- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
robi baggio
tag
De jó,hogy megtaláltam ezt a kis topicot!
3 évig nyúztam az S60 D5-ömet, remélem szerves segítőkész tag lehetek itt!
Most 2000 évj S40 1,6 VVT-t nyúzok.Már ebben is van bőven szerelési tapasztalat
Az indexes Volvo fórum egy forintot nem ér.
Szép estét mindenkinek![ Szerkesztve ]
http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
Én szeretem a nagy kerekeket, de ez is csak 17 coll.
Hál Istennek, Én kaptam a kocsihoz gyári 15-ösöket, 195/55 zsír téliekkel + dísztárcsákkal.
Persze a dísztárcsa télre nem kell, így Sógi megkapta őket a most vásárolt V40-ére[ Szerkesztve ]
http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
Kis V40-eske
Milyen motoros?Igen, én is kerestem bbs-t, meg gyári 16-ost, csak hirtelen a 17-es Brock felnik adódtak nagyon jó áron.
Szombaton ismét belemerülök a motortérbe, fényt kell derítenem, h van e PCV (kartergáz szelep) a kocsimban, mert a kartergáz áramlással gondjaim vannak.Motor állapota jó, kompresszió rendben, 254000 van benne.De ha már ott vagyok, beszerelek egy kartergáz lecsapatót is, csupa Festo-s cuccból. Ártani nem árt.http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
Na az legalább úgy vonszolja a kombit, ahogy kell.Nekem elég egyenlőre a 109 paci, főleg, h cseréltem 1000km-el ezelőtt a VVT agyat, vezérlés-vízpumpa stb...Kiszolgál egy szép s60 d5-ig..Meg aztán babával hátul nincs rallyzás
Jó neked, mert gyárilag van olajlecsapatód!http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
válasz runner 125 #3064 üzenetére
Bizony jól mutatna, csak ugye a 17 coll kerekektől minimálisan csökkent a komfort érzet, ha még ezt megspékelném egy rugó garnitúrával, tuti kirázná a gyerekből a tápszert.
Korábban VTi Civic-em kapott állítható keménységű futóművet.Az volt az első és az utolsó, hogy ilyet tettem
Akkor megfogadtam,h futóműhöz nem nyúlkálok.
Valaki esetleg tudja, hogy a gyári olajlecsapató (ami a szívósor alatt van) csöveire mekkora bilincseket vegyek?
Gyárilag roppantó bilincses, amit nem fogok tudni visszatenni.
Ez Volvo 850-es non turbo, de ugyanilyen van Nekem is.http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
válasz robi baggio #3065 üzenetére
Na a kérdés tárgytalan, holnap kiderül a méret, összerakás előtt.Lincos bilincs készlet 40db-os 1500Ft volt.Ebben van minden méret, elég is lesz.Megvettem brigeciolt, féktisztítót, úgyhogy holnap nekiesek.
Ja max 150ezrenként nem árt takarítani,olvastam egy külföldi fórumon.Sok szövődménye lehet, ha a kartergáz szellőztetés nem megfelelő.Holnap csinálok képeket, majd megosztom, hátha vki kedvet kap.http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
Ja, meg holnap infocentert is kötök be.Meglátjuk,hogy lesz e fennakadás
http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
Azért nem ennyire egyszerű, mert ha a szívó, vagy a kipuf szelepek pont úgy vannak nyitva, akkor bizony kerül olaj a szívósorba, illetve a kipufogóba is, ami nem igazán tesz jót a katalizátornak.A rendszer szárt, ez igaz, viszont a szelepeknél nem.Mindenképpen minimálisan meg kell bontani a szívó, illetve a kipuf oldalt.
[ Szerkesztve ]
http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
válasz gaborbol #3081 üzenetére
Ugyan , egy polír és rendben van!
Már csak a karosszéria van, ami a méh telepre megy,amúgy bontás majd alkatrész eladogatás.
A motor is kapott, karter, főtengely lánckerék is eltört, turbó megszorult.
Google: vonat Mercedes és már dobja a nyugat oldalát.
Sajnos menthetetlen, de nem is kéne Nekem, beteg az összes..Nem Volvo.
Viszont amit betartok, és be is szerelek, az a mélynyomója a kalaptartó alól.
Kb. 25-ös, dupla lengőtekercses mélynyomó van benne, és ultra vékony.Még a takaró szövet is épp, ugyh ez a következő projekt.
Kell a csomagtartó, gyerekek vannak!
Ja barátomé volt az autó, ha 10 centivel hátrébb kapja el a vonat, akkor az anyóson ülő embernek tuti annyi, viszont szerencsére így mind a hárman túlélték, karcolásokkal.[ Szerkesztve ]
http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
válasz wanteed #5443 üzenetére
Meg valószínű, hogy a váltónak is külön vezérlője van, amit a chiptuningnál az új ecu beállításokhoz programoznak.
Csak computer csere nem lenne elég, valószínű, h kábelkorbács cserére is szükséged lenne+ a 185le-s motor, már másabb is pár dologban.http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
válasz LaptopSystem #5445 üzenetére
Nem rossz, bár a hátulja elég rusnya lett szerintem, vagyis egy idő után, ha sokat lát az ember, akkor biztos megszokja.
Még mindig az XC60 az etalon!http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
válasz LaptopSystem #5450 üzenetére
Aztán az S60.Kb 3évig volt meg, imádtam.
Sajnos most egy dízelbotrányos Passzáttal szenvedek, az XC meg még drága volt, illetve egy olyan, ami meg is felelt volna.
Sok a pálya, ha megyünk haza, nagyon szeretnék egy automatát, távolságtartós tempomattal.
Talán jövőre összejön.
Van esetleg XC60-as fórumozó köztünk?http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
Volt vele szenvedés is, bizony, viszont alapjában véve nem rossz autó.A motortérben felhasznált anyagminőség, na az elég gagyi.Könnyítve vannak a csavarok is, ez miatt a porlasztót rögzítő csavarok már 2x szakadtak bele a hengerfejbe (1 csavar fog le 2 porlasztót), az egyik lazítás közben, a másik pedig meghúzásnál.
A szenvedés másik fele majd akkor lesz, ha perelem a VW-t,mert a csalásuk miatt ne a vevő járjon pórul a hirtelen jött módosításaiktól, teljesítményvesztés,fogyasztástöbblet, így is 105Le az 1.6 TDi-m, pont használható városban és pályán is, de ha kevesebb lenne,akkor fater régi 1.6 d Passat kombi feelingje lenne.
Amúgy ideális családi autó kombiban.
Ez az autó hirtelen jött, meghalt a Lagunám turbója, és sos kellett egy másik a meló miatt.
Egy kereskedő ismerősnél állt bent.
Egyik költséges és gyenge pontja, az a piezóinjektor.Nyugati üzemanyaggal is 120ezret bírtak.http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
A műszerfal alsó része, ami kopogós műanyag, amúgy az anyagminőség nem rossz, kellemes piros hangulatvilágítás este a plafonról, ami halványan visszaverődik az alu hatású betétekről (az S60-ba anno sárga bmw ledeket építettem be a lámpatestbe).
Belül egyedül a km óra körüli betét recsegése zavaró, viszont 1 kis nyomkodás és csend van.Majd szétkapom, úgyis ki akarom takarítani a km órát.Az enyém is porosodik belül, és olyan mintha pára lenne a középső infó panel előtti plexin.
A CR-ek már nem kerregnek,nagyon halk, bár nem tudom, h milyen évjáratban gondolkozol, viszont a D5 hanga ver mindent, ez biztos![ Szerkesztve ]
http://www.personenschutz-robert.at
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Parfüm topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- E-roller topik
- Suzuki topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest