- Fotók, videók mobillal
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Magisk
- Honor Play - játék az árakkal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- LG V30 - vezércsel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
Aktív témák
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6681 üzenetére
Érdekesek ezek az írások. Valahogy Hakkinen felértékelődött a szememben.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6626 üzenetére
Ezt értem, de eddig sem volt olyan rossz pálya Bahrein. Legalábbis vannak pályák, amikre jobban ráférne egy kis vérfrissítés, azért nem értettem, miért pont ezt szabták át.
Valaki beszólt nekik, vagy csak önszorgalomból?
-
ToBeY
nagyúr
válasz
hunnylander #6621 üzenetére
Ehez az autóhoz egyáltalán nem illik ez a szín.Mondjuk Alsono kék sisakja se a ferrari-hoz
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #6609 üzenetére
Jól fog kinézni Sumi piros sisakban, egy ilyen vörsönyautóban!
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6542 üzenetére
Jó a cikk!
Azon gondolkoztam, hogy van-e olyan világbajnokunk a mai mezőnyben -vegyük bele még Raikkonent is- aki alulkormányzott stílust előnyben részesítve nyert vb címet? -
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #6542 üzenetére
Érdekes.
Én Mikát sosem tartottam túl jó versenyzőnek...
Olyan vonalasan vezetett, mint ifj. Hill, de nem annyira tudatosan.
Talán ez lehetett az a bizonyos ilyen-olyan "steer"?
Szerintem elég átlagos volt a "stílusa", ha a legtöbb esetre vonatkoztatom.
Persze, ez nem szakmai, csak személyes vélemény.
Részemről nem tudnám összehozni Schumacherrel.
Az "északiak" közül nekem Raikkönen a sztár.
Persze, a cikk jó!Örülök a blogodnak is!!!
Sok az újdonság, naprakész, szakmai...
Apropó: Milyen poén lenne már, ha Mika is visszajönne.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #6542 üzenetére
Jó a cik hunny! Sumi a király!
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #6541 üzenetére
Ezt tudom, de én úgy kérdeztem, hogy a motorfejlesztés olyan dolog-e. Oké hogy azt raknak bele amit akarnak abba a 2008-as kocsiba, de a szezonra már meg kell magyarázniuk, ha újabb motort raknak az autóba, amivel versenyeznek.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6542 üzenetére
Hány részes ez még?
Nyögjük má ki, hogy Schumi a király.amúgy kösz a linket
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #6523 üzenetére
Ez ugyanolyan dolog, mint az, hogy engedélyt kérnek "felzárkózásra", mert instabil a motor vagy mert többet fogyaszt?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #6523 üzenetére
Nem elég a szezonban, már előtte "csalni" kell..kíváncsi leszek lesz-e az f1-ben valaha egy teljesen tiszta év.
Idén is biztos lesz pár botrány, új csapatok lehet ügyeskednek itt ott?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #6519 üzenetére
"99,99%-ra veszem, hogy az autóban a legújabb fejlesztésű motor van..."
És ezt szabad?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #6519 üzenetére
csak következtetni lehet...ez így van.
Massa és Rossi között 1-1.5 másodperc lehet pusztán azért mert Massa F1-s versenyző (eddig ennyiket kapott).
Mivel Massa már egy jobban felgumizott pályán ment ezért én inkább az 1.5-2 másodpercet tartom elképzelhetőnek.
Slick-n 2009-s aero-val itt 1:19.1-s idő a nemhivatalos legjobb..az év végi autóval sztem elérhető 1:18.
szal minuszolom az F1-s slick-ből a GP2-s slick-t, viszont hozzáadom a 2008-s aero-t, mellétéve hogy Rossi eddig mennyiket kapott a közös teszten, és összeségében ezért tettem Massa-t 1:20-s ...esetleg 1:19-s időre.szerk: persze lehet hogy az egésznek semmi értelme mert Massa egyáltalán nem biztos hogy ürestankos időket akart menni.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #6493 üzenetére
Nagyon jó! Congratulations!
Thx! -
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #6493 üzenetére
köszi, várom a folytatást
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6493 üzenetére
Azzal a másik sztorival lesz valami? A fordításosra gondolok.
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #6493 üzenetére
Folytasd!
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #6493 üzenetére
Köszi!
Kérlek folytasd és linkeld!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #6493 üzenetére
Köszi
-
#95904256
törölt tag
válasz
hunnylander #6475 üzenetére
Még egy kínai versenyző is befizethetne...
A legtöbb cucc így is made in china. -
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6475 üzenetére
Nem semmi ez az orosz népség.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6439 üzenetére
Nem értem hogy a Santander-nek miért nem lett volna jó piros alapon a fehér felirat. Elég trée az a fehér szabályos téglalap benne a piros felirattal. A ruhákról meg le lehetett volna hagyni azokat a fehér csíkokat. Különösen a lábakról.
-
grovani
csendes tag
válasz
hunnylander #6430 üzenetére
Nem talált!
Ferrari fan vagyok amióta nézem a forma1-t. Én igazábol szerintem már inkább csapat rajongó vagyok minthogy pilóta. Most elmúlt 3év évben Kiminek szurkoltam inkább mint Massának de most is inkább Alonso felé húz a szívem minthogy Massa felé.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6406 üzenetére
-
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #6394 üzenetére
Amikor Buttonnak "kinyomta a szemét"?
Dehogynem.
Szerintem akkor vált nemzeti hőssé. Hallva a helyi kommentátorokat... -
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #6388 üzenetére
Ha megáll a motor...
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #6378 üzenetére
Nekem az az érzésem, hogy a rönyó nagyot fog esni. Még a tavalyi szinttől is messze lesznek. De bizonyítani nem tudom.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6380 üzenetére
Szvsz Villeneuve szerintem ideális lenne az USF1-hez. Észak-Amerikai, az USA-ban valamennyire még ismert név és elég nagy tapasztalata is van. Ráadásul lelkes. Nyáron még arról volt szó, hogy tuti leszerződik de végül talán nem akart annyira hamar dönteni:[link]
Reklámarcnak sem rossz szvsz. Anno pl a BMW Sauber inkább őt használta fel reklámokhoz Heidfeld helyett.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6378 üzenetére
Ez tiszta sor. Bár szvsz a Campos-nak nagyobb szüksége lenne most arra a lóvéra, de nyilván én is a Renault-hoz mennék inkább a helyében.
US F1 Team [Cosworth]
22. José Maria LÓPEZ (99%, hogy övé az egyik ülés)
23. James ROSSITER
Ennek a Rossiter-nek a helye ennyire tuti?
Mi lesz azzal amit kb 10x elmondott a két főnök, hogy ők mindenképpen akarnak egy tapasztalt pilótát? Mert ez a kettő minden csak nem tapasztalt...
Akkor már inkább Andy Soucek.
Ja, és ki fogja vezetni Rózsi hiányában először az új McLaren-t?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6374 üzenetére
Miért nem a Campos-hoz megy? Jó, persze tudom hogy a Renault valszeg versenyképesebb lesz.
Vagy ha a Renault nem jön össze akkor az lesz a következő lépés?
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #6361 üzenetére
Én remélem, hogy tud majd mutatni valamit az évben ... én jó vagyok ebben, érzem ha valaki jó pilóta. Most lehetősége is lesz megmutatni.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6349 üzenetére
Ez nagyon szépen hangzik.
Ha előrukkolnak egy olyan autóval, mint a Brawn ebben az évben, akkor felértékelődik sokak szemében Scott Bennett csapata és Amerikában végre piaca lehet az F1-nek is. -
Integra
titán
válasz
hunnylander #6334 üzenetére
és mi köze van ennek ahhoz, hogy button hátsókerekessel majdnem oszlopra kenődött? semmi. mert ez a cikk lényege, nem az awd. egyszerűen csak írni kellett valami körítést.
jó hülyére sikerült. különösen a cikk címe alapján gáz awd-ről hadoválni. -
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #6306 üzenetére
Inkább Heidfeld legyen a befutó!
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6280 üzenetére
Annyira sok arca van...
És még csak az első rész. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #6280 üzenetére
Jim Carrey is meg irigyelhetné Webber némely grimaszát.
Gondolom, azért a cím. -
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #6189 üzenetére
Az első három után, a többi "ezek meg kik?" szerű hatást gyakoroltak rám
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #6170 üzenetére
Ez volt a kedvenc McLaren-em.
Még Honda motoros és gyönyörű.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #6170 üzenetére
Nem rossz, de azért a Merci V8 eléggé durva hozzá képest, hát még amilyen a V10 volt
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6154 üzenetére
Ja, csak az 1 literesnek olyan lesz a hangja kb. mint egy MotoGP-s motornak.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #6154 üzenetére
hát az biztos, meg az lenne nagy elérni hogy ha csak az első pár 2-3 kmbe kellene csak a belsőégésűt használni (az indítás és a feltöltődés miatt) utcaiban legalábbis
-
válasz
hunnylander #6148 üzenetére
Amikor számolják,melyik pilóta mennyi pontit gyűjtött már össze,akkor egységesítik és úgy számolják?
D@ni88: Ne feledd,közúton nincs korlát,akár 100le és 30s-ig használható KERS-et is csinálhatnak
De ha belegondolsz f1-ben le van butítva és kb 30kg az egész,ami a kesztyűtartóba is elfér,sima kocsiba simán lehet nagyobb,nehezebb erősebb.
M5szerk: A 38 Le öreg fiestánkban a KERS nem csak 5%-ot javítana a teljesítményen,hanem 207%-ot
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #6137 üzenetére
Tehát nincs megadva még semmi konkrétum, hogy fizikailag milyen legyen a motor. Én személy szerint szabad kezet adnák nekik, csak néhány dolgot szabnák meg, mint pl. a hengerűrtartalom, turbófeltőltés de az hogy V vagy Boxer vagy Wankel azt eldönthetnék a tervezők
(egyébként 2002/2004-ben a Ferrari is 15 nagydíjat nyert)
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #6135 üzenetére
persze..kézenfekvő hogy a fogyasztás számít.
Egy teljesítményre hangolt turbós motor sosem lesz takarékos, amikor kényszertöltik a hengert akkor mellé kell tenni az üzanyagot is...vagy különben nem lesz semmi.
Valmint egy kisköbcentis magasfordulatú teljesítményre hegyezett turbós erőforrás ritkán szokott megbízható lenni...ez régen nem jelentett akkora problémát, de jelenleg mások a szabályok. -
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #6135 üzenetére
Ne legyen már spórolási VB!!!
Ez gyorsasági autóverseny. Ez legyen szem előtt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #6128 üzenetére
A turbó lóerőt hoz, nagyon nem vihetik le a hengerűrtartalmat (mármint 1literre pl) mert az valahol megbosszulja magát. ...ha pedig bejön a turbó+KERS akkor viszont le lehet csökkenteni a hengerek számát...ami jó.
Amennyiben marad hogy nincs tankolás akkor a turbó sztem csak hátrányt jelent.
szerk:Szvsz csak az energia visszaalalakító rendszerek jelentenek látványos megoldást a hajtás terén. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6128 üzenetére
Ha már így belejöttél.
Azt nem tudod véletlenül, hogy Sumi hivatalosan is 3 évre írt alá, vagy ez csak pletyka volt és nincs megerősítve? -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #6126 üzenetére
akkor tényleg benzinháború van
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #6121 üzenetére
Van már valami irányzat arról, hogy milyen lesz a következő motorszabvány? 6os boxer? (hátha beszáll a VW-Porsche
) Vagy lehetséges az is, hogy marad a jelenlegi felállás?
(esetleg tovább korlátozva persze)
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #6121 üzenetére
azért az érdekes, hogy a Mclaren és a Ferrari is kevesebbet fogyaszt, mint az ugyanolyan motorral rendelkező többi csapat.. (0,1-0,15)
JJános, nem arról van szó hogy mennyt fogyaszt a Ferrari, vagy mennyit a Mclaren. hanem azt hogy pl a Brawn és a FI is többet fogyaszt mint a Mclaren. És nagyából ez a lépcső megvan a Ferrari és a Torro rosso esetében is
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #6102 üzenetére
Biztos volt már róla szó, de a Ferrarinak és a McLarennek miért volt érdeke belemenni abba, hogy idén nem használnak KERS-t? És mégvalami, lehet, hogy nagyon buta kérdés, de mostanában annyira hangsúlyozzák, hogy mennyire-mennyire rossz, ha növelni kell a tengelytávot, de miért ennyire rossz?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6094 üzenetére
Tehát akkor nincs konkrét szabály lefektetve a tank minimum vagy maximum űrtartalmára?
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #6092 üzenetére
és akkor beválik a 240literes tank is?
-
munky
őstag
válasz
hunnylander #6088 üzenetére
Kíváncsi vagyok mennyire lesznek igazak azok a pletykák, hogy sok mindenben hasonlít a tavalyi Red-Bull-hoz.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #6079 üzenetére
THX!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6076 üzenetére
Ehhez nem kell különösebb jóstehetség hisz eredetileg a német zászló színei díszítették a sisakot amiben ugyebár van piros.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #6072 üzenetére
Pedig jó lenne, ha egy várhatóan ezüst autóban pirosan virítania a Mester kobakja
-
ToBeY
nagyúr
válasz
hunnylander #6072 üzenetére
Azt hittem ez lesz,megtévesztett a merci logó
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #6067 üzenetére
Az teljesen egyértelmű volt, hogy kevesebb downforce keletkezik egy GP2 autón, viszont kinézetre leginkább a tavaly előtti és azelőtti F1 autókra emlékeztetnek, ha szerinted jobban néztek ki a tavalyi autók akkor
F1-ben, mint írtam, olyan formulát írjanak elő amilyen a 2003-as volt, akkoriban még voltak előzések és az autók is kinéztek valahogy -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6046 üzenetére
Majd pls linkeld be, ha megírtad.
-
válasz
hunnylander #6045 üzenetére
Massa egyes,Alonso kettes,de Fisco a legjobb.Olyan Kimi-s semmilyen,hármast megérdemel
JJános: A többi versenyzőt annyira nem ismerem,meg nem vagyok olyan jó poén gyártó
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6008 üzenetére
'vazze, hát én is ezt mondtam!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #6013 üzenetére
Richards?
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #6013 üzenetére
na megérte behozni a kiscsapatokat úgy látszik....
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6001 üzenetére
Az f1.com-on a technical analisys résznél vannak erről illusztrációk, nem tudom azokra gondoltál-e esetleg.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #5976 üzenetére
Izgis
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5969 üzenetére
Ez valami renderelt kép. Persze ettől még lehet az új Sauber (rajza).
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #5973 üzenetére
ok, viccelni probaltam ,de latom veled nem lehet...
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #5971 üzenetére
ertem en, el is hiszem, h eredeti, de attol meg barmelyik csapat autoja lehetne vagy akar a tavalyi is az alapjan amennyi latszik belole
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #5969 üzenetére
ez barmi lehet
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5959 üzenetére
Világos.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5956 üzenetére
Ok, a 40% money-t azt értem. Meg a motort is.
Csak az a mondat volt kicsit fura, ahol azt írtad, hogy a Meki még használhatja az ezüst színt pár évig, mert ez is a fizetség része.
Ez kb úgy hatott, mintha az ezüst valami kiváltság lenne és a Meki hálás lehet, amiért megengedik neki, hogy reklámozza a mercit.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5939 üzenetére
Ebben mi a juttatás?
Mármint, abban mi a jó a Mekinek, hogy "második Mercédes gyári csapatként festhetik magukat"? Jár ezzel valami egyéb előny is? Mert önmagában elég röhelyes mint fizettség.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5949 üzenetére
Majd meglátjuk. Ha nem RB-1 akkor MB-1 lesz. Mercedes-Brawn.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5932 üzenetére
Úgy fest hogy nem csak az:
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #5932 üzenetére
semmi
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5939 üzenetére
"...habár az ezüst is egy olyan szín, amelyet használt már a McLaren jóval a Mercedes-kapcsolat előtt."
Mikor?
A BMW biztos szeretné hogy esetleg egy gyengébb szerepléshez kapcsolódjon a márkanevük?
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #5932 üzenetére
tesztekig mindenki ígérget
hogy így meg úgy. Ferrarit is nagyon istenítették aztán mi volt belőle az év elején? Nagy rakás ****
Amúgy meg a narancssárga dizájn így képen nem rossz mintha izzana a fém oldalt
De valami feketés lesz sztem
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #5932 üzenetére
Remélem a Mester elveszi az étvágyukat
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #5912 üzenetére
Ja, mehet Mike Coughlan mellé...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #5904 üzenetére
Lotus F1 Racing [Cosworth]
18. Jarno TRULLI
19. Heikki KOVALAINEN
Ők a maradékok
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #5904 üzenetére
Kár Heidfeldért. Lehet, hogy hosszú távon jó döntésnek bizonyul, de azért ő sem olyan fiatal már, hogy sokat várhasson.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5891 üzenetére
-
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #5891 üzenetére
A végén még ők is "fekete-fehérek" lesznek.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #5879 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy a bemutató napján ki fogja pályára vinni Fiorano-ban az új Ferrarit?
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #5874 üzenetére
Heidfeld lehet a rönyóhol megy?
Della rózsi meg kamui csapattársa a Saubernél? nemá! [link]
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #5849 üzenetére
Nem találom öket...
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #5841 üzenetére
Tényleg itt volt egy más téma is:
Szal a diffúzor szvsz csak annyira lehet forradalmi jövőre amennyi teret engednek neki, többször korlátozták már a sebesség csökentésére, idén/helyesebben tavaly jóval nagyobb szabadságot adtak.Nem hiszem hogy nagy dolgokat lehetne elérni már, hiszen elég régóta létezik...de az kétségtelen hogy ha engedik akkor nagyobb jelentőséget fog kapni.
Szerk:
Az első szárnyról jutott eszembe, nagyokat vigyorogtam mikor darabok törtek le belőle, és az autó gyorsasága nem változott.
Biztos hogy számít, hisz akkor nem került volna fel,..de láttam már többször is az idén mikor a szárny oldalára helyezett kis segédelemek lerepültek...volt amikor kifejezetten nagy darab is, de nem történt semmi látványos.
Sztem bitang ronda volt a 2009-s autó...nagyon remélem hogy visszatérnek egy harmonikusabb kinézethez, mivel az előzések nem ugrottak meg látványosan. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #5841 üzenetére
Sztem meg egész egyszerűen amikor az autó alját kialakítják akkor az általa kifejtett szívóhatást vizsgálják, nem pedig a leszorítóerőt, mert akkor az autó egészével kellene foglalkozni.
..persze mint fent úgy lent, ami kicsiben az nagyban és mind egy nagy egész részei vagyunk, de ez nem igen visz előbbre. Mi dominál az autó aljánál? A szívóhatás....akkor vizsgáljuk már azt.
..ha pedig a kilépő levegő vízszintes elemmel találkozik akkor azon már leszorítóerőt fog kifejteni.
Az autó alján áramló levegő ne találkozzon csak függőleges terelőlemezekkel, és akkor nem fejt ki leszorítóerőt, a szívóhatáshoz nem szükséges. ..és ezzel meg lehet előzni az emeletes diffúzorokat azt kész. -
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #5826 üzenetére
Ha jól emlékszem, a Toyota már idén próbálkozott a tripla fedelessel... Nem sok sikerrel.
Szerintem azért annyit nem hozott, mint amennyire mondták a duplafedelest. Csak valamire rá kellett fogni a nagycsapatoknak, hogy lemaradtak.
(A Red Bull azért fel tudta venni a versenyt a Brawnnal, annak ellenére, hogy 'későn' hozták a sajátjukat. Mondjuk ez az eredményeken nem látszott, sokat hibáztak.) -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #5826 üzenetére
Az összeset ki kellene vágni ami leszorítóerőt is generál...és akkor vége lenne ezeknek a megoldásoknak.
A diffúzor az a szívóhatást hasznosítja, viszont azáltal hogy un. csatornákat alakítanak ki, már leszorítóhatást is biztosít. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #5826 üzenetére
Szerintem ez nem fog akkora előnyt jelenteni, mint most év elején a dupla. Egy tökélyre fejlesztett dupla diffúzor nem lesz hátrányban a képen látható próbálkozással, főleg ha az nincsen harmóniában a kocsi többi részével.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #5826 üzenetére
na akkor megint lesz keveredés
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5818 üzenetére
Én nem kötelezném a csapatokat a kettőre mert az sem jó. Inkább olyan keverékeket vitetnék a FIA helyében a futamokra amivel már necces az egy kiállás. Akkor láthatnánk olyat hogy valaki kockáztat és esetleg a vége előtt pár körrel elfogy a gumi az egy kiállás miatt, vagy éppen kibírja vagy éppen eldurran az utolsó körben és jól kiesik.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5815 üzenetére
ugyanaz, egy kis aprósággal kiegészítve
"Szeretnénk azt is, ha kétszer lehetne kereket cserélni egy helyett"
Ez meg mi? Erről nem is tudtam.
Mármint, hogy jelengleg csak 1 csere engedélyezett jövőre. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5805 üzenetére
Kár hogy nem Horvát csapat. Akkor lehetne az INA a főszponzor.
Bár még éppen így is lehet.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #5757 üzenetére
Majd a harmadik futamtól az lesz.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5785 üzenetére
Ezt majd holnap elolvasom. Jobb is hogy a vezető szakemberek idén inkább nem tippelgetnek mert a tavalyi "sokkal több előzés lesz" teória is besült egy kissé. Ezért kár volt elbarmolni a hátsó szárnyakat.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #5769 üzenetére
Lehet hogy nem költenek annyit, de van már egy jó váltójuk, egy jó motorjuk amit a mercedes fejleszt és ha csak a nagyon jó alap autót fejlesztenék tovább jó irányba már elég egy jó teljesítményhez. Areoban ők vannak a toppon technikai lehetőségekben (szélcsatorna) ha nem tévedek. Én mindenképpen élcsapatnak mondanám őket és az is biztos hogy a mercedes azért ad valamennyi pénzt. Nem azért szerződteték le drága pénzért Schumit hogy befürödjenek, csak akkor térül meg ha ott lesznek elől.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #5772 üzenetére
Én olvastam arról, hogy alacsony költségvetésű modellt akarnak, de az alacsony költségvetés relatív, pláne, hogy eddig szvsz évente tuti, hogy több mint 100 millát pumpált a Mercedes az F1-be
Sőt úgy emlékszem, hogy önfenntartó modellt akarnak kialakítani(avagy, profitáló, vagy legalább nullszaldós, nemde?), ez nem hinném, hogy különös képpen korlátozó tényező lenne a sikeresség szempontjából a korlátozott költségvetés tükrébenAzért Norbi szeretne sok-sok serleget látni a pilótái kezében
Aktív témák
Hirdetés
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest