Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #20708 üzenetére
Ne gondold, hogy azert nem terjed. Sok csapatnak peldaul nincs is ra szuksege. A McLarennek ugyanazon okbol vekony az orra es vannak elkepesztoen trukkos legterelok az elso szarnya mogott, amiert a Ferrari orra lyukas. Mas csapat ugyszinten nem szelesorru. Ez leginkabb csak nekik kellett, es nem is hozott nekik olyan sok hasznot.
Mit mondott peldaul Lewis az uszonyrol? Hogy nincs kulonbseg. Ma is a regi motorboritassal porkolt oda, tegnap is. Ha ehhez meg hozzajon Ron izlese is, nem valoszinu, hogy be fogjak vetni a versenyen.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #20406 üzenetére
Akkor hahazhatok tovabb, ha Webber kivulre megy, akkor Lewis belul megy el mellette, jol latszik a videon, hogy oda is benez. De mihelyst Webber arra zar es indul el, Lewis kivulre valt. Mindegy, hogy jobbrol vagy balrol, o elindul a szabad utra. Az autok nem traktorok a palya meg szeles, foleg a celegyenesben. Ha ilyen jol rajtol mindig eloz. GP2-ben is igy rajtolt, leelozott akar tiz autot is egy szuszra.
Rajtspecialista es esomeno volt es maradt. (Bahreinnel meg ne probalj elohozakodni. Mert ott keson kapcsolta a motort start modba, tehat ott se a reflexei mondtak csodot, hanem a lefulladasgatlo leszabalyozta a motort. Az proceduralis hiba volt, nem lassu reflexek miatti beragadas.)
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #20211 üzenetére
Hami benazott Kinaban (egyszer), Kimi benazott Silverstoneban, nem is egyszer, a nyuszik a megmondhatoi.
Latod, hogy te is elfogult vagy. Kimit ertsuk meg, nem szamit mennyit hibazott. Frissitsd mar fel a memoriadat, hogy mennyit szoktatok szapulni Lewist egyetlen gyengebb idomeroert is.
-
Oliverda
titán
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #19920 üzenetére
Azt mondjak, hogy Silverstoneban rovid ideig tart egy kiallas, mert relative rovid a be es kivezeto ut. Szoval itt jo huzas lehet egy 3 kiallasos taktika. Erzesem szerint Lewis akkor is kikapott volna Heikkitol, ha hibatlanul sikerul az elso kore. Nagy volt tegnap a szel is, amire szinte mindenki panaszkodott, sokaktol tizedeket vett el. Heikki valoszinuleg meguszta a szellokeseket is, nemcsak a kore volt tokeletes.
-
copin
őstag
válasz
D@ni88 #17078 üzenetére
Meg mondjátok hogy ilyen meg olyan béna. Féktávon könnyebb belemenni az előttedlévőbe, mint KIGYORSÍTÁSON (Lewis->Alonso)
Az már régen rossz, ha kigyorsításnál van ráfutásos baleset. Amelyik ilyet csinál, annak dragster futamokon a helye*.
*:persze ha nem bénázott a két páciens.
Összejön azért.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #16487 üzenetére
Van szemed? Lathattad eddig a hetvegen, hogy a Mac jo a lassu kanyarokban, es jo volt a gyorsabb kanyarokban is az elozo versenyeken. Ha nem tudnad az, hogy eppen miben jo az beallitas es palyafuggo. Egyesek mar temettek a Meki mechanikai tapadasat, mert (beallitasok miatt) a korabbi futamokon nem a lassu kanyarokra volt optimalizalva. Pont en mondtam, hogy azt a gyengebb aero miatt volt elsodlegesen, attol meg a futomu es a mechanikai tapadas kiveteles.
Ugy latom, hogy neked az osszetetteb technikai temak ertelmezese meghaladja szereny kepessegeidet. Javaslom maradj meg az egyszerubb 'hajra Kimi' es hasonlo szinvonalu hozzaszolasoknal. Nem kotelezo szakmai kerdesekbe belefolynod, ha nem erted. Tudod nekem autotechnikai vegzettsegem is van, es csak egy sulyos gyogyithatatlan betegseg (Crohn, emiatt voltam a multkor is korhazban) miatt lett a zeneszerzes a fo hivatasom evekkel ezelott.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #16481 üzenetére
Abban is igazam volt. Hami gyorsabb is volt nezd meg a koridoket. De konnyebb is volt, de ki kellett es ki is tudta autozni a plusz kiallast es a ket Ferrari kozott ert celba. Mi a problemad? Amit linkeltel az nem bizonyitja a Meki technikai erofolenyet. Lauda velemenye miatt meg ne nalam reklamaljal.
Te beszelsz itt ossze-vissza es ferditesekkel ragalmazol, mert gyenge a memoriad, a szovegertelmezesed meg meggyengebb. Ugye meg altalanos iskolaba jarsz?
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #16470 üzenetére
Faraszto vagy. Szerinted van kedvem veled errol vitazni a Monacoi Nagydij napjan? Isztambulban a Meki nem volt technikai folenyben, csak (talan) faragott valamennyit a lemaradasabol, ha Lewis nyert volna azt nem a technikai erofolenynek koszonhette volna, hanem a vezetoi kepessegeinek. Meg a 2. helyet is annak koszonheti, nem a technikai erofolenynek. A Mekinek csak Monacoban volt (csutortokon) technikai erofolenye, de abbol a Ferrari faragott is le, a megmaradt nehany tizedet meg eltuntette a mas benzinmennyiseg, vagy elveszett egy nem 100%-osan tokeletes quali korben, vagy elvitte az esos beallitas, vagy egy kobold, de nem mindegy? Majd a futamon kiderul, vagy nem.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #16452 üzenetére
Inkabb idezzel tolem (konkret hszeket linkelve), mert ferditett feligazsagokat allitasz be korabbi kijelenteseimnek tulajdonitva. A csapat mondta, hogy a 3 kiallasos taktika szub-optimalis es kenyszeru volt. En ilyet nem mondtam, hogy ket kiallassal egy Meki tuti nyert volna, sot ha rendesen emlekeznel, meg Withmarsh Kova vigasztalo nyilatkozatat is nevetsegesnek tartottam, ami pont arrol szolt, hogy ket kiallassal nyerhetett volna.
Szmajli hasznalatbol otost adok, de tartalomra egyest.
Egyszeruen hulyesegeket hadovalsz ossze-vissza.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #16290 üzenetére
TVU Player + Danish Delight 2
+ Live Timing @ Formula1.com
-
AMD Power
titán
-
Peat;)
veterán
válasz
D@ni88 #16062 üzenetére
Már abba kéne hagyni, mert egy kicseszett kacsintós (nálam ez haveri ugratós) smileys mondattal indult Tőlem ez a mostani kálvária amire sokan lehet hogy máshogy reagálnak, Ő nem, na bumm, én elfogadom ilyen embernek, végülis az a jó ha mindenki más.
De legfőképpen marhára zavar hogy így szét lett darálva a topik részben miattam is, illetve egy azaz egy kicseszett mondatom miatt. Ezért részemről bocs a többiektől, akik kimaradtak ebből. -
Oliverda
titán
válasz
D@ni88 #15916 üzenetére
Ja igen, de 2005-ben milyen autóban ült Kimi?
Egy kis történelem McLaren szemszögből:
2002: Ferrari uralom, de Monaco-ban mégis Coulthard nyert az amúgy nem túl ütős McLaren volánja mögött.
2003: Raikkonen a második kockából indul és végül a második helyen is intik le Montoya mögött. (Még minidg McLaren-ben)
2004: Raikkonen a 6. helyről rajtol de műszaki hiba miatt kiáll, Coulthard pedig nagy bukta.
2005: 1. rajthely és a végén győzelem egy McLaren-ben.
2006: RAI a 3. Monty a 4. helyet csípi el az időmérőn, majd Montoya végül 2. lesz az abban az évben amúgy elég gyenge autóval.
A tavalyi évre pedig szerintem még mindenki emlékszik.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #15852 üzenetére
Hulyesegeket irsz, es egyszeruen hazugsagokat rolam!
Nem volt artatlan a csapat, tovabba megkaptak es elszenvedtek erte a buntetest. Viszont a 2007-es konstrukcional (amit 2005-ben kezdtek el tervezni) nem lett az adatokbol elonyszerzes, a 2008-asnal meg befagyasztottak a gyanuba keveredett teruleteket.
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #15842 üzenetére
Waaaaaa!
Ennyi eszt!
Gondold ujra, ne farasszal!
Segitek, a hosszu elso etapos 2 kiallasos alternativa amit a Bridgestone ajanlott, nagyon nem ugyanaz, mint a McLaren szamara idealis ketkiallasos taktika. A jo rajtpozicio, rajt es versenytempo miatt egy rovidebb elso etap csak az idealis nekik.
-
-
Oliverda
titán
válasz
D@ni88 #15694 üzenetére
Fejlődött, sokkal stabilabb tempót tudnak diktálni a versenyen.
Ha pedig Kova nem kap defektet akkor még akár harmadik is lehetett volna...
Gomezz:
"Dennis pedig a verseny után elmondta, abroncsaik szerkezeti egységében tapasztaltak rendelleneset, ezért mentek inkább biztosra, és teljesítették három kiállással a futamot, ám valószínűleg az is közrejátszhatotta döntésben, hogy a Ferrarik elé kerüljenek."
-
JJános
addikt
válasz
D@ni88 #15694 üzenetére
Mi McLaren rajongók persze csak azt láttuk, hogy Hami nagyon jól ment. De most, hogy számolgatok gondolatod nyomán, elgondolkodok ezeken. Szerintem a török pálya Massa pályája volt, de a következő pályákon Kimi nem lesz fogható. Massa viszont fogható lesz, ha Haminak sikerül ezt a formát hozni, szvsz.
Még mindíg sok a Ferrari előnye, én elismerem. Sajnos.
-
Bandit21
addikt
válasz
D@ni88 #15591 üzenetére
Elvileg tudok, de ahhoz először ki kéne írni dvd-re, h meglegyen egészben aztán kivágni Kimi rajtját, aztán kiírni azt is dvd-re, aztán fel a gépre, aztán divx, aztán youtube v email.
Ennél könnyebb lenne, ha lenne sportklub-od mert akkor este 7től nézd meg, a rajt után a SC időszak alatt visszajátszák a rajtot fentről is meg Kimi belsőjéből is. -
7Heads Drago
veterán
válasz
D@ni88 #15410 üzenetére
Pont ez mondom már egy néhány Hsz ezelőtt: Kimi ha rontott nem csak az utolsó kanyart rontotta el, hanem az egész kört. Ami a szektor időkből kiderül.
Már az első szektorban kapott 2 tizedet, a másodikban megint 1 tizedet. És már meg is van a 3 tizedes hátrány. Ha nem ront a 3-ik szektorban ott javíthatot volna. De ha a Hami idejét nézük: 24,1 harmadik szektort ment, ami a Q3 a legjobb volt. Ezért gondolom azt hogy Kimi nagyot nem hibázott a 3-as szektorban. Max 1-1,5 tizedet ha bukott és az még mindig kevés a pole-hoz. -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #15019 üzenetére
Atolvastam az eredeti angol hirt is, ez igy van ahogy mondod, de ez beallitasfuggo is vagy talan ejtsuk az eddigi hires mechanikai tapadast es elonyeit a a McLaren jellemzesebol?
A Meki jelenleg gyenge vegsebessegben illetve aeroban, ezert kevesebb leszorito erot alkalmaznak ennek ellensulyozasara, igy meg gyengek a lassu kanyarokban (egy atlagos palyan). De ez palyafuggo es ketlem, hogy Monacoban igy lesz, oda nem kell a speed, es a gyors kanyarvetelekre lesznek kihegyezve a beallitasok.
-
gV
őstag
válasz
D@ni88 #14978 üzenetére
arra a Meki alkalmazottnak átadott 780 oldalas doksiból jöttek rá, nem véletlen h ők szoltak az FIA-nak, ha jó fiuk lettek volna akkor szoltak volna h náluk van ez és nem akarván balhét egyből felfüggesztették volna azt a mikeot, -aki kapta- sztem egyből bevallotta volna -ah ez egyébként is megtörtént- h nigeltől kapta, az ügynek vége lett volna az öket ért eljárásokkal
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #14305 üzenetére
Hát ez az ötlet nem fogja jobban kímélni a gumikat, épp ellenkezőleg.
A Ferrari legfőképpen ezzel ért el némi javulást, a többi csapat meg mással. A kérdés az, hogy ki mekkorát lépett előre.
Én úgy érzem, hogy a McLarenben benne van a villantás lehetősége, egyszerűen azért mert az utóbbi két futam alatt közel sem mutatták a valós formájukat és maguk alatt teljesítettek, úgyanúgy mint a Ferrari Melbourneben.
Vagyis előbb vagy utóbb eljön majd az a futam is amikor mindkét csapat kihozza majd magából a képességeit, és remélhetőleg ez nagy csatákat eredményez majd.
-
30z.Samu
titán
-
JJános
addikt
válasz
D@ni88 #13549 üzenetére
Hát jah. Igazad van. Bár a Renaulték Lonzival nagyon igyekeznek felzárkózni. Azt gondoltam, hogy ez már meg fog látszani. Tévedtem valszeg.
Pontot, pontokat szerezhet.
Egy két talány azért van még így a verseny közvetítése előtt fél órával.
Kimi beteg, vajon ez mennyire fogja hátráltatni? Massa képes lesz a gyorsaságát a versenyen végre kamatoztatni? Hamit nem vetette vissza az ütközése? A BMW-k vajon csak kevés benzinnel lettek ilyen jók, vagy valóságban is így mennek majd? A Toyoták tovább nyomulnak előre?És sorolhatnám. De még sosem voltunk ennyire közel ahhoz, hogy ezt meglátjuk.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #13307 üzenetére
A homok le van ragasztva. Náluk ez van, nagy gyepterületet lehetetlen fenntartani a sivatagban, aszfaltozni négyzetkilóméternyi bukótereket szintén lehetetlen. Azzal hogy az autó oldalazva kezdett csúszni, nem is lehetett fékezni se, meg kormányozni se. Hami a legszerencsétlenebb helyeken és módokon szokott kicsúszni (Nürburgring, Kína, Bahrein).
-
Thrawn
félisten
válasz
D@ni88 #13268 üzenetére
Azt majd én eldöntöm, nekem egy esés mikor számít ilyennek
Lehet neked is ilyen fejed lenne ha (mittomén) 150-nel belecsattansz a falba...
(Lehet kicsit túlspilázom, de épp tegnap nézelődtem Youtube-on és láttam Hakkinen balesetét)
Az ótó meg ilyen, törik. De inkább az mint a pilóta.Alonsonál (hogy kedvenc Lacink szavaival éljek) lement a redőny
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #12956 üzenetére
A "beletették" az pontatlan kifejezés. Azért fagyasztották be azokat az egyébként nem sok vizet zavaró fejlesztéseket (azért nem zavar sok vizet, mert marad még kismillió más fejlesztési dolog is), mert gyanú árnyékolta be, hogy befolyással lehetett rá Ferraritól származó információk. Ez nem így működik, hogy legyártanak valamit egy Ferrari tervrajz alapján és a már jó is egy McLarenbe.
-
D@ni88
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #12689 üzenetére
A Meki a hídszárnyat találta ki, nem a ragasztott szárnyat.
A konspirációd meg sántít, szárnyak koppintásához nem kell lopott papír. Továbbá a 2007-es McLarent 2005-ben kezdték el tervezni. És az FIA több hónapos nyomozása is azzal zárult, hogy a 2007-es autó Ferrari adatok befolyásától mentes tervezés volt végig. A 2008-as autó tervezésénél merült fel gyanú, 3 területen (quickshift, fast fill, tyre gas), és ezeken a területeken a McLaren felajánlotta a fejlesztések befagyasztását és moratóriumot kért az FIA-tól. Ez mindenkinek tetszett, az ügy ezzel le is zárult. Elvileg nincs a Ferrarisoknak okuk a nyafogásra.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
D@ni88 #12587 üzenetére
Régebben én se szeretem Alonsot, de a tavalyi év után egy kicsit sajnálom.
Rendesen kiszúrtak vele és persze Hamiltonnal is. Hol az egyiket részeítették előnyben(monza) hol a másikat. Nem értem az egészet miért nem hagyták , hogy a pályán dőljön el.
És amiért Alonsót elkeztem tisztelni pont itt van elásva.
Ő leszállt a magas lóról, míg Hamiltonnál nem látom ugyanezt. Csak az érdekes , hogy Hamiltonnak és a Mercinek is lenne mit megköszönni Alonsonak. Mert hirtelen elég sokat javultak a Mercik.
Aktív témák
Hirdetés
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Esport PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -60% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol - Lemezes verzió, dobozában!
- Bomba ár! Dell Precision M4800 i7-4800MQ I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I K1100M I Cam I W10 I Gari!
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- AKCIÓ! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest