- Android szakmai topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ant@
senior tag
Ugyan ez a probléma nálam is Logitech Formula EX-el. Nem sikerült megoldani. Hiába lehet állítani a steering lockot a menüben, egész egyszerűen rosszul skálázódik a kormányelfordulás. A logitech proflier sem segített. A steam fórumát tele írták a 270 foknál kisebb elfordulású kormányokat használók. Szóval tudnak a problémáról és valószínüleg dolgoznak rajta. Remélhetőleg lesz rá megoldás valamelyik updattel.
-
Digitman
csendes tag
Én egy Formula Force EX-el próbálkoztam anno. A kormányszöget még nagyjából sikerült megoldani úgy hogy a programban is 200 fokra állítottam. A szitálást úgy lehet kiküszöbölni (már amennyire), hogy driverben magasra állítod az FFB erősséget és a programban a Gain-t leveszed. Sok fórumot átolvastam, ott azt írták, hogy a szitálást az okozza, hogy a programban túl magasra van állítva az FFB jel erősítése. Levéve viszont az FFB hatások lesznek alig érezhetőek. Aztán váltottam egy Driving Force GT-re és elmondhatom, hogy ég és föld a különbség. Sajnos, ahogy mások is írták ebben a kategóriában a 200-270 fok kevés ahhoz, hogy precízen lehessen irányítani az autót.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
A játékban tologasd a csúszkát, van egy Momo-m, majd holnap felteszem és kipróbálom azzal.
Jelenleg én is 900°-n használom (azaz inkább 540° a játékban meg max).
Van az utolsó lapon a kormányra vonatkozó pár csúszka, na azokkal nagyon el lehet keffenteni, indulj nulláról ott.szerk: a topik legelső oldalán van pár kép.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Feltettem a Momo-t, rFactor-ral kicsit előmelegítettem, aztán AC
háát alapon akkora rossz volt hogy megijedtem....Nem bűvöltem sokat mert bár meglepően jó időket mentem vele, és élvezettel tudtam támadni a pályát, az ellenkormányzás nem volt jó..azzal még játszani kell, és megmondom őszintén nem volt hozzá időm.
Tehát a kormányelfordulással már elégedett vagyok, de az ellenkormányzás még túl direkt az én ízlésemnek..Logitech profiler-ben nincs állítási lehetőség, gondolom az alapot adja. A játékban:
Main controls/Steering/Degrees of Rotation: 285°
Advanced/Steering settings/ Gamma: 1.80
Többi nullán.Force:
70
0
0
100
80
20fél másodpercre voltam az Imolai időmtől, ami meglepett.
Régen sokat mentem a Momo-val, tehát biztos nem ördögtől való, de az ellenkormányzásban nekem hiányzik a 540-580-s kormányfordulásom. Driftelni lehet még jobb is ezzel, de a feeling más.
Negro
próbáld ezeket a beállt, és vagy a Gamma-n játszál még, vagy ott valahol, mert látszik hogy azok valók erre.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Látod azt már nem próbáltam, visszatettem a 900°-s kormányt mert azzal olyan amit szeretek és megszoktam.
A driftpályát keresztbe-hosszába átdriftelem, de valahogy mindig elcseszem lvl 30-40 környékén
mindig...már kezd idegesíteni. Köridős menetnél semmi panaszom nincs, van autó ami nem annyira tetszik, de ami tetszik az nagyon. Szal maximál élvezet. -
N€T0X|N
őstag
Az verseny autokban semmi nincs gyarilag se
Majd azért nézd meg a GT3-as kocsikat is (egyelőre ugye csak a Z4 van, de lesz SLS AMG és MP4-12C is). Azokban a TC+ABS alap.
ABS azt nem kapcsolhatod ki meg akkor se ha pro modban hasznalod a jatekot
De ki lehet (lásd fentebb ctrl+a). Csak alapból be van nyomva.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
raczger
őstag
-
#70869248
törölt tag
A Lambo' Trofeo series kocsiját is át tudták építeni GT1-s autóra...csak az összes elektronikát újra kellett fűzni. ...és akkor úgy nem volt TC meg ABS
Igaz nagy pénz volt, és jó kemény munka, de áttolták a GT1 szabályok alá.
De ha van ABS lehetőség a kocsin és kapcsolható...és szükség van rá, akkor nyugodtan. Felesleges vesződni, mert egy versenymérnök inkább átdolgozná a féket, minthogy az autó alapbeállításit borítsa a fék kedvéért....ha az köridőben nem kifizetődő.
Nekem elsődleges hogy elhiggyem nagyjából a vezetésem, tehát ha egy autót nem tudok biztonságosan megfékezni csak az autóhoz tartozó ABS rendszer bekapcsolásával, akkor inkább bekapcsolom, mint elszálljak....féket ugye nem tudok áttervezni.
Persze a Lotus szivarnál korábban fékezek, ott hajalmosabb vagyok nagy engedményeket tenni, mert egy régi rendszert vezetek, úgy is hihető számomra, hogy nem próbálok karbontárcsás fékhatást kicsikarni egy ilyen régi ikonból.[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
Nagyon jó kis videó, jó zenével és szépen összerakott képekkel ..csak az az egy gond van vele, hogy a Slow motion nem folyamatos, hanem sajnos szaggat. Ha ezt meg tudnád oldani, akkor sztem még felkapott videó is lehetne belőle!
Ja igen, meg a zenét elég agresszíven keverted fel az elején...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
N€T0X|N
őstag
Szerintem ez egy fos, legalábbis jelenleg, de nem hiszem, hogy fejlesztik. Néztem, mert a kedvenc autóm, de aki csinálta, annak nem sok fogalma volt róla (meg néhány adatot elnézve arról se, hogy AC moddolása egyáltalán hogy működik). A modell az egyetlen értelmes dolog, mert a Shift2-ből lopták és az még ma is kinéz valahogy.
Sent from my keyBoard
-
dino_m
senior tag
https://www.youtube.com/watch?v=r16LGIpQqBM
Csak okulásképpen!
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
szekto
aktív tag
Nyilván, csak amikor itt-ott megjelentetnek szánt szándékkal 1-2 képet/videót, hogy elhúzzák a mézesmadzagot az ember orra előtt, azért az már genya dolog.
Gigabyte B450M-DS3H // AMD Ryzen 5 2600 // 2*8 GB Kingston FURY DDR4 2666 MHz // Gigabyte RTX 2060 Gaming OC 6 GB // 1*Kingston FURY Renegade 500 GB nVME M.2 SSD // 500 GB + 1 TB WD Blue HDD
-
neilszab
őstag
Íme az 1:51,7-es WR kör és hozzá a setup is:
Viszont ha az eredményeket és a köridőket megnézed, akkor láthatod, hogy a mezőnyben vannak profik és kezdők is, van aki nem tud bemenni 1:58 alá, tehát mindenki találhat magának ellenfelet...
A következő helyszínre Mugello-ra már megy a 0-24 mindenki számára elérhető gyakorló szerver, itt ki tudod próbálni magad, itt láthatod az aktuális köridőket, illetve most csütörtökön lesz nyílt gyakorló futam is, örömmel látunk mindenkit.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Egy jó kört szinte bármilyen kormánnyal össze lehet rakni, a jó technika inkább a stabilitásban és a magabiztosságban segít. Én inkább a vezetéstechnikában keresném a hiányzó másodperceket, 4 mp-t nem kaphatsz csak a MOMO miatt...
Holnap este nyílt bemelegítő futam, a gyakorló szerver meg addig is megy, gyere, próbáld ki magad!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
tobias88888
őstag
A későbbi fékezés a fékerő beállításnak tudható be főleg, de itt a setup. RSR-nél elég nehéz elfékezni ABS nélkül is a gumikat, legalábbis GT3nál ABS nélkül sokszor könnyebb
Elől 56os fékerő van neki beállítva amihez nem árt már egy kis gyakorlat is. Én 60nál is sokszor eldobom fékezés közben az új loadcelles fékkel
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
Azért azt vegyétek figyelembe, hogy sokat számít a pályahőfok, a gumihőfok és a pálya gumizottsága is, ezek mind jelentősen befolyásolják a köridőt és pár fok eltérés is már súlyos tizedeket jelenthet. Ezért érdemes feljönni a mi gyakorló szerverünkre, mert ott ezek a tényezők állandók és mindenki azonos feltételek mellett körözhet... és nyilván aki WR közeli időket megy, az nem 3 kört tesz bele...
Az ABS hiánya az öreg RSR-ben szerintem nem érdemi probléma, jó beállítással meglehetősen nehéz blokkolni a gumikat.
Ma este lesz a nyílt bemelegítő futam, örömmel látunk mindenkit!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Tálydi
senior tag
Nézz fel a gtr masters oldalára ott tudsz szűrni pályára és autóra is
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- BestBuy ruhás topik
- Háztartási gépek
- Eredeti játékok OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...