Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- rootolt Galaxy készülék teljeskörű ROM mentése & visszaírása v. klónozása root-olatlan készülékre TWRP !nélkül!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
- Apple iPhone 11 - népalma
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Nem volt érdeke, de a többség érdekét nézték.
Viszont egyáltalán nem vált nyerő dologgá az egész, bajnokság szinten. A KERS több hátrányt indukált, mint előnyt.
A KERS kötelező bevezetése csak egységesítés árán működne, merthogy csak két csapat tudott tisztességes szintű KERS rendszert megvalósítani, ők is horribilis fejlesztési költségek árán. A kis- és középcsapatoknak szinte megoldhatatlan feladat lett volna.
1 évig pihentetik, aztán meg egységesítve visszatér; remélhetőleg megnövelt teljesítménnyel és akkor tényleg lesz fogyasztáscsökkentő és versenyzési haszna.
(#6118) grabber:
A tavalyi fogyasztáscsökkentő haszna nem egyértelmű; ismerek fogyasztási statisztikákat, de ismerve a számítási rendszerét meg a lehetséges okokat, ez sem meggyőző bizonyíték. [link]A KERS/TERS rendszer (utóbbi hővisszanyerés, remélhetőleg néhány éven belül az is jön a Forma-1-be, talán leghamarabb az új motor-specifikációval 2013-tól), ha elég hatékony illetve nincs túlkorlátozva, akkor egyértelműen csökkenti az üzemanyagfogyasztást.
A kényszerű tengelytáv-növelés az ideális optimum menettulajdonságoktól téríti el az autót, tehát összességében lassul miatta. A Ferrari-McLaren években beszédtéma volt, hogy eltérhetnek tengelytávban. Valószínűleg így is volt. De az optimum egyénileg is változó, a tankolás betiltása mindenkinél fejtörést okoz, az egyéni optimumot rontja el. Habár nem valószínű, hogy anno volt 15 cm különbség a Ferrari és a McLaren között, de nem kizárható. A Ferrari mindig is jobb volt aerodinamikai hatékonyságban, nem exkluzívan csak egy valószínű nagyobb tengelytáv miatt; ennyi nem elég az aerodinamikai hatékonysághoz. aztán ott van, hogy ki milyen pályákra 1lövi be1 az alapkonstrukciót. A McLarennél régóta "happy hunting ground"-nak tnevezik Monacót, ahol minden évben nyerni is akarnak és ez az elhatározás bele is játszik az optimum tengelytáv meghatározásába az adott formula-érában.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Nagyrobogósok baráti topikja
- iPhone topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen