- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kosztinho
tag
válasz tomi_mod #864 üzenetére
Ha jól értem a gondot,akkor szerintem az "A"-val próbálkozzál.Mert FSXben alapban "S"-el tudsz váltani a cockpit, külső nézet, torony (+talán még valami) között,"A"-val pedig ezeken belül váltasz.Pl. valamilyen cockpit nézeten vagy, és akkor váltogathatsz h 2D, 3D, radio stack, felső kapcsolók, stb...
-
Geryson
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz tomi_mod #996 üzenetére
nagyon egyszerűen eneriatakarékos beállítás volt anno...
Erre az "energiatakarékos beállításra"* ma is jó az ún. Vsync, avagy Függőleges szinkronizáció (másképpen Wait for Vertical Sync): bármely gyártó bármely VGA-ja esetén driverből kapcsolható hasonló elnevezéssel. Ilyenkor a VGA csak akkor frissíti a képet, ha a rákötött megjelenítő "készen áll" a frissítésre (CRT-k esetén ez az az időszak, amikor az elektronsugár visszaszaladt a képernyő tetejére), így mindig egy teljes képkocka látszik, nem fordulhat elő, hogy az adott képkocka megrajzolása közben változik a kép, és emiatt "szétszakad" (tearing). Ha nincs bekapcsolva a Vsync, és magas az FPS (pl. 200), akkor a képen vízszintes csíkokat láthatunk, ha forgatjuk a kamerát: elég idegesítő/csúnya jelenség (videóknál, mozifilmeknél is előfordulhat, ha a lejátszóprogram nem "figyel" erre). Ha viszont bekapcsoljuk a Vsync-et, akkor mindig szinkronban lesz a kép frissítése a megjelenítő frissítésével, ebből következőleg a maximális FPS is limitált lesz, TFT monitoroknál tipikusan 60 Hz-en (CRT-knél ez gázos frissítés volt - villódzott -, szóval ott inkább 85-100 Hz-en, azaz 85-100 FPS-nél). Egyedüli hátülütője ennek a technikának, hogy ha a VGA az adott helyzetben nem tudja elég gyorsan kiszámítani a képet, hogy meglegyen a 60 FPS, akkor egy képfrissítés ki fog maradni, emiatt picit meg fog akadni a dolog, és ha ez a helyzet tartósan fennáll, akkor a Vsync nélküli mondjuk 50-55 FPS helyett már csak 30 lesz. (Az meg azért eléggé feltűnő sajnos: a legrosszabb, amikor általában megy a 60, de néha beesik 30-ra: nagyon idegesítő.)
Jah, amúgy van olyan helyzet, amikor hiába nem tudja a képernyő megjeleníteni, és hiába csúnya az esetleg fellépő tearing (ez egyébként inkább oldalirányú mozgásoknál feltűnő, szóval ha nem nézelődsz nagyon körbe, annyira nem zavaró), mégis jobb, ha nincs Vsync, és magas az FPS: pl. jobb lesz tőle a szimuláció, javul az irányíthatóság. (A TDU élő példa erre: akár egy-két másodperccel is jobb időt tudsz futni, egy rövid versenyen is, mivel jobban "tapad" az autó, gyorsabban/érzékenyebben reagál.)
*: egyébként nem hülyeség: ahogy kevesebbet kell a VGA-nak számolnia, valóban kevesebb áramot vesz fel, és ami mégfontosabb: kevesebb hőt termel, tehát még egy csúcs VGA (mint pl. az enyém) is lehet halk a gyári hűtésével is! (És ha valaki megkérdezné: én konkrétan azért vásároltam így be, mivel lehet, hogy 45 vagy 60-ra azt mondja valaki, hogy mindegy: én nem, ráadásul a fent taglalt okok miatt, ha a korábbi VGA-m néha tudta 60 fölött, akkor megvolt a 60, viszont amikor nem, akkor tipikusan csak 30 volt, ami nekem már "röcögés" - Vsync nélkül meg zavart a tearing, stb. Szóval azért jó az erősebb VGA - még ha a Vsync miatt a teljes erejét nem is használod ki az adott játékban -, mert stabilan tudja nyújtani azt, amit én folyamatos játékélménynek nevezek.De ez OFF, mivel FSX-ben nem ez a helyzet, ott hiába a GTX285, akkor is röcög.
De legalább ez nem egy pörgős játék, így kevésbé zavaró: csak legyen irányítható.[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
válasz tomi_mod #1667 üzenetére
Konkrétan sármellék NDB-t kerestem. Ráadásul más a freki papiron és más az fsx-ben. Mindkettövel próbáltam és tereptárgy ott nem sok van ami zavarhat. És 10-15 NM körül se fogta be a bombardier a jelet. De kisebb cessna sem. 737 befogta. Ráadásul az se tiszta, hogy nem mutatja a távolságot, mivel ha jól tudom a non directional adó nem szolgáltat ilyen információt. e akkor honnan tudjam, hogy "papiron" való megközelítésnél milyen messze járok tőle ha nincs VOR adó? Egész en pontosan az ILS 16 megközelités sármelléknél. Ha kell mutatok linket.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
andorra
őstag
válasz tomi_mod #1697 üzenetére
Nem ilyen egyszerű a helyzet.
Sokat foglakoztam az utóbbi időben azzal, hogy utánaolvassak minnél több helyen, angol amerikai fórumokban is, milyen hardver az ideális az FSX-hez.Teljesen egyértelmű információkat sehol sem találni, de amit leszűrtem mindezekből az nagyjából így néz ki:
Sokat számít a processzor teljesítmény valóban, ezért mindenképpen olyan jól tuningolható processzort érdemes használni ami minnél magasabb frekvecián hajtható.
Szerintem egy dual processzzor már nagyon jó az újabbak közül ami 3500 körül, felett stabil, megfelelő száraz hűtéssel.
A RAM frekvenciája nem annyira sarkalatos kérdés. A videokártya nem baj ha gyors de fontosabb, hogy legalább 1 Gigás legyen! (Pl próbaképpen tuningoltam a kártyámat, semmit sem hozott FPS-ben)
Sokat jelent egy gyorsabb wincseszter a szakadozásmentes működés szempontjából, ezért a 10000 RMP-es WD Raptor szintén ajánlott, de leginkább kéz alól egy 150Gigás.
16-20e között lehet ilyet venniHa mindez megvan ezzel együtt is lehet nagyon siralmas az eredmény ha nem hozunk létre egy optimalizált rendszert, direkt az FSX-hez!
Ennek csak az alapjait írom le most: Egy WIN7 64 bites oprendszer (lehet RC) amiből ki vannak véve azok a szolgáltatások, amelyek nem kellenek az FSX-hez, de menetközben lassíthatnak. (Erről egyoldalas leírások vannak.) Ezen a wincseszteren egy partició legyen, ezen csak az oprendszer és az FSX és kiegészítői. A wincseszteren nem lehet több mint 60 százalék helyfoglalás, a kevesebb még jobb. Mindig legyen defragmentált, Ajánlott az O&O Defrag hozzá.
Nálam még virusírtó sem fut ezen a rendszeren. Ha az FSX-et futtam akkor erről indulok.Az optimalizálás eredménye az lett, hogy ahol ultra beállításokkal 6-9 FPS-em volt ugyanezzel a hardverrel (kivéve a wincsesztert) most minden grafikai és mesh csúszkát customban maximumra húzva 70 százalékra emelve a légiforgalmat 12-20 az FPS-em. (Bp 1.4)
-
Gizmo94
veterán
válasz tomi_mod #2100 üzenetére
Ha nem ezt használod, érdemes kipróbálni, az egész földet lefedi ha mind az ötöt felpakolod.
Nem fogja a gépet egyáltalán, szemben az Ultimate Terrain X-szel, ami igen. Cserébe van ahol szebb mint az UTX....SceneryTech World Landclass a cég és a gyártmány és itt olvashatsz róla.:
-
-
andorra
őstag
válasz tomi_mod #2191 üzenetére
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tesztek közt nem nagyon népszerű az FSX, így csak a többi játék alapján lehet tájékozódni.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rosszul tájékozódni.... -
Gizmo94
veterán
válasz tomi_mod #2570 üzenetére
Én tudok ilyen extra dolgokat.
Nem is időfüggő, bár főleg Bp sceneryn jelentkeznek. Nagy, fekete téglalapok textúra helyett. Ha gondolod, küldök leírást, hogy hogyan lehet neked is.Komolyan: ez egy jó ötlet amit írtál, de én még sajnos semmi ilyet nem láttam. FSX-ben.
Tűzijátékot is eddig csak az előző tápom környékén.
Pedig kíváncsi lennék ilyesmire FSX-ben és FS9-ben is, mert nemsokára felrakom majd mindkettőt újra... -
tomi_mod
aktív tag
válasz tomi_mod #2570 üzenetére
Találtam...
Vitorlázó repülős cuccokat kerestem aztán ráakadtam erre az oldalra:
[link]
Nemrég érdeklődtem tudtok e "jó helyen jó időben" dolgokat...
Az easter eggs alatt van jónéhány érdekesség... pl sarki fény meteorokkal de látható a Kilauea vulkán is működés közben ha 1983 ban egy éjszaka repülsz arra
Lényeg, hogy kommentelve van, mikor milyen irányon menj...
Nemcsak égi jelenségeket hanem fix objektumok is vannak, vízesések híres épületek stb.Érdemes átnézni a többi menüpontot is mert vannak különleges repterek.
Jó csemegézést!
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Crypto Trade
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Tippmix
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Gyúrósok ide!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Politika
- Yettel topik
- További aktív témák...