- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #2722 üzenetére
jah, így a chatbox is egy jó nagy területet elfoglal a képből (bár általában kisebb ablakban játszok, és az ablakon kívül van minden más, legyen az FSInn vagy épp vasfmc), screenshot-oknál meg mindig be kell zárni, meg újra megnyitni.... ez egy hosszú útnál, amikor 10 vagy még több alakalommal ezt megismétlem, akkor már kicsit idegesítő...
és valóban reálisabb, gyorsabb, egyszerűbb... csak text-nél lehet delete-zni, voice-nél meg csak correction correction... és ha valakinek rossz napja van, akkor eléggé belezavarodhat.... legalábbis én ettől félek...
egyébként állítólag az FMC-n keresztüli üzengetést akarják a jövőben preferálni a real world-ben, bár erről szintén nem tudok túl sok biztosat, csak úgy hallottam...
és igaz, squawbox, csak az amikor kezdtem, akkor még nem szerette a vista 64 bitet, azóta nem tudom, hogy változott-e valamit a helyzet...
a beépített ATC meg jó, de sok mindenben más, mint a két hálózaton használt fónia...
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #2678 üzenetére
Itt és ezt a fórumot nézd át, eléggé jól tesztelték az i7 lehetőségeit.
Tuti,hogy valamelyik beállítás neked is bejön. i7-en egy izmos kártyával, sok rammal gond nélkül kell mennie az FSX-nek.
Most nálam is úgy megy a 775-ön, csak fel kell húznom játék előtt az egekbe.
Közel 4-en fut a proci, de egy i7-nek nem okoz gondot a stabil 4.2 , ahol az FSX repül... -
andorra
őstag
válasz
Geryson #2678 üzenetére
A legfontosabb:
[JOBSCHEDULER]
AffinityMask=Nuse these settings for N as you test and you must EXIT the sim and relaunch between changes
255 - all 8 in use
254 - 7 in use with the first remaining free
252 - 6 in use with the first entire CORE remaining free
127 - 7 in use with the last remaining free
63 - 6 in use with the last entire CORE remaining free -
AirBooms
addikt
-
válasz
Geryson #1493 üzenetére
NG-nél nem függ a főfutó berugózásától a reverse használata. 10 feet alatt már rá lehet húzni. Szerintem az interceptorokkal kevered, bár ott sem a főfutó adott mértékű függőleges terhelésére csapódnak fel az interceptorok, hanem, amikor a berugózás mértéke eléri az air/ground switch szenzort. Ez például akkor okoz gondot, ha kvázi üres géppel szállnak le, és így nem mozdul be annyit a főfutó, hogy aktivizálódjon a rendszer.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #1589 üzenetére
A legkirályabb gépek egyike!
Megérte beszenvedni fsx alá, pedig nem volt egyszerű..
Thx érte mégegyszer.
A mai projektem is megvan, igaz nehézségek árán, amit itt modellezek. Kicsit olyan mint egy Pod racer a SW-ból, de baj nélkül landoltam vele Ferihegy L31-en.
Ha egyszer eljutok IVAO-ra, csakis ezzel debütálok. -
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #1536 üzenetére
Nos, én majd csak nagyon X idő múlva fogok, ha fogok egyáltalán virtualban repülni, azt hiszem.
LevelD767 nekem is csemege lenne, megvan, csak sajnos, khm. izé
nem tudtam még begyötörni FSX alá,igen bonyolult folyamat és valamit mindig elrontok.. Egyszer repült a vinyóm partíciója is, azóta talonban van,amit sajnálok, mert tuti,hogy nagyon komoly gép..
Bár olvastam, hogy most a Fokker kezelésében kívánsz elmélyülni.de ha szereted az Airbusokat, próbálj ki egy pár Overlandet, mert tutik, vagy a Just Flight/CLS Airbus Collection Long Haul packot. Utóbbi nagyon jónak mutatkozik és a CLS 747-ese sem rossz.
Az Airbus sztori súlyos, gondolom, néztél mindenfelé...Végülis, airshow-nak nem lehetett rossz..
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #1493 üzenetére
A TU-154 érdekes konstrukció abból a szempontból, hogy olyan a szárnykialakítása, hogy leszálláskor, kilebegtetéskor a pálya és a szárny között kialakul egy egyfajta párnahatás, amin képes egy kicsit megülni a gép. Ilyenkor olyan érzésük lehet a pilcsiknek, hogy a gép a büdös életben nem fog földet érni. Na ekkor rányomják az 1-es és 3-as hajtóművön a reverset, s így a sebesség gyorsabb csökkenésével egyszer csak lecsökken a párnahatás annyira, hogy szépen lerakja a madárka a főfutóit, aztán már lehet rendesen fékezni. Mondjuk én úgy tudom, hogy ezt a trükköt azért csak a vén róka pilcsik szokták csinálni...
szerk: nagyon jók a linkelt képek!
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #1489 üzenetére
Általában a főfutó berugózása után szoktak reverset kapcsolni a legtöbb gépnél, de vannak olyanok is (pl. a TU-154), ahol már nem sokkal a földetérés előtt is használják.
Amúgy általában 60-80 csomós sebesség alatt tilos használni a sugárfordítót, de mivel a C-17 felsőszárnyas konstrukció, így a hajtóművek kellően magasan vannak ahhoz, hogy ne szívjanak be koszt, kavicsokat, stb. -
Csorbi
addikt
válasz
Geryson #1391 üzenetére
Most nekem is volt egy out of memory üzi (4 GB van, 3-at lát a Vista), bár én úgy veszem észre, csak akkor jön elő, amikor PMDG géppel repülök (jelen esetben egy MD-11-esről volt szó). Na, majd ha megjelenik a Win 7, akkor ledúrok mindent, és átállok x64-re, addig nem kezdek bele, nagy meló lenne
Amúgy Frankfurtból mentem volna Luxemburgba, és pont felszállás előtt a kifutó végén kaptam a hibát
-
Csorbi
addikt
válasz
Geryson #1390 üzenetére
Akkor nézd meg ezt:
Nálam ezen UPS-es gép nem recés, de pl nálad a gép törzsén igencsak látszik, hogy tiszta rece
Az FSX beállításban igen, az anti-aliasing kell, meg az anisotropic. Nem tudom mit lehetne még állítani nálad, esetleg a VGA driverében van elállítva valami? Vagy csak a jpeg lett ilyen, játék közben nem recés?
A ram hibaüzik miatt meg tényleg jobban jársz sokkal az x64-es Windows-zal, de szerintem mostmár várd meg a Win7-et az újratelepítéssel
-
Acor
aktív tag
válasz
Geryson #1391 üzenetére
Ha XP-t használsz akkor nem értem, de ha Vista-t akkor legalább 4gb de jó ha 6gb van a gépben. XP-nél nálam is volt ilyen hiba amikor csak 2Gb volt benne... Felraktam a 64bit-est ami már több memöriát lát ott már nem csinálta ezt igaz 14 órát nem repültem még vele egyfolytában
Aztán lehet FSX hiba.... -
-
Acor
aktív tag
válasz
Geryson #1298 üzenetére
Sajnos nem látom a baboskönyvet már az első oldaltól, kis hazánkban ez kizáró ok, máshol meg vagyont kellen rákölteni. Atán meg van olyan kontaktlencse ami orvosolja a problémám, de már túl öreg vagyok hozzá.. A sors biztos így akarta hát elfogadom.
Siklóernyőzést elkezdtem as sem jött össze hathatós okoból..
Hát ennyiMég vágyam elmenni az igazi szimulatorba..egyszer biztos meglepem magam 60 euro-ért, csak még egy kicsit jobban elsajátítom a repülést tudományát legalább élvezzem is a dolgot.. Bár előszőr biztos egy virtuális sétarepülésre fizetek be lássam mit csinál közvetlen egy valódi pilóta.
Esetleg érdekel ez valakit? -
Falconer
aktív tag
válasz
Geryson #1261 üzenetére
Jaja, majd kéne csinálni egy tesztet. Én elég sokat repülök VFR alpokban, szoval nekem kell. Irtó cakkos hegyek vannak arrafelé, ugyhogy meglátszik
Amerikában elérhető lenne a 10m-es felbontás is, csak egyérészt az nagyon nagy lenne méretben, másrészt meg nem tette elérhetővé a NASA, csak piszok drágán.
-
Falconer
aktív tag
-
Falconer
aktív tag
válasz
Geryson #1252 üzenetére
A mesh-t nagyon ajánlott 19re állítani.
Persze akkor lényegtelen, ha mondjuk az Alföldön repülsz, de az Alpokban meg hegyesesebb völgyesebb területeken nagyon észre lehet venni. (a textúrákat passzolom)-------------------------------------------
Haky:
Jó lett a naplemente -
v!ct0y
veterán
válasz
Geryson #1143 üzenetére
Nekem 64 bites pistám van és én annyi külömbséget vettem észre, hogy a cocpitban van árnyék és a fények meg a gép csillogása szebb...ennyi össz vissz és azért leszívja a gépet rendesen
Viszont installálásnál nagyon nagy a külömbség xp és vista között.
Xp-n másfélszer lassabban települ a játék mint vistán.
Meg hát ugye a 4 giga ram szindróma.....Én úgy veszem észre mintha jobban futna mint xp-n. -
-
Acor
aktív tag
válasz
Geryson #1124 üzenetére
Igen új alaplap ami csak DD3 -ast fogad, mert a proci csak azt tudja vezérelni..
Kingmax ramok is nagyon jók és azok olcsóbbak..Egyébként CSX-et 20-25 között kapsz 6GB csak a Gigabyte alaplap nem szereti (legalábbis nálam így volt)
Amire oda kell figyelni nagyon az a kompabilitás....!Deepdish: 3 hét még nem a világ én még ennél többet is vártam a procira mert akkor nem volt.. Priviben megírhatnád honnan rendelted
-
Acor
aktív tag
válasz
Geryson #1114 üzenetére
2,66 és 2,93 között ár/érték arány katasztrófa!!! Minden ugyanaz benne csak a szorzó nagyobb, a 965-ösnél pedig szabadon állítható a szorzó..
A 2,66 általában simán megy 3,8 körül,ezért szerintem épp eszű ember nem vesz 940-et 965-őt is csak aki nem tudja hova tenni a pénzét!
Az I7 920 túl jóra sikeredett az Intel-nek, mert a régi procik nem voltak ennyire tuningolhatk!
Vagy üzleti fogás: Mindenki tuningol = lerövidűl a proci élete azért hamarabb veszel újat
-
Kosztinho
tag
válasz
Geryson #1114 üzenetére
Egyrészt az FSB miatt, plusz még egy pár dolog amiről én eddig hallottam :
- L3 cache, ami azért sokat dob rajta
- a prociba magonként külön be van tokozva a memóriavezérlő -> a memóriautasításoknak nem kell átmenniük az északi hídon
- újra van Hyperthreading (ha jól tudom, egy darabig kihagyták valamiért...)
- plusz még egy pár dolog, amiről nekem fogalmam sincs -
Acor
aktív tag
válasz
Geryson #1076 üzenetére
Sajnos nem értek vele egyett,ennél bitang-abb gépet nem hiszem hogy össze tudnál rakni mint amim van és látod mennyit megy vele. Jó hozzátaeszem mindehol máshol a plafont üti frame/sec. 2004ről nem is beszélek az ilyen szempontból a 200-300 framet nyomja, na de milyen grafikával ahhoz nem kell nagy processzor teljesítmény hogy produkálja.......
Viszont nem olyan régen próbáltam az X-plane-t... Háát jól mondod pár év kell nekik hogy egyáltalán labdába rugjanak a FSX mellett.
Valjuk be jól felépített programról(FSX) van szó még ha hibádzik is... lásd kifagyás ami nekem még nem volt!!!! Az lehet nálad hardware hiba is!Az lenne a jó ha valaki átírná az engine-jét a mai hardware-ekre és máris játszható lenne az FSX minden jó tulajdonságával együtt! De a gazdasági világválságban ki foglalkozna vele, ráadásul szeptember 11.-e után kétszer meggondolják milyen fligh software-t adnak ki a fejlesztők. Tehát sok tényező van amit figyelembe kell vennünk..
De mint ahogy írtam a remény hal meg utoljára... és nemn az FSX
És hajtsunk, hogy minél több scenery-t oldjunk meg
!!!!
-
Kosztinho
tag
-
Kosztinho
tag
válasz
Geryson #1032 üzenetére
wow, jó cuccnak tűnnek, majd lehet teszek velük egy próbát.Tényleg vannak benne jó fajta akcentusok(pl. az 5.en kicsit felröhögtem
)
Online repüléshez milyen plusz tudás/progi kell? Fóniát mennyire kell(ene) vágni? Gondolkodtam már rajta,hogy ki kellene próbálni, de még nem szántam rá magam ,hogy komolyabban utánanézzek
-
DigitXT
félisten
Eredetileg valami 20 FPS-en állt. Erre mondtam, hogy nehogymár...
De úgy néz ki nem érdemes feljebb rakni (kivéve, ha "Unlimited"), mert
elég jelentős grafikai butítással éri el a magasabb FPS értékeket, ha
egyáltalán. (Pedig írta a kollega, hogy nem kell alá csúcs VGA, ahhoz
képest az van alatta, aztán mégis úgy megy, ahogy, ill. mégis a grafikát
butítja, ha gyorsulni akar.Mondjuk megnézném, hogy i7-en mit megy.)
-
lesaux
veterán
Egy kicsit, ha van kedved, nem írnál az FSPass-ról? Jó bonyolultnak tűnik, és nagyon nem olvasnám végig a manualt.
Pl. rádiózással meg repülési tervekkel, VOR-okkal és NDB-kkel nem kell foglalkozni, ugye? Az éjszakai repülésért jól veszem észre, hogy nem jár pluszpont? Csak mert most nyomtam egy éjszakait, és azonkívül, hogy a sötétben nem láttam semmit, és egy átesés miatt levont 300 pontot, más előnyét nem véltem felfedezni.
A stewarderss néha zaklat, hogy leszállás után menjünk el vásárolni, meg van-e feleségem. Ezekkel ugye nem kell (nem is lehet) foglalkozni? -
-
tomi_mod
aktív tag
-
Csorbi
addikt
Egy BenQ E2200HD-t néztem ki, 22"-os, 1920x1080-as felbontású, mindenütt istenítik, az árát is, csak ez nem 1920x1200-as, hanem csak 1080-as, vagyis 16:10-es helyett 16:9-es, ami filmekhez jobb. Azért kérdeztem, mert nem tudom hogy az FSX tudja-e a 1080-at, vagy betorzít-e majd
-
Csorbi
addikt
Szerintem a grafikát fel lehet tolni, a középkategóriás VGA-knak már nem kottyan meg a mindenütt max beállítás, pontosan azok a dolgok fogják meg a gépet, amit írtál, vagyis a marha nagy számításokat igénylő, lemodellezendő dolgok, mint pl. a környező légi forgalom, az időjárás (főleg a változó!). Ezek miatt igényel jóval többet CPU oldalról, mint VGA-ról.
-
DrGonzo22
őstag
Ok köszi, bár én csak a kisgépes "tanfolyamot" csináltam Rod Machado-val, ez is ott volt. Amúgy nem a bedöntésre gondoltam, ezt külön módszerként írja ő is, hanem csak arra, hogy a "crab" (sajnos nem tudom, ez mi a fene lehet magyarul) alatt a csűrőt is használva forduljunk a szél irányába. Én csak azt nem értem, utána mi jön. A gép döntését megszüntetjük, ha elértük a kívánt irányt, és a rudder-rel tartjuk szélirányban, vagy marad a döntés is. (Szinte biztos vagyok benne, hogy dönteni csak a ráfordulás alatt kell, de akkor sem 100%
)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konica Bizhub C220 - A3 fénymásoló
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest