- Poco X6 Pro - ötös alá
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Magisk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #49531 üzenetére
Egyenértékű semmiképpen sem lehet, hiszen az ötlet nem az ő fejében született meg...sejthetően
Az egyik legvalószínűtlenebb dolognak tartom, hogy úgy kelt fel, hogy mi lenne ha feláldoznám a versenyem azért hogy a csapattársam győzelmi esélyei megugorjanak
Tehát Flavio nyomást gyakorolt rá,...elképzelni sem tudom mivel, ezért nem is próbálom.
De még akár az is elképzelhető hogy szerződésmódosítás áráért...amiket olvastam hogy Flavio elég extrém megkötéseket allkalmazott.. -
Oliverda
titán
válasz
D@ni88 #49248 üzenetére
Ezt tudom, csak én baromira nem erről beszéltem.
A McLaren szerelői miatt bukott ismét egy helyet, mert továbbra is lassan dolgoznak, míg pl. a Ferrari és a Mercedes képes konstantsan 3 mp körüli cseréket csinálni. Ezt írtam le itt, csak valamiért úgy látszik, hogy ezt páran - veled egyetemben - nem tudták/akarták jól értelmezni. Majd legközelebb nem rakom egy hozzászólásba a "Ferrari", "McLaren" és "Alonso" szavakat, és akkor remélhetőleg már könnyebben fog menni.
-
[CS]Blade2
addikt
-
troland26
őstag
válasz
D@ni88 #45337 üzenetére
lehet a FIA-nak fontos a pilóták testi éppsége ...nem hiszem , hogy azért vették szigorúbbra a biztonsági szabályokat , hogy téged ( vagy engem ) bosszantsanak..az is tuti , hogy nem a pénzüknek ( nézettségüknek ) az ellenségük hiszen egy csúszkálós ütközős verseny biztos , hogy nézettebb lenne , csak egész egyszerűen megváltoztak az értékrendek és jobban előtérbe került a biztonság
-
DemonDani
addikt
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #42696 üzenetére
Sauber folyamatosan áradozik az új autóról. Idén dobogóra érhetnek talán 1-2x. McLaren is erős. Holnapra vagy egy Hamilton Pole-t jósolok vagy egy MSC-t.
Itt nem leírásról van szó, tavaly év végén is a fejükre nőtt a McLaren.
McLaren láthatóan nyugodt, az egész csapat.
Egyenlőre azt is megkockáztatom, hogy MSC-nek jobban fekszik az idei autó. Gumikról hasonlókat mondogatott.
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #42694 üzenetére
Az első szárnyról az aero festék.
Amúgy jól gondoltam, hogy idén Sauber-re oda kell figyelni. Kövezetek meg de Melbourne nem RedBull pole-ból fog indulni. Már tegnap is Newey folyamatosan variált valamit az autó hátulján. És láthatóan feszült volt. Ma meg Vettel nem vigyorgott mint egy óvodás.
Idei meglepetés csapatok: Sauber,Force India, Mercedes
-
proof88
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
D@ni88 #42256 üzenetére
A Ferrarinak csak a VB cím lehet az elfogadható, így amikor azt mondják, hogy "nem ott vagyunk, ahol lenni szeretnének" akkor arra gondolnak, hogy nem ők az elsők. Ha jelen állapotban 3. erő, akkor nem állnak rosszul, mert azon az autón még sokat lehet variálni/fejleszteni. Van 1-2 dolog az autón amivel még tudnak 1-2 nagyobb lépést tenni. Arra lesz szükségük, hogy a top1 erőnek lépjenek elő, lehetőleg még a szezon első 1/4-ében.
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #42006 üzenetére
Az első képen amit linkeltél a motor térből való hő egy része ott távozik. Természetesen valamelyest ez is közrejátszik az aero-ba. A második képet pedig nem a képfeltöltés.hu-ra kelet volna feltenni mert fél év amíg betölti.
Örülök, hogy RB8-nak ennyi mechanikai problémája volt a tesztek alatt. Míg a Ferrari-t mindenki temette Jerez-ben a technikai hibák miatt érdekes módon hamar megszűntek a problémáink. Míg az RB8-nak nem először volt váltó hibája. Az is milyen érdekes, hogy a Sauber ma megölt egy Ferrari 056 motort. Kíváncsi leszek Luca Marmorini ( motor & elektronikai igazgató) mit fog nyilatkozni erre. Mondjuk Sauber tavaly is erőszeretettel ölte a Ferrari motorokat.
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #41850 üzenetére
Pozitívan alakul az autó. Megvan a legideálisabb kipufogó csonk is. Nagy vonalakban optimalizálni kell az autó többi aero elemét az új kipufogó miatt. Vasárnap kerülnek fel ezek az elemek. Majd utána jelentkezek. Viszont ha nem áll úgy össze a csomag ahogy kellene.
Pat Fry mondta, hogy eddigi legnehezebb autó az F2012. . . egyik pillanatban szinte tökéletes aztán racontlánkodik. És teljesen máshogy viselkedik. Elég konstans időket képes kihozni még a használt gumikból is az autó. Jól használja a gumikat a súlyelosztás is nagyon jól sikerült. Eddig ezek amik biztosak.
-
Motion_Blur
félisten
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #41583 üzenetére
Hoho, eleve csak a LOTUS állt ezzel elő, majd kiszivárgott, és a Ferrari is elkezdte a sajátját elkészíteni. De mivel ez folyamatosan megtartotta volna az autó hasmagasságát. Ez brutális tapadást eredményezett volna és brutális tempót. Így még az előtt, hogy a Ferrari bemutatta volna a sajátját az FIA -nak az FIA lelövette a projectet.
TESCO-Zsömle
(PH! nagyúr)Ha így is alakulna az úgy van ahogy mondod. Sőt . . . lesznek még itt hatalmas harcok 2014-ig. Mai napig szúrja a szemünket ez a V6
Mivel számunkra ez az utcai téren nem fejlődés. Egyetlen V6-os autónk sincs jelenleg a palettán és nem is lesz. Most is V8 és új V12 eseket fejlesztünk.
2008 óta egyedül a KERS volt az az úttörő fejlesztés amit végül átvittek a közutakra . . . semmi más.
És a BMW a Honda, a Toyota-nál közrejátszott az is hogy kiszálltak. Honda ott van nyitott a WTC felé, mert ott még fejleszthetnek. A Toyota a LeMans felé nyitott. Erről ennyit. F1 . . .
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #41568 üzenetére
Albert Park-ig nem fog változni az autó eleje. Annyira nem baltával csapott ám az F2012 orra , csak a piros szín miatt látszódik annak.
Ugye Jerez és Catalunya is arról szólt, hogy megismerjük az autó működését. Hogyan reagál az az egyes beállításokra. Mivel teljesen új koncepció , és minden autó más és más, ezért van az, hogy RBR-nél ami tavaly (RB7) maximálisan a fújt diffuzor köré lett építve. VB autó volt, mint 2009-ben a Brawn GP. Az egész autó eleve egy szempontra lett építve. Na most tavaly a fújt diffit nagyjából a McLaren volt képes úgy lemásolni, hogy az maximálisan jól működjön. Az F150 megint egy más koncepció volt, szegény megint kimaradt a buliból csak úgy ahogy anno az F60-as. Ez látszódott is Silverstone-ban mikor a Ferrari elérte, hogy 48 órára berekesszék a fújt diffuzort. Már is nem volt akkora különbség a csapatok között. Idén is erre lehet amúgy számítani. Mivel akkora újítás nem született egyenlőre egyik csapatnál sem. Talán a Lotus aktív fékrendszere lehetett volna korunk Williams találmánya az aktív felfüggesztés. De FIA mindenre ugrik. Az FIA amúgy valamilyen szinten próbálja elkerülni azt a dominanciát amit anno a Williamst vagy a Ferrari produkált. Ez így van rendjén. Csak nem a megfelelő módszerekkel teszik azt.
(Arra akartam kilyukadni, hogy ami a LOTUS elején jól működik a Ferrari-n úgy se fog, mert más a két autó karakterisztikája)
Kicsit elkanyarodtam, egy szó mint száz. A hétvégén folytatandó teszteken már sokkal másabb Ferrari-t fogunk látni. Mert végre ráülhet a csapat a beállításokra. Most már megközelítőleg értik az autó karakterisztikáját. De amúgy ez a McLaren-nél tavaly ugyan így volt.
Minél nagyobb fal/lépcső-be ütközik a levegő azon a ponton annál nagyobb leszorító erőt generál. Az F2012 eleje pedig erre épült. Arról nem is beszélve, hogy megközelítőleg a legnagyobb csúszda az F2012 orrán található. De az F2012-ben a pilóta is lejjebb került, ezáltal a levegő egyfajta trambulin ként átugorja a pilóta fejét is. Az első futamokra amin változások lesznek a Ferrari-n az első és hátsó spoiler, plusz a kipufogó csonk elhelyezése. Na most ha vissza olvasol mutogattam pár kipufogó elrendezést amit tesztelgettek a srácok. A 2/3/4 csonkosokat is.
A kép amelyen látszik, hogy nem baltával faragott. (F1-Live,Formula.hu) folyamatosan ilyen zagyvaságot írogat. . . . Szép íves az orr ezen része. Ha bogár lennék még csúszdáznék is rajta. Lotus orra azért tűnik szebbnek mert az arany és a fekete festés eltakarja a csúf idomokat.
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #41511 üzenetére
Ez nagyon szép is volt, Button szükségesnek is tartotta megmagyarázni
De nem kell...minden bántás nélkül, egy ilyen előzés megalázó...az egyensúly megtartása végett: legalább annyira megalázó mint amikor Hamilton sokáig nem, Button meg azonnal megelőzte MS-t Monza-ban.
Oka volt, de akkor is büntet. -
IreN!CuS
addikt
-
Xirtam
veterán
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #41066 üzenetére
Az a nyílás az indítómotor beillesztésére van. Szigorúan előírt megengedett felülettel. Minden autón van ilyen.
A lyukas padlólemezek, amelyek a dupla- tripla-diffúzorokhoz kellettek, már nincsenek engedélyezve. Akkor sem igazán voltak engedélyezve, egy interpretációs kabaré volt az egész eljárás, ami végül a Brawn GP-nek kedvezett, nem a protestálóknak. Tehát volt lyuk, de nem számított lyuknak a 'bírói értelmezés' szerint, mert nem lehetett rajtuk átlátni alulnézetből.
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #41074 üzenetére
Nem a kerekekre van, a hátsó felfüggesztésre, amely tovább irányítja. Mivel FIA kikötötte pontosan, hogy hány fokban és hány cm magasan kell lennie a kipufogónak. Most a felfüggesztéseket használják aerodinamikai elemekként. Az első felfüggesztést is ezért cserélték le. Igaz a súlypont lejjebb került. De majd nézzétek meg mikor rajtrácson állunk. A 2 Ferrari pilóta fejje sokkal lejjebb lesz mint a többieké.
De a McLaren és a RBR-nél is látszott, hogy ez egyenlőre nem jó megoldás. Mind a 2 csapat úgy körözött a Ferrari-val egyetemben, hogy plusz szigetelések voltak a felfüggesztésen.
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #41071 üzenetére
Új koncepció. Ez benne volt/van a pakliban. Barcelona után biztos képet kapunk. Mondjuk én fogadni is szoktam a Ferrari-ra. Ezért is követem őket technikailag is ennyire. Amit Barcelona-ban nyújtanak abból okosabbak leszünk. De a gumi használat eddig oké. SETUP-okat kell megtalálni. Mert eddig végig minden autónk hajazott az előző évire. Így egyszerűbb volt bekalibrálni. Nem mondom, hogy rosszul állunk. De egyenlőre ez nem VB autó. Legalábbis amit Jerez-ben produkált.
De ha tényleg odateszik magukat. És hozzák a régi formát amit még Enzo képviselt. Hogy azonnal képesek voltak a módosításokkal akkor esélyes. Mert ez az év 20 futam, ha minden igaz. És azért 2 futam között rengetegszer lehet változtatni az autón. Pénz az meg van dögivel. Évről évre jobb piaci helyzetben van a Ferrari. Főleg mióta tele vagyunk olaj sejkekkel. Montezemolo-ban meg bízok. Nem hiába már majdnem 20 éve vezeti a Ferrari-t.
Mindenesetre hatalmas évad lesz ez már most látszik. Sokkal kiegyensúlyozottabb mint a tavalyi. És ebben a Pirelli is sokban hozzájárult/ fog.
-
Xirtam
veterán
válasz
D@ni88 #41063 üzenetére
Mire akarsz utalni?
A Ferrari meg a McLaren mind a ketten 1 helyre nyomatják a kipufogót. Csak nálunk egyenlőre túlmelegedési problémák vannak. Folyamatosan mikor Alonso kijött a box-ból, a box végén várta 2 szerelő, és ott mérték járó motorral, hogy mennyire melegszik az autó.
Látszik is, hogy tele van senzorokkal pakolva a hátsó felfüggesztés.
-
Pá
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #40563 üzenetére
Ki kell ábrándítsalak. Ne várd, hogy szépüljön a Ferrari orra vagy akármelyiké.
Van két maximum magasság, az autó frontja, a monocoque, amelyhez az orrkúp csatlakozik, meg homologizálva van.
Így aztán már lehetetlen onnan fentről szebbet ívelve bemenni az orrkúp megengedett maximuma alá. Talán illusztrációval jobban megértenéd, mire utalok, de nem nehéz elképzelni.
Aktív témák
Hirdetés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- RX 6600 Aktív Displayport-VGA átalakító probléma
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A OnePlus ellen biztonsági aggályok miatt indítanának vizsgálatot az USA-ban
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- További aktív témák...
- Precision 5550 15.6" 4K+ IGZO érintő i7-10850H T1000 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-10400F - RTX 3060 12GB - 16GB RAM - 1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- Pc kompletten
- Apple iPhone 8 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest