Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
SzalaiG #10922 üzenetére
Szerintem nem. Sajnos a Mercedes lemaradása az RBR-Ferrari duóhoz 1s, a Mekihez viszonyítva 0.5s legalább. Így a papírforma alapján a legjobb esetben is csak a 7. helyet szerezheti meg. És akkor még ott van Kubica. Nehéz nagyon, nem valami meggyőző az a Merci. Én sokkal többet vártam ettől a csapattól.
-
MPowerPH
félisten
válasz
SzalaiG #10916 üzenetére
Ha nem lesz eső, vonatozás lesz.
De úgyis nedves lesz a pálya, és lesz kavalkád.
Bahreinben az volt a probléma, hogy szélárnyákban melegedtek túl a gumi, azért is nem erőltették az előzést. Láttátok, Ausztrálon már a száraz pályán nem lehetett előzni, hiába volt több mint 1s -el gyorsabb. Míg előtte nedves aszfalton könnyedén összejött.
Malaysiában meg amúgy is meleg van, hosszú elnyújtott kanyarokkal. Ez hőségben és szélárnyékban a leg-leg gumigyilkosabb szituáció. Sokkal zavaróbb itt a szélárnyék, mint Ausztráliában.Időjárás egy full esős versenynél nem dönt, csak más képességek kerülnek előtérbe, és az autók közötti teljesítmény háttérbe szorul.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
SzalaiG #10680 üzenetére
Most miért? Nem Lonzi volt a hibás. Sanszos, hogy a futamgyőzelmet bukta be, mikor Gombos kilökte.
Schumi még lájtosan megúszta a dolgot. Alonso ott maradt a mezőny után menetiránnyal szembe...
proof88: Ja, ja, arra emlékszem is, mikor anno nyilatkozta, hogy a fékkel volt vmi nagy hiba... Hát cumi a köbön technikai okokból folyton az élről kiesni, de ha jól emlékszem ilyet is láttunk már ugye Räikkönen+McLaren kombóban.
-
Nowhereman
őstag
válasz
SzalaiG #10362 üzenetére
Talán meg baromira sokba kerülne. Mire levernék az árát, meg már atomautóink lesznek. Más, hogy majd az elektromos járgányokban nem nagyon lehet majd használni.
Kiváncsi leszek, mikor áll valaki rajthoz egy elektromos autóval, mondjuk a WRC-ben./akkora etapokra nem kell őrületes aksi, és amire 300 villanypaci képes 300 belsőégésű telivérrel szemben... -
#70869248
törölt tag
válasz
SzalaiG #10297 üzenetére
Ez annyira csinált dolog...nem lehet matekolni mert nem müködik, amennyiben Massa valóban megnyeri a versenyt, ...mert az mellett hogy más versenyzők is képben voltak, a HunRing-n 3 körrel a vége előtt elfüstölt motorral ezt mindig feltételes módba kell tenni, szal ha tényleg megnyerte volna, akkor arra a McLaren-től is más reakció jön...teszem azt akkor nem 3 hétvégés motorral vágnak neki a évzáró futamnak biztonsági versenytaktikával.
Massa-nak nem ezen a futamon kell gondolkoznia, hanem az azt megelőző Monza-i versenyen, ahol volt egy akkora sansza mint állat, mert Hamilton a 15. Kimi meg a 14. helyre kvalifikálta magát a száradó pályán, ő pedig a 6. helyről rajtolva nem hogy nem nyerte meg a futamot, hanem uezen a helyen futott be pont Hamilton elött (1 másodperccel)...és miközben Hamilton az egyik legjobb versenyt futotta:
"Az extrém körülmények között feltűnően gyors Hamilton azonban néhány perccel később begyújtotta a rakétákat, és meg is indította felzárkózási hadjáratát. A brit a 10. és a 23. kör között Fisichellát, Räikkönent, Nick Heidfeldet, Timo Glockot, Robert Kubicát, Fernando Alonsót és Jarno Trullit is maga mögé utasította, így egészen a 6. helyig zárkózott fel."
Addig Massa-t nem lehetett észrevenni a pályán..
A számolgatás nem old meg semmit, amiből tanulni lehet az ez.Kicsit off:
TEN CORVETTES WIN iRACING.COM 120 MINUTES OF SEBRING
..azért az americanlemans.com-n szembenézni ezzel a hírrel szimesként nem gyenge élmény -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
SzalaiG #8916 üzenetére
Hiába Senna, F1-ben még nem tett le semmit. Nézd az aélcsapatokat. 4 világbajnok mellett ilyenek: Rosberg, Massa, Webber, Vettel, Kovalainen, Kubica. A valamire való autókban vagy több éves tapasztalattal rendelkező pilóták ülnek, vagy olyan fiatalok, akik már letettek az asztalra. Az ifjabbik Schumaher is bizonyította, hogy a név önmagában semmit sem ér.
Jobb lett voln, ha be sem kerül? Ne neee... Nézdd meg Rosberg, Vettel hol kezdte, és hova jutott. Alsó csapatokból is be lehet kerülni. Ha másodperc(ek)et ver a csapattársára ugyanolyan verdával (lásd Alonso-Fisichella v. Alonso-Piuet), az szemet szúr a csapatoknak.
Az sem mindegy, milyen pilótákat válogat össze egy csapat. Például idén a McLaren két bajnokkal indul. Hasonló felállással 2007-ben már egyszer cummantottak egyet, sajnos Alonso kárára. De nézhetjük a Ferrari-t is. Massa jó pilóta, csak sokat számít, mi van a fejében. Raikkonen sose tudta Schumacher szerepét betölteni, mert egy jégcsap. Egy kézen összeszámolható, hányszor mosolygott. Alonso sokkal inkább illik a csapathoz, és ez idén meg is fog mutatkozni, mert a csapatmorál keményen kihat az eredményekre.
Kicsit hosszúra sikeredett, de remélem a lényeg átment. Nem szabad temetni valakit, csak mert nem élcsapatban kezd. Ha jól megy, 1-2 éven belül már a Toro Rosso-ban ülhet, ami ugye a RedBull próba/nevelde-csapata, onnan pedig simán mehet tovább az élcsapatba, ha megfelel.
-
#70869248
törölt tag
válasz
SzalaiG #8799 üzenetére
érdekes hogy egy hozszólásban említed őket..
Ahogy homologizálták a Dallara kasztniját:
Stefan GP most egyszerűen felvásárolta azt az autót, amit a Dallara a Campos számára tervezett, de az nem tudott kifizetni....A Dallarát tehát nem maguknak vásárolták meg, hanem csak azért, hogy a Camposnak ne legyen mivel indulnia, s így felszabaduljon egy hely a telített mezőnyben.
2010.febr.04. -
#70869248
törölt tag
válasz
SzalaiG #8505 üzenetére
Az...bár Senna már a végére ért oda a JPS legendának ( két év végi 4. hely jött össze).
Addigra halott volt már C. Chapman, ...M. Andretti-t, Emmo' Fittipaldi és a halálában világbajnok Rindt akik sztem inkább fémjelezték.
...igazából még a turbinás öszkerekes Lotus-ra is került JPS festés, csak még nem a klasszikus formában.a bitang:
és az KV festése:
ki van emelve az orrkúp, azért nem stimmel elsőre
-
Motion_Blur
félisten
válasz
SzalaiG #8069 üzenetére
14:00 - Egyébként az sem feltétlenül biztos, hogy probléma adódott a W01-gyel, ugyanis a csapatoknál bevett szokás, hogy a tesztidőszakban néhányszor addig futtatják autóikat, amíg azokból ki nem fogy a benzin.
14:28 - Sőt, a Mercedes problémája sem lehetett komoly: Schumacher máris visszatért a pályára. Mindössze 35 perccel ezelőtt ragadt kint, úgyhogy alig vesztett időt. Továbbra is ő a leggyorsabb..
Massa alatt is ugyanígy megállt a Ferrari.
-
-Mike-
addikt
válasz
SzalaiG #8051 üzenetére
Schumacher és Hamilton harcolnak a pályán egy jó párbaj. Hamilton van Schumachernek, de a német gyorsabb. Boldogult nem az új autómúltjába Hamilton McLarenje következni utána kap. Ez nem szól az új autójáról Hamilton McLarenjén túl kapni. Ennek csinos képei és képei vannak!
-
hunnylander
őstag
válasz
SzalaiG #7816 üzenetére
Nem az uszony* miatt. Uszályt mondtam, az autó hosszú tengelytávjára való utalásként. A második kérdésre már válaszoltam.
Spa és Szuzuka nagysebességű pályák, nagysebességű kanyarokkal.
*Az uszony vagy egyéb elnyújtott motorborítás kondicionálja a hátsó szárnyra érkező légáramlatokat, csökkenti a motorborításon keletkező felhajtóerőt és a motor légbeömlőnyílás/airbox miatti turbulenciákat.
-
hunnylander
őstag
válasz
SzalaiG #7809 üzenetére
Azért mert ennek a csónaknak az aerodinamikai hatékonysága, nagysebességű kanyarvétele és stabilitása már agyon van dicsérve.
A hosszú tengelytáv és ezen jellemzők között egyértelmű és eléggé köztudott összefüggés van. Ne gondold, hogy csak pilótafüggő, hogy ki lehet jó Spaban (száraz normális versenyt feltételezve; káoszfutamon persze akárki nyerhet).
(#7813) javítás: ...1 cm-t, de már...
-
Markgx10
őstag
válasz
SzalaiG #7242 üzenetére
Mert kb. 10 millió dollárt keresett évente, többet, mint amennyire a képességei által hivatott, persze addig jó volt a Ferrari, amíg tejelt, csak mióta nincs lé, azóta már kitalálta, hogy neki milyen szar, meg ő egy mártír, pedig csak egy szánalmas patkány, a legundorítóbb alak az f-1 történetében.
-
#70869248
törölt tag
válasz
SzalaiG #6652 üzenetére
Majd február közepén kiderül:
"
Ennek ellenére a csapatfőnök Ganassi lopta el a show-t egy megindító beszéddel, amiben az autóversenyzés iránt táplált, 47 éve tartó szerelmét ecsetelte. Ganassi szenvedélyesen hívta fel a sport vezetőinek figyelmét, hogy értsék meg, az autóiparban manapság zajló drámaian gyors változások közepette az autóversenyzés túlélésének egyetlen módja az, ha releváns tud maradni a piacon. Ehhez a technikai innovációra kell koncentrálni és elkötelezni magunkat az új és innovatív technológiák mellett - még olyan áron is, ha ezzel a sport egyes tradicionális elemeitől kell megválni.Beszédében Ganassi megerősítette azt, hogy Ben Bowlby mérnök (aki a Targat Chip Ganassi Racing IndyCar csapatának tagja) vezetésével zajlik a Delta Wing-nek elnevezett új autó fejlesztése, amit a jövő Indy autójának javasolnak. Ugyanakkor azonnal megcáfolta azt az állítást, hogy a koncepció szülőatyja egyedül a Ganassi csapat lenne és világossá tette, hogy ha a radikálisan új autó vázlatait jóváhagyják, olyan hagyományos kasztnigyártók, mint pl. a Dallara is részt vehetnek a gyártásban és terjesztésben.
„Beválik-e? Gyors lesz-e?,”- tette fel a kérdéseket Ganassi. „Sajnálom, de ezt itt ma este nem tudom maguknak bejelenteni, viszont a jövő hónapban egy nagy autó kiállításon bemutatásra kerül,” - nagy valószínűséggel a február 12-21 között megrendezésre kerülő Chicago Auto Show-n – „és biztos vagyok abban, hogy minden kritériumnak meg fog felelni.
„Óriási előrelépést jelent majd a modern világ elvárásainak megfelelése felé, hogy ugyanolyan teljesítményt tudunk elérni vele sokkal gazdaságosabb működés mellett. Ha pedig túl akarunk élni ebben az iparban, pontosan ezt kell tennünk - nagyobb hatékonyság ugyanolyan teljesítmény és sebesség mellett. És persze ugyanolyan nagyszerű érzés lesz majd Indianapolis-ban az 1-es kanyarban ülve látni is.”
" -
munky
őstag
válasz
SzalaiG #6456 üzenetére
Nem tudom miért kell ezt annyira felfújni komolyan.
Még el sem kezdődött a szezon, de mindenki azon csámcsog, hogy MS lesz az első számú pilóta és Rosberg beszívta, mert előre le vannak osztva a lapok.
Szerintem meg majd csak idény közben döntenek arról, hogy ki kapja a kiemelt szerepet az eredmények függvényében.
-
válasz
SzalaiG #6143 üzenetére
Még semmi konkrétum.Viszont sajnálom a régi pilótákat,Schumacher is ide tartozna,mert felállítottak egy rekordot a pontszámok terén és ezzel az új pontrendszerrel semmibe vész a teljesítményük.Akkor max 10 pont volt,most meg lesz 25.
Ne legyen spórolási verseny.
Muszáj annak lennie és a mi érdekünkben.Ha itt nem fejlesztenek,akkor nem igen fejlődik az autó iparág sem.
Gondolj bele,ha KERS lenne a kocsiban,milyen jó lenne.Nem egy kocsira gondolok hanem az összesre,mennyivel csökkenne a káros anyag kibocsátás.
Ja és nem félj attól,hogy spórolás miatt nem lesz jó futam.CSak jó szabályokat kell hozni -
#70869248
törölt tag
válasz
SzalaiG #6138 üzenetére
Ez már régen az
...de komolyan..maximalizált fordulatú többhétvégés befagyasztott fejlesztésű erőforrások egy versenytávra tankolva.
Sejthető hogy egy szabadjára engedett csapat úgy megverne mindenkit mint a szél.
Forogna 20ezret, minden versenyre új és persze mellé újabb fejlesztésű motor...
szerk: ja és persze közel ideális tömeggel (azaz nincs agyontankolva). -
hunnylander
őstag
válasz
SzalaiG #6138 üzenetére
Gyorsasági autóverseny is fog maradni.
Miért maradjon a jelenlegi 2,5 kg / 5 km, ha ugyanezt a sebességet el lehet majd érni feleekora fogyasztással. Ez a fejlődés, az F1-nek pedig a technikai fejlődésről kell szólnia.
Az a röhejes, hogy már nem az F1-ben vannak a legmodernebb motorok. Ezen változtatni kell. Mit gondolsz miért akar jönni a VW? Nem benzintemető V12-est csinálni, hanem összemérni a technológiai erejét más gyártókkal mégpedig jövőbemutató és az egész autógyártásnak hasznos fejlesztési területeken.
-
#70869248
törölt tag
válasz
SzalaiG #6134 üzenetére
csökkenthetik...észre sem fogod venni
egy turbós V4-V6 az életképes még maximalizált fordulatszám mellett is.
Ahoz hogy egy közúti benzint égető turbós kisköbcentis többhétvégés erőforrás versenyképes legyen ahoz változtatni kell.
Feltöltéssel simán hozzák a V8 szintjét, ugyanoda felpörgetik és kevesebb a forgó tömeg, valmint a kiterjedése. -
stvnppp
senior tag
válasz
SzalaiG #5850 üzenetére
Piros sapkás ember boldog új évet kíván, és nem a Mikulás az!
Máskülönben nem értem ezeket a reakciókat, miért kell!
-
Nowhereman
őstag
válasz
SzalaiG #5182 üzenetére
- egy pilóta, aki elől a mostohagyerek másodpilóta lenyúlta bajnokságot. nem is nagyon termelt ki a 60 év másik ilyen lémert...!
Vettel a listán! Én már attól falnak mentem, hogy a szezon legjobbjának megválasztották egy-két helyen. Akit egy lábhajtásos ferrarival is olyan sokáig lehet feltartani...
Mondjuk volt jobb szavazásos lista is valamelyik honnlapon:
A kérdés: Át akar-e térni a Windows 7-re?
60% - Linuxot használok
39% - Mac tulaj vagyok
1% - a többi verzió... -
hejesírásó
senior tag
válasz
SzalaiG #4887 üzenetére
a porscének az imidzse, ahogy én látom a következő:
-előkelő
-tradícionális, hagyománnyal rendelkező
-visszafogottan sportos
-erőt sugárzó de nem bmw-és erőt hanem kicsit idősebb korosztálynak valót
-megbízható
-versenyre is jól befogható utcai autóka F1 rohanó, gyorsan fejlesztős, 20-éves sztárokkal tűzdelt cirkusza nem igazán passzol az imidzshez. a F1 sokkal jobban passzol egy toyotához, bmw-hez, renaulthoz, mercihez sztem.
értem én h biztos ügyesek lennének, de ne felejtsétek el h ez első sorban a gyártóknak üzlet és reklám. és ez a legfontosabb nekik! ha nem passzol a márkához az adott sport akkor nem járnak vele jól.
pl a jaguár amellett h nem volt jó imidzsben sem volt az igazi. hülyén mutatott az F1-ben.
bár a kocsi festése a mai napig kiemelkedő volt!
Aktív témák
Hirdetés
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest