- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Mobil flották
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Google Pixel topik
Aktív témák
-
copin
őstag
-
JJános
addikt
válasz
Peat;) #15893 üzenetére
[OFF]Az utolsó rész, már nem neked szólt. Azt hogy nem vetted észre, avval nem tudok mit kezdeni. Én csak azt irtam, ne beszéljünk róla. Ehhez képest nem tudod abbahagyni. Ne cimezz nekem véleményed, mert nem érdekel.
Nehéz felfogni? Már megszoktam ezt a stylust tőled. Bár nagyon nem tetszik.
Mostantól OFF! Ne irj! Próbálkozz mással, Én nem vagyok erre vevő.
Vagy lehet, hogy az a baj, hogy más már nem áll szóba veled?[/OFF]
Pattanj le rólam! Te vagy az aki zavar másokat!
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #15871 üzenetére
Mindket pilotanak sikerulhetett volna. Alonsonak is megvolt ra az eselye az utolso percekig, ezt o is igy nyiltakozta. Ha koncentraltabb pl. Kanadaban, vagy nem szall el Japanban, vagy ha csapatugynek tekintik a hungarorongi esetet es nem buntetik meg miatta, vilagbajnok let volna a McLarennel.
Az egy dolog, hogy Ron egy ido utan Lewis-zal akart cimet nyeretni, de nem vette el Alonsotol sem az eselyeket. Csapatutasitas meg nem is engedelyezett, es nevetseges is lett volna a pontversenyt vezeto Lewistol ilyet elvarni. Sot, Alot kertek Lewis tamogatasara amikor az vezetett es szuksege lehetett volna ra? Nem, akkor mirol beszelunk?
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #15707 üzenetére
Sajnos ez várható volt miután egy gyártó maradt. Szerintem a jelenlegi gumikat is leginkább a Ferrari-ra tervezték, mivel ugye velük voltak/vannak kebelbarátságban már évek óta. Aztán hogy a többi csapat mit kezd velük az már legyen az ő bajuk. Nyilván egy csapat kedvéért nem változtatnak. Az lett volna a legtisztább ha egy harmadik új gyártó lett volna a Bridge és a Michelin helyett is.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #15613 üzenetére
Nem vettem tamadasnak, felreertes ne essek.
Taktika kozott is van jo es megjobb. A harom kiallas a pilotatol is nagyobb koncentraciot kivan, es a technikat is kevesbe kimeli, mert a konstans gyors tempoval kompenzalni kell valamennyire a 3. kiallas miatti idoveszteseget. Pl. Lewis ezen a versenyen nem sokat tudott sporolni a motorral, pedig Monacora is ez marad.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Peat;) #15106 üzenetére
pfff...
Mondjuk ez a kisebb baj, a "költségcsökkentést" (összkerék betiltását) én nagyobb problémának érzem, ha megcsinálják, akkor a Subaru pl. rögötön kivonul...
F1-ben jövőre lesz az első olyan nagyobb változtatás, ami teljesen pozitív, és az előzések esélyét növeli (megnyirbált aero + slickek). Talán még a diffúzort kéne levágni az autókról, és akkor lehetne 1-2 tizedre csapatni egymás mögött végig, mint motogp-ben
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #14852 üzenetére
Szerintem (mivel Alonso nem esett ki az első 3 versenyen) ez már második hétvégés motor volt, ami ráadásul 3 hetet állt. Remélem hogy a Renault meg tudja tartani a jó formáját, és így még izgalmasabb versenyek lesznek.
By the way, csak úgy viccből megnéztem hogy mi volt az álás 1 éve. RAI: 22 pont, HAM: 30.
-
Rick4
félisten
válasz
Peat;) #14852 üzenetére
látom, nem csak velem van bajod, téged úgy alapból frusztrál, ha itt bárki:
1. tényeket emlelet, mellyel a rönó sokadrangúságára derül fény.
2. tényeket emleget, mellyel alonso sokadrangúságára derül fény.
3. tényeket emleget, melyeket előre is sejteni lehet, ha valaki reálisan figyeli az eseményeket.
4. saját maga igazolása végett belinkeli, mit is mondott, ami később beigazolódott.ettől függetlenül jó, hogy itt vagy nekünk, legalább a hozzáállásod tisztelendő, ahogy a szemellenződet le nem véve modod a vélt igazadat, amik rendszerint a tényekkel állnak szemben.
mindazonáltal alonso nem ment rosszul, én is azt gondoltam, hogy kevesebb üzemanyag van a rönóban, innentől legalább tudjuk, hogy csak van még egy kis tartalék a gépben, és izgalmasabb versenyre lehet számítani.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Peat;) #14641 üzenetére
Én azért nem írnám le annyira Nicket. Kubica eddig elég hangulatpilótának tűnt, mig Nick pilótaként meglehetősen stabil. Ebben inkább Robi a kockaszerű. Kiváncsi leszek, meddig tart a lengyel lovasroham...
Vettel meg év végére már nem kell majd senkinek. Bourdais már nekilátott égetni, és a francia veterán nem az a fajta, aki ezt magától abbahagyja. Vetel csak körözget és ennyi, nem konyít a pofozkodáshoz. Szememben Speed Monacoi 10. helye nagyobb ajánlás, mint Vettel kinai 4.-e. Az elöbbiért valami óriásit kellet pofozkodni, míg a második egy tökéltes kerékcsere időzítés ajándéka. De modjuk mostanság ez már nem müxik. Az impotencia most már nem akadály. Massa is szép kariert futot be puha pöccsel. A gyorsabb pilóták sem feltétlen kellendöbek a lassabaknál. Aztán csodálkoznak mózliék, hogy a futamok állatira laposak. - No elkalandoztam, szóval, ha Nick nem juttatja a bajorokat a csúcsra, akkor biztos, hogy Vettel se tudja. Szóval a BMW-nél lehet még belőle Massa, de sumimisi semmiképp... -
Rick4
félisten
válasz
Peat;) #14502 üzenetére
figyumár kiscsákó, én már 30 rég elmúltam, 7éve van párom, egyenlőre nem én szenvedek attól, hogy egy férfit imádok...nem tudom milyen szakértőkről beszélsz megint, a véleményedet kérdeztem, akiket tényekkel támasztasz alá...ez a mai napig nem sikerült, küzdjél még egy kicsit, én meg inkább nézem a szabadedzést.
neked is lehetőséged van, hogy a véleményedet tényekkel támaszd alá, ha már ez egy nyilvános fórum. ha ezzel a lehetőséggel nem élsz, akkor fogadd el, hogy a hozzászólásaid alapján ítélnek meg. -
proof88
addikt
válasz
Peat;) #14038 üzenetére
Egy mekiben bármely pilóta tudna villantani a mai mezőnyből. - de pont az a lényeg, hogy nem, mert nem csak a kocsinak kell jónak lennie, de a pilótának is; hiába vannak a mai mezőnyben tehetséges pilóták, néhánynak azért még csínján kéne bánni a kocsival, ezalatt azt értem, hogy Massa és Rai is tud hibázni a Ferrarival, csak egyikük akár többször is.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Peat;) #14038 üzenetére
Igen azt a részt úgy értettem.
Tavaly talán azért nem volt rajta akkora nyomás, mert ha Lonzi verte volna, akkor sincs semmi, hisz 2szeres VB-től kapott volna ki. Senki nem rótta volna fel neki.
Idén viszont Kovával szemben -tavalyi teljesítménye által- neki "kellene lennie az 1. számú pilótának/elvárható lenne". Persze ha megnézzük Kova se gyenge, meg még ki tudja mi lesz a továbbiakban...
De lényegében idén már presztizskérdésnek fogható fel, hogy megverje Kovát szvsz.(#14039) JJános : "jobban kell hogy teljesítsen." Erről beszélek, már elvárják tőle.
"de ez Kovával nem fog megismétlődni." Meglátjuk, meglátjuk... -
c.zsolti
őstag
válasz
Peat;) #12727 üzenetére
A második vb címnél azért több gond is volt Schumi és a Ferrari körül...
Malajzia motorcsere
Ausztrália, kiesés, rossz gumi választás
Monaco - az állítólagos szándékos keresztbe állás --> rajt a mezőny végéről
Hungaroring kopott gumi (ezt említetted)
Suzuka - motor elfüstölés
Brazília - benzinpumpa meghibásodás, az időmérőn (bár itt már nem volt esélyTörök Gp sem úgy sikerült, ahogy kellet volna...
Szóval sok pont ment itt a levesbe...
-
PazsitZ
addikt
Szvsz túl komolyan tudjátok venni ezt topicot
Én sokszor csak simán mosolygok, ha valaki szerintem hülyeséget ír pl.
Tényleg durva, - bár én akkor sem értem miért- hogy egyes emberkék el-elhagyják a topicot, mert valakivel nem értenek egyet és összevesznek.
De ha nektek így jó...Amúgy bevallom, nekem hiányozna már bárki, aki lelépne, akár elvakult meki vagy ferkás, akár Lonzi/Kimi/Hami drukker, akár gyűlölő.
Szóval maradjon mindenki és próbáljátok lazábban venni a dolgot.
Boldog karácsonyt -
padavanBP
csendes tag
Messze vagyok én attól, hogy ideges legyek. Kimi világbajnok, a meki megszopta, Alonsót megverte egy kezdő. Nem is kell ennél szebb év, komolyan mondom.
1. Nem, nem írom le, mert ilyen nincs. De biztos vitrinbe loptak adatokat. a pedig igaz, hogy csak jövőre nézve loptak, akkor is szoptak erősen. Hisz megígérték, hogy azokon a területeken befagyasztják a fejlesztéseket - és ezzel szépen lemaradnak - köszönhetik ezt maguknak, tökmegérdemelten. Ha mégis fejlesztenek, számolhatnak azzal, hogy megint kizárás lesz a vége - megérdemelten, hisz egyrészt szavukat szegik, másrészt esélyes, hogy a lopott adatokat használják fel a fejlesztések alatt. Szóval nekem mindegy, a lényeg, hogy minden esetben megkapják, amit megérdemelnek.
2. Ilyet tényleg nem írtak. Minden esetre azt leírták, hogy az adatok széles körben hozzáférhetővé váltak az istállónál. És akkor most gondoljuk el, mennyi minden maradhatott meg az okos kis buksikban, amelyet még mindig felhasználhatnak majd. Jó kis tippek, ötletek, stb. És senki nem tudja rájuk verni egyes esetekben, hogy lopott a dolog. De remélhetően ez is szépen megbosszulja magát, mint idén. Szerintem az egész gárdát le kéne cserélniük, akkor tisztább lenne a helyzet. De persze ekkor sem zárható ki az információáramlás.
Ha a jövőre nézve kémkedtek, akkor a korrekt döntés az lett volna, hogy egy évre kizárják őket. Ezzel megelőzhető lett volna bármiféle mocskos húzás és meg is érdemelték volna. Ez ipari kémkedés, tényleg, nincs ennek büntetőjogi vonzata? Ha van, remélem a Ferrari megtette a szükséges feljelentést.
3. Mit vitázzak veled Alonsóval kapcsolatban? Leírtam a megváltoztathatatlan véleményemet, és tartom is, bármit böffentesz fel. Nem is emlékszem már, mire kéne reagálnom, de asszem, telibe is szarom, mit írtál. Vissza kéne olvasnom hozzá, de ennyire nem érdekel a véleményed erről.
4. Ki vagy te, hogy számodra kéne hitelesnek tűnnöm?
Kb senki. Nem kell nekem senkinek semmit sem bizonygatnom. Van egy világképem, egy szemléletmódom, egy meggyőződésem. Stabilan. Fórum pojácák a legkevésbé lehetnek ezekre hatással. De gondolom - és tapasztalom - ez oda-vissza megy. Szóval erről meg ennyit.
(I love ezt a sok mega szakértőt ebbne a topicban.
Életben meg nyakkendős rabszolga, vagy kétkezi csikcsa.
)
-
padavanBP
csendes tag
egyértelmű kik érték el ilyen tekintetben a legnagyobb teljesítményt
Igen, a Ferrari mérnökei.
A mekinél is.
Vagy szerinted hazdnak a mekinél, amikor beismerően elnézést kérnek a történtekért?
kicsit fusztráló már ez a fórum(mocsok merci mocsok mcalren mocsok dennis éljen a ferrari), de a többi még rosszabb
Ja, a sok hülye mind szembe jön, igaz?
-
gV
őstag
Msch-nél is voltak jobb versenyzők.
hol a f1ben? és ezt te miből szüröd le mert ha nem egyidőben versenyeztek akkor azt nem hiszem h alátudod támasztani. (a szakirok is beismerik h lehetetlen Fanigot Schumival összevetni mert nem ugyan abba a korban versenyeztek, te ezekszerint rájöttél vmi unverzális dologra ami áthidalja az f1 nagyok közt eltelt időket)
-
gV
őstag
nálam a teszt már gyakorlat, h végül vmit nemvetettek be az te is irod h miért
a gumigázal meg igenis szorakoztak (co2vel probálták miközben a Ferrari mást is használ amellett, ezért lehetet sikertelen a teszten)
nem csak a Ferrarinak volt hajlékony a padlólemeze, szinte mindenkinek átkellett alakitania, de ha már itt tartunk ekkor kellett volna szolni a mekinek h vki megsugta ezt nekik és akkor elkerülhető lett volna az egész kémügy
tengelytávot még mi is tudtuk hogy hosszú lett még az évad előtt
mm pontosan?
a mérnök meg vicc, ha a mclaren csinál ilyet akkor már itt lennének az elméletek hogy direkt adták oda a másik nem melleseleg élcsapatnak egy időre
ezt komolyan nem értem, miért mit csinált ezügyben a Ferrari?
csak sírás megy és sírás
szted..
tehetek rola h ez a cikk most jelent meg? [link] nem hinném, viszont igy most aktuális, hiába van vége a szezonnak
ha nem jelent volna meg én sem hoztam volna fel -
hunnylander
őstag
Kimi-nek meg nem szakmai vagy elnyomási problémái voltak a McLaren-nel, hanem személyes problémái Ron-nal, merthogy az nem akarta engedni zülleni.
Érdekes módon Hakkinen nem ócsárólja a McLaren-t, sőt még visszajár vendégeskedni, Kimi-től sem szép dolog felhánytorgatni a múltat, vagy az a felesleges rádiólehallgatásos köpés sem volt szép tőle, annyi felvett suska és többéves favorizálás után. Akkor miért nem szólt amikor a csapatnál volt.
-
gV
őstag
Ferrarinak a hátsó felfüggesztése
a hátsó felfüggesztés sachs fejlesztésekel vannak ellátva 2003 óta és nem mekisel
vagy vmi más vacka egy az egyben mclaren
bocs de ez igy nem tul hiteles
De ők hivatalosan a mérnököt vették meg
Tombazisra gondolsz? ö pont a Ferraritól ment a mekibe és onnan vissza
de ha nem használták fel a dolgokat a mercinél a gyakorlatban akkor most nem vágom a kiakadás okát
épp ez az h felhasználták: a gumit ők is tesztelték a különleges gázzal; a fékerőelosztónjuk tervezésénél a ferraris doksik voltak a kiinduló pont; a tengelytávot szintén azokután akarták megnövelni h megtudták a Ferrarinak nagyon hosszu lett
-
hunnylander
őstag
Ez többnyire elkerülhetetlen dolog, vagy csak úgy lehet elkerülni ahogy Montoya és Alonso tette, és főként abból fakad, hogy két pilóta ritkán tud ezredre azonos időket menni ugyanazzal az autóval, következésképpen az egyik veszíteni fog. Ha az egyik pilóta jelentősen többször kap ki vagy mindig a csapattársától, az bizony nem egy kellemes helyzet, és az fogja leginkább generálni a frusztrációját. Egyébként ez majdnem az összes csapatnál így van. Massa is kegyetlenül szenved(ett), csak erőltetett mosolyt láttam tőle Kimi előtérbe kerülése és címnyerése miatt.
-
venember83
nagyúr
Mivel a McLarentol szedtek az adatokat, igy nagyon nincs kizarva, hogy azok is a Ferraritol jottek. <ide tetszes szerint szurj be smileyt>
Kulonben ket ev eltiltas jarna Mekinek, Renault-nak. De akkor kinyiffanna a sport, ezt anno McLaren ugyben is mondtam. Nem mintha jelenleg az FIA nem ezugyben hozna meg minden "reformot"...
-
-
hunnylander
őstag
A fogalmazásra mondtam, arra az egy angol mondatra, hogy poénos, irónikus. Nevezhetjük tragikomikusnak is, nem változtat a tényen, hogy Ralf kiöregedett. A Meki fiatal és leginkább egy fiatal német tehetséget keres.
Ralf túl jó Hamilton mellé
Akkor Alonso mellé is túl jó lenne.
Ne legyen már savanyú a szölő, csak mert a kedvenc elment a McLaren-től. Alonso véletlenül se tehet róla semmit, hogy nem jött ki jól velük? Véletlenül sincs a dologban az, hogy valószínűleg ő is menni akart, mert nem tudott beilleszkedni? Felesleges pikkelned a McLaren-re emiatt. Rám úgyszintén.
Ha Alonso maradt volna a Mekinél, jövőre Hami már keményebb dió lett volna az idei tanuló évéből kiindulva. Jövőre majd panaszkodhat, és ráfoghat mindent az autójára, ha kikap valakitől. Ennek is megvan a pozitív oldala, megmarad a fame.
Tőlem ez a topik csak feléledhet. A kultúrált és tiszteletteljes fórumozást szoktam előmozdítani a topikban. Nem szidom más kedvenceit, de egy kis csipkelődés kijár egyeseknek, ha kiprovokálják. És nem szeretem, ha valaki ok nélkül vagy lilliputi dolgok miatt belémköt vagy sérteget. (És ezt most általánosságban mondtam, nem rád.)
És még egy dolgot Alonso-ról. Sajnálom, hogy így alakult, kezdett szimpatikus lenni, meg a McLaren outfit is jól állt neki. De megint csak bebizonyosodott, hogy latin versenyző nem passzolhat egy angol csapatba, főleg nem a McLaren-be. (Ezt Briatore mondta Senna-ra és Montoya-ra is utalva.) De la Rosa az egyetlen kivétel, mert ő csak egy szerény munkásember, aki végzi a dolgát. Jól is érzi magát a Mekinél.
-
venember83
nagyúr
De en a Toyotat nem szeretem, Honda viszont szimpatikus, meg a BMW is. De elsok a vorosok, ez nem kerdes. Ezert tehat a nagy tojjoda megfulladhat a penzeben, mint legnagyobb autogyarto F1ben csak igergetni tudnak.
mod: kulonben igen, tudtam, h a Toyotanal csokkeno a koltsegvetes s ezert mar sokan megeloztek, pl Honda.
-
hunnylander
őstag
Elítélem az ilyen megnyilvánulásokat, már csak azért is mert kezdem kedvelni a srácot. Remélem az, hogy tisztelem az eddig sem volt kérdéses.
Nézte valaki tegnap a német RTL futam előtti F1-es műsorát? Alonso-val csináltak egy remek zenei klipet. Ennek a számnak a teljes spanyol szövegét osztva rá. Király volt.
Ezt mondta Fernando a kamerába a zenével szinkronban:
(In Spanish)
?Oye, piensa en tu futuro, no pierdas mas tiempo!
?Por que?
Porque la vida es corta.
Dejame en paz, dejame solo, yo vivo hoy no miro para atras.
Pero piensa que es muy importante mirar para.?Adelante!
?Dejame!
(Que viva la vida)
Piensa que es muy importante mirar para.(Extra Message in Extended version)
?Para donde?
?Cono!
?Para Adelente!
?Ah! (laughs)(In English)
Listen! Think about your future!
Why?
Because life is short.
Leave me alone, leave me alone, I live for today, I don't look back.
But remember, it is very important to look forward.Go on!
Leave me alone!
(Live your life)
Remember, it is very important to look forward.(Extra Message in Extended version)
Where now?
Anywhere!
Now go on!
Ah! (laughs) -
#51736960
törölt tag
Igen, ez az egész "bokszos" téma egy kicsit túl van lihegve szerintem is. Annyira nem bántó ez szvsz, hogy bannolni kelljen miatta. Ez kábé ugyanaz, mintha egy kínaira azt mondom, hogy ferdeszemű.
Az a baj, hogy manapság divat a kisebbségek túlzott védelme, például kimondom, hogy "cigány", és máris rasszistának bélyegeznek. Kíváncsi lennék, ha a fehérek lennének kisebbségben, akkor a fekete-latin-stb többség ugyanilyen kényesen ügyelne-e a mi érzékenységünkre...És hogy on is legyek: Hamilton tagadhatatlanul ügyes, de ő sem mindenható. Ebben az évben meglepte a mezőnyt azzal, hogy mennyire tehetséges, továbbá a szokásosnál agresszívebb vezetési stílust hozott a forma1-be. Előzéseknél nem sokat gondolkodik, csak odateszi a kocsit, és elvárja, hogy a másik vigyázzon, nehogy baj legyen. Ugyanez a rajtnál is, többször láttam már tőle, hogy az elrontott rajtot azzal kompenzálja, hogy leszorítja a másikat. A kedvencem az volt (asszem monzában), mikor már eleve ferdén állt a rajtrácsra, Massa ferrariját becélozva
De jövőre már mindenki tudja, mire számíthat tőle, plusz már nem is fognak tőle annyira tartani, mert látták, hogy verhető. Szerintem lényegesen nehezebb dolga lesz a következő szezonban.
-
eXodus
őstag
"Lehet ragozni hogy az nem is 100 milla, mert így meg úgy..de annyi az"
Te meg pont fordítva próbálod minnél jobban hangoztatni h milyen sok a 100milla.
pl.: " Egy kiscsapat költségvetését közelíti meg ez az összeg."
És ez kit érdekel ha egy McLaren-Merci méretű csapatról van szó?
El kel lfogadni h ez nem 100milla+benne van sok szelllemi érték más csapattól+büntetés. -
Anthony28
őstag
Ennyi.Ezt én is így gondolom.
Úgy látszik akik értenek valamelyest a Forma1-hez azok 1 véleményen vannak az én álláspontommal.Lehet van itt olyan is akivel vitatkozok aki 86-ban még gondolatban se volt amikor én már kint ültem a célegyenesben és Mansell-nek szurkoltam.
Persze attól még tiszteletben tartom mindenki véleményét. -
-
Thrawn
félisten
Nem volt ebben semmi politika, a saját véleményem szerint túlságosan átvetted már ennek a topiknak a 'hangulatát'.
ami egyszerűen ebben az esetben nem igaz, míg ha az egész évre nagyon is az
Ha egész évre igaz akkor most miért nem? Ki tudja, talán Brawn 10 mp-el később engedte volna csak ki a boxból, de mivel nincs itt (ergo hiányzik) ez is csak találgatás ( 'politika').
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Linux kezdőknek
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Nintendo 3DS és DS topic
- OLED TV topic
- Alakul a Visa és a Mastercard európai ellenfele
- További aktív témák...
- Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB SSD / 650W
- Kingston FURY Beast 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz KF432C16BB/32
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest