- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
+ gaborbol: Köszi!
Már korábban is bedobálta ezeket a hibakódokat. A váltó rántva vált melegen, szóval ez tényleg nem ok. 30k km-errel ezelőtt volt benne olaj cserélve legutóbb (amúgy hidegen jó, meg ha nem kell sokat váltogatnia (pálya), nyáron a Bp-Zürich-Bp távot simán lenyomtuk vele). A szerelő már akkor is vmi szeleptömbről beszélt, hogy azt kéne cserélni.
Akkor egy újabb váltóolajcsere első körben. Ha nem segít, akkor meg fel kell törni a malacperselyt...
Váltóolajból a Valvoline-t ajánlották. Az mennyire számít jónak?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #5497 üzenetére
Most már 500k km van benne igen, kiszolgált rendesen. Valószínűleg nem éri meg a váltófelújítást de azért futunk egy kört.
FeRRaR1 + aneda: Köszi, akkor az olajcsere mint halottnak a homlokcsók... Jaj.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz haxxika #5499 üzenetére
iobd2-t vettem, az univerzálisat, eddig nem volt olyan autó amit ne tudott volna olvasni/törölni (igaz nem is 5$-os ebay-es cumó). BT-os simán a telefonról tudod nézni/törölni.
Eddig ezekkel próbáltam:
Ford Focus mk1
Volvo S60 mk1
Subaru Impreza mk3
Audi A4 B6
Lexus IS250 mk2
Honda Jazz mk1
Honda Jazz mk2[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #5538 üzenetére
Konkrétan csak dísznek van benne a 4WD. Ami azért bosszantó mert maga a mechanika jó csak a szoftver van sz@rul megírva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maximilian4 #5616 üzenetére
Vétel előtt hidegen-melegen ki kell próbálni, nem szabad, hogy rántson amikor vált. Meg kell nézni a váltóban az olaj színét is. Átlátszónak kell lennie. Ha már megszürkül/bemattul akkor csere érett. Ha fekete akkor már megégett és nem szabad megvenni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Alvin_ti4200 #5619 üzenetére
1,9-es PSA motor van benne. A szokásos ne füstöljön se hidegen se melegen, ne kormoljon. Vezérlés volt-e cserélve azt is ellenőrizd, múltkor néztünk egy S40-et 160k km volt benne és még gyári vezérlés...
Összes extrát kipróbálni, működik-e (klíma, ülésfűtés, tükörmozgatás minden irányba, stb). Törve/fújva volt-e. Szóval kb a szokásos.Attól függ hány km-t mész. Télen azért kell egy 8-10km mire bemelegszik...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Alvin_ti4200 #5622 üzenetére
Ha egyre gondolunk akkor igen: [link]
A 15 km már elég, télen is. Nekem a VW 2.0 TDI-nél a reggeli csúcsban most kb olyan 8 km alatt áll be a víz 90 fokra (igaz akkor még nem teljesen üzemmeleg, mert az olaj általában lassabban melegszik és a vízhőfokmérő is csal, 75-80-nál már beáll 90-re és 110-ig ott is marad). Nyáron ez olyan 5 km városban a reggeli csúcsban de télen meg kell vagy 10 km simán. A kezelési útmutatóban le is írják az enyémnél, hogy 4 km-nél rövidebb útra ne használjam.
Évi 15-20-ra már megéri dízelben gondolkozni, ott már érdemi pénzt fogsz az alacsonyabb fogyin.
Az korrekt intervallum. VAG-nál ilyen 60k km-es periódusok (vagy 5 év) vannak de a japókban is a 100k km (vagy 5 év) a jellemző.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Persze nyilván az autó van értünk és nem fordítva de a gyártó saját magát védi ezzel a kitélellel. Egyrészt ugye a hideg olaj nem ken olyan jól ráadásul a sok rövidtávól nagyon gyorsan elsavasodik az olaj és ilyen körülmények között a hosszú periódus nagyon durván gyilkolja a motort. Nem véletlen, hogy a gyártók eleve rövidebb periódust határoznak meg az ilyen használat esetére (konkrétan lefelezik).
A kipuff sem melegszik át rendesen így a kondenzvíz nem párolog el a kipuff jóval gyorsabban szétrohad. Szóval elég sok hátulütője van a sok rövidtávos használatnak.
mod:
FeRRaR1: Grat! Csinos darab!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5783 üzenetére
S60 szűkös lesz neked, illetve inkább a mögötted ülőnek. A kombi praktikusabb családi autónak de kényelmetlenebb és szvsz csúnyább is.
Viszont jó hírem is van, az automatában nincs kettős tömegű, sőt van olyan S60 amiben még DPF sincs. Automatából kerüld az 5 sebességes geartronic-ot, elég problémás, a 6-os váltó már sokkal jobb konstrukció.
PSA dízel sem rossz de a sor5-ös saját motorjuk nagyságrendekkel megbízhatóbb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #5821 üzenetére
Dettó.
Inkább maradtam a fapadnál de az erősebb motorral vettem (fix keretbe nem fért bele a hús is meg a leves is). Nekem az többet ér mint egy 28 hangszórós Sokol rendszer.
mod:
FeRRaR1: Az más, mert te családi autónak használod nekem meg hobbi autó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5830 üzenetére
Az automata váltó már kicsit szórakozik benne időnként de amúgy köszöni jól van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5832 üzenetére
Nem az enyém hanem egy haveromé. Szeleptömböt kéne cserélni és akkor újra a régi lenne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5837 üzenetére
Továbbítom. Am messze a legkényelmesebb autó amiben valaha is ültem, pedig van a listán pár nívósabb név, pl A6...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz belaazallat #5876 üzenetére
Egyszer voltam én is, pár éve. 5k-t legombolt rólam is, akkor vettem egy obd-s kütyüt azóta bőven visszahozta az árát. Tele a hűtőm sörrel annyit töröltem már fórumtagoknak hibakódot.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Megértem, én is ezért mentem először szerelőhöz. Azon kívül hogy semmi nem tudott mondani a hiba okáról (bocs tippelt 2-t de egyik sem jött be) még 5k-val le is húzott. Köszi 5k/fél óráért én is szívesen tippelgetnék...
mod:
nesa: Grat! Csinos darab!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5901 üzenetére
Képről okénak tűnik de élőben kéne megnézni. Maga a motor elég gyengusz ebbe a kasztniba (1466 kg...), 9-10 litert simán bever majd városban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5906 üzenetére
Pl ez: [link]
Nincs baj az 1,8-as motorral (10x élhetőbb mint az 1,6-os ekkora tömeghez) csak nem lesz egy rakéta, hiába 125 ló, marha nehéz a gép. De közlekedésre bőven elég és sokkal optimálisabb mint az 1,6* csak nem ezzel fogod levillogni 200-nál a Q7-est a pályán.
*: már csak azért is mert nem eszik többet ez az 1,8 mint az 1,6.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5908 üzenetére
Semmi. Csak azt írtam, hogy az 1,8-as motorral sem lesz rakéta de az 1,6-ossal meg különösen hervasztó lenne ekkora tömeggel. Szóval legalább 1,8 vagy ha belefér akkor 2 literest keress.
Ami linkeltem meg amit te azok így képről okék, meg kell nézni élőben. Lehet kuka a futóműve pl ami így képről nem derül ki...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5911 üzenetére
Nincs kimondott nyűgje, egész egyszerűen nem ezekre a szar utakra lett tervezve. Nem Volvo hiba, a Honda, Toyota, stb is elég gyorsan kopik ilyen utakon.
Hát tavaszig még sok minden változhat a kínálatban ráérsz még nézelődni. Vétel előtt 1-2 hónappal ha elkezdesz nézelődni az elég. Amiket most hirdetnek addigra rég elvittek, amit nem... Az se véletlen, azok meg valószínűleg gatya állapotban van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5914 üzenetére
Igen muszá
lyj ismerkedni a kínálattal, hogy legyen képed kb mi mennyiért megy.Persze én is sokáig nézegettem vétel előtt hahun a dolgokat anno.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5916 üzenetére
Ami igazán jó az hamar elmegy.
Kintről jobb eséllyel tudnál nem széthajtott példányt lőni de hát az kicsit drága mulatság lenne mert nem a szomszédban van. És ott jellemzően nem ilyen varrógép motorosak vannak csupa T5 meg D5. Ehhez képest ott 110-el lehet menni csak a pályán szóval nem tudom hol használják ki...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #5918 üzenetére
Az se szentírás ami a forgalmiban van de ez valóban reálisabb adatnak tűnik.
Anno nekem az 1.6 16V G Astra is bekérte városban a 9-10-et. Azóta kb semmin nem lepődöm meg.
És még csak nem is ment..#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #5920 üzenetére
Akkor csak az volt a baj, hogy egy jóval erősebb autóból ültem át?!
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
2016. 07. 14.-én 18 órától szervezünk egy ph-s mini autós talit. Amolyan PHarkoló parádé szerű összeröffenést.
A találka helyszíne:
Szerémi út és a Mezőkövesd út sarkától ahogy jössz befelé a városba van egy parkoló. Ott lesz a találkapont 07.14.-én 18h-tól kifulladásig. Nem márkaspecifikus, jöhet bárki bármivel.
Jah és, hogy ne legyek teljesen off, ma volt nálunk is fürdetés:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #5976 üzenetére
Gyárilag színezett és uv szűrősek az ablakok (ha megnézed nem víztiszta hanem zöldes árnyalatú).
Tehát sokkal gyorsabban öregszik a kocsiban minden (nem csak a bőr a műanyagok is) ha lehúzott ablakkal áll a kocsi.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #6013 üzenetére
Ha dobsz egy mailt a forgalmazónak akkor elég gyorsan megtudod szvsz.
De ez nem a váltó hibája. Azért nyavajog(nak) mert a lovak hiányából még a cvt se tud menést varázsolni. De az manuálissal se lesz jobb/gyorsabb max feladod és mész lassan csendben, amit a cvt-vel is lehet.
Bár én csak egy cvt-s Lancerben ültem (1.8i 143 ló) az se egy erőgép de minden rendeben volt. Alapvetően az europid nép nincs hozzászokva ehhez a karakterisztikához.
De ezt a Winkler is megénekelte a minap: [link]#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Más a feszültségigénye a led-nek (alcsonyabb), na most a rendszer úgy van kalibrálva, hogy ha csökkent a fogyasztó áramfelvétele akkor azt kiégett izzónak ítéli meg. Szóval:
1: rakd vissza a halogén izzót
2: köss be egy ellenállást az izzó és a foglalat közé
3: szokod meg a kiírást[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- EAFC 24
- Mozilla Firefox
- Eredeti játékok OFF topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal