- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsmester89
őstag
válasz
LaptopSystem #6668 üzenetére
Nem is a volvo csinálta
de jó!
-
gaborbol
őstag
válasz
LaptopSystem #6628 üzenetére
Ez, de kemeny. Hihetetlen
-
Rivaul
addikt
válasz
LaptopSystem #6631 üzenetére
Ledarálják a bőrt és azt viszik fel a szövetre. Ez elhagyja magát. Szó nem érheti őket mert valódi bőr és ez kell a prémium jelzőhöz, viszont így olcsóbb mert a hibás és szar minőségű bőrt is felhasználhatják
-
válasz
LaptopSystem #6631 üzenetére
Akkor még azt sem lehet mondani hogy sokat használod, 20k kilométer alatt még városban se legyen ilyen egy év alatt...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #6628 üzenetére
Nincs mese venni kell egy Giulia Quadrifogliot
Nagyon sajnálom, ami veled történik, azt meg pláne, hogy egyre inkább prémuim gyártók akarnak lenni, és van pofájuk ilyen nembőrt bele tenni, nem tudom, hogy ez a régió sajátossága e, helyi beszállító, mert itt én még ilyet nem láttam, ami ennyire gáz. De valami annak a minőségével nagyon nincs rendben.
Egyébként múlt héten beültem mind a három új típusba XC90 - V90 - S90 majd csinálok képeket legközelebb, de 2 fő probléma van, az egyik konkrét minőség, a másik minőség érzet, de vicc kategória...
-
válasz
LaptopSystem #6628 üzenetére
Éppen kérdezni akartam hogy miz újság az ülésekkel....
Mennyi is a gari volovéknál 2 év? Gari végén mit teszel (én lehet hogy utoljára szövetre cserét kérnék ilyen vacak helyzetben)?
Hány kilométer van magában a motorban? Az legalább jó ahogy egy volvo motornak illik? -
Rivaul
addikt
válasz
LaptopSystem #6626 üzenetére
Pedig ez van. Kötelező szerviz ismerősömnél szintén kia, 67eft. Ez egy olajcsere és ablaktörlő lapát csere. A lapátra 10e írtak. Ugyan az a lapát a tecsóba 2500ft
Após az első ilyen alkalom után azt mondta hogy ott baxák meg a garanciájuk...
-
válasz
LaptopSystem #6624 üzenetére
Itt a győri szalonban együtt van több márka is (Volvo, Kia, Mercedes, Citroen, stb.), apám 2 hete volt időszakos szervizen (Kiával), azt mondták neki, hogy amíg a kocsi garanciás, addig nem nagyon szokták preferálni, hogy az ügyfél hozza az olajat meg a különböző szűrőket, ilyet csak régebbi használt kocsiknál engednek.
Aztán persze lehet, hogy meg lehet velük beszélni.. -
válasz
LaptopSystem #6621 üzenetére
Aha, akkor teljesen rendben van amit beletettek, mert ezt írja a kézikönyv is.
Csak kíváncsiság képpen, mennyi volt az olaj anyagköltsége a szervizben?
Ugyen ez Motulban ennyibe kerül 5L-es kiszerelésben: [link] -
válasz
LaptopSystem #6619 üzenetére
ACEA A5/B5, 5W-30.
A márka az ízlés és hit kérdése. Én a Motult preferálom, de ahány ember annyi szokás (Eneos, Liqui-Moly, Castrol, stb.).Szerk.: Ezt az 5W-30-at szokták használni az esetek 90%-ában az újabb autóknál, de lehet, hogy ahhoz a motorhoz más van előírva. Ezt a kézikönyvben meg tudod nézni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
LaptopSystem #6423 üzenetére
Amúgy tilos a keresztpostozás csak szólok...
-
haxxika
senior tag
válasz
LaptopSystem #6074 üzenetére
9 éve mikor az XC90-et vettük akkor 18% kedvezményt sikerült a miskolci Lukács autótól kiharcolni (akkor még Belme néven futottak együtt a nyíregyházi és debreceni kereskedéssel). Mondjuk a tesztautó nekünk bőven megfelelt, valószínű emiatt tudták ennyire levinni az árat. Aztán ahogy egyre többet kezdtek hibázni a szervizelés során úgy fordultunk el mi is tőlük, és néztünk más utat a kocsi szervizeléséhez.
-
belaazallat
addikt
válasz
LaptopSystem #6087 üzenetére
Igen. 690e helyett 650 e Ft. Önként adta a kereskedő, nem én kértem, pedig volt pár hiba a kocsin.
-
belaazallat
addikt
válasz
LaptopSystem #6085 üzenetére
Engem is, de nem kávézok!
-
Blaise
veterán
válasz
LaptopSystem #6074 üzenetére
Nem akarom nevesíteni konkrétan, az egyik nagy régi Volvós, vidéki szalon. Cégre talán adnának valamennyit, de magánszemélyre semmit.
Erről a 12%-ról van valami link? Szerintem a többi szalont megkeresem e-mailben, hogy küldjenek a kiválasztott extrákkal kalkulációt, ő meg adja el más rétegnek...úgy látszik mérnökként nem vagyok jó
Tök érdekes amúgy ez az új autó keresés, több helyen voltunk, a legkedvesebb sales VW és Ford szalonban volt eddig, mindenhol leültünk, kérdezgettünk, katalógus, árkalkuláció, minden ami kell. Sehol nem kérdezték meg, hogy megkínálhatnak-e egy ásványvízzel vagy kávéval, pedig azon a 50-100 forinton sok múlhat adott esetben...én is kereskedelemmel foglalkozom, fogtam a fejem több helyen.
-
rbalint88
addikt
válasz
LaptopSystem #6054 üzenetére
Dehogynem
nem ahelyett lenne, unokatesomnak/eladasra.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #6034 üzenetére
Én az Autoglymet használom, elégedett vagyok vele, mint sokan mások is. Soha nem vásároltam M.o.-n autóápolási terméket, így ebben nem tudok segíteni. Annyit még megtennék, hogy kb 1 héttel az AG-s ápolás után tennék rá egy Wolf védő réteget.
Sonax termékeket nem használok egyáltalán, mert nagyon nagy a szórás, valami nagyon jó csúcs minőségű, valami ipari hulladéknak is rossz.
Esetleg autóápolós topikba kérdezz rá, hogy mivel ápoljad le a zsír új bőrt, hátha mondanak valami okosat.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #6029 üzenetére
De akkor hogyan vannak 10 - 15 éves Volvók is eladósorban, makulátlan üléssel.
Úgy értem, tény hogy kritikán aluli ami veled történt, de kb 10 full bőr Volvo volt a családunkba eddig, 2004-2009 közöttiek, és kb 1-ben volt enyhén kopott a vezető ülés széle.
Lehet hogy a minőség ellenőrzésnél voltak gondok, vagy a beszállítóval, persze ez nem mentesíti őket a felelősség alól.
De a Volvo bőr nem egyenlő a szarral. 10-ből egyszer lehet...
-
válasz
LaptopSystem #5988 üzenetére
Régen járta erre, de ez nem túl pozitív hír.Kiváncsi vagyok, milyenek lesznek/lettek az új ülések. Sajna már egy ideje hallom hogy az új volvokba nem szabad bőrt ülést venni, mert röviden összefoglalva hulladék.
Maga a volvo hungary hogy állt a dologhoz (csak azért kérdezem mert erről is hallottam rémtörténeteket, avagy csak a lóvé kicsengetéséig érdekes a vevő)?
Eseted engem könnyen lehet hogy befolyásolni fog (a szívem és a raconalitásom között folyik kiegyenlített küzdelem v40 cc vs tucson vs hrv fronton). Apropo szerintettek a v40 kifutásánál jövőre mennyi kedvezményre lehet számítani (ez s80-nál ha jól néztem 20% felett volt)? t3 manuálban vagy t4 automatában gondolokozom (2 lityósat akarok nem 1.5-öt).
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #6004 üzenetére
Vettél volna 2.4 D5-öt.
Gyári tuningpartner, nyilván jó, de iszonyú drága. Drágább, mint a BSR...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5992 üzenetére
Egyet értek, csúnyábban öregszik, jobban kell rá figyelni, de ne legyen ennyire trágya. Mindegy ápold le, aznap már ne használd, nagyon vékonyan vidd fel, kétszer egymás után. Reméljük az csak egy selejtes darab volt, vagy régóta állt a raktárban...
zsolee73
Igen, volt egy minőség ugrás lefele, kb 2008-2012 között készültek a legrosszabb, zúzalékból tákolt Volvo "bőrök" de ennek már vége szerencsére.
Ez a prémium dolog több oldalról is megközelíthető, pl az S60-adban vannak a világ egyik legkényelmesebb ülései. A Volvo mindig is élen járt biztonság technikában, kényelemben, egyszerűségben. Azt megértem hogy alfa eseténél kilóg a lóláb, de ennyiből a BMW-k motorikusan szarok, elcsattognak a láncok, kokszolódik, beesik a pillangó szelep a motorba, ugrik a vezérlés, csapágyas lesz, vagy váltó cserés akár egy M6 60e km után (konkrét példa) az elégtelen kenés miatt. Megrepednek a blokkok a dugattyúk között. Audi /VW/ dieseleket mindenki ismeri, porlasztók, magasnyomásuk csak úgy hullanak, mert "ez ilyen" eszik az olajat mint ha muszáj lenne. Mercedes is nagyot zuhant, "kiégő" ledek elöl, hátul félig világító lámpák, rengeteget látni, vagy mikor az egy éves S osztályról lepotyog pár betű a bluetech feliratból, műanyag szag, giccs parádé, selejtes diesel motor szériák, csattogó vezérléssel. Ezek mennyire prémium dolgok? Mikor a Volvo megbízhatóságban és motorikusan a legtöbb teszten/felmérésen a top 3-ban végez.
alfa156
Tökéletes kombináció:
Szürke autó, fekete felni, fekete bőr, és elég évente egyszer takarítani -
zsolee73
tag
válasz
LaptopSystem #5947 üzenetére
hűha, ez tényleg gázul néz ki....
Ekkora minőség romlás lenne a Volvonál? Az én szekerem immár 7 éves S60, csillió km-rel a tiedhez képest, de szerencsére szinte tökéletes állapotú a vaj színű "bőr". Azt azért hozzá kell tenni, hogy nem a szellőztetett típus.
Mindenesetre ez szégyen. Bár imádom, de ismét ki kell jelentenem, hogy ezért sem prémium kategóriás autó a Volvo, csak oda szeretne tartozni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #5988 üzenetére
Sajnos a legrosszabb anyagszínben válaszottad. Ez a krém tényleg max alkalmi, öltönyös megoldáshoz ideális.
Nyilván nem fogják kerek perec megmondani, h "bocs fater, 10 milláért sajnos az összes világos bőr ilyen, csak a userek nagy részének fel sem tűnik, vagy elkönyvelik h ők cseszték szét.."Itt úgy 82k km volt benne.
Következőt te is fekete bőrrel veszed.
-
person
senior tag
válasz
LaptopSystem #5982 üzenetére
És mivel magyarázták, miben lesz jobb az új ülés, azon kívül, hogy sértetlen?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5980 üzenetére
Nem, soha, kizárt. Ez az utolsó mohikán, egy szívó V8 Volvo. AWD, rohadt kevés kilométerrel és az összes extra ami létezik a leggyönyörűbb beltérrel, majd egy évig vadásztam rá, de megérte, minden méter öröm vele, majd ha eljön az idő, két parcellát veszek és mellém kell hogy temessék, mert a túlvilágon is élvezni akarom, annyira jó
Néha rápillantok a kínálatra, az esetek 80%-ban egy darab eladó sincsen, a maradék 20% lefingott, rengeteg kilométeres bontó szökevények, semmi extra... De az enyémet megközelítőt még közel se távol nem láttam.
Ez egy különleges darab, még a Volvo szerviz is megjegyezte hogy mennyire jó vele gurulni, csak a parkolóból a garázsba vitték. Ketten megadták a számukat (ott dolgozók) hogy adjam el nekik...
Luck Dragon
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5958 üzenetére
A karcokat, meg a narancs bőrös festést sajnos szinte minden új autónál el kell távolíttatni. Ilyen világot élünk, messze nem olyan minőségűek a mai víz alapú festékek, lakkok és a lehető legvékonyabban hordják fel. Ezer és egy videót találhatsz youtubeon hogy zsír új kocsikat kell políroztatni, lehet az M-es BMW, ford, VW, akármi.
Ha új autót vennék, igazából azonnal kéne rá egy enyhe polír meg valami komoly fólia vagy kerámia védelem. Majd alvázvédőt is kéne fújatni rá, mert szépen csendben azt is elhagyták a gyártók, és egyszerűen már nem védőzik le az új autókat gyárilag, rohadjon át 8-10 év múlva, lesz@rják. Természetesen az olajcsere periódusok is vicc kategóriába tartoznak, kb dupla gyakorisággal kéne azt is végezni, és reménykedni hogy semmi nem fossa el magát ami a könnyítés vagy olcsósítás áldozatául esett.
Azt mondod egy értelmes autót, amivel nincs gond. Ilyen pedig nincs. Az új alfáról sem tudunk semmit, mennyire lesz minőségi és tartós.
Nemrég ültem egy új E mercibe, egy kérdés volt bennem (ez meg mi a sz@r) utána mentem ismerőssel venni egy CLS 500-at, 2006-os volt, beültem, a jó régi Mercedes illat fogadott, minden szép, fa és bőr, tökéletes állapotban, az új meg egy műanyag giccs parádé, köcsög ragasztó és műanyag szagban úszva... Nagyon nagy csalódás amerre az autós dolgok haladnak.
Az hogy a kereskedésben ilyen arrogáns lekezelően viselkedő emberek vannak, szerintem komoly probléma magyarisztánba, elmegyek itt egy szalonba kinyalják a seggemet, érzem a törődést, odafigyelést, minden úgy van ahogy megbeszéltük... Elvittük pár hete fater XC-jét is az itten emberemhez, még ő is meglepődött, pedig volt már pár autója...olyan 50 körül.
Igazából az S80-am kicsit már jobb állapotban van még a linkelt képeknél is, ott még éppen megvettem csak, azóta kapott pár törődést, és kb örökre megtartom, memóriás, hűtött fűtött, radaros, navis, feláras hangcucc, kulcs nélküli minden, kanyar xenon, holttér figyelő, napfény tető, kb nincs olyan extra amit nem ikszeltek be, voltam pár újabb 15'-ös Volvot próbálni, hát nem estem hasra, max az árától, és közelükben nem voltak az enyémnek.
Meg ez a mostanában divattá vált, van egy full full fapad modell, azt reklámozzuk mindenhol, annak a kezdő árát, de hogy abból autó legyen még simán rá kell dobnod jó pár misit...
Sajnálom, hogy ilyen rossz élményekkel gazdagodtál Volvo téren, de ezek egy része általános sajnos. A bőr probléma meg reméljük megoldódik, egyből tegyél majd rá egy Wolf nano védelmet, amint nemrég linkeltem neked, ápolás után.
Ilyen ár kategóriás kocsiknál is egyből mehet a polír... F@sza nem?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5956 üzenetére
Azt el kell fogadni, hogy a világos bőr belső jóval kényesebb.
Ami viszont nálad történik az kritikán aluli. Feláras üléssel ráadásul, ha az árból nem akartak engedni, akkor most szépen cseréljék a két első ülésen a bőrt. Te meg ápold le egyből, és tegyél rá valamilyen védelmet, vagy vidd el valahova ahol meg csinálják. Esetleg köztes magoldás hogy elviszed ide és ők fizetik. Viszont a kocsi nagyon friss és garos, úgy hogy inkább cseréljék ki szépen...
-
válasz
LaptopSystem #5954 üzenetére
szép a belsőd ahhoz képest
hallod asszony ülése is ilyen pedig ő 60KG tehát semmi köze a súlynak hozzá,ráadásul az ő ülése ami elvan színeződve
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5950 üzenetére
Először is mindenképp cseréljék garban. Ez alap. Utána megpróbálnám az újat azonnal leápolni, esetleg egy védő réteget tenni rá. Pl ez [link] vagy ez [link].
Megkérdezhetem hogy hány kg/cm vagy? A világos belső elég kényes a farmerra és övekre, ha jól sejtem az egy öv nyom lesz a háttámlán.
Viszont a másik sérülés nem elfogadható, nekem nem nézett így ki a 15 éves V70 vagy a 12 éves V50 ülése, pedig mind alap manuális volt.
[link] Jövőre lesz 10 éves, és bár elég gyűröttnek tűnik a képeken a vezető ülés, a valóságban sokkal jobban néz ki, sehol egy kopás, csak pár gyűrődés.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5948 üzenetére
Ez az S80?
Egyébként az első kép csak koszolódásnak tűnik nekem, a második viszont gáz.
Egy korábbi gondolatmenetem bőr témában
Annyit tennék hozzá, hogy a feláras vagy új bőrök minősége megint magasabbnak tűnik, a linkelt hsz-ben az utolsó képen lévő bőr, szerintem az volt a legalja Volvo téren.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5943 üzenetére
Semennyire, de pontosan hol?
Alap vagy feláras bőr van benne?
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #5943 üzenetére
Nekem is mostanában tűnt fel, hogy, a bal ülés oldaltámlájánal kezd kopni.
14 év, 383k km...
Vidd vissza, gondolom nem kőműves ruhával használod... -
válasz
LaptopSystem #5568 üzenetére
eddig mi vezetünk
több szavazatot is tudsz tenni egymás után
-
robi baggio
tag
válasz
LaptopSystem #5450 üzenetére
Aztán az S60.Kb 3évig volt meg, imádtam.
Sajnos most egy dízelbotrányos Passzáttal szenvedek, az XC meg még drága volt, illetve egy olyan, ami meg is felelt volna.
Sok a pálya, ha megyünk haza, nagyon szeretnék egy automatát, távolságtartós tempomattal.
Talán jövőre összejön.
Van esetleg XC60-as fórumozó köztünk? -
robi baggio
tag
válasz
LaptopSystem #5445 üzenetére
Nem rossz, bár a hátulja elég rusnya lett szerintem, vagyis egy idő után, ha sokat lát az ember, akkor biztos megszokja.
Még mindig az XC60 az etalon! -
belaazallat
addikt
válasz
LaptopSystem #5447 üzenetére
Az se jön be, de hát ez ízlés dolga.
-
belaazallat
addikt
válasz
LaptopSystem #5445 üzenetére
Nem tetszik, főleg a lámpái.
-
7600 GS
addikt
válasz
LaptopSystem #5077 üzenetére
Milyet tettél bele?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
LaptopSystem #5053 üzenetére
igen?
mondjuk akkor nem tudom az elozo tulaj miert nem takaritotta elotte le rendesen, megiscsak 6m korul probalja eladni. oh well
mindenesetre koszi az infoert!
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #5053 üzenetére
Pedig most akartam javasolni bele egy ilyen szettet:
Állítólag most akcióban jár mellé egy 30 x 120 cm-es NO FEAR matrica is, illetve a Volverra.
-
Zoli1222
addikt
válasz
LaptopSystem #5026 üzenetére
Gyönyörű masina! Az a világos belső!
Én még cipőből is feketét/sötétet veszek.
Gratula hozzá!
Vki tudna 1 linket dobni a felszereltségekről?
Illetve a 2.4d d5-nél az a 400Nm mennyire viseli meg a kuplungot/lendkereket? -
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #5026 üzenetére
Szép tényleg. Egy dolog, ez a sötét faberakás nekem egy picit retros, a fémbetét vagy a nagyon világos faberakás nekem egy kicsit jobban tetszik, bár utóbbiról most nem találok képet.
-
echterion
nagyúr
válasz
LaptopSystem #5013 üzenetére
Gyönyörű, gratulálok hozzá.
-
zsolee73
tag
válasz
LaptopSystem #5022 üzenetére
Nagyon szép autó, gratulálok!
Én is harmadolom az olajcsere intervallumot, 30 e helyett 10 ezrenként.
Egyidőben kidobatom a levegő és pollenszűrőket is. -
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5025 üzenetére
Ajánlott, mivel a motor szűz, kopnak össze az alkatrészek, ilyenkor több fém reszelék keletkezik, mint összekopás után. Én mindenképpen elvinném, amiket eddig írtál, úgy gondolom hogy neked is érdemes.
De miért vetted le a védő fóliát az ülésekről, így koszosak lesznek
-
NorDezs
senior tag
válasz
LaptopSystem #5026 üzenetére
Gratula, gyonyoru gep!
Nekem is van egy 2008-as D5, egyszeruen imadom, de sajnos meg kell valnom tole... -
ffodi
veterán
válasz
LaptopSystem #5026 üzenetére
Gyönyörű masina.
Ez amúgy a fehérvári Ivanicsban van nem?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5022 üzenetére
Az első olaj cserét nyugodtan csináld meg a szűz motorral 3000 km után, az első váltó olaj cserét is 50.000 km környékén, utána ráér 10-15.000km a motor olaj, 80-100.000km a váltó olaj csere.
Vezérlést én 120.000-nél cseréltem a D5-ön és mivel már legalább 4-5 ilyen motoros Volvo volt a családban, bátran állíthatom, hogy ez az intervallum bevált.
Nem is szabad spórolni, később meghálálja sokszorosan.
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #5017 üzenetére
A régi D5 simán kibirta az előírt 160k km-t, szerintem felesleges ennél sűrűbben cserélni.
Az olajcsere ott gyárilag 20k, szerintem 6L olajra az sem egy extrém táv. -
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #5017 üzenetére
Tényleg elképesztő, h mennyire próbálják átmosni az ember agyát.
15 éve még az összes szervizkönyv 10-15k km-es olajcsereperiódusokat írt. Milyen meglepő, azóta gondolom másik bolygóról hozzák az olajat, így pontosan 2x annyit bír ki - szerintük.
Ugyanez vonatkozik az automataváltóra is, "élettartamolaj".. az... -
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5013 üzenetére
Látom fakormánnyal kérted, nagyon nagy gratula érte, és így van ahogy Runner mondja, együtt örülünk az új szerzeménynek
Nagyon jól néz ki, szinte tökéletesen összeállított S80, én is elfogadnám így ahogy van, bármikor
Annyit árulj el, hogy sikerült végül alkudni valamennyit? (nem turkálni akarok a zsebedben, az összeg nem érdekes, csak hogy volt e kedvezmény)
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #5011 üzenetére
Ez márkatopik, csupa jó arccal, szerintem itt lesz a legkevesebb irigyed, büszke lehetsz rá, gyönyörű tényleg és legalább jól felszerelt, sokáig ki fog szolgálni. Jól válaszottál.
Apropó, automata? Ha az, legalább 40-50.000-enként cseréltess a váltóban olajat, bárki, bármit mond.
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #5008 üzenetére
Gratulálok, szép darab!
És a tetőablakot sem felejtetted el beikszelni... -
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #5008 üzenetére
Naaa, megvetted végül? Nagyon faxa! .. és ezt csak így nagy csendben?
Hol a 40 kép, specifikációk, adatok? Motor?
Jah és gratula. Legjobb színben, legjobb összeállítással vetted, már ami a külsőt illeti.
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #5002 üzenetére
Ahh, nah ebben a formában bármikor jöhetne, minden tökéletes rajta.
FeRRaR1
Szép lassan megízleltem és egyre jobban tetszik az új XC-90.
Talán az első látványtervek után csalódás volt a sokkalta visszafogottabb, elkészült modell, valahogy nem mozgatott meg, de most, h tolják már a reklámokat, egyre több teszt, sajtóanyag jelenik meg, jelentem, bejövős lett. -
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #5002 üzenetére
Saját?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #5002 üzenetére
Megvolt
Persze ez felszereltebb, Inscription szellőző ülésekkel + tetőablakkal, ráncfelvarott, de a kasztni ugyan az.
Szerettem is, csak sajnos sokat kellett volna rá költenem az előző tulaj hanyagsága/és vagy a Volvo élettartamúnak hitt dolgai miatt.
De azt alá írom, hogy rettentő elegáns formája volt, nagyon szép, meg is csodáltam most a régi képeimet róla, hihetetlen időtálló, fáradhatatlan formákat tud alkotni a Volvo, nem úgy mint sok másik gyártó, 1-2 év alatt lelakja a jónak hitt formáit...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
LaptopSystem #4774 üzenetére
nekem volt két pötty a motorháztetőn, volvo szervizben adtak rá festéket. úgy, hogy tudom mit kell keresni és pontosan hol, úgy megtalálom, egyébként elfedi a javítófesték.
viszont az alapozó festék nálam nem sérült.
-
hdman
őstag
válasz
LaptopSystem #4776 üzenetére
Passz, de jó vastag. Nagyon jó barátom a fóliás, azért volt occsó. Csak annyit tudok, hogy Llumar a fólia, mert csak azzal dolgozik.
Asszony Mazdáját 20ért csinálta B oszloptól hátrafelé + csomagtérajtó, szintén Llumarral.
270e??? Annyiból kb egy normális helyen telibefóliáznak egy kocsit, nem is szar anyaggal....
-
hdman
őstag
válasz
LaptopSystem #4773 üzenetére
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4499 üzenetére
Viszonylag fiatal technológia, de olyat még nem hallottam, hogy valami ez miatt ment volna tönkre. Nekem nem a kedvencem, lévén mennyit fogyaszt terhelés nélkül az autó álló helyzetben? Ha jól emlékszem a Golf V céges autóm kiírta 0,6 L/h, klímával 0,9. Szóval szerintem egy teli tank elhasználása esetén talán jó esetben beszélhetünk 1 deciről, meg rengeteg indulás/leállásról. Minél fejlettebb lesz, annál észrevétlenebbül fog alánk dolgozni, és ez dolog kulcsa szerintem, mert ha zavar, azonnal kikapcsolnám, ha észrevétlenül teszi a dolgát, akkor lehet hagynám. Viszont az biztos, hogy az Euro 6 norma hívta életre, ahogy az AdBlue folyadékot, és a kis turbós motorokat is. A modernebbek úgy fékezik meg a dugattyúkat hogy éppen átlendüljenek a holtponton, és a második ütemre már jár is a motor, váltókat is módosították miatta. De tény, hogy nem az igény, ha nem a szükség hozta őket, és nem a vásárlóké.
TC tesztek között is találni olyat, ahol azonnal kikapcsolták annyira idegesítően dolgozott, meg olyat is ami szinte észrevétlen maradt.
-
majestic
őstag
válasz
LaptopSystem #4499 üzenetére
Ez engem is igen csak érdekelne...
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4274 üzenetére
Egyértelmű, h sokkal ésszerűbb döntés, bár én továbbra is a 4-5 éves kategóriát tartom a legjobb vételnek.
Ugyanis arra egy ilyen S80 is megfelezi a jelenlegi 9m ft-os árát. Ki lehet belőle annyi idősen is patika vételt fogni. -
gaborbol
őstag
válasz
LaptopSystem #4274 üzenetére
En biztos valami hasonlot vennek egy zsir uj helyett. Azert ket ev alatt elbukni egy lakas arat rajta az durva. Persze en meg a 3-6 eves korosztalyt favorizalom, az meg mindig kulturalt, jopar evig auto lesz, onnan mar kevesbe faj az ertekvesztes.
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4256 üzenetére
Most kaptam hírlevelet, Pécsett 12% kedvezményt adnak márciusig.
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4222 üzenetére
Orvosoknak engednek 10%-ot, úgyhogy biztosan van benne mozgástér.
Volvo elegáns autó, de az nem zárja ki, hogy nem szaguldozasra való!
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4243 üzenetére
Lehet hogy csak szoftveres a különbség , de csak a markaszervizben tudnak belenyulni, és ott a szoftver feltöltésert is min. hatszamjegyu összeget kérnek el!
Lásd allofutes... -
CYBERIA
őstag
válasz
LaptopSystem #4233 üzenetére
Ez nem csak a száguldozásról szól. Van erre egy olyan angol szó, hogy waftability. Nézz utána.
-
BBalu
csendes tag
válasz
LaptopSystem #4238 üzenetére
132.oldal így működik az adaptív tempomat. BLIS nincs nekünk tehát nincsenek kamerák a két külső tükör alatt. Automatán csak akkor fékez ha a tempomat aktív, akár 0-ra is, városban ráfutásra csak figyelmeztet. 2007-es az autó, sajnos nem tudom mennyit változott azóta, lehet h tök hülyeséget írok és az újakban már teljesen más az elv.
Szerk.: Hülyeséget írtam "Collision warning system with brake support"
akkor csak mi vagyunk nyuszik kipróbálni
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4238 üzenetére
Megnéztem a magyar oldalon a konfigurátort, kinézetre ugyan az, mégis egy kalap sz@r amit lehetőségeknek hívnak. Próbáltam össze rakni XC90-et de nem is tudom ugyan úgy mint itt, ha a bronz szín kell, eleve kizáró ok a magasabb felszereltségi szint, és leveszi a led lámpákat is, itt meg pont fordítva volt. Csomagok is mások, szóval ha gondolod próbáld meg összerakni UK oldalon, bár sokra nem mész vele, de lehet értelmesebben be tudod válogatni a dolgokat, több lehetőséged van...
De az egy vicc, hogy esélyem sincs olyat össze rakni, mint amit itt.
BBalu
Akartam Q7 összehasonlítást árban, csak itt már nem forgalmazzák, gondolom várják az új generációt, és csak Q5-öt tudtam volna a konfigurátorban.....
-
BBalu
csendes tag
válasz
LaptopSystem #4233 üzenetére
Így őszintén bevallva én, 2x évesen járkálok az I. generációs T6-tal, nem fiatalos autó (saját véleményem szerint a II. generáció azért fiatalosabb) viszont bárminemű sztereotípiáktól mentes. Az enyémen nincs semmilyen jelölés csak h S80, ha kell büntet
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4231 üzenetére
Az hogy csak 4 henger, nem 5 vagy 6 meg az is, hogy a másik egy húsz éve évről évre fejlesztgetett, megbízható millió kilométeres konstrukció volt, erről meg kb azt tudni csak, hogy sokat esznek. Egy ilyen kaliberű autónál bűn a 4 henger, legalább 5 vagy 6 illene hozzá, plusz teljesítményben sem tudsz válogatni, van D5 meg T6 mind kettő literes 4 hengeres egy teljesítmény szinttel, azért kicsit ez kevés khm...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4227 üzenetére
Különböző konstrukciókon gondolkozom, olyan havi 300-350 fontért el lehetne hozni a kocsit, úgy hogy ők intézik a szervizt meg mindent amit kell, garanciát, csereautót ha szükséges. Vannak 3-4-5 éves konstrukciók, ha lejárt marad a havidíj és cserélsz újra. Ahogy számolgatok így sokkal kisebb a bukás rajta, plusz az itteni szerviz díjak sem éppen az olcsóságukról híresek. 5 év alatt fizetnék 20.000,- nekik a 60.000,- autóra, szerintem ennyi idő alatt sokkal nagyobbat buknék rajta ha elhoznám, nem beszélve arról hogy fele hitel lenne.
Meglátjuk mit hoz a jövő, ha nagyon behülyülök, vagy tönkre megy a mostaniakban valami (most lett mindegyik leszervizelve) akkor betolom a két régit és egy jó konstrukcióval rendelek egy újat.
Nem kerülne sokba így, főleg hogy ketten fizetnénk, de fejenként is csak az itteni fizu töredéke.
-
válasz
LaptopSystem #4224 üzenetére
alfa egy kalap f*s
elektronikai csődtömeg -
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4224 üzenetére
Nagyon jók egyébként a Volvók, hihetetlen kényelmesek, nagyon jó vele utazni, hosszú távra is, elegánsak, mégsem feltűnősködnek, mint mostanában a Mercik, sok nem is tetszik, mintha az araboknak meg kínaiaknak akarnának megfelelni, ami mondjuk pont igaz is. Szóval hihetetlenül szeretem és elégedett vagyok a jelenlegi két Volvómmal, de a jövő számomra borús egy kicsit.
-
BBalu
csendes tag
válasz
LaptopSystem #4211 üzenetére
Hello!
Szerintem van, legalábbis én mindenkitől csak jót hallok róla és nekem is tetszik.
Az aktív futómű csak saját vélemény, de nem függ motortól? Mármint én itt arra gondolok h oké beteszed sport állásba jobban fogja az utat szerpentinen az biztos de ha nincs ami meglendítse az autót akkor minek is?
A 19es kerekeket én nagyon gyorsan elfelejteném, feleslegesen nagy, faterén 18as van 245-ös gumikkal városban botrányos... minden nyomban megvezeti az autót persze ha te nem használod ott akkor megint csak mehet.
Tudom h S80-akat nézegetsz és újakat viszont mi novemberben néztük ezt az S60-ast tudom h "csak "momentum de akor 6m volt most 5.. ha a saját autómon látnám ezt kiverne a víz rögtön
Az alfa után nem lesz "lomha" a D4?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4196 üzenetére
"A legnépszerűbb verzió a 225 lóerős dízelmotor lesz (2,0 liter, 470 Nm, nyolcfokozatú automataváltó)"
Szemetek megölték az 5 hengert
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4198 üzenetére
Ennek max az orra fog megjelenni az S80 utódon, hisz ez egy 3 ajtós shooting brake.
Viszont az irány nagyon jó.
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4196 üzenetére
Kíváncsi leszek mi lesz belőle, mert ez a látványterv S100 néven 2-3 éve kering a neten.
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4177 üzenetére
Köszi.
Igen, az az, de van bőrtisztítójuk is, érdemes azt is beszerezni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4173 üzenetére
Írtam, 2008-as D5. Viszont most van benne 88k km.
Talán nem vagyok túl nagyképű, ha azt mondom szinte szalonállapotú.
Ezért is írtam neked, h nem kell elzárkózni a használttól. Türelemmel, kis szerencsével nagyon jó állapotú példányokat lehet találni. -
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4174 üzenetére
Semmiképpen, csak arra ügyelj hogy ne olyan legyen, mint itt az utolsó képen: [link]
Bár mikor állítottam össze a kocsikat a héten, ilyet már nem találtam, az R-Design csomag miatt voltak magasabb minőségűek valószínűleg. De a többi csomag is változtat rajta.
Illetve ajánlom hozzá az Autoglym bőrápolót 2 havonta, és nem lesz soha gondod
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4171 üzenetére
Új autóknál nem tudom h változott-e valamit, de a 2000-es évek elején még nagyon jó minőségű volt felhasznált bőr, az S60-ban (2008-as) viszont már érezhetően gyengébb a minősége. Volt erről szó pár hónapja, talán az is előfordulhat, h nem valódi bőr, hanem valamiféle örlemény.. A lényeg h én kenegetem sűrűn, nehogy kirepedezzen.
Általánosságban szerintem elmondható a Volvo-król, h ha nem kezeled, hamarabb "öregszik" a beltér.
_
Így közel a rendelésünk után 1 évvel bekerült úgymond véglegesen a BLP.
Index-es segítséggel, de beraktam a CANBUS adaptert, így visszatért a kormányvezérlés, lett tolatóradar és rögvest jön az élőkép rükvercbe kapcsoláskor. Je.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4168 üzenetére
Nagyon 5 hengeres párti vagyok, ezt büszkén vállalom is D5 és T5 tulajként, viszont most egyet értek veled. Bár én sem szeretem a 4 hengert, de úgy sem lesz nálad olyan sokáig, hogy ez igazán számítson, mondjuk hogy a 4 henger elmegy 3-400.000 Kilométert motor probléma nélkül, az 5 henger meg gond nélkül 500.000 felett. Valószínűleg már rég nem nálad lesz a kocsi 200e után. Olaj csere szigorúan max 20.000, és nem hinném hogy gondod lenne. Esetleg néz körül nagyon fiatal garanciális használtaknál, vannak nagyon jók 2/3-ad áron.
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4161 üzenetére
Pont erről beszélünk, tipikusan a downsizingolt motorok problémája!
Az 5 hengeres Volvomnak 20e.km a szerviz intervalluma 6,5L olajra.
A csoda 4 hengeres motoroknak meg min.30e.km 4L olajra... -
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4164 üzenetére
Itt is csak a V70 és XC90-nél ajánlotta fel, de egyébként is második generációs S80 helyett nem vennék még egy ugyan olyat, oké hogy tök más belül, meg többszörös ráncfelvarrás stb... de akkor sem.
Akkor lehet hogy ez még mind pletyka amit olvastunk az S80 utódjával kapcsolatban, azon hogy a szalonba nem tudnak semmit, meg ne legyél meglepődve... Sok kérdésemre fingjuk nem volt mi a válasz, és csak tolták a marketing szart amit ügyesen bemagoltak.
Van e extra hűtő kör az üzemanyag visszafolyó ágon, vagy melyik bosch befecskendezést használja ez a motor... tegyél fel egy ilyen kérdést
-
FeRRaR1
őstag
válasz
LaptopSystem #4162 üzenetére
Pont a napokba raktunk össze online egy V70 egy S80 és egy új XC90-et asszonnyal, eljátszottunk a gondolattal, hogy mennyiért számolnák be az S80-at... De a fabetét szerintem felesleges, sokkal jobb a 3 küllős ergonomikus kormány, R-Design csomag, és egy szép grafit vagy alu betét, 18" max kerék méret, sötét belső, electric silver vagy bronz külső.
Lehet bemegyek és rákérdezek, mert én a váltóval szívok az előző tulaj miatt, élettartam olaj....persze. A motorba 20 ezrenként cserélem, nem érdekel hogy 30 van a könyvbe.
Az a baj, hogy ő XC 60-at szeretne, én meg V70-et vagy XC90-et, de az meg túl drága. Szóval még azt sem tudtuk eldönteni melyik felelne meg mindkettőnknek. Az is lehet, hogy oda adnám az S80at és a V70-et is, csak jó áron kapjunk újat
Arról nem is beszélve hogy idén jön elvileg az új S80
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4157 üzenetére
Nyilván oka van a felárnak.
Egyébként az új autónak iszonyú nagy az értékvesztése. Szerintem a legésszerűbb a 4-5 éves modell, garantáltan kicsi futással, de akár pár évesre is fókuszálhatsz.
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4158 üzenetére
Miért nem veszel egy-két éves darabot?
Ott veszti el az értéke nagy részét, én Németországból hoznék magamnak egyet. -
válasz
LaptopSystem #4157 üzenetére
az autó is nagyon drága sajnos
egy kis extra és máris elszáll az ember,lehet maradok az Alfa fronton
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4154 üzenetére
Azért kell a 8 gang, hogy a downsizingolt motor képes legyen használható fordulatszám tartományban tartani!
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4152 üzenetére
Akkor mit akarsz egy fostalicska 4 hengeressel az után a csodálatos hangú motor után???
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4146 üzenetére
.. hozzá kell tenni, h az 5 hengeres Volvo motorok (T5, D5, szívó 2.4..) tizenéves múlttal rendelkeznek. Nagyon kiforrott, a piac legmegbízhatóbb motorjai közé sorolhatóak, míg az új 4-5 hengeres 2000-es motorokról még gyakorlatilag nincs hosszú idejű tapasztalat.
Az viszont egyértelmű, h azokat már a downsizing korszakban fejlesztették, gyártották...
Túl racionális vagyok, én biztosan maradnék jól bevált, kiforrott, "régi" dolgoknál, főleg amíg elérhető.mod.
Alfa után egyébként az autómentős telefonszámokat kitörölheted majd.
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4150 üzenetére
Milyen autód van?
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4148 üzenetére
Addig míg nem volt 4 hengeresnél nagyobb autód, addig nem rossz a 4 henger sem...
Az 5 hengeres Volvo motorok bevált, tartós konstrukciók.
Az új 4 hengeresekről ez nem mondható el, a NEDC és az EURO norma (szörny) szülöttei, ill. a kínai tulajdonos jelenléte sem a minőséget emeli, abban biztos vagyok, és ez egy új, rettentően bonyolult motor esetén nekem nem lenne egy jó ómen. -
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4146 üzenetére
Mert 4 hengeres!
-
runner 125
nagyúr
válasz
LaptopSystem #4143 üzenetére
Újban gondolkodsz?
A kamufabetéttől én mindig irtóztam, nagyon barokkos.. valami fémszerű szerintem sokkal elegánsabb.
mod.
Jah és igen. T5 vagy D5.
-
aneda
senior tag
válasz
LaptopSystem #4143 üzenetére
Szerintem (!) nem éppen fiatalos.
A Modern Wood talán kicsit kevésbé Biedermayer...
Nem tudom lehet-e kapni bőr nélkül, de én nagyon utálom a bőrkárpitot, télen hideg, de nyáron legalább jó meleg. Hiába van ülésfűtésem, rettenetes hideg tud lenni.
Lehet hogy az újabb bőrök (amik valójában műbőrök) jobbak, de én most egy félbőr kombinációt választanék az tuti.Ja és ha Volvo, akkor 5 henger!!!
-
Lizsó
csendes tag
válasz
LaptopSystem #4132 üzenetére
Nekem két állású FOUR-C van benne (Comfort / Sport)
A comfort tökéletes Bp. városban, illetve öregurasan országúton kívül is.
A sport fokozatot autópályán, országúton sietve, illetve szerpentinen élvezem ki -
tjojo
tag
válasz
LaptopSystem #4136 üzenetére
Szerintem az árára gondolt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Synology NAS
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen videókártyát?
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest