- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
válasz DrGonzo22 #550 üzenetére
Joyban, főleg elsőre, valóban felesleges a Saitek vagy CH szarv + tolókar + pedál. Nekem nagyon sokáig egy Saitek USB Gold vagy valami hasonló nevű joyom volt és ezen volt beépített nagyon kis finoman kezelhető gázkar így nagyon szépen lehetett repülni vele. Az ára olyan 10 ropi körül volt. Ennek ellenére tudom, hogy a leggagyibb joy, amit szerintem simán kapsz már 5 ropi körül, szóval az is jó és elég ahhoz, hogy kipróbáld az egészet főleg azért mert lehet, hogy abszolúte nem jön majd be a game vagy akár ez a típusú szimuláció.
IL2 azért erősen más mint az FS vagy akár az FSX. Bár régen játszottam, de ott bent vagy a gépben, gáz és repülsz. Na hát itt azért ez teljesen más, lévén az FS a polgári repülésre épít, bár az Acceleration Pack-al azért elment a sport irányába egy kicsit. Az én véleményem az az, hogy az FS nem alkalmas arra, hogy beülj és repülj egy 15 percet, legalábbis én nem tartanám ezt akkora feelingnek, arra valóban jobb az IL2 (ami a maga nemében szintén egy baromira kellemes, kidolgozott repszim). Az FS-nek van egy "társa" a CFS, azt hiszem Combat Flight Simulator a teljes neve és szintén inkább a hadászatról szól. Hogy most melyik verziónál járnak, azt sajna nem tudom.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz DrGonzo22 #553 üzenetére
Én speciell Cyborg Evo, mert több a tűzgomb rajta (plussz olcsóbb is), de ezt Neked kell érezned. Ha Media Markt vagy bármi ilyen helyen veszed akkor hazaviszed, kipróbálod és nosza ha nem jön be visszaviszed és viszed a másikat haza!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz DrGonzo22 #732 üzenetére
Nem teljesen értem, mi az, hogy könnyű? Könnyen lehet gáz adni, felszállni majd le is tudsz szállni vagy könnyen (túlzottan) reagál a gép a joymozdulatokra? Kérdem ezt azért, mert a gyári default gépek rohadt érzékenyek a mozdulatokra, túl könnyűnek látszik az irányítás. Ha meg amúgy könnyű, hogy nem kened oda a betonra, annak meg az az oka, hogy IL2-vel ezek szerint már gyakoroltál. Hidd el, elsőre tuti nem rakná le szinte senki akár a kisgépeket.
Amúgy az FS magában soha nem volt elég a realisztikus repülésélményhez. Egy kiválló alap, de kell hozzá a rohadt sok kiegészítő. Ott kezdődik, hogy próbálj ki egy PMDG gépet (egyenlőre FSX-hez csak a 747 van a Boeing kategóriából). Garantálom, hogy el sem fogod tudni indítani a hajtóműveket - na itt kezdődik az, hogy elkezdesz tanulni a valós repülőgépüzemeltetés irányába. A tanulás szintén vonatkozik a meteorológiára (nem elég az alap FS, itt kell pl. egy ActiveSky kiegészítő), akkor ott van a navigációs műszerek összessége (ehhez nem kell kiegészítő), mint pl. VOR, NDB, ILS, holding, pályairányok, hosszak, magasságok, sebességek, minden-minden-minden. Ha ezeknek nekiállsz, akkor szépen elkezded azokat a dolgokat, amit a nagyok is tudnak + ők azért egy kicsit többet. Összegezve mégegyszer: az FS önmagában kevés, megad egy alapot de utána jön a sok-sok finomság...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
ScouserHUN
tag
válasz DrGonzo22 #738 üzenetére
Nézd szvsz a két játék nem hasonlítható össze. FS-el úgy érdemes játszani, hogy kisgéppel mész, mert akkor kevesebb szerepet kap az autópilóta, ergó nem csak a felszállást leszállást te vezérled. Persze nagygéppel meg pont az az élmény, hogy leszállni nehezebb.
Most gondolj bele. a látótávolság 50m, esik az eső, villámlik és neked semmi más nincs a műszereiden kívül amikor ILS Approach-ba kezdesz. Ja és alattad egy 747-es van. Kell ennél nagyobb kihívás? Soha nem felejtem el, amikor először sikerült így leszállnom. Az utolsó pillanatig csak bízol benne, hogy jók a műszereid és akkor a végén 10 méteres magasságból megpillantod, hogy bizony alattad egy leszállópálya van. Akkor már csak az a lényeg, hogy időben megállj.
A repülőgépre ható fizikai hatásokat pedig úgyis csak akkor fogod érezni, ha van egy force feedback-es joy-od. Addig mind szép és jó, hogy miközben egy turbolencia dobálja a gépedet és azt te látod. De amikor cibálja a kezedet a joy akkor érzed igazán, hogy ezt meg kell tartani.
Remélem felkeltettem az érdeklődésedet
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz DrGonzo22 #780 üzenetére
Én nem tudom, nekem Vistan extrasz@rul ment a game, villogott, baszkurált a 2 monitor miatt, egyszerűen ki sem tudtam igazán próbálni, hogy valóban egy picit gyorsabb lenne mint XP-n (merthogy ezt csicseregték a madarak régebben). Nem tudom a többiek min nyomják, de Acor vagy Deepdish szintén tolják rendszeresen a játékot vagy a szakmai infókat és majd ők okosabbak lesznek.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
-
Geryson
addikt
válasz DrGonzo22 #815 üzenetére
Tudtommal leszállás előtt oldalszélnél mindenképpen a függőleges vezérsíkon lévő oldalkormányt (azaz a ruddert) működtetik a pedállal ezzel érik el, hogy a gép bedölés nélkül alkossa az általad is említett szöget, ami ellensúlyozza az oldalszél hatását. A bedöntést azért nem hiszem, hogy szabadna alkalmazni, mert akkor a talajra érés pillanatában az egyik főfutó túl nagy terhelést kapna.
Normális esetben fordulásnál egy bizonyos sebességig úgy tudom lehet használni a ruddert, de a keletkezett nyomaték miatt ilyenkor ezt együtt kell használni a csűrővel. A szomszédunk kapitány rákérdezzek ezekre, hogy jól sejtem-e?
v!ct0y: Hát ez nagyon komoly. Jól látom, hogy a talajgrafika egy bizonyos szegmensét kicserélte ilyen Windows-os képre? Nem piszkáltál ott semmibe bele? Vagy az a gondod, hogy rohadt közel van egymáshoz a 2 gép?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen házat vegyek?
- Külpolitika
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Steam Deck
- Villanyszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...