- Mobil flották
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #39257 üzenetére
Szerintem az első 6-7 versenyző együtt marad az első boxkiállásig. Csak a Brawn-ok tudnának meglógni, de szerintem ők nem tudnak majd az élre rajtolni, így mindenki együtt marad, Raikkönen viszont már le fog szakadni, a nehéz autóval nem bírja majd a tempót.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #39247 üzenetére
Az élmezőny nyers erősorrendje:
BAR
BUT
TRU
VET
WEB
ALO
RAI
ROS
HAM
BUEVagyis Gyula felvetésével ellentétben a Brawn-ok továbbra sem foghatóak, csak kicsit másképp taktikáztak, mint eddig. Habár mintha kisebb lenne az előnyük, mint eddig, de szerintem a versenyen már nagyobb lesz.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #39247 üzenetére
ezek súly vagy tömeg adatok?
sejthető volt, de alonso ugye pnaszkodott a szuperlágy gumi tartósságára - elképelhető, hogy a beállításai valóban nem kedveznek neki, így mindenképp kevés körrel számolnak az első kiállásig... bár szvsz elhúzni nem nagyon lesz esélye
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #39247 üzenetére
Kovalainen meg Piquet átmentek kőolaj(származék)szállító tankerba.
Alonso első etapja cirka 11 körös lesz.
-
Gyusz
őstag
válasz
Motion_Blur #39210 üzenetére
Amikor pont vége lett a Q2-nek, akkor Massát már tolták be a boxba. Esetleg nem lett volna még egy kör az autóban? Mondjuk én örülök, hogy Kimi van előrébb...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #39173 üzenetére
Jó Reggelt!
Mi van a Ferrarikkal?
Kaptak még postán leszoritó-erőt? -
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #39167 üzenetére
Nincs kers Kubicánál sem.
RAI 1:35:8
-
sekli
addikt
válasz
Motion_Blur #39167 üzenetére
Kubica már nem használja, vagy mi...?
-
sekli
addikt
válasz
Motion_Blur #39144 üzenetére
szep lassan visszaszerelik a korábbihoz hasonló szirszarokat, amiket idenre betiltottak...
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #39144 üzenetére
Mint pl kiszerelni a KERS-t?
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #39144 üzenetére
ez a takarólemez már a mekiken sem tetszett
a kép viszont bejönígy kell megcsinálni azt a DDD-t
ilyesmi volt börni kocsiján amikor versenyzett anno (egy venti volt beépítve a kocsi végébe) -
Markgx10
őstag
válasz
Motion_Blur #39124 üzenetére
Akkor még két éves voltam, tehát csak leírásokból tudom
, mikor a 79-es bajnoki cím után 80-ra félelmetes visszaesés következett be, azt gondoltam, hogy egy profi csapatnál ilyen soha többet nem fordulhat elő...
Tévedtem
-
Markgx10
őstag
válasz
Motion_Blur #39119 üzenetére
De most őszintén, főnök úr, kiveszik a KERS-t, ami miatt legalább a rajtoknál és bizonyos helyeken nincsenek olyan nagy hátrányban, nyernek 0,05s-et és vesztenek a hiánya miatt 0,5-öt
Mindegy, meg fogom szokni, a fociban a Ferencvárosnak szurkolok, ami 3 éve az nb2-ben szenved és minden hétvégén, minden meccsre több száz km-t autózok mégis, hogy szurkoljak nekik, tehát sajnos mostanság is van tapasztalatom, hogy milyen a kínlódás
, de nem adjuk fel, mert feleséget lehet váltani, de csapatot soha
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #39093 üzenetére
A quali kör az azért nem volt mák szerintem.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #39093 üzenetére
Briatore egy önelégült majom. Annak nem örülök ,hogy a Renault lassú de annak annál inkább ,hogy Button az.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #39064 üzenetére
Ha 31 C fokos pályán ennyit tudnak, akkor a versenyen mi lesz?
Vicces amit a Bridgestone csinál.
Rosberg meg hasít. -
attisx
addikt
válasz
Motion_Blur #39064 üzenetére
Massa-nál, a lassított fedélzeti kamerás képen, konkrétan látszottak az össze-vissza repkedő gumi cafatok...
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #39028 üzenetére
"Sohasem egyetlen részlet teszi az autót gyorsabbá a többinél-írta Gary Anderson (korábbi F1 tervező)
Ha alaposan végignézem a BGP001-est, legalább tíz olyan megoldást látok, amelynek köszönhetően a többi autó előtt jár. El tudom képzelni, milyen jót nevetnek Brackleyben ezen a diffúzorügyön, és azon, hogy most mindenki ebbe fogja fektetni az összes energiáját. Aztán amikor elkészülnek a saját dupla diffúzorukkal, a remélt hat-hét helyett jó, ha két tizedmásodpercet javul a köridejük. Egyszer egy nagyrabecsült szakember azt mondta nekem: - Ha jó autót építesz, gondoskodj arról is, hogy etereld a figyelmet a legfőbb erősségéről, és egy kevésbé fontos alkatrészt tegyél látványossá. Ezzel eléred, hogy a többiek arra figyeljenek és lelassítod a felzárkózásukat- " -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #39007 üzenetére
Mind két tojás.
Egy pulykatojás, és egy jégből való tojás.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #39028 üzenetére
Nem valószínű: McLaren also has a new diffuser in China, but it is merely a development of its conventional design. "There has not been enough time for a double-decker diffuser," said Team Principal Martin Whitmarsh. He said he is hoping an early double-diffuser for the MP4-24 will be ready for Bahrain next weekend.
Ez csak egy továbbfejlesztése (talán az új szabályalkalmazás adta korlátok szerint) az eddiginek. Bahreinre készül el a DDD.
Az nem eke a McLarenen, az csak a padlólemez elülső részének rögzítő része, ilyen volt mindig. Az eke ezen rész előtt/helyett fog helyet foglalni, ha újra használatba kerül. Sufnituning nyomokat én nem látok rajta, aerodinamikailag formázva van, azért a hullám profil is, max. koszos. De ha megnézed a Brawn oldaldobozát, azon meg rendesen sérülésnyomok vannak.
-
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #39028 üzenetére
Hát eke majdnem elmegy házi gányolós topikba is. Hogy néz az ki,te jó ég?
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #39007 üzenetére
Nürburgring lesz most az idén, vagy megint az az idióta Hockenheim lesz?
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #39004 üzenetére
Ennyire nem lehet hülye Brigestone...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #39004 üzenetére
Gondolom így az időmérőn is inkább a keményebbel fognak menni a versenyen meg felrakják 1 körre a lágyat aztán szevasz. Persze ha eső lesz akkor nem kell majd ezzel szerencsétlenkedniük.
A japók hazamehetnének már és visszatérhetne végre helyettük a Good Year.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #38964 üzenetére
Button elveri, a csodálatos tehetséggel megáldott csapattársát, az tuti.
Nem fogja kihasználatlanul hagyni előnyét, és most sok pontot akar összegyűjteni, mert VB akar lenni.
Csodálatos tehetséggel megáldott csapattárs pedig eltékozolja, aprópénzre váltja az áldást. -
bdav
őstag
válasz
Motion_Blur #38966 üzenetére
"nem sikerül csökkenteni a leszorító erő szintjét, és az autók kanyarvételi sebességét, ami az Előzési Munkacsoport célja volt"
nem az volt a fő cél h. közelebb tudjon menni az előtte levőhöz a másik? nem tudom mondjuk h. ezt pontosan mennyire befolyásolja a diffúzor, de elvileg a hátsó szárny pl. ezért olyan amilyen. (kanyarsebességről szó nem volt a télen)
-
bdav
őstag
válasz
Motion_Blur #38964 üzenetére
hipotetikusan gondoltam. szvsz ha éremrendszer lenne akkor nagyon hamar gyakorlatban behozhatatlan előnyre tenne szert Button (2/2 elég durva úgy), pontozásban viszont van olyan scenario hogy felzárkóznak a Toyoták ha nem jön ki a lépés (tuti lesz ilyen)
-
joshua7
veterán
válasz
Motion_Blur #38943 üzenetére
'Fragile'.
[link] -
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #38943 üzenetére
Barátnőm felvetett egy érdekes dolgot amivel én is egyetértek. Az egyik képen balról jobbra a második sorban, az eu zászló felett van egy olasz zászló. Nah de afelett meg 90°-al elforgatva még egy három színű zászló. Akkor az most milyen is, hazai?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38943 üzenetére
Ez meg egy tegnapi fotó.
A window cleaner chats with another near the advertisement featuring McLaren Mercedes Formula One driver Lewis Hamilton of Britain at a shopping mall in Shanghai, Tuesday, April 14, 2009. -
Ricco_hun
senior tag
válasz
Motion_Blur #38932 üzenetére
Szerintem vagy 3-4 éve még ők is aközött a 3 csapat között lettek volna, akik kicsit tágabban értelmezik a szabályzatot és eleve dupladiffúzorokkal kezdik a szezont. De mostanában ez a Ferrari nem ugyanaz a Ferrari. Bátortalanság, majd, amikor bátrak akarnak lenni az is rosszul sül el. Sorozatos taktikai bakik, a tavalyi szezon meg a boxutcában ment el. Kéne oda vezetőségbe egy "nagy gondolkodó".
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #38932 üzenetére
Sajnáljam őket? Nem fogom.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #38921 üzenetére
Domenicali:
"Sajnálatos módon a bíróság döntése arra kényszerít bennünket, hogy változtassunk az autó alapvető területein, mert csak így leszünk képesek egy szintre kerülni a többiekkel, már ami a technikai szabályokat illeti. Ez pedig időbe és pénzbe kerül"
-
Ricco_hun
senior tag
válasz
Motion_Blur #38921 üzenetére
"Renault, McLaren most hétvégén.
Ferrari meg ki tudja"
Akkor csak azt nem értem, hogy a Ferrari, miért nem tud olyan gyorsan reagálni, mint a fentebb említett 2 csapat. Végülis csak ez zavar, mert a Ferrarinak drukkolnék, de az elmúlt két versenyen inkább csak annak drukkoltam, hogy peregjen ki minél több kocsi
.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #38921 üzenetére
A5 szerint a Ferrari és a Red Bull kb júniusra lesz kész...
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38915 üzenetére
Tekintve, hogy pályán csak a szabadedzésen lesz előszőr tesztelve, sem a Renault sem a McLaren nem várhat a cucctól olyan előnyöket, mint amit a 3 DDD-s autó élvez. Össze kell még ezt hangolni és nem is biztos, hogy egyből jó lesz vele az eddigi konstrukció.
Nem véletlen, hogy a McLaren is párhuzamosan tervez valami B variánst, ahol az eke-padlólemez-diffúzor összehangolt egység lesz plusz a szárnyak is az ütősebb padlólemezhez lesznek konfigurálva leszorítóerő/légellenállás tekintetében. De ezzel inkább csak a szezon második felére készülhetnek el.
Én nem tartom a Ferrari lemaradását olyan tetemesnek DDD nélkül sem. Leginkább a megbízhatósági és taktikai hibákat kell kiküszöbölniük és Barcelonáig is jól ellehetnek a pontszerző helyeken.
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #38904 üzenetére
Ez igaz... bár nálam egész jó volt, lehet, kell hozzá az erősebb net-kapcsolat, nem tudom.
Azért, eléggé "beleélős", tényleg -
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #38885 üzenetére
Index?
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #38877 üzenetére
Igen, ez abszolút lehetséges magyarázat. Ugye, már át lettek alakítva az autók, gondolom, neki sem volt bent kipörgésgátló. Így még az említett "elváltásnál" is beforoghat, egyenesben is..., valóban.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38849 üzenetére
Csak. Ha már utamba került, miért rejtegessem.
-
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #38793 üzenetére
az igaz, jobban. de az írás mögé még tetetnék valamit
vagy az volt a fontos, hogy a mása legyen kimi-ének?
PazsitZ, még annyit, hogy én is alkarra
-
kovsol
titán
válasz
Motion_Blur #38779 üzenetére
az Austral futam zenéjének mi a címe?
-
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #38771 üzenetére
hááát, nem valami fantázia dús.... nem tetszik, de neki biztos...
-
Ricardo
titán
válasz
Motion_Blur #38774 üzenetére
Legalább passzol az egyéniségedhez? Elég érdekes felirat lehet egy hirtelen haragú ember esetében
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #38771 üzenetére
Üdv a klubban.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
Motion_Blur #38771 üzenetére
nagyon komoly, nekem is nagyon tetszik ez a tetkó, de ennyire még nem szántam rá magam
talán majd.....egyszer
(#38775) Oliverda ez nagyon beteg
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #38771 üzenetére
De mééé nem a Mester?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #38771 üzenetére
Még ha egy Ferrari feliratot varrattál volna fel... Azért 30-40 év múlva nagyon sexy lesz.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38701 üzenetére
Gyenge poénnak elment,
de függetlenül attól, hogy mi volt eddig, vagy hogy most hogy menne, számomra Monaco a legkülönlegesebb versenyhelyszín a naptárban, ezért idegesítene, ha nem lehetne ott a McLaren, ráadásul az új európai csomagjukkal.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #38683 üzenetére
Oké, csak úgy meg elég vicces, hogy egyből motort akarnak építeni. Semmi múlttal, csak pénzzel. Értem én, hogy arabok megveszik a fejlesztőüzemet és a mérnököket, de azért a know-how-hoz csak ragaszkodni fog a Mercedes, gondolom én. De ez csak az én filozofálásom.
hunny: Akkor jól gondoltam, hogy motorban még "elég tapasztalatlanok".
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38645 üzenetére
Nincs jobb.
Mit kellett volna tenni, megdicsérni és előléptetni?
-
bdav
őstag
válasz
Motion_Blur #38645 üzenetére
"De szar duma
"
ilyenkor szokásos bullshitgyűjtemény, nem is érdemes ezeket elolvasni
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38625 üzenetére
2 futamról eltiltás. Schumacher tradíció, 1994.
De nem Lewist, hanem az egész McLarent tiltják el, szóval Heikki se autókázhat és Pedro se potyázhat, mint tartalék pilóta.
James Allen: Malaysia has made Hamilton feel like Michael Schumacher did in 1994, when Benetton was getting hammered for ‘cheating’ over an illegal launch control system and a dodgy fuel filter. Schumacher was also banned for a few races that summer after ignoring a black flag at Silverstone. He and his manager felt that they had to get away from Benetton to stop the association of his name with cheating and that process led him to Ferrari in the summer of 1995.
-
Timyyy
őstag
válasz
Motion_Blur #38608 üzenetére
Ez a Kész átverésből készült kép, nemde?
Júj mennyire égett már a feje a végén...
-
littlelion21
addikt
válasz
Motion_Blur #38608 üzenetére
...én a fejet ütném...
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #38566 üzenetére
Vagy beül Kimi helyére.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #38560 üzenetére
És Sumi fogja vezetni?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #38566 üzenetére
Akkor legalább már a rajthoz is a wet gumi fog felkerülni.
-
RedWing
aktív tag
válasz
Motion_Blur #38566 üzenetére
Rosszabbak nem lesznek tőle, az tuti!
Nowhereman
Itt nem az a legnagyobb baj, hogy megjátsszák, hanem, hogy több mint 1 éve egyetlen egyszer sem jött be nekik, mikor kockáztattak... -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #38552 üzenetére
Hát elégé érdekes címeket adnak egyes "újságírok", az tény.
Annyiban a csapatnak meg igaza lehet, ahogy Kimit a hátsós sorokba száműzték egy katasztrófális gumitaktikával, ugyanúgy egy jó taktikával az élre is lehetett volna repíteni valakit az üldözőbojból egy helyes gumihasználattal. S ha jól megnézed, Glock is valahonnét messze Webber mögül szárnyalt oda, ahova... -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #38559 üzenetére
ja tényleg. pont a snit elején volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38559 üzenetére
Valószínüleg KERS-ezett, mivál másként esélye sem lett volna, és még így se, mivel a Red Bull jóval gyorsabb és Lewis akkor már agyig volt tankolva, mivel a verseny végéig tankolták fel.
Az, hogy adok +80 lovacskát a motornak, az nem szükségszerűen jelenti azt, hogy az kipörgetheti a kerekeket.
Turun Sanomat infó: McLaren DDD Kínára
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #38555 üzenetére
Akkor más felvételt néztünk.
Azt én is láttam hogy a töltöttsége milyen fokon állt. Viszont ahogy írtam:
"nem használta Hamilton as KERS-t amíg láttam." (hibákat javítottam) Az hogy feltételezhetően hol vagy hogyan használta az most spec. engem nem foglalkoztat. Amikor a csatát mutatták és amikor a képre került a KERS akkor nem láttam hogy használta...talán így, egyértelműbben kellett volna fogalmaznom. -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #38530 üzenetére
Elképzelhetőnek minden elképzelhető, de sztem nem. Egyszerűen kínos szituba került ami nem jó neki. Hazugságba keveredett...ha vaami miatt elment a kedve a McLaren-től akkor ez lehet az.
Az hgoy az autó lassú azt ne mgondolnám ide, mivel két futam után ez nem egy komoly álláspont, ez az autó még lehet piszok gyors is...gondolom jól tudja mi a helyzet.Oliverda
Megnéztem a Hamilton vs. Webber-t, ne mhasználta Hamilton as KERS-t ammíg láttam. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #38539 üzenetére
A legviccesebb: a KERS-be van annyi, hogy elég legyen mellé egy 200LE motor, így akár kivitelezhető is.
FIA-t kellene kitiltani a Forma1-ből, az lenne az igazán jó szabály.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #38536 üzenetére
- Riporter: Rubens, bejőve ide, meg kellett nyerned ezt a versenyt.
Kimi: csaknem! -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38533 üzenetére
- Jó é a motor, gyerék?
- Norbi bátyám, erőst kegyetlen húz az a motor. Nagyon jó' mégcsinyáták aztat kendték.
- Akkó jóvan.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38530 üzenetére
Mondtam már, hogy buta döntés lenne, indulatból, elkeseredettségből volt az indíték.
(#38529) Oliverda: Szerintem, leginkább a Brawn GP-ről álmodozhat AH.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #38526 üzenetére
Szerintem ha eleget fizetnek akkor nem kell oda Nakajima hogy megtarthassák a motort.
Esetleg visszatérnek BMW-re.
-
Black-Ghost
csendes tag
válasz
Motion_Blur #38503 üzenetére
Ez az a futam amikor 4-szer álltak ki?
-
Markgx10
őstag
válasz
Motion_Blur #38495 üzenetére
Én hülye, még 3 pontban reménykedtem Raikönnentől a futam előtt
Egyébként meg akartam kérdezni tőled, hogy volt már valami jó taktikai húzása a Ferrarinak az utolsó két évben? Én mindig azt látom, hogy elbasszák a gumiválasztást, ha eső van sosem jön össze, hogy mikor mit tegyenek fel, a bokszutcában is mindig volt valami gond tavaly.
Nem vagyok a két meccs után pánik + felelőskeresés híve, de ha jól emlékszem, már két éve nem tudott a szeretett csapatom egy jó taktikai húzást csinálni és még mindig nincs szó arról, hogy ennek következményei lennének csapaton belül -
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #38495 üzenetére
Ez az info nekem kimaradt. Akkor bocs, nem figyeltem eléggé.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #38480 üzenetére
Ebben nem vagyok annyira biztos...sőt én azon a véleményen vagyok, hogy a Brawn csapat az egész évet KERS nélkül nyomja.
Nagyon sok érv szól a KERS ellen, ahogy láthattuk is hogy pl. egy esős futamon csak hátrányaival birkózol az előnyei nélkül. Egy egyébként is kevés tapadással bírkozó autóra kigyorson rányomni a KERS-t elég rizikós. ...és a Honda felesbe hagyta a KERS-t, a Brawn csapatnak azon fejlesztenie kellene..
Két futamgyőzelem...ez az ami számít, bár a mostani nem volt annyira meggyöző, de egy hét alatt nem történhet csoda. Már most nagy a hátránya azoknak a csapatoknak akik fejlesztés terén elverhetik a Brawn-t pontokban kifejezve. Amennyiben a Brawn tartani tudja maga mögött a Toyota-t, Williams-t és ha kiködlik a Red Bull valós tempója is, akkor őket is, ...abban az esetben már jól állnak a vélhetően feljövő Ferrari-val és McLaren-nel.Ráadásul már megint úgy néz ki sajnos, hogy a két nagy névnek csak 3 versenyzőjével kell komolyan számolni, Kovalainen majd besorol valahova ahova engedik...yon leh
Szerk: de egyébként a Toyota-t és a Williams-t sem lesz könnyű maguk mögött tudni, mert mindenkettő jobban áll a KERS ügyében mint a Brawn pillanatnyilag. A Brawn autóba betenni egy KERS renszert akár azt is eredményezheti hogy az eddigi pompás müködés, a béka se'gge alá esik. A Toyota nagyobb fejlesztési potenciállal, a Williams pedig kész KERS-l rendelkezik.
A Red Bull viszont kérdéses,..ebből a futamból nem nagyon lehet kiindulni, Webber pompásan helyezkedett a rajt után, Vettel meg jött a könnyű autóval...de aztán ennyi a körülmények miatt, az ő polcra helyezésükhöz kell még egy száraz futam. -
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #38480 üzenetére
Nem az a baj, hogy ma 19-re húztak lapot a taktikusok. Az volt a baj, hogy már mind a négy alsó az asztalon volt.
A pakliból már csak felsőt....ászt tudtak volna kapni. Szvsz.Esztelenség.A birkát az én gyomrom sem bírja.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38480 üzenetére
De azért nekünk, 'sereghajtó' csapatoknak, jól jött ám, hogy Button csak 5 pontot kapott a győzelméért.
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #38472 üzenetére
nem a maláj gp-re vetitve hanem a szezonra: új szabályok(pl egy gumi, aero változások)->teljesítmény visszaesés->megbizhatósági gondok(pl bahrein, san marino)->néhány pilóta hiba(pl san marino időmérő)->szerencsétlen időjárás(pl ausztrál időmérő)
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38475 üzenetére
Jajj nekünk, ha kész lesz a KERS-ük.
Na jól van, addigra a McLarenen is lesz egy überdiffúzor meg egy ütősebb aero, de én úgy érzem, hogy a Toyotaval az egész szezon alatt komolyan számolni kell, akárcsak a Brawnnal.
3. nálam is a Red Bull, az is egy veszett jószág lenne, ha lenne benne KERS, de már így is túl nagy falat. A Williams is erős, de csak Rosberg tudja kihajtani.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #38464 üzenetére
Hát szerintem sanszos hogy már idén sem a jelenlegi az első TV-je.
Amúgy meg Rosberg-nek kellene már nyerni egyet. Ráférne nagyon meg a csapatára is.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #38464 üzenetére
Kiminek új versenymérnöke van idén, Kimi taktikai bakija leginkább az ő és a Ferrari stratégák bakija (szerintem a Ferrarinál is van erre egy team, mint a McLarennél). A pilóta úgyszintén javasolni szokott, és mint láthattuk Glock és Heidfeld esetében gyakran a pilóta dönt, hogy melyik taktiklai húzást választja. 19-re húztak lapot, nem jött be. Szóval ez nem Stefano sara, szvsz, persze a külvilág felé ő ég leginkább és neki kell gatyába ráznia az alkalmazottait.
Kell egy F60B (leginkább az autó hátsójának és padlólemezének áttervezése miatt lesz az B, de hivatalosan nem lesz az B-nek nevezve)? Ez meg Tombazis sara, aki egy tervező zseni, az elmúlt években ő tervezett a legtöbb világbajnok autót. Most ő is valamennyire mellényúlt, akárcsak Pat Fry a McLarennél. Ez se Stefano sara, csak ezzel is ő ég.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #38464 üzenetére
Én is pont azon filoztam, hogy vajon Luca milyen fejet vágott a futam alatt.
-
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #37845 üzenetére
A jelek szerint igen.
Csak sokat WoW-ozok és az elviszi az időm a PH!-tól.
Ahogy elnézem, a tippem sajna nem jött be, kár volt a félbeszakadt futamért... -
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #37854 üzenetére
S főleg azért vannak ők ott, mert ők a legmegfelelőbb személyek erre. Ha nem, akkor tessék menni más versenysorozatokba.
-
Atlantis
veterán
válasz
Motion_Blur #37856 üzenetére
Csak nehogy F1 is SC mögötti körözgetés legyen...
-
30z.Samu
titán
válasz
Motion_Blur #37856 üzenetére
NAH! Akkor lehet, hogy lesz parádé!
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #37856 üzenetére
izgi futamunk lesz.
-
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #37843 üzenetére
Utóbbi sokat segíthet Alonsonak, még ha fáj is a füle.
-
"B"
tag
válasz
Motion_Blur #37797 üzenetére
Hááát nagyon bízom benne hogy Kimi tudja tartani majd a lépést..és nem az lesz,hogy szépen 1esével megelőzgetik
HA eső lenne holnap(azaz ma),én Alonsora tippelnék befutóraPlus a Vettelre nagyon kíváncsi leszek
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #37827 üzenetére
de az üzemanyag háború miatt massa 3 versenyt tud futni ennyi benzinnel, és persze kimi is elmegy fél távig simán...
-
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #37827 üzenetére
A szuperlágy hány kört bírhat itt?
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #37820 üzenetére
Eszméletlen. Nagyon jó. Komoly.
Könnyesre röhögtem magam.
"Sajnos kicsi kosz került a gumira, és kicsit túlcsúsztam Michael-ön, és nyilvánvalóan jött és tartotta a frontot, ami nem tartott végül is igazán vissza engem a pályán, de neki koszosak voltak a gumiai, és végül is a jobb tapadása miatt le tudtam hagyni."Deniro2: Bocsi, de én már akkor untam, amikor nem volt futamgyőzelmük. Azért az nálam nem járja, hogy még pár hete csapat sem voltak.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #37814 üzenetére
Kimi: A verseny kicsit csak abból állt, hogy követtem Montoyát.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #37814 üzenetére
Az feltünt valakinek, hogy a mai szinkrontolmács, nem a múltheti szinkrontolmács volt?
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #37794 üzenetére
Ha esni fog, akkor Vettel is oda érhet a dobogóra. Szerintem a hugyos nyer.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #37794 üzenetére
1. Kubica
2. Glock
3. Button
4. AlonsoKiminek véletlenül csak két kereket rak fel a Ferrari, azt is a tavalyi pálya szélén felejtett set-ből.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #37794 üzenetére
én is remélem, 5-6. hely jó lenne
-
"B"
tag
válasz
Motion_Blur #37794 üzenetére
isten látja lelkem még igazad is lehet..ha nekem kéne tippelnem én Barichellot tenném a 3ikra és Glockot 4 ikre..
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #37751 üzenetére
Hát me' onnan is kizárták.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #37751 üzenetére
Le kéne hozzá venni a piros szemüveget. xD
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #37748 üzenetére
FIA + McLaren + "elképzelhető" = büntetés
-
pH érték
aktív tag
válasz
Motion_Blur #37721 üzenetére
És egy olyat ami rajta van, hogy kik használnak KERS-et?
Aktív témák
Hirdetés
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Watch Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Corsair 750W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest