- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Magisk
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
acsati
aktív tag
válasz
#70869248 #9549 üzenetére
Próbáltam ilyeneket. Kipróbáltam nemrég az SOL-t, de sajnos nem bírta a gépem. Szerveren gyakorlás közben minden szép és jó volt, de versenynapkor, meg élvezhetetlenül beakadt a játék, mikor már többen voltunk sajnos. Aztán azután kapcsoltam is kifele. De amúgy használok ilyen appokat, de ezekről csinálok prtscreent és majd visszarakom őket.
-
Bandit21
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #9359 üzenetére
félkész Alfa, Mazda kasztnimozgás full verzió.
na azt ennyi egy darabig, jönnek a kölkök -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
#70869248 #8774 üzenetére
Az elismertebb modder csapatok körében, akik igényes konverziókkal állnak elő, elfogadott egyezmény, hogy az adott tartalom (jelen esetben az Assetto Corsa Ready to Race DLC, de ez ugyanúgy igaz a Project CARS, Forza Motorsport, Gran Turismo játékokból exportált autókra) megjelenését követő 6 hónapban sehol sem kerül nyilvánosságra a csomagból rFactor-ba importált autó, annak érdekében, hogy a fejlesztőket támogassa a játékosközösség az eredeti DLC megvételével.
Ez többek között abból a szempontból is jó, hogy az modder csapatoknak van ideje megfelelő fizikával átültetni az autókat rFactor-ba, illetve külsőségek tekintetében is relatíve szép modellt kapsz, lásd az előző két screenshot-omon SCG003C 2017-es Traum Motorsport által futattot modellje (nyilván vegyük figyelembe, hogy az rFactor most augusztusban lesz 12 éves, de ahhoz képest közel sem rossz a látvány, főleg hogy a 4k-s skineket is elég simán kezeli a játék).
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #8588 üzenetére
feltettem újra, mert az előzőt letöröltem renderelési hiba miatt.
Puy Du Lac Assetto Rallye -
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #8488 üzenetére
Külön veszem a szervezői és magán véleményem. Versenyzőként, engem nem érdekel más mit csinál, mert én magammal foglalkozom, és semmi és senki nem tudja elvenni a kedvem a saját hülyeségeivel.
Szervezőként meg látom, hogy csinálhatunk akár mit, szinte minden pályán van olyan kanyar, amibe bele-bele csippentenek a versenyzők, még ha nem is szándékosan, inkább figyelmetlenségből, nemtörődömségből. Van aki 5 centit, van aki 50-et.... mondjuk nálunk a szabály is szigorú, a fehér vonal mindig a referencia pont, nincs kivétel, hogy akkor itt most ki lehet engedni..
Én nem láttam még olyan ligát, ahol ez 100%-osan működik.... akkor ott vagy olyanok a szabályokat, amiket nem lehet/érdemes áthágni, vagy nem nyomják tökig a versenyzők, nincs igazi hajtás.
-
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #8486 üzenetére
Hát nézd, publikon sztem úgy is mindegy, ott vagy találsz magadnak egy random összeverődött korrekt társaságot, vagy nem.
Ami a meg a liga futamokat illeti, én ~10 éve szervezek versenyeket, de egyrészt még nem láttam olyan szimulátort, ahol korrekten meg lett volna oldva vágások kezelése, másrészt olyat se láttam még hogy 20-30-40 versenyzőből mindenki teljesen egyöntetűen értelmezi és tarja be a szabályokat.
Szervezői szempontból természetesen minden kiderült kihágást büntetnünk, de persze mindannyian tudjuk, hogy úgyse derül ki minden. Versenyzői szempontból viszont meg teljesen leszarom, hogy hogy megy a másik, nekem az a fontos, hogy én a magam részéről úgy versenyezzek, hogy a lelkiismeretem rendben legyen. Ha azt látom, hogy a másik előttem szétvágja a pályát, az az Ő "baja", az én versenyem és hangulatom ettől még nem lesz rosszabb és pontosan fogom tudni a helyén értékelni az Ő és a saját teljesítményemet is.
Olyan úgyse lesz soha, hogy mindenki 100%-ban full szabályosan megy, ettől még lehet jó, izgalmas és fair versenyeket futni. Akinek meg nagyon bassza csőrét, az meg szól a szervezőknek, akik intézkednek.
-
trialboj
őstag
válasz
#70869248 #8481 üzenetére
Én többnyire publikus szervereken jászom, senkit nem ismerek, és nem veszek részt a bajnokságukban, szóval nem zavar a helyezés.
Én nem igazán tapasztaltam ilyet hogy csalnak, és szerintem privát szervereken nem is csinálnak ilyet, szóval ritka hogy valaki megpróbálja konstans átverni a játékot. Ha viszont valaki mégis így tolja és úgy ver meg, akkor az ugyanúgy hidegen hagy, mintha full segítséggel megy és azért előz meg, mert nem kell kínlódjon a kigyorsítással a kopott gumin a vége felé.
-
trialboj
őstag
válasz
#70869248 #8476 üzenetére
"Ez volt a második dolog ami miatt elment a kedvem az online versenyzéstől."
Engem viszont annyira nem izgat, mivel nem alakítottak ki semmilyen rang rendszert, szóval abszolút mindegy hogy 7. vagy 23. vagy. Ha nincs esélyem a dobogóra, akkor szándékosan bevárok valakit hogy együtt elszórakozzunk a fennmaradó körökön.
Más:
Ez az új LMP típusú 2016os Hibrid a nordon valami vadállat. 3 napja tanulom a pálya közepét, hol vannak az ideális fékezési pontok, gt2es autóval, errefelé ez a bestia, szinte padlón végigszáguld rajta. Se abs se tcs, mégsem pörög ki vagy blokkol a kerék, ekkora leszorítóereje van?!
Van még olyan autó amiben van KERS?! esetleg a laferrari? the grand tourban mintha azt mondták volna hogy használja a fékezési energiát, ez meg van oldva a játékban is? vagy úgy van belerakva mint a porschenél, hogy magától adagolja a kigyorsításon? -
válasz
#70869248 #8462 üzenetére
A kockásat támogatnám.
Az legalább tényleg random lenne és vagy bejön vagy nem. De most tuti büntetést kapsz akkor is, ha vétlen vagy, ami szerintem nem jó (számomra érhtetetlen, hogy miért kapod azonnal, miért nem csak figyelmeztetés jár legalább az első esetben). Bár nem tudom az arányait annak, hogy amúgy vétkes-vétlen büntetettek aránya milyen általában. Lehet, hogy egy ligában az erőforrásokat tekintve (utólag nézegetni) pl. jobb ez így, bár igazságosnak attól még nem tartom.
-
trialboj
őstag
válasz
#70869248 #8343 üzenetére
Továbbra is elég arrogáns a szimulátoros közösség
. Sajnálatos ez, mert attól hogy valaki nem szeret hetekig készülni 1 nagy versenyre még, megérdemli hogy NFSnél nívósabb fizikával játszhasson, és ne legyen kiutálva, ha nem hajlandó erre különösebben sokat áldozni.
A hasonlítgatást, még akkor végeztem mikor kormánnyal toltam kb 2 éve, viszont ebből nem szeretnék vitát, személyes véleményem, és ahogy eladtam a kormányt nem is foglalkoztam velük, mert ott tényleg nincs helye a kontrollernek.
Az asettoban viszont van, szerintem egy jelentős része a játékosoknak, ezzel játszik, mert ők csak szórakozni szeretnének.Ha itt nincs ilyen közösség így jártam, keresek máshol, de jó lenne ha kicsit másképp állnál hozzá, és nem elküldenéd az embereket a búsba, ha nem elég fanatikusak a te szintedhez.
Azt is jó néven vettem volna, ha adsz valami támpontot merre kereshetek közösségeket ahol alacsonyabb elvárásoknak megfelelve is lehet kicsit körözgetni, ha te benne vagy ebbe a világba, talán fejből is menne. -
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #8010 üzenetére
Én nem mondtam, hogy többet tanulunk belőle, csak hogy jobbak lettek, van fejlődés minden téren: fizika, hardver, megjelenítés, immerzió.
Ami az E-sport-ot illeti, szerintem érthető hogy nem ez futott be nagy sikereket. Drága hozzá a hardver, túl sok tudást igényel, túl magasak a belépési korlátok, aki meg autósport-ot akar nézni, annak ott az igazi...
Igaz egy barátom épp tegnap újságolta, hogy a dán televízióban valamelyik sportcsatornánk iRacing versenyt közvetítettek...Illetve ne feledjük, hogy a FIA és a Polyphony Digital pont most kötött világra szóló megállapodást az hivatalos virtuális autóversenyeket illetően...
-
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #8006 üzenetére
Pár gondolat:
1. Gran Truismo-ból is kikerülnek tehetségek, pedig az még csak nem is szimulátor. Szerintem azon skill-eknek, amik ahhoz kellenek, hogy vki jó versenyző legyen, annak semmi köze nincs a fizikához és szimulációhoz, ha LEGO Racer-rel rendeznének tehetségkutatót, akkor is ugyan az a pár srác kerülne ki győztesen.
2. Ne mondjuk már, hogy nincs semmi fejlődés szimuláció terén, azért ha most kéne visszaülni a több mint 10 éves rFactor-ba, igencsak húznánk a szánk. Nem a grafika miatt, hanem a kocsi mozgása, a tapadás kezelése, a vezetési érzet azért szerintem már messze nem ugyan az. Illetve a kormányok is fejlődtek (T300, direct drive servo engine), a pedálok (PTR pedlá, Clubsport V3) is és a vizuális megjelenítés is (hatalmas ívelt QHD-UHD kiejlzők, Oculus Rfit, stb..), már messze nem ott tartunk, mint 10 éve.
3. Akármi bármit is csinál és akár milyen hiteles fizikát is ír vki, a legnagyobb korlát akkor is mindig ott lesz, hogy otthon ülsz. Annál többet sosem fogunk elérni, mintha egy felkamerázott versenyautót vezetnél távirányítással a foteledből. És ezt még 100% fizika esetén sem fogod olyannak érezni, mint az igazi.. ha mozog az ülésed, ha nem.
4. Viszont az autóvezetés, autóversenyzés fortélyait igenis be lehet gyakorolni szimulátorral, legyen szó járműdinamikáról, vezetéstechnikáról, pályaismeretről és pályahasználatról, mezőnyben autózásról, monotonitás és stressz tűrésről, koncentrációs és mentális felkészülésről, taktikai készségekről, sőt magát a gyors tanulás és alkalmazkodás képességét is el lehet sajátítani. Ezek mind-mind aranyat érnek egy valós versenyen...
-
AMD_ok
őstag
válasz
#70869248 #8001 üzenetére
Osztom valamelyest a velemenyt, de annyira lebecsulni sem szabad ezeket a jatekokat, mert pl egy Michelisz Norbi (es tobben masok) nottek fel rajtuk, es milyen jol megalljak a helyuket itt-ott (nem hivalkodaskepp mondom, de a ligavezetonk modderkedik, es az Assetto-s WTCC modja veletlen Norbi kezei koze kerult. A velemenye az volt, hogy totalisan visszaadja az auto tulajdonsagait a mod, 1-2 apro valtoztatasra lenne szukseg tapadas es egyeb temaban, de a gyorsitas-lassitas, kanyarodas szinte olyan, mintha a sajat autojaban ulne. Ezeket a felmerult hianyossagokat 1-2 ora alatt lehetne finomitani). Termeszetesen az utolso mondattal eyertelmuen egyetertek, azt nem lehet potolni. Viszont az autokezelesi technikakat nagyon jol el lehet sajatitani, megfelelo mod eseten
-
-
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #7852 üzenetére
Nem emlékszem rá, hogy bármelyik Dream Pack-et ingyen kaptunk volna... de lehet csak vissza kéne keresni. Igaz, én arra sem emlékszem, hogy bármiben is inkorrektek lettek volna, szerintem mindig mindent úgy megkaptunk, ahogy ígérték. A DP1-re sztem vmi kedvezményes elővásárlás volt.
(leszámítva a határidőket persze...
)
-
-
AtaWrc
aktív tag
válasz
#70869248 #7357 üzenetére
Ha ilyen gyorsan léptek, akkor biztos, hogy sokaknak nem nyerte meg a tetszését !
Ez így már sokkal jobb, mondhatnám, hogy alakul.
Viszont a Mclaren MP4-12C-ét rendesen kiherélték.
Én meg azt mondom hogy nem kell mindent elfogadni, lás NFS szériát. /csak példának hoztam fel, mert nagyon nem szimulátor/
Azt is elfogadod?
És ha fokozatosan ezt az AC. is lebutítanák ,hogy jobban fogyjon, azt is elfogadnád? /márpedig SZERINTEM ez egy kis lépés volt abba az irányba/
Az a baj hogy nem éri meg a cégeknek igazi szimulátort fejleszteni, nézd meg az RBR. hány részt élt meg.
Jó példa lehet még az általam emlegetett Grand Prix Legend, csak a móderek tartják még éltben, az még SZIMULÁTOR volt. Pedig még voodoo kártyán játszottam vele először. 2003-4 körül jelent meg ha jól emlékszem.
Erre gondolok: [link] -
-
válasz
#70869248 #7147 üzenetére
Én ezt azért nem értem, mert a Steam ellenőrzi, hogy mit vettél meg. Valahonnan akkor tudja, hogy az - módosítatlan - autót jogosan használhatod vagy sem. Így egy kicsit én se értem, hogy miért így van, ahogy most.
Simán megoldható, minimális moddinggal, hogy DLC autót berakj nem hivatalosan a hivatalos játékodba (más kérdés, hogy a csomag árát figyelembe véve, ez nehezen volna magyarázható). Csak persze ehhez kell egy balek, aki hagyná, hogy lemásold tőle, na meg online akkor se működne. További tippeket nem akarok adni.
-
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #6770 üzenetére
Hát nem tudom, előtte sosem volt szerencsém még 4WD pályagéphez és sokáig nem tudtam értelmezni, hogy mi történik alattam, és mikor mit kell csinálni az autóval, hogy akkor és úgy forduljon ahogy én szeretném...
Szóval én egyáltalán nem mondanám, hogy hátsókerekes "feeling" a DTM-es Alfa. A Merci ezzel szemben iskolapéldája az RWD-nek!
-
subaruwrc
félisten
válasz
#70869248 #6754 üzenetére
nem tudok vitatkozni vele.
jó a nagy mezőny látványra de mondjuk ha valaki borul akkor indul a domino.
ez is az izgalom része kétségtelen csak dühítő tud lenni mikor kibombáznak mondjuk spaban egy 2. helyről ahol azért nem olyan meglepetés hogy ott az a visszafordító..
nem feltétlen a versenybaleset ami dühít adott esetben hanem ha mondjuk valaki első kanyarban szeretne futamot nyerni -
neilszab
őstag
válasz
#70869248 #6744 üzenetére
Keddenként ez így szokott lenni és a tervek szerint egész nyáron nyomni fogjuk a nyári kupák mellett. Jövő keddre még nincs meghatározva a verda, itt lehet kérni, javasolni autókat a Fun-ra!
-
subaruwrc
félisten
-
válasz
#70869248 #6397 üzenetére
félperc alatt bele lehet izzadni bármilyen autóba..
Nekem a cockpiten bőrülés van, azonnal belerohad az ember, ha meleg van. Toronyventi segít, de na, azért tényleg más egy GT3-al vassal pl nordschleifen 3 óra, mint egy igazi kocsival több száz km. Lassan kell menni, akkor no para.
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
.LnB
titán
válasz
#70869248 #5644 üzenetére
Leírom akkor mi volt. Legfeljebb azt fogjátok mondani, hogy én vagyok a balf*sz, már az sem érdekel.
Career mód I1 2. verseny MP4-12C @ Mugello
Kb 50x restartoltam mert mindig volt valami. Volt olyan 3 alkalommal, hogy utolsó kör vége fele száll belém. Volt, hogy a rajtnál fékez be elém, úgy hogy vezetek. De a kritikus a pálya eleje. Megelőzöm őket és folyamatosan kipörgetnek, belém szállnak és hasonlók. Van egy McLaren és egy Ferrari, mindig az az első kettő. Valamiért nehezen is tudom őket utolérni, szerintem néhol irreálisan gyorsak, ha elöl vagyok akkor pedig nem tudok kellően elszakadni tőlük. Ja és a másik, én ha véletlenül kicsit lekoccolom akkor ő mint ha mi sem történt volna megy tovább, de ő ha picit hozzám ér már pörgök is.
Az volt a tervem, hogy minden versenyt arany medálra játszok. Volt, eddig. Az meg a másik, hogy az összes career kategóriában általában itt az elején 5 futam van. És mindig van egy ilyen nehéz (eddig mindig a 2. futam az ötből). Ahol úgy látom nevetségesen gyors legalább egy autó, és ha utol is érem nem enged nyerni. De csak egy verseny az ötből. Mert a többit nevetve nyerem, utol sem érnek. És ennek a kettősségnek semmi értelme. Azért gondoltam, hogy végignyomom a career-t, hogy magamra szedjek némi tudást a versenyeket illetően, de ettől a kategóriánkénti egy futamtól idegösszeroppanást kapok lassan. Másra nem jó a career mint megismerni a pályákat és az autókat.Ha gondolja valaki próbáljon rá arra a futamra, lehet csak én vagyok ilyen szerencsétlen. Biztos ti rögtön elsőre röhögve nyertek...
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
#70869248 #5610 üzenetére
Hát én kis Force Ex-szel játszogatok, de határozottan érzem már a talpam, mióta megvan az AC...
.LnB
Billel játszol még...? -
vlevi
nagyúr
válasz
#70869248 #5565 üzenetére
"végén a második teknő előtt leteszem a fűre."
Még a GT Legendses időkben, amire nem volt hivatalosan Nordschleife, csak valamiből odakonvertált, féligmeddig használható pálya, azzal jártam úgy, hogy szó szerint felakadtam az egyik kerékvetőn. Az alvázon és a két első keréken himbálództam, a hátsók meg pörögtek a levegőben -
.LnB
titán
válasz
#70869248 #5553 üzenetére
Igen most már kezd világossá válni, hogy jobb lesz ha elkezdem próbálgatni a beállításokat. Lehet majd kérek 1-2 setup-ot valakitől. De akkor a saját beállítások a játható út, úgy látszik. Nincs ezzel baj, legalább kaptam választ, ez is nagy segítség.
(#5554) wolf033 Jó jó, azt hittem félreértettél!
-
.LnB
titán
válasz
#70869248 #5312 üzenetére
Én gondoltam kezdésnek jó lesz. Megismerni a pályákat, és az autókat. Erre jó is. Viszont arra, hogy gyakoroljam a tömegben vezetést arra teljesen alkalmatlan. Mert vagy utol sem érem őket, vagy ők nem tudnak engem. Átmenet nincs. Viszont élvezem, sőt rohadtul élvezem a játékot annak ellenére is, hogy néha megizzaszt. Nagyon várom már, hogy online is versenyezzek.
-
JoinR
őstag
válasz
#70869248 #5278 üzenetére
Nálam is csak azért kell, mert a G27 pedálja Leo Bodnar-kábelen csatlakozik, illetve a DIY szekvenciális váltóm egy 1000 Ft-os gamepad-ról van bekötve...gyorsan összejön a 3
Amúgy az AC-ben pont bugos is volt a listázása egy időben, nem mindig volt alul csúszka, és a 3. controller gombjai ki voltak takarva.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Formula-1
- EAFC 25
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Nintendo Switch 2
- BestBuy topik
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- További aktív témák...
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Remek áron Lenovo ThinkPad x395 AMD Ryzen 7 pro-3700U/16GB/256 SSD/AMD Radeon Vega 10 Grap/FHD/IPS
- MacBook Air M1 8/256 92% Aksi szép állapotban
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest