- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz
fatal` #10061 üzenetére
Lehet, hogy már keverem a játékokat, de pl. Ford Focus.
Ja, tényleg, az talán a Project Cars-ban volt benne.
[link]
Mint látható, nekem sem sikerült zökkenőmentesenDe van az Asettoban is személyautó.
Amúgy lehet, hogy sok ember alá hiába raknád oda a játékban az LMP1-es Porschét (mert azzal is mentek már), ki se jutna vele a boxutcából.
[link]
Habár, ha jól tudom, itt "csaltak", mert kivették a LMP1-es kocsikra vonatkozó üzemanyag fogyasztás limitert a kocsiból. -
vlevi
nagyúr
Jön a szimulátoros vezetésoktatás, de egyelőre az autósiskolák is csak találgatnak, érdemes-e belevágni
A gép beszerzése drágíthatja a képzést, mert a 8-10 milliós gépek árát is ki kell termelni. Ha pedig csak pár órát válthatnak ki vele, akkor nincs is sok értelme megvenni – vélik a megkérdezett iskolavezetők.Aki a Nordschleifén 10perc alatt körbeér, az mehet forgalomba
-
-
vlevi
nagyúr
válasz
PR0JECTNR56 #9719 üzenetére
Virtua LM csapat pályák, emlékeim szerint GT Legends-re is baromi jól voltak. Lemans, Rouen,....
-
vlevi
nagyúr
válasz
PR0JECTNR56 #9521 üzenetére
-
vlevi
nagyúr
Van néhány részlet, ami emlékeim szerint is hasonlít az eredeti helyszínre.
Transzfogaras.
[link] -
vlevi
nagyúr
Nnna, a kormányzási problémám megoldódott.
F1 2013-hoz csináltam egyszer egy logitech profilt, ott állítottam be valami 180-200° körüli elfordulást. Valamilyen oknál fogva némelyik autónál a ez a profil töltődött be az assettohoz. Az a furcsa, hgy nem mindegyik autó.
Töröltem a profilokat, a hibajelenség megszűnt, végre körbe tudok menni a pályán az AMG mercivel is... -
vlevi
nagyúr
Nem hinném, hogy ennél sokkal olcsóbb lenne majd.
Nekem viszont van egy kormányzásbeli problémám.
Az "újabb" GT3-as SL merci, és a Porcsche 908 kormányzásánál a játék csak kb 270°-ra állítja a kormányszöget. Vajon miért? Kiválasztok egy másik autót (pl. régebbi SLS AMG GT3, vagy mást, tökmindegy), akkor helyreáll a kormányzás, de visszaülök az AMG GT3-asba, megint rossz. Ugyanez a helyzet a Porsche 908-al is. Nem próbáltam végig az összes autót, de ezeknél jött elő. Természetesen az autók így vezethetetlenek. -
vlevi
nagyúr
válasz
Dr. Gonzο #8900 üzenetére
Befejezem az OFF-t, de a CD Galaxisban még "jóárasítva" adják.
Project Cars 2 Limited Edition -
vlevi
nagyúr
Ajjaj, megint pénz költés lesz ebből, Ferrari 70 éves ünnepi pakk.
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz
szpeti40 #8863 üzenetére
Éppen azért ne kapcsold ki teljesen, csak vedd alacsonyabbra.
Más kérdés, hogy drift közben milyen "utat" kell érezni? Mert az, hogy a kormány állandóan visszafordul egyenesbe, az is a force feedback része, a futóműgeometria minden kocsiban olyan, hogy magától visszafordul egyenesbe (kivéve bevásárlókocsi)
-
vlevi
nagyúr
Bevásárlás!
Daily Deal - Assetto Corsa, 60% Off http://store.steampowered.com/news/31818/
-
vlevi
nagyúr
válasz
hegyipapa #8608 üzenetére
"de a nagy turbó már meg volt"
Meg a brutál turbólyuk.
A quattrót nem próbáltam még a játékban (élőben meg még nem is láttam ), de ha olyan a turbó, mint bármelyik másik, 80-as évekbeli autónak, akkor egy kanyarból kigyorsításkor kövér teligázra én arra számítanék, hogy mégnemjó-mégnemjó-mégnemjó---márnemjó érzés lesz. -
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
Nyálcsorgatós videó következik :
Update v 1.12 feat. FREE Highlands track and Audi Sport Quattro S1 E2 OUT NOW on Steam!
-
vlevi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #8568 üzenetére
Szóval jól értem, hogy alapvetően semmi érdekes nem történt?
Mert (ha jól fordítottam), azt írja Marco, hogy a Kunos eddig is a Digital Broshoz tartozott, és ő is részvényese a Digital Brothersnek, és csak az kavart be, hogy a Digital Brothers egy tőzsdei cég, ezért kötelező volt bejelenteniük a felvásárlast. És, mivel a konzolos AC-t már amúgy is a Digital Bros neve alatt adták ki, mindenki lenyugodhat a p....ba, minden marad a régiben, az AC megy tovabb, annyi a különbség, hogy mostmár, ha kell, mégtöbb erőforrást tudnak az AC fejlesztésére fordítani. -
vlevi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #8558 üzenetére
Pedig Donington lófütty Brands Hatchhoz, vagy esetleg Zandwoorthoz képest. Biliárdasztal simaságú, tökéletes pálya, sehol egy "vicces" kanyar.
Ellentétben Brands Hatch, ott csak "vicces", kanyarok vannak, már rögtön az elején, dombtetőről indul, lejtős (vagyis elkönnyül az autó, alig van tapadás), és még kifelé is dől
A többi meg csak úgy szimplán be nem látható kanyar -
vlevi
nagyúr
válasz
trialboj #8477 üzenetére
"ekkora leszorítóereje van?!"
Ki volt az, aki tavaly, tavalyelőtt átjött az LMP-ből az F1-be, 1-1 szabadedzés idejére?
Ő is azt mondta, hogy nagyon meglepődött, hogy az LMP-hez képest az F1-es autókban mennyire kicsi a leszorítóerő.
Amúgy meg lehet nézni, hogy a WEC sorozatban hogyan közlekednek ezekkel az autókkal. Brutál. Nem is fordulnak vele, hanem ide-oda rángatják, tépik az autót, de egyszer sem csúszik meg. -
vlevi
nagyúr
válasz
trialboj #8468 üzenetére
"a szektorban el kellene venni valahol,"
AC is így kezeli, csak szerintem irreálisan büntető mértékben.
Hogy pl. csökkentsd a sebességet 50km/h alá, 5 másodpercig.
A Race07-ben (de talán már a GT Legends, és a GTR is, szóval több, mint 10 éve) úgy kezelte a vágásokat, hogy elsőkettő csak figyelmeztetés volt, a harmadikra boxutca. Ráadásul, valahogy a Race07-ben nem emléxem, hogy az ilyesmi miatt (hogy kilöktek pályán kívülre), valaha is kaptam volna emiatt figyelmeztetést. -
vlevi
nagyúr
válasz
manya777 #8334 üzenetére
"itt csak egy kört ment, ezalatt nem szaggatott"
De a min fps=28 ott is ott van.
Persze lehet, hogy az a minimum 28 még a legeslegelején volt, amikor indul a benchmark (vagy amikor a rajtrácson ég a piros), akkor nem zavar senkit. Menetközben ne legyen.Én megpróbálnám az fps limitet beállítani 120-ra. Azért, mert lehet, hogy a max fps környékén eléri a kártya a TDP limitet, és olyankor visszavesz a kártya egy rövid időre. Ha beállítasz egy fps limitet, akkor sosem fog 100%-on menni.
-
vlevi
nagyúr
válasz
manya777 #8328 üzenetére
Én is fullhd-ban tolom, giga wf oc 1060 6GB kátyával ( mellette i5 3470, és 8G RAM) de nem nagyon tapasztaltam ilyet. Hogy pontos legyek, nem figyeltem ilyen dolgokra, de nagyobb fps bezuhanást talán észrevettem volna. Fps limit be van lőve 120-ra, azt stabilan tartja. Nálam nincs ultrára állitva a grafika, csak amolyan high félére, de szépen viszi. Ezt is, a pCarst is, és a Raceroom sem panaszkodik.
Persze lehet, hogy van valami beállitas, ami a korábbi amd7850 miatt nincs bekapcsolva, és ha azt a nemtudommit bekapcsolnám, nálam is beütne az fps esés.
Utólag belegondolva, akkor volt egy-egy fps beesésem, tizedmásodpercekre, amikor furmarkkal hajtottam vagy negyedőráig, és elérte a tdp limitet. Olyankor 1-2 pillanatra visszábbvettt, de utana megint ment tovább. -
vlevi
nagyúr
Egy videó a porsche pakkról.
[link] -
vlevi
nagyúr
Grafikailag ezért lehet akár jó ötlet az, amit a OFF Raceroomról olvastam, tavasszal. Hogy az Unreal Enginnel szemezgetnek.
[link]R3E-re rá is fér a dolog, mert az a játék még a DX9-t használja, és gondolom, nincs energiájuk, emberük egy saját motor megírására. Az maximum egy Codemasters méretű cégnek éri meg.
-
vlevi
nagyúr
"A DLC témához. Ne felejtsük el, hogy ezeket a játékokat is olyanok fejlesztik, akik fizetésből élnek,"
Veled is egyet tudok érteni.
Ráadásul ez az egész PC-s szimulátoros dolog eléggé "rétegpiac", biztosan sokkal kevesebben veszik meg, mint a BF4-et, vagy a Candy Crush Saga-t.
És egy jó szimet kifejleszteni nem 1-2 hónapig tart, emléxünk rá, hány évet vártunk a Carsra, Assettora, az R3E még mindíg nincs kész. -
vlevi
nagyúr
Így van, Project Cars is ilyen.
Már ezer éve vettem Race07-t, és hozzá a GTR EVO DLC-t. Vagy a Dirt3. Mindkettő itt van lemezen, de sosem volt meghajtóban a lemez, mert csak a szériaszámot írtam be a steambe, és már töltötte is. Egy frissebb verziót, mint ami a CD-n volt.
Egy dolog szól a steam ellen. Mégpedig, ha valakinek lassú, vagy korlátolt (mobil) netje van.
Doomot, BF4-et letöltöd, és el is fogyott az éves mobilneted, nemhogy a havi... -
vlevi
nagyúr
válasz
PR0JECTNR56 #8085 üzenetére
Mer HVG, azé.
Sajnos egyre jobban közelít a blikkhez.
HVG tech rovatot már régesrégen bannoltam magamban, de úgylátszik, a többi témájú rovatuk is hasonló sorsra jut nemsokára. -
vlevi
nagyúr
Ez a kép mehetne akár a ki találja meg a hibát a képen topicba is, de itt hozzáértőbb a közönség.
Büntetett a Zöld Pokol: durván összetörték a Koenigsegg One:1-t
A kérdés. Mi a baj a cím alatt szereplő képpel??
-
vlevi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #7800 üzenetére
Monzában?
Majd akkor fog sírni a szíved, amikor berakják a sikánt ideA hír január 24-n jelent meg, ezért ne tekintsétek áprilisi tréfának...
-
vlevi
nagyúr
válasz
Attila2003 #7630 üzenetére
Én az egész Post Process-t kikapcsoltam.
-
vlevi
nagyúr
válasz
#34576640 #7600 üzenetére
Ennek a szinkronizálatlan váltóknál volt jelentőssége. Például az eredeti fiat500-as, és hasonlók.
Ahol váltásnál előbb ki kellett rakni üresbe, felengedni a kuplungot, berakni sebességbe, és újra kuplung fel.
Közben leváltásnál az üresből sebességbe rakásnál gázfröccs is kellett, különben a szinkronizálatlan váltófokozatok nem kaptak össze.Saccperkábé 50 éve, amióta szinkronizált váltókat tesznek az autókba, ez nagyjából felesleges.
Legfeljebb annyit, hogy finomabb a leváltás, ha leváltásnál a kuplung felengedése előtt adsz egy kis gázfröccsöt. De autóknál ez nem mindíg kivitelezhető, mert a mai szuperkönryezetvédő, agyonelektronizált gázpedálok olyan lassan reagálnak a gázpedálra, hogy az egész nagyjából értelmetlen.
Motorral már más kérdés, ott sokkal fontosabb a visszaváltásnál a gázfröccs, hogy fékezés közben, amikor elkönnyül a motor hátulja, és ráengeded a kuplungot, a motorfék ne blokkolja le a hátsókereket. De arra is kitalálták már az anti-hopping kuplungot. -
vlevi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #7596 üzenetére
"Monzában 370-380-ra képes"
Nordschleifén hosszabb egyenes van, igaz?
Hétvégén rápróbálok -
vlevi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #7591 üzenetére
Ebből a szempontból a Lotus 99T az abszolút vezethetetlen. Hajtűkanyarból kifelé, egyesben alapjárat közeli fordulaton nyomsz egy padlót, akkor 1 másodpercig semmi, akkor felépül a turbónyomás, és azonnal fordulsz hármat a tengelyed körül, mire észrevennéd
De ha nincs turbónyomás, akkor 1.5-ös szívómotor teljesítményével rendelkezik, ami nem sok -
vlevi
nagyúr
Igen, a napokban vettem észre én is. Vannak ikonok, de 1-1 pixel méretűre összementek. Sötét háttér előtt van rá esély, hogy megtaláld. A harmadik a kilépés, a másikkető nem tudom, melyik a restarz, és melyik a r:play. Illetve olyat olvastam még az Assetto fórumon, hogy próbálj meg f1-t nyomni, az átvált cockpit nézetre (az eredmény nézeten), és akkor állitolag megjelennek az ikonok. Én még nem próbáltam.
http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/29460/
Missing ui after race (offline) (press f1 and cycle back to cockpit view ) -
vlevi
nagyúr
válasz
N€T0X|N #7468 üzenetére
Nekem se különösen teccik, de ez a mostani irányvonal. Sok-sok éve. Crysshoz, Battlefieldhez, satöbbihez hány kiegészítő érhető el? Rengeteg.
És az se jó, ha semmi újdonság nem jelenik meg a játékhoz, mert akkor a mai viszonyok között nem lehet fenntartani az érdeklődést iránta. Példuál GT Legends, Race07, vagy akár NFS Shit, elkészült, amikor elkészült, és utána leálltak vele.
És igen, gondolom az is benne van, hogy valamiből finanszírozni kell a több éves fejlesztőmunkát, ami a kövekező játék kiadásáig eltelik. Mögöttük nem áll egy többezercsilliódolláros cég, akinek ez csak egy terméke a sokszáz közül. -
vlevi
nagyúr
"Ne legyen csak "réteg játék", minél többen vegyék, és játszanak rajta."
Hááát, ez a nagyon nehéz. Mert, ha azt akarod, hogy a sok átlagjátékos játszon vele, akkor nedforspeednek kell lennie, azt meg a szimulátorosk nem akajárk, hogy olyan legyen
Szerintem a pCars kicsit közelebb áll ehhez az általános autósjátékhoz, mint az Assetto, de közel sem annyira arcade (mármint a pCars), mint a needfospedmostwanted, és ez nagyjából így van jól. Nekem nagyon sok szimes játék megvan, úgy kb a Micropose F1GP-től kezdve, és mindegyikkel jó volt annakidején jáccani. -
vlevi
nagyúr
válasz
Csapoati #7224 üzenetére
És egy nagy update is jött a dlc mellé. Én most nem tudom megnézni, mert a win10 tesztgépemen nincs fenn az AC, de a leirt dolgok érdekesek.
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-dream-pack-2-update-available
Kunos Simulazioni ha released the "Dream Pack 2" DLC pack for their Assetto Corsa title, introducing nine new cars and a new track to the simulation. The post Assetto Corsa – Dream Pack 2 + Update Available appeared first on VirtualR - Sim Racing News.
-- gReader Pro
-
vlevi
nagyúr
Bonus pakk
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-bonus-dlc-pack-unveiled
Kunos Simulazioni has confirmed the content of the upcoming free bonus DLC pack for Assetto Corsa. The post Assetto Corsa – Bonus DLC Pack Unveiled appeared first on VirtualR - Sim Racing News.
-- gReader Pro
-
vlevi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #6713 üzenetére
Tudom, hogy ilyet nem illik ilyet csinálni, de magas labda volt, ezért lecsapom
Ehhez ráadásul a héten jelent meg egy pakk, amiben mégmegint vannak Lemans autók.
-
vlevi
nagyúr
válasz
neilszab #6642 üzenetére
"Az már kérdés, hogy nekem már benne van a boogie a lábamban és mindig tolok neki gázfröcsöt. "
Szoktam nézni a WTCC belsőkamerás videókat, és Tom Coronel is így csinálja, rendszeresen gázfröccsöt ad visszaváltáskor. Pedig a chevy elsőkerekes, meg szekvenciális váltós, szóval semmi nem indokolná, de mégis.
És nem csak ő, láttam másoktól is, talán még GT3 autóban is.
Mint ahogy Pechito Lopez is. [link] -
vlevi
nagyúr
Kicsit OFF, a Race Track Builder a Steamre akar kerülni.
[link]
Egy pár dolgot biztos érdemes lenne megrajzolni vele. -
vlevi
nagyúr
Ha van itt valaki, aki csak nézelődik, de még nem vette meg az AC-t, itt a remek alkalom, féláron adja a Steam
Ha az AC-val veszed mega Dream pakkot, akkor azon is van valamennyi kedvezmény.
-
vlevi
nagyúr
válasz
MPowerPH #6319 üzenetére
Én is ugy olvastam, hogy az AC igy kezeli. Forgathatod 900°-ig egy formaauto kormanyat az ac-ban, de a kerekelfordulas csak annyi lesz maximu, amennyi a valosagban. Nem tudom, hogy ez azota valtozott-e, de akorabban tenyleg igy volt.
Tényleg zavaro, foleg, ha ilyen nagy a kulonbseg a valosagoshoz kepest. Shelby cobranal senki nem veszi eszre
-
vlevi
nagyúr
válasz
likeaRAINBOW #6268 üzenetére
Assetto Corsát és Project Carst próbáltam korábban.
Logitech G25 kormányom van, az működött.
Arra nem emlékszem, hogy fel volt-e telepítve a Logitech profiler, vagy sem. De már nem tudom megnézni, mert a napokban újratelepítettem a teljes rendszert, így most egy fapados desktop előtt ülök, amin csak egy this pc, meg egy spartan ikon van, más semmi. -
vlevi
nagyúr
Az azért eléggé a hihetetlen kategória. Ezen a pályán minden második kanyar szopatós, csalóka ívű, amiben kőnnyű besokallni, dombtetőn lévő beláthatatlan kanyar. Ha ezt valaki látatlanban végig akarja úgy nyomni, hogy tempót is megy, az tuti 10x eldobja egy körben.
Evora gtc-vel próbálta? -
vlevi
nagyúr
Nincs trükk, nincs titok. Akik elöl vannak, nagyon sok éve szimulátoroznak. Az a setup, ami sokunknak egy idegbeteg vezethetetlen vacak, az nekik gyorsabb, mint az, amivel az átlag normálisan végig tud menni.
Ez egy hihetetlen hosszú pálya, ha mindegyik kanyarban csak minimálisat hagysz benne, már akkor is másodperceket buksz, mire körbeérsz.
Egyszerkétszer kipróbáltam néhány kanyart gyorsabban venni, egyszerkétszer bejött, akkor sokat nyertem, de többnyire nem sikerült kivitelezni, olyankor disznónagy fetrengés lett belőle.
pl. 7-es szárnyállással a flugplatz hosszú egyenes végén az enyhe balost be lehet venni nyélgázon. Ha sikerül. És van még 2-3 ilyen kanyar, ami menne padlón. De a kanyargósabb részen midegyik kanyart nagyon "megtisztelem"
[link]
Erre lehet jó a hotlapozás, akár saját ghost autót figyelve is. Hol van az, ahol mégegy kicsit később lehet fékezni, mi az, amikor viszont korábban kell, és mikor lehet a kanyar kijáratánál padlót nyomni, hogy az egyenes (márpedig abból nagyonsok van) tökéletes legyen.
És a baromi hosszú pálya. Csak ott van azért, hogy nehogy elrontsam, mert akkor félóra idő megy a levesbe (az ESC utáni újabb felvezetőkörrel együtt).
Én is próbáltam Sinka Dani setupját, de én sem bírtam vele mit kezdeni. Visszaálltam a gyárira, váltót hosszabbra vettem, szárnyat 7-re, hátsó felfüggesztés slow rebound pedig 10 (az eredeti 13 helyett). 6-os szárnyállással már nálam is állandóan eldobálja a hátulját -
vlevi
nagyúr
válasz
MPowerPH #6158 üzenetére
Én próbáltam "biztonsági" kört menni, hogy legalább körbeérjek anélkül, hogy elvenné a kört
Egyik kanyart sem vettem határon, a kerékvetőket jó messzire elkerülöm, mert azt, ahogy megdobják az autót, nagyon nem tudom kezelni.Amúgy az AC nem tud olyat, hogy másik ghostot töltsek be? pCarsban például be tudok tölteni tetszőleges ghostot, akár a netről is, és pluszba hozzáadni az aktuális hotlapozás legjobb idejét.
-
vlevi
nagyúr
Váááá.
Sikerült 2x körbemennem, nekem már ez is nagy szó!
8:46 lett belőle.
De nem a masters serveresn futottam, csak hotlap módban. A pályát nem tudom, hol állítjátok 91%-osra, én nem találtam ilyet, csak optimum/fast/green állást. Fast-ra állítottam.
Ja, és aki megy majd, az figyljen oda rá, hogy 2 kör alatt elfogyott 25L benzin!Gondolkodtam rajta, hogyha sikerült egy féligmeddig emberi időt összerakni, akkor felnézek a szerverre,de azthiszen, nem bírnék mégegy kört menni rajta
Majd, ha Brands Hatch Indy-n lesz futam, akkor talán -
vlevi
nagyúr
válasz
--Lorant-- #6127 üzenetére
Honnan sikerült Bathurstot és V8 autókat szerezni AC-hoz?
-
vlevi
nagyúr
válasz
subaruwrc #6121 üzenetére
Ma próbálkoztam először, de nekem még egyszer sem sikerült úgy körbenennem, hogy ne rontsam el állandóan. Hotlapot szoktam választani, ott nem kell körbemenni, de így se sikerül egy normális (értsd nem forgok meg, nem szállok a korlátba) kört összehozni. Emiatt nálam a 9:16 a "csúcs". Lenne jobb is, de ez az egy mért köröm van, amit nem nullázott le az AC pályaelhagyás miatt. Mostmár felidegesített, abbhagytam
-
vlevi
nagyúr
válasz
#70869248 #5565 üzenetére
"végén a második teknő előtt leteszem a fűre."
Még a GT Legendses időkben, amire nem volt hivatalosan Nordschleife, csak valamiből odakonvertált, féligmeddig használható pálya, azzal jártam úgy, hogy szó szerint felakadtam az egyik kerékvetőn. Az alvázon és a két első keréken himbálództam, a hátsók meg pörögtek a levegőben -
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
Nem tudom miert, de nálam olyan tompa, életlen a pályák képe. Nem csak az uj dlc, de a régiek is. De a kocsi belső tere az rendben van. Olyan, mintha már a játékban is csak egy filmet vetitene a virtualis auto virtualis szélvédőjére, ha értitek, mire gondolok. Ezenkívül, a boxban állva rezeg a külvilág képe. De megint csak a külső, mert az autó beltere, műszerfal, stb, az nem.
-
vlevi
nagyúr
Nem bírtam körbemenni, csak a Nissan GTR-el
Most jöttem rá, baj van a G25 váltómmal, mert nincs rükverc
Próbáltam bármit, de a windowsban a játékvezérlőkben is, hiába nyomok egy rükvercet, csak 6-ba rakja be, és érezni is lehet, hogy amikor lenyomnám, akkor nem ugrik le a váltó oda, ahol a rükverc van
Így, ha megforgok, akkor marad az esc -
vlevi
nagyúr
"Plusz, akinek nics meg a game, az most gyak. 5 euroert kapja meg a DLC-t, mert ott van 50 euroert, amibol 45 eoru a game."
Ez ilyen, ezzel nincs mit idegeskedni. Ez olyan, mintha azon bosszantanád magad, hogy a mikróhoz ajándékba adnak 5csomag pattogós kukoricát, te meg megvetted teljes áron kukorica nélkül már korábban a mikrót
Én pl. féláron vettem meg az AC-t, karácsonyi akcióban. Olcsóbban, mintha elővásárral vettem volna meg. (majd egy éve, amikor először a steamen megjelent, akkor emlékeim szerint valami 35€ körül ár volt az Early Access, karácsonykor 22.5€-ért adták.
És megvettem most a DLC-t is. Nem azért, mert hú, a Nord, végre mehetek rajta (megvan már a race07, pCars, abban is benne van), hanem mert kell. A Corvette-re, és a Nissan GTR-re mindenesetre kíváncsi leszek. -
vlevi
nagyúr
válasz
N€T0X|N #4887 üzenetére
Most olvastam én is a cikket a kunos weboldalán.
[link]Akkor most ez mi lesz majd? Egy verziófrissítés, vagy új DLC, esetleg mindkettő?
"Dream Pack". Jó neve van. Kölyökkoromban százezres fizetésről és 1-es Golfról álmodoztam. 30 év elteltével megvalósulni látszanak álmaim
-
vlevi
nagyúr
válasz
N€T0X|N #4830 üzenetére
Nekem a polcon van egy ilyenem
Meg néhány másik
[link]"Amúgy egy olyan autót keresek aminek a difije búg, a váltója csattog, a motor meg üvölt."
Project Carsban több ilyen van. Hogy melyik játék a jobb? Hát, nemtudom. Megvan mindkettő, de a pCarsban jóval nagyobb egyelőre a választék, pályából és autóból is.
pl. Benne van a Nordschleife, Bathurst, Lemans, Laguna Seca, satöbbbi.
Autóból pedig a régiek közül1978 BMW 320 Turbo Group 5
1981 BMW M1 Procar
1981 Ford Capri Zakspeed Group 5
1972 Ford Escort RS1600
1967 Ford MK. IV
1969 Lotus 49 Cosworth V8
1972 Lotus 72D Cosworth
1977 Lotus 78 Cosworth
1985 Lotus 98T Renault Turbo
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Metal topik
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen autót vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest