- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iOS alkalmazások
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Légies iPhone halvány színei
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Yettel topik
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- 8300 mAh, maradhat?
- Android szakmai topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BandiT85
aktív tag
válasz
MPowerPH #6438 üzenetére
Próbáld meg valami egyszerűbb pályán, tényleg van hogy "bepattog", "belibbeg", de ettől eltekintve nagyon jó vezetni, nekem az egyik kedvenc autóm. Nordon végigmenni nekem egy sima Sls Amg-vel sokkal nehezebb (ami szintén nagy kedvenc), mint a 458 S3-mal, persze segítségek nélkül, csak ABS.
-
#70869248
törölt tag
-
Jack@l
veterán
válasz
MPowerPH #6413 üzenetére
Tudom hogy sokmindent számol, de valahogy mégse volt az igazi az érzés, se sebességérzet, se tapadás. A kocsik olyan élettelennek, egyhangúnak tűntek. (kb 1,5 éve néztem utoljára, "megjelenés" környékén). Ez az ami AC-ben meg megvan, persze a gumifizika itt-ott sztem sántít, de mégis valahogy sokkal hihetőbbnek tűnik.
@SityiSXT: van egy sanda gyanum hogy a szimulátoros keménymag nem fog pcarsal tobzódni esténként, vagy ligák versenyeket kiírni rá... A többit már megbeszéltük, van az a pénz, a Te pénzedből.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #6413 üzenetére
Sztem az rF2-vel elmentek a rossz irányba, hiába számol sok mindent, az autók kezelése nem jó, túlzásba vitték az egészet. Fontosabb lett a sok számolás mint a végeredmény. Ideális körülmények között még elmegy, bár messze nem AC, de amíg nincs ideális tapadás addig kb. a GTR szint....még az első rész.
Az FWD autók és a Formula autók elég jók, az utóbbi mindig ennek a szimvonalnak az erőssége volt, az aero tapadásból autózás.
Valamelyik nap 50-60 kört rF2-t hajtottam, aztán beültem az AC-ba felmentem a Masters szerverre Spa-ba a DTM Bmw-vel, és kegyetlen szenvedtem, Szvsz a jóval egyszerűbb az rF2-ben autózni mint az AC-ban. -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #6337 üzenetére
Kipróbáltam rF2 alatt, uez van.
Nálam profiler-ben 900°, az rF2 menüben a vehicle set ben van pipálva, így lát a Megane-ban 600valamennyi fokos kormányelforgást használ, a pályán pedig ki tudom forgatni a kormányt 900°-ig, egyedül annyi történik, külső nézetből megnézve hogy maximális kerékelfordulás után ugrik egyet a kormánykerék, és utána forogja ki a feleslegest.
Leírhatnád hogy használod mert kipróbálnám milyen mikor blokkolja a kormányelfordulást a beállított szögnél. -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #6337 üzenetére
Jobban jársz, ha kevesebbet forgatsz, de időben.
Minnél hamarabb érzed a megcsúszást, annál kevesebbet kell ellenforgatni...és ha nagyon gyorsan csinálod akkor extrém gyorsan is mehetsz.
Szintén tapasztalatból mondom, hogy ha koppig tekered a kormányt akkor már vége. Korrigálásnak az teljesen rossz megoldás.
Én régebben mókoltattam a csapdőlést, mert szlalomban nem tudtam egyszerűen időben vissza fordulni, széria csapdőlésen nem pörög vissza olyan gyorsan a kormány.
Driftben és szlalomban hasznos, korrigálásra viszont minél többet tekersz annál nagyobb bukta lesz belőle.
..hóban lazulás az teljesen más műfaj, ott könnyen el tudom képzelni hogy koppig tekert kerékkel egyensúlyozol.
Mindjárt megnézem rF2-ben, mert nekem ilyenek fel sem tűntek eddig. -
JoinR
őstag
válasz
MPowerPH #6337 üzenetére
Hasonlítsd össze az utcai futóművet és gumit a versenycuccokkal...ha egy GT autóban vagy akármelyik open wheeler-ben koppig kell tekerni a kormányt, már régen rossz. De a fenti videó külön jó példa, hogy fölösleges koppra tekerni, mert egyszerűen nincs idő visszahúzni (ekkora áttételt meg hajókormányt főleg)...a 2. kalácsfonás ugyanakkora volt, mint az első, a lendületvesztésnek nagyban köszönheti, hogy megfogta.
-
neilszab
őstag
válasz
MPowerPH #6333 üzenetére
Sejtettem, de ez azért már az extrém drift kategória sztem, ha ennyire ki kell tekerni a kormányt egy GT, vagy formula autó esetében. Abba sem vagyok biztos, hogy ilyen mértékű korrekció egyáltalán indokolt lehet-e egy ilyen autóban, vagy az már bőven a menthetetlen kategória..
A legkisebb mértékben sem szeretnélek megbántani, vagy megkérdőjelezni a tudásod, de az esetleg nem lehet, hogy inkább valamilyen vezetéstechnikai hiba áll a dolog hátterében?
-
neilszab
őstag
válasz
MPowerPH #6321 üzenetére
Értem a problémád, csak a szituációt nem igazán tudom elképzelni, hogy mikor futsz ebbe bele? Egy formula autóban mikor forgatsz "véletlenül" 600 fokot, GT-ben 900-at?
Minden autó kormányának max elfordulása bőven a használati tartományon felül van... szóval hacsak nem vmi extrém drifter vagy, vagy az Y fordulót gyakorlod az Lotus Exos-ban, akkor nekem nem világos hol máshol jöhet ez elő, hogy "túlforgatod"?
(nekem kekeckedés, tényleg érdekel...
)
-
vlevi
nagyúr
válasz
MPowerPH #6319 üzenetére
Én is ugy olvastam, hogy az AC igy kezeli. Forgathatod 900°-ig egy formaauto kormanyat az ac-ban, de a kerekelfordulas csak annyi lesz maximu, amennyi a valosagban. Nem tudom, hogy ez azota valtozott-e, de akorabban tenyleg igy volt.
Tényleg zavaro, foleg, ha ilyen nagy a kulonbseg a valosagoshoz kepest. Shelby cobranal senki nem veszi eszre
-
neilszab
őstag
válasz
MPowerPH #6317 üzenetére
Pedig ezt csinálja, nem kell a csúszkához nyúlnod. Minden autót kormányát addig lehet csak forgatni, amíg a valóságban is, ha a driverben és az AC menüben is 900 fokot állítasz...
Kieg: a kezedben lévő kormányt ugyan lehet tovább csavarni, csak nincs értelme, mert a virtuális a limitnél felkoppan.
-
JoinR
őstag
válasz
MPowerPH #6185 üzenetére
1s a 2. szektoridejéhez képest van, szóval akár lehet benne 2x annyi is
20 alá be lehet menni 100% tapadáson (az alapján, ha a prekvalos idődhöz viszonyítjuk az élbolyt, nem tudom mennyit adtál bele ott)Jó volt ez a Norbis futam, bár továbbra se lesz ez a pálya a kedvencem. Köszi a szervezést
-
válasz
MPowerPH #6164 üzenetére
Az korrekt idő. Nem szoktam az endun menni, így az első szektor eléggé homály. Kipróbáltam és lett egy 39 belőle (soft).
Ezt az autót amúgy utálom, konkrétan. A GX bár nehezebb, az sokkal értelmesebben viselkedik. Nem kóvályog össze-vissza az eleje. Azt a GTC-nél sehogy nem tudtam megszüntetni, amikor próbálgattam.
-
vlevi
nagyúr
válasz
MPowerPH #6158 üzenetére
Én próbáltam "biztonsági" kört menni, hogy legalább körbeérjek anélkül, hogy elvenné a kört
Egyik kanyart sem vettem határon, a kerékvetőket jó messzire elkerülöm, mert azt, ahogy megdobják az autót, nagyon nem tudom kezelni.Amúgy az AC nem tud olyat, hogy másik ghostot töltsek be? pCarsban például be tudok tölteni tetszőleges ghostot, akár a netről is, és pluszba hozzáadni az aktuális hotlapozás legjobb idejét.
-
Shodan
őstag
válasz
MPowerPH #6099 üzenetére
Az jó én már egy 9 alatti időnek is örülnék
, de nem tudok egy rendes kört összerakni. Elég rossz tényleg hogy 2 kört kell menni, a 2. ra meg már elfogy a gumi. Ha hibázok akkor meg kezdhetem előröl.
Én is próbáltam azt a setupot, de nekem se jött be. Sima gyári defaultal próbálkozom, de ez márt csak azért sem jó mert egy két helyen főleg a a hátsó hosszú egyenesbe már leforog...Dfgt-vel megyek, de ennél az időnél lehet hogy még billel is jobbat mennék -
subaruwrc
félisten
válasz
MPowerPH #6099 üzenetére
sajátot szoktam állítani és érzésre jó is csak az időben nem látszik bár hozzátartozik hogy nehéz is körbe menni kétszer hibátlanul. egy felvezetőkörön elfogy a gumi utána meg nem lehet határon menni.
többi kombinációval általában elöl vagyok itt meg kaptam a pofámra egy huszast,meglepettlehet hogy csak a gumi nyomásom nem optimális.
-
Joshi
titán
válasz
MPowerPH #6037 üzenetére
Nem olyan rég beírtam a 970/980-as topikba, hogy a Radeon hasonló v jobb FHD fölötti felbontáshoz. Mondanom se kell hogy kaptam a fejemre, de hát aki csak FHD-én játszik az úgy se fogja elhinni. Én a Radeon 390X-re várok, én bízom benne hogy azzal már játszható lesz az UHD is. Ja és akkor még ott lesz a natív DX12 támogatás is a kártya felöl, én bizakodó vagyok.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MPowerPH #6026 üzenetére
ugy hogy nem nezek fps szamlalot nem latok kulonbseget a ket kartya kozott.
igazabol teszteknel meg ovatosnak kell lenni: a refdesign mindket szeriabol nagyon erosen throttlingol, normalisan meghutve viszont az egekbeboostolnak.
eyefinityben a 290x meg majdnem behozza a 980at, kb 5%ra csokken a kulonbseg. mas meg engem ugye nem erdekel
.
ha eleg a tapod es meg tudod huteni akkor a 290x egy realis alternativa. ja igen: MSI lightning vagy Sapphire VaporX, minden mas felejtos.
-
barcalaci84
őstag
válasz
MPowerPH #5937 üzenetére
ha jól tudom akkor felesleges is tiltani a kuplungsegítséget például, mert ha átváltasz pillangós vezérlésre akkor az AC-ban eleve nem kell kuplungolni f(függetlenül attól h ki van kapcsolva a menüben a kuplung segítség)...azt csak akkor kell ha H-shifterre van állítva a verzérlőbeállításokban...
van előnye is a H-váltónak ahogy írtam, a hátrányit pedig szerintem túlmisztifikálod...1 körön alig-alig van különbség a pillangó javáéra...hibázni viszont sokkal könnyebb vele az biztos...én spec a folyamatosan 3-as helyett 1-st rakok vagy 4-es helyett 2-est
egy th8-as váltósnak pl ezért is van előnye , azzal sokkal könnyebbv hiba nélkül menni...
sose lesz egyenlőség ...de minél nagyobb a mezőny annál nagyobb az esély h mindenki talál olyat akivel tud csatázgatni...
megnéztem most fun szerveren hányan mentek H-val az egyik funon...nem találtam olyan hú de sokat...talán a negyedét eléri az embereknek...
ha 4-5 szerverre való ember lenne, akkor talán lehetne próbálkozni H-s bajnoksággal
(megszervezni meglehetne már most is, mert ellenőrizhető h tényleg H-val megy-e az illető, de szerintem sem érdemes jelenleg szét darabolni a mezőnyt)
ha egy stabil 3-szerver összejön , akkor már felmerülhet h érdemes egy H-sat is indítani -
-
neilszab
őstag
válasz
MPowerPH #5937 üzenetére
A mezőny kettébontása sosem jó megoldás... sajnos mindig lesz valamilyen olyan megkötés, elv, vagy kritérium ami két (vagy több) táborra bontaná a mezőnyt (ABS, cockpit nézet, locked setup, vágás szabály, stb...), ha mindig minden tábornak külön futamokat rendeznénk, akkor 4-4 ember körözne egymás ellen a versenyeken...
A buli pedig minden jel szerint jó lesz, szerintem meg fogunk tölteni majd 2 szervert ezekkel a régi vasakkal, csak a H váltó miatt kimaradni szerintem badarság. Akár hol is leszel a mezőnyben és bármilyen technikát is használsz, biztosan "szenvedni" fogsz, mert bőven lesz aki borsot törjön az orrod alá, vagy így, vagy úgy.
Szóval javaslom előre nem foszd meg magad az élménytől és a kihívástól... tegyél egy próbát, a részvétel ingyenes lesz, az meg már a Te döntésed, hogy milyen váltót fogsz használni.
Én például ABS nélkül fogok menni a Mercivel, ez meg az én hülyeségem...
-
barcalaci84
őstag
válasz
MPowerPH #5935 üzenetére
ahogy Szabi is Írta nem lehet tiltani szerveroldalról a kuplung segítséget illetve a blipet-sem...
(mondjuk lehet ellnőrizni h valaki használt-e a H-váltót vagy sem, tehát éppen lehetne indítani H-s bajnokságot)DE azért sokaknak nincs is H-váltója...(persze valaki nek van , csak nem használja
9
egyenlőség úgyse lesz sose...a H sok között se, mert azért egy th8 vagy egy clubsport H váltó azért előny a g27-es vcáltókhoz vagy az általam használt gagyi fanatec váltóhoz képest...és azért nem esélytelen a H-váltós sem... kicsi hátrány , de szerintem túl van dimenzionálva...
meg azért előnye is van: rajtnál például látványos előnyben vagyunk a pillangósokkal szemben... -
neilszab
őstag
válasz
MPowerPH #5933 üzenetére
Sajnos nem lehet még mindent tiltani szerver oldalról, viszont amit lehet azt megtesszük: stabilty help tiltva lesz, illetve az ABS és a TC factory beállításon...
A H váltó használatát nem lehet kötelezővé tenni, illetve a versenyzők jelentős részének amúgy sincs H váltós kormánya. Aki akarja, az persze használhatja.
Csak az tudjuk megszabni, illetve tiltani, amit a szerver oldalról is be lehet állítani.
-
subaruwrc
félisten
válasz
MPowerPH #5801 üzenetére
felmentem 32 fős teli szerverre nord tourist.
hát itt veszegette el a körömet rendesen..
kettő hibátlant sikerült futni az mondjuk 6.14 lett sauberrel. az egy szörnyeteg
nagy poén volt mikor féktávra megérkezett mögém a 458 italia gt2,utána befordultunk az egyenesbe,lepadlóztam, pááápáááferrari sehol.
olyanokat előztem mintha álltak volna,ilyen alfákat meg ferrarikat állva hagytam de mondjuk a p1-eknek se sok keresnivalójuk volt,apuci megjött
nagy feelingje van még így játékban is mikor a parkolóból megindul egyszerre 20 gépcsoda,aztán a kis sikán után lepadlózz neki mindenki -
Joshi
titán
válasz
MPowerPH #5767 üzenetére
Látod megy ez neked csak akarni kell.
(#5768) subaruwrc "nem hiszem el hogy már itt is felbukkantál."
Ezt inkább én mondhatnám.A Haswell topikra nem mondok semmit, meg aztán nem is ide tartozik.
"...de ez egy baráti közösség,jó hangulatban beszélgetünk"
Néhány héttel ezelőtt baráti hangulatban gyilkolta egymást itt néhány fórumtárs.
[SP]Egyébként meg semmi közöd hozzá hogy én másnak mit írok és javaslok, ha neked is van véleményed akkor írd le te is a sajátodat, aztán majd az illető mérlegel.[/SP]
-
KaraDani
addikt
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
Lassabb nem leszel, maximum nagyon a legelején amíg kicsit esetleg keménynek érzed a megszokotthoz képest. De nálam ez kb 5 kör volt. Nagyon gyorsan tök természetes lesz. Gyorsabb utána sem leszel vele feltétlenül egy körön, ha jól fékeztél a potis pedállal. De mivel sokkal könnyebb a határon tarani, hosszú távon sokkal könnyebb jól fékezni így konzisztensebb lehetsz és így gyorsabb. Érzésre meg milliószor jobb. Ha G27 modot tervezel én ott a pedálutakat is meghosszabbítanám, hosszabb jobban adagolható gázpedált azonnal imádtam a nulladik körtől
kép
-
JoinR
őstag
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
Lassabb nem, még az elején se. Gyorsabb se feltétlenül, 1 körön legalábbis biztos nem. Ezekben az időkben, ahol a GT3 mindent maga alá temet, az ABS mellett szerintem hosszú távon se lehet belőle nagy előnyt kovácsolni, de a valósághoz valamivel több köze lesz (persze az elmozdulás jellege továbbra is problémás marad, de legalább a mért paraméter rendben van).
-
subaruwrc
félisten
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
realisztikusabb lesz sokkal,akinek van mindenkitől azt hallottam hogy nagyon közelít a valósághoz,ezáltal ha megtanulod,tapadás határon lehet vele fékezni állandóan,amilyen keményen csak lehet.
ez oké hogy lényegében igaz csak minek egy oldalon át erőltetni hogy de akkor is nekem van igazam..
-
JoinR
őstag
-
wolf033
senior tag
válasz
MPowerPH #5712 üzenetére
Az a baj, hogy nagyon eredmény orientáltak sokan és az élvezet helyett rámennek az eredményre inkább. Én ha lassabb vagyok H váltóval akkor sem megyek szekivel H váltós autóval, de ismerek még ilyen embereket szerencsére akik nem hajlandóak az élvezetet eldobni egy jobb köridőért.
-
Joshi
titán
válasz
MPowerPH #5490 üzenetére
Ez oké is lenne, de az AC-ban van más lézeres pálya is ami sokaknak ugyan úgy semmit mondó mint nekem Nord.
Nord az "csak" egy pálya amiért el lehet kérni 10€-t. Ennyi. Én konkrétan erre gondoltam. Nord versenyekre alkalmatlan pálya, de ez úgy is kiderül a WTCC szériában.
-
subaruwrc
félisten
válasz
MPowerPH #5486 üzenetére
turbo nyomást lehet állítani a 0-9 számokkal a betűk felett. ( szóval nem a numpadon )
lehet hogy az kavar be bár ez a dög 30% turboval is futja a 300-at,igaz nálam csak 2-es hátsó wing volt.én is hibáztam meg lábujjhegyen mentem lényegében,meg az első körben amit azt hittem hogy mért,megkoccoltam elöl hátul szóval a leszorító erő közel se volt tökéletes.
következő nekifutásra meg eldobtam 334-nél a felvezető kör legvégén,ott váltottam autótna igen a kerékvetők rohadékok,aid off még nem néztem de gondolom hogy vadállat. és ja elég butára van hangolva gyárilag.
elöl pozitív hátul negatív toe-inhá nem csodálom hogy pördülésre hajlamos,hiába vannak rajta akkora gumik mint az asztallap
-
subaruwrc
félisten
válasz
MPowerPH #5481 üzenetére
addig a gépig ma nem jutottam el
sauber a kedvenc,vadállat
p1 steril és megy mint a rakéta
m235i-t továbbra se értem mit keres a pakkban
c7r se nagy was ist das,elég steril,corvette-től nyersebbre számítottam
alfa 155 nem szólt valami túl nagyot nekem,elég semmilyen de visít mint egy f1-es.f1 gtr is elmegy mondjuk egy kört ha mentem vele.
sauber és a p1 ami eddig nekem átjön,holnap megnézem a 190 EVO-t is.
ja meg a nissan gtr gt3 is kimaradt ma.
erről jut eszembe hogy remélem bathurstot is elkészítik a játékba
-
AMD_ok
őstag
válasz
MPowerPH #4944 üzenetére
RECSKA is ezt szurte le a sajat tesztjebol...nem tudom mi lehet a problema, nincs (es nem is lesz) multi gpu a gepben
-
IntelKiller7
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Remek áron Lenovo ThinkPad x395 AMD Ryzen 7 pro-3700U/16GB/256 SSD/AMD Radeon Vega 10 Grap/FHD/IPS
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest