- A OnePlus Nord 5 sem sokkal marad le akkuméretben
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- MiLi MiTag, MiLi LiTag bluetooth trackerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Google Pixel topik
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
-
Gabesz1019
senior tag
válasz
#70869248 #40190 üzenetére
Lehet, hogy nem volt egy szakértő sőt. De szerintem Mezei Dániel sem lesz valami nagy pro. Szakértésre ott lesz Wéber Gabi, Ő ért az F1-hez. Tehát azzal jönni, hogy azért nem kellett Palik mert nem ért az F1-hez... ebből a szempontból szerintem a Mezei Dániel se sokkal jobb. Na mindegy az első futam után már okosabbak leszünk.
-
tjokai
senior tag
válasz
#70869248 #39599 üzenetére
A szerencse forgandó, mondjuk úgy....talán ez a legjobb kifejezés erre az esetre!
Hamilton ás Button nagyon egyforma képességű pilóta, csak a stílusuk más, így pálya és időjárási körülmény válogatja h melyikük kerül ki győztesen!
Alonso folyamat veri Massát mióta egy csapaton belül vannak!
Heidfeild vs Kubica.....egyikük sincs már a F1-ben szerencsére vagy sajnos, ezt mindenki döntse el maga! -
phantom88
tag
válasz
#70869248 #39333 üzenetére
Csináljatok facebook szavazást vagy csoportot vagy valamit, hogy Ne legyen Gyula többet F1 kommentátor... Ha kell a nézettség lehet lesz hatása, én például ebben az évben egyetlen versenyt sem néztem meg az RTL-en, helyette BBC-t néztem, pedig a magyar nyelvet szívesebben hallgatnám...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#70869248 #39333 üzenetére
Halkan jegyezném meg, hogy kis hazánkban spórolás címén bezárták az összes elmeorvosi intézete, szóval minden érintett felügyelet nélkül van...
Volt is a TV-be egy eset, hogy az egyik zaklat egy családot, de nem tehetnek vele semmit, mert egyrészt papírja van róla hogy nem beszámítható, másrészt szó szerint nincs hova vinni...
Nem mintha összefüggés lenne Gyula rajongói és az elmeorvosi szakintézetek közt, csupán a "felügyelet nélkül" kapcsán jegyeztem meg a dolgot...
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #39277 üzenetére
Majd tökmindegy, hogy mit találnak ki, amíg olyan "rugalmasan" értelmezik a szabályokat, mint eddig. A sikánt se lehetne levágni pozicióvédés miatt, mégis láttunk már arra is példát, hogy valaki többször is elkövette egyetlen versenyen, és még figyuszt se kapott. A sárgazászlóra még szektormérést is bevezettek, és el lehet mondani, hogy mindenki nyíltan leszarja - a versenyzők és a bírák is. Szerintem az egész max. arra lesz jó, hogy lesz még egy ürügy Lajost buzerálni...
-
-
TESCO-Zsömle
titán
-
venember83
nagyúr
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #39000 üzenetére
Kinek mi jön be. Engem nem bosszant Barika kifakadásai, lévén többnyire nem teljesen alap nélkül teszi, nem zavar a Lonzi féle diplomatikus mellébeszélés, mert ott sincs szólásszabadság, a Hakkinen-féle halogatós, aztán talán válaszolunk stílus se, lévén veszélyes minden mondat ezen a szinten, nem zavarnak Kimi taplóságai mert őszinte egy képmutatással és hazugsággal kipalástolt világban. Nekem kvázi csak a nárcisztikus (ön)tömjénezés és a saját hibák másra tolása nem jön be...
-
-Mike-
addikt
-
-
#16741888
törölt tag
válasz
#70869248 #38934 üzenetére
Hasonlóan gondolom, nekem az olyan pilóták akik megpróbálnak a csapathoz csapatként hozzáállni, megpróbálják megérteni miért működnek a dolgok, és igazi fanatikusok, sokkal szimpatikusabbak.
Ugyanakkor megnézve ezt a videót, sokat komolyodott emberünk, engem egészen meglepett a mimikája, az jön le belőle szvsz hogy motvált nagyon. Kíváncsi vagyok a tékozló fiú példabeszéd ez esetben mennyire áll fent.
Soha nem csíptem a srácot, de jó lenne ha versenyképes lenne és kedvvel versenyezne, mert a sportnak nagyon jót tenne, emiatt drukkolok neki nagyon hogy visszataláljon a Mclarenes tempójához. Remélem a burnout szindrómán túl van.
Tavaly is már majdnem aláírt a Renaulthoz, akkor még sokat kért, gondolom most már megelégszik néhány millióval is.
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #38930 üzenetére
"Semmilyen nagy pénzeket nem hoz sztem Kimi érkezése....hozhat, mert még is csak világbajnok, de ahogy elment, nulla motivációval és halovány eredménnyel, most megspékelve a kihagyás miatti ritmusvesztéssel, sztem reálisan nézve nem jelent sokat."
Szerintem ezt rosszul látod. Nagyon nagy rajongó tábora volt, és van ma is, akiket nem érdekel, hogy ment el (ezt ugyanúgy látjuk), ugyanúgy meg fogják venni a Kimis csapatpolót, sapkát, kimennek miatta a nagydíjra, leülnek a tv elé... A marketing értéke a dolgonak biztos, hogy nagy.
Én nem szerettem sosem, nem vagyok oda az olyan pilótákért, akik nem hajtják ki a belüket, akár szar autóval is (itt nem a pályafutása elejére gondolok, hanem az akkori végére), de kíváncsi vagyok mi lesz ebből -
proof88
addikt
válasz
#70869248 #38930 üzenetére
azt mondta neki az a gond a ralliban, hogy óra ellen kell versenyezni és neki az kell hogy a versenypályán a többi ember ellen versenyezzen úgy hogy test-test ellen. Ezért volt elvileg a Nascar is. Csak aztán a Nascar autóval nem lehet kanyarodni, ezért jön vissza az F1-be.
-
venember83
nagyúr
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #38703 üzenetére
Hja, a disznóságokról maximum az underdogok írnának, a kiadók meg a pereskedéstől való félelemtől nem jelentetnék meg őket. És még ha megjelenne is valami nagy leleplezés, az elfuseráló szerelők és lefizetett részrehajló bírók kimerítően részletes vallomásaival, kit érdekelne egy újabb "Utam a csúcsra" mellett. A Senna filmben is Prost volt az ördög, aki ellen szent Senna küzdött, pedig Senna a pályán és a csapat főhadiszálláson is olyan kiemelkedően nagy görény volt, hogy Prost még segédnek is kevés lett volna mellé.
-
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #38590 üzenetére
Közvetve hinném, hogy a Mekinél létezhetne olyan alanyi jogon járó egyetlenkézés, mint a RB-nél. Náluk még akkor sem vált fontossá, hogy melyik pilótájuk nyeri a futamot, mikor már tiszta volt, hogy az egyik már átigazolt... Úgyhogy ha Hamilton nyer, Button is fog!
Mint ahogy a Ferrárinál se dőlnének a kardjukba, ha olyan új seprőjük érkezne, aki még Lonzinál is jobban söprené az etredményeket befelé. -
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #38556 üzenetére
Ok, csak nekem furcsa hogy ilyet kijelentesz, nem nagyon szoktál.. Nekem meg sem fordul a fejemben hogy a fiatal pilóták tesztjén elért legjobb időket alapnak vegyem bármiféle hasonlítgatásra. Persze ha ellenérzéseim lennének Vettellel szemben és megkérdőjelezném a klasszisát akkor biztos én is így tennék..
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #38542 üzenetére
Hát igen, hasonlít a mi kis rendszerváltozásunkhoz, amikor a privatizációs biztosok bagóért mindenféle szabályos eljárást mellőzve kiprivatizálták maguknak több-százmilliós termelőeszközöket, és már adták is tovább. Nem kell elhinni azt a marhaságot, hogy csak itt Hungarisztánban történnek ilyesmik. Ki tudja, lehet, hogy ment abból az összegből néhány borítéknyi el arra is, hogy megkapják a Honda osztalékát...
-
Male
nagyúr
válasz
#70869248 #38534 üzenetére
Igen, az elég furcsa volt... simán lehetett volna jópár szponzoruk, de ők mintha nem is akartak volna komolyabbat. Egyszerűen ez volt a terv. Olcsón hozzájutni, egy évet kihúzni vele minimális ráfordítással, és jó drágán eladni. Mivel nem nagyon volt "na ki akarja megvenni", így gyanítható az is, amit írsz... a motor választásnál már félig-meddig megállapodtak a Mercedessel, valami előszerződés pl a motorokért cserébe.
-
-
McCartman
őstag
válasz
#70869248 #38500 üzenetére
Vettel belenyúlt a tutiba mikor összekaparták Red Bull pilótának az tuti , ő is tudja.
Néhány év leforgása alatt a névtelen tömegből a Forma 1 arcává válni , ehhez nyilván nem elég pusztán a motiváció és tenni akarás.Hasonlóan mákos volt a Button-féle pálfordulat , ha nem jön a képbe Brawn lehet már nem is lenne a mezőnyben. Csak az ő esetében hamarabb fulladt ki a technikai fölény és úgy már mindjárt nem olyan egyértelműek az erőviszonyok.
Ez még a Red Bullnál szemmel láthatóan nem következett be , talán jövőre változik valami?
Reméljük. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #38135 üzenetére
Nos, lehetne sorolni a Legatyásodott sztárokat Michael Jacksontól Mike Tysonig akik hihetetlen pénzhegyeket tűntetek el. Feltételezem Raikó se a befektetők új üdvöskéje.
Viszont két év kihagyás után szerintem hidegen nem hozza még Barika szintjét se. Sőt legyünk tisztában: Amióta felmázolták az 1-est a gépe orrára, azóta csak elvétve hozta a színvonalat. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #38096 üzenetére
Nos, az érvelésednek egy buktatója van: Anyagiak terén jelenleg a Williams a legleégettebb csapat, ahol a legvastagabban tejelő fizetős(pásztor), vagy a legolcsóbban tekerő veterán(barika) helyébe lépne. Ha valami sztárgázsit akarna, akkor valami hatalmas szponzor kéne mögé - de az már megjelenhetett volna Rallyban - lévén ott privátként is jobb esélye lenne a VB.-re, mint a Williams-szel...
Szerintem egyszerűen elmúlt a rally varázsa, és a Williams jónak tűnik a bemelegítésre... -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #37773 üzenetére
"De akiket itt felsorolsz azok nem umond 2. számú versenyzők."
- leesett, hogy mégsem érti? Vannak emberek, akik csak valami imádat tárgyat keresnek, aztán szimplán attól éveznek el, hogy istenük nyer. Az egybites világképüket megzavaró dolgok istenkáromlásnak, a megzavaró személyt minimum hülyének tekintik. Vallási fanatikusok, politikai pártkatonák kritika mentes hadserege nem létezhetne nélkülük. Szinte mázli, hogy a fórumot nem lepték teljesen el.
Különben szerinted mikor nyert utoljára a mostohagyerek? Mert az emlékeimben 1989-ig kell visszatekerni míg egy jóval enyhébb szituban nyerte meg egy mostohagyerek a VB.-t. Hiába, nem megy az autó, ha a szerelők tesznek róla. -
JJános
addikt
válasz
#70869248 #37767 üzenetére
Hidd el, hogy értem.
Csak ezért, vagy ez ellen Webbó kell tegyen. Ha elfogadja a másodhegedűs szerepet, az ő dolga. Az Webbó, és menedzsere dolga, hogy hova szerződik, és mennyiért, és minek.
Aki pedig ilyen versenyzőnek drukkol akinek ki vannak osztva a lapok, az örüljön a legapróbb sikernek.
Én örülök, ha Lonzi felér a dobogóra, örülök Sumi ötödik helyének.Amikor Sumi sorra nyerte a VB-ket, akkor ugyan ez volt. De azt senki nem irigyelte mennyit dolgozott, mire a Ferrari oda ért a csúcsra. Hány évet kellett neki gürizni?
Én már akkor drukkoltam neki amikor először beleült a Benettonba.Milyen unalmas verseny, mert mindig ugyanaz nyer, jött a válasz. NEKEM NEM VOLT UNALMAS! Én élveztem, ahogy most Vettel sikereit.
Jöhet a vád, hogy mindig annak drukkolok aki nyer. De ez nem igaz.
Én tudok örülni akkor is ha épp utolsó leszek. Öreg is vagyok, kevés is vagyok az rfactorhoz, de nagyon szeretem csinálni.
-
kukinyo
addikt
válasz
#70869248 #37767 üzenetére
"Ezt olvsd el úgy is hogy nem Vettel drukker vagy hanem Webber drukker (ugye nem elképzelhetetlen hogy vannak"
Biztos vannak Webber drukkerek is de nem azok között akik most itt ágálnak Vettel ellen.
Egyszerűen az irigység beszél belőlük mert nem az ő kedvencük nyert.Az ellendrukkerek mindig divatot csinálnak az éppen aktuális legjobb versenyző lejáratásából.Nem tudják megemészteni hogy az ő kedvencüknél is van jobb.De ez így is van rendjén.
Én is nehezen viselem ha Hamilton nyer.Bárki más nyerhet csak ő nem. -
#16741888
törölt tag
válasz
#70869248 #37728 üzenetére
Foglalkozott a dologgal... ez az írott szabály amit te leírsz persze... ez egy multinál pont így van,tapasztalatból mondom egy ilyen jellegű partnerrel sokkal egyszerűbb boldogulni ha az embert személyesen ismerik, tudják jóarc, kitárulnak hamar az ajtók. Nem kell üzleti titkokra gondolni, elég ha csak egyes részinformációk csepegnek, máris lehet jobban tudja beállítani az autót, egyszerűbben tudom a csapatot managelni....
Amúgy meg legjobb tudomásom szerint nem vagy benne ebben a világban, ergo nem állíthatod azt kész tényként hogy a Vettel Pirelli spanolás nem működik.
Ha nem látnám mi történik egy multinál és nem tudnám mennyi tiltott dolog történik pusztán azért mert jó a viszony a partnerrel, csendbe maradnék, de ez megy a mai világba. Kapcsolatatok kapcsolatok kapcsolatok...
@Sandormester: Pontosan ez a lényeg, tökéletesen egyetértek!
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #37728 üzenetére
Üdv földim!
Ha Vettel meglátogatta a Pirelliéket, és Schumacher rendszeresen érdeklődött tőlük, nyilván megtudtak olyan dolgokat, amit felhasználhattak, bár ez természetesen mindenki számára nyitva volt.
Esetleg ilyenből adódik a tudáskülönbség. Így nem részrehajlás, hanem profizmus. -
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #37661 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy ha Webber "butított" autót kap, akkor hogy volt képes pl. 5 leggyorsabb kört futni ebben az éveben?
Most Indiában is alig 2 tizedre maradt el Vettel leggyorsabb körétől.
Ez pedig nem arra vall hogy az autóval lenne valami.Vagy Te nem így látod?
És Webber ezeket nem "poénból" futotta az utolsó körben mint az utóbbi két futamon Vettel és Kimi 2008-ban.
-
#16741888
törölt tag
válasz
#70869248 #37637 üzenetére
Ez mind jogos amit írsz, de te tényeg azt gondolod hogy a Webbernek rosszabb autót adnak mint a Vettelnek? Azért kérdezem mert egy olyan figura vagy itt akinek a hsz.aira odafigyelek, rendre nagyon okos dolgokat feszegetsz, és sokszor tanulok belőle egy csomót, de ezzel nem nagyon tudok egyetérteni, szerintem egész egyszerűen fejben nincs ott eléggé, ami gödröt saját magának ásott azzal hogy széllel szemben próbált vizelni.
Webbernek a követekező évben a legnyerőbb taktika szerintem az lenne hogy kijelenti ő rosszabb mint a Vettel, kimodnja hogy te vagy a jobb, ezzel leveszi a saját válláról az általa felépített súlyokat, és szabadon versenyezhet... szerintem tizedeket jelentene ez a szimpla húzása... persze attól hogy ezt kijelenti nem kell felvenni a másodhegedűs szerepet, csak nem lenne ott benne ez az én jobb vagyok csak sose jön ki a lépés....
-
D.Orion
veterán
válasz
#70869248 #37039 üzenetére
Sóder vs aszfaltra még annyit, hogy az aszfalt csak abban az esetben jobb, hogy ha feltételezzük, hogy a "bajba jutott" autónak 4ből minimum három kereke megvan és azzal fékezni is tud. Kettő vagy annál kevesebb kerékkel már biztos, hogy a sóder eredményesebben lassítja az autót. Egyébiránt pedig a mai autókhoz és versenykörülményekhez egyértelműen "jobb" hatásosabb az aszfaltozott bukótér. Mondjuk én például bizonyos pályákon egyértelműen megtiltanám az aszfaltozott bukótér használatát. Ausztráliában(tudom utcai pálya és az nem a bukótér miatt aszfaltos, hanem azért, mert közút, de nem ez a lényeg most, hanem az, hogy használják) milyen szánalmas már, hogy az egyik kanyart mindenki kiszélesíti és a pályát jelző fehér vonal túloldalára kiteszi a teljes autót. Biztos mindenki tudja, hogy melyik kanyarról van szó. Holott az a fehér vonal azért van ott, mert az jelképezi a pálya szélét, nem pedig az aszfaltcsík szélessége határozza meg a pálya szélét.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #37039 üzenetére
Annyi bizonyos, hogy az aszfalt nem egy csapda mint a sóderágy, így elmondható, hogy nemszelektáló jellege miatt tényleg lopja a lehetőséget a sereghajtóktól. Viszont inkább egy kellemes mély sóderágy, mint a szándékosan aszfalt szélére pakolt fal, mint Koreában. A sóderágyban nem törik ripityára a verda és nem pattan vissza belőle a roncsként egyéb törmelékekkel kísérve a pálya közepére, a SC fázis rajongóinak nagy örömére...
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #37031 üzenetére
A formula1 maga a következetlenség a biztonság szempontjából. Csinálják a fesztivált olyan szitukban, amikor legfeljebb csak néhány karosszéria idomdarab léte van veszélyben, mikor meg kis híján kiirtanak egy fél pályamunkásbrigádot, akkor semmi se történik. Bevezették a sárgazászlós szabályokat, de bár rendre megszegték, elvétve van bünti belőle: majd talán ha majd valamelyik sikerrel le is tarolja valamelyik munkásbrigádot...
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #37023 üzenetére
No végre egy ember, aki felfogja a világból jövő inputot..
A plebsnyomorító a prolik jogait semmibevevő éhbérért robotoltató mágnás, vagy a kurvája, a törvényeket a megbízóik ízlése szerint a nép és az ország érdekeivel szemben alakító korrupt politikus, és a hasonlók. Hja és persze a világ legexkluzívabb hirdetőfelületére(F1) is tolják befelé a reklámarcaikat, az igazi gladiátorok kárára. A moto-Gp kisebb publicitása és nagyobb veszélyfaktora miatt még nem zsúrpubisodott lefelé. Csupa atomarc, akik nem teremnek miden bokorban. -
kukinyo
addikt
válasz
#70869248 #36257 üzenetére
Ez nálunk már régi "barátság",Ő tudod milyen sokszor lehurrogott,lekezelt? Ja és az egészet ő kezdte.Rá miért nem szóltál?
Úgy hogy ezt hagyd ránk légyszi amíg nem ütközik a szabályzatba.Jó?
A dózer úr pedig nagyon találó név,kivívta magának
100-ból 90-en egyetértenek vele -
DEV_NULL
őstag
válasz
#70869248 #34484 üzenetére
Azért ez a Kobyashis gázelvétel elég fura lett volna. A kanyar előtt előzte őt Hamilton, a féktáv elején Kobayashi volt a külső ívén Hamilton a belsőn, Hamiltonnak volt fontosabb hamrabb fékeznie, ezért akart kiljebb húzodni h mélyebbet fékezhessen, csak azzal nem számolt, hogy Kobayashit még nem előzte meg teljesen és ráhúzta. Ez látszott egyértelműen, miért kellett volna akkor elvenni Kobayashinak? Versenyben voltak, vagy akkor te azt várod, hogy engedje el mintha lekörözött lenne? Akkor ne legyen inkább DRS se (amit utálok nagyon), hanem csak az elől haladónak lengessenek kéket és meg is van az előzés..
Ezt most attól függetlenül írom, hogy mennyire kedvelem az adott 2 pilótát.
-
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #34484 üzenetére
Nem mondom, hogy valahol nincs igazad.
De gázelvételt, elengedést csak lekörözött pilótától várhatsz el. A vezetés oktatásnál is elmondják az előzés igényel a legtöbb figyelmet. Ez önmagában érvényes a versenysportra is. Az, hogy van rá példa, hogy valaki elveszi a gázt csak egy dolog, egyéni döntés.
Ettől se nem ügyesebb, se nem ügyetlenebb. -
kukinyo
addikt
válasz
#70869248 #34484 üzenetére
Miért kellene elvennie a gázról a lábát?
Azért mert egy másik autó gyorsabb?
Akkor ő minek megy ki a rajthoz? Az időmérőn már eldőlt hogy ki a gyorsabb.
(#34485) Neoteric:Hogy kinek mentek el otthonról azért azt vitatnám
A fanságtól nem látjátok azt ami történik.Ezt hívják elvakultságnak. -
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #34484 üzenetére
"Tökéletesen tudatában voltam, hogy (Hamilton) gyorsabb nálam, tehát nem volt okom, hogy harcoljak vele. Miután megelőzött, nem állt szándékomban visszaszerezni a pozíciómat, ezért a saját ívemen maradtam, és nem vártam, hogy rám húz" - fogalmazott a japán.
Koba nem akart ott már semmit, csak a külső íven akart fékezni. Hamilton meg nem volt annyival előrébb hogy kihúzódjon féktávra. Szerintem rosszul mérte fel, vagy nem is nézett a tükörbe. Belül kellett volna fékeznie, úgyis simán meg lett volna verve Koba.
-
kukinyo
addikt
válasz
#70869248 #34216 üzenetére
Semmi önvizsgálatra nincs szükségem ahhoz hogy eldöntsem, valakit szeretek,nem szeretek,közömbös.Ez belülről jön és teljesen ösztönből.
Neked ízlik a nyalóka,nekem nem.Ennyi
Tett ő már annyit hogy így érezzem.Eleinte ha nem is szerettem,de szívesen néztem ahogy versenyez mert nagyon ügyes,látványos dolgokat produkált.
De mióta elkezdte ezt az alattomos,undorító,ki ha én nem játékát azóta fokozatosan megutáltam.És hiába győzködsz ez marad is így. -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #34196 üzenetére
Általában az ellenséges érzéseket nem a pilóta cselekedetei, hanem annak következménye, megítélése, a versenybíró, pilóta nyilatkozat és médiamegjelenítés váltja ki. Idén a Maldonados monacoi eset utáni viselkedése miatt esett ki a szimpik köréből. Nem maga a cselekmény miatt. Azok mind tetszenek tőle, csak hát amikor Maldonadonak még be is szól az eset után amikor a csóri gyerek azzal az autóval pontot szerzett volna, na ott elszakadt a cérna hogy ennyire genyaláda nem lehet valaki. Aztán jött a fórum hogy Maldonado volt végülis a hibás..nem csodálom hogy kialakult benne egy kellemetlen vélemény
, aminek gyakorlati vetületét most láthattuk. Ennyi a történet. Hamilton megosztó, nem csak a környezet miatt, hanem önmaga személyisége miatt is. A cselekedeteivel semmi probléma. Ami utána jön azzal van a probléma.
-
kukinyo
addikt
válasz
#70869248 #34196 üzenetére
Ellentmondást érzek.Te ugyan annyi információból kedveled mint amennyiből én nem szeretem.Neked tetszik amit csinál,én elítélem érte.
A sport nem csak a teljesítményről szól hanem van (kellene lenni) egy etikettje,becsületesség,fair play.aminek én nyomát sem látom Hami esetében.
A célja eléréséhez képes bevetni bármilyen aljas trükköt,ha tehetné géppuskát szerelne a kocsija elejére hogy azzal lövöldözze ki az előtte lévőket.
Én így látom őt és ez nekem nem szimpatikus.
És abban is biztos vagyok hogy rajtam kívül nagyon sok ember így látja akár itt a topicban is,csak nem adnak hangot az érzéseiknek mert azonnal le vannak sípolva. -
Superman
nagyúr
válasz
#70869248 #34196 üzenetére
Anno Mansell is behúzott egyet Senna-nak és köztudomású volt, hogy nem nagyon kedvelték egymást. Ez tettlegesség volt.
Aztán Prost is azt nyilatkozta róla, hogy legközelebb lelöki a pályáról, ha olyan manővert csinál, ami nem tetszik neki.
Nelson Piquet meg egyenesen becsületsértően nyilatkozott Mansell-ről, meg a családjáról anno.
Amivel csak annyit akarok mondani, hogy igazad van: ezek az emberek tényleg nem grál lovagok, ám a teljesítményüket nem ezek alapján kell megítélni, mint ahogyan egy színész teljesítményének alapjává sem azt teszem, hogy a magánéletben milyen ember.
-
kukinyo
addikt
-
kukinyo
addikt
válasz
#70869248 #34175 üzenetére
Azért az érdekes hogy szerintetek mindig a szabályok szerint jár el.A többi versenyző is így tesz de mégsem róluk zeng a média.Miért is lehet ez?
Talán mert ő nagyon sok kétes szituba vesz részt? Lehet ez véletlen?
Nem nem lehet véletlen,az esetek többségében ő a mikulás és valakinél nagyon tud feküdni ha mindezt meg is ússza.Számomra mindkét esetben undorító.
Nincs is miről beszélnünk.A véleményem nem fog változni róla. Én utálom mint a sz@rt.
Vagy jobban
(#34180) IreN!CuS: Talán azt is te írtad? Elgondolkodtató -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #33798 üzenetére
Jók, de nem átokmód jók...
Ahhoz, hogy valami élverdába kerülhessen, nem csak az újoncokat, de az egész mezőnyt le kellene játszani(sőt, gyakran ez sem elég: lehet sorolgatni azokat, akik szétkentek néhány mezőnyt, de még tesztlehetőséget se kaptak), vagy az alpesi látens homoszexuálisok vágyainak netovábbjának kell lenni...
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #27060 üzenetére
Hogy érted, hogy ugyanebben a 3lépcsős rendszerben?
Mindenki megy sorban 1 kört és a legrosszabb 7 kiesik, aztán megint ez és végül megitn a TOP10ben?
Egyrészt erre nem lenne idő, másfelől most is majdnem ugyanez zajlik. Most annyival különb ennél, hogy előfordulhatnak zavarások ill. lehet még több kört menni, de a TOP10 alig alig megy 1-2 gyors körnél többet etaponként. Sztem egyik sem jó.
Ok, belátom, nehéz olyan időmérő rendszert találni, amely néző és reklámszempontból is igen jó, ráadásul korrekt az eredményt tekintve is. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #27034 üzenetére
Amíg bőrni a F1 közelében van, addig jobb nem lesz, mert addig minden változtatás arról fog szólni, hogy az ő pénztárcája vastagabb legyen. Ha a médiának cirkusz kell, hát cirkuszt csinál. Ha ehhez pankráció szintre kell zülleszteni a versenyt, hát gondolkodás nélkül megteszi.
A csapatok is pízt akarnak, de börni nem ad. Emiatt a szponzorok által tolt sofőrök jutnak előrébb, mint az igazi fenegyerekek. Az utóbbi években kb. Kobayashi volt az egyetlen, aki tényleg pusztán tehetséggel szerzett magának egy stabil ülést. Még di Restának kellett Mercedes támogatása.
És miért volt jobb régen? Mivel akkor kevésbé volt elpénzesedve, a top kocsikban fenegyerekek ültek, és rájuk emlékszik az ember, nem a fizetősökre. A mai sem rosszabb, ha a mesterkélt káoszt olyannak tekinti, mint az esőt, és a sztárolt töketlenbecik mellett a fenegyerekekre figyel, még ha azok hátrébb küszködnek is. -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #26286 üzenetére
A Mclarent és Ferrarit közel nem lehet egy lapon említeni szerintem, a Mclaren meglépte azokat a radikális lépéseket amelyektől joggal remélhették, hogy össze jöhet a hátrány felszámolása már év elejére is. Legalább megpróbálták, elég ránézni az autóra és akár még össze is jöhet az amire vágynak. Vagy idén sikerül olyan koncepció alapot kidolgozni az újításokkal, hogy jövőre jöjjön össze.
A Ferrari ezzel szemben, a hangzatos, agresszív fejlesztés ellenére egy totál visszafogott autóval jelent meg, ami semmiben nem hordoz semmilyen előremutatást a vetélytársakhoz képest. Sőt, inkább lemaradásban van, sem a kipufogóval nem merészkedtek annyit mint más csapatok, sem a felfüggesztéssel. Sem újszerű areo megoldással, mint a Mclaren, vagy akár egy kis Torro Rosso. Ők a totál kiszámítható, visszafogott, majd dobogós helyekkel is vb-k leszünk mentalitással jöttek ki az én érzetem szerint és a pályán is ezt látjuk, következetes az autó a futamon a rengeteg teszt által, míg az időmérőn megmutatkozik a reális kocsiteljesítmény és hátrány. Éppen ezért ez könnyen rosszabb lehet, ahogy a többi csapat jobban kiismeri az autóját, nem lehetetlen hogy 2-3 futam és a Ferrari elé kerül a Renault és Merci is ha nem kapják össze magukat.
Most a Mclarennek tökéletesíteni kell az autóját és kiismerni.
A Ferrarinak meg radikális újításokat bevetnie.Azért nagyon nem ugyanaz a helyzet, aztán mégis lehet hogy a Ferrari taktikája jön be, ha stabil alapokra sikerül húzniuk egy jó kártyát..
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #25454 üzenetére
Ennél egyszerűbb eljárás is lenne:
A függőleges terhelés mellett egy kis homlokfelületi terhelést is kellene adni a rendszernek szimulálva a légellenállást is.
Vagy elő kellene írni, hogy a szárny mondjuk kizárólag C35-ös szénacélból készülhet, így nehezebb lenne kerülni a kompozitokkal könnyedén átugorható izotrópitás és linearitási korlátokat...
Aktív témák
Hirdetés
- Filmvilág
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Vicces képek
- Micro Four Thirds
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A OnePlus Nord 5 sem sokkal marad le akkuméretben
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest