- Légies iPhone halvány színei
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Netfone
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
vérpezsdítő hangja van de mondjuk a camber settingek elég buták. akkora downforceot nem generál az a szárny mint a gt3-nál úgyhogy nekem elég hamar eldobja a seggét.de ettől még élvezetes.
a kis audival lehet a legjobbat veretni,ha véletlen kiesel a sóderbe,ugyanúgy megy tovább -
neilszab
őstag
Minden autóban szükség van leváltáskor gázfröccser, azt hogy ezt neked kell megtenni, vagy az elektronika elvégzi helyetted az már más kérdés... de ez nagyon könnyen kideríthető, kapcsold ki a help-et és nézd meg, hogy magától csinálja-e az autó leváltáskor, vagy sem.
Az már kérdés, hogy nekem már benne van a boogie a lábamban és mindig tolok neki gázfröcsöt. Egy keményebb féktávon ezzel stabilizálni is lehet a kocsi seggét, ha ficánkolni akarna.
-
KaraDani
addikt
Biztos jo belso ip-nek nyitottal portot a routeren? Irtad hogy auto-n van az IP, lehet valamit ott nem csinaltal jol. En alapbol nem hasznalnek auto ip-t a helyedben. Nyitogathatsz portot ha esetleg veletlenul mas ip-t oszt kovetkezo inditasnal a router.
Itt szepen le van irva hogy tudod beallitani manual-ra: [link] -
Jack@l
veterán
Hardveres tűzfalon forwardold mind a 3 portot amit az ac server kér. (asszem egy udp, egy másik tcp-n, meg egy http)
Windows tűzfalon ezeket engedd át és menni fog. Látni fognak kintről a haverjaid.
Ez nemtom mennyire up-to-date, próbáld ki:
https://www.youtube.com/watch?v=iEF8tCg-_8M -
Jack@l
veterán
Van egy lobby server kunoséknál, oda a te servered felküldi azt adatait és a kliensek onnan szedik a szerver ip címét a kapcsolódáshoz. Szóval, elvileg ha a géped publikus ip-n van akkor látni fogod saját magad is. Port forward + tűzfal kiengedés jó, de csak ahhoz elég hogy a többi játékos be tudjon lépni a szerveredre. (mindenkinél jó lesz kivéve a te lan-odon lévőket) Hogy nálad is jó legyen kell egy local loop, hogy a külső ip-dre menő csomag visszataláljon a gépedre, ezt pár router alapból megoldja, viszont sokhoz kézzel kell beállítani a gépeden.
Microsoftnak van erre egy loopback adapter nevű progija amivel megoldhatod.
-
Van ebben igazság, de pl. engem meg az nem érdekel, ha valaki naponta új időt megy egy pályán, mégse szólok érte, mert a játékhoz tartozik (pedig ott vannak a hotlaps táblák nézegesse, aki akarja).
Azaz tulajdonképpen elég sok témát ki lehetne pécézni, ami már félig-meddig offnak tekinthető bizonyos nézőpontból. De valami nem attól off, hogy valakiket nem érdekel.
Nyilván túlragozni az fps témát egy idő után szintén inkább idegesítő, mint hasznos... -
JoinR
őstag
Én indultam, a várakozásnak megfelelően jó móka volt. Most próbáltam először az Assetto-t (multiban), hát rengeteg sebből vérzik, de ennyiért együtt lehet vele élni. Több embert dobált a szerver, ez nem tudom minek a hibája, nekem szerencsére nem volt ilyen. Viszont az, hogy faltól falig lehet nyomni neki következmények (levágás, sérülés) nélkül szerintem kicsit komolytalanná teszi, fele akkora feszültség sem volt bennem, mint egy átlag iRacing futamon.
Kvalin csak egy 8:38-ra voltam jó, az egyik driftelős gyors jobbos sok mp-be került, a 2. mért kört meg offtrack-eltem.
Versenyen számítottam rá, hogy nem fogják kímélni az emberek egymást, így végig biztonságra mentem, ami ki is fizetődött: 4. és 5. helyre sikerült bejönni. Úgy voltam vele, hogy az elém kvalizókat csak nagy kockázatvállalással tudtam volna tartani, így inkább csak magamra figyeltem, hogy ne csináljak nagy hibát. Az állórajt eléggé megszívatott a hosszú áttételem miatt (én használom az 1-est is több helyen), amit rövidítettem a 2. futamra, de 1 klikk is olyan sokkal rövidebb volt, hogy átestem a ló túloldalára, úgyhogy összességében lassabb lettem vele...az örök lecke: sosem változtatunk setupon verseny előtt).
A 2. futamra már eléggé elfáradtam fejben, nem érdemes ilyen komplex pályán több óra gyakorlás után még versenyt menni (a legjobb prekvalos időmet is kipihenten egy délelőtt futottam). Le mertem volna fogadni, hogy Norbit ki fogja tenni valaki, végülis nem tudom mi történt, de hátrébb végzett, mint várható volt, annyi biztos. Kiss Norbi hozta a formáját, tényleg emberfeletti a versenytempója, persze ezt már láthattuk máshol is.
A "konzisztencia-versenyt" megnyertem 99,96 és 99,98%-kalHa lehetne setupolni Oculusszal (default-tal is indultam volna éppen, csak a 30L benzin nem lett volna elég), akár rendszeresen is részt vennék a futamokon, de 1 monitorral elég szívás volt multizni - mondjuk az egyik videón láttam egy nagyon hasznos holttérfigyelő app-ot, de még nem kerestem rá.
-
djrobaa
aktív tag
Üdv.
A GT3 RSR működik. Az aero.ini fájt kell kicserélni, vagy átirni és jó. Sokat ne várj tőle, mert a hasmagasságot az egekig kell emelni, hogy ne érjen hozzá az úthoz.
-
neilszab
őstag
Ha itt követsz minket, biztosan értesülni fogsz róla: GTR-Masters Facebook
Dolgozunk rajta, hogy legyen online közvetítés is, de nem tudom biztosra ígérni..
-
wolf033
senior tag
Mondjátok már meg nekem, hogy mit baszarintsak annak, hogy néha meg meg áll a kép egy pillanatra? Tök mindegy, hogy magasra van húzva a graf és van 80-100 fps-em vagy közepesre és van 150-200 fps-em. Mi lehet a hiba? Másoknál is ez van vagy mindenkinek simán fut a játék? Én már gondoltam arra is, hogy a hdd a kevés neki. Lehet be kéne ruháznom egy ssd-re? Lehet baromság de már kezd egy kicsit idegesíteni.
Szerk.: Bocs ez a kérdés nem csak neked ment de véletlenül a válaszra nyomtam ahogy nézem.
-
.LnB
titán
Nissan GT-R @ Nord Touris
Javítottam kicsit: 6:47:156Nemsoká elkapom "edward csávót" (alias subaruwrc-t)
Visszanéztem a replayemet, és szerencsére tömve tele van hibával, ha egyszer összeáll a kör akkor simán ott leszek a nyomában. Most erre gyúrok, mert az ő idejét tudom legalább. Sajnos nem tudok sokat játszani, holnap is ketten leszünk a kisfiammal, én vigyázok rá. Olyankor este se tudok játszani ha alszik, leszívja az aksimat rendesen estére -
Penge@Borisz
tag
Aranyra?
Azt hogy? Van egy versenyszám, ahol láthatóan van legalább 3-4 verda, ami jóval gyorsabb, mint amit kapunk. Vagy te setupolsz és akkor úgy már verhetőek? Mert különben tényleg nem értem, hogyan lehetne azokat lenyomni. Más játékokban azért verem a gépet keményen, it meg...
-
#70869248
törölt tag
A nagy egyenes kimarad, nem körpálya forma, hanem A-ból B-be....mint egy hegyi szakasz.
Nekem bejön ahogy írtam mert végül is csak az egyenest veszik ki azaz egy élvezeti pontot (amikor maxigázon érkezel az első (bal) kanyarba.
Viszont amikor elindulsz menni az király, az elején már megvan a sebesség gyorsan hogy az első féktáv izgalmas lehessen..(ami a körpályás Nord-n az utolsó előtti féktáv, f@sza mikor letekerted az egész Nord-t, aztán jön ez a féktáv nagy sebességről és eldobod a végén...na az tök jó)
Szal mikor megvan a Nord' lényegi része akkor átmész az időmérő ponton, és leeresztésként mész az egyenesben tét nélkül, majd kiállsz a parkolóba.
Nekem bejön. -
#70869248
törölt tag
Ki hol, nekem feeling-re jobban bejön a Tourist.
..nem beszélve arról, hogy ha rövidebb váltót használsz akkor eggyel kevesebb helyen büntet a pálya. A nagy egyenesen kívül egy helyen forog le a motor, de az 1 másodperc tiltáson.
A nagy egyenesben meg mennél 4-5 másodpercet autótól függően.
..
De nekem bejön ez a odaállok a kapuhoz és a korlátok közt ki a pályára..szeretem a körítést -
JoinR
őstag
A rank-en ott van, hogy az is a 20,8 km-esen volt futva az az idő is. Aminek a nyomvonala amúgy sztem megegyezik a tourist-tal, csak máshonnan mész fel a pályára. A lényeg, hogy nincs rajta a Nurburgring versenypálya rész.
Amúgy ha nem mentél már rajta többszáz kört, totál fölösleges nézni az időket, ekkora távon a pályaismeret rengeteget számít. Valósabb képet kapsz, ha rövidebb pályákon viszonyítasz. -
neilszab
őstag
Itt találsz magyar időket: Masters Rank
Ha te is szeretnél felkerülni, akkor kell a Rank AppEz meg a nemzetközi: RSR live timing
-
subaruwrc
félisten
-
#70869248
törölt tag
..hát nem
Régen próbálgattam már a Karrier-t, de én addig mentem amíg jól esett, aztán az egyiknél napszálltakor kell mért kört menni Silverstone-ban, azt feladtam, aztán volt olyan amit te írsz, hogy vegyes autóknál esély nem volt utolérni az elsőt, azt is kihagytam..
Inkább csináltam egyéni versenyeket, úgy válogattam össze az autókat hogy élvezzem, ezt javaslom neked is.
Vannak autók ahol az egyik gyorsabb mint a másik, de a másik féktávon van kanyarban jobb...ezeket az AI elég gatya módon kezelte le a karrier-ben.
A lényeg hogy ne frusztráld magad, nem kötelező semmi. Mehetsz online is nyugodtan. -
#70869248
törölt tag
felkészítő a multira
Az a bosszantó hogy megpróbálnak kifékezni...akkor is ha kiszaladnak a sóderágyba, amikor látod, vagy sejted hogy megpróbálja, én szűkre szoktam hagyni, és aztán hagyom had csinálja a hülyeségét...úgy sem tud íven fordulni...a kigyorsa meg szörnyen sz@r.Gigi01
Vadászd össze a javításokat -
KaraDani
addikt
Szerintem sokkal tobbet nem fog tudni a GTR 270-nel, a C7R-nek is az a vege, hiaba allitassz a valton felfele, csak lassab leszel mert ereje mar nincs amugy sem gyorsabban menni amugy sem.
En ezeket az idoket hoztam ossze tegnap setupolas nelkul, egyedul az F1 GTR valtokiosztasan allitottam ha jol emlkeszem, mert az valami elborult hosszu volt alapol Nordra.
-
nem zavar.
Nurburgringen is szabályzáson megyek egy ponton, úgy lőttem be. Többet nyerek a jobb gyorsulással, mint a nagy végsebességgel. És pont a nord ilyen, folyamatosan gyorsulsz-fékezel, szerintem jobb, ha gyorsulásra mész, és nem végsebességre. LEmans-ra persze olyan kell, ami nem darál le, de itt az a 30 sec tiltáson gurulás szerintem nem okoz akkora hátrányt, mint 6 perc folyamatosan gyorsulás-fékezés. Max 2-3 secet jelenthet.
csak a végsebességre gondolok! A váltóáttétel buzerálása mindig jó. pl nem mindegy, hogy egy kanyar után egyből váltanod kell, vagy csak 1-2 sec után. Azt pedig, hogy kanyarban válts, el kell kerülni, vagy rövidebbre, vagy hosszabra kell tenni a fokozatot, de ez már az a szint, amit mi soha nem érünk el.
Én örülök, ha nem teszem fűre a kocsit versenytempóban. Sokkal idegesebben megyek, mint a profik. Azok még cigizhetnek, sörözhetnek, 1 kézzel vezetnek, én meg küzdök, 3 kör után a tökömről is folyik a víz
-
Full gyari setup. Semmit nem allitok. Meg nem kell. Addig mig nem padlon megyek, nincs ertelme.
( nurburgring gp,m3gt2. Gyari setup, semmit sem allitottam. Megtanultam a palyat. Ez azt jelenti, hogy csukott szemmel togazon vegigszaladok rajta. Gyari setuppal stabil 2:00 korul szorok. Letoltve egy wr setupot, picit allitgatva 1:58 kozepe. De csak hotlapon, keves benzinnel... )
Nordon nem setupolok mig a gtr be nem megy 6:45 ala.
pocokxx : akko mek szerverre, 2:02-t megyek gyari setuppal, 30l uzemanyaggal.
-
Ott meg nagyokat fejlodsz. Mesz 3 kort, aztan egybol bejon 7 ala.
Merci 190-el nagyon kell vigyazni. Picit fog kerekvetot fekeznel vagy gyorsulasnal, es olyan pirulettet dob, orom nezni. 900foknal soha nem fogom meg
Szerintem az alfa 155 morbidabb, tobbet kell dolgozni vele, folyamatosan valtogatni. Merga nyomatekosabb, nem olyan idegbeteg 13000-et porgo fenevad, mint a 155. Rohadjon meg, mindketto nagyon bejon.
-
JoinR
őstag
Lehet igazad van, én elég régen próbáltam a karriert, most jobbnak tűnt, de lehet csak placebo..
(#5574) pocokxx: én vékony talpú (meg úgy alapvetően vékony) cipőben tolom, a talpa már kb tükör sima a fém pedáltól, illetve az oldalán van egy szép lyuk a sok heel'n'toe-tól.
Pár zoknit elhasználtam volna már ennyi idő alatt...de kemény is lenne a pedál zokniban, így kényelmesebb.
De egy DFGT-t vagy másik puhább pedált szerintem jobb zokniban. -
JoinR
őstag
Szerintem már jobban hagynak helyet, nem is mindig jönnek nekem, viszont előzni meg szinte egyáltalán nem kísérelnek meg. Eddig is unalmas volt a karrier mód, de azt a kevés "élményt" is kivették belőle
Mondjuk ezeket a többféle autóval egy futamon való versenyzést nem nagyon értem...gondolom azokat kell kihagyni, anélkül is el lehet érni a célt... -
KaraDani
addikt
Nyugodtan kerj abbol baj nem lehet, legalabb latod hogy mas hogy kozeliti meg a dolgot. En peldaul szoktam adni siman ha keri valaki, maximum ertelmetlen ha szinte alig allitottam valamit
Ha meg valaki nem akar adni nem fog aztan kesz, nem hiszem hogy ezert akarki leharapja a fejedet
Csak ne hidd el rogton hogy azert mert a tulajnak az jo volt es gyors vele neked is jo lesz. Volt hogy iRacingben leszedtem ket Corvette C6R GT1 setupot. Tizedre azonos idoket mentek veluk a tulajok, kozel a rekordhoz. Olyan szintu volt a kulonbseg mintha ket teljesen mas autoval mentem volna. Az egyikben szinte teljesen zart diffi volt a masikban szinte tok nyitott, emelett majd 10% nyi brake balance differencia volt koztuk es meg lehetne sorolni. A vege az volt, hogy en egyikkel se tudtam normalisan menni, mindegyik tulzas volt nekem, nehez volt vezetni oketDe az lehet hogy talalsz valakit aki szivesen megosztja es az o stilusa hasonlit a tiedhez akkor az jol johet neked. Pl az emlitett C6R-hez mindig egy srac setupjat szedtem kiindulasnak, mert egy ido utan mar tudtam hogy nekem az o beallitasi teteszenek, hiaba voltak papiron lassabbak a setupjai.
Nem hiszem hogy most ezeken a FUN gurulasokan sokat setupolna akarki is, ugyhogy lehet hogy most azert annyire nem fogsz tudni kerni/talalni. De majd idovel biztos lesznek, ha meg lesz eles bajnoksag akkor biztos. Arra hogy most probalgasd az autokat, meg szokd, boven eleg ha a valtot nagyjabol belovod, hogy a hosszu egyenesben ne tiltason porogjon vegig es kesz
Amugy lehet csak en vagyok ugy vele, de kezelhetosegre nekem eddig elegge teteszenek az AC-en a gyari setupok, nem erzem azt mint sokszor mashol hogy a default nagyon rossz.Bale_E: "DFGT-hez viszont ha jól tudom nem kompatibilis a fanatec."
Ezzel mire gondolsz? A fanatec pedal nem mukodik siman USB-vel kulon kontrollerkent? Sosem volt fanatecem, de nekem remlik olyan aki DFGT kormanyt hasznalt clubsport pedallal. A DFGT kormanya szerintem nem rossz, en magat a kormanyt siman bevallalnam a G27 helyett megint ha kene. Talan ez a legerdekesebb kerdes a ketto kozott hogy kell-e neked kuplung meg H valto? Illetve ami nalad nem all fent ezek szerint, mert ugyis cserleni akarod a G27 pedaljat modolassal eleg komoly szintre lehet emelni. (hosszabb pedalrudak, nem tudom az eredetit mert kisbaba labmeretre tervezik, illetve load cell vagy hidraulikus fek)
-
#48967168
törölt tag
Most lehet, hogy szentségtörő lesz, de szerintem ha nemrég kezdtél sim-ezni akkor ne a setupban keresd a hátrányod, hanem magadban!
Hagy a setup-olást a fenébe!
Amit az AC magától ajánl pályánként az a félprofi szint alatt bőven elég kell hogy legyen, hogy megtanult a pályákat (ez ugyanis MINDENNÉL fontosabb) meg az autó kezelését is! Hogy ráálljon a lábad a balláb fékre, hogy tudjál gázfröccsel visszaváltani H-s váltónál, hogy tudd merre kanyarog nagyjából az ideális ív...
A karrier egészen jó iskola ehhez, én is ezt nyomom és nagyon tetszik. Olyan mint egy jó versenyzősuli, szépen apránként adagolja az újabb nehézségeket és benchmarknak is megteszi az AI ideje. Ha 100%-ra veszed az erősségét és a versenyben futott leggyorsabb köröd az övétől 1mp-en belül marad akkor nagyon nem éghetsz le Online sem... (feltéve ha nem vagy favágó, de az eddigi hozzászólások alapján nem hinném).
Ha kipörgetted az Offline-t akkor meg már lesz akkora tapasztalatod, hogy pár paramétert magadra tudsz állítani. De soha nem lesz jó senki más setup-ja 100%-osan, mert olyan ez mint egy egyedileg vart zakó... A másé biztosan lötyögni fog rajtad!
-
#70869248
törölt tag
KaraDani leírta a lényeget, bele lehet gondolni többet is, de az csak rossz vért szül ha igaz ha nem, széthúzás lesz belőle.
Nem kell, saját tapasztalatom is az hogy ha másoktól szerzek setup-t (elvesztem), akkor van hogy 4-5 is kipróbálásra kerül, mire látom merre kell elindulni egy sajáttal. De sokszor más kormányszöghöz, de leginkább más stílushoz van alakítva. pl. tökre emlékszem az NR2003 GTP setupjaiban voltak olyan hátratolt fékek hogy csak néztem, nekem totál sz@r volt, nem hogy gyorsultam volna, biztonságban végig sem tudtam menni.
Mert a srác úgy vezetett hogy féktávon mellényomta a gázt azzal stabilizálta az autót.Szal még friss az 1.1 de majd szerezz be pár setup-t, és nézd meg merre próbálkozott az akiével a legjobban tudsz menni.
-
wolf033
senior tag
A fun versenyt nem szabad összehasonlítani egy ligával mert ott az emberekkel lehet csak egyszer futsz össze és soha többet. Egy ligában egy idő után már ismerősökként fogtok beszélni, versenyezni. Pl. Én Karadanit és Netoxint/nekem Neuro jobban a számra esik
ligából ismerem és már elég régóta. Tegnap is tök jól összejöttünk a Masterses szerveren de ehhez kell, hogy elindulj valamerre mert különben sose lesz senki ismerős akivel egy idő után csak úgy felmentek egy szeróra és kergetitek egymást.
-
wolf033
senior tag
A ligák nem csak versenyzésre jók hanem nagyon sokat lehet tanulni a többi pilótától. Amit egyedül mondjuk 1 évig tart megtanulni azt lehet 1 ligánál pár hónap alatt elsajátítasz. Tapasztalatból beszélek. Ha csak hotlapozni jársz a választott ligába már azzal is sokat tudsz fejlődni, hogy nem egyedül körözöl a pályán és nem mellékesen biztos kapsz sok setupot is.
-
KaraDani
addikt
Nincs ezen mit rossz szemmel nezni, ne aggodj. Aki igazan jo azt csak azert nem fogod megelozni mert megosztja a setupjat. Nem egy WR setupot osztottak meg mar iRacingen sem (egyikkel sem tudtam attol meg WR-t menni
). Az az igazsag hogy altalaban nem top pilotakent a gyors setupok letoltese sokszor tobbet art mint hasznal. Ez azert van, mert sokszor a gyors setup konnyeden jelenthet sokkal nehezebben vezetheto autot, amit aki csinalta tud kezeleni, de sok mas kicsit lassabb pilotanak az elmeletileg top WR idore alkalmas setup lassabb mint egy kicsit papiron lassabb de kezesebb setup. Ha belegondolsz meg a profi pilotak sem ugyanolyan setupot hasznalnak, elegge emberfuggo a dolog.
Az elejen amikor kezdtem rengeteg idot oltem setupolasba, aztan mire jobban megtanultam vezetni azt vettem eszre hogy mar nem. Az alap fogasokat eleg konnyen el lehet sajatitani, amivel az autot a sajad szad izere lehet kicsit varazsolni, a finomhangolas onnan mar nem szamit annyira sokat idoben, az mar csak akkor ha tenyleg nagyon teljesitmenycentrikus akar lenni az ember.
En azt javasolnam neked, hogy amellett hogy kiprobalod masok setupjait (amivel semmi baj nicns, ha eppen fekszik neked akkor szerencsed van), egy nagyon pici idot szanj ra magad is. Nem kell rengeteget, igazabol ha az auto balance-at megtanulod a sajat szad izere allitani nagy vonalakban azzal mar a top idok kornyekere lehet erni, maximum az utolso par tizedhez kellhetne a nagyon reszletes setupolas.
Tanuld meg a valtokiosztast beallitani, ez igazan egyszeru, leghosszabb egyenesre legyen jo a vege, leglassabb kanyarra legyen jo a 2. fokozat nagy vonalakban.
Aero kasztnisoknal kevesebbet szamit de gyorsan ki lehet probalni hogy egy kicsit nagyobb vagy kisebb hatso szarny hogy viselkedik.
Diffi zar, meg a rugok mukodeset megerted akkor mar be tudod allitani a szad ize szerint hogy mennire legyen alul-tulkormnanyzott az auto es igazabol ennyi eleg hogy jol erezd magad vele szerintem.
Nekem volt olyan turaautos bajnoksag rFactorban amit 1 setuppal csinaltam vegi, amit az elso verseny elott csinaltam es jol ereztem magam ugy az autoval. Utana kb csak a valtot allitottam a palyakra, es nem a mezony vegen kullogtamA setupolasnal szeretnek tul nagy jelentoseget tulajdonitani szimulatorozasnal szerintem.
-
Penge@Borisz
tag
Igazán használható setupokat nem nagyon fogsz kapni, ezt tapasztalatból mondom. Sokkal jobban félnek attól, hogy akkor oda az előnyük - mert ebben van elég nagy előnyük a kezdőkkel és nem setupolókkal szemben -, és akkor mi lesz az önbecsüléssel. Régóta mondogatom, hogy kellene setup lock opció ezekben a játékokban az online versenyeknél, de az sem tetszik sokaknak, mert nem akarnak valóban kiegyensúlyozott versenyt, mert akkor oda a "dicsőség".
-
wolf033
senior tag
Nagyon egyszerű a helyzet szerintem.
Magamból kiindulva (Én így csináltam és szerencsére találtam egy tök jó ligát annak idején) el kell menni egy ligához ahol vannak online versenyek. Kezdésnek talán elég lenne az rfactor1 is mivel még azzal megy szinte minden liga kupákat, bajnokságokat és mellette közben el kezdték használni az AC-t.
A setup talán nem is fontos az elején. Én sokszor nem is setupolok (tegnap sem setupoltam a versenyekre hanem tök alappal mentem). A pálya ismeret sokkal fontosabb mint egy jó setup. Ha nagyon setupolni akarsz akkor sem kell mindent elállítanod hanem elég az elején a tök alap dolgokat. Difi, kerékdőlés, összetartás, szárnyak és fontos, hogy a kormányt is jól be tudd magadnak állítani. Én a mai napig nem foglalkozok a lassú ki, be-gyors ki, be rugózással.
Ez a szimulátoros kör azért nem annyira zárkózott mint gondolod, a legtöbben kérés nélkül is átadják a setupot, de persze vannak akik hét pecsétes titokként őrzik és ki nem adják a kezükből de szerintem ilyenekből van a kevesebb.
Szóval keress egy ligát ahol esetleg van valami kis kupás bajnokság és szerintem nem is kéne egyből GT autókkal kezdened.
Ha kell akkor dobok olyan ligához linket privátban ami ingyenes és fut valami egyszerű kis kupa rfactorral.
-
subaruwrc
félisten
az a baj ezzel hogy adhatok neked én setupot de az rám van szabva, az én stílusomhoz,simán lehet hogy neked trágya és nem igen vagy előrébb vele.
ha tanácsolhatok valamit,inkább próbáld meg megérezni milyen állítás milyen irányba viszi a kezelhetőséget,és neked hogy fekszik jobban.
a gátlókkal meg a difivel érdemes főleg játszani ott lehet bukni vagy nyerni. sok sok teszt kör után te is érezni fogod neked mi fekszik. -
mrgreen
csendes tag
Hasonloan vagyok, amikor fiatalabb voltam boven belefert a setup keszites, mostanaban nekem is kevesebb idom jut ra. Viszont a RaceDepartment ide vonatkozo oldalan eddig mindig talaltam olyan setupot ami a gyarinal boven jobb es kiindulasi alapnak jo. Utana tenyleg 4-5-6 kor es teljesen szemelyre tudom szabni. Nyilvan a legtobb setup azokhoz a palya-auto kombokhoz van amikkel gyakrabban versenyeznek de gondolom nem a drift palyan szeretnel menni a Formula Abarth-al
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Panorámás miditorony jött a Chieftec fémjelzésével
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- BMW topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TKL formátumú, vezetékmentes "Fekete Özvegyet" dobott piacra a Razer
- További aktív témák...
- HP EliteBook 840G6 ! AKCIÓ!!! a készlet erejéig!
- Kobo Aura Edition 2 (N236) 6" háttérvilágításos kijelzővel, 4 GB-os tárhellyel - jó állapotban
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 5550 üzleti notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD WIN11
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest