- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrGonzo22
őstag
Sziasztok. Milyen joystick-ot ajánlotok egy teljesen kezdő játékosnak? (10-15 éve játszottam Retal-t, gondolom azóta sok minden megváltozott ) Láttam, hogy a Saitek gyárt külön gázkart, ill. pedálokat (de ezek sajnos nagyon drágák). Gondolom egy mezei joystick esetében ezeket a funkciókat is valahogyan a joystick-ről kell majd irányítanom. Ezt pontosan hogyan oldották meg? Előre is köszi. Ja és még valami. Melyik szimulátort, vagy játékot érdemes elsőnek kipróbálnom. Pár éve olvastam, hogy az Il-2 széria egy elég élethű szimulátor, de pár napja észrevettem, hogy van ez a játék is (fsx). Légiharc csak mérsékelt szinten érdekel, de ha van, akkor inkább 2. vh. legyen (gondolom azokat könnyebb átlátni ).
-
DrGonzo22
őstag
Köszi a választ. Kipróbáltam mindkét játékot, tetszenek, az IL2 tényleg könnyebb volt, végülis ott tudtam repülni billentyűzettel is, aztán lezunhantam A joystick-ok közül a Cyborg evo, ill. az Aviator lenne nekem árban megfelelő. Melyiket érdemes inkább választani? köszi
-
DrGonzo22
őstag
Tudnátok adni egy jól használható, kifejezetten erre a szimulátorra írt leírást, ami megkönnytí a repülőgép vezetés megtanulását? Köszi.
-
DrGonzo22
őstag
válasz Ferenc1946 #614 üzenetére
Köszi, igazából mindegy melyik, még csak most fogom kipróbálni a játékot, egyszer repültem vele
-
DrGonzo22
őstag
Kipróbáltam a szimulátort, de szerintem valamit nem jól állítottam be, mert iszonyatosan könnyű volt repülni (az alap menüben a difficulty menüben hard-ra állítottam). Il2 után szinte nevetségesen könnyű, pedig pont erről a játékról hallottam azt, hogy szinte meg lehet belőle tanulni repülni. Mit lehet még állítani? Előre is köszi.
-
DrGonzo22
őstag
Értem, én amúgy egy Beaver-rel hülyültem egy órát, föl-le a vízre Nagy gépek valahogy taszítanak, de majd rászánom magam, amúgy ezekről a navigációs műszerekről van valami leírás is, gondolom több, mint sok ismeretanyag kell hozzá, hogy egyáltalán elkezdhesse az ember próbálgatni
-
DrGonzo22
őstag
Akkor úgy képzeljem el, hogy FS-ből megtanulhatom, hogy mi, hol van ezeken a típusú repülőkön, hogyan kell használni a ma használt navigációs berendezéseket, hogyan működik egy reptér, milyen szabályok vannak, stb. De élethű repülésre ne számítsak, úgy értve, hogy ha odakerülnék egy repülő 'volánja' mögé, akkor nem tudnám rendesen vezetni, mert a repülő tulajdonképpeni 'vezetése' (szél, botkormány mozgatása, stb.) nincs igazán szimulálva. De pl. teljesen szabályos leszállási engedélyt tudnék kérni, ill. tudnám a felszerelt műszereket kezelni, csak éppen a botkormány, pedál mozgatása lenne nagyon más. Míg az il2 nem ad sokat a navigációra, repülési szabályokra, aotupilótára, stb. de közelebb áll benne a 'vezetés' a valóságoshoz?
-
DrGonzo22
őstag
válasz DeepDish #737 üzenetére
Én egy ugyanilyet láttam a Discovery egyik műsorában, csak ott nem volt publikus a játék neve + egy helikopter volt, amit vezetett. Végülis nekem egy nagyon egyszerű kérdésem lenne csak, az FS-el, vagy az IL2-vel érdemesebb-e repülni, ha élethűbb repülésmodellre vágyom. Ez alatt pedig csak annyit értek, hogy a repülőre ható fizikai hatások melyikben vannak jobban modellezve, ill. a tényleges repülés vezérlése melyikben élethűbb. (Az olyan dolgok, hogy hogyan kell egy repülőbe szerelt autopilótát beállítani, rádiózni, a korszerű navigációs berendezéseket használni, útvonalat tervezni, stb. csak nagyon csökkentett mértékben érdekelnek.)
-
DrGonzo22
őstag
Köszi, ezek tényleg érdekes dolgok lehetnek. Van valamilyen weblap, ahol le van írva, hogyan kell őket használni?
-
DrGonzo22
őstag
Sziasztok,
Acceleration kiegészítővel, ezen a konfigon: E2140; 2gb Geil 800MHz; 8600GT gddr3 inkább XP-ről, vagy Vistáról érdemesebb játszani?
Köszönöm.
-
DrGonzo22
őstag
Köszi, lehet, hogy akkor membővítés lesz
-
DrGonzo22
őstag
Üdv,
Vista-ra raktam fel az FSX+Acc-t, de nem tettem fel SP1-et (mármint a játékhoz tartozót, a Vista SP1-es), de most veszem észre, hogy az Acc csomag csak az SP2-t tartalmazza, telepítsem újra az egészet?
köszi, és Kellemes Ünnepeket!
-
DrGonzo22
őstag
Köszönöm a válaszokat, mázlim volt
-
DrGonzo22
őstag
Szia,
Learning Center/Lessons gyakorlatilag egy tanfolyammá alakítja a játékot, de angolul van. Ha letöltöd a német verziót, akkor ott el tudod olvasni az összes elméleti leírást, sőt egy darabig nem is kell aktiválni a játékot, szóval a tanuló repülések egy részével is biztosan végezni tudsz német instrukciókkal.
Üdv, kzs
-
DrGonzo22
őstag
Sziasztok! Van egy leírás, amit nem értek a Rod Machado féle virtuális tanfolyamon (nem az angollal van a gond). Az oldalszélben való leszállásról szóló fejezetben van a "crabbing" nevű technika is leírva, és több dolog sem derül ki számomra a szövegből. Ugye azt írja, hogy forduljunk a szél irányéba szép fokozatosan, eddig világos, amivel gondom van, az az, ami ezután következik. Ugyanúgy döntve tartom a szárnyakat a csűrőlapokkal, vagy csak a "rudder"-el tartom ilyen döntött helyzetben a gépet, és a csűrőket csak fordulásra használom? Az se világos, hogy mi a kívánt pozíció; a gépnek vízszintesben kell-e maradnia a befordulás után, és csak a menetirány-orr között keletkezik egy, a szélerősségtől függő szög a két dimenziós, talajjal párhuzamos metszetben, vagy a gép a befordítás után is megdőlve marad.
Az egyik későbbi ábrán egy kabinbelsős ábra van, ezen nincs bedöntés, tehát gondolom a csűrőket csak a befordításra kell használni, utána pedig csak ellentartani a szélnek a pedálokkal, de nem vagyok benne biztos.Bocsánat, hogy sok angol szót írtam, de sajnos nem tudom a pontos magyar megfelőiket, ezért így legalább egyértelmű, amit írok
Előre is köszönöm.
-
DrGonzo22
őstag
Ok köszi, bár én csak a kisgépes "tanfolyamot" csináltam Rod Machado-val, ez is ott volt. Amúgy nem a bedöntésre gondoltam, ezt külön módszerként írja ő is, hanem csak arra, hogy a "crab" (sajnos nem tudom, ez mi a fene lehet magyarul) alatt a csűrőt is használva forduljunk a szél irányába. Én csak azt nem értem, utána mi jön. A gép döntését megszüntetjük, ha elértük a kívánt irányt, és a rudder-rel tartjuk szélirányban, vagy marad a döntés is. (Szinte biztos vagyok benne, hogy dönteni csak a ráfordulás alatt kell, de akkor sem 100% )
-
DrGonzo22
őstag
-
DrGonzo22
őstag
VC alatt mind a kettőt meg tudja jeleníteni (tehát az 1920x1080-at is ki tudod választani a listából), hagyományos nézetben pedig minden wide-ot széthúz.