- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Légies iPhone halvány színei
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
-
Tálydi
senior tag
Nézz fel a gtr masters oldalára ott tudsz szűrni pályára és autóra is
-
neilszab
őstag
Azért azt vegyétek figyelembe, hogy sokat számít a pályahőfok, a gumihőfok és a pálya gumizottsága is, ezek mind jelentősen befolyásolják a köridőt és pár fok eltérés is már súlyos tizedeket jelenthet. Ezért érdemes feljönni a mi gyakorló szerverünkre, mert ott ezek a tényezők állandók és mindenki azonos feltételek mellett körözhet... és nyilván aki WR közeli időket megy, az nem 3 kört tesz bele...
Az ABS hiánya az öreg RSR-ben szerintem nem érdemi probléma, jó beállítással meglehetősen nehéz blokkolni a gumikat.
Ma este lesz a nyílt bemelegítő futam, örömmel látunk mindenkit!
-
tobias88888
őstag
A későbbi fékezés a fékerő beállításnak tudható be főleg, de itt a setup. RSR-nél elég nehéz elfékezni ABS nélkül is a gumikat, legalábbis GT3nál ABS nélkül sokszor könnyebb
Elől 56os fékerő van neki beállítva amihez nem árt már egy kis gyakorlat is. Én 60nál is sokszor eldobom fékezés közben az új loadcelles fékkel
-
neilszab
őstag
Egy jó kört szinte bármilyen kormánnyal össze lehet rakni, a jó technika inkább a stabilitásban és a magabiztosságban segít. Én inkább a vezetéstechnikában keresném a hiányzó másodperceket, 4 mp-t nem kaphatsz csak a MOMO miatt...
Holnap este nyílt bemelegítő futam, a gyakorló szerver meg addig is megy, gyere, próbáld ki magad!
-
neilszab
őstag
Íme az 1:51,7-es WR kör és hozzá a setup is:
Viszont ha az eredményeket és a köridőket megnézed, akkor láthatod, hogy a mezőnyben vannak profik és kezdők is, van aki nem tud bemenni 1:58 alá, tehát mindenki találhat magának ellenfelet...
A következő helyszínre Mugello-ra már megy a 0-24 mindenki számára elérhető gyakorló szerver, itt ki tudod próbálni magad, itt láthatod az aktuális köridőket, illetve most csütörtökön lesz nyílt gyakorló futam is, örömmel látunk mindenkit.
-
dino_m
senior tag
https://www.youtube.com/watch?v=r16LGIpQqBM
Csak okulásképpen!
-
Szerintem ez egy fos, legalábbis jelenleg, de nem hiszem, hogy fejlesztik. Néztem, mert a kedvenc autóm, de aki csinálta, annak nem sok fogalma volt róla (meg néhány adatot elnézve arról se, hogy AC moddolása egyáltalán hogy működik). A modell az egyetlen értelmes dolog, mert a Shift2-ből lopták és az még ma is kinéz valahogy.
-
neilszab
őstag
Nagyon jó kis videó, jó zenével és szépen összerakott képekkel
..csak az az egy gond van vele, hogy a Slow motion nem folyamatos, hanem sajnos szaggat. Ha ezt meg tudnád oldani, akkor sztem még felkapott videó is lehetne belőle!
Ja igen, meg a zenét elég agresszíven keverted fel az elején...
-
#70869248
törölt tag
A Lambo' Trofeo series kocsiját is át tudták építeni GT1-s autóra...csak az összes elektronikát újra kellett fűzni. ...és akkor úgy nem volt TC meg ABS
Igaz nagy pénz volt, és jó kemény munka, de áttolták a GT1 szabályok alá.
De ha van ABS lehetőség a kocsin és kapcsolható...és szükség van rá, akkor nyugodtan. Felesleges vesződni, mert egy versenymérnök inkább átdolgozná a féket, minthogy az autó alapbeállításit borítsa a fék kedvéért....ha az köridőben nem kifizetődő.
Nekem elsődleges hogy elhiggyem nagyjából a vezetésem, tehát ha egy autót nem tudok biztonságosan megfékezni csak az autóhoz tartozó ABS rendszer bekapcsolásával, akkor inkább bekapcsolom, mint elszálljak....féket ugye nem tudok áttervezni.
Persze a Lotus szivarnál korábban fékezek, ott hajalmosabb vagyok nagy engedményeket tenni, mert egy régi rendszert vezetek, úgy is hihető számomra, hogy nem próbálok karbontárcsás fékhatást kicsikarni egy ilyen régi ikonból. -
Az verseny autokban semmi nincs gyarilag se
Majd azért nézd meg a GT3-as kocsikat is (egyelőre ugye csak a Z4 van, de lesz SLS AMG és MP4-12C is). Azokban a TC+ABS alap.
ABS azt nem kapcsolhatod ki meg akkor se ha pro modban hasznalod a jatekot
De ki lehet (lásd fentebb ctrl+a). Csak alapból be van nyomva.
-
#70869248
törölt tag
Látod azt már nem próbáltam, visszatettem a 900°-s kormányt mert azzal olyan amit szeretek és megszoktam.
A driftpályát keresztbe-hosszába átdriftelem, de valahogy mindig elcseszem lvl 30-40 környékén
mindig...már kezd idegesíteni. Köridős menetnél semmi panaszom nincs, van autó ami nem annyira tetszik, de ami tetszik az nagyon. Szal maximál élvezet. -
#70869248
törölt tag
Feltettem a Momo-t, rFactor-ral kicsit előmelegítettem, aztán AC
háát alapon akkora rossz volt hogy megijedtem....Nem bűvöltem sokat mert bár meglepően jó időket mentem vele, és élvezettel tudtam támadni a pályát, az ellenkormányzás nem volt jó..azzal még játszani kell, és megmondom őszintén nem volt hozzá időm.
Tehát a kormányelfordulással már elégedett vagyok, de az ellenkormányzás még túl direkt az én ízlésemnek..Logitech profiler-ben nincs állítási lehetőség, gondolom az alapot adja. A játékban:
Main controls/Steering/Degrees of Rotation: 285°
Advanced/Steering settings/ Gamma: 1.80
Többi nullán.Force:
70
0
0
100
80
20fél másodpercre voltam az Imolai időmtől, ami meglepett.
Régen sokat mentem a Momo-val, tehát biztos nem ördögtől való, de az ellenkormányzásban nekem hiányzik a 540-580-s kormányfordulásom. Driftelni lehet még jobb is ezzel, de a feeling más.
Negro
próbáld ezeket a beállt, és vagy a Gamma-n játszál még, vagy ott valahol, mert látszik hogy azok valók erre. -
#70869248
törölt tag
A játékban tologasd a csúszkát, van egy Momo-m, majd holnap felteszem és kipróbálom azzal.
Jelenleg én is 900°-n használom (azaz inkább 540° a játékban meg max).
Van az utolsó lapon a kormányra vonatkozó pár csúszka, na azokkal nagyon el lehet keffenteni, indulj nulláról ott.szerk: a topik legelső oldalán van pár kép.
-
Digitman
csendes tag
Én egy Formula Force EX-el próbálkoztam anno. A kormányszöget még nagyjából sikerült megoldani úgy hogy a programban is 200 fokra állítottam. A szitálást úgy lehet kiküszöbölni (már amennyire), hogy driverben magasra állítod az FFB erősséget és a programban a Gain-t leveszed. Sok fórumot átolvastam, ott azt írták, hogy a szitálást az okozza, hogy a programban túl magasra van állítva az FFB jel erősítése. Levéve viszont az FFB hatások lesznek alig érezhetőek. Aztán váltottam egy Driving Force GT-re és elmondhatom, hogy ég és föld a különbség. Sajnos, ahogy mások is írták ebben a kategóriában a 200-270 fok kevés ahhoz, hogy precízen lehessen irányítani az autót.
-
Ant@
senior tag
Ugyan ez a probléma nálam is Logitech Formula EX-el. Nem sikerült megoldani. Hiába lehet állítani a steering lockot a menüben, egész egyszerűen rosszul skálázódik a kormányelfordulás. A logitech proflier sem segített. A steam fórumát tele írták a 270 foknál kisebb elfordulású kormányokat használók. Szóval tudnak a problémáról és valószínüleg dolgoznak rajta. Remélhetőleg lesz rá megoldás valamelyik updattel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- EAFC 25
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- Milyen processzort vegyek?
- OLED monitor topik
- További aktív témák...
- Asztali PC , i7 6700K , 1080 Ti 11GB , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 500GB HDD
- Asztali PC , R5 8400F , RTX 3070 , 32GB DDR5 , 500GB NVME , 2TB HDD
- Legion Go 1TB
- Lenovo LOQ 15IRX9 - i5 13450HX, 16GB, RTX 4060 8G, 1TB M.2 (Gari: 2027.03.11.)
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest