- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
-
Mobilarena
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #28240 üzenetére
Csatlakozom, a mai napig a legerősebb "újkori" COD, kötve hiszem, hogy ellehetetlenítenék a játékot. Az meg végképp nem lehet indok, hogy ezzel "terelnék át" a népeket az MW II -re.
Főleg hogy sokan sok pénzt öltek / ölnek a mikrotranzakciókba is. Egy biztos, ha így lesz, egy fillér nem sok, annyit sem költök a mégoly kedves régi karakterek skinjeire sem a jövőben. -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
lowzor #28100 üzenetére
Digi 1000, optikán. A ping Speedtest szerint most épp 6-os. De valahogy nem az igazi.
Az első játék aminél észrevettem, az a Titanfall 2 volt. Annak is olyan hitregje van, hogy 1 méterrel elé kellett célozzak a futó emberre, hogy eltaláljam. Itt azért ennyire nem durva, de sokszor ámolok, hogy az hogy nem jött össze.
-
Dave567
addikt
-
Pro!Petya
addikt
válasz
lowzor #25264 üzenetére
Van olyan köröm nekem is ahol csak párszor dob burst-öt de utána már arra figyelek hogy mikor lessz megint és nem a játékra.
Decemberig nálam semmi baja nem volt, lehet ez a probléma
Ha az elejétől ilyen lenne a game akkor megszoktam volna gondolom (szerintem nem), és akkor most nem lenne bajom vele -
Pro!Petya
addikt
válasz
lowzor #25258 üzenetére
Ne is mondd!
Felhívtam öcsémet hogy hadd nézzem már meg hogy nála hogy fut meg hogy vannak e ilyen problémái mint loss, burst vagy egyebek azt mondja nem is tudja miről beszélek!
Átmentem hát nála is volt bőven minden finomság, csak ő nem is tudta eddig mert nem nézte vagy nem vette észre az iconokat bal oldalt.
Persze hogy így sokan észre sem veszik ha egyszerűen nem érzékelik játék közben hogy mi a probléma annak ellenére hogy még jelzi is indikátorral.
Mások meg már a monitor meghajlításnál tartanak ilyenkor -
Pro!Petya
addikt
válasz
lowzor #25243 üzenetére
Mindent, de tényleg mindent megcsináltam ezenkívül szval veszíteni valóm nem volt.
Valóban éjfél és reggel 6 között játszhatóbb (nem jó, attól így is nagyon messze van) de mivel egy hónapban egyszer van az az időszak nálam mikor ilyen tájt van időm játszani, így hát nem volt kérdés és egy uninstall-al pontot tettem a packet burst kérdésre. -
nutella1
őstag
válasz
lowzor #24282 üzenetére
Kizárt. Látsz itt egyetlen konzolost vergődni, hogy nem fut rendesen? Arra optimalizálták. A PC másodlagos platform. Az a játék nem a gtx 1660, 1080-at használó pc-s gamereknek készült, az már nem piac. Ha nincs keret, nem játszol pc-n. A pár felesleges kacat pedig ugyanúgy igaz az MW-re, mint a CW-re, haszontalan itt is-ott is, nem az a lényeg. Nem fut rendesen régebbi vga-kal. Ezzel nem tudsz mást tenni, vagy beruházol, vagy elfogadod. Nincs mást tenni, fogadd el.
-
nutella1
őstag
válasz
lowzor #24278 üzenetére
Az teljesen kizárt, hogy több játékos lenne egy hónap múlva, vagy akár később MW-ben mint CW-on. Én is reménykednék benne, de nem úgy lesz. Abszolút logikátlan döntés lenne, az MW támogatása. Ezt már végig kell vinniük így, ahogy van, optimalizációval. Ez az egyetlen megoldás, és ezt ők is tudják.
-
csibe1
addikt
válasz
lowzor #24272 üzenetére
Ha egy évvel később jön az CW,nem építik le az MW-t vagy inkább nem lesz közös Warzone akkor még nem is akkora gond.
Most meg összevissza villog a weapons fül, de semmi új cucc nincs.
Szakadjon meg a marha aki ezt nem tudta normálisan megcsinálni."Én a csillámpónisságot sem látom bele, mert kinézetre is rossz, bónuszként meg még rosszabbul is fut, mint az MW."
Ezt nem pont a CW-re értettem, ez már régi szokás, kb. a Serous Sam 2 óta divat, hogy adunk a csillivillinek ha új ötlet nincs. Nem a hangulat a lényeg, hanem a villogás, meg a kismillió effekt.
A sok új játékosnak meg olyan mindegy. -
csibe1
addikt
válasz
lowzor #24269 üzenetére
Én a Warzone hangjára gondoltam.
A Cold War nem is érdekelt, néztem pár videót, és nem jött be a grafika. Kicsit a csillámpónis akármik jutottak róla eszembe.
Régebben buktak meg már jutubos mókusok, hogy a frissen kijött szutykot sztárolták jó pénzért, mert azt már milyen jó. Aztán közbe nem is."Pénz ide vagy oda, nekem nem lett volna pofám kiadni ezt a játékot a helyükben."
Látod nekik van; ugyanolyan vastag a pofájukon, meg a részvényesekén a bőr, mint az almás meg sok egyéb csapatnál.
Minden évben még több, meg mééég annnál isss töööb lóóóóvéééééééééé.
Aztán amikor kipukkad a lufi akkor meg a csodálkozás van.
A minőség már jó ideje nem lényeg.
Vegyél újat, minél előbb. Ha lehetne autóból is minden évben vetetnének az emberekkel másikat.
Mindig csak a rohanás, a mennyiségre mennek, nem a minőségre.
A filmeknél is egyre kevesebb az új ötlet, ugyanez van a játékoknál is, sajnos.
Az ötlettelenséget meg a csillivilli agyoneffektezett grafikával meg egyéb baromságokkal akarják pótolni a normális, tartalmas történet helyett.
Egyre szánalmasabb az egész, és akkor még mellé panaszkodnak is mindenhol, mert most éppen a PC; aztán ez, aztán az a konzol meg egyéb van oda, mert rosszak az eladások; utána meg megy a bűnbak keresés.
Nyaljon sót a játékipar, de jó mélyen. -
csibe1
addikt
válasz
lowzor #24267 üzenetére
Amióta megjött az upppdate azóta nálam is vacakok a hangok.
Nyugodtan visszamehetnek az anyukájukba, mert ezt egy másik frissítésnél is eljátszották.
Nem nyúltam semmihez, és változott a hangerő meg tiszta visszhangos lett minden.
A bőr hűlne rá az ilyen tehetségtelen suttyókra, a kiadójukkal együtt.
A beszedett pénzt nem csak zsebre kéne vágni hanem valamit adni is kellene érte, például megtartani az előző beállításokat meg hasonlók.
Egyre trógerebb banda az összes kiadó. -
Dave567
addikt
válasz
lowzor #23749 üzenetére
A Hc a nincs célkereszt, a Tk, kevesebb sebzés (bár itt tökmindegy, mert a szabályozást alatt van) meg nincs killcam.
Sose szerettem a HC-t, normálon elég volt nekem játszani Mw1/2/3 bár a 3 már rosszabb volt.. lásd (SledgeH)
Nem rossz ha oda kell azért figyelni jobban, csak itt ellett cseszve az egész, meg a játék is...
Shipmenten volt olyan, hogy lőttem az ellenfelet, és a saját csapattársamat be spawnoltatta, és le lőttem, mert nem tudtam mit csinálni, de volt ilyen termittel is, nem a HC val van a baj, hanem akik megcsinálták ilyen formába a játékot...
#23753Micsurin: Mw 2-ben már bedobálós volt, ott se volt Dedikált... -
csibe1
addikt
válasz
lowzor #23749 üzenetére
Meg ha megszoktad, hogy nincs TK, akkor nem állsz át egyből. Simán repül a gránát a tumultus közepébe, mert úgyse gond
23752lowzor
Akadt azért, de tényleg ritka volt.
Amúgy nem tartott sokáig rájönni. Néhány az előbb vázolt gránátos megmozdulás utáni kick elég hamar rádöbbentett.
Utána nem is mentem oda többet, nem volt olyan mazós napom. -
Micsurin
nagyúr
válasz
lowzor #23752 üzenetére
Emlékszem még, szép idők voltak. Arról nem beszélve, hogy egy egy szerveren ahol volt értelmes admin vagy staff jobban megvoltak oldva a dolgok mint most az SBMM-el.
Még élesen él az emlékeimben mikor kaptam egy egy admin killt, hogy kicsit levegyenek a streakről.
Következőre annyit kaptam üziben ha nem hívok be jetet vagy choppert nem kapok többet.100x jobb megoldás volt anno a dedikált szerver. Valamikor anno a Ghosts környékén álltak rá erre az agyrémre azt hiszem.
-
Dave567
addikt
válasz
lowzor #23732 üzenetére
Nekem shipmentem volt úgy, kétszer mentem körbe a pálya szélénél, és nem találkoztam enemyvel, pedig az kis pálya...
Amúgy igen, ezek ott bent nem szoktak gondolkozni, vagy nem értem???
Szarok a szerverek, nem pörögnek a pályák, az sbmm cheater, meg még sorolhatnám....
Ezekkel kellene foglalkozni, meg írni nekik, persze gondolom ezért nem sírnak, csak ha túl erős a fegyver, vagy épp nehéz egy Juggert lelőni, meg több skin miatt... -
Dave567
addikt
válasz
lowzor #23719 üzenetére
Nem pörögnek a pályák, általában mindig ugyanazokat dobja, nagyon ritkán van shipment/shoothouse, engem felpörgetett kicsit, de választható volt, szóval igen, hiányzik.
3 dolog van nekem be jelölbe KC/DOM/TDM eddig pörgött kicsit a match, utolsó frissítés óta csak TDM megy.....
#23726Acheron:
Szándékos volt, egyben szánalmas is tőlük, elvagyok így is, de akkor se tudnak rákényszeríteni, hogy fizessek nekik még.
Na jó, kivéve ha jön a többi MW. -
Dave567
addikt
válasz
lowzor #23555 üzenetére
AX92U rendeltem most, igaz másra kell, de kíváncsi vagyok rá, le akarom tesztelni mennyivel lesz más, mint amit a szolgáltató ad.
Nem tudom ki, hogy nyomja, de még arra is gondoltam, hogy külön Hálózati kártyát rakok a gépbe, és nem az alaplapit használom, nagyon régen volt ilyen gondom, kb 7000 ft-ot kibírnék egy tesztre. -
Acheron
őstag
válasz
lowzor #22988 üzenetére
Háát, a shotik terén nem fogunk egyetérteni, én szeretem őket - mégha nem is sűrűn használom. Meg van a helyük ebben a háborús ökoszisztémában, szűk helyeken óriási előny, ha tudod őket használni (oda valók, és ott nagyjából uralják is a teret) Csodálkozom is rajta, hogy nem kedveled, szereted a rush stílust, ahhoz pedig néhány pályán nagyon adják magukat a shotik.
Kicsit más:az SP-R most kicsit meglepett, amennyire botladozók voltak a kezdő lépések, most, hogy közel a gold, és attachement nélkül is kell 75 kill, meglepően jól muzsikál. Iron sight -al olyan fejeseket lehet akasztani vele, hogy csak pillogok - nice. -
Acheron
őstag
válasz
lowzor #22986 üzenetére
Nekem csak a launcherek hiányoznak a Damascushoz - és ez alighanem így is marad, mert annyira nem bejövős ez a fajta gyilok módszer. A késtől féltem, de az egy roppant izgalmas, kihívást jelentő mód, nagyon élveztem. Pajzs dettó. A maroklőfegyverekel szintén nem egyszerű boldogulni, kell hozzá ügyesség - élveztem végigcsinálni (OK, a revolver nem volt a kedvencem). De a launcher, no az nem fekszik
Se örömet, se kihívást nem találok benne, így nem is erőltetem.
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #22984 üzenetére
De milyen durci van, ha az RPG és no skill szókapcsolatot előhozom a chat -ben
Néha azért kárpótol az ég, párszor sikerült még épp fejbeküldeni a sniperrel az RPG -t indító komát - olyankor azért nem fáj annyira, mégha ki is terülök a végén
Jah, hogy a graf, az tényleg szép, és láthatóan teljesen sztochasztikusDe nincs gonosz algoritmus, ugyan
-
shotika
őstag
válasz
lowzor #22860 üzenetére
Rust is jöhet.
Én alapvetően 6v6 HC Domot játszom, néha a HQ is befigyel, viszont amikor HC 10v10-re megyünk, szinte folyton a legrosszabb mapokat dobálja (Eufrátesz Bridzs, Anyah Palace), ráadásul sokszor TDM-et rak be. Vagy órákig kergetjük egymást, vagy 2 perc alatt megvan a 100 kill. Az oké, hogy Core-on rengeteg mód van, de HC-én kevesebb, és ami van, az sincs rendesen átgondolva.
-
AAntii
őstag
válasz
lowzor #22334 üzenetére
Szerintem meg azután, hogy az origin miatt elég sokan voltak kiakadva betenni ezt a shotit kb. a jelenlegi játék multijának lejáratása, hogy vedd meg az újat. Én szándékosságot vélek felfedezni a dologban, pláne, hogy emellé a szörnyszülött mellé betesznek egy 60 killes shoti daily challenget. Vicc.
Volt olyan multi köröm, ahol felváltva öltek meg rpg-vel meg a jak-kal. -
Ed3r_X_
nagyúr
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
lowzor #22208 üzenetére
Ma Face-Off-ban sz*pattak le vele. Undorító egy fegyver
Bekempelve a pálya sarkára természetesen, Grind játékmódban. Gratuláltam is a delikvensnek.
Amúgy a Model 680-ra megcsináltam a Dragon's Breathe lőszert, de Core alatt ez nem valami ütős. HC-ra majd jó lesz, ha elborul az agyam
-
KaitouP
nagyúr
válasz
lowzor #22052 üzenetére
Ennyi erővel egy népszerűbb, kategóriakirály SMG-hez vagy AR-hez sem skill. Célzol, vissza nem nagyon rúg tehát azt se kell korrigálni, húzod a ravaszt, azt cső. Távolra is. Hát marhára nem. Lehet a shotgun nagy DMG, mellkas/csípő alatt azzal sem lesz one shot kill, tudni kell minimum mellkasra húzni úgy, hogy közben ügyesen mozogsz, mert a skill ennél a kategóriánál itt mutatkozik meg, hogy tudod, hogyan mozogj. Nem sok pálya, vagy pályarész van, ahol hangsúlyos az előnye egy shotgun-nak, a legtöbb pálya/pályarész mindig az AR/SMG fegyvereknek kedvez, és lehet nagy a shotgun DMG, ha béna vagy mozogni, és leszednek kb. bárhol mert nem tudtál közel kerülni az enemyhez.
RPG-hez nem kell "skill" de nem is lehet körbedarálni vele senkit. Szituációfegyver, amit a megfelelő pillanatban alkalmazni is kell. Objective védelemnél nagyon hasznos, de lassan táraz és lassan céloz, könnyen leszedhető a használója. Mákolni lehet vele, igen, de kb. annyira csak mint egy random eldobott gránáttal, persze aztán megy a whining, hogy RPG meg shotgun noob. Van olyan is, aki pofátlanul csinálja, true dat, de azért általánosítani baromira nem kéne.
-
AAntii
őstag
válasz
lowzor #22009 üzenetére
Ha a jelenlegi originből indulunk ki és a két patchcsel korábbiból, akkor sose.
Érteni vélem, hogy sokan nem szeretnek ugyanazzal a fegyverrel menni 100 órákat ezért minden patchben kell új meta, de jó lenne, ha a többi fegyvert nem dominálná ennyire.
A többség azzal nyomul, de mivel annyira jól nem tud célozni, így leginkább kempelve, na ez az ami még jobban tönkreteszi a játékot.
Kíváncsi volnék hogyan működik a játék netes, lagcompos része is, mert ma voltam olyan körön, hogy az ellenfél közel 30 ponttal alázta az egész bandát (tdm), az ellenfélnél a lista elején lévő srác az említett sniperrel "egyhitelte" aki élt és mozgott, majd 50-2x-nél mintha más játék kezdődött volna és a végén "csak" 5 ponttal kaptunk ki úgy, hogy a világbajnok fiatalember is visszatért a földi létformába. Mindez egy olyan pályán, ahol egy-egy spawnfordulat nem jelent szinte semmit. Összességében kiadja azt a statot, amit az ember gondolna magának, de az a játékélményt nagyban rontja, hogy mindig szerepel a képletben egy bráner és csak az változik, hogy éppen melyik oldalán állsz, függetlenül attól, hogy milyen formában vagy.
A quados plundernél jó lenne, ha felnyomnák a pénzlimitet, gondolom nem csak én vagyok vele úgy, hogy plunderezni nem 5 perces körökben szeretnék. -
Dave567
addikt
-
Dave567
addikt
válasz
lowzor #21853 üzenetére
A megfelelő szerveren ez nem is érdekelne, de hozzám rakja be őket, ez már zavar...
Most a Killstreak confirmeden nyomom, marha jó lett, de valamiért szívat, most sokkal több kell egy emberbe mint eddig PL M4, remélem nem csak nálam van ez így..
A renetti amivel eddig toltam, max 2 lövés volt, de valamikor csak egy, erre most nézem patch után, 4-5 eszik.... DE MINDENKI.... -
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21551 üzenetére
Nos, akkor jó nagy bamba vagyok, mert eddig ez nem tűnt fel
Igaz, nem is az F a nyerő nálam, de én elég elfuserált billentyűbeállításokkal tolom (Pl WASD sem játszik) Este megnézem, igaz most, hogy az űtővágószúró mindenféle ki lett maxolva, egy darabig valószínűleg megint nem lesz core (bár eléggé rákattantam most erre a csihipuhira). Nem hiszem, hogy a launcherek ott jobban adnák - igaz, azokkal nincs is kedvem foglalkozni pillanatnyilag, nem adnak plusz élményt, a damascus pedig nem vonz annyira, hogy most időt öljek bele. -
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21530 üzenetére
Tegnap nagy nehezen megtaláltam a "gombot" de érdekes módon egyszer kilép a killcamból, egyszer nem, még nem jöttem rá, min múlik. Elkönyveltem, hogy bennem van a hiba
Mindenesetre tegnap core -on kiaranyoztam a Kali stick -et és a Kodachis kardokat, jó móka volt.
A TK szokható, bár kínos, ha én követem el. Ha engem lőnek le, nem is foglalkozom vele - kivéve ha direkt volt.
(#21542) Dave567: Kitárgyaltuk fentebb. Az Oriic által írt EOD is okozhat ilyet. No és ott az SBMM
(#21544) laragirl83: SMG -ket rég próbáltam, meglehet előveszek egy setupot próbaképpen, köszi a tippet. Azért HC sem mindig egy hit, de tény, hogy nem kell "pumpálni" az ólmot az ellenfélbe. Ezért szeretem a FAMAS -t ott, nehéz vele hibázni. Persze nem lehet olyan gyorsan felkapni, mint egy SMG -t, rushra nem feltétlenül ajánlható. -
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21522 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, ki fogom próbálni
Nem tudom, rá akarok -e állni a rush -ra a saját, jól bevált (bár nem plusszos K/D - t hozó) stílusomról, de azt látom, hogy ha nyakamba akasztok egy pajzsot, fogok egy bökőt, akkor pl Shoothouse - Shipment pályákon semmivel sem rosszabb a statom, mint bármelyik tűzfegyverrel - és még brutálisan élvezem is a játékot. De olyankor, amikor az ellenfél észrevesz, és öt méterről rámfordul, jó lenne egy gyors, da hatásos tűzfegyver, mert mire a késsel odaérek, többnyire cselekvésképtelen hulla vagyok
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21520 üzenetére
Ott kissé át kell értelmezni a korábbi játékstílusom, kezdem érteni a Rush stílust előnyben részesítőket. De ehhez kellene egy nagy tűzerejű (egy - két lövésből ölő), és ugyanakkor gyors mozgást lehetővé tevő fegyó. A kés nagyon jó, mert rögtön öl, de rendkívül kicsi a hatótáv, és mint látom (hallom) a killcamokból, olyan hanggal futok az ellen után, mintha legalábbis Godzillát reggeliztem volna előtte... (nyolc kilométerről hallani, hogy jövök, a Death silence meg ugye korlátozott)
-
Linem
senior tag
válasz
lowzor #21478 üzenetére
Bár a k/d arányom soha nem érdekelt, azért emlékszem a Cheshire parkban egyszer 21 kill mellett csak 1 death volt. Fekve senki nem vett észre, én pedig soroztam mindenkit, aki arra jött. Tudom, hogy campelve ez így nem nagy szám, de én fekve sem tudok többségben életben maradni. Szóval ehhez képest nem volt rossz egy alkalommal. Inkább maximum 3-4 k/d jön össze a jobb meccseknél.
-
Linem
senior tag
válasz
lowzor #21476 üzenetére
Én ilyen statnál szoktam magam elbízni, hogy milyen jó vagyok.
és a következő meccsekben olyan csapatokat fogok ki, akiknél 2 másodpercig nem tudok életben maradni
Szóval ez mázli kérdése, hogy kiket fogsz ki ellenfélnek, és persze a másik, hogy a saját csapattársaid mellett mennyire tudsz érvényesülni. Amikor csak assistok jönnek össze.
Egyébként ezek nem is magas számok. Shipmentnél többször láttam már 115 feletti killt, és 10 feletti k/d-t. -
KaitouP
nagyúr
válasz
lowzor #21075 üzenetére
1001 szituáció lehet, ahol eladod megad a lézerfénnyel. Ettől függetlenül a Tac Laser nagyon jó cucc, és lehet okosan is használni, de nem feltétlen indokolt, ha amúgy más kiegészítővel eleve gyors lesz az ADS. Nem feltétlen szerepel a hátrányai közt a láthatóság, én is vadásztam már le így ellenfelet.
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21045 üzenetére
Köszi a tippet!
2 meccs alatt 8 (!) hármas szériát sikerült lehozni a Snake Shot -al. A maredék kettőért viszont vért izzadtamHárom meccsen keresztül minden dupla kill után levadásztak, bármit is csináltam - dolgozott SBMM kartárs
De a negyediken csak beadta
Jöhet az M19 és a platina
Bár az akimbo Renettit várom nagyon, hasonlít -e valamennyire a G18 -ra -
szgabor12
tag
válasz
lowzor #20923 üzenetére
Legfeljebb a pub klánok és szerverek körében volt szégyen és tiltott (emlékszem ilyen szerverekre én is), én nagyjából 2005 és 2008 között játszottam vele, de a komolyabb csapatokban (clanbase, lan stb. csapatok) mindegyikben volt egy shotis, aki jól tudott bánni vele és a füsttel is, és majdhogynem elengedhetetlen volt, hogy komoly eredményeket el lehessen érni.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
lowzor #20915 üzenetére
Fura, én még SD WAR közben sem láttam letiltva, legalábbis nem volt túl gyakori jelenség. Ráadásul annak a loudout-nak (friss húsok kedvéért side note-ban jegyezném meg, hogy akkoriban nem voltak ilyen-meg olyan szipiszupi loadout-ok, fixen előre beállított loadout-okat lehetett használni csak) elég komoly taktikai értéke volt, mert csak a shotgun mellé járt füst nade, az meg nagyon sokszor jól jött. Sőt, akkoriban még azt is megtanították nekem néhai "mestereim" (innen is köszi nektek!) hogy melyik pályán melyik spawn pontról (SD mód esetén ugye ez kettő lehet pályánként ally és axis oldalon) milyen szögben, hova kell dobni a füstöt, hogy effektív legyen.
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #20551 üzenetére
Nagy +1
Az én játékstílusomhoz is jobban megy, mint a Shipment, ráadásul már az MW2 -ben is nagy kedvencem volt, pedig ott - szerintem - hasonlóan őrült pálya volt, mint itt most a Shipment. Nagyon sajnálom, hogy alig - alig adja be a Quickplay, a 24/7 -re pedig sajnos áll a szökőéves hasonlat. -
jegenye77
addikt
válasz
lowzor #20183 üzenetére
Azt rohadtul utálom.
HCTDM be mikor én futkározok és már 20 /... kill fölött tartok. Véletlen lelövöm a csapattársat aki bénázik és nem is megy előre, tart 3/12 kill nél de az az első, hogy visszaadja
Mást úgy se tud leszedni gondolom ezért jó neki, hogy legalább engem ki tud szedni.
Egyébként mire gondol? Szándékosan lőttem le?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest