- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4116 üzenetére
Hát, nem olasz, az biztos.
A 2. gent megéri, nagyon jó autók, mind a 2.4-es D5, miind az 5 hengeres benzinmotorok.
Kényelem? Szerintem a Volvo-knál nincs kényelmesebb, ülj bele egybe.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4121 üzenetére
Mivel az enyém radaros, így párat kipróbáltam, jelezte ha bicajos volt a sávomban, naplementében pont nem láttam, vészfékez ha kell állóra, így igazából ha radaros tempomattal mész, szinte lehetetlen ráfutásos balesetet szenvedni, illetve vigyáz a gyalogosokra, bicajosokra is.
De ez még nem a City Safe szerintem, mert azóta rengeteget fejlődött a rendszer, több kamera és érzékelő, gondolkoztam is a minap, nagyon nagy viharba jöttem pályán, kiírta hogy a radar blokkolva. Alig lehetett látni, annyi vizet vert fel az előttem haladó és az eső. Szóval majd biztos kipróbálok egy újat, hátha azt már nem befolyásolja az időjárás ennyire. (egyébként most is nagyon nagy eső + nagy tempó kell, hogy megzavarodjon)
-
FeRRaR1
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz LaptopSystem #4130 üzenetére
Tökéletes.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4130 üzenetére
Egyik legszebb szín szerintem az ezüst és árnyalatai mellett. Egy részből könnyű tisztántartani, ápolni, más részből a világos szín sokkal jobban megmutatja a formát.
Lizso S60-jában van futóműállítási lehetőség, talán majd jár erre.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4132 üzenetére
Lengéscsillapítót nem szeretnék cserélni benne...
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
tjojo
tag
válasz LaptopSystem #4136 üzenetére
Szerintem az árára gondolt.
-
Lizsó
csendes tag
válasz LaptopSystem #4132 üzenetére
Nekem két állású FOUR-C van benne (Comfort / Sport)
A comfort tökéletes Bp. városban, illetve öregurasan országúton kívül is.
A sport fokozatot autópályán, országúton sietve, illetve szerpentinen élvezem ki[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4143 üzenetére
Szerintem (!) nem éppen fiatalos.
A Modern Wood talán kicsit kevésbé Biedermayer...
Nem tudom lehet-e kapni bőr nélkül, de én nagyon utálom a bőrkárpitot, télen hideg, de nyáron legalább jó meleg. Hiába van ülésfűtésem, rettenetes hideg tud lenni.
Lehet hogy az újabb bőrök (amik valójában műbőrök) jobbak, de én most egy félbőr kombinációt választanék az tuti.Ja és ha Volvo, akkor 5 henger!!!
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4143 üzenetére
Újban gondolkodsz?
A kamufabetéttől én mindig irtóztam, nagyon barokkos.. valami fémszerű szerintem sokkal elegánsabb.
mod.
Jah és igen. T5 vagy D5.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
aktív tag
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4148 üzenetére
Addig míg nem volt 4 hengeresnél nagyobb autód, addig nem rossz a 4 henger sem...
Az 5 hengeres Volvo motorok bevált, tartós konstrukciók.
Az új 4 hengeresekről ez nem mondható el, a NEDC és az EURO norma (szörny) szülöttei, ill. a kínai tulajdonos jelenléte sem a minőséget emeli, abban biztos vagyok, és ez egy új, rettentően bonyolult motor esetén nekem nem lenne egy jó ómen.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4146 üzenetére
.. hozzá kell tenni, h az 5 hengeres Volvo motorok (T5, D5, szívó 2.4..) tizenéves múlttal rendelkeznek. Nagyon kiforrott, a piac legmegbízhatóbb motorjai közé sorolhatóak, míg az új 4-5 hengeres 2000-es motorokról még gyakorlatilag nincs hosszú idejű tapasztalat.
Az viszont egyértelmű, h azokat már a downsizing korszakban fejlesztették, gyártották...
Túl racionális vagyok, én biztosan maradnék jól bevált, kiforrott, "régi" dolgoknál, főleg amíg elérhető.mod.
Alfa után egyébként az autómentős telefonszámokat kitörölheted majd.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4152 üzenetére
Akkor mit akarsz egy fostalicska 4 hengeressel az után a csodálatos hangú motor után???
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4154 üzenetére
Azért kell a 8 gang, hogy a downsizingolt motor képes legyen használható fordulatszám tartományban tartani!
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
őstag
válasz LaptopSystem #4157 üzenetére
az autó is nagyon drága sajnos
egy kis extra és máris elszáll az ember,lehet maradok az Alfa fronton
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4158 üzenetére
Miért nem veszel egy-két éves darabot?
Ott veszti el az értéke nagy részét, én Németországból hoznék magamnak egyet.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4157 üzenetére
Nyilván oka van a felárnak.
Egyébként az új autónak iszonyú nagy az értékvesztése. Szerintem a legésszerűbb a 4-5 éves modell, garantáltan kicsi futással, de akár pár évesre is fókuszálhatsz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4162 üzenetére
Pont a napokba raktunk össze online egy V70 egy S80 és egy új XC90-et asszonnyal, eljátszottunk a gondolattal, hogy mennyiért számolnák be az S80-at... De a fabetét szerintem felesleges, sokkal jobb a 3 küllős ergonomikus kormány, R-Design csomag, és egy szép grafit vagy alu betét, 18" max kerék méret, sötét belső, electric silver vagy bronz külső.
Lehet bemegyek és rákérdezek, mert én a váltóval szívok az előző tulaj miatt, élettartam olaj....persze. A motorba 20 ezrenként cserélem, nem érdekel hogy 30 van a könyvbe.
Az a baj, hogy ő XC 60-at szeretne, én meg V70-et vagy XC90-et, de az meg túl drága. Szóval még azt sem tudtuk eldönteni melyik felelne meg mindkettőnknek. Az is lehet, hogy oda adnám az S80at és a V70-et is, csak jó áron kapjunk újat
Arról nem is beszélve hogy idén jön elvileg az új S80
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4164 üzenetére
Itt is csak a V70 és XC90-nél ajánlotta fel, de egyébként is második generációs S80 helyett nem vennék még egy ugyan olyat, oké hogy tök más belül, meg többszörös ráncfelvarrás stb... de akkor sem.
Akkor lehet hogy ez még mind pletyka amit olvastunk az S80 utódjával kapcsolatban, azon hogy a szalonba nem tudnak semmit, meg ne legyél meglepődve... Sok kérdésemre fingjuk nem volt mi a válasz, és csak tolták a marketing szart amit ügyesen bemagoltak.
Van e extra hűtő kör az üzemanyag visszafolyó ágon, vagy melyik bosch befecskendezést használja ez a motor... tegyél fel egy ilyen kérdést
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4161 üzenetére
Pont erről beszélünk, tipikusan a downsizingolt motorok problémája!
Az 5 hengeres Volvomnak 20e.km a szerviz intervalluma 6,5L olajra.
A csoda 4 hengeres motoroknak meg min.30e.km 4L olajra...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4168 üzenetére
Nagyon 5 hengeres párti vagyok, ezt büszkén vállalom is D5 és T5 tulajként, viszont most egyet értek veled. Bár én sem szeretem a 4 hengert, de úgy sem lesz nálad olyan sokáig, hogy ez igazán számítson, mondjuk hogy a 4 henger elmegy 3-400.000 Kilométert motor probléma nélkül, az 5 henger meg gond nélkül 500.000 felett. Valószínűleg már rég nem nálad lesz a kocsi 200e után. Olaj csere szigorúan max 20.000, és nem hinném hogy gondod lenne. Esetleg néz körül nagyon fiatal garanciális használtaknál, vannak nagyon jók 2/3-ad áron.
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4171 üzenetére
Új autóknál nem tudom h változott-e valamit, de a 2000-es évek elején még nagyon jó minőségű volt felhasznált bőr, az S60-ban (2008-as) viszont már érezhetően gyengébb a minősége. Volt erről szó pár hónapja, talán az is előfordulhat, h nem valódi bőr, hanem valamiféle örlemény.. A lényeg h én kenegetem sűrűn, nehogy kirepedezzen.
Általánosságban szerintem elmondható a Volvo-król, h ha nem kezeled, hamarabb "öregszik" a beltér.
_
Így közel a rendelésünk után 1 évvel bekerült úgymond véglegesen a BLP.
Index-es segítséggel, de beraktam a CANBUS adaptert, így visszatért a kormányvezérlés, lett tolatóradar és rögvest jön az élőkép rükvercbe kapcsoláskor. Je.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4174 üzenetére
Semmiképpen, csak arra ügyelj hogy ne olyan legyen, mint itt az utolsó képen: [link]
Bár mikor állítottam össze a kocsikat a héten, ilyet már nem találtam, az R-Design csomag miatt voltak magasabb minőségűek valószínűleg. De a többi csomag is változtat rajta.
Illetve ajánlom hozzá az Autoglym bőrápolót 2 havonta, és nem lesz soha gondod
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4173 üzenetére
Írtam, 2008-as D5. Viszont most van benne 88k km.
Talán nem vagyok túl nagyképű, ha azt mondom szinte szalonállapotú.
Ezért is írtam neked, h nem kell elzárkózni a használttól. Türelemmel, kis szerencsével nagyon jó állapotú példányokat lehet találni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4177 üzenetére
Köszi.
Igen, az az, de van bőrtisztítójuk is, érdemes azt is beszerezni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4196 üzenetére
Kíváncsi leszek mi lesz belőle, mert ez a látványterv S100 néven 2-3 éve kering a neten.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4198 üzenetére
Ennek max az orra fog megjelenni az S80 utódon, hisz ez egy 3 ajtós shooting brake.
Viszont az irány nagyon jó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4196 üzenetére
"A legnépszerűbb verzió a 225 lóerős dízelmotor lesz (2,0 liter, 470 Nm, nyolcfokozatú automataváltó)"
Szemetek megölték az 5 hengert
-
BBalu
tag
válasz LaptopSystem #4211 üzenetére
Hello!
Szerintem van, legalábbis én mindenkitől csak jót hallok róla és nekem is tetszik.
Az aktív futómű csak saját vélemény, de nem függ motortól? Mármint én itt arra gondolok h oké beteszed sport állásba jobban fogja az utat szerpentinen az biztos de ha nincs ami meglendítse az autót akkor minek is?
A 19es kerekeket én nagyon gyorsan elfelejteném, feleslegesen nagy, faterén 18as van 245-ös gumikkal városban botrányos... minden nyomban megvezeti az autót persze ha te nem használod ott akkor megint csak mehet.
Tudom h S80-akat nézegetsz és újakat viszont mi novemberben néztük ezt az S60-ast tudom h "csak "momentum de akor 6m volt most 5.. ha a saját autómon látnám ezt kiverne a víz rögtön
Az alfa után nem lesz "lomha" a D4?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4224 üzenetére
Nagyon jók egyébként a Volvók, hihetetlen kényelmesek, nagyon jó vele utazni, hosszú távra is, elegánsak, mégsem feltűnősködnek, mint mostanában a Mercik, sok nem is tetszik, mintha az araboknak meg kínaiaknak akarnának megfelelni, ami mondjuk pont igaz is. Szóval hihetetlenül szeretem és elégedett vagyok a jelenlegi két Volvómmal, de a jövő számomra borús egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz LaptopSystem #4224 üzenetére
alfa egy kalap f*s
elektronikai csődtömegcryptot minden termékemért elfogadom
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4227 üzenetére
Különböző konstrukciókon gondolkozom, olyan havi 300-350 fontért el lehetne hozni a kocsit, úgy hogy ők intézik a szervizt meg mindent amit kell, garanciát, csereautót ha szükséges. Vannak 3-4-5 éves konstrukciók, ha lejárt marad a havidíj és cserélsz újra. Ahogy számolgatok így sokkal kisebb a bukás rajta, plusz az itteni szerviz díjak sem éppen az olcsóságukról híresek. 5 év alatt fizetnék 20.000,- nekik a 60.000,- autóra, szerintem ennyi idő alatt sokkal nagyobbat buknék rajta ha elhoznám, nem beszélve arról hogy fele hitel lenne.
Meglátjuk mit hoz a jövő, ha nagyon behülyülök, vagy tönkre megy a mostaniakban valami (most lett mindegyik leszervizelve) akkor betolom a két régit és egy jó konstrukcióval rendelek egy újat.
Nem kerülne sokba így, főleg hogy ketten fizetnénk, de fejenként is csak az itteni fizu töredéke.
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4231 üzenetére
Az hogy csak 4 henger, nem 5 vagy 6 meg az is, hogy a másik egy húsz éve évről évre fejlesztgetett, megbízható millió kilométeres konstrukció volt, erről meg kb azt tudni csak, hogy sokat esznek. Egy ilyen kaliberű autónál bűn a 4 henger, legalább 5 vagy 6 illene hozzá, plusz teljesítményben sem tudsz válogatni, van D5 meg T6 mind kettő literes 4 hengeres egy teljesítmény szinttel, azért kicsit ez kevés khm...
-
BBalu
tag
válasz LaptopSystem #4233 üzenetére
Így őszintén bevallva én, 2x évesen járkálok az I. generációs T6-tal, nem fiatalos autó (saját véleményem szerint a II. generáció azért fiatalosabb) viszont bárminemű sztereotípiáktól mentes. Az enyémen nincs semmilyen jelölés csak h S80, ha kell büntet
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4238 üzenetére
Megnéztem a magyar oldalon a konfigurátort, kinézetre ugyan az, mégis egy kalap sz@r amit lehetőségeknek hívnak. Próbáltam össze rakni XC90-et de nem is tudom ugyan úgy mint itt, ha a bronz szín kell, eleve kizáró ok a magasabb felszereltségi szint, és leveszi a led lámpákat is, itt meg pont fordítva volt. Csomagok is mások, szóval ha gondolod próbáld meg összerakni UK oldalon, bár sokra nem mész vele, de lehet értelmesebben be tudod válogatni a dolgokat, több lehetőséged van...
De az egy vicc, hogy esélyem sincs olyat össze rakni, mint amit itt.
BBalu
Akartam Q7 összehasonlítást árban, csak itt már nem forgalmazzák, gondolom várják az új generációt, és csak Q5-öt tudtam volna a konfigurátorban.....
[ Szerkesztve ]
-
BBalu
tag
válasz LaptopSystem #4238 üzenetére
132.oldal így működik az adaptív tempomat. BLIS nincs nekünk tehát nincsenek kamerák a két külső tükör alatt. Automatán csak akkor fékez ha a tempomat aktív, akár 0-ra is, városban ráfutásra csak figyelmeztet. 2007-es az autó, sajnos nem tudom mennyit változott azóta, lehet h tök hülyeséget írok és az újakban már teljesen más az elv.
Szerk.: Hülyeséget írtam "Collision warning system with brake support" akkor csak mi vagyunk nyuszik kipróbálni
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz LaptopSystem #4233 üzenetére
Ez nem csak a száguldozásról szól. Van erre egy olyan angol szó, hogy waftability. Nézz utána.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4243 üzenetére
Lehet hogy csak szoftveres a különbség , de csak a markaszervizben tudnak belenyulni, és ott a szoftver feltöltésert is min. hatszamjegyu összeget kérnek el!
Lásd allofutes...[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4222 üzenetére
Orvosoknak engednek 10%-ot, úgyhogy biztosan van benne mozgástér.
Volvo elegáns autó, de az nem zárja ki, hogy nem szaguldozasra való!
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz LaptopSystem #4256 üzenetére
Most kaptam hírlevelet, Pécsett 12% kedvezményt adnak márciusig.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
gaborbol
őstag
válasz LaptopSystem #4274 üzenetére
En biztos valami hasonlot vennek egy zsir uj helyett. Azert ket ev alatt elbukni egy lakas arat rajta az durva. Persze en meg a 3-6 eves korosztalyt favorizalom, az meg mindig kulturalt, jopar evig auto lesz, onnan mar kevesbe faj az ertekvesztes.
-
runner 125
nagyúr
válasz LaptopSystem #4274 üzenetére
Egyértelmű, h sokkal ésszerűbb döntés, bár én továbbra is a 4-5 éves kategóriát tartom a legjobb vételnek.
Ugyanis arra egy ilyen S80 is megfelezi a jelenlegi 9m ft-os árát. Ki lehet belőle annyi idősen is patika vételt fogni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
majestic
őstag
válasz LaptopSystem #4499 üzenetére
Ez engem is igen csak érdekelne...
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4499 üzenetére
Viszonylag fiatal technológia, de olyat még nem hallottam, hogy valami ez miatt ment volna tönkre. Nekem nem a kedvencem, lévén mennyit fogyaszt terhelés nélkül az autó álló helyzetben? Ha jól emlékszem a Golf V céges autóm kiírta 0,6 L/h, klímával 0,9. Szóval szerintem egy teli tank elhasználása esetén talán jó esetben beszélhetünk 1 deciről, meg rengeteg indulás/leállásról. Minél fejlettebb lesz, annál észrevétlenebbül fog alánk dolgozni, és ez dolog kulcsa szerintem, mert ha zavar, azonnal kikapcsolnám, ha észrevétlenül teszi a dolgát, akkor lehet hagynám. Viszont az biztos, hogy az Euro 6 norma hívta életre, ahogy az AdBlue folyadékot, és a kis turbós motorokat is. A modernebbek úgy fékezik meg a dugattyúkat hogy éppen átlendüljenek a holtponton, és a második ütemre már jár is a motor, váltókat is módosították miatta. De tény, hogy nem az igény, ha nem a szükség hozta őket, és nem a vásárlóké.
TC tesztek között is találni olyat, ahol azonnal kikapcsolták annyira idegesítően dolgozott, meg olyat is ami szinte észrevétlen maradt.
-
hdman
őstag
válasz LaptopSystem #4773 üzenetére
Én szinte csak pályázom, igy a motorháztetőre került egy csík. 5k volt baráti áron. Majd keresek képet.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz LaptopSystem #4776 üzenetére
Passz, de jó vastag. Nagyon jó barátom a fóliás, azért volt occsó. Csak annyit tudok, hogy Llumar a fólia, mert csak azzal dolgozik.
Asszony Mazdáját 20ért csinálta B oszloptól hátrafelé + csomagtérajtó, szintén Llumarral.
270e??? Annyiból kb egy normális helyen telibefóliáznak egy kocsit, nem is szar anyaggal....
Sopron city :)
-
válasz LaptopSystem #4774 üzenetére
nekem volt két pötty a motorháztetőn, volvo szervizben adtak rá festéket. úgy, hogy tudom mit kell keresni és pontosan hol, úgy megtalálom, egyébként elfedi a javítófesték.
viszont az alapozó festék nálam nem sérült.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.