Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geryson

    addikt

    válasz Gizmo94 #1533 üzenetére

    Nálam pont most volt aktuális ez a rohadt gépmizéria, mert visszamegyek a Malév VA-ba repülni és ugyebár ahhoz most vagy Dash 8, vagy Fokker, vagy Boeing kellene. Boeing kilőve, PMDG abbahagyta a 737-et (bár a honlapon 2 éve "screenshots comming soon" van írva), Dash 8 nálam kizárt (bár szerintem fizetős gép sincs), úgyhogy maradt a Fokker amit pénteken meg is vettem, de egyenlőre nem ájultam el tőle a földön bár a dokumentáció valóban tökéletes és látszik, hogy maga a gép is kidolgozott csak meg kell szoknom.

    Anno amúgy a LevedD 767 volt az atyaúristen nálam, most a hobbiból használt 747-esem, rettentően szofisztikált gép és amúgy csodaszép is szerintem. Biztos vagyok benne, hogy a PMDG 737 megint nagyon tökéletes lenne (mint ahogy FS9 alatt volt is), kár, hogy abbahagyták.

    Airbusban én anno vagy 5 éve a PSS-t használtam de ahogy írva is lett, szinte küzdelem volt a vele való repülés - úgy hallottam akkor, hogy nem csak nekem. Pár hónapja néztem megint a honlapjukat, be is volt zárva de esküszöm már vagy egy éve így van mindig. Mondjuk van egy emlékezetes sztorim az Airbussal, beültem ahogy egy kezdőhöz illik a legnagyobb négyhajtóműves 340-600-ba, kivettem az utasokat, irányítás alatt toltam 31L-en egy padlót neki és irányítók és pilóták szeme látára a Keleti Pályaudvarnál már olyan 470-el tépett a megvadult gép legalább 1500 láb magasságban. Azért picit ciki volt... :)) :))

    Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

Új hozzászólás Aktív témák