- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Kiborult a Nothing Phone (3) pletykakosara
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
-
Mobilarena
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SH4D0W2011
őstag
válasz
KaitouP #5244 üzenetére
Sosem találkoztam órákon át történő másolással egy játék frissítésénél sem, de ha neked jobb lenne mondjuk 20 GB helyett 60-at letölteni tömörítetlenül pl. egy 5Mb-es netkapcsolattal, akkor próbáld ki valahol és ne káromkodj közben mert 2 napig tart és nem tudsz játszani.
Gyerekesek vagytok basszus hogy 20 perc másolásért is a sírás megy.
-
WaterWave
veterán
válasz
KaitouP #5183 üzenetére
Az hogy nem képesek tesztelni semmit, hanem adják ki a patcheket össze vissza... Jó hogy nem minden nap van egy. Nem beszélve Ground War persze nem engedett be, gondolom arra is jön ki egy patch, de hogy ezt nem lehet letesztelni előtte vagy bármi, az érthetetlen számomra.
-
regener
veterán
válasz
KaitouP #5079 üzenetére
Improved effectiveness of FMJ on Killstreaks
Get down that s*itIncreased the turn-rate when aiming with a tank
Ideje volt, elég rossz volt így célozni.Javították hogy minden frissítés után kellett a shader-IDŐtöltés, amikor csak új tartalom/ új driver/hardver változásknál kellett volna lennie. Ez a mostani a tartalom miatt kéri.
Új jutalmak a Twitch nézésért!
Akik most tolják és engedélyezték a droppokat (sima keresésből találtam őket):
RealKraftyy, TSM_Viss, JoshOG, Stodeh, Mutex -
BandiHUN
veterán
válasz
KaitouP #5018 üzenetére
De először azért fizess,meg játssz qvasokat...ha nem,mindig fizethetsz,1 teljes játék/sp árát az évre,ha kapni akarsz valamit,mert nem lesz láda.Hát nem jobb.És tuti sokan nem tartják meg a pontot sem,mert majd jönnek a menőbbek CP-ért.Énnekem kevésbé tetszik ez a modell.A BO4-ben sokminden kijött free ládákból+megérte végigtolni az eventet,mert utána tovább potyogtak immár a random ládák,ami értékesebb volt,meg csábítóbb,mint a halom fix szirszar,amit senki se használt/megvolt úgyis mindenkinek.
Jaés kis trükk még,hogy a szintezés nehezedik,a BO4 lineáris rendszeréhez képest,nem véletlen szalad az elején,és lassul be irtóra.Majd szépen vagy fizetnek a szintekért,vagy a következő operationért.
Azt aláírom,hogy a sokat játszóknak mindegy,a hétvégi pléjereknek megintcsak.A többiek meg vagy ráerősítenek,vagy lemaradnak,mert a középút drága lesz... -
Segal
veterán
válasz
KaitouP #4855 üzenetére
Az oké de az nem vehető cod pontból? Magyarul a cod pontból max a következő battle pass-t vehetem ha sikerül összegyűjteni a pontokat vagy skineket/emblémákat stb is lehet majd belőle venni?
Más: Hogyan nézi a pályát egy profi és egy amatőr FPS játékos?
-
Laby
őstag
válasz
KaitouP #4785 üzenetére
Fú de zsííííír. Amikor megláttam a pályákat és láttam, hogy lesz új fegyver egyből reménykedtem, hogy ez a G36C ideje lesz. Sajnos arra még várni kell, de a pályák azok vaddisznók!
Shipment-nek annyira nem örülök, WW2-ben is mindenki csak azt nyomta, és irreálisan magas SPM-et csinált ott mindenki. A pálya megjelenése után nem volt információs tartalma az SPM-nek senkinél sem.
Szóval gondolom itt is mindenki ott fogja húzni a fegyvereket, karaktereket, küldetéseket csinálni...stb. -
Acheron
őstag
válasz
KaitouP #4785 üzenetére
Wow, na hadd jöjjön
Ez azt is jelenti, hogy az 55 fölött elért szintek nullázódnak? (nem hiszem, hogy 12.03 -ig meglesz a 155 szint)
Más: tegnap, tegnapelőtt jó meccseket játszottam - viszonylag kevés sikerrelA nagy kedvenc Gunfight -ban pl sorozatosan futok rá, hogy a csapattárs" az első vagy második menet végén lelép, és maradok 2v1
Mondanom sem kell, többnyire lealáznak (mégha néha sikerül is mindkét ellent puskavégre kapni) Beh jó lenne, ha nem engedné innen kilépni a mihasznákat - inkább haljon harcban, mintsem elfusson, szarban hagyva a társat (engem
).
-
D4v3
őstag
válasz
KaitouP #4460 üzenetére
"YouTube-erek tesztelték a játék matchmaking rendszerét, és levonták következtetéseiket: [link]"
Erről röviden:
SBMM működik a játékban és mindenkinek van egy rejtett ELO-ja, amivel összepárosít másokkal kereséskor. Ezért is történik az, hogy nagyjából senkinek nincs már kimagasló KD-ja, ha pro vagy, akkor is 1-2 között lesz, mert prok ellen játszol többnyire, ha 0.1 KD-s noob, akkor meg közöttük fogsz játszani és lesz 1-2 KD-d. Az account win% és a global KD-nál viszont sokkal erőteljesebben számít kereséskor az utolsó 5 játékodban nyújtott teljesítmény. Ergo 1-2 meccset elbohóckodva be lehet kerülni gyengébb lobbykba is akár.
szerk.: most látom, hogy cikk is van, azt hittem a videó lett csak linkelve -
BandiHUN
veterán
válasz
KaitouP #4263 üzenetére
Biztos nem skillalapú a matchmaking teljesen,de részben igen,ez megfigyelhető nálam pl.azzal,hogy általában jó körökkel zárok,belejövök,másnap meg szopi az első 1-2 kör,ez jellemző.Plusz van cross-platform nálam,és simán 1-2 kör bukás után betol a konzolosok közé,akár egyedül! PC-sként,míg másfél óra múlva már CSAK PC-sek közt játszok+megjelennek a "híresebb" játékosok,a HC ugye kisebb közösség.Sőt,van 1-2 ismerősöm,akivel egyszerűen azért nem játszok együtt,mert ők profibbak,és jön a mélyvíz,ha együtt megyünk fel.De olyan szinten,hogy magányos meccset körelsőként zárogatok,átmegyek haverhoz,aztán örülök,ha nem vagyok utolsó.
Egyébként a skillalapú játék teljes egészében rettentő rossz volna...megvalósulna az 1 körüli K/D,senki nem tudna komolyabbat streakelni se,mert ha mindenki nagyjából egyforma...Plusz bizonyos emberek a kapcsolatuk miatt állandóan szopnának/szopatnának egy találkozókor ping függvényében.Szerintem jó a kapcsolat alapú.Legyen ilyen meg olyan kör is,úgyis bomlik körönként a lobbi.Így kilépni se kell,nincs az,mint a BO4-ben,hogy az ember több lobbiból is csak kifelel lépked,mert nemszeretem emberekkel dob csak össze/klánok.Itt most az sem egyértelmű,mint a BO4-ben volt,hogy menetközben ha bedob valahova,akkor az 95% bukó meccs leaverek miatt,itt ritka az igazán eldőlt meccs.
Kiírogatás szerintem HC-n még szegényesebb is+nincs semmi jelzés,mikor gyűlik ki a spec.Inkább azon kéne gyúrni,hogy érjenek többet az objektívák,meg ne 10 pontokat termeljenek az UAV,stb.assistok,mikor 100 egy kill.A BO4-hez képest olyan érzésem van,hogy tényleg keveset függ egy objektíve játékmód attól,mit viszek,hogy supportolok(lásd pl.a jelzés nélküli lőszeresláda HC-n,beleolvadó színben),mert csak önszopatás a kill ellenében,és már az "épp arrajárok,akkor befoglalom" elég is,csak ne virítson nulla a statban.Plusz ha foglalok,és otthagyom,akkoris jár a pont,sokan átfutnak csak a ponton,egyfajta csalin+pont is,és megy is mögé kempelni,mert ugyanazt kapja,mint aki tűzvonalban végigfoglalt.Plusz nincs külömbség,hogy Én viszek pontot,vagy csak az utolsó pillanatra beállok,régebben ez is plusz volt,hogy aki kezdte,és végigfoglalta,többet kapott.
-
Wans
aktív tag
válasz
KaitouP #4162 üzenetére
lehet. én viszont hülyét kapnék, ha egy call of dutyt nekem 60fps-el kellene játszanom. anno a régi gépemen a bf3-nál 60-70fps-t tudott produkálni. hát azzal sem játszottam sokat, mert hányingerem volt tőle. 100hz-n CRT monitoron 90 fps-el játszottam az mw2-t stabilan, ami akkor iszonyat jó volt, de ma már, az is kevés lenne, amikor van egy 180hz-es monitorom (bár ehhez a játékhoz csak 144hz-en használom most már én is 144es fps lock-al). szóval, ha most váltanék consolra, az nekem csak visszalépés lenne. ha tudná hozni ugyanazt a szintet, mint a pc ugyanezen az áron, akkor azt mondanám én is area váltanék, de teljesítményben még mindig sokkal hátrébb vannak. Ahogyan LorenzoHUN kolléga leírta, nálam sem jelentkeznek azok a hibák, amiket itt soka leírnak. Egyedül a BattleNET az ami még egy kicsit gyerekcipőben jár, de azt is fejlesztik majd.
-
jegenye77
addikt
-
Corpuscle
őstag
-
Xaels
félisten
válasz
KaitouP #3908 üzenetére
Én sem tudok ott ülni napi több órát. Ma sem játszottam. 103-as szintű vagyok és nem top játékos, leginkább SD meg CA megy nálam. Semmi késztetésem nincs, hogy nyomjam a szintezést, a lényeges dolgok nagy része hamar meg van, a fegyverekre is 2-3 kör alatt meg vannak a fontosabb dolgok.
-
Xaels
félisten
válasz
KaitouP #3904 üzenetére
1 óra alatt összeszedem játékkal azt az XP-t mint amit nyerek a fél óra duplával... egyébként sem értem mi ez a nagy 2XP mánia mindenhol, aztán meg megy a nyőgés, hogy "nincs mit csinálni".
Inkább a challengeken dolgozzanak, mert alig van jutalom ami miatt egyáltalán foglalkozni akarnék a hülye feladataikkal.
-
Rison77
senior tag
válasz
KaitouP #3904 üzenetére
Nálam már az előző se akart működni sehogy sem.. azért a blogos leírásért meg jár a fejsimogatás az írónak. Írja, hogy relinkelni kell meg etc, és ott a hivatkozás, címben valami cod profile reauth oldalt ír, ha megnyitom pedig behozza a blog oldalt , még úgy se működik, hogy kimásolom a hivatkozást, mert elkezdi betölteni és átirányít a blogra
-
-
Black Dragon
addikt
válasz
KaitouP #3772 üzenetére
"Ja, hogy újra meg kell tanulni játszani, mert realisztikusabb a fegyverek visszarúgása, vagy mert a karakter nem sprintel végig 60 mérföldet, miközben 3 métert ugrik a levegőbe, és dob egy tripla szaltót? Meglehet, és az is, hogy annak is megvolt a maga szépsége. Ellenben ment a rinya orrba szájba, hogy évről évre ctrl + c / ctrl + v minőséget kapunk, tessék, most nem. Most még ez nem jó. Vicces a community azon része, akiknek soha semmi sem jó."
Nézd, én a kezdetek óta codozok, ahogy gondolom te is. Nekem eladhatták ugyanúgy az MW2-t és az MW3-mat is, engem nem érdekelt a minimális változás, a játék hangulata megfogott és szerettem vele játszani, szerintem 2000 órát beleraktam még annó a két játékba multiban. Az utána jópár évre rákövetkező WW2-nél is visszajött ez az érzés, habár sok esetben felcseszett, mégis tudtam vele órákat játszani. Igen, sokszor szürreális, abszurd volt, hogy emberek mibe nem halnak meg, mit tudnak csinálni, de ez már az MW szériánál is a Last standban meg a juggernaut esetében is kimerült, el tudta rontani az játékélményt, mégis tovább tudtam rajta lépni. Személy szerint én nem vágytam nagy változásra, főleg nem ekkorára, hogy teljesen új, másik játékstílust kell alkalmazni, illetve a pályák is számomra borzasztóan nagyok, így számomra inkább lett egy BF az egészből, nem CoD."Tévedésben vagyunk itt. Egyrészt a camper nagy részben sokkal veszélytelenebb állatfaj, mint az, aki tudatosan, tervezett mozog a pályán, figyelve minden sarkot, épületet, bokrot. Egyszerű az ellenszer ellene. Másrészt, a valóságban sem rohangál a katona fel és alá, ez a Call of Duty meg az eddigi realisztikusabb, és itt párhuzamot lehet vonni."
A játék tökélyre fejlesztette az összes hanghatást, így az campelő vérpistik már azt is hallják, ha a 100 méterrel odébb fingok egyet. Konkréten ennél a játéknál érzem azt először, hogy már már szürreálisan élethű lett, mert akkor számomra ebből az jön le, hogy vegyél egy pro fülest és már játszani sem kell tudnod, úgy is tudod merről fognak jönni.
Én továbbra sem tudom elfogadni azt az érvelést egyik játéknál sem, hogy a valóságban sem csinálja ezt meg azt egy katona. Tisztázzuk, ez egy játék, ha valaki valóságra vágyik álljon be a seregbe és élvezze. Attól pedig a szőr is feláll a hátamon, akik taktikusnak mondják magukat, és az általad leírtak szerint a sarkoknál állnak és nézik, hogy ki jön arra, megvárják. Ebbe mi az élvezet? Én nem azt mondom, hogy rohangáljon mindenki fel alá mint egy idióta, de könyörgöm legyen már valami mozgás, mint sem minden sarkot szemmel tartani, hátha ott van egy nagyon "taktikus" ellenfél.
"Egyébiránt, a map dizájnnal semmi gond nincs, itt is az ismétlődik meg, hogy új, nem a megszokott, a rinyálók meg lusták újratanulni játszani, és szembesültek azzal, hogy mégsem olyan pro játékosok, ha új terepre kerülnek."
Ez inkább a te sztereotípiád, mintsem a valóság.Nagyok a pályák, a két végége spawnol újra, kilómétereket kell megtenni azért, hogy valakibe belefusson az ember, akik a legtöbb esetben "taktikusan" valamelyik házban, sarkon várják az embert, nyílt terepen aligha. Azt érzem az embereken, hogy szarnak bele a mozgásba, a pálya nagysága "rákényszeríti" őket arra, hogy egyhelyben maradjanak, kivárják amíg a másik játékos odajön, és mindkét csapat ezt csinálja. Ezt a játékot nem kell ebben az értelemben újratanulni, csupán át kell állni "taktikusra", ahol minden sarok mögé be kell nézni, mert tuti van ott valaki, mivel mozogni azt nem akarnak. Rengeteg öregmotoros codos ismerősöm van, biztos velünk és más hasonló emberekkel van a hiba, mi nem tudunk játszani az új terepen, biztos nem vagyunk prok, a játék lett tökéletes.
Félreértés ne essék, én nagyon vártam ezt a codot, nagy reményekkel futottam neki, de csak részben teljesítette azt. A multi egyszerűen már nem cod, ez bf, miért nekem kellene alkalmazkodnom egy bf játékhoz? Akkor inkább megveszem azt és elfogadom, hogy akkor az bf. A cod számomra sosem a realisztikus játékmenetről szólt, köze nem volt hozzá de ez így is volt jó, akinek ez nem volt jó az elment bf-ezni, ez kb már az idők kezdete óta így van. Ezekért és még számos más indok miatt mondom azt, hogy elvették a cod érzést tőlem, ettől függetlenül próbálok játszani a játékkal, de van számos olyan kör ami után a kontrollert a tv-be vágnám. Pontosan az olyan taktikus emberek maitt, akik összeszednek 7 killt, lehívják a helit, összejön a chopper gunner aztán a pálya végére összejön neki a 31-4-es stat dominationön, gratula, csak igazából pontot nem foglalt be egyszer sem...
-
#91166208
törölt tag
válasz
KaitouP #3774 üzenetére
Miért osztaná meg? A készítők most ellatnak minket napi feladatokkal. Különböző fegyverekkel mit kell csinálni. Vannak olyan pályák amin egyszerűbb megcsinálni a napi feladatot valamin nem. Én szerintem jót tenne a játéknak ha kivalaszthatnank melyiken akarunk játszani. Biztos mindenki csapatban játszik és én pl alkalmazkodom. Mindegyikünk megy minden módban a többiekkel és nincs veszekedés. Vagy pl a napi feladat adott pályához legyen kötve.
-
-
-
-
válasz
KaitouP #3684 üzenetére
PS4-en miért tart ilyen sokáig? A letöltés ilyen lassú? Boxon az én sz*r netemmel is max 15-20 perc alatt megvan egy ekkora frissítés.
oriic:
Szuper, a Kilo 141-hez nem nyúltak szerencsére (egyelőre azon kívül mást nem használok).A 725 nerfnek meg gondolom mindenki örül.Szerk.: Most látom, h valószínűleg mégiscsak hozzányúltak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gumi és felni topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TV antenna és jelerősítés
- iPhone topik
- Robogó, kismotor
- Linux kezdőknek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- HP Victus 16-d10008tx 16.1" FHD IPS i7-12700 RTX 3060 16GB 512GB NVMe gar
- Lenovo Legion 5 Pro Gamer Laptop 2év garanciával (i7 13700HX, RTX 4060)
- IPhone 11 Pro max 64GB megkímélt új emelt kapacitású akku!
- Apple Pencil Pro bontatlan 1 év Apple jótállás
- Nitro ANV15-51 15.6" FHD IPS i5-13420H RTX 4060 32GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged