- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Igen, van a blokkban potenciál, én is nagyon gondolkodom, h valahol 190LE környékére kellene optimalizáltatni.
Sajnos a középtámasz az összesben ilyen (japó autókban persze ilyen nincs ). Gondolkodtam már rajta, h szétkapom az egészet és az éleknél szigetelőszalaggal, vagy valamilyen erős műanyaggal végigragasztom, így a két felület mozgása során a későbbiekben nem lenne az az idegesítő műanyag nyikorgó hang.
A komfortelektronika szintúgy jó móka, távlati tervek között szerepel. Addig talán még olcsóbb is, legutóbb valami 200 ajró környékét láttam talán.
Xmodule
Ha pörgős életet szeretnél, végy franciát vagy olaszt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TonTomika
aktív tag
Egyelőre szerencsére nem zörmög semmi, egyébként az előző 2001-es S60-ban sem zörgött a beltérben semmi, egyedül a bal ajtóban volt valami ami alapjáraton bevibrált, de azt végül a zárcserénél megoldották.
Tartok tőle viszont, hogy a sok kátyú meg fogja tenni a hatását és idegesíteni fog a zörejekkel.
-
TonTomika
aktív tag
Igen, itt még nem töröltem le. Egyébként azt a swirl sor hibája gányolta így össze, vétel előtt cserélve lett. Még tart az ismerkedési fázis, rigorózusan nézem a szinteket, így a szervóolajat is.
A felninek meg a képen látható rész a legdurvább pontja. De rá fogom szánni a kellő összeget, szeretném őket megmenteni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
lolal
senior tag
Magát a kuplungot nem érzem rossznak , vaj könnyen megy , váltásnál se dadog semmi. Itt mennyiből úszható meg egy ilyen kettőstömegű móka mindenestül ? Valakinek volt már ?
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
lolal
senior tag
Köszi a gyors választ !
Szerencsére egyenlőre egyiket se érzékeltem ezen hibák közül menet közben. Csak hidegen az a kis csörgés.
De ahogyan te is írtad , amíg nem lesz "véres a torka" addig használom rendesen és spórolok . Ha már elkezdenek előjönni az általad is írt hibák akkor meg betolom majd egy szervizbe és megkönnyezem az összeget.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
MŰKÖDIK, isten vagy, el is mentette, újraindításnál is csinálja, újra szép a világ, már csak a tükör automatikus csukását kellene megoldanom a tökéletességhez, hogy automatán csinálja zárás/nyitásra. Hosszan nyomni a tükör becsukó gombot?
Köszönöm még egyszer
rbalint88
Ne is mutass ilyeneket, hiába van itt a V8 nekem is hiányzik a T5, amikor hátba vág 260 paci 3000 RPM-nél, teljesen más élmény, ember közelibb, és hiába "sokkal" lassabb, a sebesség és gyorsulás érzeted erősebb. A T5 0 - 170, forog a kerék 1-2 be, 3-ba nyikkan, vigyorogsz, úgy érzed hogy egy rakétán ülsz.
V8 0 - 170, padló, pislogsz párat és 170, mint egy tank vagy egy mozdony, és itt a 170-et kb 100-nak érzed, a V70 T5-höz viszonyítva. Gyorsabb, de inger szegényebb, sterilebb.
Persze nem panaszkodom, mindegyik isten motor, csak másképpen, ezért kell mind a kettőt tartani.
Ami még nagy előnye a T5-nek, hogy közelebb vannak a határai, tudod padlózni, "kiautózhatóbb", de a V8 az más, annak egy kifutó pálya kell a padlóhoz, olyat katapultál, mindig úgy közlekedsz, hogy a kocsi 50%-ban pihen, és azt kb havi egy alkalommal hívod le....
[link] Hangot ráadni ér
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Wow. Szép lista. Én ezt egy első kommentba tenném mert fontos infók. Van egy pár amit én is atnezek nemsokára. Ide írnám meg az első és hátsó rugókat amik nekem eltorter szépen egymás után. Csak is párban cserélni!
Ha az a kis műanyag ami az ormenyszelepeket köti össze folyamatosan le van esve milyen hatása van a motorra? Nekem le szokott esni pedig újat vettem belőle de ha fent van ha ledobja nem veszek észre semmi különbséget.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Értem. Hát eddig még soha nem jött semmi kód az eddigi 3 év és 100e km alatt. Ilyen volt már amikor megvettem. Lehet azért nem tűnik fel nekem semmi mert 120nal gyorsabban meg sosem mentem. elég pápasan szoktam vezetni de ha meg is nyomom néha mert azért nem hagyom ellustulni vagy bekormolodni akkor is a kettest de inkább a hármast nyomom meg neki úgy 100 110ig.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Köszi. Szerintem hanyagolom a dolgot. Nem bolygatom amig megy. Ha meg par evet elmegy a kocsi mar megerte. Igazabol en ugy szamoltam hogy jövö augusztus utan mar lejar a reszlet rá és onnantol meg már pozitivan jövök ki vele ha addig el nem romlik valami. Esetleg azt nem tudod hogy vezerlest mikor cserelnek ezeken a motorokon? Nekem ugy remlik hogy 180ezer vagy 7ev? Szoval akkor elvileg majd 360ezernel kene cserelni megint?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Rivaul
addikt
Nah jó. Próbáljuk meg újra. Először is köszönöm a segítséged és a szándékot! Másodszor viszont mikor azt írom hogy kivettem a motort akkor én nem a műanyag mechanikára gondolok hanem valóban a tekercses elektromotorra. Tehát kábelek le, komplett műanyag ház szét és belőle ki a kis motor. Azt magába rá a kábelekre és úgy próbál. Mivel nem megy, így másik! Tuti jó villanymotor beköt és az is csak nyitásra forog )a motor magába minden nélkül). Nincs ellenállás, nincs ami visszatartja vagy lefogja, tehát nem tudok mit megkenni vagy lepucolni. Egyszerűen zárásra nem ad elég feszt le az autó, de nyitásra igen. Nagyon köszönöm a segítségeteket csak lehet nem voltam elég érthető
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
BigBlackDog
veterán
Köszi a választ. Még egy kérdés felmerült; S60-nál is létezik hátramenet kapcsolása esetén a jobb oldali tükör automatikus lebillentése, vagy ez csak az S80 privilégiuma volt (ha jól tudom, abban volt)?
Illetve gyárilag csak a két teljes értékű kulcs/távnyitó járt az S60-hoz, vagy volt egyéb "szervizkulcs" is hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Én is így gondolom, csak biztonság kedvéért rákérdezek. Elsősorban a műszaki miatt (mintha Kresz szerint csak a gyárival azonos sebességindexű mehetne fel), bár az még 2 év múlva lesz csak esedékes. Gyárilag is V-vel jött, vagy W-vel szerelték vajon?
De szerintem nem fogok ezen fennakadni, szimpla V lesz és kész. Csak legalább tudjam az "igazat".
[ Szerkesztve ]
-
kelekyle
őstag
-
BigBlackDog
veterán
Hát, amit látok;
Vezérléscsere munkadíj 25e Huf
Vezérműszíj garnitúra 42e Huf
Hosszbordásszíj garnitúra 40e HufViszont ennél bővebben nem írja. Ezek ugye nem márkaszervizes árak, hanem Volvo szakszerviz árai (egész pontosan Udvari Automobil). Kérdés, hogy vajon a vezérműszíj garnitúrában a vízpumpa is benne lehet? Elvileg rendbe lett téve a vezérlés, de biztosra akarnék menni (kicsit nyugtalanít, hogy nem szerepel pontosan a tétel nevénél ).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Alapvetően próbálom minél gyorsabban a célsebességet elérni (intenzív gyorsítások, pörgetve a motort). Ez országúton GPS szerinti 85-90 km/h volt most, pályán meg 130-133 km/h között valahol. Sík úton, sebességtartáshoz beteszem a lehető legmagasabb fokozatba, ahol a fordulat még nincs 1600-1700 rpm alatt, gyorsításkor pedig 2000 rpm felett van mindig a motor fordulatszáma. De az tény, hogy nem megyek az előttem lévő nyakára, nem nyomom feleslegesen, ha látom, hogy akadály van, akkor próbálom minél jobban kisimítani a felesleges sebességingadozásokat. Tankolásból visszaszámolva jött ki ez az 5.9 (ugyanannál a kútnál, ugyanannál a kútfejnél kattig tankolva). Kicsit én is még hitetlenkedek benne, de sprintmonitoron is vannak hasonló és alacsonyabb fogyasztások is. Nem tudom, hogy számít-e, de OMV táltosgázolajával sikerült ezt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Vagy úgy! Hát, én az a "szerencsétlen" vagyok, aki próbálja betartani a sebességhatárokat, persze mások felesleges feltartását mellőzve. Viszont kigyorsításoknál azért rájöttem, hogy a reggeli nedves útfelület mellett hármas padlógáz esetén is megdolgozik a kipörgésgátló a pénzéért.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Köszönöm szépen a választ. Szóval akkor mindenképpen csápos/akna kéne hozzá. 5 évesen volt még egy "Turbófeltöltő - intercooler közötti alsó cső csere" nevű esemény a szerviztörténet szerint. Előfordulhat, hogy ez az lenne, amiről Te is írtál?
(#9178) lorcsi: Én elégedett voltam azzal a kozmetikával, ahová vittem még decemberben, tudom ajánlani ha számít.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk intenzív gázpedálhasználat esetén, 2000 rpm felett hallani azért kicsit a motorhang mellett valami szuszogást-minimális fütyülést, de gondolom ez természetes (legalábbis nem tűnt fel, hogy más autókhoz képest erősebb lenne a zaj).
Közben előtúrtam az olajcserekor készült képeket. Jól látom, hogy itt már megoldották normálisan, fém csőbilinccsel a rögzítést?
A cső alján lévő "maradék" elvileg már régi olajszármazék -szerelő szerint-. Tippre valószínűleg a korábban használtként visszatett "váltóolajleeresztőcsavaralátétnél" lévő olajszivárgásból juthatott oda is.
[ Szerkesztve ]
-
N0rthF4c3
tag
Igen, ez a karos, fészliftes üléseknél típushiba. Lehet rendelni amúgy valami 6 ezer körüli összegért ilyen elemet - én gondolkodom rajta. Nem mindegy egyébként, hogy milyen helyzetben használod az ülést.Mivel én 2 méteres vagyok, lényegében full leengedve elöl-hátul, és emiatt ki-beszállásnál nyekken egyet ez a burkolat is. Viszont teljesen felemelve az ülést semmilyen fizikai kontakt nincs vele ugyanilyen helyzetben.
Nem tud valaki esetleg szép állapotú csomagtér rolót V70 II-höz? Feketét...
-
Atomgeszi
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Bővítve, beletettem.
Diósdon voltam Laciéknál. Az égésventillátorból használt került bele (ezt kihagytam az írásból, de most kiegészítettem), a többi alkatrészből új. Használt ventiből állítólag már beépítettek 20-30 darabot a mostani télen, eddig csak egy darab volt problémás, de az néhány napon belül kiderült és gariba cserélték. Eddig az enyémmel sincs gond (igaz a nagy hidegekben volt egy furcsa, vinnyogó hangja néha ).
Váltóolaj elvileg élettartam a gyártó szerint, legalábbis mintha mondtak volan ilyet. De 8-10 évente azért én cseréltetném. Automatában sűrűbben értelemszerűen.
(#9308) haxxika: Ok, akkor nem csak én vagyok olcsójános.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
tarantawla
csendes tag
Igen, az első néhány kilométeren minimálisan szoktam nyomni a pedált, hogy lehetőleg 1700-1900 körül már elváltson az automata. Jelenleg szabad ég alatt áll, szóval akkor mindenképp rendszeresítem a programozott állófűtés használatát.
Igen, van részecskeszűrő az autóban, ebből kifolyólag (ahogy te is írtad), ha autópályán megyek, majdnem minden esetben keresek rá alkalmat, hogy kicsit kizökkentsem a megszokott tempóból. Ezen kívül gondoltam rá, hogy tavasszal elviszem egy részecskeszűrő tisztításra, biztos-ami-biztos alapon.
Örülök, hogy a tank dolgot írtad, korábban is tanácsolták már ezt, így erre szintén folyamatosan figyelek, legyen hátra legalább 200-250km-nyi anyag, amikor a következő adagot rátankolom (+ mindig ugyan arra a kútra járok, ha csak nem úgy hozza az élet, bár ez nem tudom számít-e).
Köszönöm a tippet a hibajelenséggel kapcsolatban.
-
Weareus
addikt
Üdv. itt Mester. Nem tudtam, hogy Volvo-s vagy.
Akkor azért jó hallani, hogy lehet 6 liter körüli - és akár az alatti - fogyasztásokat produkálni újabb dízelekkel is, ráadásul 200 lovas.A dízellel nálunk sincs gond, bár eddig nem adalékoltuk és az asszony sima gázolajat tankol, majd megpróbálom rávenni, hogy néha töltse fel prémiummal.
Motornak biztos nem fog ártani.P.S.: közben 15 alá esett a T6 fogyasztása, még viszonylag szép tempóban csökken; csak gyorsításkor nem szabad a pil. f. mérőre pislantani.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Viktor8.
tag
03' v70 d5, igen ettől féltem én is, hogy sas modul hiba lesz... Köszi srácok a segítséget ránézek akkor gyári diaggal is. Vdash tudja a modult javítani, vagy csak csere a megoldás?
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
miazmá
tag
Hűha, ennyire nem néztem körbe
Kikopás alatt tényleges kikopást értek.
Látszik hogy körülötte is el van vékonyodva az anyag és már 1 borsónyi lyuk is van a csövön.
Szerintem sokat földutaztak vele, talán.Köszi a kimerítő választ, amint ráérek felugrok vele az aknára és meglesem(majd lövök egy képet is)
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Nintendo Switch
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest