- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Légies iPhone halvány színei
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #24350 üzenetére
Az eset azert volt furcsa, mert a versenyt nem a boxban szokas (kell) befejezni, es Schumi nem is gondolta, hogy azzal szabalyosan befelyezte, mert ment is megegy kort, ami szinten szabalytalansagnak szamitott.
Szoval akkora kavarast csinaltak a stewardok es a Ferrari, hogy az FIA vegul annak adhatta a gyozelmet, akinek csak akarta. MS-nek akarta.
Egyszer volt Budan kutyavasar, manapsag mar feleennyiert is black flaget osztogatnank, foleg egy mclarenes vagy egyeb mezei pilotanak.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #24341 üzenetére
De nem a szabállyal volt a gond, hanem éppen azzal, hogy a versenybírók se tartották be. Ha betartották volna, akkor Schumacher vagy a szabálytalankodása utáni 25 percben megkapta volna a kiszabott büntetést, vagy mivel kilógtak a 25 percből, nem kapott volna semmit. Végülis így az utóbbi lett, nem kapott büntetést.
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #24341 üzenetére
Schumi a buntetes eltorlese miatt lett megajandekozva a gyozelemmel (a buntetes meg a versenybirak sajat hibai miatt lett eltorolve). A szemfules huzasnak semmi koze a 'gyozelemhez'.
(#24340) tuskooo: Eppenhogy azt nezem, hogy hogyan nyertek. Lasd felul. Hogyan nyertek? Papiron a stewardok es az FIA segedelmevel. Nem a beuntetesletoltessel, hanem a bunteteseltorlessel nyert.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
#70869248 #24072 üzenetére
Szvsz ma 100 újságból 90 bulvár legalább.
És a legnagyobb baj az hogy veszik.
Ha rajtam múlna 85 megszünne.
Én inkább ott láttom a bibit, hogy együtt inditotak támadást.
2-ik frontot nyitott a Mclaren.
Montezemolo így is azt mondta állítólag. hogy NINCS TÖBB HIBA!. És probálják a gépezetett még több hibára kényszeríteni. És ez tahóság.
És mindegy hogy melyik csapatról van szó.
Szerintem ennyi erővel Hamit is lehetett volna karóba húzni a boxutcai eset után.
De a Ferrari nem csinált ilyent akkor. Kimi úgy nyilatkozott az egészről mintha kiborult volna egy pohár víz. Kb. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #24019 üzenetére
Nem csúsztatás, volt ilyenre példa tavalyról vagy tavalyelőttről (sajna ennél konkrétabban nem emlékszem), hogy csak megfordította a táblát, a versenyző meg elindult. De volt olyan is, hogy a nyalókás benézett valamit, és a nyalókáját hirtelen tíz centit felemelte, aztán visszacsapta, de a mozdulatra már elindult a versenyző.
Közben szerkesztetted. Valóban, egy elektronikai rendszer beiktatása nem feltétlenül kevesebb hibalehetőség, de azért az F1-ben minőségi cuccokat alkotnak. És most sem azzal volt a hiba, hanem az emberrel.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #24010 üzenetére
Csakhogy a kockázatnövekedés, amiről te beszélsz, az nem jelent meg. Ugyanígy elindultak már a nyalókás ember táblamegfordítására is, vagy maga a nyalókás ember is benézhette a dolgot, és elindíthatta a versenyzőt idejekorán.
Sőt, a kockázat inkább csökkent, hiszen egy emberrel (egy hibalehetőséggel) kevesebb van a rendszerben. Már csak a versenyző maradt, aki elbaltázhatja a dolgot. -
aesir
veterán
válasz
#70869248 #23906 üzenetére
Azért szánalmas, mert sportemberekről beszélünk. Vagy hozták volna nyilvánosságra előre, vagy hallgassák el.
És teszem hozzá, ez nem is Hamiltontól szánalmas, hanem a mercedestől és személyesen norbert haugtól. Jól megfigyelhető trendek vannak a mclaren-mercedes kommunikációjában, tipikusan meg lehet jósolni azt is, hogy milyen eseményre hogyan fognak reagálni, ez 100%-ra be is jön. Ezt a kommunikációs módszert tanítják, tipikusan politikai kommunikációról van szó egyébként, remélem nem várod el, hogy a közelmúlt magyar politikájából hozzak rá példát.Mellesleg, ha tényleg igaz a betegség, akkor nem tartom üdvözítőnek azt, hogy egy pilóta agyoncsillapítózva vezet versenyautót 300 fölött. Vannak még a pályán rajta kívül mások is.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
#70869248 #23849 üzenetére
Nem értem miért massa kapja a büntetést,ha a csapatnak kell figyelni hogy mikor engedi ki a pilótát.Mind1,az a 10000euró nekik nem nagy szám.
Egyébként volt előzés a futamon?Végignéztem,de ilyen szar futamot még nem láttam.Alig van előzés,mindenki 0,5-1mp-re követi a másikat.Ennek semmi értelme nincs.Ha így folytatják,tuti esni fog az F1 nézettsége. -
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #23599 üzenetére
Ugyanilyen agresszió (inkább gyűlölet, paranoia stb..) áradt Schumi felé is, csak Ő tényleg megosztó volt: azaz kb. fele - fele arányban szerették - utálták. Hamilton a közönség kb. 70%-ának teljesen ellenszenves, vagy legjobb esetben is semlegesek vele szemben. És nem csak Mo-on...
Ha kint voltál ringen, akkor ezt nem is kell nagyon magyarázni szvsz...
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #23303 üzenetére
"A közúti mérnökeink máris sorban állnak az ajtóm előtt, mert meg akarják kapni a fejlesztéseinket. És ha azok jövőre beválnak, azonnal át fogjuk ültetni őket a közúti autógyártásba, ami óriási lendületet ad majd a jövő hibrid, sőt, elektromos hajtású járműveinek a kifejlesztéséhez."
Hajra!
-
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #23151 üzenetére
Valencia Street Circuit onboard F3
A gyilkos frekvenciak, ritka es szerencsetlen esetek. Technikailag ahhoz nagyon sok mindennek kel klappolni, pl a futomu hangolasa es meg a konstrukcioja is, az auto sebessege, a razoko surusege stb. Pl. a Mekinek olyan kulonleges lengescsillapitoja van ami a razokoveken belagyul, mig mas autok hamarabb elemelkednek/pattognak a razokoveken. De ideje lenne mar ejteni a temat, a Tacoma peldat csak erdekessegnek emlitettem meg. De tovabbra is fenntartom, hogy egy kerekveto szerencsetlen esetekben okozhat komoly karokat egy auton, lasd Coulthard esetet, ha Glocket nem fogadjatok el.
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #23069 üzenetére
Az is fog maradni. Gondoljunk csak arra, hogy pl. 10 ev mulva mifele high-tech KERS-es hibridek fogjak a jelenlegi koridoket hozni vagy tulszarnyalni, mondjuk negyedannyi uzemanyagfogyasztassal es tizedannyi karosanyagkibocsatas mellett.
Vegyuk figyelembe, hogy Mosley mar nem sokaig fog pavaskodni az F1 felett, es a csapatok olyan technikai iranyba viszik majd a Forma-1-et amely nekik tetszik.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #23016 üzenetére
Veled megint ott lyukadok ki mint régen.
"Ez a gumi meg olyan fura dolog, mindig panaszkodnak hogy a lágyabb 10 kör és kuka, de akkor Hamilton miért az utolsó előtti körökben volt a leggyorsabb vele?"
Te ebből:
"Egyébként Hamilton nem az utolsó körökben volt a leggyorsabb, ez csúsztatás..ha a leggyorsabb kört nem is nézzük, akkor is jellemzően az első etapban volt a leggyorsabb 7 21-s kör, a lágygumisban 2 db 21-s kör."
Na most én a lágyabb gumiról beszéltem, végig a mondatban, de hogy egyértelmű legyen még a vele szócskát is odaraktam, de te már jössz azzal hogy csúsztatok. Régebben is pont ilyen miatt akadtam ki rád, most ezt elkerülöm a vita befejezésével, mert addig amíg érzékelem hogy félreérthetően írok és mást olvashatnak ki belőle semmi baj, de amikor direkt ügyelek rá hogy mást ne olvassanak kis és mégis..akkor az nem nekem való vita, köszi.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #23008 üzenetére
??
Támadási pozíciót írtam. Se Te sem a mackó nem fogta fel, azért ez gáz. De akkor javítok: NEM ELŐZÉST vártamÉn csak azt írtam hogy nem került támadási pozícióba sem. Ha Alonso hibázott volna (pl lecsúszik az ívről) akkor el lehet menni mellette. Mostanában a kocsi által meg elég sokat hibázik. De még támadni sem tudta. Igen Kimit feltartotta Alonso. De Kimi végig ott volt mögötte és én ezt vártam Hamiltontól is. A két kocsi között simán van annyi hogy az egyik kicsit óvatosan vezetve is utolérje a másikat.
Ez a gumi meg olyan fura dolog, mindig panaszkodnak hogy a lágyabb 10 kör és kuka, de akkor Hamilton miért az utolsó előtti körökben volt a leggyorsabb vele? Az hogy akkor begyorsított nekem azt jelenteti hogy végig nyomta eléggé. Vagy ha nem, mit akart elérni azzal hogy huszonvalahány körig óvatosan majd a végén, az elhasznált gumival hirtelen gyorsított tempóban akart hajtani? Kovalainen mikor támadta Massát az utols szakaszban miért volt lassabb mégis mint amikor vigyázott a gumijára az első szakaszban? Kimi miért teljesítette a leggyorsabb szakaszt az összes pilóta közül a lágyabb gumin? Nem lehet hogy mert lassabbak voltak a Mclarenek a lágyabb keveréken? Úgy meg 6 mp-t ahogy feljebb is írták igen nehéz lett volna ledolgozni, így a fifty-fifty inkább 80-20 Massa javára. Akit egyébként nem szeretek, de a számok nem hazudnak és a szem sem amikor megverte Hamiltont. Fordítva is lesz ez még, nem tudom miért kell túlreagálni.
-
Peat;)
veterán
-
gV
őstag
válasz
#70869248 #22981 üzenetére
Miért lényeg hogy folyamatosan távolodik ezt nem értem...
Mert ha vki nem tud közelebb kerülni akkor nem tud előzni sem (max ha az előtte lévő kiállni kényszerül).
A boxban megelőzést kizárom emiatt:
Az első box kiállások során kintöltött + 1 kör alatt sem hozott rajta számottevően (Felipén Hami), akkor azon a mondjuk 4 körön amit kint maradt volna a másodiknál mennyit faraghatott volna le 2-3-4 mp? Talán. Valoszinü szoros lett volna, dehogy maradt volna Felipe az élen, biztos.
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #22784 üzenetére
jaj igen, amit elfelejtettem.
lehet hogy gombost is elkéne engedni/küldeni
a honda szenved, vele együtt ő is. lehet, hogy neki is nagyon jót tenne egy másik csapat, a frissülés, a megújulás. de az is lehet, hogy nem akar menni, mert látja, hogy itt van ross és erre várt már mióta, gondolom azért látja a fejlesztéseket is jövőre..
talán még egy évet kap. de nem tudom, hogy ross mennyire gondolja komolyan.
meg ott a bruno senna is akit figyelnek -
Integra
titán
válasz
#70869248 #22784 üzenetére
akkor feltételezem gombos-pajesz duó lesz, feltéve hogy gombos helyére nem keres szintén valakit ross.
igazából ha valóban van egy jó autója ross-nak, akkor megfogja fogni alonsot.
ki az a barom aki ne húzna le ross mellett egy évet, érted... nem sokaknak adatott meg a lehetőség, én gyanítom élni fog ezzel -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #22771 üzenetére
Szerintem egy Honda-szintű csapat nem fog a hiperszuper-fejlett KERS-szével sem sokkal feljebb ugrani, mert ugyan néhány tizedet nyernek vele, a többi csapatéhoz viszonyítva viszont már kevesebbet (ha feltesszük, hogy az övék fejlettebb lesz). De ott lesz még az autó többi része. A kasztni, az aero, amiben ha 0.8-1 mp-es hátrányban vannak, akkor nem lesz kiugrás. Ráadásul az kötve van, hogy 1 körben max mennyi energiát nyerhetnek vissza, és ez a határ állítólag nagyon alacsony, így mindenki el fogja érni, akármilyen fejletlen is a rendszere. Így szerintem legfeljebb abban lesz különbség, hogy ki tud már esetleg a kör legelején visszanyerni az energiából, és ki az, akinek sok féktáv kell hozzá, ezért inkább a kör végén lesz jelentős az elraktározott energia.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #22662 üzenetére
Massa nagyon helyesen erőszakosan húzta is az autót a szűk ívre, tudatosítva hogy ki a támadó és ki a védekező.
Igen, ezen dőlt el szerintem a csata. Ez a keménykedés egyébként a németországi előzésben is megfigyelhető, talán még guminyomot is hagyott Hamilton oldaldobozán, amikor a kanyarcsúcs közelében ráhúzta Hamiltonra az autót, de ez Hamiltont nem hatotta meg, simán kirakta őt a pályáról. Ezért hibázott ott szerintem Massa azzal, hogy beengedte belső ívre, mert egyébként ő rakhatta volna ki Hamiltont a bukótérre, úgy talán lett volna esélye megtartani a helyet (néhány kanyarig/körig). -
MPowerPH
félisten
válasz
#70869248 #22604 üzenetére
Szerintem is az lehetett, hogy Hamilton jabban használta a gumikat mint Kova, hiszen néha majd 1s -el is gyorsabb volt. De Massa akkor fékezett egyszer, valszeg többet nem. Lehet Lewis utánna kicsit erőltette, mivel Massa már majdnem 4s -re volt, és jöttek a boxkiállások. Gondolom az előtt is határon autozott végig, és az tény hogy a Meki nem kezeli olyan jól a gumikat, főleg ilyen melegben jobban koptatja. Ferrarinál meg ilyen gondok nincsenek.
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #22261 üzenetére
Ez igy van, de teljesitmeny szempontjabol jelenleg nem ismerek olyan noi pilotat aki erdemleges resztvevoje lehetne az F1-nek.
Nyerje meg a GP2-t, az IndyCar-t, (vagy legalabb is legyen nagyon kozel a megnyeresehez, de atlagtechnikaval) teszteljen egy F1-es autot es ha megfelel, johet. De ez a kiralykategoria, ne vigyuk mar le a pilotak szinvonalat, amikor vegre eljutottunk odaig, hogy nincsenek mar befizetos pilotak.
Cicababak nem kellenek pilotanak reklamfogasbol, arra ott vannak a pitbabe-ek.
-
MPowerPH
félisten
válasz
#70869248 #22261 üzenetére
Ebben igazad van, én se azt mondtam, hogy body buildereknek kell lenniük. A pl. a nyakukkal a testük többszörösét el kell tudniuk bírni, de nem is ezen van a hangsúly.
Hanem koncentrációban nem olyan jók mint a férfi piloták, és a reflekszeik se olyan kifinomultak. Olvastam valahol egy cikket erről, de nem találom. Arra akartam rávilágítani, hogy egy női versenyző az F1 -nek inkább reklámot jelentene, nem egy VB esélyes pilotát.
Mert ugye itt tizedmásodpercekben mérik az időket, ami bizony nagyon kis hibafaktrot igényel. Persze, kis edzés után végigbírná a futamokat, de valszeg a legutolsó helyen érne célba 4 kör hátránnyal.Csak válaszolnék még egy előző hozzászólásra. F1 -re nem kell 10 éves korodtól kezdve készülnöd, 6 hónap alatt a speciális izmaidat úgy formába tudják hozni, hogy kibírnál egy hosszabb gyakorlást is, 1 év alatt meg egy futamon is végig tudnál menni.
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #22116 üzenetére
Igen, valoszinuleg en is hutotaskabol csemegeznek. Eleg bosszanto, az effajta kapzsisag (400 Ft fel liter vizert), nem szeretem tamogatni az ilyen 'kereskedoket'. Meg a dupla arat elviselnem egy bufestol, de ez mar joval tobb annal.
A hazai szendvicseket en is szeretem, csak a szetnyomodott teliszalamisat nem.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #21934 üzenetére
Ha nem írod oda utolsó mondatot én egyetértenék, de leírtad
Szerintem minden tehetség addig fejlődik amíg verenyez és a többi srác is fejlődik, az hogy ki milyen mértékben meg nagy kérdés, jövőre lehet hogy Heidfeld kioktat mindenkit. (Bmw szerintem már nagyon ott lesz) A rossz technika meg pláne mindenkit érinthet.
Ja amiért jöttem: a focit közvetítik valahol? Nem ma lesz?
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #21934 üzenetére
Az ido jo tanito mester, es Lewis eppen abban erosodik meg, amit egyesek maradando gyengesegenek szeretnenek latni. De a tortenesek az ellenkezojet kezdik mutatni, de ez nem meglepo, meg Piquet is kezd beletanulni az F1-be nemhogy Lewis.
Szerintem tavaly nem biztos, hogy kepes lett volna erre;
Ha egy átlagos versenyzővel közlik, hogy 8 kör alatt 23 másodperces előnyt kell gyűjtenie, alighanem megpróbálja - és kicsúszik. Vagy legjobb esetben egyszerűen nem sikerül neki. Ami azt illeti, ez Lewis-nak sem sikerült a Safety Car utáni újraindítás, azaz a 42. kör és második boxkiállása, az 50. kör között, a fontos azonban nem is ez, hanem a reakciója volt. "Tudtam, hogy a feladat lényegében lehetetlen. De nem töprengtem túl sokat, csak nekiduráltam magam" - mesélte később. - "Egy ilyen helyzetben versenyautót vezetni valójában az egyik legszórakoztatóbb élmény, amit egy autóversenyző átélhet - többé nem gondol még a futamra sem, csakis önmagára és az autójára összpontosít; az optimális pillanatra, amikor bele kell taposnia a fékbe; arra a pillanatra, amikor elkezdheti adagolni a gázt. Az ember ilyenkor eggyé válik a vezetés ritmusával - imádom ezt." (FP)
Ha igy tudja roni a koroket, nem valoszinu, hogy komoly problemai lesznek a koncentraciojaval, ahogy egyre rutinosabb lesz. Az meg egyenesen hiu abrand, hogy az idei ket utolso versenye ugyanolyan gyatra lesz, mint tavaly.
(#21933) Motion_Blur: Amit Lewis tavaly csinalt, azt ugy hivjak, 'hogy kiejtette a sajtot a szajabol'. Es igen, elismerem Kimi ott volt es ugyes volt, hogy 'elkapta', tehat megerdemelte. Igen, csak a 2007-es Ferrari cimekre gondoltam.
-
proof88
addikt
válasz
#70869248 #21559 üzenetére
Nem csak erről alakítottam ki képet, általában minden fordításban vannak nagyzoló kijelentések, de tegyük fel, hogy minden fordítás rossz... akkor is, néhány közvetítés alkalmával voltak olyan megnyilvánulásai, ami számomra olyan nagyképűsnek tűnt... ezen ne sértődjön meg senki, ettől még nagyon jó pilótának tartom.
mod: AMD Power: értem, élj is a lehetőséggel!
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #21313 üzenetére
Kevered a dolgokat. Egy gyúnynévből eredő rasszizmus elleni dicső hősfellépés szúrta ki nálam a lufit. A gúnynevet nem látom hol helyeseltem. Remélem te sem és csak kiegészítetted a véleményedet mikor rám klikkeltél, de nem rám gondolva a "Nem még meg magyarázza miért van joga ezt használni akkor is ha zavar vele" gondolattal.
Amúgy már megbántam hogy beírtam, mert tudtam hogy félre lesz ferdítve -
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #21191 üzenetére
Valamiert nekem szimpi lett ez a Force India, ugy latom, nehany even belul kozepcsapat lehetnek. Egesz India es egy kazal penz all mogottuk. Es Dr. Mallya nem egy hulye ember, es nem csak vegetaltatni akarja a csapatat, hanem elinditotta a fejlodest, nagyon sok szakembert is szerzodtet. Majd jon az indiai nagydij is, es konnyu lesz neki tovabbi szponzorokat, tamogatokat is szerezni, ha a sajat forrasaival sporolni kellene. Mar az is komoly bevetel, amit az indiai rajongoktol kapnak a Force Indias cuccok eladasabol (India hatalmas es nagyon fiatal az atlageletkor, tizmillionyi potencialis F1 szurkolo). Lepten nyomon Force Indias bannereket (lehetett) latni minden F1-es portalon, foleg a szezon elejen.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #20979 üzenetére
Isle of Man-ról akad is egy videóm,...itt az F1C 'buta' motorja alá van átültetve a pálya, GPL-ben sokkal szórakoztatóbb.
De megnézni a pályát arra jó...és bár 25km-re van rövidítve, minden tábla ott van ahol akkoriban, minden ház ott vna ahol akkoriban, több évig készül.
dailymotion -
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #20970 üzenetére
Szerintem a pályák monotonitása is ok arra, hogy lényegében unalmasabbak lettek a versenyek. Versenyzői szinten pl száraz versenyen már lényegében nem is hibáznak a pilóták, nincs kihívás, nincs magasabb szint, amit el lehetne érni. Megvan mit enged meg a pálya, mit tud a gép s a pilóta ezt kihozza, ennyi. Szerintem.
Új, teljesen más beállításokat és versenyzői kvalitásokat igénylő pályákkal szerintem fel lehetne dobni az F1-et.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #20852 üzenetére
De milyeneket? Ilyeneket?:
"Ten yelg elmetn mindeki fekedni???"
"na megnesztem a futmot /majdnem nem, de azert igen:- )))/ essak annyti mondanak:
BOMMMBBBBIIIIIIIIIIIIII:- )))"Nekem az elütésekkel van a bajom, és a rendszertelenséggel, amitől olvashatatlan lesz. Egy-két elütés belefér, semmi gond nincs vele. De pl. ott az első idézett mondata, amiben egyetlen jól leírt szó sincs. Ez nem stílus kérdése, szerintem ez igénytelenség.
-
soulcube
aktív tag
válasz
#70869248 #20784 üzenetére
Ha minden igaz a MotoGp fog odalátogatni a Donington Park átépítése miatt. Ha az F1-esek már nem, akkor Rossiék legalább élvezzék a hullámvasutaztást.
mod: 20790 PazsitZ - A RedBull nagyon eltalált valamit, legalábbis Webber ráérezhetett a dolgokra nagyon jól nyomatja mostanában. A megpördülés után is végigszaladt a középmezőnyön. Kár, hogy nem lett meg neki a pont.
-
ronaldo
őstag
válasz
#70869248 #20712 üzenetére
Utaltam rá, hogy hamiltonnal játszotta volna le, tehát evidens (legalábis egyeseknek...) hogy akkor ő sem nullázott volna. Ezután írtam, hogy szerintem Kimi nyert volna.
Egyébként ha te is azon (nem mondom, hogy tisztelt) egyének között vagy, akik a Monacoi és a Kanadai esetet bármilyen szempontból is összehasonlítják (a nullázást leszámítva!), akkor szerintem kár tovább fecsérelnem a karaktereket.
#20721: Szerintem egyszer sem írtam le a "ha" szócskát. Egyébként én semmi messzemenőt nem akartam levezetni az egészből, csupán azt hogy a rajtnál kifejezetten szerencséje volt hamiltonnak. Gyakorlatilag ajándékba kapott 2 pozíciót. Ugyanakkor Kimit meg beszorították az előtte levők. Ezt sem kívánom valami nagy sztori elejének aposztrofálni, csupán a kontraszt miatt. Egyszerű tények. Semmi több.
-
ronaldo
őstag
válasz
#70869248 #20439 üzenetére
Nem csak Massa és Kubica betlijének, hanem hamilton szexuális töltetű megmozdulásának is köszönheti, hogy nullázott ezt megelőzően... Hisz ott akkor sehol nincs Kubica győzelem (legalább -3-4pont), Massa ugye nem brillírozott Kanadában, hamiltonnal pedig lejátszották volna a futamot, de érzésem szerint a Ferrari nyert volna (a boxot megelőző körökből tippelem). De ha nem, akkor se 48 pontja lenne...
Csak az objektivitás kedvéért.
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #20612 üzenetére
De en szeretem a belinkelt kepeket, mert feldobja a topikot, megadja pl. egy teszttudositas feelingjet, atmoszferajat. Hanyszor van, hogy edzesek utan a Live Timing screenshotjat linkelik be, akkor nem kotozkodnek a mostani szorszalhasogatok.
Meg mindig nem jelentkezett senki, aki pl GPRS tempoval netezik, az o velemenyere vagyok kivancsi, nem fogok engedni a kekeckedoknek.
Ha a moderatorok, meg nem latjak at a helyzetet, hogy ebben a dologban honnan fuj a szel (amit ketlek), akkor majd kimoderaljak a kepeimet es majd kibannolnak innen mert olyan rosszfiu vagyok, csak mert stilusosan probaltam tudositani nektek egy tesztnaprol. Akinek meg pl. egy kep miatt moderalandonak veli egy hszemet, faradjon a problemajaval a modkerbe.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #20546 üzenetére
Hát ja, kicsit elborult. Bizonyára lett volna más mód is az elintézésre (pl. nem fellökni, hanem félretolni, és jól leb@szni, hogy ne tapossa már a cuccot), mint ahogy Mark is tette. Pont olyan bunkón reagált, ahogy néhány hétköznapi ember is tenné egy ilyen helyzetben. Ilyen szempontból őszinte emberi reakció volt, ahogy Montoyáé is, amikor a kamerás majdnem betörte a kib@szott fejét.
Érthető mindkettő, csak nem nekik volt igazuk, nem 100%-ig a fotósok voltak a hibásak. -
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #20546 üzenetére
Hamiltont ugyanezert 'kivegeznek' az tuti, ugyanazon jellemoriasok, akik most 'kivegzik' a fotost, (aki egyebkent messzire ment, mert a fotostarsai kicsit 'messzebb' voltak). De a fotost sem kell tovabb bantani, ugyis megkapta Kimitol mar a buntetest tolakodasaert. Es ez a fotos egy sportfotos, aki regota a szakmaban van es kemenyen megdolgozik a penzeert, nem egy gatlastalan paparazzi. Ne csak a sztarokat tisztejuk, ne csak irantuk legyunk megertoek. Ez a 'kisembernek' is jar.
Egy alapveto erkolcsi fogalmat ajanlanek mindenki szives figyelmebe, megha az elolvasoi 90%-anak "falra hanyt borso" lesz is: kettos merce.
Az esetre visszaterve, en meg tudom erteni Kimit, mivel pont ilyen habitusom volt es van nekem is. A csendes, szotlan, higgadt, kotelidegzetu(nek tuno) szemelyek altalaban igy reagalnak, vagyis sokaig csak turnek, turnek, de amikor betelik a pohar, elszakad a cerna, akkor a vartnal hevesebb lesz a valaszreakcio, gyakran elojel es figyelmeztetes nelkuli tettlegesseg.
-
lenox
veterán
válasz
#70869248 #20449 üzenetére
Az elso 10 korben Kimi Kova mogott volt, tehat szerintem azt erdemben nem erdemes osszehasonlitani, a 11-20 korokben pedig 2-szer volt Lewis gyorsabb (egyszer kb. 0.3, egyszer meg kb. 0.06 mp-cel), 8-szor meg Kimi (ezek kozott meg volt majdnem 1 mp is). Ez alapjan Lewis volt a gyorsabb vagy Kimi?
#20457: Kimi masodik kerekcsereje utan (30. kor) az o kocsijaban legalabb 30, Lewis kocsijaban meg sokkal kevesebb (o a 38. korben allt ki) benya volt. A 39. korben elallt az eso. Tehat amire hivatkozol, hogy Lewis jobb, ott 20 korrel kevesebb benzinnel ment. Akkor ez nem tulzas szerinted?
-
tuskooo
addikt
válasz
#70869248 #20435 üzenetére
Alapvetően semmi szükség rá, de amikor többen (pl. Gyulámék) kapásból istennek kiáltják ki Hamilton-t, akit ugyebár esélye se lett volna megverni valakinek, akkor kikívánkozik. Meg amikor azt hiszi mindenki, hogy azért, mert most minden jól ment neki, már nem fog sose hibázni, és ő a legjobb.
-
uszkart
tag
-
Pá
addikt
válasz
#70869248 #20344 üzenetére
Én livetimingem figyeltem végig.
Kova sosem volt Kiminél 2mpnél messzebb, gondolom előzést nem akart kockáztatni Kimi és a vízfüggöny miatt így volt kényelmes követnie. Míg Hamilton miután leelőzte Kovát, szépen kezdett elszakadni.
Aztán, ahogy tiszta lett Kimi előtt a pálya hirtelen gyorsult kb 1mp-et és elkezdett felzárkózni Hamiltonra. -
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #20346 üzenetére
Nálam nem elképzelhetetlen, hogy Kimi abban a periódusban szimplán gyorsabb volt Hamiltonnál (száradó pályán hagyományosan jobban megy a Ferrari, szakadó esőben meg a McLaren stabilabb).
És igazából ennyi volt a versenye, mert utána 10 körön át szopott, majd megtankolták féltávra => ismét szívás.
-
helkis
veterán
válasz
#70869248 #20334 üzenetére
értem én, de most az első kiállásról volt szó, ott még csak kezdet esni, Hamiék, ha úgy vesszük nem vállalták be a döntést, hanem kitolták egy köztes megoldással, mivel megjósolhatatlan volt akkor, hogy esni fog-e a továbbiakban is, vagy felszárad a pálya.
ez bizonyult a helyes döntésnek, a Renault + Ferrari a felszáradó pályára tette le a voksát, ill a stratégiát, Barichello-nak ekkor még rengeteg üzemanyag volt, ha jól emléxem ő 1 kiálláson volt, így nem kellett elhamarkodott döntést hoznia, náluk sajna a tankolással volt valami gond ezért mégegyszer ki kellett jönnie maradhatott volna az extremeső a végéig is, ha van benya, akkor 2. lesz, de a javuló pálya miatt visszarakták az inter-t.. -
Pá
addikt
válasz
#70869248 #20336 üzenetére
Hamilton akkor szakadt el, amíg Kova feltarotta Kimit. Ahogy Kimi leelőzte Kovát és tiszta volt a pálya, rögtön elkezdett felzárkózni és a boxkiállásig szépen le is dolgozta az előzéskor meglévő 6mpes hátrányát.
szerk: livetimingen jól látszott, hogy nem Hami vette spórolósra, hanem Kimi az előzés után egyértelműen begyorsult.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #20336 üzenetére
Gondolod, hogy simán felengedte 1mp-re, amikor egy taktikán voltak és együtt jöttek ki boxba? Honnan tudta biztosan Hamilton és a McLaren, hogy Kimi pl. nem spórolt meg 1 extra környi benyát?
Sztrego: mi volt Massa-val a verseny te jóember?
p.s.: az említett video ki lett tárgyalva, a pofátlan fotós a cuccán térdelt, úgyhogy szerintem ne égesd magad
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #20255 üzenetére
Tegyük hozzá, Webbernek menetredszerűen eltaktikázzák a versenyeit. A Webber-Newey páros mellé nem ártana valaki, akinek van valami lövése is hozzá. Barika esete pédázza, hogy mennyit is érhet az ilyesmi. Johnny Herbert pedig valami hasonló szituból még nyerni is tudott pusztán csak a jó gumiütemezéssel.
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #19942 üzenetére
Lewis a sajat ellensegeve valt az utobbi idoben. Tul sokat porog (Mandela szuletesnapja, hajoverseny, Scherzinger kisasszony, harc a mediaval, es ezt meg majdnem megfejelte egy triatlonversennyel), es igy nem lehet megfelelni a tul nagy elvarasoknak, amit elsodlegesen sajat maga rak magara. DC tanacsolta neki, hogy ne porogjon annyit, Jackie Stewart meg azt, hogy ne tamasszon maganak tul nagy elvarasokat. Kova nyugisabb eletet el, teher sincs mar rajta, mert elegge lemaradt a pontversenyben. Egesz hetvegen o tunt az osszeszedettebbnek, nem lepett meg a poleja.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #19785 üzenetére
Nos, azért ne heroizáljuk Lajoskát. Tény, hogy azért keményen volt a hóna alá nyúlva, mint ahogy az is, a hogy mondtad nem a génállományáért, hanem mert megdolgozott érte...
Az F1-ből már kipusztult a Paul Stodart, Peter Sauber és Eddie Jordan féle behozom, mert látok benne valamit féle mentalitás. Ide már nem úgy settenkednek be az újoncok, hogy "ki ez a fickó?", hanem kiterített bíborszőnyeg, fehér ruhás szüzlányok sorfaa szórja a rózsaszirmokat elöttük, egy rezesbanda kiséri őket. Ide csak csókosok jönnek. Ha nagyon csókos vagy egy élcsapatnál nyitsz, ha nem akkor a kariered abból áll, hogy a hátsó sorokban égetsz szénné egy mezőnnyi csapattársat. -
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #19627 üzenetére
Én teljesen jól érzem magam, bár most kicsit fáj a fejem. Időjárás...
Pont tegnap voltam orvosi rendelőben, tényleg igaz. Bár én furcsállom, mikor én tudok szépen várni a soromra, a nyugdíjasok meg türelmetlenkednek, sietnének ahogy tudnak. Csak tudnám hova...
De ez már nagyon off.Hogy ON is legyek: Q & A with Mark Webber
Szerintetek Vettel megy az RB-be, vagy lehet hogy más? -
PazsitZ
addikt
-
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #19575 üzenetére
A válaszom első 4 sora szól konkrétan neked, ha kellemetlen válasznak érzed akkor, bocs.
Azon négy sor milyensége egyébként azon alapul, hogy nem te vagy az első aki sima "sokallásnak" akarja beállítani és ezzel én eléggé nem tudok egyetérteni, mert körülményei vannak az esetnek, szerintem.A többit általánosságban írtam, ennyi.
(Ó pedig megfogadtam, hogy utolsó...
)
[link] Webber aláírt 2009-re is a Red Bull-hoz -> [link]
Remélem jó ütemben fejlődik továbbra is a kocsi. -
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #19556 üzenetére
Jáájj.
Nem arról van szó hogy bajom lenne ha hibázik akárki.
Arra próbáltam utalni, de látom nehéz, hogy esetleg, talán, véletlenül lehetséges, hogy az előzés okozta ezt a levágást.
De mindegy, én vagyok a hülye hogy még mindig hozzászólok.Szép előzés volt és kész...
Én befejeztem ezt a témát.(#19564) Motion_Blur: Azért még most se volt olyan rossz pilóta, szóval...
Örömmel olvastam, hogy még lehet látjuk esetlegesen más sorozatban is. -
[CS]Blade2
addikt
-
Pá
addikt
válasz
#70869248 #19221 üzenetére
Ez az 1 auto előny tök hülyeség.
X előzi Y-t, egymás mellett mennek. Y pont elkapja a fékpontot, ügyesen beveszi a kanyart. Ha X csak egy tizedmásodperccel később fékez, már simán megvan a a híres 1 auto előny. Persze a kanyart már nem tudja normálisan bevenni, de hát az kit érdekel hiszen az "előzés" már megvolt. Az meg más kérdés, hogy ha Ő is rendesen féktávon kezd lassítani, nem tudott volna előzni.Ezt most nem konkrétan a Hamilton esetre mondom(csak 1x láttam és nem tudtam részleteiben megfigyelni), hanem csak úgy általában az elvre.
-
Zolee11
senior tag
válasz
#70869248 #18655 üzenetére
A szélesebb guminak nagyobb a tapadása, mindenhol ez van, és a gyakorlat is ezt bizonyítja. Ebben az esetben nem érvényes az egyszerű általános iskolai súrlódás törvénye, mert itt gördülésről van szó, képlékeny agyagról, és nem szilárd testek súrlódásáról. Ez esetben számolni kell a felület méretével is !!! és a szakitó szilárdsággal. Csak itt mindenkinek hiányos a tudása, nekem is.
Aktív témák
Hirdetés
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- Samsung Galaxy S23 , 8/128GB, Kártyafüggetlen
- 4 év gari - magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintő
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest