- Google Pixel topik
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Egyedülálló akkumérettel futott be a OnePlus Nord CE5
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A OnePlus Nord 5 sem sokkal marad le akkuméretben
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- MiLi MiTag, MiLi LiTag bluetooth trackerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
Bermi
aktív tag
válasz
Integra #35133 üzenetére
ezt nem mondtam, csak megjegyeztem, hogy jobban szeretem (de szerintem mindenki így van vele), hogy ha év végéig izgalmas a bajnokság állása.
attül még fantasztikus év volt, amikor mindenkit lemostak a pályáról és nem is lett volna fair, ha elveszik akkor Tőlük, valamire hivatkozva.
nem ezt most se szeretném, nem lenne igazságos, ha jó és szabályos, akkor minden elismerésem az ővék. -
hunnylander
őstag
válasz
Integra #35133 üzenetére
Véleményem szerint először kivárnának az illetékesek.
Ha a BGP dominálna, van a mezőnyben minimum 2 brutális potenciállal rendelkező csapat akik tepernének utánuk és a szezon bizonyos részében már ott is lennének a sarkukban, szóval meg lenne oldva a kérdés, belenyúlás nélül.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #35131 üzenetére
Ez eddig hollywoodi forgatókönyv szerinti történet, Bernie és a közönség szereti az ilyet. A Brawn csapat is egyre népszerűbb emiatt. Idővel akkora szurkolótáboruk lesz, mint egy McLarennek vagy Ferrarinak, ez csak attól függ mit tesznek le az asztalra. Eddig csillagos ötös. Brawnból kinézem, hogy egy olyan patinás nevet hoz létre ami olyanná válhat később, mint amilyen már a McLaren vagy a Williams név.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #35127 üzenetére
A Ferrariról nyilatkozzanak a Ferrarisok, én a McLarenről ezt elutasítom, és indoklásért tessék a közelmúltba pislantani.
Szerintem senkinek se nagyon engednék meg hogy pl. a szezon felénél 20 ponttal vezessen egyéniben.
Mondvacsinált büntetést mindenkinek lehet adni (mert mind a technikai és sportszabályzat ideálisan ingoványos és ködös hozzá, Max a zsarnok ügyvéd keze nyoma miatt), a kérdés csak az, hogy akarnak e.
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #35121 üzenetére
Hát lehet rá számolni hogyha egy csapattal elszaladna a ló (tempó tekintetében) akkor az illetékes elvtársak tennének róla, hogy kicsit visszább vegyék a gyeplőt. Sem Bernie, sem Max nem díjazná, ha ez az autó elgyepálná a mezőnyt. Mi maradna így Interlagosra vagy Abu-Dhabi-ra. Ez így nem kifizetődő nekik.
A mai anyagias hozzáállást látva (Bernie ki is mondta kertelés nélkül, hogy ő azt szereti, ha az utolsó futamon dől el a cím sorsa) már nem tudnám elképzelni, hogy megengednének valami MP4/4-szerű dominanciát.
Meg kel jegyezni, hogy tegnap a 3 csodadiffúzoros auto szerezte meg az első három helyet.
-
wildrain
addikt
válasz
Integra #35002 üzenetére
Nem az egész Hondára gondoltam, hanem a 700 fős F1-es pereputtyra. Habár az lehet, hogy ebben is tévedek, mert valószínűleg a McLaren is valami hasonló munkavállalói tömeggel rendelkezhet. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy egy kisebb cég hatékonyabb lehet, ha megfelelően használják fel a pénzt, és megfelelő vezetőjük van.
-
RedWing
aktív tag
válasz
Integra #34880 üzenetére
Szerk.:
13:14
1. F. Massa Ferrari F60 1:20.168 21 pit
2. J. Button Brawn GP BGP 001 1:20.313 +0.145 86 pit
3. F. Alonso Renault R29 1:20.863 +0.695 64 pit
4. T. Glock Toyota TF109 1:21.046 +0.878 69 pit
5. S. Vettel Red Bull Racing RB5 1:21.165 +0.997 49 pit
6. R. Kubica BMW Sauber F1.09 1:21.201 +1.033 52 pit
7. N. Rosberg Williams FW31 1:21.482 +1.314 30 pit
8. G. Fisichella Force India VJM-02 1:21.545 +1.377 51 pit
9. S. Buemi Toro Rosso STR4 1:21.569 +1.401 59 pit
10. L. Hamilton McLaren MP4-24 1:21.657 +1.489 49 pit
Lassan már kezdem megszokni... -
Pompi
nagyúr
válasz
Integra #33375 üzenetére
Jó kis fun
Ha már Kimi, akkor egy másik vele kapcsolatos:
Räikkönen jeges ralival hangol a szezonra -
PazsitZ
addikt
válasz
Integra #33358 üzenetére
Nem Schumi lesz a Honda megmentője
Mennek itt az értelmetlen hírek össze-vissza -
Peat;)
veterán
válasz
Integra #33301 üzenetére
mert a többi gyár csak úgy szárnyal, toyota 1-2 évtized után negatív üzemi eredményt produkált (a legutóbbi negyedévben asszem)
Közben mclarenesek azon aggódtak, hogy csak 200 milla szponzori bevételük lesz
honda szánalom volt az elmúlt években az f1-ben, pénzügyileg éppúgy mint teljesítmény ügyileg. Nem kellett volna elküldeni David R-t.
33304: persze ezek a mai cégek tömény jóindulattal vannak megáldva
, gondolom úgy adták el, hogy van benne ilyen olyan esetleges opció pl a visszavásárlásra, vagy a szélcsatornákat (már ha az infrastruktúrát is eladták) a honda ingyen használhatja a közúti autók fejlesztéséhez stb...
-
laci666
senior tag
válasz
Integra #33301 üzenetére
Minden autó gyárnak vissza esése van, de megpróbálják higgadtan megoldani.
Most lehet 1-2 évig vegetálnak de ennek előbb utóbb vége lesz.(rájönnek az autó gyártok hogy nem megy az,hogy minden évbe több és többet gyártunk ontjuk az új autókat mikor már most is telítve van a piac)És így hogy eladtak mindent elég sokba fog kerülni nekik vissza jönni.Most kérdezed,hogy honnan vesszem hogy vissza akar majd jönni, onnan hogy eddig majd csak nem mindig itt voltak ha nem csapatként akkor motor szállítóként.De így hogy a motor részleget is felszámolták így elég nehéz lesz.
Nem beszélve arról,hogy a kersbe mennyit öltek meg milyen jól álltak.
Akkor is ez a döntés elhamarkodott volt.Ha nem bírják anyagilag akkor vegyenek be valakit ne pedig eladják a semmiért. -
hunnylander
őstag
válasz
Integra #33257 üzenetére
Nem all szandekomban kritizalni Massa hozzaallasat, nem ismerem az inditekait.
A minap neztem a The Factory-t az Eurosporton (ismetlesek voltak, de a nagyreszuket ugysem lattam korabban ezert most megneztem par reszt; a The Factory a Williams F1 csapatrol [az idei szezon alatt] keszult riportfilm-sorozat, a eurosport.yahoo.com-on is ingyen visszanezheto, erdekes musor). A lenyeg, hogy a tesztcsapat egyes alkalmazottait es mindennapi munkait is bemutatta nehany resz; es nezhettem oket mar annak tudataban, hogy mar gyakorlatilag nincs is tesztcsapat, es mar ezen alkalmazottakat azota elbocsatani kenyszerult a Williams F1. Ertem en, hogy a kisembereken csattan leginkabb az ostor, mindennek ok isszak meg a levet. Habar tehetseges es kivalo szakemberekrol beszelunk, a filmbol kiderult, hogy ezen emberek nem luxuslakasokban laknak (a film ezt is bemutatta) es nem is luxusautokkal jarnak be dolgozni, az egesz "Factory" parkolojaban javareszt nagyon szereny autok sorakoztak.
A "taplaleklanc" csucsan allok is elgondolkozhatnanak rajta, hogyha talan alabb adnak egy kicsit az igenyeiken, akkor talan a kis szurke szorgos hangyakbol kevesebb kerul az utcara.
Szoval a csucsragadozok bercsokkentese vagy a (javareszt kenyerkereso csalados) kisemberek bercsokkentese illetve megnagyobbszamu elbocsatasa; a ketto igenis osszefugg, megha a felvetesem altalanos es nem Massa eseterol beszelek.
-
aesir
veterán
válasz
Integra #33259 üzenetére
Szerintem igaza van. Alkalmazottként senki sem viseli jól, ha csökkentik a bérét, Te sem. Persze világos hogy válság van, de mint írja a versenyzők fizetése épphogy a legkisebb tétel a csapat költségvetésében, viszont pont a versenyző mint brand képvisel pótolhatatlan értéket a csapat költségvetésében. Legalábbis Massa esetében beszélhetünk értékes brandról mert teljesítmény is van mögötte, Raikkonen esetében meg inkább csak marketing meg ígéret, a stabilan kiemelkedő teljesítmény meg jó pár éve várat magára.
-
Petya25
őstag
válasz
Integra #33156 üzenetére
Remélem egyszer minden "jónak" vége szakad és jön a világbéke.
Ideje lenne már a reformoknak, de nem így, remélem borul a bili hamarosan.Még szerencse, hogy télen van NFL, megyek nézem inkább azt...
Motion: de jó, hogy írod, na legalább az egy fair küzedelm lesz holnap
-
!Overdose!
őstag
válasz
Integra #33057 üzenetére
Le a kalappal az összes Honda Racing F1 dolgozó előtt, mert valahogy senki nem rohan, hogy elhagyja a süllyedő hajót, hanem kitart a barátai és munkatársai mellett. Valjuk be, ez nem jellemző és rávilágít egy fontos dologra, arra, hogy mindenki úgy gondolja, hogy az RA109 egy kiválő autó!
-
stvnppp
senior tag
válasz
Integra #33011 üzenetére
Ezt nem így értettem, de ha Te ezt szűröd le belőle...
Jha és a Honda akkor most ki fog vonulni a Forma 1ből, Indycarból, MotoGPből, és a többi motorsportból, meg mindenhonnan? Tényleg ekkora pácban vannak, vagy csak most van indok egy rossz projectből való kiszállásra? -
stvnppp
senior tag
válasz
Integra #33008 üzenetére
Hát figyelj...
Ez most sztem olyan, h ha a Forma 1 megszűnik, akkor is rengeteg ember fog veszíteni... Nem Ecclestonra meg Mosleyre gondolok. A forma 1nek is olyan kiszolgáló infrastruktúrája van, annyi minden épül erre, úgyhogy ha megszűnik, akkor ugyanúgy megszűnik egy csomó ember munkája. (Gondolok itt pl a szálláshelyekre, éttermekre, stb.) És akkor, ha választani kéne ember és ember között? Ez már túl bonyolult... meg nehéz.
Igazad van, hogy ha tönkre fog menni pl egy Honda szintű cég, akkor rengeteg ember veszti el állását, de ha tovább mész, akkor elgondolkodsz, h miért van is most tulajdonképpen válság? Vagy szerinted senkinek sincs érdekében a válság? Honnan indult ki a válság, és ott milyenek az elmúlt évben a viszonyok, és mi történik máshol, "köszönhetően a válságnak"? Közben érdekel valakit, h sok emberrel mi lesz?Értelek én, persze... Csak itt már olyan dolgokról is szó van, amit MI, egyszerű emberek nem láthatunk át, nem érthetünk meg, pedig közben Rólunk döntenek.
-
PazsitZ
addikt
-
stvnppp
senior tag
válasz
Integra #32997 üzenetére
Helyesen? Lehet, h kettővel kevesebb autó lesz, és az helyes?
(Ne felejtsük el, h a Honda annak ellenére is kiszáll, h milliókat költött a jövő évi autóra, KERS-re, stb.)
A Honda volt csak az első áldozat, hamarosan több csapat is kivonulhat. Főleg a gyári csapatok, de a kis csapatok is tönkre mehetnek. És ez addig fog menni, míg csak pár autó fog körözgetni...
Több szponzor is elhagyhatja az F1et. Pl a Credit Suisse bejelentette,h nem támogatja tovább a BMW-t. Jelentős pénz esik ki.
A kiscsapatok is bajba kerülnek. Pl Force Indiának még nincs meg a pénz, hogy kielégítse a 150 milliós Mclaren számlát, ami a partneri szerződésben van benne...Szét fog hullni az egész Forma 1 és ez helyes?
-
wildrain
addikt
válasz
Integra #32896 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire engednék a szabályok, de azt mondjuk eddig sem értettem, hogy miért nem használják ki a kanyarban csak tengődő motor erejét. A féktávon és hajtűkanyarokban nincs hajtás, olyankor akár full erővel tölthetne egy elektromos rendszert, ami elraktározná az így felhalmozott energiát, és a KERS-hez hasonlóan leadná az egyenesben. Persze fura lenne, hogy a motor gyakorlatilag az egész versenytáv alatt ordítana, mert vagy az autót hajtaná előre, vagy az elektromos rendszerbe töltene, de ha azt vesszük alapul, hogy most a versenykörök kb. 65-75%-át teszik meg padlógázzal, a maradék 25-35% motorteljesítmény elveszik a semmibe. Persze a hűtéssel és az üzemanyagellátással komoly feladatot kellene megoldani, és sok kompromisszumot kellene kötni, de szerintem csak nyerhetnének vele.
Talán a szabályok nem engedik... -
venember83
nagyúr
válasz
Integra #32858 üzenetére
„Nem akarok udvariatlan lenni, de a neve nem fog sokat érni, hacsak Bruno Senna nem lesz ugyanolyan jó, mint a nagybátyja... - Ez ugye elég nyilvánvaló. Akar a gyerek, de mindig a sikeresebb rokon árnyékában marad. Lásd Ralf Schumacher. Nem volt vele semmi baj, csak egyszerűen ide kevés volt. Pedig eszméletlenül örülnék, ha tanúja lehetnék egy Senna győzelemnek, vagy esetleg VB-címnek.
-
aesir
veterán
válasz
Integra #32861 üzenetére
Ez mondjuk teljesen alap.
Oliverda: Button sokkal jobb. Nem igazán mérvadóak az idei eredményei, lévén az elejétől dogva teljességgel elb*szott szezonban vele próbáltak ki minden újítást az autón, ami ettől sajnos méginkább instabil lett, ez látszik az eredményeken nem más.
-
aesir
veterán
válasz
Integra #32858 üzenetére
Sennaval kapcsolatban (az ifjabbal) egyetértek vele, de ezt a megkeseredett, elhasznált, megújulásra képtelen Barichellot sem tartanám meg. Di Grassival sajnos elfogult vagyok, nyáron a magyar nagydíj alatt többször beszélgettünk, ezért őt sem tudnám tiszta szívvel elképzelni a Hondában, de mégis leginkább őt.
-
SG3rg0
őstag
válasz
Integra #32713 üzenetére
Az biztos, hogy jövőre nem következik be az amire számolnak, ilyen a több előzés és a csapatok közötti különbségek csökkentése, akkor sokan nem fogják nézni ezeket a kocka kocsikat!
Még arra lennék kíváncsi, hogy a pilóták mit fognak nyilatkozni, hogy mi a meglátásuk az új autóval kapcsolatban!
De erre majd jövőre visszatérünk! -
hunnylander
őstag
válasz
Integra #32707 üzenetére
Jo az! Mi a bajotok az aerodinamikai hatekonysaggal? Ugyanis a szarny oldallapjai pont azert 'rondak', hogy a kerek elott torlodo levegot oldalra tereljek csokkentve ezaltal a legellenallast, novelve a tempot. Vagy te egy szep de aerodinamikailag nem hatekony lassu Hondat akarsz?
Az uj szarny kozepso resze szinten jo okkal lett neutralissa teve, epezert a szelesseg is indokolt, ugyanugy, mint az allithatosag. Mind-mind az aerodinamikai hatekonysagot szolgalja egy uj versenyzes- es elozescentrikus "formulaban"/strukturaban.
-
simonzé
addikt
válasz
Integra #32571 üzenetére
Büszkén mondhatom hogy Button kabalája én vagyok. 2004-ben Imolában a (BAR) Honda első Poleját szerezte, ezalatt én a kamionjukban szürcsölgettem a BAR-code-os ásványvizet
2006-ban a Hungaroringen szétáztam az esőben, amikor a nagyok sorra kiestek, és Button behozta a Hondát az első helyen.
Rendkívül emberien viselkedett mindkét alkalommal, ki akart ugrani a bőréből, a ringen még a szeme is majdnem kiesett. Az ilyen őszinte örömökért is kedvelem annyira.
Remélem a Honda jövőre végre felnő a feladathoz, és elporolja a nagyok seggét.Nagyon jó versenyző, de sajnos ugyanúgy járt mint Webber. Hiába nagyon jó ha nem kap hozzá méltó autót a segge alá. De legalább őt jól megfizetik
-
Dragbajnok
tag
válasz
Integra #32571 üzenetére
"tény, hogy button stabil és nagyon gyors. már amikor jó autó volt ugye alatta"És ugye az sem volt egy topp autó csak szimplán jó és azzal is tudott futamot nyerni!Szóval szerintem is Button egy igen erős és tapasztalt pilóta.
b-type: Mondjuk az nem nagy teljesítmény hogy befejezte a versenyeket ha nincs műszaki probléma .Ami igaz az igaz Gp2-ben nagyon ottvolt. de Utána nekem nagy csalódás pedik nagyon vártam hogy mitfog produkálni Hamilton ellen.
-
Jadro
veterán
válasz
Integra #31901 üzenetére
Így igaz. Csak a ferka éves hülyesége most Massán csapódott le és ez érthetően megrázta. Persze Massa is a csapat tagja de így ennyire drámai körülmények közt látványosabb az ő buktája.
hunnylander: Én ezt inkább nevezném szerencsének mintsem igazságnak. Hamilton sem érdemli meg jobban mint Massa érdemelte volna. Szerintem.
-
válasz
Integra #30098 üzenetére
Nem biztos, hogy olyan nevetséges.
Ha azt nézzük, hogy sok csapat már a tankoláskor a boxutcában akar csak előzni, az már hol autóverseny? Arról nem is beszélve, hogy így a SC alatt sem lenne kavarodás, élenállók nem kerülnének saját hibájukon kívül hátra, illetve sereghajtókból sem lenne dobogós pusztán a mázli miatt. A TOP autóverseny kimenetele ne azon múljon, hogy egy szerelő elejti e a tankolócsövet vagy sem, vagy, hogy valaki rosszkor jelez egy pilótának indulást.
Persze nem lenne egyszerű kivitelezni a dolgot, az ziher, de elméletben nem feltétlenül hülyeség.... -
Oliverda
titán
-
-
Oliverda
titán
válasz
Integra #29753 üzenetére
Majd idővel megtanulja jobban kezelni ezeket is. A naagy MS is vétett hasonló hibákat az első ill. második szezonjában, de nem csak ő hanem szerintem mindenki. Az első VB cím után már jóval nyugodtabb lesz ebben biztos vagyok.
Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone X, 256GB, Kártyafüggetlen
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Felújított számítógépek/merevlemezek Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest