Aktív témák
-
Calogero
addikt
válasz
hunnylander #12137 üzenetére
Meg abban hogy Kubica feltartása nem "befolyásolta" a rajt sorrendet mint a mostani eset.
Nekem a McLaren csapat is a kedvenceim közé tartozik, nem örülnék a büntinek, de most hibáztak....szvsz jár a 5 helyes büntetés, vagy vegyék el tőlük a legyorsabb körüket.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #12130 üzenetére
Ezzel az erővel ésszerű volt Kimit nem megbüntetni mivel Kubica igy is tovább jutott.
-
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #12125 üzenetére
OK, meglátjuk.
-
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #12125 üzenetére
De a BMW reklamálni fog mert a Mercivel örök ellenfelek.
És ha közuton jobbak a bömösök akkor itt is azok akkarnak lenni. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #12118 üzenetére
a szabálykönyv szerint az utolsó boxban a helye a Mekinek, ennyit a szabályokról
Heidfeld belső kamerás felvétele nekem nagyon tetszett, ahogy cikázott a vánszorgó autók között
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #12115 üzenetére
Ugyanmár, Kova miért lenne sárosabb? loál
Színezd tovább a hamilton kifestőkönyvedet azzal az egy szál barnaceruzával amit adtak hozzá. -
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #12118 üzenetére
OK. Gondolom arról is Kimi tehet, hogy a nem kapott bűntetést. Illetve innentől kezdve ha valaki kap, akkor majd mindig fel lehet emlegetni, hogy nodspersze Kimi nem kapott, vagy innentől kezdve bárki bármit csinálhat, hisz Kimi sem kapott. Szép kilátások.
-
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #12115 üzenetére
"Kimit sem büntették feltartásért, pedig kellett/lehetett volna."
Csak ott kicsit más volt a szitu. Ott a Q1-ben voltunk és Kubicának már volt olyan ideje amivel továbbjut Q2-be. Itt meg a Q3 legvégén jártunk, Heidfeld gyorskörén.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #12052 üzenetére
Határozottan jó a tipped!
Csak legalább holnap ne essen!
-
bajuszati
tag
válasz
hunnylander #12037 üzenetére
Tisztelet emlékének
!
az ő korában még méltó volt a forma1.... -
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #12030 üzenetére
Hát igen. Bárcsak az RB is Merci kaliber lenne.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #12001 üzenetére
Ez meg mi? Lonzi a SC mögött? Retro-rovat?
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11967 üzenetére
Én sem sumirajongó vagyok, hanem Ferrari rajongó mióta az eszemet tudom.
Tőlem aztán Zsoltika is vezethetné, akkor is nekik drukkolnék -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11967 üzenetére
Nem voltam Schumi rajongó. Most sem vagyok, Kimi is max szimpatikus, de rajongásról szó sincs.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #11958 üzenetére
"Soroljad az ellenfeleit. Meg ugyan kinek a motorja volt a legspécibb?"
Na gyerünk, sorold!
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11958 üzenetére
Saját istállóval miért ne lenne akár a MotoGP is lehetséges? Pár havi exFerraris fizujából megvan az évi költségvetés. Ha akarja, akkor ott lesz. A mostani ellenfelei kb mind ismerték a pályát és nagyságrendekkel többet versenyeztek motoron.
Hamilton és az Ezüst nyilak esetében rendkívül elfogult vagy, mással szemben meg rendkívül kritikus. Nem zavar?
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11958 üzenetére
Azért szép eredmény egy lelkes amatőrtől profigép ide, vagy oda.
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11938 üzenetére
Úgylegyen
(de kétlem)
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11922 üzenetére
It was a fuel-feed problem partly related to the hot temperatures in Melbourne. It provoked a failure of the intake valve on both engines."
Itt a lényeg. Semmi szó nincs itt sem a vezérlésről, sem egyéb marhaságokról, amit a magyar sajtó lehozott.
A szívó szelepek(a befecskendezőfejek miatt?) melegedtek túl.
Ebből nem tudom hogy hozták ki azt a fordítók a korábbi linkeken, hogy vezérlőegység, meg kipufogószelep.Lehet olyanok fordítanak, akik azt sem tudják, hogy mi micsoda egy motorban
Amúgy elég szopacs, hogy a motorokat befagyasztják, aztán meg köteleznek mindenkit egy totálisan más vezérlés használatára.
Magyarul erre rászaladt a Ferrari, de nem kicsitSzerintem ez visszatérő hiba lesz ebben az évben.
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #11923 üzenetére
"Vigyázni kellene a sajtósoknak, hogy mit mondanak a laikusoknak, akiknek halvány lila gőzük sincs a technikáról, de élénk a fantáziájuk."
A laikusok sajtosok nelkul is eleg jo osszeeskuves elmeletet tudnak gyartani, lasd a tavalyi utolso ket futam eredmenye...
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11915 üzenetére
Annyi köze azért van hozzá, hogy az vezérli az üzemanyag mennyiségét/befecskendezési idejét.
Nyilván ezért említették meg.Nem mellesleg megint kétértelmű a cikk, mert : "A problémát az irányítórendszer idézte elő. Az eszköz túlmelegedett, ami túlzott üzemanyag-adagolást eredményezett, és a feleslegessé vált benzint a kipufogó rendszerbe eresztette."
Namost az az irányítórendszer amikől beszél az az ECU
Mi melegedett túl?Az irányító rendszer, vagy motor?
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11915 üzenetére
Köszönjük, hogy köszönitek.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #11874 üzenetére
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #11840 üzenetére
Vagy inkább kamera + LCD... jól láthtó, nem kell a fejét forgatnia, és a közvetítéshez is jól jön
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11836 üzenetére
Itt az a plána, hogy a cikkben azt írják, hogy :
"Az Adrian Newey keze munkáját dicsérő RB4-esen, csakúgy, mint a többi versenygépen, a visszapillantó tükrök a pilótához túlságosan közel vannak elhelyezve az oldalszekrényen, és ez a skót szerint nincs rendben."
Ez most elírás, vagy
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11812 üzenetére
Ami Frank Williamset illeti, nagyon jó szakembernek tartom, nagyon jól lát, és megbízom véleményében, sőt rábízom magam.
Egy-két világbajnokot adott a Forma 1-nek!
Nem véletlenül film is készült róla, ha valaki nem látta volna, nézze meg. Bár a film nem a legjobb oldaláról közelíti meg, de az egyik legjobb szakember.
Hibázni meg mindenki tud. Ez akkor, amikor egy óreg róka teszi, nagyon visszatetsző, mert tőle nem várjuk.
Hami idén VB lesz!
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #11795 üzenetére
Pedig már nagyon aggódtam, de örülök, hogy megnyugtattál.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #11802 üzenetére
achtung-achtung!! und der sprtizen
-
Kispipe
csendes tag
válasz
hunnylander #11799 üzenetére
az elfogultságot nem nevezhetjük hozzáértésnek
-
gézu
őstag
válasz
hunnylander #11775 üzenetére
Gyors, keveset hibázik és intelligens
Ebből az első megáll, a második - tavaly egy vb címet baltázott el, a harmadik jelzőt még vizsgálom.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #11778 üzenetére
Frank Williams szavára százszor többet adok
Jobb lenne, ha olyan szavára adnál inkább, aki egyáltalán dolgozott vele egy percig is, mert Frank papa is csak távolról figyelhette őt. Ezt, hogy flegma pl. nem is tudom, honnan szedte, mert korrekt, őszinte válaszokat hallhattunk tőle mindig is. Igaz, hogy szűkszavú, de nem nagyképű, sose volt az. A munkáján meglátszik a motiváció (annyiszor jött már fel hátulról, és annyi szívás után még mindig hajt), és szerintem aki nem elég motivált, abból nem lesz világbajnok, azt előbb-utóbb kiutálják mindenhonnan. Érdekes módon a McLaren is "eltűrte" jópár évig, a mostani csapatból meg akikkel együtt dolgozik, azok is megmondták, hogy nincs a munkájával semmi gond, csak más, mint Schumacher.Én az ő szavuknak hiszek, de nem azért, mert jót mondtak Kimire (nem hibátlan ő sem, és elfogadom a hibáival együtt), hanem mert ők valószínűleg jobban ismerik, mint Frank papa.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11778 üzenetére
Khm... Már nemcsak ő az új Schumacher, hanem Senna is egyben. Értem én. Nem szükséges válaszolni, csak ha feltétlenül legyőzhetetlen késztetést érzel.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
hunnylander #11775 üzenetére
Kimi remek versenyző, de vannak gyenge pontjai. Flegma és úgy tűnik, hogy nem igazán érdekli még a Ferrari sem. Keményebb munkával egy hasonló képességű versenyző meg tudná verni Kimit
ez annyira nyálas és nevetséges : sztároljuk a csapatunkban lévő fiatal tehetséget (ami tény, hogy Rosberg tehetséges) és nyalunk a honfitárs Hamiltonnak, aki szintén tehetséget, csak épp szerencséje is volt (ha ő lett volna ott hátul ahol Kimi, akkor nem nagyon ért volna az 1 hely közelébe
.
jaa, és ez is aranyos : Gyors, keveset hibázik és intelligens.
persze, csak az kimaradt hogy akkora EGÓja van hogy egy reptér kevés neki hogy megforduljon. na mindegyde most lehet útálni és rámszólni hogy : De nincs igazam......... de valahogy nekem ez jön le ebből az egészből.
-
Kispipe
csendes tag
válasz
hunnylander #11775 üzenetére
Nekem van egy olyan mély érzésem hogy Kimi születésekor valami előre jövőbe látó jóakarója igen csak szurkált egy Kimis pulcsit viselő vúúúdúúúbabát. Mondjuk ez inkább az uccsó mercis időszakára volt jellemző, viszont akkor nagyon! Én nem értem... az első futam előtt épp mondom a páromnak : Fogadjunk hogy Alonso olyan szerencsés lesz hogy az elsők között fog végezni... "viszonylag szar csapathoz került vissza de tuti lesz annyi mákja mint eddig mindig hogy kihullottak előle az emberkék.. "
és erre tessék.. a po..ám szakad le a röhögéstől a befutónál.. Egyszerűen csak szerencséje van ??? -
prmcsk
addikt
válasz
hunnylander #11731 üzenetére
Kovakövi hány pontot is csinált tavaj a rönónak, mert olyan kurv@ jó volt ?
Mennyit csinált alfonz a mercivel ?Az idén év végén a "fordított" autókkal megnézzük, jó ? Ha nem lesz igazad émlékezz rám, egy megkövetés erejéig....."Drappocskának" kellett egy egyértelmű alárendelt (slave)a mercinél. Kovának szerencséje volt, ott lehet.
-
prmcsk
addikt
válasz
hunnylander #11720 üzenetére
Ja..beinteni egy merciből......
Tavaj bizonyíthatott volna, de a rönóval f@szt se tudott csinálni, csak esni kelni....
Azonos autóval annyi esélye lenne alfonzal szemben, mint szálasinak a főtárgyaláson.
-
válasz
hunnylander #11722 üzenetére
Ott voltak a smilek...én is jobban szeretem az egyenes versenyeket, csak ez igy hirtelen kicsit megnevetetett
És abban igazad van, hogy nem ártana ha a ferrarik többet pályán lennének....nem kezdték valami fényesen a szezont.... -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11722 üzenetére
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11708 üzenetére
Ez nagyon jó!
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #11708 üzenetére
Most mér? Alternatív megoldásokról nem hallottál?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #11695 üzenetére
Ja, az első képen van köztük vagy 80 cm különbség. Tényleg nagyon előrébb van.
Ha jól tudom, a szabályzat szerint ha a hátul levő autó első kereke egyvonalban van az elöl levő autó hátsó kerekével, akkor helyet kell hagyni az előző fél számára. De nemcsak a hátsó kereke mellett volt, hanem inkább az első mellett. És innentől nem számít, hogy ki van az ideálisosabb
íven. Ha Coulthard reagál, akkor elkerülhető lett volna az ütközés, de szerintem észre se vette, hogy egyáltalán ott van. Nem hiába jön most a tükrökkel, valamire rá kell fogni.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #11676 üzenetére
olyan nincsen hogy ideálisabb íven...
ideális van egyedül -
shev7
veterán
válasz
hunnylander #11676 üzenetére
igy gondolom en is
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11679 üzenetére
Hát igen! Spórolt a technikával. Mivel tudott volna sokkal keményebben is, de erre senki nem kényszerítette, metehette.
Néztem félszemmel a neten az időket. Az első 10-15 körben sorra javította meg a saját körrekordjait. Sikerült a harmadik helyre visszajönni, utánna amikor élre került, már nem hajtott. Gyulám meg is jegyezte: Hami spórol. Megtehette!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11674 üzenetére
...és már csak párat kell aludni a következő futamig. Jó ötlet volt Börnitől hogy egyből az élején 2 futam jön 1 héten belül.
Remélem Hamilton duplázni tud.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11676 üzenetére
Igazából ebben a kérdésben nem vagyok kompetens, de én is úgy érzem, hogy Massa várhatott volna azzal, hogy bedugja az orrát oda. Sokkal hátrébb volt mint DC, és mikor ütköztek is sokkal hátrébb volt.
Nálam is döntetlen, és környéke.
Nagyon jó volt Haminak drukkolni, és Rosbergnek, a Torrónak, a BMW-knek. Örülök a Honda nagy feltámadásának, a BMW előretörésének. Hajrá F1!
Bevallom kicsit féltem amikor a végén ismét bejött a SC. Hamiról mutattak valamit, a boxutca kijövetelével kapcsolatban. Gondoltam, ha most megbüntetik, vége. Pedig még az előnyét is elvette a SC. Azóta sincs fogalmam sem, hogy mit kellett volna ott figyelni.
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11661 üzenetére
Mindent ők sem tudhatnak elsőre
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #11658 üzenetére
en sem latom, hogy az miert DC hibaja volt... Massa bement oda ahol nem fert el, DC meg hagyhatott volna kicsit tobb helyet, de mivel DC volt elorebb nem ertem hogy lehet o a hibas.
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11656 üzenetére
Akkor csak mákja volt eddig a Ferrari pilótáknak?
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11650 üzenetére
A Ferrari pilótái eddig nem panaszkodtak rá, és használni is tudták
Ez szerintem csak valami védekezésféle lehet arra, hogy ráhúzta Massa-ra a kormányt. -
D.Orion
veterán
válasz
hunnylander #11576 üzenetére
Egy kérdésem lenne hozzád és a továbbiakban semmi:
Te meg vagy elégedve az elmúlt években végzett munkájukkal? Gondolok itt a FIA-ra és a versenybírókra egyaránt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #11545 üzenetére
az egész futam egyik legjobb jelenete volt nekem ahogy örültek egymásnak. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11380 üzenetére
Remek.
-
válasz
hunnylander #11402 üzenetére
Mennének, 10 percbe nem nagyon fér bele a benzinégetés. Felvezető kör/gyors kör/levezető -> kerékcsere. Ez kb. 4,5-5 perc, és mindeki tolná mert mi van ha hibázik az utolsó próbálkozásoknál. Ha nagyon kihegyeznék a benzinégetésre akkor is max. 1-2 kört mennének így, utánna pedig mindenki gyors köröket futna.
-
válasz
hunnylander #11396 üzenetére
10 percbe csak néhány gyors kör férne bele nem benzinégetés. Sokkal jobban kiszolgálná a közönséget is, hogy 10 percig folyamatosan tolná a gyors köröket mindenki.
Ez a mostani rendszer unalmas utolsó etapot hozott.
-
válasz
hunnylander #11383 üzenetére
Szerintem meg nem jó az új szabály.
10 perces utolsó etap kellene a régi rendszer szerint azaz mindenki megtankol, a végén visszatöltik.Annyit látnánk hogy a 10 perc alatt folyamatosan tolná mindenki az egyre gyorsabb köröket. Így meg nézegetik, hogy menejnek-e egyáltalán több kört.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11274 üzenetére
Irracionális? Egy autóról beszélünk, amit a pilótának kell elvezetnie. Ha azt mondja, hogy valami nem jó, akkor nem sokat tehet egy mérnök. Főleg ha mérésekkel nem tudja igazolni, hogy márpedig az az alkatrész igenis sokkal jobb.
Győzött téged már meg ember bármiben is? Barátnő/feleség nem ér.
JJános: Reméljük jól fogunk szórakozni. Megjegyzem szinte felsoroltad a mezőny felét az esélyesek közt.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #11272 üzenetére
Én nem így gondolom. Szerintem ha van egy új alkatrész, amin a 30 mérnökzseni hülyére dolgozta magát, és az első próba alkalmával a pilóta azt mondja, hogy szerinte kukába való, akkor valószínűleg oda is fog kerülni (ha adnak a tesztpilóta szavára). Közben meg lehet, hogy egy igenis használható cuccot dobnak ki, csak a tesztpilóta visszajelzései félrevezetőek voltak. Egy ilyen esetben nem mondanám, hogy kevés a ráhatása az autó fejlődésére.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #11252 üzenetére
Szerintem nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a pilóta a teszteléssel fejleszti az autót. Legalább olyan fontos az ő munkája, mint egy mérnöké, aki konkrétan megtervez egy alkatrészt. Van olyan tesztpilóta is, aki csak körözni tud az autóval, és az észrevételei nem sokat érnek (vagy nincsenek), az ő esetében van az, amit írtál, hogy az időeredményekre és a telemetriai adatokra támaszkodnak.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11260 üzenetére
Az egyik ismerősöm gyereke félrehallotta a mesét. Ez abból derült ki, mikor a szülei hallották róla beszélni:
Micikackó gondolkozz, gondolkozz, gondolkozz!
Te jutottál az eszembe, mint eredeti mézes mackó.
Semmiképp ne menj el, mert nélküled a 100 holdas totyik nem ér semmit. Különben meg ki lenne Hami ügyvédje, ha te nem lennél?
Micikackó! Csak vitázz, de ne menj el. Megfutamodnod nem kell, és én sem fogok. Beszélhetnek itt bármit, bánthatnak, de ez a totyik a mienk!
Azért mert vannak emberek, akik hallanak valahol valamit, még nem biztos, hogy igaz.
Én is várok, egy soha nem látott F1-es idényt!
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11252 üzenetére
Benne van a Formula 1 jelenlegi 30 legjobb tesztpilótájában, az tuti.
Futam: Kiváncsi leszek rá, csak kérdés látom-e majd... Mindenesetre remélem a Ferrari csillogni fog, mostmár volt ideje Kiminek is berendezkedni, elmúlt a kifogások ideje.
-
szabozeee
aktív tag
válasz
hunnylander #11260 üzenetére
Úgy nézem te sem a poénos medvék leszármazottja vagy...
Na mindegy akkor inkább csak olvasom a topikot.. -
szabozeee
aktív tag
válasz
hunnylander #11258 üzenetére
Neked ilyenkor még nem a barlangban kéne lenned???
-
szabozeee
aktív tag
válasz
hunnylander #11252 üzenetére
Na, már a legjobb tesztpilóta Hamilton?? LOOOOL
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #11249 üzenetére
Na ki ne derüljön, hogy nem számít a tesztelő pilóta visszajelzése...
Mert akkor ilyen alapon nem értem, miért olyan nagy szám Wurz, de la Rosa, és Badoer hozzáértése. Meg azt se felejtsük el, hogy Alonso éppen egy vb csapattól jött, akár tippeket is adhatott egyes alkatrészek, rendszerek működéséről, és a mérnökök azt olyan irányban fejlesztették ki, ahogy azt Alonsotól hallották.
Állítólag a mi Zsoltink is a Jordantől a Minardihoz kerülve tudott vinni tapasztalatot pl. az elsőfék hűtéséről, és a mérnökök az alapján készítettek is egy új alkatrészt. Szóval működik ez a pilótáknál is, nem csak a mérnököktől függ a fejlesztés. -
szabozeee
aktív tag
válasz
hunnylander #11246 üzenetére
Azért az autó fejlesztésén tavaly Alonsó sokat segített.. Lehet ha Barichello a csapattárs akkor a Meki sehol sincs..
Ja és ezzel nem akarok vitát nyitni, ez csak SZVSZ..
Ja és még arra is hogy Ron miért őt választotta... Sokkal nagyobb reklámértéke volt Hamiltonnak mert szinesbőrű, mint egy újonc fehér embernek..
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #11231 üzenetére
igazi óvodás cikkek az ilyenek
mindenki szerénykedik, közben akkora az arca mindegyiknek mint egy kisebb hegyoldal.. -
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #11238 üzenetére
Nincs mit elkezdeni. Én LH és Brit Fan vagyok de MS-el azért ne hozzuk már össze LH-t egy év után.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11238 üzenetére
De, kezdjük, kezdjük, kezdjük.
CyDoN: Hát, pedig ez az év is a Ferrariról és McLarenről fog szólni. Max bejön még a képbe kicsit a Williams és a BMW. De a Team Indiától valahogy nem várok semmit.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11231 üzenetére
Nagyon jól mentek a nyilak! Jó volt fentmaradni, és még fél ötkor is felkeltem, azt vissza is zuhantam a ágyba.
Olyan 1.10-ig, 1.15-ig Hami vezetett, kábé. Nagyon jól ment. Webber is ekkortájt kezdett megindulni, bár én csak a szektoridőket láttam, semmi mást. Webber egyre gyorsult, sorra ette meg a többieket, míg szépen bejött a 5-be. Vettel az utolsó tíz percben kezdett el menni, és ő is szépen feljött. Kimi is az utolsó tíz percben csinálta a leggyorsabb köreit. Élvezetes volt, miközben Hami is jól ment.
Massza már előbb kezdte, és szép köröket ment, de a harmadik szektorban rendszeresen elhagyott tizedeket.
Szűk lehet ez a pálya, mert sokan kimászkáltak a gyepre.Szerintem is sikeres volt a McLaren, és bár úgy látszik kicsit le vannak maradva a Ferraritól, szerintem ez minimális. Kiminek az a brutális köre úgy jött össze, hogy mind a három szektorba csúcsot ment. Előtte is jól ment, de voltak gyenge szektorai. Hami a harmadik szektorban nagyon gyors volt.
Úgy dióhéjban ennyit.És mégegyszer köszönet a segítségért! Thrawn, és Motion nélkül a fekete monitort bámultam volna fél kettőig. Mert ott nem hagytam volna az biztos!
Mondjuk azt nem értem, hogy Vettel hogy lehet 9. is, meg 14. is.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11229 üzenetére
Nem érdekes, a lényeg az hogy az eddigi eredmények alapján jól állunk.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11172 üzenetére
Én megvárom most, aztán ha felkelek, ird meg légyszi mi volt. Én is hagyok üzit. Bye!
-
Obi-1
őstag
válasz
hunnylander #11148 üzenetére
Hát ez nagy volt, szegény Alonsot mennyit szívatták. Ő meg csak süketelt, hogy nem tudja, mit nyilatkozott Ron papa, vagy Flavio papa, és ő semmit sem akar válaszolni semmire. Hülye riporter nagyon nehezen kattant le a témáról.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
hunnylander #11148 üzenetére
Szegény Alonso.Kihagyták a beszélgetésből
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #11133 üzenetére
Az akkor nagy show lesz. Remélem nem sok motor fog elfüstölni.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
hunnylander #11131 üzenetére
Elnézést.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11100 üzenetére
Ezt az ügetőn már feltalálták. Handykepp?-nek mondják, de hogy irják nem tudom.
Végül is ha a hétvégeken két verseny lenne, én kibírnám.
Akkor a második versenyen akár indulhatnának, az első verseny eredményének fordított sorrendjében is.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #11102 üzenetére
Azt se bánnám, hogyha még öt hét lenne hátra, ha ők segítenének elütni a hátra lévő időt...
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11100 üzenetére
Idiota. Mast nem mondhatok. Latszik, hogy nem egy elcsapat alkalmazottja.
Miert nehez megerteni, hogy az F1 nem turaauto-bajnoksag???
Majd elohozzak a bunteto sulyokat. WTCC-ben is csak annyit ertek el, hogy mostanra mar csak harom automarka maradt, amitol szvsz szepen ellaposodott a sorozat.
-
Kispipe
csendes tag
válasz
hunnylander #11096 üzenetére
mercis?
akad de azt nem adhatom
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11054 üzenetére
Így van! És szombaton 04.00-kor is felkelek.
Aki szereti a F1-et, annak ez természetes.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11023 üzenetére
Kell még egy is a mondatodba.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11017 üzenetére
Hülye cím. Nem inkább fordítva? A többiek kerültek közelebb a két élcsapathoz.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #10987 üzenetére
Tudtam én, hogy jól irom!
A lényeg, hogy a Honda kezdjen el egyre jobban menni. És én is így gondolom, a fejek hullása, fejek kinevezése után már Brown felelőssége is megnő. De hát ő ezt nagyon bírja. Menni fognak a dolgok, remélem.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #10977 üzenetére
Az ellenség keze betette a lábát! Na, jah a láb mindíg kéznél van!
Szerintem is ideje volt már takarítani a Honda háza táján. Sokkal többet vártam el tőlük. Ross Brown végzi a munkáját.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #10977 üzenetére
ideje volt már
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #10974 üzenetére
Nagyon jó cikkek, köszi! Nagyon várom már, a kezdést, ami most már a 8 és fél naphoz közelít. Még ilyen közel nem volt!
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #10961 üzenetére
Azért, én is azt gondolom, hogy sokat veszít Ron nélkül a McLaren. Bár nem hiszek abban, hogy pótolhatatlan ember nincs.
Azt gondolom, ha egy csapat egy ilyen kvalitású embert veszít, az nemcsak megérzi, de akár bele is "betegszik".
(örvény örvényt hív elő, zuhatagjaid hangjára)
Ron olyan amilyen. Én neki tulajdonítom a McLaren legujjabb sikereit, és nem felejtem el a régieket sem.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10942 üzenetére
Napozott??? Max elaludt a szoláriumban, kétlem, hogy lenne idejük ezeknek az embereknek a napon feküdni.
mod: Hm, olvasva a pozíciójának átadásáról szóló híreket már nincs is kizárva, hogy tényleg napozott.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10927 üzenetére
Heh, ő Alonsót is bírja.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #10862 üzenetére
Igen! Azt hiszem Sumiban is, és Hamiban is ezt éreztem meg, még én is, és ezért lettek a kedvenceim. Mármint, hogy az autó felső határán nyomják. A 2007-es év végén hogy sajnáltam, hogy Hamit nem hívták be gumicserére, pedig nyilvánvaló volt, hogy a gumik nem birják. És akkor mire ment be a boxutcába, nem tudta bevenni a kanyart. De hát nincs értelme ezen keseregni, mert a mi lett volna, ha, csak álmodozás.
Azt gondolom, hogy Kimi, és Hami lesznek az élen a 2008-as évben, és Hami szorgalmas pontgyüjtő lévén kicsi különbség lesz. Kiélezett küzdelem az utolsó versenyig.
Kova, és Maszat szintén jól fognak menni, a fiatalokat is várom, hogy jól teljesítsenek.
Tippem 2008 VB: 1. Hamilton
2. Raikönnen
3. AlonsoItt szeretnék mindenkit felkérni, tegyétek meg tippjeiteket!
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #10862 üzenetére
Niki: most megint félrebeszél.. a vb-ot kell legyőzni, punktum
Patrick: Schumi nem volt, hanem van és lesz ilyen pilota, egyébként meg megmondta h mindig a kocsinak a határait érte el a sajátját sosem.
Aztmár csak offban jegyzem meg h egyelőre még ugy áll a dolog h Schumin kivül csak Clark és Senna tudott egész verseny alatt konstans gyors köröket teljesíteni.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #10833 üzenetére
Akkoriban még nem volt mánia a megvett cégeket átkeresztelni. Börni bá sem keresztelte át magáról a Brabham-et. Sőt valszeg nem is ő alapította. Attól, hogy valamit megveszel még nem válsz az alapítójává! És Ron bácsi ráadásul még egyedüli tulaja sem volt soha. Attól hogy a ex-Jordan istálót évente az új tulaj átkereszteli, attól még Eddie Jordan az alapító. Szerintrem kevesen tudnak abban a csapatban akár csak egy szót a csapatban oroszul, hollandul vagy hindiül...
Ha már szeretsz viszakérdezgetni én is megteszem? Volt a 80-as évek hajnalán akár csak egyetlen csapat is, amelyik költségvetés meg úgy infrastruktúra alapján akárcsak a mai sereghajtók szintjének közelében?
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #10809 üzenetére
Megkérdezhetném, hogy szerinted miféle új céget alapítpott Ron Denis amit Bruce McLarenról nevezett el? Mert amikor Ron odacsöppent a 80-as évek elején a Mekinek már roskadozott a vitrinje a trófeáktól, és elsővonalbéli csapat volt.
Az, hogy Bruce Mclaren alatt meg hogy csak néhány futamgyőzelemig jutott a csapat, az nem azt jelenti,hogy Bruce csak egy együgyű kis pilótácska lett volna, hanem azt, hogy fiatalon halt meg! -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10821 üzenetére
Ausztrália és Bahrain a Ferrari versenye, Malaysia-ra viszont nem esküdnék meg. Mondjuk a másik kettőre sem mert ugye bármi megtörténhet.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10809 üzenetére
Legyen antipatikus
Helyesebb.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #10809 üzenetére
Most azt mindenki tudja, hogy ami ott felépült, azt Ron csinálta. Szakértelemmel, agilitással, jó szervező készséggel,....sorolhatnám.
Azt is, hogy milyen hibákat csinált.
Ha Ron kiszáll, márpedig úgy néz ki, akkor a McLaren lejjebb fog csúszni. Lehet Ront kritizálni, leszólni, kicsinyíteni, de ha Ron Dennis elmegy a McLarentől, mindenképpen megérzik hiányát.
Szvsz!
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #10803 üzenetére
véleményem változatlan:
1. Ferrari és Chapman, ők ketten akik alapító és cég építők is voltak, hozzájuk sosem nőhet fel Ron és amiatt mert nem alapítója a McLarennek, az Bruce érdeme.
2. Williamshez képest sincs sehol Dennis, lehet akármekkora a "grupja".
3. Ron ha új céget alapított volna, alapult volna az akár a Meki alapjain (F1es csapat) mondjuk 82-ben nem lenne problémám a tekintetben h vmit alapitott és és felépített ennek hiányában viszont karcsu az amit elért. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #10797 üzenetére
Másh látjuk a dolgokat, én a Ferrarival kapcsolatos dolgoknál is Enzo szemszögéből nézem a dolgokat és nem Montezemoloéból (és emiatt igaz ez a Mekinél is).
Ron a Meki és a Marlboro nélkül talán még mindig vmelyik alsókategoriában küzdene a P4 nevü csapatával.A McLaren Ron életműve.
karcsu
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #10795 üzenetére
szellemileg meg atyja
szegény Bruce, emiatt biztos forog a sírban
Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magisk
- Macska topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LG V30 - vezércsel
- Milyen processzort vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest