- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gezentor
újonc
válasz
CYBERIA #1611 üzenetére
Szia,
Elég régen írtad már az olajcserével kapcsolatos topikot de hátha még emlékszel vagy tudsz segíteni.
S80-as D5-ös van. Váltóba szeretnék olajat cseréltetni de mindenhol csak a "leengedem a csavarnál és amennyi kijött annyit visszatöltök" cserével oldanák meg. Én is láttam a neten ezt a hűtőn keresztül történő cserét de nem igazán értem. Tehát a hűtőről lehúzom a csövet (fent) és a helyére egy csövet dugok ami belemegy egy kannába (ide folyik a régi olaj) Közben folyamatosan töltöm a váltó nívópálcáján keresztül az új olajat? Vagy előbb leengedek a váltóból olajat, amennyi lejött annyit visszatöltök majd ez után veszem le a hűtőről a csövet és nyomatom ki ott is míg tiszta olaj nem jön?Bocs az értetlenkedésér. A durva az hogy egy automata váltó cserélő gép nincs ebben a tetves Miskolcon amivel normálisan lehetne lecserélni (még a márkaszervizben sincs....
)
-
FeRRaR1
őstag
válasz
CYBERIA #5460 üzenetére
Mivel van AWD változat, így lehet hátul kaparós is.
Amit megálmodtam a napokban, milyen jó lenne egy kapcsoló 3 állással.
FWD-AWD-RWD és én állítanám be, hogy kevesebb fogyasztást, sportos viselkedést, vagy eső/hó/terep miatt inkább AWD-t választanék. Ez értelmesebb lenne mint a drive mode select, meg elvörösödő háttér fények, vagy sport gomb.Hívtak így kifutottam a szerkesztésből
-
FeRRaR1
őstag
válasz
CYBERIA #4219 üzenetére
+1
Bevallom, pénzem nincs rá de a gondolattal eljátszva össze raktam egy Volvo XC 90-et, egy Audi A6 Avantot, és egy E Mercedest. Messze a Volvo volt a legdrágább, és csak 4 hengeres motorokkal elérhető.
Mikor ezt megláttam: T6 AWD = 2.0L Turbo Petrol with Supercharger. Szentségeltem rendesen, ha akarnék se tudnák hozzá normális motort választani. Mindegyiket fel extráztam hasonlóan magas szintre, ahogy elképzelném magamnak. Audi A6 Avant 3.0L Tdi Black edition Sline Quattro, sok extrával volt 55.000 GBP Merci szintén 3.0L V6 diesel, rendesen fel extrázva volt valami 47.000. Az XC90 D5 az jött ki valami 58.000-re. Ami szintén nagyon nem tetszett. Tény hogy elszálltak kicsit az árakkal, pedig bevallottan a három német prémium márka alá akarnak pozicionálni kicsit. Oké hogy nem egy kategória a fent említett 3 autó, de akkor is szúrta a szememet. De ami a legjobban fájt, hogy a bronz színű XC90 volt a legszebb, valami eszméletlen.
alfa156
Azért az Alfáról senkinek sem a megbízhatóság fog beugrani
Akinek volt az ismeretségi körömben, azok rendesen szívtak vele, totalcaron is van jó pár rém történet.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
CYBERIA #3528 üzenetére
Nem képes figyelembe venni, hogy hogyan jön össze a 40e, faternak is előző generációs 2.2 CDI van, nagyrészét a távnak angli és m.o. között szedi össze, mégis kapja a cserét 20e után, igaz így 300e környékén egy szál gond sem volt vele, gyorsításnál terhelten sem kormol semennyire.
-
Weareus
addikt
válasz
CYBERIA #3492 üzenetére
Bár igazad lenne, de utána jártam és sajnos úgy tűnik, lesz:
Regadó: 212 E
Műszaki 29 E
Vagyonszerzési illeték: 93 E
Forgalmi, törzskönyv: 6-6 E
Rendszám: 8,5 E
Szélvédő (beépítéssel) ~ 30 E
Szumma: 384,5 EVan osztrák ismerősöm, gondoltam forgalomba helyeztetem vele ott a nevén, és aztán írunk egy üzembentartóit (ez ellen nem szólhat senki), de a probléma az, hogy akkor a fenti összeget kb. egy év alatt ki fogom fizetni biztosításra, így meg az évi 30 körül lesz.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
CYBERIA #3432 üzenetére
Az Audi 420 lovasa egy nem gyártott csak kiállított koncepció autónak a katalógusára volt ráírva. Hurrá. Senki nem írta az ellenkezőjét, én a C4 motorra mondtam hogy kukába való, az 1.6 miniről valóban azt írták az új autó teszteken, hogy nagyon élvezetes, és azóta érdekes módon már petíció is van a beszüntetéséért, 4000+ tulajjal, akinek a 2. kokszosodott szelepszett, vagy a 2. cserélt turbó adta meg magát. Részemről lehet élvezetes, de nem is ez volt kérdéses, ha nem a tartóssága. Az biztos hogy nem 60-80e km-re vesz az ember új autót.
De a merci meg az audi egyébként is 2 liter vagy több, itt meg 1.6 és alatti túl fújt szutykokról eszmecseréztünk.
Részemről imádom az 5 henger hangját, remélem nem kopnak ki a kínálatból, de az új D4 is jó lehet, mivel hozza az előző D5 adatait kisebb fogyasztással, és teljes egészében a Volvo tervezte, de maradnék az 5-6 esetleg 8 hengernél részemről
-
FeRRaR1
őstag
válasz
CYBERIA #3429 üzenetére
A renault, citroen BMW/mini 1.6 és alatti turbósok már most hullanak, nemrég egy francia petíciót is olvastam, hogy szüntessék be a gyártását, és már 4000 tulaj aláírta. Ezt 100% mondom neked hogy nem fognak elmenni ennyit, egyik sem. Van amelyik 1.6 mini 80e Km-nél jár, és már a második turbót kapta. Totalcaron olvastam... Szégyenek ezek a mai motorok, Volt egy C4 teszt nemrég, valami 1.2 vagy 1.4 benzinnel, nem lehet vele bevenni egy kanyart kettesbe, olvasd el a cikket. 30 alatt egyszerűen akkora turbó lyuk van hogy halott az egész, 30-35 től meg rátolja a teljes nyomást és kicsavarja a kezedből a kormányt, a tesztet író srác majdnem beleszállt egy parkoló kocsiba, egy hétig tanulta hogyan vegyen be kettesbe egy kanyart, padló vissza majd megint padló, csak jól kell elkapni az időzítést
... Ez egy rossz vicc kategória, a katalógus adatok mindig szépek, nagy lóerő kevés fogyasztás, csak a valóság teljesen mást mutat. Vezethetetlenek, de legalább sokat esznek. A TC-s cikkek végén is leírja szinte mindenki, hogy ez rossz irány, amivel tökéletesen egyet értek.
A 2000-es és nagyobb motorok nyilván mások, de egyébként 360 lóerős a legerősebb utcai kétliteres, a Mercedes A45 AMG, biztos sokan fognak AMG mercivel járni
A többi alatta van lóerőben inkább többé mint kevésbé.
Hogy Volvorol is legyen szó, a D5 motor egy olyan konstrukció ami kimegy a világból, a fentebb tárgyaltakra ez közel sem igaz. Majd ha tudsz cikket, légy szíves mutasd meg, hogy valamelyik túl fújt kisköbcentis szutyok megtett 1.000.000km-t szerintem még motorcserével sem, nem hogy eredeti turbóval...
-
zsid
senior tag
válasz
CYBERIA #2125 üzenetére
Nem. Win7 Home Premium alatt.
Az elején a felbontás miatt reklamál (1366*768), ha feljebb tolom, akkor valami más miatt hülyült be. ( már nem emlékszem, mi miatt, majd rápróbálok újra ).Anno havernak kellett valami a suzukihoz, a Suzuki EPC-je csont nélkül felment és azóta is működik.
-
#70869248
törölt tag
válasz
CYBERIA #2110 üzenetére
Az ajtóborításokra gondolok, mert azon a 'zseb' valami nagyon hülye rideg műanyagból készült, és az én 194cm-nek pont útba esett lábilag.
egyszerűbben fogalmazva beletérdeltem és eltörött.
Az ülést kiszedem, és megnézem majd a mechanikát, mert nem teljesen korrekt így.
A szélvédő az repedt, fent és sarokban, de akkor is, cserélni szeretném.
A műszerfal is elég érdekes.
Minden tetszik végül is, de szinte mindent át is kell hogy nézessek hogy bízni tudja az autóban.
köszi a tippeket mindkettőtöknek! -
válasz
CYBERIA #2105 üzenetére
1 napot kb ugyanúgy mint ma...
tegnap 7 fok volt a garázsban, ma 2
és mégis ma pöccre indult
az önindító teker szépen, semmi akadozást gyengeséget nem éreztem benne, csak éppen tegnap 6-7 másodperc volt mire beindult
az a bosszantó hogy lenne néhány vidéki utam a hónapban, ahol súlyos minuszokban kültéren töltené az éjszakát, és nagyon utálnám ha nem indulna be
mivel nincs infóm mikor volt akksi csere (fél éve vettem a verdát), lehet hogy kicserélem és kész
ha utána is fennáll a probléma legalább tudom hogy nem ez volt a gondesetleg ami felmerült bennem, hogy tegnap tele tankoltam
esetleg a benzin minősége lehet más vagy talán üzemanyag szűrőt kellene cserélnia gyertyákat miylen gyakran kell ebben a típusban cserélni?
2001 volvo S60 5 hengeres turbós benzin, 2.4T, 200le -
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #2087 üzenetére
Sipi16: Baszki, hangosan rohogok! Busz? Szerintem eleteben nem ult meg rajta, lehet meg nem is latott olyat
Hat sajna nem vicc volt, tok komoly, de en is csak rohogni tudok rajta.
Raadasul a fosikolan autoval kapcsolatos dolgokat is tanult, konkretan pl autoszerelest.Mondta is, hogy regebben szerelt is, de a mostani kocsijan mar semmit sem csinal inkabb.Nagyon nem volt atlagos csaj, igazabol nagyon is rendben volt, csak veszettul tehetos volt hozzam kepest, en meg nem tudtam megugrani. A parkoloba tok buszken megmutta a zsir uj infinity sport kupejat, hogy en meg ezt vezetem( ami pont 12 annyiba kerult mint amit a volvo er legjobb esetben jelen allapotaban) En meg sikeresen megleptem azzal, hogy le se szartam milyen kocsija van
-
-
truba
tag
válasz
CYBERIA #2070 üzenetére
Pontosan nem tudom, hogy a pillangó szelep-e a baj vagy valami más, ma a fordulat már annyira ingadozott, hogy volt mikor két ezerig elpörgött üresben, ezért mikor hazaértem leszereltem és kitisztítottam a pillangó szelepet.
Jelentem a helyzet nem javult, most is csinálja csak most néha percekig ezer-ezeregyszázon megáll, aztán újra hullámozni kezd.Mivel más ötletem nincs, így holnap intézzem a szervizt.
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #2041 üzenetére
Nalunk 55 es 65 merfold a megengedett legnagyobb sebesseg, max 5-ot ra szoktak dobni es ennyi. Maga a gyorshajtas elsore nem kerul sokba, 30 dollartol indul, de a biztositod egybol megemeli az havi dijjadat, valamint minnel tobb ticketed van anal szigorubb a rendor is veled.
Kanadaban meg az isten hozott kanaba tabla utan a kovetkezo tabla:
100km/m megengedett maximum sebesseg.
150 kmh = $10.000 buntetes. Jo utat!
1 ora +/- nekem nem er meg annyit rizikozi.
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #2038 üzenetére
60-70 az stimmel, de vegig merfold(egesz pontosan 63-re raktam)
Nagyon faszanyos ut volt, nem utoljara voltam kanadaba az biztos. Le a kalappal a kocsi elott. Egy dolog zavart a ajto konyoklo lehetne kicsit parnazottabb, ekkora uton mar fajt tole a konyokom1716 km lett a teljes ut oda-vissza computer szerint 7,89 liter volt az atlagfogyi, tankolas alapjan meg 8.05.
Odafele ejjel mentem alig volt forgalom, viszont volt benne hegyi szakasz meg nemi varosi szakasz is. Visszafele nappal jottem az utolso 3-4 oraban mar kellett a klima is. Nem gondoltam, hogy ennyire alacsony lesz, mert a varosban nagyon buntet ott 10-11l litert el szokott kerni es mindezt nagyon ovatos vezetes mellett.
Szerintem megirom majd logoutra par keppel.
-
Sipi16
őstag
válasz
CYBERIA #2010 üzenetére
Két hátsó lengéscsillapító, elsö-hátsó féktárcsa + betét, két garnitúra gumi, hátsóajtó kitámasztók, tempomat, hátsó ablaktörlö motor, jobb elsö toronycsapágy. Az utóbbi két hónapban volt két trafó, gyújtókábel, gyertya, légtömegmérö és üzemanyagszürö csere. Nem látjuk értelmét minimum 10000kr-t rákölteni (persze turbó nélkül) egy 250000 futott rozsdásodó benzintemetöre. Az autóval nem mentünk a 3 év alatt 25000km-et. Egy szar vétel volt konkrétan, de senkinek sem ajánlanám akkor sem a V/S40 szériát. Magyarországon azt hiszik, hogy mivel volvó van egy kis presztizs benne, de semmi. Egy teljesen átlagos kocsi ami nem fogyaszt keveset és relatív drága hozzá az alkatrész. Az áráért és a fogyasztásáért kicsi. Egy V/S70-el jobban jártunk volna, mert ha az eszik 10-11L litert azt megértem és szívesen etetem is, de ezt...
-
Sipi16
őstag
-
Drizzt
nagyúr
válasz
CYBERIA #1994 üzenetére
En kulfoldon vagyok, itt benaztam autopalya lehajtonal, nagyon figyeltem a bal oldali forgalomra, mert jobbrol kellett besorolni, s kozben jobb oldalt felhajtottam a dontott padkan. Kb. vagy 40 km/h korul mehettem, igazabol picit felmentem az utszelere, aztan azonnal le is. Szerintem semmi komolyabb utest nem kapott, picit megemelkedett az elso kerek, aztan foldet ert. Zaja szinte semmi nem volt. Szerintem belegondolva nemelyik katyunal is nagyobbat kapott ennel.
-
-
-
xtech2
tag
válasz
CYBERIA #1971 üzenetére
"Szerintem a C30/S40/V50 simán népautós"
Népautó az opel corsa/astra ford focus/fiesta stb, azon gyártók melyek gyártanak bárki számára elérhető autót, próbálkozhatnak bármivel, de a presztízskategóriában nem fogják megállni a helyüket. Jó példa a Renault vagy a Peugeot, pl a 607-es alapvetően egy komoly kényelmes autó, de ha a szomszéd Teri néni 206-ossal jár, akkor az igazgatóbácsi mégis inkább az E-klasse-t választja majd. Mégjobb példa talán a VW ők megpróbálták, elkészült a Phaeton, ami végül nem kellett senkinek. De egyébként értem amit mondasz, abban is van igazság.
A V8 vs D5-öt persze nem gondoltam komolyan, de ha a Volvo-nak is lenne egy biturbo 3,0literes dízele 300lóval, akkor bizony komoly ellenfele lenne a V8-nak a hangját kivéve minden fronton.
A hatótáv az hidd el, hogy probléma... Előfordul olyan, hogy szó szerint el kell rohannom a németekhez, vagy csak Ausztria túlsó végébe, olyankor idegesítő.
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1966 üzenetére
a presztízst nagyjából a vásárlói kör jeleníti meg, a volvo vásárlói köre mindazonáltal nem annyira felvágós vállalkozókból, politikusokból, mint inkább jól menő ügyvédekből, elismert orvosokból, diszkrét bankárokból, stb. áll.
a miért dízel kérdéskörét xtech jól megfogalmazta, annyival még kiegészíteném, hogy van, aki azért vesz dízelt, mert egyszerűen azt szereti jobban és nem a benzinest (a nyomatékélmény miatt pl.)(#1965) xtech2
a hengerszám egy dolog, de azért az 5 henger elég kellemes hangot tud produkálni, bizonyos körülmények között engem kicsiben pl. az m6-os bmw 10hengeres motorjára emlékeztet egy kicsit. persze teszem azt egy 8 hengeres dízel jót tenne a kínálatnak. -
xtech2
tag
válasz
CYBERIA #1966 üzenetére
"Jó, hát mondjuk presztízsben egyik Volvo sem ellenfele az 5-ös BMW-nek, legyen/lehetne benne bármilyen motor."
De szeretnének
A svéd márka régóta kullog a többiek nyomában, oda próbál tartozni. Jól látszik abból is, hogy "népautós" olcsó modelljei egyáltalán nincsenek, mint ahogy audi/merci/bmw-nek se. De szó se róla, 1-2 lépéssel mindig elmarad
Alapvetően benzines párti vagyok én is, de nehogy azt hidd, hogy manapság aki 20Mft-ért tud járművet venni az benzinkutat is varázsol mellé. Múlt hónapban 1köbméter benzint tankoltam a V8-ba, nem vicc
És ez azért rengeteg pénz, a D5-be kb a fele lett volna, árban pedig még kevesebb.
Aztán van egy másik probléma is amire kevesen gondolnak... a hatótáv. Ha messzire autózom idegesít, hogy 400km-ként kutat kell vadásznom, függetlenül attól hogy mennyit kell fizetnem érte. Mondjuk nem is értem miért nem tudtak a V8hoz legalább 100literes tankot adni. -
xtech2
tag
válasz
CYBERIA #1962 üzenetére
Már az eleve probléma hogy 5hengernél megálltak. A konkurens márkák hasonló kategóriáiba eső modelljeiknél (Bmw,Audi,Merci) már régóta vannak 6 illetve 8hengeres gázolajas motorok. Sok vásárló presztízskérdést csinál a motor méretéből is a lovak mellett.
Visszatérve a 215lóra. A probléma az, hogy a 3literes márkatársak állva hagyják az s80-at, és akkor még nem is beszéltünk pl a Bmw 535d-ről. Szóval kellene, már rég kellett volna egy rendes 3 literes dízel a Volvotól. Én amúgy szeretem a márkát, 10éve vettem az elsőt, azóta csak Volvoim voltak. -
zsid
senior tag
válasz
CYBERIA #1924 üzenetére
Ebben a városiban azért van egy kis Nagykőrösi út is, meg éjszakai rakpartozás, amikor nem tart fel a forgalom. Egyik ismerősöm 5 hengerese városban is 10 alatt eszik. Szerintem városban kicsit visszább vettem a jobb lábamból. Amikor megvettem sokkal rosszabbra számítottam, számomra "jó". Tegnap megtankoltam a IX. kerben , hazafelé "kicsit" siettem az M3-on, az autó szerint 12.4 az átlagom tegnapra.
#gaborbol: az enyém a 4-es váltó miatt inkább városon kívül érzi jól magát.
-
zsid
senior tag
válasz
CYBERIA #1918 üzenetére
Europe.org:
város/országút/autópálya : 60/90/130km/hWiki szerint:
100 (single carriageway expressways)
120 (dual carriageway expressways)
140 (motorways)Amikor belépsz az országba, a határon kint lesz a tábla, hogy hol mennyivel lehet menni, az a biztos szerintem.
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1857 üzenetére
Hivatalosan +13 merfoldtol van itteniek azt mondjak +20 mph ala nem szoktak allitani, ha makod van akkor is csak figyelmeztetes, ha nincs akkor 30 dollar.
Epitkezes-iskola ott csak +3 mat lehet tevedni es dupla vagy tripla bunti.
Nem is itt a gond, hanem, hogy a biztosito megemeli a biztositasodat, ha van 2-3 gyorshajtasod. Olyan a rendszer, biztositok-rendorseg-okmanyiroda mind ossze van kotve, szinte valos isoben tudjak latni egymas cuccait, nincs pardon.
Annyibol jo, hogy ha van pl 55-os korlatozas akkor arra mindenki radob 5-ot, tempomat es nincs tokoles, nincs lassu kamion, nincs tokolo nyugdijjas, ezt szokta meg mindenki, minden kocsi tudja gond nelkul, nagyon ritkan fordul elo, hogy kerulgetni kell.
Megjott vegre a kezifek borszoknya, tegnap ki is csereltem, lottem par kepet, de amikor teljesen osszeraktam es lenyomtam a gombot lemerult az aksi a gepben, ma potolom
Kicsit mas a szine az uj sokkal vilagosabb ertelem szeruen, de akar mikor beszalltam mindig a kirepedt szart lattam meg eloszor.
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1850 üzenetére
2008 a gyartas eve rajta
Az a baj, hogy beleraktak ezt a speci cuccot, le se tudtam szedni sima olajszuro cserelo cuccal, rendelnem kellett egy 68-os vagy 86-os fejet, meg egy fel meteres racsinis szar, es azzal nagy nehezen lejott, de ugy meg volt huzva mint az atom
Ha nincs agyongyilkolva, talan lejott volna a sima leszedovel is.Szerintem ezzel csak a tulajt szivatjak meg, mert lejar a gar, eliviszi egy sima szervizbe, ott persze nincs speci kulcs, kicserelik csak az olajat, a szurot meg, hat majd legkozelebb valaki mas, es igy tovabb, es sose lesz kicserelve, te meg jarkalsz vele es nem is tudsz rola...
Azt le sem mertem fenykepzeni,hogy mi volt a szurohaz aljaba
Informatikus vagyok nem autoszerelo, de szeretek autot szerelni, amikor en csinalom akkor latom, rendszeresen mi, hogy nez ki, esetleg folyik valahol, mi mikor lett cserelve stb.
Ha meg Pecsett lennek akkor vinnem a szerelomhoz, mert benne 102%-os megbiztam es olyan aron dolgozott, hogy vicc volt.
3. autonak veszek valami amcsi vasat a 70-es evekbol, az lesz majd az igazi moka szerelni
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1838 üzenetére
Ma voltam 4 bontoba, szinte sehol semmi,ami van kocsi ki vannak fosztva teljesen illetve ami kellett,ha nem is konnyen,de azert meglett.Igaz komolyabb cucc nem is kelett eddig szerencsere, csak aprosagok.50-70 dollaros szarok amit a bontobol elhoztam 15-20 ert.
Viszont a gombokat lemostam sima ablaktisztitoval, tobbet nem fognak ragadni
Most ugyan nem szurke hanem fekete, de egysem ragad.
Ha kell valami aprosag, akkor szolj bartan, szoktak jonni-menni,esetleg valaki hazaviszi borondbe, neha kuldok csomagot es ha belefer beledobom.
A fenyszoro is, hol ment hol nem, megneztem tegnap, elegett a csatlakozo mindjart ki is csereltem.
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1833 üzenetére
Mar szereztem jobbakat a bontobol
Kormanyrol lehet vezerelni, elmeletileg hozza se kene nyulni azokhoz a gombokhoz..Legszuro haz zarodik nalad rendesen?
Van az egyik bontoba harom S60 meg egy S80, az osszesbol hianyzik a legszurohaz, meg a kezifek szoknya, kormany jobb oldalan a gombok, gyari szonyegek, meg most mar a radio gombok is
Az ulest nem tudom kicserelni, mert nem passzol a szin sajna. Az enyemek vajbor, a bontosak meg egeszen vilagos szurkek, annyira nem veszesek az enyemek, de ha lesz ...
Viszont ugy nez ki, hogy sikerult megszuntetni a folyast a kormanyszervo rendszerbol, de merget azert nem mernek ra venni. Holnap elnezek meg par bontoba aprosagokert, amit nem tudok beszerezni azt meg megrendelem a neten, vasarnap meg lecserelem amit le kell es ennyi.
Hetfotol elkezdem hasznalgatni, es ha bizonyit akkor elnezunk a Niagara Vizesesez valamelyik hetvegen
(16 ora oda-vissza )
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1818 üzenetére
2006-tol van bennuk yamaha is made in japan, mondjuk azert nem reklamalnek
Hat igen, nem dol ossze a vilag amig 15 dolcsiert tudok venni bontottat
Az eredeti tulaj a volvonal kapott a ket zarcserere egy 600 dollaros ajanlatot, sima szerviz megcsinalta volt 300 korul, en meg 30-bol es nem volt tobb mint 1 ora a ket csere.
Akkor lennek szomoru, ha 600-at kellett volna kidellazni a 2 valeo-ra
-
zsid
senior tag
válasz
CYBERIA #1812 üzenetére
Ha tudnál küldeni elérhetőséget azt nagyon megköszönném!
#gaborbol: is-is. Olajcsere,szűrők, hűtővíz, fék(tárcsa+betét) csere a kötelezők közül. Az extra: jelentkezett egy kis olajfolyás amit meg kellene szüntetni( szelepfedél tömítés szerintem,de majd kiderül ). Futómű beállításra kellene még elmennem. Nagyjából ennyi,lesz majd még pár apróság amit meg akarok csinálni, de azok már apróságok.
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1804 üzenetére
A bontoba meg is szereztem a hatso ajto zarat, nem is volt tobb 30 percnel kicserelni, szerencsere jo is lett,ennyit a sikerrol.
"Képről nem tűnik rossznak, az alapján amilyen drasztikusan vezetted fel, valami rosszabbra számítottam"
Hat a java meg csak most jon...
Megemeltem az elejet es mar latom sajnos, hogy nem csak a tartalynal folyik, hanem a szervo racknel is.
Igazabol az ara a legkisebb gond, a nagyobb, hogy a motor mogott legallul van ez a szar, es meg kell emelni a motort, a seged alvazat meg leereszteni, egy csomo mindent lebontani, lemerni, kicserelni majd visszapakolni mindent.
Meglatjuk meddig jutok vele
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #1798 üzenetére
Szia !
Fix, hogy V6-os, nalunk 2000-ben csak 2 motorral arultak az alap V6 2.9L 197 loero es a V6 2.8 L ikerturbos T6-os 268 loval.
Megvan minden eredeti papirja, eredeti szamla, osszes javitas stb azon is ezt irja.
Ha minden jol megy reggel el is tudom majd hozni, sokat nem mentem vele, remelem legalabb hazahoz.
A motortere engem is meglepett amikor eloszor lattam, olyan mintha egy nagy diszno le lenne fujva ezustel es keresztbe be lenne allitva a motorter kozepere, iszonyat nagynak tunik valamiert. Mondjuk 7.1 liter olaj kell bele cserekor.
Volt mar 3.3L es V6 Dodge meg 3.8L-es V6 Buick elotte, ez azoknal is nagyobbnak tunik, azokba eleg volt 5 liter olaj is cserekor.
Talatam egy szerelesi utmutatot kozben, szerintem ma meg is rendelem:
[link]A konkret baja, hogy a kormanyszervobol dol az olaj valahol.
Rakerestem, ismert tipushiba, ha makom van meg tudom javitani itthon, ha nincs akkor komplett csere szervizben.Hogy mennyre jo vagy nem meg nem tudom, aprosagok vannak vele, hatso kozponti zar csattog mind a geppuska,taviranyito nem megy esgyik sem, kezifek borszoknyaja szarra van szakadva, eletromos tukor joystick eltorve egyenlore ennyi, egy fenyszoro ki van egve.
Allitolag nagyon megbizhato, florida-washington dc utat magotol tudja mar annyiszor megtette.Meglatjuk
-
Sipi16
őstag
válasz
CYBERIA #1784 üzenetére
A D2 alatt az 1,6 dízelre gondolsz? Itt azt csak Drive-e-nek nevezik. Nagyon sok fogy belöle ami megérthetö, mivel ez a két modell itt nem presztízsautó, csak egy közlekedési ezköz ami takarékos, de nagy. Persze a taxisok húzzák a szájukat, hogy nincs autómata, de veszik. Az állam is segít, mivel 5 évig adómentes és utána is nagyon alacsony az adója.
Most ugyan ezt hozta ki a ford is. Mondeo 1,6D Az emberek meg veszik, mert drága az üzemanyag, mert környezetkímélö és mondjuk ki ezek azért nem élményautók. Állatkodni nem ilyen autóval kell.
-
Sipi16
őstag
válasz
CYBERIA #1779 üzenetére
Szerintem próbálkoznak mint az összes többi cég, de aki sokat megy annak egyértelmüen a dízel éri meg jobban. Nézd végig a BMW-t, Audi-t mindenki jön elö a kicsi (kétliteres) dízelekkel és 180Le-ket csavarnak ki belöle ami mellett nagyon szépen fogyasztanak. Érdemes ezek után benzinest venni?
[Raggare] természetesen volvóban ülve...
-
csl1982
tag
válasz
CYBERIA #1728 üzenetére
Köszi a segítséget, kérdezek még
Szervizet kérdeztem, de 60-70k egy pótkulcs... Kicsit sokallom ahhoz képest, hogy pótkulcs lesz. Másolni másolnak kulcsot, 10-20-30 ezerért, ami még mindig barátibb, eddig 11 év alatt nem hagytam el kocsikulcsot, szóval csak a biztonság kedvéért kellene.
Hogyan viselkedik az autó a kulccsal/távval zárás/nyitásnál.
A könyvében azt olvastam, hogy ha távval zárom, és kulccsal nyitom, akkor beriaszt, ha beindítom, akkor leáll a riasztás. Azt nem írta emlékeim szerint, hogy ha kulccsal zárom, akkor mi történik. Ha jó a tippem, akkor ha kulccsal zárom, majd nyitom, akkor nem fog riasztani.Köszi
-
blint63
tag
válasz
CYBERIA #1705 üzenetére
Na csak leesett nekik, hogy ez a sportos Volvo bazi nagy FAIL lett az S60-nál is (elég csak megnézni egy-két cikket, mondjuk a milliós olvasottságú origón v indexen), pl. túlmelegedett váltóolaj egy hungaroring-kör után... Szánalom netovábbja és ezzel jópár konzervatívabb volvo-fant eltántorítottak.
-
Dr.Burn
őstag
-
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1691 üzenetére
jólvan, persze, hát ez csak vicc volt, nekem is bejönnek az új saabok sportváltozatai, bár a c70 azért jobban, de én most új s60 "lázban égek"
meg ma ment el mellettem egy porsche panamera, az is beszabehu volthmm, a lexusról nekem ez még sosem jutott eszembe, arra a bumerángban azt mondták, hogy csak egy drága toyota
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3027
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 32GB 1000GB FHD 17 1 év garancia
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest