajtó előtt hitegetik magukat, óriási fordulat kellene ehhez. A Mercedes is már változtatott, idén már csak egy futamgyőzelemre hajtanak. Az kb. reális is lehet.
-
Ijk
nagyúr
válasz
PazsitZ #14969 üzenetére
Nem kell lehúzódnia. Senki nem állította hogy a gonosz Webber, direkt betartott. Csak volt egy baleset, amit egyikőjük sem akart, viszont mindkettő ludas volt benne. Ha egy csapaton belül előzgetnek, akkor azt lehetőleg biztonságosan kell lejátszani, itt pedig egyik fél sem engedett. Webbernek is igaza volt hogy nem akarta eldobni az 1. helyet, Vettelnek is hogy küzdött. Viszont mindketten erőszakosak voltak, meglett az eredménye.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
PazsitZ #14955 üzenetére
Az mindegy, ha Webber kimegy a pályáról, Vettel meg nem, akkor megnyerte. A pálya nyomvonalán kívül Webber nem előzhet, ergó vagy bejön mögé másodiknak, vagy levágja a kanyart, majd illedelmesen helyet cserélnek.
Azt is érdemes megjegyezni, hogy számtalan hasonlóan szoros előzést láttunk már vérprofiktól, és ha a külső pilóta nem enged, bizony az előző nem húzza rá ütközésig, hanem marad mellette vagy feladja. Az már csak a támadott pilóta idegein múlik, hogy lemegy-e a pályáról, vagy sem. Ha pedig mégis baj van, akkor szimpla versenybaleset. Mindketten vállalják a kockázatot, mikor egyikük sem enged.
Ez az eset csak annyiban különleges, hogy csapaton belül történt a baj, csapatutasítás gyanúja alatt, és hogy a RB -a pletykák szerint- a nyerő lovat akarja leszedálni...
Más: Mondták itt páran, hogy ha Webber elég tökös, szembemegy a csapattal és bajnok lesz. Én meg azt mondom, ha a csapat eldönti, hogy Márk nem nyer, akkor nem fog. Jönnek majd a boxutcabeli hibák, a rossz beállítások, stb... A F1 csapatmunka a pilóta egymaga tehetetlen. Lásd tavaly Alonso. Szar autóval nem lehetsz bajnok. Márpedig a F1-ben sokkal könnyebb a jó autóból szart csinálni, mint fordítva...
-
MPowerPH
félisten
válasz
PazsitZ #14955 üzenetére
Bizony, tovább csúszott volna, de Webber nem ment volna vele. Ő jobban megtudta volna fékezni a gépet, és átfűzte volna magát belső ívre. Ez a manőver ezeknél a pilótáknál alap dolog, ha Vettel nem húz be, akkor se tudott volna bejönni Webber elé, csak a kanyar közepéig. Webber sokkal előnyösebb pozícióban volt, Vettel arra számított, hogy Webber elveszi a gázt. Hát nem ez lett...
-
-
D@ni88
addikt
válasz
PazsitZ #14894 üzenetére
Sztem meg más volt a dologban, Webber ugye holtversenyben állt Vettel-el, és neki nem volt elég az a pontkülönbség amit szerezhetett volna.
Tehát direkt lassabban haladt az egyenesben, hogy feltartsa Vettelt, és mivel csapattárs, majd csak nem előzi meg, vagyis hát ő nem akart hagyni neki helyet. Viszont a mögötte lévő Mclaren Hamiltonnal a fedélzeten az F-csatorna miatt jön mint a torpedó. Szval sztem az a helyzet hogy Webber jobban fél Vetteltől, mint Hamiltontól. Miután kiesett Vettel, és a Mclarenek 1-2 pozícióba kerültek, és takarékoskodni kellett nekik, Webber mért kapcsolt rá újra versenytempóra? Oka nem volt rá, mivel előtte és utána is ott volt az univerzum.
Biztos nem így akarta Webber, hogy Vettel kiessen, ő csak annyit akart hogy Hamilton megelőzze. Ha pedig ez így van akkor eléggé nem csapatjátékos. Maga a baleset meg tényleg 50-50%kal hozták össze, de az előzménye, ami ide vezetett az Webberre róható, és talán ezért mondja az RB csapat, aki jobban átlátja a dolgokat, hogy nem Vettel volt a hibás. -
Pá
addikt
válasz
PazsitZ #14894 üzenetére
Úgy, hogy az a gyors kör valójában nem is volt olyan gyors.
Hasonló köridőt futott a verseny azon szakaszában friss gumival Algersuari és Petrov is. Szóval simán reális, hogy Webber spórolva tudott olyat menni és ha nem takarékoskodik, sztem benne lett volna még egy jó másodperc. -
hoffman_
nagyúr
válasz
PazsitZ #14825 üzenetére
Mármint ezzel nem Webbert akarom bántani, nálam talán ő a kevésbé vétkes, ha van ilyen
Ez egy rázós versenyszitu volt, túl sok kockázattal. Vettel részéről érthető az "irigység", gyerek még. Webber meg konok, és célra tarts van nála újabban. Én nem hibáztatok senkit. Maximum annyiban, hogy 2 ilyen kvalitású pilóta, és mekkora barom mindkettő
-
Ijk
nagyúr
válasz
PazsitZ #14792 üzenetére
Szerinted hány olyan előzés van amikor teljesen párhuzamosan mennek az autók egymás mellett? Hányszor van az, mikor valaki mellett éppen elhalad a gyorsabb és kicsit arrébb teszi?
Webber látta, hogy biztosan összefognak érni, ennek ellenére nem korrigált. Vettel olyan mint egy pulikutya, nem várt volna még egy keveset, rögtön előzni akart, és türelmetlenül be akart jönni, de nem látta hogy pontosan milyen messze van a másik autó. Webber látta, ennek ellenére inkább bevállalta az ütközést, amellett hogy jogosan tartotta az irányt. 0:50
Most az a kérdés hogy ha te látod hogy jön az a hülye rád, és el tudod kerülni az ütközést, akkor elkerülöd, vagy szarsz rá? -
-
-
válasz
PazsitZ #14688 üzenetére
Idegeskedhetnek is a Red Bullnál, főleg így, hogy láthatták a McLaren üzemanyagspórolását a verseny utolsó felében.
Gondolom Hamilton a verseny jó részét 'előzés' fokozatban töltötte el, és Button sem spórolt az üzemanyaggal (pit stop előtti etap, Hamilton utolérése), így a Red Bull simán behúzhatta volna ezt a kettősgyőzelmet, mert a McLarennek vissza kellett volna vennie.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
PazsitZ #14594 üzenetére
Csak megjegyzem, hogy Vettel kinnt volt már a füvön, miután Webber KITERELTE. Tényleg, mekkora rohadék ez a Vettel, hogy beljebb akart húzódni.
(#14614) darál0w: Persze mert az úgy megy, hogy a füvön fékezel
Ha meg akkor fékez amikor az incidens történt akkor Webber belemegy Vettel kocsijának az oldaldobozába/első kerekébe, sokkal jobb ugye? -
Gyusz
őstag
válasz
PazsitZ #14458 üzenetére
Kimi után nekem a második kedvenc pilótám Webber volt, az idei évtől viszont leginkább Red Bull drukker vagyok (bár tavaly is nekik szurkoltam a Ferrari esélytelenségét látva), nekem mindegy melyik pilóta nyer. Olyan mintha Vettel kapcsán sosem olvasnám, hogy "Igen, elcsesztem.", állandóan más problémákat hoznak fel. A Webber szekér beindulása óta meg főleg furcsának találom, de lehet, hogy rosszul látom.
-
TOM-202
senior tag
válasz
PazsitZ #14294 üzenetére
Szinte minden főtervező elismerően nyilatkozik Newey munkájáról. Sokan csodálják is amiket kitalál azért hogy gyorsabb legyen a kocsi. Emlékszem anno a 90-es évek végén amikor a McLaren volt csúcsformában ugyanúgy nem értették a többi csapatnál hogy mitől ilyen jó a kocsijuk mint most a RedBull. Ha jól emlékszem anno a Williams-nél is dolgozott és konkrétan neki, a munkájának köszönhetik a világbajnoki címeiket.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
PazsitZ #14294 üzenetére
Newey-Horner páros elég ütős. Ha az utóbbi időben nem erősödött volna meg Webber, akkor oda lehetne melléjük írni Vettelt is. De most úgy néz ki, hogy nagy verseny lesz a két pilóta között. Amíg persze lehet... csalódnék, ha Vettel nem tudna visszavágni az elmúlt két versenyért.
-
MPowerPH
félisten
válasz
PazsitZ #9952 üzenetére
Igen, sajnos.
Mondjuk a Mercedes motrot semmi esetre se kapták volna meg, esetleg a Ferrari jó választás lett volna.
[CS]Blade2: Megint kezdődik ez az egész... Már nagyon unalmas. És megint a Meki, ők valahogy mindig alakítanak az év elején.
Male: Persze, nem csak azon múlik, ez világos. De tavaly nagy jelentőséget tulajdonítottak neki.
-
hejesírásó
senior tag
válasz
PazsitZ #5925 üzenetére
azon filózok h egy polgári bíróságos döntéssel ha az FIA azt mondja h már pedig te nem lehetsz csapatfőnök akkor mi fog történni.
csak mert az FIA elég ügyesen tud ám hatni egy csapatra ha nem akarja h annak a csapatnak B. legyen a főnöke. kérdés h az F1 ki akar-e vele továbbr ais cseszni (jogosan) vagy megenyhülnek-e felé.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #2142 üzenetére
Rosberget viszi a Merci a Brawnhoz, merthogy néhány éven belül már az lesz az ezüstnyíl (illetve az is) és Rosberg papa amúgy is eltanácsolta a fiát Lewistól. Félti a Rosberg nevet.
Kimit szemrebbenés nélkül leszerződtetné a McLaren, Kimin áll hogy akar e jönni.
Glock, Sutil, Heidfeld szintén új szerződéskötések előtt áll, de szerintem egyikükben sem lát elég fantáziát és marketing értéket a McLaren vezetés.
Szerintem Lewisnak irreleváns, gyenge vagy erős csapattársa van. Ő magát akkor is hajtja, akár a végletekig, ha sehol sincs a csapattárs. Értelemszerűen egy erősebb csapattárstól gyakrabban kaphat majd ki, főleg időmérőn, mert abban nem tartom különlegesnek.
Én a Hamilton-Raikkönen párosra látok a legnagyobb esélyt, mert két világbajnok egy csapatban az nagy húzás, és a McLaren szereti az ilyet. Tűz és jég, black and white.
-
proof88
addikt
válasz
PazsitZ #2128 üzenetére
Múltkor linkelte valaki, hogy elmondták az eligazításon, mit lehet tenni az 1. kanyarban Spa-ban, a rajt után... itt valószínűleg ez nem volt megengedve, főleg nem az n. kanyarban, akkor miért sír a szája? Egyből vissza kellett volna engedni maga elé Alonso-t, az lett volna a legtisztább. Ő is érezte ezt, ezért kérdezte, hogy "why Glock?", és nem azt, hogy "why them together?" vagy vmi ilyesmi. Legalábbis szerintem. Minek kell Kimivel példálózni? Az szabályos volt.
-
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #1577 üzenetére
Nos, nekem amikor 89-ben Senna kitorpedózta Prostot, és még csak nem is tagadta szándékosságát, majd semmi büntit nem kapott, akkor részemről már leégett a sport.
Sumimisi-Hill eset után Webber megjelenéséig elvétve néztem futamot. Most ő Mansell, aki miatt még nézem a műsort, és anyázom a bírókat, mert valahogy mindig megbüntetik, és megbocsájtanak az ellene vétkezőknek.Ezuttal köszönet kispikének(
), hogy brióst a megérdemelt pokolba küldte. Ha valaki Webber 2002-es szezonja után nem tud ülést szerezni egy jó csapatnál, akkor már megérdemli...
-
puttputt
őstag
válasz
PazsitZ #1577 üzenetére
Én is nagyon sajnáltam szegényt... mióta bent van, a top3 favoritjaim közt folyamatosan szerepel. Most is, megosztva Vettellel.
Viszont, neki még van némi ideje (remélhetőleg), nem úgy mint Barichellonak - csak ezért örülnék, ha idén ő (Bar.) vinné a VB-t...
Aztán, nagyon bízom benne, hogy Webbernek is összejön majd a cím a közeljövőben... -
hunnylander
őstag
Több esélyt adok neki, hogy csak kis piquet akar még pár címlapot meg lejáratni a Renault-t.
Én máshogy gondolom. Piquet ebből csak rosszul jöhet ki. Ha vádaskodik, akkor azért, ha beigazolódik a vád (amit még nem is tudni, hogy egyáltalán ő vetett e fel), akkor meg azért. Mivel ilyet egy pilóta nem csinálhat. Veszélyes magára és a versenyzőtársaira, pályabírókra és így tovább. Az ilyen pilótát két lábbal rúgnák ki véglegesen, maximum az apja könyörögheti vissza, de talán még ez is kevés lenne.
Bernie Ecclestone fears inquiry may force Renault out (magyarítva: [link])
Persze valaki mondhatja, hogy nade Kispiké már úgyis búcsút intett az F1-nek. Ez nem igaz. Esélyes volt megragadni, mivel sokan még mindig tehetségesnek tartják és beszámítják neki, hogy milyen bánásmódot kapott a Renault-nál. Továbbá nagyon nagy szurkolótábora van (az egyik legnagyobb Kimié után), jó üzlet alkalmazni, és továbbra sem tartom tehetségtelennek. Neki másabb atmoszféra és csapatvezető kell a jó teljesítményhez és mindig is lassabban tanult bele egy új szériába.
-
gV
őstag
-
PazsitZ
addikt
Esetleg megint jön a promó, hogy Schumi meggyógyult és mégis beül?
Bár ezt Monza után lenne logikus megjátszani, akkor lesz majd 2 hét szünet.Toyota végre pontszerző pozicióba volt erre rögtön elintézték a futamot.
Webber nem szarozik
, de igazából a csapat sara, h mikor engedik ki
Aktív témák
Hirdetés
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- iPhone topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- Eredeti játékok OFF topik
- Spórolós topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPad (9th Generáció) Wi-fi + Cellular, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest