- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 8 és 8T
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Aktív témák
-
badd
tag
válasz
Xirtam #44865 üzenetére
Mert már csinált pár jó dolgot a pályafutásában. Meg pl. a Honda utolsó évében, amikor odakerült, és annál gyengébb csapat már nem is lehetett volna, akkor azért az egyik esős versenyen egy jó taktikai húzással szereztek egy harmadik helyet talán Barichello-val, és a Ferrariban is nem gyenge számolgatásokat vitt véghez futam közben. Bár akkor fixen a mérnöki munkájára tudott koncentrálni, nem volt csapatfőnök.
(A Brawn GP-t direkt nem hoztam fel, mert ott egy jó ötlet volt csak amivel nyertek, és kb az évad feléig bírták, aztán már csak gyűjtögettek)
-
Motion_Blur
félisten
-
venember83
nagyúr
válasz
Xirtam #43849 üzenetére
Pilóta volt, mégis mit kellett volna tegyen? A versenyért élt, nem tehette, hogy bármilyen ürügy vagy érzés miatt ne üljön be a kocsiba. Nem tehette meg se magával se a csapatával szemben.
leslieke: Szerencsére ez szubjektív dolog, nem igazán mérhető. Maradjunk annyiban, hogy nagyon sokak szerint ő volt a legjobb. A sportszerűtlenség meg relatív, ha a győzelemért hajtott, akkor bármire képes volt, de ugyanakkor Brazíliában rengeteg emberen segített, meg arról sem feledkezhetünk meg, amikor egyik versenyzőtársa miatt állt meg, hogy segítsen neki baleset után. Sokszínű személyiség volt. Olyan igazi szerethető, imádható.
-Mike-: Nem gondolkodtál még az újságíráson? Mindig érdekes meglátásaid vannak.
-
DemonDani
addikt
válasz
Xirtam #43712 üzenetére
lehet hogy most egy komplett saubert elfogadna a ferrári a sajátja helyet...
Kobayashit szeretném talán legjobban. Ő mindig villant, nincs olyan, hogy ő a teljes futam alatt szürkeegérként körözzön
Azt se bánnám ha év közben cserélnék le Massa-t mert ha ez megy egész évben akkor akár Badoer is ülhetne abban a taligában
-
giigz
veterán
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Xirtam #43581 üzenetére
Miért? A RB ellen hány csapat áskálódott az elmúlt években? Szerintem nincs ebben semmi.. a Ferrari is bőszen tiltakozott 2009-ben a dulpa diffúzor ellen.
(#43586) Xirtam: az időmérőn jobb volt a Merci, valszeg pont ennek a rendszernek köszönhetően, ez már elég ok hogy bepróbálkozzon az RB
-
Pá
addikt
-
giigz
veterán
válasz
Xirtam #43185 üzenetére
Az első variációd totál esélytelen szerintem, a Mercinek semmi esélye sincsen megfogni a McLaren-eket... Grosjean talán meglesz neki, és akkor 3. hely, de ez sem lesz állandó, Kimi simán elfogja a Merciket verni, tehát nem sok dobogó lesz nekik az évben... Így kezdésnek persze szép lenne egy MSC dobogó, de én már túl sokat reménykedtem, hogy ezt elkiabáljam...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #43185 üzenetére
Az első verziót én is elképzelhetőnek tartom, viszont sztem:
McLaren
Red Bull
McLaren
Red Bull
...nagyon nehezen fogadom el, hogy nagyot bukott a RB...nem csak aero-ban voltak jók, fogyasztásban, csapatmunkában, és versenyzőben is erősek.
...bár nagyon örülnék egy Schumacher, vagy Grosjean meglepetésnek is (Hamilton is legyen elől)
-
Nowhereman
őstag
válasz
Xirtam #43104 üzenetére
jó beszéljünk a Williamsről: Tavaly Barika mit ment itt az öregmezőny szégyenével, most ezzel mire lenne képes? Kérdés Maldonado lesz-e olyan elmebeteg, aki a zürzavarban át lesz képes kalapálni a verdát az alvadt mezőnyön(eddig nem egy hátsó előre fuss alkat), hogy valami szponzorcsalogató eredményt hozzanak össze...
-
DemonDani
addikt
válasz
Xirtam #42974 üzenetére
Végre az igazi arcok ellen lehet csatában Schumi és nem a kis csicskákat kell lepofozni... most meg lesznek tanítva rajtolni az élmezőny menői...
Raikonnennek meg a csapat baszta el szvsz...
mit kolbászolt kint a keményebb keveréken
Hamilton köre meg nagyon ki jött valahol, szépen behúzott valamit, nem is tudott már javítani rajta. Nem szeretném ha ennyire nyomasztó Mclaren fölény lenne... Romain jó meg szép, de 2-3 verseny és sehol nem lesznek pont mint tavaly szerintem
-
raczger
őstag
válasz
Xirtam #42963 üzenetére
Ha Hamiltont valaki erőből le tudja nyomni versenyen és Haminek nem lesz műszaki gondja, de ami valószínűbb, nem töri össze magát, akkor nem feltétlen ő lesz a VB elmúlt évek statisztikái alapján. Buttonnek pedig szerintem van esélye, futamon erősebb, mint időmérőn. De egyelőre azt mondanám, tippelném, hogy idén mekiből lesz vb csapat és egyéni vb is ott dőlhet el.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Xirtam #42963 üzenetére
Azt, hogy leggyakrabban aki az im-et vagy/és a futamot megnyerte itt, az VB lett.
Tehát aki konkrétan gyors volt. Érdekes, hogy ezt nem emelték ki itt a statisztikák elemzésénél... Szintén csak azt hangoztatták, hogy ezek nem a reális erőviszonyok. Mi azért tudjuk, hogy azok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Xirtam #42936 üzenetére
Ferrari egy hulladék, és ez nem Alonso idejéről látszódik, hanem arról, amit Massa művel. Annyit tud az autó, a többi az, amit Alonso hozzátesz. Szerintem nyugodtan elkezdhetik fejleszteni a következő évi autót....
Schumacher fantasztikus, végre azt a Schumachert látom IM-en is, akit imádok.
Hamilton brutális, végre összejött neki. Remélem megmarad ez az összeszedettsége.
Vettel és az RBR -nek meg kifejezetten örülök, ezt akartam látni. És ami még jobb, Webber most odacsapott neki.
Kíváncsi leszek, hogy a sok divatdrukker mikor lép tovább, és kezd el szurkolni a VB esélyesnek. Van egy érzésem, hogy sok Hamilton drukker lesz itt nemsokára.
-
DemonDani
addikt
válasz
Xirtam #42856 üzenetére
A Gyáróriásokban nem csoda, hogy nagyon kiemelték, sokat beszélnek róla
megénztem az M1 F1-es alkalmazását droidon.
szerintem szükséges. nekem tetszik, és van benne live komment is, így ha valaki nincs gép ellőtt akkor is tudja mi van, sőt már a szabadedzéseken is volt és ott van archivbanszóval ha a müsor nem is, az alkalmazás viszonylag informativnak tűnik.
van benne minden/mindenkiről rövid leírás is, meg hírek is naptár, tabella...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #42851 üzenetére
A Ferrari-nál. A Porsche 918-as pálya-változatában a Williams-féle kinetikus KERS dorombol az anyósülésen, és elvileg az is Street Legal.
Az a gép de gyönyörű a festésével...
És igazi Hybrid gép. Az első kerekeken csak elektomos hajtás van. Ezt a F1-be is alkalmazhatnák, mert mehetne az utcára is.
#42853: Nem tudom. Annyi rémlik, hogy egy nagyon nagy baleset volt sok halálos áldozattal, ami után a Mercedes abbahagyta a versenyzést a F1-ben. Utóbbi persze nem jelenti azt, hogy a baleset a F1-ben történt, azt csak én gondoltam, ahogy azt se jelenti, hogy csak a F1-ben hagyta volna abba.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #42831 üzenetére
Mclaren Vs. Ferrari mindenek felett a két legrégebbi csapat
Szigorúan a gyökereket tekintve a Mercedes és a Ferrari a két legöregebb csapat. Már akkor versenyeztek, mikor még F1 sem volt.
Ugye a gyári Mercedes egyéni VB-címei: 1935, 1936, 1937, 1938, 1939, 1954, 1955.
#42848: Ezért mondta Fater, hogy nem Schumi az igazán nagy visszatérés, hanem a csapat.
35-től zsinórban VB minden évben, míg a háború nem jött, majd 54-55 visszatértek, mikor is Fangio újabb két VB-címet szerzett nekik, aztán megint eltűntek.
Fater szerint egy baleset miatt. Állítólag az egyik autójuk bukott egy nagyot, és kiszállt a nézőtérre.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Xirtam #42843 üzenetére
Nekik az a dolguk hogy a rájuk csapott ajtó mellett megtalálják a kiskaput.
Az hogy az FIA betiltotta a fújt diffúzort szerintem azért nem akkora tragédia. Lényeges szabályváltoztatások se voltak 2009 óta, szóval én nem látok semmi problémát, azt kivéve hogy csúnyák az autók -
-Mike-
addikt
válasz
Xirtam #42831 üzenetére
Ez van. Ha pl idén a Force India lesz a top 3-ban vagy a Sauber akkor az sem lesz jó, mert hogy jön ide egy privát csapat, hogy legyőz pl egy olyan ferrarit, ami 2007 óta nem nyert semmit, csak futamonként akkor vált slickre, amikor elered az eső? Vagy ha caterham beletalál valamibe, akkor ők is hülyék, mert hogy képzeltek jó autót építeni? Tökömért a red bull hibája, hogy verhetetlen autót épít, ilyen mentalitással a Ferrari is kapja be amiért 2004ig überbrutál autókat épített.
-
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #42810 üzenetére
So értitek mit mondok? Qual száraz lesz és szoros és tényleg kikel nyomniuk a szemét na abból már okoskodhatunk.
De ez is amit ma Vettel csinált egyszerűen nem értem. Egyik évben sem volt ennyire fura a mezőny mint most. Nézi a kamera benne ül az autóban és ráhúzza félig a fejére a sisakot, hogy ne lássák az arcát meg a szemét.
Perez meg végig vigyorog mint valami autista.
-
giigz
veterán
válasz
Xirtam #42805 üzenetére
Nem értek annyira ehhez a sporthoz, csak annyit látok, hogy a Red Bull-nál a legkevesebb az ellenkormányzás, míg egy Ferrari vagy Merci kör szinte abból áll, alig tudnak normálisan bevenni egy kanyart... Nyilván a Red Bull nem fog visszafele fejlődni, ezért valószínűsítem, és a belsőkamerás felvételekből ez le is szűrhető, hogy nem lesz ellenfelük. A McLaren-ben bízom ilyen téren, tavaly is közel voltak, és remélem idén meg is verik a Bull-t...
-
MPowerPH
félisten
válasz
Xirtam #42710 üzenetére
Pedig az pont olyan. Ált. aki Melbourne -ben gyors volt, az utána végig dominálni tudott. Tavaly, tavaly előtt is Vettel, aztán Button is, Hamilton is, Raikkonen is, Alonso is. Igaz nem mindig első futam volt Melbourne, de azt azért láthatod, hogy aki itt nyerni tudott, az később megnyerte a VB-t is. Kivétel tavaly előtt, ahol Vettel kipottyant, de ugye az élről tette ezt. Szerintem lehet látni, mert aki nyert, az később VB lett.
Szóval ne utcai pályázzunk már, amit most látni fogunk, az előre vetíti majd a szezont, ahogy azt az elmúlt 6 évben tette.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #42727 üzenetére
Nem azzal van a baj, hogy rosszakat mondanál, egyértelműen egy csapat mellett állsz...és ezért az ember nem feltételezi az hogy elfogulatlan lennél...mint ahogy szerintem sem vagy az....és ha így van ez nem baj, nehogy félreértsd.
De akkor be kell vállalnod hogy nem veszi senki szentírásnak amit írsz...eleve ahhoz szoktunk hogy semmit nem veszünk szentírásnak, amit látsz abból gazdálkodsz, és melléteszed azt amit gondolsz a helyzetről..a tapasztalatodnak, vagy a tájékozottságodnak köszönhetően.
Mindenki ebből gazdálkodik....a viták pedig jó dolgok, mert megismered más mit gondol...és meglátod hogy te mit gondolsz valójában (pláne ha később újraolvasod)
...
A Ferka abból él hogy sportkocsikat gyárt...nem fog kilépni az F1-ből.
...lett volna rá alkalom, és ha ők úgy döntöttek volna akkoriban, az megváltoztatta volna a formula királykategória történelmét...de begyávultak/megalkudtak...mittomén.
De ott akkor nagyrészt a Ferrari-n múlt, mert akkora szavuk van ebben a sportban,...mert a Ferrari maga az F1 gyakorlatilag.
...másoknak is óriási szerepük van benne, de a Ferrari a legnagyobb. -
jpm
senior tag
válasz
Xirtam #42718 üzenetére
Na azért 96 előtt is rengeteget számított a technika (lásd Williams aktív felfüggesztés aki beült VB lett)
Mint versenyzőt utáltam, kis sunyi volt.
Ennek az f1-es marhaságnak meg pont az a lényege hogy megossza az embereket és Te meg én meg a többiek erről vitatkozzunk, menjen a szövegelés, és minden hétvégén leüljünk megnézni Bernie bácsi nagy örömére -
rocket
nagyúr
válasz
Xirtam #42715 üzenetére
Koszond meg a Ferrarinak, hogy betiltottak a teszteket.
Ok voltak azok akik allandoan kulonckodtek, sajat palyan tesztelgettek, es igy a tobbszoroset teszteltek mint a tobbi csapat, es nem akartak errol maguktol lemondani a Fair Play szellemeben.Nem ugy sikerult egy verseny ahogy kellett volna, rogton nyomtak a teszt kilometereket Maranelloban vagy Mugelloban, a tobbi csapat meg malmozott.
A tortenet ironiaja, hogy azota a teljesitmenyukon is meglatszik ennek a kulonckodesnek a hianya.
-
DemonDani
addikt
-
giigz
veterán
válasz
Xirtam #42590 üzenetére
Nem tudom miért, de mintha át sem néznék, mit csinálnak... A főoldalon is, totál bazinagy betűkkel van kiírva, hogy "Vég a téli pihenőnek...". Nem hiszem el, hogy egy bwin-es dolgozó sem járt még azóta a főoldalon, és nem vette volna észre...
Formula 1-es fogadásoknál, többször vettem már észre, hogy Webber helyett Webben-t írnak, pl. most is van egy ilyen. Ez a Brawn GP pedig a fej-fej mellett Button/Alonso, és ott van írva...
-
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #42490 üzenetére
De igen rajta lesznek:
(vicces, hogy hamarabb hoztam a hírt nektek mint hogy a Lotus F1 Team oldalára kikerült.)
Amit még érdemes megemlíteni a sajtóval ellentétesen a többi csapat úgy vélekedik a Ferrari-ról, hogy veszélyes lehet.
Horner úgy fogalmazott, hogy a Ferrari erősebb formában van mint azt mutatja. Tegnap Alonso a saját blogjában pedig próbálta nyugtatni a kételkedőket.
Aktív témák
Hirdetés
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Honor 90 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest