- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Netfone
- Légies iPhone halvány színei
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoolsNOS
veterán
válasz
subaruwrc #10548 üzenetére
3000+ km-em van a pályában, tehát az első 100 már megvan
Asszon azzal nyaggat mindig, hogy miért nem megyek más pályán
A baj az, hogy szeretem próbálgatni az autókat, van pár kedvenc, de mostanában online megyek és nagyon sok autóból lehet választani.
Köszi, kipróbálom a beállítást. -
Kean_Sorbo
őstag
válasz
subaruwrc #10202 üzenetére
Én már belefáradtam az ACC-ba setup ügyileg. Már nem tudom hány órát öltem bele a jó autó beállításokba. Az ezelőtti verzióban olyan setupot lőttem a Porsche-nak, hogy 3 órás futamokat minden gond nélkül küldtem le. Azon a pár online versenyen is elég jól szerepeltem amin elindultam.
Most megint változtattak a fizikán, és az addigi stabil autót most nem tudom az úton tartani.
A tököm tele van van vele. Ez már a harmadik ilyen drasztikus változtatás.Úgyhogy én elengedtem ezt a szenvedést. Most megint olyan az egész mint a takony.
Itt meg a Super Gt 500-as autókkal most jól elvagyok.Szóval most itt taposom a 3-4 órás versenyeket, teljes megelégedéssel.
-
GalaHU
addikt
-
-
guftabi96
addikt
válasz
subaruwrc #9741 üzenetére
Június után én is most ültem le újra körözni egy kicsit.
Tusi_
CSM? Teljes verzió?
Nem teljesen értem, hogy mire gondolsz.
Ha a CSP-re, akkor abból tudtommal nincs fizetős verzió. Ha pedig a CM-re, akkor az csak egy indító, nem nagyon kellene vele bugoknak előfordulnia. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
subaruwrc #9632 üzenetére
Erősebb és jobb is mint az eredeti Kunos tartalom (teljes külső és részleges belső 3D modell módosítások az eredeti Kunos Supra-hoz képest, valamint egyedi fizikai csomag specifikusan ehhez az autóhoz - a Ridox kit, pedig egy, a valóságban is létező aftermarket Supra csomag), a PBR kompatibilitásról nem is beszélve (a linkelt oldalon vannak interaktív képek, ahol megnézheted mit tud a funkció, ha esetleg a PBR újdonság lenne).
-
-
Chapel
addikt
válasz
subaruwrc #9615 üzenetére
Nem arra a holttérre gondoltam hanem a kormány holtterére.Rosszul fogalmaztam holtjátékra gondoltam
Iszonyú érzékeny, így meg pláne, a legkisebb mozdulatra reagál, elsőre a az érzékenységet sem leltem, de hát bele kell ásnom magam. Vissza kell rázodnom a szim világába. -
-
-
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
subaruwrc #9403 üzenetére
A gyári elég szerény menü helyett első lépésként Content Manager kell, van belőle ingyenesen a Lite verzió, pár eurós paypal donationért cserébe pedig a teljes (én az utóbbit ajánlom). Rengeteg mindent tud, amibe most nem is mennék bele, de a Content Manager felületén belül tudod letölteni a Custom Shader Patch névre hallgató remek kiegészítőt.
Utolsó lépésként még a SOL-ra lesz szükséged.Szerk.: Majdnem kimaradt, de még BLM Lights.
-
subaruwrc
félisten
-
válasz
subaruwrc #9044 üzenetére
Nem feltétlenül neked ajánlom, gondolom Te hasonlóan lecsupaszított Win rendszerrel játszol, mint amit tuningoláskor használsz, de másnak hátha segít. Nekem megszűntek az apróbb akadások, nem mondom kicsit macerás végig csinálni de megéri, igaz csak akkor ha másra nem nagyon használod a gépet csak játékra
Papp Ati csinált egy videót az összefoglalóban benne van minden forrás anyag is, (azt most ne nézzük ő mivel játszik)
-
neilszab
őstag
válasz
subaruwrc #8539 üzenetére
A való életben is folyamatosan változik minden, sosem ugyan olyan ugyan az a pálya, változnak a gumikeverékek, az autó alkatrészei, stb... az egész autósport alapvetően a változásokhoz való folyamatos alkalmazkodásról szól.
Illetve biztos az lenne a jó, ami régen volt, hogy kiadtak vmit, amire azt mondták, hogy készen van, aztán utána soha többet nem nyúltak hozzá? Megjegyzem, hogy olyan állapot soha sincs, hogy egy modell "készen" van, mindig lehet tovább finomítani.
-
guftabi96
addikt
válasz
subaruwrc #8266 üzenetére
Nincs dátum.
Marco Massarutto Facebook oldala
Viszont annyit írt kommentben, hogy további 14 autó van készülőben. -
HollyBoni
veterán
válasz
subaruwrc #7606 üzenetére
Ezt a videó sorozatot valamikor régebben már végig néztem.
Mondjuk variable geometry turbókról alig tudok valamit szóval lehet tényleg 2000-nél már termel. Azt persze tudom hogyan működik, csak hogy mennyivel előbb pörög fel azt nem nagyon. Ki kell próbálni élőben.
Nincs valami mod amivel az összes kocsira tudok slick gumit rakni?
-
HollyBoni
veterán
válasz
subaruwrc #7593 üzenetére
Most kipróbáltam és 2000-nél már max turbónyomás, kicsit túloztam.
Nekem ez még mindig picit furának tűnik. De lehet tényleg varázsló és élőben ilyen, ki tudja. Bár gondolom a moddernek sincs semmi valós adata szóval csak hasraütésszerűen kitalálta. Ezért nem szeretem a modokat szimulátoroknál.
5L az oké hogy nagynak tűnik dízel Astrához képest, de azért 1300 lóerőhöz akkora turbók kellenek mint a fejem.
-
-
AMD_ok
őstag
válasz
subaruwrc #7274 üzenetére
Nalam is jelentkezett a dolog, mondjuk nem Nordon mentem, hanem a Porsche moddal, Silverstone-on, ahol eloszor 2-3 mp-el rosszabb koroket futottam. 2 oramba telt, mire elertem vert izzadva a regi koridomet, ill picit meg is javitottam, de a regiben biztos volt meg 1,5-2 sec....(tehat osszessegeben en is lassultam, viszont a gumifizika nekem jobban tetszik)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
subaruwrc #7004 üzenetére
Mondjuk sok mindent nem értek..
Miért nem képes be "emulálni" a régi "kiegészítőket"?
Ha már ennyire komolyan bele kellett nyúlni az eredeti szetáppba?!
Ennek a játéknak mint sok hasonlónak az egyik éltető eleme a MOD.. ha nincs mod meg vagy halva, mindenki ráun egyszer, aztán lesz egy jobb ami kiüti a sorból.Másik amit nem értek, a másik oldalról megközelítve, hogy szerény véleményem szerint, ez az a jelenleg futó talán legjobb szimulátor, kérdés nélkül, lehet hogy van olyan helyzet amiben az rfactor vagy egyéb játék jobb szimulátor, de mindent össze-eresztve azért ez mutat valamit. És ellenben a modok mennyisége, minősége, annyira alul marad hogy az valami elképesztő, az nxs mod úgy jött ki mintha legalábbis egy half life 2 episodot vártunk volna.
Ennek ellenére, jött az 1.1 most az 1.2 nél járunk, nem fut a mod. Hoppá, és nem is fog (?). Egy sehonnani német játék, amiről a gamestar 1 odalt adott le az újságban, ott is mélyen alápontozva, beszélek itt a world racing 2 ről, a mai napig jelennek meg a games.reveur.de -n modok, 10 éves játékról van szó, ami hónapok alatt az ezer forintos ezt vedd meg kategóriába sűlyedt le, lehet hogy nem olyan jók, nincs velük annyi munka, de 10 év, és még mindig foglalkoznak vele. Kicsit elszomorít hogy ennél a játéknál nem látom ezt a rajongást. Pedig megérdemelné.
-
Kommy
veterán
válasz
subaruwrc #6947 üzenetére
1.2.2
- Fixed acd files reading wrong values creating problems with 4WD (possibly other cars)
- Corrected Nissan GT-R Nismo fuel tank capacity
- Corrected Nissan GT-R Nismo auto clutch assist engadgement
- Corrected Nissan GT-R Nismo weight figure on Interface spech data description (does not affect physics)
- Corrected Nissan GT-R Nismo skins' names.
- Added skin template for Audi Sport quattro
- Improved Audi Sport quattro skins
- Fixed Alfa Giulietta argento skin
- Fixed BMW Z4 red skin
- Corrected low fuel consumption for Lamborghini Miura, adjusted for the rest of the bonus pack cars
- Corrected Audi Sport quattro S1 turbo pressure dial
- Added DAMPER_MIN_LEVEL in assetto_corsa.ini to allow for some residual FF damping once the car is moving (default is 0)
- Small tweak to relaxation length variation vs tyre load
- Corrected Abarth 500 and S1 semislicks tyre heating and small corrections in alignment and bumpstops
- Fixed ghost car
- Corrected Alfa Romeo 155 DTM setup antiroll bar missing, plus some minor adjustments in suspension geometry and differentials
- Added ksBrakeDisc shader to allow modders to implement glowing brakes
- Removed log messages for Python function "getTexture" because some python app dev thought: "Hey, what a nice function! I will call it every frame instead of caching the result" resulting in >60mb logs and stuttering and 10 years less in the life expectance of the AC support guys -
neilszab
őstag
válasz
subaruwrc #6757 üzenetére
Hát egy FunRace-en nem nagyon tudunk felelősséget vállalni senkiért, max abban bízhatunk, hogy a normálisabbja látogat el a futamokra és full hülyék meg nem találnak meg minket..
Mindenesetre összességében nekem eddig meglepően jók a tapasztalataim, és persze vannak rendszeresen balesetek, de szerencsére nagy anyázások és teljesen elborult emberek nem nagyon szoktak és így általában azért bőven pozitív a mérleg nyelve. Egy több futamból álló kupasorozaton viszont már van lehetőség arra, hogy kicsit megismerjék egymást az emberek és némileg összeszokjon a mezőny, valamint nekünk szervezői oldalról is van már esélyünk megnevelni kicsit a rendbontókat, feltéve ha a résztvevők jelzik felénk hogy kivel vannak problémák. Ezért is érdemes ezekre a futamokra is ellátogatni, nem kell feltétlenül rá több hetet készülni és a dobogóért harcba szállni, az is bőven elég cél lehet, hogy csak egy jót versenyezzen az ember.
Persze a legdurvább élmény mindig az, ha olyan mezőnnyel mész, ahol már név szerint mindenkit ismersz hónapok - vagy akár évek - óta és pontosan tudod, hogy kitől mire számíthatsz, milyen a stílusa és mit lehet megcsinálni és mit nem. És itt már a mentális hadviselés is bejön a képbe, ha ismered a másik gyengéit, ami egy igen izgalmas plusz faktort jelent a versenyzésben...
Egyszóval a mondani valóm lényege, hogy még akkor érdemes rendszeresen becsatlakozni valahova, ha nincs hozzá elegendő ideje/tudása/tehetsége az embernek, hogy legyen esélye a jó eredményre, mert egy jót versenyezni a mezőny második felében is ugyan úgy lehet...
-
#70869248
törölt tag
válasz
subaruwrc #6751 üzenetére
fura dolog ez, tegnap ezen gondolkoztam miközben írtam...valaki baírta chat-be hogy mennyire dodzsemeznek a hátsók.
Szal én 'hátsó' voltam...az elsőre futottam qual-t, de nemrég gépet frissítettem (2magAMD ddr2-s rendszer->4magIntel ddr3) =újratelepítés=semmi setup.
rutin sem, mert szinte csak ladáztam ha AC.
Második futamon direkt nem futottam qual-t, mindkétszer hátul voltam, és beszarás mennyire kell figyelni, mert ha biztonságira veszed akkor hátul tolnak meg, ha nem veszed biztonságira akkor az előtted lévő veheti arra, meg ezer más dolog...ahogy az életben is ha valaki a darálóból rajtol.
Sokkal több lehetőség van a hibázásra, könnyű ledodzsemezni a másikat. Én is benne voltam egy elsőkanyarosban, oldalról kaptam a kocct és láttam hogy a másik járt pórul (fél kerékkel a fűvön próbált beférni), aztán kétszer okoztam balesetet, mert pár emberen kívül ismeretlen volt a mezőny (vagy polgári nevükön nem tudtam hova tenni), egyszer meglassultak előttem amire nem tudtam reagálni mert pont a seggében voltam jobb kigyorsra gyurva. Utána meg a pálya végefelé a kettős balos (Imola) lejtős féktávján túl korán vette a féket, és én meg túlnyomtam-blokkolt-megtoltam.
..
Pedig nem tartom magam kugligolyónak, de ha nem ismerem a többieket, akkor nem tudom belőni a tempójukat, illetve hátul rajtolni nagyobb rizikó.
Laccoo-t, pl tudtam hova tenni, még úgy is hogy régen mentünk és akkor is GT3-ban.
Nem is volt gond.
Szal ismeretlen mezőnyben, nagy mezőnyben, hátulról feljönni nem gyenge, nem uaz mint elől menni, és az ismert elsőkkel vívni, őket tudod mire tenni, féket, tempót -
neilszab
őstag
válasz
subaruwrc #6751 üzenetére
Persze, balesetek mindig vannak a legkomolyabb mezőnyben is, de ha megnézed ezek javarészt nem eszetlenségből alakulnak ki, hanem mert szimplán vki hibázik. A replay-t visszanézve sokszor kiderül, hogy nem is volt akkora f... a másik, mint azt első indulatból gondoltuk...
Illetve ott van az óvás topik is az ilyen esetekre és az oda nem illető egyének kiszűrésére, az meg már a Ti felelősségetek, hogy ezt mennyire használjátok.
Például nem látom, hogy Nord-ra bármit is bejelentettél volna, hogy vki esetleg inkorrekt lett volna veled, pedig ezért van. De ha te nem szólsz nekünk, akkor soha nem fog rá fény derülni és nem tudok mi se szólni az illetőnek, aki így meg nem fog tanulni az esetből a jövőre nézve..
-
válasz
subaruwrc #6386 üzenetére
Áh, nagyon jól mentél. Én legalább annyit, vagy többet küzdöttem vele, hogy úton tartsam. Az a szép, hogy nekem egy durva leszorítóerős setupom volt, ezért az Eau-Rouge-ban nagyon figyelnem kellett, mert szinte a rendszámodon fordultam ha mögötted voltam
Szívesen néznék replayt róla, szép csaták voltak
RECSKA: Az elég szép eredmény azért!
-
válasz
subaruwrc #6383 üzenetére
Ott voltam én is tegnap, nem volt semmi kordában tartani azt a gépet.
Azt hiszem mi elég sokszor találkoztunk, 3-5. helyről rajtoltam általában (Nagy Viktor in-game nevem). Emlékeim szerint a célegyenes ráfordítónál téged próbáltalak kívül, belül, mindenhonnan legyűrni.
(azért remélem még szabályos voltam
)
-
válasz
subaruwrc #6381 üzenetére
GTR Masters lesz az valószínűleg, ott vannak 2:16-os idők és "nagyok" még el se kezdtek igazán gyakorolni.
-
válasz
subaruwrc #6379 üzenetére
Span a c7r a kedvencem, mugellon z4 gt3, nurburgringen pedig m3gt2...
De furcsa, mert 2:20 elejet meg a m3gt2vel span, a corvettel meg 2:19 eleje. Nissan meg 2:20 kozepe... ellenben a gt3 z4 mar csak 2:23 valamennyi...
Corvettel meglenne a 2:17-es ido, de elveszi a kort mindig...
Szigoruan tc es abs off...
-
válasz
subaruwrc #6377 üzenetére
Span szoktam jatszani, meg mugellon... az elsokhoz kepest nagyon le vok maradva.. de azert a vegere oda szoktam erni, mert a gyorsaknak hamar elfogy a gumija... 2:19 elejevel kozepmezony se vagyok span, nurnburgringen 1:58 vegevel 14. Helyre ertem oda idomeron. Kicsi vagyok en ezekhez, de nem az eredmenyert jatszom...
-
wolf033
senior tag
válasz
subaruwrc #6249 üzenetére
És akkor mit lenne érdemes venni? Nekem elsődleges szempont az AC mert ha ez elfut a gépemen zökkenés mentesen(most is megy csak néha-néha megakad egy pillanatra és ez egy kicsit zavar) akkor szinte minden más gamma is. Jöhet privátban is ha nem akarjuk nagyon szét offolni a fórumot bár akár még egy kicsit ide is tartozik a téma.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP EliteBook 840G6 ! AKCIÓ!!! a készlet erejéig!
- Kobo Aura Edition 2 (N236) 6" háttérvilágításos kijelzővel, 4 GB-os tárhellyel - jó állapotban
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest