- Légies iPhone halvány színei
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Netfone
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
Panky
tag
válasz
KaraDani #10530 üzenetére
A szimuláció csak akkor jöhet létre, ha a gumimolekulát mindenekelőtt lehetőség van fahordóban érlelt sebringi betondarabkához érinteni, ha ez nem történik meg, visszadobja az anyatermészet és kilaposodik a tapadásgörbe.
Ugyanitt lásd a 19. századi grafikai megoldásoknál bármi előremutatóbb egyet jelent a komolyság elvesztésével, egy igazi szimulátor ismérve, hogy minden érzékszervben képes fájdalmat okozni.
Sajna GP Legends óta a keményvonal hozzáállása nem sokat változottViccet félretéve stúdió legyen a talpán, aki ebben a közegben elnavigál. TDU-t azért nem veszik, mert szar, pedig az alapkoncepcióban szerintem rengeteg a potenciál. NFS Shift (és spirituális utódjai) borzasztó csalódások voltak, mert ott volt az a rengeteg izgalmas autó egy vezethetetlen játékban, pedig szerintem sokan lennének, akik kiélnék a bennük lakozó Stiget.
-
Adebayor
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
válasz
KaraDani #5718 üzenetére
Nah, EVO-val sikerult kipresenem egy 7:31-es idot. Egyszer el kellett vennem mert fuvet fogtam, ketszer pedig elrontottam a visszavaltast, kicsi volt a gazfroccs, es kitort az auto fara, igy ugy kellett osszeszednem. Viszont volt par resz, ahol konkretan ugy jottem at, hogy el sem hittem, hogy igy el lehet az ivet talalni.
Rajottem mitol lehet gyorsulni, bar egy kicsit munkas. differencialnal elk el szalni az ertekekkel.Mondjuk a gumit biztosas eszi ez a stilus.
Jo lenne kozosen tolni par karikat, csak igy PH-sok.
Parszor egy heten, par oracskara. Legalabb normalisak az emberek.
-
.LnB
titán
válasz
KaraDani #5619 üzenetére
Igazából nem próbáltam, csak gondoltam tud az többet egy kicsit még.
Azt szeretném megkérdezni, hogy tudnátok írni hasznos appokat amit érdemes használni, kirpóbálni?
Nagyon sokat találni a játékhoz, esetleg valami elkerülte a figyelmemet azért kérdezem.(#5621) N€T0X|N Na igen, azt tudom
(#5622) RECSKA Azt én is, az nagyon tetszik is. De ezen felül mást jelenleg nem. Spotter, radar appra gondoltam még.
-
Met
nagyúr
válasz
KaraDani #5541 üzenetére
Én is töltöttem le WR-es seteket és rohadtul nem tudtam olyan időt menni
Igazából azért szeretem ha fixed set van mert akkor az én bénaságom miatt vagyok lemaradva, ha custom set van akkor idegesít hogy nem tudom mit állítsak még a setben hogy gyorsulni tudjak.Amiért szoktam setet kéregetni hogy ne legyen olyan "billegős" az autó és gázadásra ne tolja kis a seggét.
Tehát csak egy ilyen alap stabilabb verzió. -
válasz
KaraDani #5525 üzenetére
Az a 190 bitang jó. Sokkal jobb, mint az M3, az a helyzet. Én inkább BMW párti vagyok, de azért az autóért nem rajongtam, ez meg huu. Mondjuk nekem az F1 GTR jön be legjobban a pakkból, ahogy arra számítottam is.
A Sauber egyszerűen túl sok. Az tényleg Le Mans-ba való, nem egy Nord-ra.
Azért egy P1 vs LaFerrari kombót is megnéznék.
-
Jack@l
veterán
válasz
KaraDani #5470 üzenetére
Most nem értem mért támadtok le, örülj neki hogy olyan mázlista vagy hogy 50-es pinged volt. Csomagvesztést nemtom mivel monitoroztál, mert azt kb a másik oldalon tudod csak... (játékban teleportálgatsz a másik előtt, ma is láttam pár ilyen embert szerveren)
Hidd el hogy az ország nagyobbik részében nem ilyen frankó a helyzet.
Netezni fogok mobilnettel, de multizni nem. -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4158 üzenetére
Nem akarok ellentmondani az elöző hozszólásomnak, igen is kuplunggal kell elváltani a sebességeket, ha olyan az autó, ....és ha sután jön ki akkor bizony be kell vállalni hogy csak a kanyar után fogod tudni visszatenni, vagy jóval korábban kell visszaváltani és bizony nem szimes kihegyezettséggel fogsz minden kanyarból kihozni a legtöbbet...az életben az vigasztal ilyenkor hogy nincs ember aki ezzel az autóval másként csinálná, néha át kell gurulni egy kanyaron és csak utána lehet visszatenni...érzed hogy benne maradt vagy fél másodperc ebben a kanyarban, de az áttételek így adják ki...le kell nyelni, még így is gyorsabb vagy mint ha ehhez a kanyarhoz tolod az áttételt, de a pálya más lényeges pontján többet buksz ez miatt.
...
Nem minden H&T az aminek látszik, Nem megyek az iRacing-l, régebben mentem bár nem saját előfizu alatt, de azóta megszűnt ez a lehetőségem.
biztos van ember aki ténylegesen jól csinálja és gyors is, de én kétlem.
A valódi fék taposásánál mikor mellényomod gázt visszaváltásnál nem változik akkorát a fék...a játékpedálnál fél centi emelés a féken már túl sok fékvesztéssel jár, és blippelni meg úgy kell hogy ha nem sikerül akkor a bal láb már érzésből úgy engedi rá a motorféket...mindehhez az kell hogy a szim hasonlóan a valós körülményekhez, rögtön megtoroljon minden hibát. ...és akkor itt is rákényszerülnél hogy minden H&T tökéletes legyen, vagy ha nem az akkor azok történjenek amiknek kell.
Sok videót láttam már szimes H&T-ra de azoknak a nagy része a valós videókhoz hasonló rugdosás volt a pedálokon, de a valóságban a H&T technika azért fejlődött ki, mert úgy gyorsabb tudott lenni a versenyző...a szimeknél ez extreme feeling.DE a valós autónál nincs más alternatíva(!), ezért bátorítok mindenkit a kuplunghasználatra, mert még ha nem is tökéletes, akkor is közelebb áll a szimuláláshoz mint ha eltologatod kuplung nélkül.
szerk:
Nekem mikor megnézte a körömet egy versenyszerelő annyit mondott, a lényegi részt kiemelve, hogy vagy keressek szponzort, vagy változtassak a vezetési stíluson mert saját pénzből nem fogom bírni, hiába volt jó a köridő a technikát nem lehet megerőszakolni, úgy kell gyorsan menni hogy a technikának is jó legyen, ha bizonyos dolgok túlmelegednek, akkor le kell lassulni...tehát vagy megyek ezzel a technikával négy kört gyorsan, és két kört lassan, vagy jobban csinálom az egészet...de nem gyorsabban. -
Kommy
veterán
válasz
KaraDani #3656 üzenetére
Köszönöm szépen a fáradozásaidat, nem semmi amit tud a kártya.
Eddig volt aegy q9300-asom 4GB rammal, most cseréltem le egy i7 4790-re, de maradt a VGA a r9 270X hát ég és föld lett a különbség a kettő között (igaz eddig csak pcie2 volt most van rendes ami kell a kártyának úgy néz ki).
Úgy volt, hogy beruházok egy gtx970-re is de ahogy látom az fps-eket egyenlőre feleslege, főleg 1 monitorral, ami amúgy is csak 1280x1024-et tud, inkább most monitor csere lesz a következő.
-
-
Joshi
titán
válasz
KaraDani #3575 üzenetére
Mielőtt messzemenő következtetéseket vonnánk le ti is teszteljétek le a dolgot.
Az mindenképpen furcsa hogy vannak olyan effektek amik igazából cockpit nézetben mit sem érnek de még is "futnak", alkalmazva vannak. Ezek a tükröződések, maszatolások nagyon jól néznek ki de ha bepattanok a cockpitbe akkor miért maradnak aktívak? Kunosék erről tudnak?
-
-
szacsee
nagyúr
válasz
KaraDani #3548 üzenetére
Nekem zavaróan ha a recés cucc az út szélén, de pálya válogatja. Pl Donington is elég új és itt is recés eléggé.
Bömös elejéről ne is beszéljek ha kicsit feljebb van állítva a grafika kicsit illúzió romboló, de ahogy elnézem az IR fórumot ott is sokan panaszkodnak... aztán ha megunják go NV oldalra.Viper26: Gondoltam, kis szarkazmus próbált volt lenni kunosék irányába, de még erőltetnem kellett volna magam ahogy elnézem.... a végén a :
nem véletlenül volt ott.
-
Joshi
titán
válasz
KaraDani #2941 üzenetére
Mind1 hogy attól nincs fps-ed mert nincs kihasználva a hardver vagy azért mert kevés hozzá. Szerinted melyik jobb? Szerintem egyik sem és pont erről szólna az optimalizálás ugyanis két irányú a dolog. Abban egyetértek hogy ne az Ai legyen az elsődleges de szórakozásnak teljesen jó lenne. A race07-nél is meg tudták oldani igaz hogy sohasem lesz olyan mint hús-vér emberek ellen menni.
-
Revolit
senior tag
válasz
KaraDani #1069 üzenetére
Oké, meggyőztetek
Én a "next-gen" szimulátorok közül egyikkel se játszottam, régóta nem is szimulátoroztam, legutóbb is rFactor-ral. Szóval én annyira nem tapasztaltam, hogy mennyiben is jobb egy laser scannelt pálya. De amiket felhoztatok, azok logikusak és érthetőek
-
Freiherr
őstag
válasz
KaraDani #681 üzenetére
"Élethű FOV-val sokkal jobb vezetni, szerintem nagyobb élmény (nem igazán értem a kommentet, hogy nagy fovval élvezetesebb)"
Akkor elmagyarázom neked,ha nem érted:hiába számolod te ki mértani pontossággal,hogy X távolsághoz X monitor átmérőn ennyi Fov tartozik,köze nincs a valósághoz.Azt kell nézni,hogy real life mit látsz egy kormány mögött feszítve,és ott simán nagyobb a látószöged,mintha szódásló módjára belővöd a 22-24 collos monitorhoz.
Plussz a legfontosabb,hogy kihagyod a számításból a sebességérzetért döntően felelős periférikus látást,amit egy monitoron nem lehet modellezni,mivel kb 180 fok,esetleg 3-on,de egy monitornál csak a FOV növelése pótolhatja ezt némileg,de az igazi a 3-as rendszer,hogy megközelítőleg azt az érzetet kapd mindenféle felesleges számítgatás nélkül.
-
stickermajom
addikt
válasz
KaraDani #684 üzenetére
~11 óta próbálkoztam, maradt a 85 centi környéke, 45-ös FOV-val.
Messze vagyok még az 1:40-es időktől Imolában az M3 GT2-vel, de alakul.
Egy éve játszottam talán utoljára a GTR Evo-val..
Viszont ami negatívum számomra az a natív DFGT támogatás hiánya. Beállítottam meg minden, de nálam is előjön magasabb FFB beállításnál az a fura kattogás. Nekem így egy kicsit kevés a visszajelzés, jó lenne ha ezzel csinálnának valamit. -
válasz
KaraDani #642 üzenetére
Oké, köszönöm!
Olyan nagy elvárasaim nincsenek, ha látványosat akarok arra ott a Forza.
Inkább csak szeretném tesztelni a pc-s szimulátorokat, ha már lesz egy kormányom. Csak kíváncsiságképp: milyen vga-t kéne vennem, hogy közel a full beállításokhoz elfusson 3 FHD monitoron?
-
tikshow
addikt
válasz
KaraDani #465 üzenetére
Az iRacing rendszere jó volt, csak rosszul van kalibrálva. Néhány pályán bőven a pályán vagyok, ergo a két fehér vonal között van legalább két kerék, és beadja a büntit. Pl.: Spa-ba a Kemmel után amikor a Les Combes-ba mész be, akkor ott egy GT autóval átmehetsz a kerékvetőn nyugodtan. Na most iRacingbe hozzáérsz és bünti, viszont az Eau Rouge-t meg majdhogynem át tudod vágni. Normálisan lekódolva minden jó lenne.
-
NIBI
csendes tag
válasz
KaraDani #209 üzenetére
Hát én nem tudtam összehangolni az agyammal a hardvert ez tény, ezért nem tetszett.
Máig se értem hogy lehet az jobb, mondjuk még soha senki nem tudta bizonyította, hogy jobban tudna vele fékezni.Még iR-ben sem szóval hát na.
Amúgy biztos jó, biztos frankó de nekem nem vált be.
Potival azt tudok csinálni amit tényleg akarok is. -
tikshow
addikt
válasz
KaraDani #148 üzenetére
Igen az össze-vissza súlyozás, meg motorfojtás nagyon nem jó sehol sem. Inkább legyen több osztályos bajnokság - amolyan AMLS széria vagy, mint Iracingbe HPD, Corvette, Ford GT - és akkor boldog leszek.
Ugyanez már LFS-be működött, sőt azóta is működik, mert máig a legsikeresebb szerver a cargame.nl és annak az elődje aminek sose fog eszembe jutni a neve, csak ott enyhén túlzásba estek, hogy mindent belepakoltak.
-
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #143 üzenetére
Elgondolkodtató.
Pl. az LFS nagyon-nagyon sokáig olyan volt amilyen, azzal a hanggal, azzal az autókínálattal,...és a legerősebb liga, mind elkötelezettségben, mind tudásban, és sok egyébben is...volt, de talán még mindig az, már pár éve nem figyelem annyira.Én a fejlesztők helyében letojnám, hogy mit mondanak a játékosok, ahogy leszűröm a legtöbbnek, legtöbbünknek f'ngja nincs a versenyautókról, csak megy az ilyen-olyan iránymutatás a semmire.
Ez van modder szinten is, ezért van hogy a legtöbb egy nagy nulla fizikában.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- BMW topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TKL formátumú, vezetékmentes "Fekete Özvegyet" dobott piacra a Razer
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- HP EliteBook 840G6 ! AKCIÓ!!! a készlet erejéig!
- Kobo Aura Edition 2 (N236) 6" háttérvilágításos kijelzővel, 4 GB-os tárhellyel - jó állapotban
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- Eladó megkímélt állapotban levő Apple iPhone 13 Pro Max 128GB / AKKU 84% / 12 hónap jótállás
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest